З-12 Забезпечення якісної освіти впродовж життя [Текст]> // Освіта України. - 2010. - 21 вересня (№ 70). - С. 2-4. Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи Якість освіти освіта дорослих (освіта впродовж життя, андрагогіка) Кл.слова (ненормовані): освіта впродовж життя |
К 56 Ковбасенко, Л. Роль позашкільної освіти в оптимізації процесу формування у старшокласників потреби в навчанні впродовж усього життя [Текст] / Л. Ковбасенко> // Рідна школа : Щомісячний науково-педагогічний жупнал. - 2010. - N 10. - С. 28-33 Рубрики: освіта дорослих (освіта впродовж життя, андрагогіка) Позашкільна освіта Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): ОСВІТА ВПРОДОВЖ ЖИТТЯ Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Д 31 Дем’яненко, Наталія. Ідея освіти впродовж життя у світовому освітньому просторі : (1949-2010 роки) / Н. Дем’яненко> // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 1/2. - С. 49-53. - Бібліогр.: 12 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: освіта дорослих (освіта впродовж життя, андрагогіка) Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): освіта дорослих -- освіта впродовж життя -- неперервна освіта -- андрагогіка Анотація: У статті на основі документальної бази ЮНЕСКО періоду 1949-2010 років (фонди ООН НБУ імені В. І. Вернадського) здійснено логіко-системний аналіз міжнародного досвіду і перспектив розвитку ідеї освіти дорослого населення та освіти впродовж життя. Засвідчено рівень реалізації цієї проблеми в Україні в контексті інтеграції до світового освітнього простору. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний) |
Х 82 Хорунжий, Григорій. Студентоцентризм як принцип академічної культури [Текст] / Г. Хорунжий> // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2012. - N 4. - С. 7-24 . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Болонський процес--студенти студентська молодь Кл.слова (ненормовані): лісабонська стратегія -- європейський простір вищої освіти -- соціальне партнерство -- якість вищої освіти -- освіта впродовж життя -- студентський рух Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 32 Серебрянський, С. Стратегічні аспекти розвитку освіти в умовах інтеграції України в європейський освітній простір [Текст] / С. Серебрянський> // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2013. - N 4. - С. 7-14 : табл. . - ISSN 1682-2366
Рубрики: Освіта в Україні--європейська інтеграція Вища освіта в Україні--європейський освітній простір Кл.слова (ненормовані): інтеграція -- європейський освітній простір -- реформування освіти -- освіта впродовж життя Дескриптори: реформи освіти -- співробітництво у галузі освіти -- європейська інтеграція Анотація: Висвітлюються стратегічні напрями розвитку освіти в Україні. Оновлення змісту освіти розглядається як центральна проблема реформування системи освіти на всіх її рівнях - від дошкільної до післядипломної. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
В 71 Вольпян, Н. Європейський досвід багатостороннього публічно-приватного партнерства в галузі ІКТ-освіти [Текст] / Н. Вольпян> // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2013. - N 5. - С. 35-47 : табл. - Бібліогр.: 10 назв. . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Вища освіта--інформаційно-комп’ютерні технології Кл.слова (ненормовані): публічно-приватне партнерство -- ІКТ-освіта -- вендори -- ринок праці -- освіта впродовж життя Анотація: Розглядається європейський досвід багатостороннього публічно-приватного партнерства в галузі ІКТ-освіти, зокрема його впровадження в Російській Федерації. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Семенюк, Наталія. Нормативно-правове забезпечення розв’язання суперечностей безперервної освіти / Наталія Семенюк> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 2. - С. 26-32. - Бібліогр.: 11 назв. Рубрики: Професійна освіта--неперервна освіта--нормативно-правовий базис--проблеми формування Кл.слова (ненормовані): інноваційний розвиток -- безперервна освіта -- суперечність -- нормативно-правове забезпечення -- освіта дорослих -- післядипломна освіта -- підвищення кваліфікації -- освіта впродовж життя Анотація: Головними проблемами розвитку національної системи безперервної освіти є не тільки невідповідність нормативним ініціативам держави в освітній сфері, а й неготовність державного апарату ці ініціативи реалізовувати. Значною проблемою безперервної освіти є невизначеність і неструктурованість основних системотворчих суб'єктів, здатних ефективно розвивати загальнонаціональну систему освіти впродовж життя. Проблемою української системи освіти також є невідповідність навчальних і наукових програм вимогам сучасного виробництва й економіки. З огляду на ці проблеми важливо визначити основні напрями розвитку правового поля безперервної освіти з метою розв’язання притаманних їй суперечностей і формування концептуально-теоретичного прогнозу її розгортання. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Молодиченко, Валентин. До 90-річчя Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького / Валентин Молодиченко> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 3. - С. 23-29 Рубрики: Вищі навчальні заклади України--педагогічні університети Вищі навчальні заклади України--окремі ВНЗ Вищі навчальні заклади України--педагогічні університети--підготовка наукових кадрів Вища освіта в Україні--педагогічна освіта Кл.слова (ненормовані): педагогічний ВНЗ -- державний університет -- ювілей університету -- місія університету -- людиновимірність -- освіта впродовж життя -- структура університету -- освітня діяльність -- вища педагогічна освіта -- науково-дослідна діяльність -- підготовка наукових кадрів -- підготовка кадрів вищої кваліфікації -- підготовка науково-педагогічних кадрів -- наукова школа Анотація: Стаття присвячена історії створення та сучасним напрямам роботи Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Зокрема наголошується, що пріоритетними напрямами діяльності університету є інтеграція в європейський і світовий простір, європейський рівень якості та доступності освіти, духовна зорієнтованість і демократизація освіти, розвиток суспільства на основі нових знань. Першим у переліку стратегічних напрямів розвитку науково-дослідної роботи університету є вдосконалення системи підготовки фахівців вищої кваліфікації. Дод.точки доступу: Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького (Запорізька обл.) \о нем\ Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
А 66 Андрущенко, Віктор. Філософія неформальної освіти: проблеми та перспективи розвитку / Віктор Андрущенко> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 4. - С. 5-9. - Бібліогр.: 3 назви. Рубрики: освіта дорослих (освіта впродовж життя, андрагогіка) Кл.слова (ненормовані): неформальна освіта -- неперервність освіти -- освіта впродовж життя -- безперервна освіта Анотація: "Неформальна освіта" аналізується як закономірне явище в освітньому процесі ХХІ століття; розглядається як самоосвіта вільних особистостей, як "освіта дорослих", "освіта впродовж життя". Її характерною особливістю є високий рівень свободи, якою кожен має розпоряджатись вільно. Автор стверджує, що відповідальність за власну освіту та культурний розвиток особистість цілком і повністю бере на себе. Останнє не означає, що держава і суспільство мають пустити цей процес "на самоплив". Навпаки, враховуючи сучасні реалії, державна освітня політика має бути виваженою і цілеспрямованою і в цьому сегменті інтелектуального розвитку. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 11 Піроженко, Тамара. Навчитися довіряти дитині [Текст] / Т. Піроженко> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2016. - N 8. - С. 4-6. Рубрики: Дошкільна освіта--відповідальність дорослих Дошкільна освіта--становлення особистості дитини--роль дорослих Кл.слова (ненормовані): дошкільна освіта -- освіта впродовж життя -- новоутворення дошкільного віку -- відповідальність дорослих -- дошкільний вік Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 61 Колос, К. Р. Підвищення кваліфікації у комп’ютерно орієнтованому навчальному середовищі закладу післядипломної педагогічної освіти впродовж життя [Текст] / К. Р. Колос> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 6. - С. 53-56. Рубрики: Післядипломна педагогічна освіта--комп’ютерні технології навчання Кл.слова (ненормовані): післядипломна педагогічна освіта -- підвищення кваліфікації педагогічних працівників -- інформаційно-комунікаційні технології -- комп’ютерно орієнтоване навчальне середовище -- освіта впродовж життя Анотація: Дослідження присвячене системі післядипломної педагогічної освіти. Виокремлено основні завдання і шляхи підвищення якості системи післядипломної педагогічної освіти. Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1) Вільні: інф. (1) |
Аніщенко, Олена. Неформальна освіта дорослих - освітній тренд XXI століття [Текст] / О. Аніщенко, Л. Лу'кянова, С. Прийма> // Рідна школа. - 2017. - N 11/12. - С. 3-8. Рубрики: Освіта--неперервна освіта Кл.слова (ненормовані): неформальна освіта дорослих -- неперервна освіта -- освіта впродовж життя -- тренди освіти дорослих -- провайдери освітніх послуг Дод.точки доступу: Лу'кянова, Лариса; Прийма, Сергій Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 13 Савош, В. Дитячо-юнацька освіта в системі неперервної освіти / Валентин Савош> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 10. - С. 45–47. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): неперервна освіта -- дитячо-юнацька освіта -- освіта дорослих -- професійне становлення -- освіта впродовж життя -- професійна діяльність -- самореалізація Анотація: У статті розглянуто два підходи реалізації системи неперервної освіти, які позначаються лексемами "освіта впродовж життя" та "дитячо-юнацька освіта" й "освіта дорослих". Розкриття ґенези дитячо-юнацької освіти здійснено на основі виокремлення віх її становлення й розвитку. Сучасний етап розвитку дитячо-юнацької освіти розглянуто в контексті законодавчої та нормативно-інструктивної бази. Також проаналізовано дані анкет, у яких старшокласники засвідчили: власне розуміння феномена "система неперевної освіти"; мотиви, які спонукають їх навчатися тепер і в майбутньому. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Дараган, Тетяна. Освіта впродовж життя - ключовий генератор розвитку людства [Текст] / Т. Дараган, О. Власюк, Н. Тимошенко> // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2019. - N 11. - С. 38-50. . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Освіта в Україні--освіта дорослих Кл.слова (ненормовані): освіта впродовж життя -- безперервна освіта -- розвиток людства -- освіта дорослих -- освітні послуги Дод.точки доступу: Власюк, Оксана; Тимошенко, Наталія Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Чаграк, Наталія. Організація освіти старших дорослих у Сполучених Штатах Америки [Текст] / Н. Чаграк> // Рідна школа. - 2020. - N 1. - С. 62-69. Рубрики: Освіта в зарубіжних країнах--старші дорослі США--освіта--старші дорослі Кл.слова (ненормовані): освіта в зарубіжних країнах -- освіта дорослих -- люди похилого віку -- освіта впродовж життя -- ціложиттєва освіта -- освітня геронтологія -- андрогонічна компаративістика -- старші дорослі Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |