Сбруєва, А.
    Лісабонська стратегія розвитку єдиного європейського простору неперервної освіти [Текст] / А. Сбруєва // Шлях освіти : Науково-методичний журнал. - 2007. - N2. - С. 14-18.
Рубрики: освіта в Україні--міжнародні зв’язки
   освіта неперервна

Кл.слова (ненормовані):
неперервна освіта


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


378.141+37.0184
Ф79


    Кареліна , Олена Володимірівна.
    Формування умінь з інформаційних технологій у процесі дистанційного навчання студентів вищих економічних навчальних закладів [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.04 - теорія та методика професійної освіти / О. В. Кареліна ; О. В. Кареліна ; Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка (Тернопіль). - Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2005. - 20 с. -
ДРНТІ
УДК
ББК 74.6
Рубрики: Професійна освіта--дистанційна освіта
   автореферати дисертацій--професійна освіта

Кл.слова (ненормовані):
ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ -- неперервна освіта


Дод.точки доступу:
Кареліна, Олена Володимирівна; Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка (Тернопіль)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)

74.04
Ю83


    Юрчук, Людмила Миколаївна.
    Стан і тенденції розвитку системи післядипломної педагогічної освіти у Польщі [Текст] : Автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.04 - теорія і методика професійної освіти / Л. М. Юрчук ; Інститут вищої освіти Академії педагогічних наук України (Київ). - К. : ІВО АПН України, 2003. - 20 с. -
ДРНТІ
УДК
РУБ 74.04
Рубрики: освіта в зарубіжних країнах
   післядипломна педагогічна освіта

   автореферати дисертацій--професійна освіта

   Польща--Освіта. Педагогіка
Кл.слова (ненормовані):
післядипломна педагогічна освіта -- професія вчителя -- вдосконалення вчителів -- неперервна освіта -- стратегії розвитку


Дод.точки доступу:
Інститут вищої освіти Академії педагогічних наук України (Київ)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)

74
Д 31


    Дем’яненко, Наталія.
    Ідея освіти впродовж життя у світовому освітньому просторі : (1949-2010 роки) / Н. Дем’яненко // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 1/2. - С. 49-53. - Бібліогр.: 12 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74
Рубрики: освіта дорослих (освіта впродовж життя, андрагогіка)
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
освіта дорослих -- освіта впродовж життя -- неперервна освіта -- андрагогіка
Анотація: У статті на основі документальної бази ЮНЕСКО періоду 1949-2010 років (фонди ООН НБУ імені В. І. Вернадського) здійснено логіко-системний аналіз міжнародного досвіду і перспектив розвитку ідеї освіти дорослого населення та освіти впродовж життя. Засвідчено рівень реалізації цієї проблеми в Україні в контексті інтеграції до світового освітнього простору.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний)


74
С 60


    Сологуб, Анатолій.
    Дослідництво - вісь неперервної професійної освіти / А. Сологуб // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 7. - С. 18-22. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74
Рубрики: Неперервна освіта
   Професійна освіта

   Дослідницька діяльність учнів

Кл.слова (ненормовані):
неперервна освіта -- зміст неперервної освіти -- дослідницька діяльність -- диференціація -- зовнішня диференціація
Анотація: У статті розглянуто проблему неперервної освіти і узагальнено результати багаторічного дослідження, проведеного на базі середніх і вищих навчальних закладів м. Кривого Рогу, щодо механізмів її успішної реалізації шляхом залучення учнів до дослідницької діяльності. Автор підкреслює, що ефективне впровадження ідеї неперервної освіти можливе за умови зовнішньої диференціації учнів за здібностями й інтересами.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


74.2
И 46


    Ильин, Г. Л.
    Как обеспечить качество обучения в информационном обществе? [Текст] / Г. Л. Ильин // Народное образование : Российский общественно-педагогический журнал. - 2011. - N 5. - С. 149-156
ББК 74.2
Рубрики: Якість освіти
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
інформаційний обмін -- неперервна освіта -- мотивація навчання -- моніторинг інтересів -- дисципліна


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.58
К 43


    Киричков, Ю. В.
    Організація неперервної освіти в Національному технічному університеті України "КПІ" / Ю. В. Киричков // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2012. - № 1. - С. 31-33
ББК 74.58
Рубрики: освіта неперервна
Кл.слова (ненормовані):
неперервна освіта -- ступенева освіта -- модернізація освіти -- профільна освіта -- фахова освіта -- професійна освіта -- кар’єрна освіта
Анотація: У статті розглядаються проблеми неперервності освіти в умовах глобалізації світових процесів. На прикладі співпраці НТУУ "КПІ" з Політехнічним ліцеєм НТУУ "КПІ" представлені схеми реалізації неперервної освіти в системі ЗНЗ-ВНЗ. Автор подає модель та практичні рекомендації щодо впровадження якісної неперервної ступеневої освіти від першокласника до випускника університету, кандидата та доктора наук, пропонує систему кар’єрної підготовки.


Дод.точки доступу:
\о нем\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74
А 17


    Абсалямова, Я.
    Організація процесу професійної самореалізації викладача іноземних мов вищого технічного навчального закладу / Яна Абсалямова // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 8/9. - С. 33-36. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74
Рубрики: Викладачі вищих навчальних закладів--професійна самореалізація
   Викладачі іноземних мов

Кл.слова (ненормовані):
професійна-педагогічна активність -- неперервна освіта -- мотивація -- професійна самореалізація
Анотація: У статті розкрито сутність та важливість організації процесу професійної самореалізації викладача іноземних мов вищого технічного навчального закладу та визначено напрями подальших наукових досліджень.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)




    Шапран, Ольга.
    Професійна підготовка педагогічних кадрів в умовах регіональних університетських комплексів / О. Шапран // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 11. - С. 23-27. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.584(4УКР)
Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів--університетські комплекси
Кл.слова (ненормовані):
педагогічна освіта -- регіональний університетський комплекс -- університетська освіта -- професійна підготовка -- регіональна диверсифікація -- технопарки -- науково-освітні центри -- неперервна освіта -- університетські комплекси
Анотація: У статті розглядаються стратегічні напрями розвитку регіональних університетських комплексів, які забезпечують професійну підготовку майбутніх учителів. Аналізується досвід створення та функціонування університетського комплексу при ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди".


Дод.точки доступу:
\про нього\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.4(4Укр)
О-59


    Онопрієнко, В.
    Практично-просвітницька і виховна функції андрагогіки / Володимир Онопрієнко // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 12. - С. 28-32. - Бібліогр.: 15 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.4(4Укр)
Рубрики: Андрагогіка--вихонання
   освіта дорослих (освіта впродовж життя, андрагогіка)

Кл.слова (ненормовані):
андрагогіка -- неперервна освіта -- моделі навчання -- навчання дорослих
Анотація: У статті аналізуються сутність та природа освіти й виховання дорослих. Доводиться думка про те, що виховання дорослих людей відрізняється від виховання дітей та підлітків тим, що базується на різному минулому досвіді і на відмінному темпі перебігу психічних реакцій. Розглянуто функції, які виконує андрагогіка у сучасному суспільстві.


Дод.точки доступу:
Ноулз, Малколм Шеппард (американський дослідник освіти дорослих ; 1913-1997) \про нього\; Вершловський, Семен Григорович (доктор педагогічних наук, професор, зав. кафедрої Санкт-Петербурзької академії післядипломної педагогічної освіти) \про нього\; Браже, Тереза Георгіївна (професор Державної академії післядипломної педагогічної освіти Інституту освіти дорослих Російської академії освіти, м. Санкт-Петербург) \про неї\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)




    Патутина, Н. А.
    Корпоративное образование как инструмент формирования организационной культуры / Н. А. Патутина // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 1. - С. 76-81. - Библиогр.: 6 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 65.290-2 + 87.7 + 74.05
Рубрики: Освіта--корпоративна освіта
   Освіта неперервна--корпоративне навчання

Кл.слова (ненормовані):
економіка -- управління -- управління підприємствами -- організаційна культура управління -- менеджмент -- філософія -- етика -- неперервна освіта -- корпоративне навчання -- зміст корпоративного навчання -- навчання співробітників корпорацій -- виховання співробітників корпорацій
Анотація: Корпоративна освіта розглядається як педагогічне явище яке формує культурну спільність компаній.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)




    Олексенко, Роман.
    Підготовка і перепідготовка кадрів у системі економічної освіти / Роман Олексенко // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 2. - С. 59-67. - Бібліогр.: 14 назв.
ББК 74.58(4Укр)
Рубрики: Економічна освіта--безперервна освіта--вища освіта--Україна
   Вища освіта--економічна освіта

Кл.слова (ненормовані):
науково-педагогічні кадри -- викладачі економічних дисциплін -- фахівці економічно-підприємницької галузі -- підвищення кваліфікації -- навчання впродовж життя -- неперервна освіта -- професійна компетентність -- інформаційні технології -- виховання культури економічних відносин -- економічна культура -- підприємницька культура -- моральна культура підприємництва
Анотація: Підготовка і перепідготовка кадрів у системі економічної освіти розглядаються в контексті інноваційного оновлення системи освіти; основними інноваціями в цьому процесі мають стати інформаційні технології, поглиблений зв'язок із практикою ринкових трансформацій, нормативна узгодженість зі світовим досвідом.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.584(4УКР)
Л 24


    Лапенок, Марія.
    10 років Севастопольському міському гуманітарному університету: перспективи навчально-наукової діяльності / Марія Лапенок // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 3. - С. 30-34 : рис.
ББК 74.584(4УКР)
Рубрики: Вищі навчальні заклади--гуманітарні університети
Кл.слова (ненормовані):
гуманітарний розвиток -- гуманітарний ВНЗ -- регіональний університет -- ювілей університету -- неперервна освіта -- навчальна діяльність -- наукова діяльність -- перспективи розвитку -- інноваційність -- інтеграція науки і практики -- регіональний освітній центр -- міжнародна співпраця -- науково-методична співпраця
Анотація: У статті окреслено перспективи розвитку навчальної та наукової діяльності Севастопольського міського гуманітарного університету як освітнього центру регіону, його міжнародної науково-методичної співпраці з вищими навчальними закладами гуманітарного напряму.


Дод.точки доступу:
Севастопольський міський гуманітарний університет \о нем\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


88.37
С 30


    Семенов, И. Н.
    Рефлексивно-развивающие среды формирования мышления и самосознания субъектов образования [Текст] / И. Н. Семенов // Мир психологии : Научно-методический журнал. - 2013. - N 4. - С. 81-97.
ББК 88.37
Рубрики: Психологія особистості
   освіта неперервна

Кл.слова (ненормовані):
рефлексивна психологія -- рефлексивна акмеологія -- рефлексивна педагогіка -- неперервна освіта -- рефлетехнології


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.584(4Укр)
М 91


    Мурована, Нонна.
    Розвиток інноваційної культури керівника загальноосвітнього навчального закладу в умовах післядипломної освти: наукові засади [Текст] / Н. Мурована // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2014. - N 1. - С. 98-106.
ББК 74.584(4Укр)
Рубрики: Вища освіта в Україні--післядипломна освіта
Кл.слова (ненормовані):
інноваційна культура керівника -- неперервна освіта -- післядипломна освіта


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74
О-23


   
    Образование как воспроизводство Субъекта исторического действия и развитие личностного потенциала [Текст] : [подборка статей] // Мир психологии : Научно-методический журнал. - 2013. - N 3. - С. 66-139. - Зміст: Кризис педагогики знания и становление новой образовательной формации / В. М. Розин. Роль методологических в разработке образовательных технологий / Г. А. Берулава. Образовательное знание как стратегия субъекта образовательной деятельности: размышления о новом понятии / Г. В. Мухаметзянова, Ф. Г. Мухаметзянова. Рефлексивно-психологические принципы и рефлетехнологии как средства развития инновационного образования / И. И. Семенов. Образование в контексте управления крупномасштабными системами / Д. В. Реут. Современные подходы к изучению мотивации непрерывного образования на протяжении жизненного пути / М. В. Ермолаева, Д. В. Лубовский.
ББК 74
Рубрики: Освіта--філософія освіти
   Освіта--інновації--рефлетехнології

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
філософія освіти -- кризис педагогіки знання -- освітня діяльність -- развитие личностного потенциала -- нова освітня формація -- феномен управління -- неперервна освіта -- освіта протягом життя -- стереотипы психической активности -- рефлексивна психологія -- рефлексивна акмеологія -- рефлексивна педагогіка


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.204.2
М 90


    Муковіз, Олексій Павлович.
    Особливості розробки сайту системи неперервної освіти для вчителів початкової школи [Текст] / О. П. Муковіз // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 3. - С. 30-34. - Бібліогр.: 8 назв.
ББК 74.204.2
Рубрики: Вчителі початкової школи--неперервна освіта--дистанційне навчання
Кл.слова (ненормовані):
вчителі початкової школи -- дистанційне навчання -- неперервна освіта -- контент -- “хмарні“ технології
Анотація: У статті проаналізовано особливості розробки сайту системи неперервної освіти вчителів початкової школи. Охарактеризовано три системи управління коетентом, які використані під час розробки сайту: WorldPress, Moodle, PhpBB та “хмарні” технології Mikrosoft. Представлено структуру сайту системи неперервної освіти вчителів початкової школи й детально розкрито його зміст.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.200.58
К 78


    Красняков, Євген.
    Державна політика у сфері позашкільної освіти : сучасний стан та перспективи вдосконалення / Є. Красняков // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 4/5. - С. 17-20. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.200.58
Рубрики: Позашкільна освіта в Україні--державна політика
Кл.слова (ненормовані):
позашкільна освіта -- державна політика -- законодавчі акти -- нормативно-правові акти -- позашкільні навчальні заклади -- неперервна освіта
Анотація: У статті здійснено аналіз процесу формування та реалізації державної політики у сфері позашкільної освіти на основі вивчення та узагальнення законодавчих та інших нормативно-правових документів. Запропоновано практичні рекомендації, спрямовані на вдосконалення державної політики у сфері позашкільної освіти.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.204.2
З-38


    Захар, Ольга Германівна.
    Використання інтернет-технологій у процесі підвищення кваліфікації вчителів [Текст] / О. Г. Захар // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 5. - С. 7-9. - Библиогр. в конце ст.
ББК 74.204.2
Рубрики: Вчителі--підвищення кваліфікації--Інтернет-технології
   Миколаївська область--освіта
Кл.слова (ненормовані):
професійна компетентність -- ІКТ-компетентність вчителя -- дистанційне навчання -- соціальні сервіси -- інтернет-сервіси -- неперервна освіта
Анотація: У статті розглядаються питання розвитку професійної компетентності вчителів в галузі інформаційно-комунікаційних технологій в умовах неперервної освіти, особливості діяльності вчителів і учнів у сучасному інформаційному суспільстві, описуються соціальні інтернет-сервіси та висвітлюються дидактичні можливості застосування їх у навчально-виховному процесі для формування інформаційної культури і мисленнєвих навичок високого рівня не тільки учнів, а й учителів.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.580.2
В 64


    Возняк, О.
    Порівняльний аналіз формальної та неформальної освіти в контексті євроінтеграції освітнього простору [Текст] / О. Возняк // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2016. - № 2. - С. 41-47. - Бібліогр. в кінці ст. 7 назв. . - ISSN 1682-2366
ББК 74.580.2
Рубрики: Освіта--неперервна освіта
Кл.слова (ненормовані):
неперервна освіта -- формальна освіта -- неформальна освіта
Анотація: Обґрунтовано специфіку, особливості формальної та неформальної освіти як елемиент неперервного навчання в умовах євроінтеграції освітнього просторуВисвітлено типи та форми неформальної освіти.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)