37(09)(4УКР)
Н 53


   
    Неперервна професійна освіта: Теорія і практика [Текст] : зб. наук. праць. Ч. 1 / Міністерство освіти і науки України, Академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки і психології професійної освіти ; за ред.: І. А. Зязюна, Н. Г. Ничкало. - К. : [б. в.], 2001. - 392 с. - ISBN 966-593-235-7 : 28.50 грн.
    Зміст:
Кремень, В. Г. Освіта в Україні: Стан і перспективи розвитку / В. Г. Кремень. - С .5-14
Зязюн, І. А. Неперервна освіта як основа соціального поступу / І. А. Зязюн. - С .15-22
Зіньковський, Ю. Ф. Перспективи та можливості неперервної технічної освіти / Ю. Ф. Зіньковський. - С .23-26
Ничкало, Н. Г. Теоретико-методологічні проблеми і перспективи розвитку досліджень з неперервної професійної освіти / Н. Г. Ничкало. - С .35-42
КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ НЕПЕРЕРВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ . - С .43-240
Сисоєва, С. О. Творчий розвиток особистості в процесі неперервної професійної освіти / С. О. Сисоєва. - С .45-52
Лутай, В. С. Синенергетична парадигма як меторлогічна основа неперервної освіти / В. С. Лутай. - С .53-57
Голобородько, Є. П. Неперервна освіта і особистість учителя / Є. П. Голобородько. - С .58-60
Корсак, К. В. Стандарти і освіта ХХІ століття / К. В. Корсак. - С .61-65
Лещенко, М. П. Теоретико-методологічні засади діагностики педагогічної майстерності вчителя в умовах особистісно орієнтованої системи навчання / М. П. Лещенко. - С .71-74
Пєхота, О. М. Особистісно орієнтовані технології в підготовці вчителя / О. М. Пєхота. - С .81-88
Астахова, В. І. Неперервна освіта: Підсумки першого десятиріччя / В. І. Астахова. - С .94-98
Олійник, М. М. Мотивація навчання і розвиток особистості в системі професійної освіти / М. М. Олійник, Ю. А. Романенко, І. В. Катанова. - С .99-103
Козаков, В. А. Педагогізація суспільства як передумова неперервної освіти: шляхи, досвід / В. А. Козаков, Д. І. Дзвінчук. - С .104-110
Предборська, І. М. Теоретико-методологічні проблеми трансформації української освіти / І. М. Предборська. - С .116-119
Гуревич, Р. С. Принцип наступності у навчанні в контексті неперервної професійної освіти / Р. С. Гуревич, С. Д. Цвілик. - С .124-129
Дубасенюк, О. А. Методологічні основи теорії професійної виховної діяльності педагога / О. А. Дубасенюк. - С .130-133
Побірченко, Н. А. Профорієнтаційний супровід підготовки сучасного фахівця до навчання впродовж життя / Н. А. Побірченко. - С .134-136
Пономарьов, О. С. Управлінська культура як важлива складова системи професійної освіти / О. С. Пономарьов. - С .137-141
Радул, В. В. Явище соціально-педагогічної зрілості / В. В. Радул. - С .142-146
Астахова, К. В. Кадровий потенціал вищої школи в умовах переходу до неперервної освіти / К. В. Астахова. - С .147-153
Шевченко, В. І. Проблема глобального зла і статус педагога / В. І. Шевченко. - С .154-157
Кузнецов, Г. В. Середня школа - вищий навчальний заклад: Проблеми неперервної професійної підготовки / Г. В. Кузнецов, О. М. Долгов, А. С. Головченко. - С .158-160
Цехмістер, Я. В. Допрофесійна підготовка учнівської молоді: Теоретичний аспект / Я. В. Цехмістер. - С .161-165
Отич, О. М. Зміст і структура підготовки вчителя початкових класів до виховної роботи в школі на матеріалі пісенного фольклору / О. М. Отич. - С .173-177
Солдатенко, М. М. Самостійна навчально-пізнавальна діяльність як засіб забезпечення неперервності совіти / М. М. Солдатенко. - С .186-189
Крюкова, Д. Ф. Методологічні особливості побудови розвивального навчання / Д. Ф. Крюкова. - С .190-193
Антонова, О. Є. Загальнопедагогічна підготовка майбутнього вчителя як умова неперервної освіти / О. Є. Антонова. - С .199-201
Довбня, В. М. Засади неперервної освіти в українській філософсько-педагогічній думці першої половини ХХ століття / В. М. Довбня. - С .202-206
Смікал, В. О. Використання взаємодії мистецтв у процесі формування світоглядної культури особистості / В. О. Смікал. - С .211-214
Грищенко, Ю. В. Розвиток вокальної освіти в музичних закладах освіти України (друга половина ХІХ-початок ХХ століття) / Ю. В. Грищенко. - С .220-223
Яковлев, А. А. Вплив типу культури на характер освіти / А. А. Яковлев. - С .224-227
Рабош, І. Т. До проблеми гуманітаризації освіти / І. Т. Рабош. - С .228-233
Єгорова, Є. В. Деякі напрями та перспективи психологічного забезпечення підготовки молоді до професійного самовизначення / Є. В. Єгорова. - С .234-237
РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ В СИСТЕМІ НЕПЕРЕРВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ . - С .241-385
Кульчицька, О. І. Проблеми обдарованості в сучасній психології / О. І. Кульчицька. - С .263-267
Гуревич, Р. С. Формування інформаційної кльтури педагога в контесті неперервної освіти / Р. С. Гуревич, А. М. Коломієць, Д. І. Коломієць. - С .276-280
Пилипчук, В. В. Розвиток творчості вчителя професійної школи в умовах адаптованого колективного навчання / В. В. Пилипчук. - С .305-309
Гаріна, М. Г. До проблем морального виховання студентської молоді / М. Г. Гаріна, І. В. Мухмутова, Л. В. Твердоступ. - С .320-322
Слоневська, І. Б. До проблеми формування ціннісних орієнтацій засобами зарубіжної літератури / І. Б. Слоневська. - С .323-326
Горбунь, Е. Л. Вузівський етап формування відповідальності майбутнього вчителя в системі неперервної професійної освіти / Е. Л. Горбунь. - С .327-332
Лихвар, В. Д. Розвиток художньо-творчих здібностей людини / В. Д. Лихвар. - С .333-337
Антрощенко, Т. О. Формування культури міжнаціонального спілкування майбутніх учителів у вивченні психолого-педагогічних дисциплін / Т. О. Антрощенко. - С .338-340
Фалько, М. І. Формування дослідницьких умінь вчителя музики в системі неперервної освіти / М. І. Фалько. - С .349-352
Онацький, В. М. Взаємодія практичного психолога і вчителя у роботі з обдарованими дітьми / В. М. Онацький. - С .358-366
Гончарук, Т. О. Особливості формування установок толерантної свідомості в учнівської молоді / Т. О. Гончарук. - С .367-370
Грищенко, О. А. Вплив інноваційних технологій на розвиток творчої особистості вчителя / О. А. Грищенко. - С .382-385
ДРНТІ
ББК 74.04(4УКР)
РУБ 37(09)(4УКР)
Рубрики: освіта--неперервна професійна
   Особистість--розвиток особистості--культура

   Освіта в Україні

   Синенергетика

   Вчитель

   Педагогічна майстерність

   Навчання

   Освіта--наступність в освіті

   Середня школа

   Педагог--статус--культура

   Допрофесійна підготовка

   Учитель початкових класів--підготовка

   Самостійна робота

   Розвивальне навчання

   Філософсько-педагогічна думка, І пол. ХХ ст.

   Вчителі--підготовка

   Майбутні вчителі

   Освіта--вокальна

   Культура--вплив на освіту

   Молодь--допрофесійна підготовка

   Обдарованість

   Здібності--розвиток

   Інформаційна культура

   Викладачі вищих навчальних закладів--підвищення кваліфікації

   Вчитель--творчість

   Моральне виховання студентів

   Викладання зарубіжної літератури

   Вчитель музики

   Практичні психологи--взаємодія з вчителем

   Технології--інноваційні

   Толерантність

Кл.слова (ненормовані):
наступність в освіті


Дод.точки доступу:
Зязюн, І. А. (д-р філос. наук, проф., дійсний член АПН України) \ред.\; Ничкало, Н. Г. (Док. пед. наук, проф., дійсний член АПН України) \ред.\; Міністерство освіти і науки України; Академія педагогічних наук УкраїниІнститут педагогіки і психології професійної освіти
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)

156
М 31


    Маслоу, Абрахам.
    Мотивация и личность [Текст] : научное издание / А. Маслоу; Предисл., послесл.; Пер. с англ. Т. Гутман, Н.А. Мухина. - 3-е изд. - СПб. ; М. ; Х., Минск : Питер, 2003. - 352 с. - (Мастера психологии). - Библиогр.: с. 327-348. - Пер. вид. : Motivation and Personality / A. H. Maslow. - Third Edition. - ISBN 5-318-00616-7 (в пер.). - ISBN 0-06-041987-3 (англ.) : 30.50 грн., 37.10 грн.
ДРНТІ
ББК 88.36 + 88.37
РУБ 156
Рубрики: Потребности
   Характер

   Инстинкт

   Поведение

   Психопатология

   Агресія

   Психотерапия

   Уважение

   Дружба

   Здоровье

   Исследования--психологические

   Восприятие

   Психологія особистості--мотивація

   Любовь

   Дружба

   Сексуальность

   Внимание

   Страх

   Удовлетворение

Кл.слова (ненормовані):
гумор (психол.) -- етика (психол.)
Анотація: Книга предлагает уникальные и влиятельные теории, не утратившие своего значения для современной психологии. Данное издание - это переработка классического текста коллективом авторов с сохранением оригинального стиля Маслоу. Цель переработки - придать ему большую ясность, сделав его таким образом пригодным для использования в учебных курсах по психологии. В третье издание вошли также развернутая биография Маслоу, послесловие редакторов, в котором они излагают практические и теоретические его взгляды, и полная биография трудов психолога.


Дод.точки доступу:
Гутман, Т. \пер. с англ.\; Мухина, Н.А. \пер. с англ.\; \предисл., послесл.\; Маслоу, А. \о нем\; Maslow, A. H.
Примірників всього: 5
фб (1), Ч.З.№2 (4)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (4)

15(075.3)
З-28


    Занюк, Сергій Степанович.
    Психологія мотивації [Текст] : навч. посіб. для студ. вузів / С. С. Занюк . - К. : Либідь, 2002. - 304 с. - Библиогр.: с.296-298. - ISBN 966-06-218-9 : 19.00 грн., 18.00 грн.
    Зміст:
МОТИВАЦІЯ І ДІЯЛЬНІСТЬ
Структура й особливості мотивації
Види та ієрархія мотивів
Потреби особистості
Мотивація і механізми психологічного захисту особистості
Мотивація і переживання
ТИПИ МОТИВАЦІЇ
Процесуальна мотивація
Мотивація допомоги
Мотивація агресії
Мотивація влади
Негативна мотивація і покарання
Мотивація досягнення
МОТИВАЦІЯ, АКТИВНІСТЬ, УСПІХ
Особистісна причинність і мотивація
Упевненість у своїх здібностях (почуття компетентності)
Успіх і невдача. Реакції на невдачу
Почуття безпорадності. Причинні схеми і безпорадність
РОЗВИТОК МОТИВАЦІЇ
Психологічні механізми розвитку мотивації
Позитивне підкріплення
Самопідкріплення
ДРНТІ
ББК 88я73
РУБ 15(075.3)
Рубрики: Мотивація--психологія--підкріплення
   Психологія успіху

   Кафедра загальної та практичної психології


Примірників всього: 3
фб (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (2)

15(075.3)
Б 26


    Бандурка, Олександр Маркович.
    Основи психології і педагогіки [Текст] : підручник / О. М. Бандурка, В. О. Тюріна, О. І. Федоренко ; МВС України, Національний університет внутрішніх справ. - Х. : Національний університет внутрішніх справ, 2003. - 336 с. - Бібліогр.: с. 329-331. - ISBN 966-610-053-3 : 24.00 грн.
    Зміст:
Психологія пізнавальної діяльності . - С .43-65
Цілісність психічних процесів . - С .66-75
Особистість: шляхи формування й розвитку . - С .75-111
Соціальна психологія груп. Керівництво і лідерство. . - С .112-156
Спілкування у системі взаємовідносин людини . - С .131-157
Теоретичні основи виховання . - С .182-200
Загальні основи соціальної педагогіки
Особливості розвитку соціальної педагогіки в Україні . - С .205-208
Соціальна педагогіка і соціальна робота
Девіації як соціально-педагогічна проблема
Девіантна поведінка молоді та алкоголізм
Наркоманія як форма прояву протиправної поведінки молоді
Проституція як форма прояву відхилень від норм поведінки
Злочинність як форма прояву делінквентної поведінки дітей та молоді
ДРНТІ
ББК 88я73 + 74я73
РУБ 15(075.3)
Рубрики: Соціальна педагогіка
Кл.слова (ненормовані):
увага -- уява -- темперамент -- характер -- мотивація -- здібності -- воля


Дод.точки доступу:
Тюріна, Валентина Олександрівна; Федоренко, Олена Іванівна; МВС України; Національний університет внутрішніх справ
Примірників всього: 2
фб (1), Ч.З.№2 (1)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1)

378
Г 94


   
    Гуманітарний вісник Переяслав-Хмельницького державного педагогічного інституту імені Г. С. Сковороди [Текст] : науково-теоретичний збірник. Педагогіка. Психологія. Філологія. Філософія. В. 1 / гол. ред. В. П. Коцур. - Переяслав-Хмельницький : [б. в.], 2000. - 306 с. - ISBN 966-7053-09-1 : 9.00 грн.
    Зміст:
ПЕДАГОГІКА
Горобець, Ю. І. Проблема організації студенської науки / Ю. І. Горобець, С. М. Порев. - С .10-18
Яровий, І. М. Розвиток освіти і педагогічної думки в Західній україні в ХІХ століття / І. М. Яровий. - С .19-30
Калмикова, Л. О. Оволодіння багатозначними прйменниками української мови - основа розвитку граматичної вправності дітей дошкільного віку / Л. О. Калмикова. - С .31-39
Шапран, О. І. Педагогічні інновації в практиці роботи вищих навчальнихз закладів / О. І. Шапран. - С .40-48
Коцур, Н. І. Формування валеологічної свідомості в учнів школи І ступеня / Н. І. Коцур, Л. С. Гармаш. - С .49-56
Куйбіда, В. В. Народне природознавство: його використання в підготовці вчителів початкових класів / В. В. Куйбіда. - С .57-72
Хомич, В. Ф. Інформаційні технології навчання в системі освітніх інновацій / В. Ф. Хомич. - С .72-76
Россоха, А. П. Місце природничих наук у системі освіти України початку ХХ століття / А. П. Россоха. - С .77-81
Лохвицька, Л. В. Пізнавальні інтереси в системі самореалізації особистості дошкільника / Л. В. Лохвицька. - С .82
Химич, Н. Є. Виховання молоді на засадах християнської молоді в процесі духовного відродження України / Н. Є. Химич. - С .90-97
Закопайло, С. А. Мотивація старшокласників до оздоровчих занять / С. А. Закопайло. - С .98-104
ПСИХОЛОГІЯ
Побірченко, Н. А. Психологічні основи розвитку особистісної готовності фахвця до педагогічної діяльності в умовах ринкової економіки / Н. А. Побірченко. - С .105-111
Хомич, Г. О. Становлення особистості в умовах дефіциту спілкування / Г. О. Хомич. - С .112-116
Булах, І. С. Нормативне "Я" як структурне утворення моральної самосвідомості особистості підлітка / І. С. Булах. - С .117-126
Виногородський, А. М. Про деякі аспекти використання музикотерапії як засобу виховання "важких" підлітків / А. М. Виногородський. - С .127-133
Дзюбко, Л. В. До питання про виникнення феномена і поняття ранньої шкільної дезадаптації / Л. В. Дзюбко. - С .134-141
Василькевич, Я. З. Дослідження особливостей готовності майбутніх педагогів до професійної діяльності / Я. З. Василькевич. - С .142-147
Холод, І. М. Дослідження проблеми емоційного розвитку молодших школярів / І. М. Холод. - С .148-152
Вінс, В. А. Переживання кризових станів у перехідні періоди як проблема наукового пзнання / В. А. Вінс. - С .163-160
Грейліх, О. О. Розвиток професійних міжособистісних стосунків у майбутніх вчителів / О. О. Грейліх. - С .160-167
Мильнікова, О. М. Системно-діяльнісний підхід до морального виховання молодших школярів / О. М. Мильнікова. - С .168-177
ФІЛОЛОГІЯ
Сулима, М. М. Григорій Сковорода в романі Валер’яна Поліщука і симфонії П. Тичини / М. М. Сулима. - С .178-183
Корпанюк, М. П. Теорія хозаризму як міфоіделогема в національному літописанні XVII - XVIII сторіч та її коріння / М. П. Корпанюк. - С .184-194
Довбня, Л. Е. Семантичні особливості лексем на позначенні основних кольорів в українській та російських мовах / Л. Е. Довбня. - С .199-205
Мільошина, П. М. Трагічне в драмі Т. С. Еліота "Вбивство у храмі" / П. М. Мільошина. - С .206-218
Навальна, М. І. Співвідношення багатозначних і однозначних питомих українських дієслів соціально-економічної сфери в засобах масової інформації кінця ХХ ст. / М. І. Навальна. - С .219-229
Саприкін, М. О. Поетична спадщина Я. М. Нахімова в контексті ситановлення української російсько-мовної літератури / М. О. Саприкін. - С .230-237
ФІЛОСОФІЯ
Стогній, І. П. Про силу духу і вчення Г. С. Сковороди / І. П. Стогній. - С .238-245
Ярошевець, В. І. Гуманістично-світоглядна парадигма філософії постмодерму / В. І. Ярошевець. - С .246-259
Рик, С. М. Основні інтеграційні фактори української культури / С. М. Рик. - С .260-271
Білобровко, Т. І. Практичний розум як предмет філософського дослідження / Т. І. Білобровко. - С .272-279
Стадник, М. М. Теологічна концепція Рассела В. Маатмана щодо єдності науки і релігії та її невідповідність / М. М. Стадник. - С .280-286
Свириденко, О. П. Істинна людина Григорія Сковороди і сучасність / О. П. Свириденко. - С .287-295
ДРНТІ
ББК 74.58
РУБ 378
Рубрики: Дошкільна освіта
   Вищі навчальні заклади

   Важковиховуваність



Дод.точки доступу:
Коцур, В. П. \ред.\; Сковорода, Григорій Савич \о нем\; Еліот, Томас Стернз \о нем\; Нахімов, Яким Миколайович \о нем\; Рассел, В. Маатман \о нем\
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)

158
К 32


    Квинн, Вирджиния Николс.
    Прикладная психология [Текст] : учеб. пособ. для студ. вузов и слушателей курсов психол. дисциплин / В. Н. Квинн. - 4-е междунар. изд. - СПб. ; М. ; Х., Минск : Питер, 2000. - 560 с. : ил. - (Учебник нового века). - Слов.: 541-548; Библиогр.: с. 549-558. - Пер. вид. : Applying Psychology / V. N. Quinn. - ISBN 5-88782-395-Х. - ISBN 0-07-051339-2 : 26.00 грн.
ДРНТІ
ББК 88.4
РУБ 158
Рубрики: Прикладна психологія
   Сприйняття

   Поведінка

   Пам’ять--удосконалення

   Мислення

   Розвиток

   Мотивація

   Емоції

   Регуляція і адаптація

   Поведінка--аномальна

   Психологічна допомога

   Життя--вибір стилю

   Комунікація

   Установка

   Група--вплив

   Кар’єра--планування



Дод.точки доступу:
Quinn, V. N.
Примірників всього: 5
фб (1), Ч.З.№2 (4)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (4)

15(075.3)
П86


   
    Психология [Текст] : Учеб. для техн. вузов / Под ред. В. Н. Дружинина. - СПб. ; М. ; Х., Минск : Питер, 2000. - 608 с. : табл., фото. - (Учебник нового века). - Слов.: с. 585-593; Л-ра: с. 594-608. - ISBN 5-272-00259-8 (в пер.) : 35.50 грн.
ДРНТІ
ББК 88я73
РУБ 15(075.3)
Рубрики: Психологія--підручники та посібники для ВНЗ--загальна психологія
   Психологія--історія психології

   Психіка--біологічні основи

   Психічний розвиток--детермінація

   Психіка--структура

   Научіння (психол.)

   Діяльність

   Емоції та почуття

   Поведінка--мотивація

   Увага

   Відчуття

   Сприйняття

   Пам’ять

   Мислення

   Інтелект

   Мова і спілкування

   Спілкування

   Психологія особистості

   Особистість--теорії

   Особистість--психічний розвиток

   Психологія індивідуальних розрізнень

   Соціальна психологія

   Групи--соціальні

   Натовп--психологія

   Психологія праці--основи

   Інженерна психологія--основи

   Людина-оператор--психологічні характеристики

   Особистість--професіональний розвиток

   Екологічна психологія--основи

   Психологія управління--основи

   Керівник--психологія діяльності



Дод.точки доступу:
Дружинин, Владимир Николаевич \ред.\
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)

154
И 46


    Ильин, Евгений Павлович.
    Мотивация и мотивы [Текст] : учеб. пособ. / Е. П. Ильин. - СПб. ; М. ; Х., Минск : Питер, 2000; 2006. - 512 с. : ил. - (Мастера психологии). - Библиогр.: с. 481-501; Предм. указ.: с. 502-508. - ISBN 5-272-00028-5 (в пер.) : 29.90 грн., 33.50 грн.
ДРНТІ
ББК 88.352
РУБ 154
Рубрики: Мотивація--внутрішня--зовнішньоорганізована
   Потреба особистості--класифікація

   Мотив--суть

   Мотивація спілкування

   Мотивація девіантної поведінки

   Мотивація--навчальна діяльність

   Мотивація--професійна діяльність

   Мотивація і мотиви--методи вивчення

   Психологія мотивів


Примірників всього: 2
Ч.З.№2 (1), фб (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1), фб (1)

15(075.3)
П86


   
    Психология [Текст] : Учеб. для эконом. вузов / Под ред. В. Н. Дружинина. - СПб. ; М. ; Х., Минск : Питер, 2000. - 672 с. : табл., фото. - (Учебник нового века). - Библиогр. в конце глав; Слов.: с. 634-645; Л-ра: с. 646-671. - ISBN 5-8046-0114-8 (в пер.) : 39.20 грн.
ДРНТІ
ББК 88я73
РУБ 15(075.3)
Рубрики: Психологія--підручники та посібники для ВНЗ--загальна психологія
   Психологія--історія психології

   Психіка--біологічні основи

   Психічний розвиток--детермінація

   Психіка--структура

   Научіння (психол.)

   Діяльність

   Емоції та почуття

   Поведінка--мотивація

   Увага

   Відчуття

   Сприйняття

   Пам’ять

   Мислення

   Інтелект

   Мова і спілкування

   Спілкування

   Психологія особистості

   Особистість--теорії

   Особистість--психічний розвиток

   Психологія індивідуальних розрізнень

   Соціальна психологія

   Групи--соціальні

   Натовп--психологія

   Психологія трудової діяльності

   Професіоведіння--психологічні основи

   Втома

   Стрес психологічний

   Психологія професійної пригодності

   Клінічна психологія

   Психічні процеси--порушення

   Пізнавальна діяльність--розлади

   Шизофренія

   Маніакально-депресивний психоз

   Психогенні захворювання

   Психопатія

   Психосоматика

   Алкоголізм

   Наркоманія і токсикоманія

   Токсикоманія

   Психотерапія

   Психогігієна

   Психофармакологія

   Психологія посттравматичного стресу

   Економічна психологія

   Психологія грошей

   Психологія підприємництва

   Психологія бізнес-консультування

   Психологія реклами

   Реклама--психологія

   Організаційна психологія

   Конфлікти в організації



Дод.точки доступу:
Дружинин, Владимир Николаевич \ред.\
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)

15
П 78


   
    Проблеми загальної та педагогічної психології: Збірник наукових праць Інституту психології ім. Г. С. Костюка АНН України [Текст] : научное издание. Т. III, Ч. 9 / За ред. акад. С. Д. Максименка ; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 2002. - 206 с. - 5.60 грн.
    Зміст:
Максименко, С. Д. Наукова психологія і психологічна практика / С. Д. Максименко. - С .3-13
Чепелєва, Н. В. Професійна компетентність практичного психолога / Н. В. Чепелєва. - С .13-20
Швалб, Ю М. Експертне дослідження в практичній психології / Ю М. Швалб. - С .20-30
Куценко, Л. М. Когнітивний стиль як інструмент структурування пізнавального досвіду особистості / Л. М. Куценко. - С .30-40
Яковець, Н. І. Нові вимоги до школи і необхідність розширення вчительської психолого-педагогічної компетентності / Н. І. Яковець. - С .40-46
Папуча, М. В. Діалогічність позиції як психологічний засіб діяльності в практичній психології / М. В. Папуча. - С .46-58
Литовченко, Н. Ф. Інтерпретація психологічної ситуації клієнта: актуалізація діалогічних принципів діяльності практичного психолога / Н. Ф. Литовченко. - С .58-68
Андрєєва, Я. Ф. Формування спрямованості на діалогічне розуміння як професійної якості практичного психолога / Я. Ф. Андрєєва. - С .68-74
Кричковська, Т. Д. Проблеми формування мотивів професійної самореалізації майбутніх практичних психологів / Т. Д. Кричковська. - С .74-81
Бойправ, М. Д. До питання вивчення історії психології (розвиток теорії почуттів в роботах М. Я Грота) 1852-1899 / М. Д. Бойправ. - С .81-89
Шатирко, А. О. Розвиток суб’єкта учіння в молодшому шкільному віці / А. О. Шатирко. - С .89-106
Пророк, Н. В. Мотивація діяльності та професійно важливі якості психолога-практика / Н. В. Пророк. - С .106-118
Никоненко, О. П. Ступінь сформованості ціннісно-смислової сфери у студентів з різним рівнем властивостей психофізіологічних функцій / О. П. Никоненко. - С .118-126
Тимофєєва, Н. М. Художній текст як "задача на смисл" / Н. М. Тимофєєва. - С .126-136
Пісоцький, В. П. Етико-психологічні аспекти проблеми толерантності через призму християнського світогляду / В. П. Пісоцький, А. М. Горянська. - С .136-145
Конончук, А. І. Ознайомча практика важливий елемент професійного становлення соціального педагога та практичного психолога / А. І. Конончук. - С .146-149
Шилова, Г. П. Споглядальна активність і її розвиток у практичного психолога / Г. П. Шилова. - С .149-154
Король, В. С. Діагностика професійних інтересів студентів-першокурсників до практичної психології / В. С. Король. - С .154-160
Кошова, І. В. Особистість в соціальній ситуації: до постановки проблеми / І. В. Кошова. - С .160-168
Ярослав, Н. С. Діагностика особистісних властивостей учнів педагогічного ліцею як умова реалізації особистісно-зорієнтованого навчання / Н. С. Ярослав. - С .168-174
Щотка, О. П. Тактика якісного дослідження ставлення майбутніх психологів до роботи з управлінським персоналом організації / О. П. Щотка. - С .174-181
Гурська, О. Ф. Психологічні особливості педагогічного дослідження спілкування зі старшокласниками / О. Ф. Гурська. - С .181-190
Шевченко, Н. Ф. Особливості професійного висловлювання як одиниці мовленнєвого спілкування психолога / Н. Ф. Шевченко. - С .190-197
Болотнікова, І. В. Наука і соціально-політична система (на прикладі знищення вітчизняної педології) / І. В. Болотнікова. - С .197-206
ДРНТІ
ББК 88я43
РУБ 15


Дод.точки доступу:
Максименко, С. Д. (академік); Інститут психології ім. Г. С. КостюкаНіжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 55
аб (29), Ч.З.№2 (20), ав (5), фб (1)
Свободны: аб (29), Ч.З.№2 (20), ав (5), фб (1)

53(075.3)
З-18


    Закалюжний, Віктор Миколайович.
    Мотивація учіння шкільного курсу фізики на основі використання техніко-технологічного матеріалу [Текст] / В. М. Закалюжний ; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 2004. - 30 с. - Бібліогр.: с. 29. - 1.50 грн.
ДРНТІ
ББК 22.3я73 + 22.3р10
РУБ 53(075.3)


Дод.точки доступу:
Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 40
фб (1), ав (1), фіз., Ч.З.№2 (18), аб (20)
Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (18), аб (20)

156
О-73


   
    Особистість в психологічних дослідженнях [Текст] : Тексти / Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Упоряд. С. Д. Максименко, М. В. Папуча, За заг. ред. С. Д. Максименко . - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2005. - 197 с. - 8.00 грн., 14.00 грн.
    Зміст:
ЗАХІДНА ПСИХОЛОГІЯ
Адлер, А. Комплекс неповноценности и комплекс превосходства / К. Левин; Ф. Лерш; А. Г. Маслоу; Р. Мейли; Г. У. Олпорт. - С .4
Левин, К. Психологическое поле / Ф. Лерш; А. Г. Маслоу; Р. Мейли; Г. У. Олпорт; К. Р. Роджерс. - С .7
Лерш, Ф. Розуміння особи у психології / А. Г. Маслоу; Р. Мейли; Г. У. Олпорт; К. Р. Роджерс; В. Франкл. - С .8
Маслоу, А. Самоактуализация / А. Г. Маслоу; Р. Мейли; Г. У. Олпорт; К. Р. Роджерс; В. Франкл; А. Фрейд. - С .16
Маслоу, А. Г. Пиковые переживания / Р. Мейли; Г. У. Олпорт; К. Р. Роджерс; В. Франкл; А. Фрейд; З. Фрейд. - С .20
Мей, Р. Становлення екзистенційної психології / Р. Мейли; Г. У. Олпорт; К. Р. Роджерс; В. Франкл; А. Фрейд; З. Фрейд; Х. Хекхаузен. - С .26
Мейли, Р. Черты личности. Важность понятия "черта" / Г. У. Олпорт; К. Р. Роджерс; В. Франкл; А. Фрейд; З. Фрейд; Х. Хекхаузен; К. Хорни. - С .29
Олпорт, Г. Личность: Проблема науки или искусства? / Г. У. Олпорт; К. Р. Роджерс; В. Франкл; А. Фрейд; З. Фрейд; Х. Хекхаузен; К. Хорни; Э. Эриксон. - С .33
Олпорт, Г. У. Функциональная автономия мотивов / К. Р. Роджерс; В. Франкл; А. Фрейд; З. Фрейд; Х. Хекхаузен; К. Хорни; Э. Эриксон. - С .37
Роджерс, К. Р. Личностный рост / В. Франкл; А. Фрейд; З. Фрейд; Х. Хекхаузен; К. Хорни; Э. Эриксон; К. Г. Юнг. - С .44
Франкл, В. Поиск смысла жизни и логотерапия / А. Фрейд; З. Фрейд; Х. Хекхаузен; К. Хорни; Э. Эриксон; К. Г. Юнг; Б. Г. Ананьев. - С .47
Фрейд, А. Психология "Я" и защитные механизмы / З. Фрейд; Х. Хекхаузен; К. Хорни; Э. Эриксон; К. Г. Юнг; Б. Г. Ананьев; Л. И. Анцыферова. - С .51
Фрейд, З. Разделение психической личности / Х. Хекхаузен; К. Хорни; Э. Эриксон; К. Г. Юнг; Б. Г. Ананьев; Л. И. Анцыферова; В. М. Бехтерев. - С .54
Хекхаузен, Х. Мотивация достижения / К. Хорни; Э. Эриксон; К. Г. Юнг; Б. Г. Ананьев; Л. И. Анцыферова; В. М. Бехтерев; Л. И. Божович. - С .54
Хорни, К. Тревожность / Э. Эриксон; К. Г. Юнг; Б. Г. Ананьев; Л. И. Анцыферова; В. М. Бехтерев; Л. И. Божович; Л. С. Выготский. - С .56
Эриксон, Э. Детство и общество / Э. Эриксон; К. Г. Юнг; Б. Г. Ананьев; Л. И. Анцыферова; В. М. Бехтерев; Л. И. Божович; Л. С. Выготский; А. Ф. Лазурский. - С .58
Эриксон, Э. Идентичность: юность и кризис / К. Г. Юнг; Б. Г. Ананьев; Л. И. Анцыферова; В. М. Бехтерев; Л. И. Божович; Л. С. Выготский; А. Ф. Лазурский; Д. А. Леонтьев. - С .59
Юнг, К. Г. Становление личности / Б. Г. Ананьев; Л. И. Анцыферова; В. М. Бехтерев; Л. И. Божович; Л. С. Выготский; А. Ф. Лазурский; Д. А. Леонтьев; С. Л. Рубинштейн. - С .62
РОСІЙСЬКА ПСИХОЛОГІЯ
Ананьев, Б. Г. Структура и становление личности / Л. И. Анцыферова; В. М. Бехтерев; Л. И. Божович; Л. С. Выготский; А. Ф. Лазурский; Д. А. Леонтьев; С. Л. Рубинштейн; В. И. Слободчиков. - С .69
Анциферова, Л. И. Психология формирования и развития личности / М. М. Бахтин; Л. И. Божович; Ф. Е. Василюк; Б. В. Зейгарник; А. Н. Леонтьев; В. Н. Мясищев; С. Л. Рубинштейн; С. Л. Франк. - С .70
Анцыферова, Л. И. Совладание / В. М. Бехтерев; Л. И. Божович; Л. С. Выготский; А. Ф. Лазурский; Д. А. Леонтьев; С. Л. Рубинштейн; В. И. Слободчиков; Г. С. Костюк. - С .72
Бахтин, М. М. Герой и позиция автора по отношению к герою в творчестве Достоевского / Л. И. Божович; Ф. Е. Василюк; Б. В. Зейгарник; А. Н. Леонтьев; В. Н. Мясищев; С. Л. Рубинштейн; С. Л. Франк; С. Д. Максименко. - С .80
Бехтерев, В. М. Психологическое определение личности / Л. И. Божович; Л. С. Выготский; А. Ф. Лазурский; Д. А. Леонтьев; С. Л. Рубинштейн; В. И. Слободчиков; Г. С. Костюк; А. Ф. Бондаренко. - С .85
Божович, Л. И. Социальная ситуация и движущие силы развития ребенка / Ф. Е. Василюк; Б. В. Зейгарник; А. Н. Леонтьев; В. Н. Мясищев; С. Л. Рубинштейн; С. Л. Франк; С. Д. Максименко; Л. Ф. Бурлачук. - С .87
Божович, Л. И. Потребность в новых впечатлениях / Л. С. Выготский; А. Ф. Лазурский; Д. А. Леонтьев; С. Л. Рубинштейн; В. И. Слободчиков; Г. С. Костюк; А. Ф. Бондаренко; С. Д. Максименко, М. В. Папуча. - С .89
Василюк, Ф. Е. Переживание / Б. В. Зейгарник; А. Н. Леонтьев; В. Н. Мясищев; С. Л. Рубинштейн; С. Л. Франк; С. Д. Максименко; Л. Ф. Бурлачук; В. А. Роменець. - С .92
Выготский, Л. С. Социальная ситуация развития / А. Ф. Лазурский; Д. А. Леонтьев; С. Л. Рубинштейн; В. И. Слободчиков; Г. С. Костюк; А. Ф. Бондаренко; С. Д. Максименко, М. В. Папуча; Н. В. Чепелева. - С .97
Зейгарник, Б. В. О патологическом развитии личности / А. Н. Леонтьев; В. Н. Мясищев; С. Л. Рубинштейн; С. Л. Франк; С. Д. Максименко; Л. Ф. Бурлачук; В. А. Роменець; Ю. М. Швалб. - С .105
Лазурский, А. Ф. О составе личности / Д. А. Леонтьев; С. Л. Рубинштейн; В. И. Слободчиков; Г. С. Костюк; А. Ф. Бондаренко; С. Д. Максименко, М. В. Папуча; Н. В. Чепелева. - С .109
Леонтьев, А. Н. Деятельность, сознание, личность / В. Н. Мясищев; С. Л. Рубинштейн; С. Л. Франк; С. Д. Максименко; Л. Ф. Бурлачук; В. А. Роменець; Ю. М. Швалб. - С .110
Леонтьев, Д. А. Я - последняя инстанция в личности / С. Л. Рубинштейн; В. И. Слободчиков; Г. С. Костюк; А. Ф. Бондаренко; С. Д. Максименко, М. В. Папуча; Н. В. Чепелева. - С .114
Мясищев, В. Н. Отношения личности / С. Л. Рубинштейн; С. Л. Франк; С. Д. Максименко; Л. Ф. Бурлачук; В. А. Роменець; Ю. М. Швалб. - С .115
Рубинштейн, С. Л. Самосознание личности и ее жизненный путь / В. И. Слободчиков; Г. С. Костюк; А. Ф. Бондаренко; С. Д. Максименко, М. В. Папуча; Н. В. Чепелева. - С .117
Рубинштейн, С. Л. Теоретические вопросы психологии и проблема личности / С. Л. Франк; С. Д. Максименко; Л. Ф. Бурлачук; В. А. Роменець; Ю. М. Швалб. - С .119
Слободчиков, В. И. Реальность субъективного духа / Г. С. Костюк; А. Ф. Бондаренко; С. Д. Максименко, М. В. Папуча; Н. В. Чепелева. - С .122
Франк, С. Л. Смысл жизни / С. Д. Максименко; Л. Ф. Бурлачук; В. А. Роменець; Ю. М. Швалб. - С .125
СУЧАСНА УКРАЇНСЬКА ПСИХОЛОГІЯ
Костюк, Г. С. Навчання і розвиток особистості / А. Ф. Бондаренко; С. Д. Максименко, М. В. Папуча; Н. В. Чепелева. - С .126
Максименко, С. Д. Загальне поняття про особистість та її структуру / Л. Ф. Бурлачук; В. А. Роменець; Ю. М. Швалб. - С .131
Балл, Г. О. Значення і смисл як психологічні поняття / Г. В. Куценко; Т. М. Титаренко. - С .144
Бондаренко, А. Ф. Социальная психотерапия личности / С. Д. Максименко, М. В. Папуча; Н. В. Чепелева. - С .149
Бурлачук, Л. Ф. До створення теорії "вимірюваної індивідуальності" у психодіагностиці / В. А. Роменець; Ю. М. Швалб. - С .152
Куценко, Г. В. Психологічна оцінка когнітивного стилю особистості / Т. М. Титаренко. - С .155
Максименко, С. Д. Особистість починається з любові / Н. В. Чепелева. - С .159
Роменець, В. А. Загальна природа вчинку / Ю. М. Швалб. - С .169
Титаренко, Т. М. Життєвий шлях особистості / Т. М. Титаренко. - С .173
Чепелева, Н. В. Теоретические основы психологической герменевтики / Н. В. Чепелева. - С .178
Швалб, Ю. М. Личность: самосознание, самоопределение / Ю. М. Швалб. - С .184
Моделі структури особистості . - С .192
ДРНТІ
ББК 88.37
РУБ 156
Рубрики: Особистість--розвиток особистості
   Неповноцінність (психол.)

   Зверхність (психол.)

   Самоактуалізація

   Екзистенційна психологія

   Переживання (психол.)

   Риси особистості (психол.)

   Мотиви (психол.)

   Сенс життя

   Я - теорія

   Мотивація досягнення

   Тривожність (психол.)

   Юність--психологія

   Володіння собою (психол.)

   Дитина--розвиток

   Враження--психологія

   Самосвідомість особистості

   Когнітивний стиль

   Вчинки--психологія

   Герменевтика--психологія

   Психологічні дослідження--особистість



Дод.точки доступу:
Максименко, С. Д. (академік) \упоряд.\; Папуча, Микола Васильович \упоряд.\; Достоевський, Федір Михайлович \о нем\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 85
аб (69), Ч.З.№2 (15), фб (1)
Свободны: аб (69), Ч.З.№2 (15), фб (1)

15(075.3)
П 86


   
    Психология [Текст] : Учеб. для гуманит. вузов / Под ред. В. Н. Дружинина. - СПб. ; М. ; Х., Минск : Питер, 2006. - 656 с. : ил. - (Учебник нового века). - Библиогр.: с. 631-650. - ISBN 5-272-00260-1 (в пер.) : 51.60 грн.
ДРНТІ
ББК 88я73
РУБ 15(075.3)
Рубрики: Психологія--підручники та посібники для ВНЗ--загальна психологія
   Психологія--історія психології

   Психіка--біологічні основи

   Психічний розвиток--детермінація

   Психіка--структура

   Научіння (психол.)

   Діяльність

   Емоції та почуття

   Поведінка--мотивація

   Увага

   Відчуття

   Сприйняття

   Пам’ять

   Мислення

   Інтелект

   Мова і спілкування

   Спілкування

   Психологія особистості

   Особистість--теорії

   Особистість--психічний розвиток

   Психологія індивідуальних розрізнень

   Соціальна психологія

   Групи--соціальні

   Натовп--психологія

   Психологія праці--основи

   Інженерна психологія--основи

   Людина-оператор--психологічні характеристики

   Особистість--професіональний розвиток

   Екологічна психологія--основи

   Психологія управління--основи

   Керівник--психологія діяльності

   Клінічна психологія

   Психічні захворювання

   Історична психологія

   етнічна психологія

   Юридична психологія

   екологічна психологія

   Творчість--психологія



Дод.точки доступу:
Дружинин, Владимир Николаевич \ред.\
Примірників всього: 2
фб (1), Ч.З.№2 (1)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1)

151
Ф 93


    Фрэнкин, Роберт.
    Мотивация поведения: биологические, когнитивные и социальные аспекты [Текст] : научное издание / Р. Фрэнкин. - 5-е изд. - СПб. ; М. ; Х., Минск : Питер, 2003. - 651 с. : ил. - (Мастера психологии). - ISBN 5-94723-052-6 (в пер.) : 70.20 грн.
ДРНТІ
ББК 88.362
РУБ 151
Рубрики: Психологія особистості--мотивація поведінки
   Психологія поведінки--мотивація

   Влечение

   Любовь

   Сексуальное поведение

   Активация

   Внимание

   Активность (психол.)

   Сон

   Сновидения

   Алкоголь

   Курение

   Агресія

   Принуждение (психол.)

   Гнев

   Стресс

   Страх

   Тревога

   Пессимизм

   Депрессия

   Счастье

   Любопытство (психол.)

   Креативность

   Саморегуляция поведения

   Самоуважение

   Я - теория (психол.)

Кл.слова (ненормовані):
бодрствование -- голод (психол.) -- наркоманія

Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)

15(075.3)
Н 50


   Нємов, Роберт Семенович

    Психологія [Текст] : підручник для студ. пед. вузів: У 3-х кн. / Р. С. Нємов. - Рівне : ВЕРТЕКС, 2002 - .
   Кн. 1 : Загальні основи психології : Пер. з рос. - 576 с. - 33.00 грн.
ДРНТІ
ББК 88я73
РУБ 15(075.3)
Рубрики: Психологія--наука
   Психіка

   Свідомість

   Діяльність

   Відчуття

   Увага

   Пам’ять

   Уява

   Мислення

   Мовлення

   Особистість--психологія

   Здібності

   Темперамент

   Характер

   Воля

   Емоції

   Мотивація

   Колектив--група

   Спілкування

   Міжособистісні стосунки

   Дружба

   Любов і кохання

   Ворожнеча

   Самотність


Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)

158.1(075.3)
Т 65


    Траверсе, Тетяна Михайлівна.
    Психологія праці [Текст] : навчально-методичний посібник / Т. М. Траверсе ; Інститут післядипломної освіти Київського національного університету імені Тараса Шевченка. - К. : [б. в.], 2004. - 116 с. - ISBN 966-7863-33-6 : 8.00 грн.
ДРНТІ
ББК 88.411я73
РУБ 158.1(075.3)
Рубрики: Психологія праці
   Професійна орієнтація--методи

   Мотивація трудової діяльності

   Працездатність--психологія

   Особистість--самореалізація



Дод.точки доступу:
Київський Національний університет імені Тараса Шевченка; Інститут післядипломної освіти
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)

15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 5 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2005. - 182 с. - (Ніжинській вищій школі - 200 років). - 11.00 грн.
    Зміст:
Лубинець, К. М. Міжнародні проекти і Болонський процес у забезпеченні конкурентоспроможності України в галузі освітніх послуг / К. М. Лубинець. - С .6-10
Солдатенко, М. М. Самостійна пізнавальна діяльність в умовах інформаційного суспільства / М. М. Солдатенко. - С .11-14
Мацей, Танась. Виховання і медії / Танась Мацей. - С .15-19
Татаурова, Г. П. Мотиваційний фактор як структурний компонент відповідального ставлення студентів до вивчення іноземної мови / Г. П. Татаурова. - С .20-22
Безносюк, О. О. Впровадження кредитно-модульної системи у ВІКНУ / О. О. Безносюк. - С .23-25
Побірченко, Н. А. Інноваційний стиль навчання психології майбутніх вчителів / Н. А. Побірченко. - С .26-28
Щербина, А. П. Проблеми формування духовності студентів вищих навчальних закладів / А. П. Щербина. - С .29-32
Синявський, В. В. Психотехнологія бесіди як одного з основних методів профконсультації особистості / В. В. Синявський. - С .33-39
Сватенков, О. В. До проблеми визначення сутності соціальних рекламних технологій у соціально-педагогічній діяльності / О. В. Сватенков. - С .40-42
Авксентьєва, О. І. Мистецькі технології навчання французької мови / О. І. Авксентьєва. - С .43-46
Глєбова, Ю. А. Методика використання наочності на етапі перевірки теоретико-літературних знань учнів на заняттях із зарубіжної літератури / Ю. А. Глєбова. - С .47-49
Светенок, Л. Актуальні аспекти проблеми визначення рівнів читацької компетенції / Л. Светенок. - С .50-52
Нагорна, А. Особливості вивчення художніх творів із філософською проблематикою (на матеріалі драми Бертольда Брехта "Матінка Кураж та її діти") / А. Нагорна. - С .53-56
Лук’янова, Л. Б. Організація самостійної пізнавальної діяльності у змісті екологічної освіти: результати експерименту / Л. Б. Лук’янова. - С .57-61
Михнюк, М. І. Вимоги до розробки дидактичного забезпечення модулів підвищення кваліфікації з професій будівельного профілю / М. І. Михнюк. - С .62-64
Литвинова, Н. І. Психологічні чинники розвитку в майбутніх педагогів мотивації до творчості / Н. І. Литвинова. - С .65-69
Базелюк, В. Г. Аналіз як вид дослідницької діяльності / В. Г. Базелюк. - С .70-73
Чемерис, І. М. Теоретичні основи вживання поняття "Компетентність" у контексті нових освітніх систем / І. М. Чемерис. - С .74-76
Дубич, К. Поняття індивідуальності і її прояви в життєдіяльності людини / К. Дубич. - С .77-80
Булавенко, С. Д. Застосування інтерактивних технологій при формуванні економічних знань і вмінь старшокласників в умовах довузівської підготовки / С. Д. Булавенко. - С .81-82
Алексюк, Л. Р. Психолого-педагогічні умови удосконалення навчально-виховного процесу в кооперативних вищих навчальних закладах І рівня акредитації / Л. Р. Алексюк. - С .83-86
Новгородська, Ю. Г. Інноваційні підходи до створення навчальної літератури / Ю. Г. Новгородська. - С .87-89
Комарова, О. В. Змістова лінія "Методи наукового пізнання" у шкільному курсі біології / О. В. Комарова. - С .90-93
Семеног, О. М. Електронні навчальні засоби у професійній підготовці студентів-філологів / О. М. Семеног. - С .94-98
Чередник, Т. Формування професійної свідомості як фактор професійного становлення майбутнього вчителя літератури / Т. Чередник. - С .99-101
Омельченко, Г. Л. Взаимодействие мастера производственногоь обучения и преподавателя специальных дисциплин в профессиональном развитии будущих квалифицированных рабочих швейного профиля / Г. Л. Омельченко. - С .102-105
Тезікова, С. В. Галузевий стандарт як модель професійної компетенції вчителя / С. В. Тезікова. - С .106-108
Грищенко, О. А. Особливості підготовки керівників освітніх установ до інноваційної діяльності / О. А. Грищенко. - С .109-111
Пилипчук, В. В. Особливості підготовки майбутніх викладачів професійно-технічного навчального закладу / В. В. Пилипчук. - С .112-115
Огієнко, О. І. Андрагогічна модель навчання у професійному розвитку особистості в умовах трансформації освіти / О. І. Огієнко. - С .116-119
Піддячий, М. Орієнтація старшокласників на педагогічні професії в умовах профільного навчання / М. Піддячий. - С .120-124
Тимошко, Г. М. Підготовка магістрантів до управління якістю освіти загальноосвітньої школи / Г. М. Тимошко. - С .125-129
Лавриш, Ю. Е. Вимоги до викладання сестринської справи у вищих медичних навчальних закладах Канади у зв’язку з переходом на соціальну модель професійної діяльності медсестер / Ю. Е. Лавриш. - С .130-132
Тандир, Л. В. Формування професійної економічної культури студентів економічних спеціальностей / Л. В. Тандир. - С .133-137
Солова, В. М. Підготовка майбутніх педагогів до впровадження особистісно зорієнтованих технологій виховання / В. М. Солова. - С .138-140
Черепанова, Г. Л. Підготовка педагогів - слухачів курсів підвищення кваліфікації до роботи з важковиховуваними дітьми / Г. Л. Черепанова. - С .141-143
Стрельнікова, Н. М. Особливості формування у майбутніх учителів комунікативних здібностей / Н. М. Стрельнікова. - С .144-146
Абашкіна, Н. В. Відродження ідей трудової етики у професійній підготовці фахівців: із німецького досвіду / Н. Абашкіна. - С .147-150
Авшенюк, Н. М. Стандарт як інструмент реформування професійної підготовки педагогічного персоналу у Великій Британії / Н. М. Авшенюк. - С .151-155
Постригачь, Н. О. Підготовка майбутніх учителів дошкільних закладів та початкової школи Греції / Н. О. Постригачь. - С .156-157
Гушлевська, І. В. Вчительство як соціально-професійна група: професійний образ сучасного вчителя в США і Канаді / І. В. Гушлевська; Н. Олійник. - С .158-160
Олійник, Н. Школи для дорослих, організовані земствами Чернігівської губернії / Н. Олійник; Н. Стукало. - С .161-164
Стукало, Н. Діяльність Київського фізико-математичного товариства з реформування шкільної математичної освіти в кінці ХІХ - на початку ХХ ст. / Н. Стукало; Н. М. Баленко. - С .165-169
Лисенко, І. В. Вищі початкові училища на Чернігівщині в системі освіти кінця ХІХ - початку ХХ століття / І. В. Лисенко. - С .170-173
Баленко, Н. М. Мова як інструмент формування національної самовідомості в теоретичній спадщині вітчизняних педагогів, мовознаввців та літературознавців другої половини ХІХ - початку ХХ століття / Н. М. Баленко. - С .174-181
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Болонський процес
   Кредитно-модульна система

   Викладання іноземної мови в школі

   викладання психології

   Викладання зарубіжної літератури в школі

   Викладання біології в школі

   Профорієнтація

   Екологічна освіта

   Мотивація творчості

   Підручникотворення

   Професійна підготовка

   Майбутні вчителі літератури

   Інноваційна діяльність

   економічна культура

   Підготовка викладачів



Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Брехт, Бертольд \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 2
фб (1), Ч.З.№2 (1)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1)

15(075.3)
П 86


   
    Психологія [Текст] : Підручник для студ. вузів / Ю. Л. Трофімов, В. В. Рибалка, П. А. Гончарук та ін.; За ред. Ю. Л. Трофімова. - 5-е вид., стереотип. - К. : Либідь, 2005. - 560 с. - ISBN 966-06-0378-9 : 20.30 грн., 24.00 грн., 35.00 грн.
ДРНТІ
ББК 88.3я73
РУБ 15(075.3)
Рубрики: Психологія--наукова--життєва--народна
   Особистість--розвиток особистості

   Відчуття

   Сприймання

   Пам’ять

   Увага

   Мислення

   Інтелект

   Уява

   Творчість

   Конфлікти--розв’язання

   Спілкування

   Міжособистісні стосунки

   Діяльність

   Потреби

   Мотиви

   Мотивація

   Поведінка--психологія

   Інженерна психологія--основи

   екологічна психологія

   Психологія менеджменту

   Психологія сім’ї

   Соціально-психологічний клімат



Дод.точки доступу:
Трофімов, Юрій Леонідович; Рибалка, Валентин Васильович; Гончарук, Петро Антонович
Примірників всього: 92
Ч.З.№2 (5), аб (87)
Свободны: Ч.З.№2 (5), аб (87)

158.9
К 91


    Кунигель, Т. В.
    Тренинг "Активизация внутренних ресурсов подростка" [Текст] / Т. В. Кунигель. - СПб. : Речь, 2006. - 104 с. : табл. - (Психологический тренинг). - ISBN 5-9268-0413-2 : 21.00 грн.
ДРНТІ
ББК 88.5
РУБ 158.9
Рубрики: Тренінги
   Мотивація до навчання

   Психологія підлітка


Примірників всього: 3
НМК ф-т ПСР (1), Ч.З.№2 (1), фб (1)
Свободны: НМК ф-т ПСР (1), Ч.З.№2 (1), фб (1)

151(075.35)
З-49


    Зелінська, Тетяна Миколаївна.
    Практикум із загальної психології [Текст] : навчальний посібник для студентів факультетів іноземної філології / Т. М. Зелінська, С. В. Воронова, А. Е. Хурчак. - К. : Каравела, 2006. - 216 с. - англ., нім., фр., польською мовами. - ISBN 966-8019-48-2 : 26.00 грн., 28.60 грн., 26.00 грн.
ДРНТІ
ББК 88.3я73-5
РУБ 151(075.35)
Рубрики: Відчуття
   Сприймання

   Пам’ять

   Мислення

   Уява

   Мова і мовлення

   Увага

   Мотивація

   Почуття

   Емоції

   Воля

   Психічне здоров’я



Дод.точки доступу:
Воронова, Світлана Василівна; Хурчак, Ангеліна Едуардівна
Примірників всього: 103
нмк іноз. мов (5), фб (1), Ч.З.№2 (5), аб (92)
Свободны: нмк іноз. мов (5), фб (1), Ч.З.№2 (5), аб (92)