Е 51 Елисеев, Олег Павлович. Практикум по психологии личности [Текст] / О.П. Елисеев. - СПб. ; М. ; Х., Минск : Питер, 2001. - 554 с. : ил. - (Практикум по психологии). - Библиогр.: с. 547-554. - ISBN 5-272-00115-Х : 20.60 грн.
РУБ 156 Рубрики: Особистість--психічне здоров’я Темперамент Характер Здібності Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
П 30 Петровский, Артур Владимирович. Психология [Текст] : учебник для студентов высших педагогических учебных заведений / А. В. Петровский, М. Г. Ярошевский . - 2-е изд., стереотип. - М. : Академия, 2000. - 512 с. - Библиогр.: с. 497. - ISBN 5-7695-0465-Х : 25.00 грн., 25.00 грн.
РУБ 151(075.3) Рубрики: Психологія--предмет--методи Психологія--історія психології Активність Спілкування--комунікація Почуття Особистість--розвиток особистості Уява Мислення--види Характер Здібності Дод.точки доступу: Ярошевский , Михаил Григорьевич Примірників всього: 7 аб (2), Ч.З.№2 (4), ав (1) Свободны: аб (2), Ч.З.№2 (4), ав (1) |
Н 53 Неперервна професійна освіта: Теорія і практика [Текст] : зб. наук. праць. Ч. 1 / Міністерство освіти і науки України, Академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки і психології професійної освіти ; за ред.: І. А. Зязюна, Н. Г. Ничкало. - К. : [б. в.], 2001. - 392 с. - ISBN 966-593-235-7 : 28.50 грн. Зміст: Кремень, В. Г. Освіта в Україні: Стан і перспективи розвитку / В. Г. Кремень. - С .5-14 Зязюн, І. А. Неперервна освіта як основа соціального поступу / І. А. Зязюн. - С .15-22 Зіньковський, Ю. Ф. Перспективи та можливості неперервної технічної освіти / Ю. Ф. Зіньковський. - С .23-26 Ничкало, Н. Г. Теоретико-методологічні проблеми і перспективи розвитку досліджень з неперервної професійної освіти / Н. Г. Ничкало. - С .35-42 КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ НЕПЕРЕРВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ . - С .43-240 Сисоєва, С. О. Творчий розвиток особистості в процесі неперервної професійної освіти / С. О. Сисоєва. - С .45-52 Лутай, В. С. Синенергетична парадигма як меторлогічна основа неперервної освіти / В. С. Лутай. - С .53-57 Голобородько, Є. П. Неперервна освіта і особистість учителя / Є. П. Голобородько. - С .58-60 Корсак, К. В. Стандарти і освіта ХХІ століття / К. В. Корсак. - С .61-65 Лещенко, М. П. Теоретико-методологічні засади діагностики педагогічної майстерності вчителя в умовах особистісно орієнтованої системи навчання / М. П. Лещенко. - С .71-74 Пєхота, О. М. Особистісно орієнтовані технології в підготовці вчителя / О. М. Пєхота. - С .81-88 Астахова, В. І. Неперервна освіта: Підсумки першого десятиріччя / В. І. Астахова. - С .94-98 Олійник, М. М. Мотивація навчання і розвиток особистості в системі професійної освіти / М. М. Олійник, Ю. А. Романенко, І. В. Катанова. - С .99-103 Козаков, В. А. Педагогізація суспільства як передумова неперервної освіти: шляхи, досвід / В. А. Козаков, Д. І. Дзвінчук. - С .104-110 Предборська, І. М. Теоретико-методологічні проблеми трансформації української освіти / І. М. Предборська. - С .116-119 Гуревич, Р. С. Принцип наступності у навчанні в контексті неперервної професійної освіти / Р. С. Гуревич, С. Д. Цвілик. - С .124-129 Дубасенюк, О. А. Методологічні основи теорії професійної виховної діяльності педагога / О. А. Дубасенюк. - С .130-133 Побірченко, Н. А. Профорієнтаційний супровід підготовки сучасного фахівця до навчання впродовж життя / Н. А. Побірченко. - С .134-136 Пономарьов, О. С. Управлінська культура як важлива складова системи професійної освіти / О. С. Пономарьов. - С .137-141 Радул, В. В. Явище соціально-педагогічної зрілості / В. В. Радул. - С .142-146 Астахова, К. В. Кадровий потенціал вищої школи в умовах переходу до неперервної освіти / К. В. Астахова. - С .147-153 Шевченко, В. І. Проблема глобального зла і статус педагога / В. І. Шевченко. - С .154-157 Кузнецов, Г. В. Середня школа - вищий навчальний заклад: Проблеми неперервної професійної підготовки / Г. В. Кузнецов, О. М. Долгов, А. С. Головченко. - С .158-160 Цехмістер, Я. В. Допрофесійна підготовка учнівської молоді: Теоретичний аспект / Я. В. Цехмістер. - С .161-165 Отич, О. М. Зміст і структура підготовки вчителя початкових класів до виховної роботи в школі на матеріалі пісенного фольклору / О. М. Отич. - С .173-177 Солдатенко, М. М. Самостійна навчально-пізнавальна діяльність як засіб забезпечення неперервності совіти / М. М. Солдатенко. - С .186-189 Крюкова, Д. Ф. Методологічні особливості побудови розвивального навчання / Д. Ф. Крюкова. - С .190-193 Антонова, О. Є. Загальнопедагогічна підготовка майбутнього вчителя як умова неперервної освіти / О. Є. Антонова. - С .199-201 Довбня, В. М. Засади неперервної освіти в українській філософсько-педагогічній думці першої половини ХХ століття / В. М. Довбня. - С .202-206 Смікал, В. О. Використання взаємодії мистецтв у процесі формування світоглядної культури особистості / В. О. Смікал. - С .211-214 Грищенко, Ю. В. Розвиток вокальної освіти в музичних закладах освіти України (друга половина ХІХ-початок ХХ століття) / Ю. В. Грищенко. - С .220-223 Яковлев, А. А. Вплив типу культури на характер освіти / А. А. Яковлев. - С .224-227 Рабош, І. Т. До проблеми гуманітаризації освіти / І. Т. Рабош. - С .228-233 Єгорова, Є. В. Деякі напрями та перспективи психологічного забезпечення підготовки молоді до професійного самовизначення / Є. В. Єгорова. - С .234-237 РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ В СИСТЕМІ НЕПЕРЕРВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ . - С .241-385 Кульчицька, О. І. Проблеми обдарованості в сучасній психології / О. І. Кульчицька. - С .263-267 Гуревич, Р. С. Формування інформаційної кльтури педагога в контесті неперервної освіти / Р. С. Гуревич, А. М. Коломієць, Д. І. Коломієць. - С .276-280 Пилипчук, В. В. Розвиток творчості вчителя професійної школи в умовах адаптованого колективного навчання / В. В. Пилипчук. - С .305-309 Гаріна, М. Г. До проблем морального виховання студентської молоді / М. Г. Гаріна, І. В. Мухмутова, Л. В. Твердоступ. - С .320-322 Слоневська, І. Б. До проблеми формування ціннісних орієнтацій засобами зарубіжної літератури / І. Б. Слоневська. - С .323-326 Горбунь, Е. Л. Вузівський етап формування відповідальності майбутнього вчителя в системі неперервної професійної освіти / Е. Л. Горбунь. - С .327-332 Лихвар, В. Д. Розвиток художньо-творчих здібностей людини / В. Д. Лихвар. - С .333-337 Антрощенко, Т. О. Формування культури міжнаціонального спілкування майбутніх учителів у вивченні психолого-педагогічних дисциплін / Т. О. Антрощенко. - С .338-340 Фалько, М. І. Формування дослідницьких умінь вчителя музики в системі неперервної освіти / М. І. Фалько. - С .349-352 Онацький, В. М. Взаємодія практичного психолога і вчителя у роботі з обдарованими дітьми / В. М. Онацький. - С .358-366 Гончарук, Т. О. Особливості формування установок толерантної свідомості в учнівської молоді / Т. О. Гончарук. - С .367-370 Грищенко, О. А. Вплив інноваційних технологій на розвиток творчої особистості вчителя / О. А. Грищенко. - С .382-385
РУБ 37(09)(4УКР) Рубрики: освіта--неперервна професійна Особистість--розвиток особистості--культура Освіта в Україні Синенергетика Вчитель Педагогічна майстерність Навчання Освіта--наступність в освіті Середня школа Педагог--статус--культура Допрофесійна підготовка Учитель початкових класів--підготовка Самостійна робота Розвивальне навчання Філософсько-педагогічна думка, І пол. ХХ ст. Вчителі--підготовка Майбутні вчителі Освіта--вокальна Культура--вплив на освіту Молодь--допрофесійна підготовка Обдарованість Здібності--розвиток Інформаційна культура Викладачі вищих навчальних закладів--підвищення кваліфікації Вчитель--творчість Моральне виховання студентів Викладання зарубіжної літератури Вчитель музики Практичні психологи--взаємодія з вчителем Технології--інноваційні Толерантність Кл.слова (ненормовані): наступність в освіті Дод.точки доступу: Зязюн, І. А. (д-р філос. наук, проф., дійсний член АПН України) \ред.\; Ничкало, Н. Г. (Док. пед. наук, проф., дійсний член АПН України) \ред.\; Міністерство освіти і науки України; Академія педагогічних наук УкраїниІнститут педагогіки і психології професійної освіти Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
А 45 Алферов, Алексей Дмитриевич. Психология развития школьников [Текст] : учеб. пособие для студ. вузов, обуч. по гуманит. спец. и направлениям / А. Д. Алферов. - Ростов-на-Дону : Феникс, 2000. - 384 с. - Библиогр.: с. 363-366. - ISBN 5-222-01226-3 : 12.62 грн.
РУБ 158.9 Рубрики: Дитинство--психологічний образ--вікові періоди--дошкільне Учень--рання юність--психологія Особистість--процес розвитку Психічний розвиток--форми Інтелект Душа--душевні переживання Духовність--православне виховання--світське виховання Емоції--розвиток Спілкування--комунікативні здібності--розвиток Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
М 17 Максименко, Сергій Дмитрович. Загальна психологія [Текст] : навч. посібник / С. Д. Максименко, В. О. Соловієнко ; Міжрегіональна Академія управління персоналом. - 2-е вид., стереотип. - К. : МАУП, 2001. - 256 с. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 966-608-124-5 : 10.50 грн., 13.00 грн.
РУБ 15(075.3) Рубрики: Психологія--підручники та посібники для ВНЗ--загальна психологія Сприймання Мислення Уява Пам’ять Емоції Почуття Воля Темперамент Здібності Характер Кл.слова (ненормовані): різновиди мовлення Дод.точки доступу: Соловієнко, Валентин Олександрович; Міжрегіональна Академія управління персоналом Примірників всього: 34 Ч.З.№2 (21), аб (10), фб (1), ав (2) Свободны: Ч.З.№2 (21), аб (10), фб (1), ав (2) |
С 79 Степанов, Олександр Максимович. Основи психології і педагогіки [Текст] : Посібник / О. М. Степанов, М. М. Фіцула. - К. : Академвидав, 2003. - 504 с. - (Альма-матер). - Корот. термінолог. словник: с. 460-502. - ISBN 966-8226-07-0 : 22.00 грн., 27.00 грн.
РУБ 15(075.3) + 371(075.3) Рубрики: Особистість Діяльність пізнавальна Групи Колектив Увага Відчуття Сприймання Пам’ять Мислення Уява Емоції Почуття Воля Темперамент Характер Здібності Навчання Виховання--окремі напрямки Сім’я--відносини Школа Церква Дидактика Дод.точки доступу: Фіцула, Михайло Миколайович Примірників всього: 31 аб (6), фб (1), ав (2), Ч.З.№2 (22) Свободны: аб (6), фб (1), ав (2), Ч.З.№2 (22) |
Б 26 Бандурка, Олександр Маркович. Основи психології і педагогіки [Текст] : підручник / О. М. Бандурка, В. О. Тюріна, О. І. Федоренко ; МВС України, Національний університет внутрішніх справ. - Х. : Національний університет внутрішніх справ, 2003. - 336 с. - Бібліогр.: с. 329-331. - ISBN 966-610-053-3 : 24.00 грн. Зміст: Психологія пізнавальної діяльності . - С .43-65 Цілісність психічних процесів . - С .66-75 Особистість: шляхи формування й розвитку . - С .75-111 Соціальна психологія груп. Керівництво і лідерство. . - С .112-156 Спілкування у системі взаємовідносин людини . - С .131-157 Теоретичні основи виховання . - С .182-200 Загальні основи соціальної педагогіки Особливості розвитку соціальної педагогіки в Україні . - С .205-208 Соціальна педагогіка і соціальна робота Девіації як соціально-педагогічна проблема Девіантна поведінка молоді та алкоголізм Наркоманія як форма прояву протиправної поведінки молоді Проституція як форма прояву відхилень від норм поведінки Злочинність як форма прояву делінквентної поведінки дітей та молоді
РУБ 15(075.3) Рубрики: Соціальна педагогіка Кл.слова (ненормовані): увага -- уява -- темперамент -- характер -- мотивація -- здібності -- воля Дод.точки доступу: Тюріна, Валентина Олександрівна; Федоренко, Олена Іванівна; МВС України; Національний університет внутрішніх справ Примірників всього: 2 фб (1), Ч.З.№2 (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1) |
Д 79 Дубравська, Дося Михайлівна. Основи психології [Текст] : навч. посібник / Д. М. Дубравська. - Львів : Світ, 2001. - 280 с. : іл. - Іменний покажчик с. 263-269; Бібліогр.: с. 270-273. - ISBN 966-603-129-9 (в пер.) : 17.55 грн.
РУБ 15(075.5) Рубрики: Мозок Поведінка Стани свідомості Сон--сновидіння Відчуття Сприймання Пам’ять Мова і мовлення Мислення Уява Увага Особистість--розвиток особистості--становлення Діяльність Особистість--емоції Здібності Характер Темперамент Примірників всього: 40 ав (4), фб (1), Ч.З.№2 (25), аб (10) Свободны: ав (4), фб (1), Ч.З.№2 (25), аб (10) |
М 17 Максименко, Сергій Дмитрович. Загальна психологія [Текст] : Навч. посібник / С. Д. Максименко ; Міністерство освіти і науки України, Національний медичний університет ім. О. О. Богомольця. - 2-е вид., перероб. та доп. - К. : Центр навчальної літератури, 2004. - 272 с. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 966-8568-54-0 : 22.00 грн., 25.50 грн., 20.00 грн., 24.00 грн., 22.00 грн.
РУБ 15(075.3) Рубрики: Психологія--підручники та посібники для ВНЗ Особистість Діяльність Спілкування Увага Відчуття Сприймання Уява Пам’ять Емоції Почуття Воля Темперамент Здібності Характер Кл.слова (ненормовані): мова (психол.) Дод.точки доступу: Міністерство освіти і науки України; Національний медичний університет ім. О. О. Богомольця Примірників всього: 120 НМК ф-т ПСР (2), аб (96), Ч.З.№2 (19), фб (1), ав (2) Свободны: НМК ф-т ПСР (2), аб (96), Ч.З.№2 (19), фб (1), ав (2) |
З-14 Загальна психологія [Текст] : підручник для студентов вищих навчальних закладів / С. Д. Максименко, В. О. Зайчук, В. В. Клименко, В. О. Соловієнко; за заг. ред. акад. С. Д. Максименка. - К. : Форум, 2000. - 544 с. - ISBN 966-7786-03-Х : 16.00 грн.
РУБ 15(075.3) Рубрики: Психіка Душа Тести психологічні Бесіда Анкетування Соціометрія Особистість Спілкування Мова і мовлення Соціальні групи Керівник--психологія Підлеглий--психологія Конфлікт Відчуття Сприймання Мислення Пам’ять Увага Емоції Почуття Уява Воля Темперамент Здібності Характер Психомоторика Творчість--психологія Психологія навчання Гра--психологія Дод.точки доступу: Максименко, Сергій Дмитрович; Зайчук, Валентин Олександрович; Клименко, В. В.; Соловієнко, Валентин Олександрович Примірників всього: 268 ав (4), аб (234), фб (1), Ч.З.№2 (25), пед. (4) Свободны: ав (4), аб (234), фб (1), Ч.З.№2 (25), пед. (4) |
Х 91 Хрестоматія з історії дошкільної педагогіки [Текст] : Навч. посібник для студ. пед. навч. закладів / Упоряд. З. Н. Борисова, В. У. Кузьменко. - К. : Вища школа, 2004. - 511 с. : іл. - ISBN 966-642-239-5 (в пер.) : 47.00 грн., 64.00 грн. Зміст: ІСТОРІЯ ЗАХІДНО-ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ДОШКІЛЬНОЇ ПЕДАГОГІКИ Короткий нарис з історії західно-європейської дошкільної педагогіки . - С .5-9 Коменський, Я. А. Материнська школа, або Про дбайливе виховання юнацтва у перші шість років / Ж.-Ж. Руссо; Й. Г. Песталоцці. - С .10-24 Локк, Д. Думки про виховання / Й. Г. Песталоцці; Р. Оуен. - С .25-38 Руссо, Ж. -Ж. Еміль, або Про виховання / Й. Г. Песталоцці; Р. Фребель. - С .39-52 Песталоцці, Й. Г. Як Гертруда вчить своїх дітей / Р. Оуен; М. Монтессорі. - С .53-59 Песталоцці, Й. Г. Книга матерів, або Порадник для матерів, як їм навчати своїх своїх дітей спостерігати і говорити / Р. Фребель; П. Кергомар. - С .60-66 Оуен, Р. Уривки з педагогічних творів / М. Монтессорі; О. Декролі. - С .67-73 Фребель, Р. Дитячий садок / П. Кергомар; О. Декролі. - С .74-103 Монтессорі, Марія. Метод наукової педагогіки, застосовуваний до дитячого виховання в "Будинках дитини" / М. Монтессорі. - С .104-121 Кергомар, П. Дошкільне виховання і дитячі садки у Франції. Материнські школи / О. Декролі; С. Френе. - С .121-128 Декролі, О. Школа і виховання / О. Декролі. - С .129-130 Декролі, О. Збудження інтелектуальної й рухової активності з допомогою виховуючих ігор / С. Френе; Е. Грюнеліус. - С .131-132 Френе, С. Нова французька школа / С. Френе. - С .133-138 Френе, С. Формування особистості дитини і підлітка / С. Френе. - С .138-143 Штейнер, Р. Методика навчання і передумови виховання / Р. Штейнер. - С .144-147 Грюнеліус, Е. Вальдорфський дитячий садок. Виховання дітей молодшого віку / Г. С. Сковорода; Т. Г. Шевченко. - С .148-151 ІСТОРІЯ УКРАЇНСЬКОЇ ДОШКІЛЬНОЇ ПЕДАГОГІКИ до 1917 р. Короткий нарис з історії української дошкільної педагогіки . - С .152-156 Володимир Мономах. Повчання Володимира Мономаха дітям / Володимир Мономах. - С .157-159 Сковорода, Г. С. Вдячний Єродій / Т. Г. Шевченко; К. Д. Ушинський. - С .160-167 Сковорода, Г. С. Байки харківські / Т. Г. Шевченко; К. Д. Ушинський. - С .168-174 Шевченко, Т. Г. З епістолярної спадщини / К. Д. Ушинський. - С .175-176 Шевченко, Т. Г. З художньої прози / К. Д. Ушинський; М. І. Пирогов. - С .176-177 Шевченко, Т. Г. З поетичних творів / К. Д. Ушинський; О. В. Духнович. - С .178-180 Шевченко, Т. Г. Буквар південноруський 1861 року / К. Д. Ушинський; М. П. Драгоманов; . Свєтницька. - С .181-184 Ушинський, К. Д. Про народність у громадському вихованні / К. Д. Ушинський; М. П. Драгоманов. - С .183-188 Ушинський, К. Д. Рідне слово / М. І. Пирогов; М. П. Драгоманов. - С .189-195 Ушинський, К. Д. Людина як предмет виховання / О. В. Духнович; Л. Українка. - С .196-200 Ушинський, К. Д. Педагогічна подорож до Швейцарії / М. П. Драгоманов; Л. Українка. - С .201-204 Ушинський, К. Д. Звіт відрядженого для огляду жіночих навчальних закладів колезького радника К. Ушинського / М. П. Драгоманов; І. Я. Франко. - С .205-208 Пирогов, М. І. Питання життя / М. П. Драгоманов; І. Я. Франко. - С .209-216 Духнович, О. В. Народна педагогія в пользу училищ й учителей сельських / Л. Українка; І. Я. Франко. - С .217-221 Драгоманов, М. П. Народні школи на Україні серед життя і письменства в Росії / Л. Українка; І. Я. Франко. - С .222-224 Драгоманов, М. П. Антракт з історії українофільства (1863 - 1872) / І. Я. Франко; Б. Д. Грінченко. - С .225-228 Драгоманов, М. П. Педагогическое значение малорусского языка / І. Я. Франко; Б. Д. Грінченко. - С .229-240 Українка, Леся. З творів про дітей / Л. Українка. - С .241-243 Українка, Леся. Волинські образки / Л. Українка. - С .241-243 Франко, І. Я. З листа до Ольги Рошкевич / Б. Д. Грінченко; Н. Д. Лубенець. - С .247-248 Франко, І. Я. З листа до В. Білецького / Б. Д. Грінченко; В. В. Зеньківський. - С .248 Франко, І. Я. Попереднє слово до "книжки приказок про те, як не належить поводитися з дітьми" / С. Ф. Русова; В. В. Зеньківський. - С .248-249 Франко, І. Я. Передмова до другого видання збірки казок "Коли ще звірі говорили" / С. Ф. Русова; В. Ф. Одоєвський. - С .250-251 Грінченко, Б. Д. Дзвоник / Н. Д. Лубенець; В. Ф. Одоєвський. - С .252-258 Грінченко, Б. Д. Українська граматка до науки читання й писання / В. В. Зеньківський; В. Ф. Одоєвський. - С .252-258 Русова, С. Ф. Дошкільне виховання / В. В. Зеньківський; В. Г. Бєлінський. - С .262-275 Русова, С. Ф. У дитячому садку / В. Ф. Одоєвський; Л. М. Толстой. - С .276-282 Лубенець, Н. Д. Фребель і Монтессорі / В. Ф. Одоєвський; Л. М. Толстой. - С .283-290 Зеньківський, В. В. Психологія дитинства / В. Ф. Одоєвський; А. С. Симонович. - С .291-300 Зеньківський, В. В. Соціальне виховання, його завдання і шляхи / В. Г. Бєлінський; Є. М. Водовозова. - С .301-304 СТОРІЯ ДОШКІЛЬНОЇ ПЕДАГОГІКИ В РОСІЇ до 1917 р. Короткий нарис з історії дошкільної педагогіки в Росії . - С .305-308 Одоєвський, В. Ф. Досвід про педагогічні способи при початковій освіті дітей / Л. М. Толстой; М. Х. Свєтницька. - С .309-314 Одоєвський, В. Ф. Наказ особам, які безпосередньо завідують дитячими притулками / Л. М. Толстой; Н. К. Крупська. - С .315-319 Одоєвський, В. Ф. Розмови з дітьми / А. С. Симонович; Н. К. Крупська. - С .320-328 Бєлінський, В. Г. Про дитячі книжки. Дитячі казки діда Іринея. Подарунок на Новий рік / Є. М. Водовозова; Н. К. Крупська. - С .329-333 Добрлюбов, М. О. Про значення авторитету у вихованні / Є. І. Тихєєва; Н. К. Крупська. - С .334-340 Толстой, Л. М. Про вільну школу / Л. К. Шлегер; Н. К. Крупська. - С .341-342 Толстой, Л. М. Кому у кого вчитися писати, селянським дітям у нас чи нам у селянських дітей / М. Х. Свєтницька; Н. К. Крупська. - С .342-344 Толстой, Л. М. Роль прикладу та наслідування у вихованні / Н. К. Крупська; В. О. Сухомлинський. - С .345-346 Симонович, А. С. Дитячий садок / Н. К. Крупська; В. О. Сухомлинський. - С .346-364 Водовозова, Є. М. Розумове і моральне виховання дітей від першого вияву свідомості до шкільного віку / Н. К. Крупська; В. О. Сухомлинський. - С .365-374 Тихєєва, Є. І. Сучасний дитячий садок, його значення й обладнання / Н. К. Крупська; О. П. Усова. - С .375-389 Шлегер, Л. К. Практична робота в дитячому садку / Н. К. Крупська; О. П. Усова. - С .390-395 Свєтницька, М. Х. Наш дитячий садок / Н. К. Крупська; Г. С. Костюк. - С .396-403 ІСТОРІЯ РАДЯНСЬКОГО ДОШКІЛЬНОГО ВИХОВАННЯ Короткий нарис з історії дошкільного виховання в Росії та в Україні за радянських часів . - С .404-407 Крупська, Н. К. Про дошкільне виховання дітей / В. О. Сухомлинський; Г. С. Костюк. - С .408-413 Крупська, Н. К. Про особливості дошкільного віку / В. О. Сухомлинський; О. В. Запорожець. - С .414 Крупська, Н. К. Роль гри в дитячому садку / В. О. Сухомлинський; О. В. Запорожець. - С .415 Крупська, Н. К. Зауваження до матеріалів з дошкільного виховання / О. П. Усова; О. В. Запорожець. - С .416-417 Крупська, Н. К. Зауваження на "Програму дитсадка" / О. П. Усова; В. К. Котирло. - С .418-419 Крупська, Н. К. Про нулівку / Г. С. Костюк; В. К. Котирло. - С .420-422 Макаренко, А. С. Лекції про виховання дітей / Г. С. Костюк. - С .423-440 Макаренко, А. С. Сім’я і виховання дітей / Г. С. Костюк. - С .441-443 Сухомлинський, В. О. Серце віддаю дітям / Г. С. Костюк. - С .444-448 Сухомлинський, В. О. Павлиська середня школа / О. В. Запорожець. - С .449-450 Сухомлинський, В. О. Твори для дітей / О. В. Запорожець. - С .451-452 Усова, О. П. Навчання в дитячому садку / О. В. Запорожець. - С .453-459 Усова, О. П. Роль гри у вихованні дітей / В. К. Котирло. - С .460-464 Костюк, Г. С. Про роль спадковості, середовища в психічному розвитку дитини / В. К. Котирло. - С .465 Костюк, Г. С. Розвиток і виховання / Г. С. Костюк. - С .466 Костюк, Г. С. Про розвиток мислення у дітей / Г. С. Костюк. - С .466 Костюк, Г. С. Здібності та їх розвиток у дітей / Г. С. Костюк. - С .467 Запорожець, О. В. Основи дошкільної педагогіки / О. В. Запорожець. - С .468 Запорожець, О. В. Психологія / О. В. Запорожець. - С .469-471 Запорожець, О. В. Психологія особистості і діяльності дошкільника / О. В. Запорожець. - С .472 Котирло, В. К. Розвиток вольової поведінки у дошкільників / В. К. Котирло. - С .473-476 Котирло, В. К. Завтра в школу / В. К. Котирло. - С .477-482 Державні документи про громадське дошкільне виховання . - С .483-485 ГРОМАДСЬКЕ ДОШКІЛЬНЕ ВИХОВАННЯ В УКРАЇНІ ЗА ЧАСІВ НЕЗАЛЕЖНОСТІ Короткий нарис розвитку громадського дошкільного виховання в Україні (з 1991 р.) . - С .486-488 Державні документи про дитинство та дошкільну освіту . - С .489-504
РУБ 372(075.3) Рубрики: дошкільна освіта в зарубіжних країнах--історія Дошкільна освіта в Україні--історія, 18 ст. ; 19 ст. Дошкільне виховання Вальдорфська педагогіка Дитячий садок Дитяча психологія Кл.слова (ненормовані): Шевченко про педагогіку Дод.точки доступу: Борисова, З. Н. \упоряд.\; Кузьменко, В. У. \упоряд.\ Примірників всього: 69 аб (41), НМК ф-т ПСР (5), Ч.З.№2 (20), ав (2), фб (1) Свободны: аб (41), НМК ф-т ПСР (5), Ч.З.№2 (20), ав (2), фб (1) |
М 17 Максименко, Сергій Дмитрович. Загальна психологія [Текст] : навчальний посібник / С. Д. Максименко, В. О. Соловієнко ; Міжрегіональна Академія управління персоналом. - К. : МАУП, 2000. - 256 с. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 966-608-012-5 : 10.00 грн. - ISBN 966-608012-5 : 11.50 грн.
РУБ 15(075.3) Рубрики: Психологія--підручники та посібники для ВНЗ Кафедра психології Свідомість--виникнення--розвиток Групи--соціальні Діяльність--психологія Творча діяльність Спілкування Увага Відчуття Сприймання Уява Пам’ять Емоції Почуття Воля Темперамент Здібності Характер Дод.точки доступу: Соловієнко, Валентин Олександрович; Міжрегіональна Академія управління персоналом Примірників всього: 211 аб (184), ав (7), Ч.З.№2 (20) Свободны: аб (184), ав (7), Ч.З.№2 (20) |
М 99 М’ясоїд, Петро Андрійович. Загальна психологія [Текст] : Навчальний посібник / П. А. М’ясоїд ; Міжнародний Фонд "Відродження". - К. : Вища школа, 2000. - 479 с. : іл. - (Програма "Трансформація гуманітарної освіти в Україні"). - Список реком. л-ри в кінці розд. - ISBN 5-11004780-4 (в пер.) : 15.60 грн.
РУБ 15(075.3) Рубрики: Психологія--історія психології Психологія--система знань Психологія--проблема Психіка--розвиток Ненормативний розвиток--психічний Особистість--психіка Спілкування Діяльність і спілкування Відчуття Сприймання Пам’ять Мислення Уява Увага Емоції та почуття Воля--теорія (психол.) Темперамент Здібності--розвиток Характер Дод.точки доступу: Міжнародний Фонд "Відродження" Примірників всього: 264 аб (234), ав (2), Ч.З.№2 (28) Свободны: аб (234), ав (2), Ч.З.№2 (28) |
М 99 М’ясоїд, Петро Андрійович. Задачі з курсу загальної психології [Текст] : Навч. посібник для студ. вищих навч. пед. закладів освіти / П. А. М’ясоїд ; Міжнародний Фонд "Відродження". - К. : Вища школа, 2000. - 184 с. - (Програма "Трансформація гуманітарної освіти в Україні"). - ISBN 5-11-004750-2 : 2.00 грн.
РУБ 15(075.3) Рубрики: Психіка--розвиток Діяльність--психологія Спілкування Відчуття Сприймання Пам’ять Мислення Уява Увага Емоції Почуття Воля Темперамент Здібності Характер Дод.точки доступу: Міжнародний Фонд "Відродження" Примірників всього: 91 аб (68), Ч.З.№2 (20), ав (2), фб (1) Свободны: аб (68), Ч.З.№2 (20), ав (2), фб (1) |
П 22 Пашукова, Тетяна Іванівна. Практикум із загальної психології [Текст] : практикум / Т. І. Пашукова, А. І. Допіра, Г. В. Дьяконов ; за ред. Пашукової. - К. : Знання, 2000. - 204 с. - Бібліогр.: с. 197-203. - ISBN 966-7293-70-Х : 8.20 грн.
РУБ 15(075.35) Рубрики: Відчуття Сприймання Пам’ять Увага Мислення Уява Мовлення Емоції та почуття Воля Темперамент Характер Здібності Особистість Дод.точки доступу: Допіра, Андрій Іванович; Дьяконов, Геннадій Віталійович; Пашукова, Тетяна Іванівна \ред.\ Примірників всього: 97 ав (3), фб (1), Ч.З.№2 (14), аб (79) Свободны: ав (3), фб (1), Ч.З.№2 (14), аб (79) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 4. Ч. 2 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя ; Відп ред. Є. І. Коваленко, Гол. ред. В. П. Яковець. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 2002. - 180 с. - 10.00 грн. Зміст: ПЕДАГОГІЧНА МАЙСТЕРНІСТЬ ВЧИТЕЛЯ Помиткін, Е. О. Психологічний зміст педагогічної майстерності / Е. О. Помиткін. - С .5 Танась, М. Психолого-педагогічні межі викорстання комп’ютерів у навчанні / М. Танась. - С .9 Зязюн, Л. І. Театральна педагогіка - шлях до педагогічної майстерності / Л. І. Зязюн. - С .14 Орлов, В. Ф. Професійне становлення і виховання пофесіоналізму педагога / В. Ф. Орлов. - С .21 Грищенко, О. А. Використання інноваційних технологій у процесі професійної діяльності викладача, майстра професійної школи / О. А. Грищенко. - С .26 Іванова, Т. В. Педагогічні технології комукативної взаємодії викладача ПТНЗ / Т. В. Іванова. - С .29 Палій, О. А. До проблеми інформаційно-довідкового та методичного аналізу мультимедійних навчальних матеріалів / О. А. Палій. - С .33 Кобзар, О. Б. Нові технології контролю у вищій школі / О. Б. Кобзар. - С .36 Євтушик, Лариса Петрівна. Особистісна компетентність як складова професіоналізму соціального педагога / Л. П. Євтушик. - С .39 Іванова, Д. Г. Розвиток творчої особистості вчителя в умовах вищої школи / Д. Г. Іванова. - С .43 Вакуленко, В. М. Професійна спрямованість і здібності - основні фактори саморуху до вершин майстерності / В. М. Вакуленко. - С .47 Резніченко, З. В. Дидактичні засади підготовки студентів до використання декоративно-ужиткового мистецтва на уроках праці / З. В. Резніченко. - С .52 Александрова, О. Ф. Реалізація активних методів навчання як засіб дидактичної адаптації студентів-першокурсників у вищому навчальному закладі / О. Ф. Александрова. - С .5 Авксентьєва, О. І. Актуальні проблеми формування сучасного професіоналізму викладачів французької мови / О. І. Авксентьєва. - С .58 Жукова, О. А. Сучасний учитель-майстер очима студентів / О. А. Жукова. - С .61 Киричок, І. І. Творчість - основа підготовки вчителя / І. І. Киричок, В. М. Солова. - С .64 Ляшко, О. В. Педагогічні здібності в структурі педагогічної майстерності / О. В. Ляшко. - С .67 Желіба, О. В. Навчання студентів методиці викладання історії за допомогою засобів умовно-графічної наочності / О. В. Желіба. - С .70 Сакун, Л. В. Роль педагога у процесі навчання іноземних мов / Л. В. Сакун. - С .73 Ростовський, О. Я. Сучасна практика викладання музики в школі: уроки першого всеукраїнського конкурсу "Учитель музики - 2001" / О. Я. Ростовський. - С .77 Отич, О. Інтеграція мистецтв у системі професійної підготовки педагога-хореографа / О. Отич. - С .80 Батюк, Н. О. Формування художньо-образного мислення як педагогічна проблема / Н. О. Батюк. - С .85 Смирнова, Т. А. Проблема професіоналізму кадрів вищої диригентсько-хорової освіти / Т. А. Смирнова. - С .89 Семергей, Н. В. Педагог-митець: мрія чи реальність? / Н. В. Семергей. - С .92 Грисюк, О. М. Основи формування музично-педагогічної компетентності вчителя початкових класів / О. М. Грисюк. - С .96 Васильєва, О. В. Підготовка студентів музично-педагогічних факультетів до просвітницької діяльності: історія та сучасність / О. В. Васильєва. - С .98 Ростовська, Ю. О. Традиції та новаторство у професійній підготовці майбутніх учителів музики та хореографії / Ю. О. Ростовська. - С .100 Кузьменко, В. Ю. Виховання у старших підлітків позитивного ставлення до здорового способу життя / В. Ю. Кузьменко. - С .102 Кахній, В. В. Сучасні проблеми правового виховання учнівської молоді у профтехучилищах України / В. В. Кахній. - С .105 Благінін, В. М. Готовність вчителів загальноосвітніх шкіл до формування правової свідомості учнів / В. М. Благінін, І. В. Половко. - С .108 Бельмаз, Я. М. Деякі принципи екологічної освіти у формуванні морального ставлення до природи у студентів педагогічних навчальних закладів США / Я. М. Бельмаз. - С .111 Барило, О. А. Вимоги до вчителя к контексті парадигми вільного виховання / О. А. Барило. - С .114 ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА Буянов, П. Г. Підготовка майбутніх вчителів трудового навчання до педагогічної практики (з досвіду вищих навчальних закладів Російської Федерації) / П. Г. Буянов. - С .117 Аніщенко, О. В. Педагогічна практика в закладах жіночої освіти: вітчизняний досвід / О. В. Аніщенко. - С .120 Білоусова, Н. В. З досвіду роботи ЗОШ І-ІІІ ступеня № 7 м. Ніжина з творчого самовиявлення учнів / Н. В. Білоусова. - С .123 Станіславська, К. І. Впровадження ігрових елементів у процес музично-теоретичної підготовки студентів як засіб оптимизації навчання у мистецькій вищій школі / К. І. Станіславська. - С .126 Лавриненко, О. А. Теоретичні основи розбудови змісту практичної професійно-педагогічної підготовки в педвузах України 1917-1922 рр. / О. А. Лавриненко. - С .130 САМОСТІЙНА РОБОТА СТУДЕНТІВ Солдатенко, М. М. Організаційно-методичні аспекти самостійної навчальної роботи студентів / М. М. Солдатенко. - С .135 Сидорчук, Н. Г. Про співвідношення між поняттями "самоосвіта" та самостійна робота / Н. Г. Сидорчук. - С .138 Кочерга, О. М. Сасмостійна робота студентів як засіб формування творчої особистості майтутнього вчителя / О. М. Кочерга. - С .146 Темерівська, Т. Г. Педагогічні проблеми організації самостійної роботи студентів / Т. Г. Темерівська. - С .149 Дзундза, А. І. Виховання потягу до самовдосконалення у майбутнього педагога / А. І. Дзундза, Н. М. Лосєва. - С .152 Зеленська, Л. Д. Погляди М. Ф. Сумцова на організацію самоосвіти особистості / Л. Д. Зеленська. - С .155 ПСИХОЛОГІЯ Шевченко, Н. Ф. Професійна свідомість як фактор професійного становлення майбутніх фахівців / Н. Ф. Шевченко. - С .158 Качан, Т. М. Роль тренінгових занять у розвитку комунікативних умінь майбутніх психологів / Т. М. Качан. - С .162 Аветісова, І. С. Врахування індивідуальних особливостей пам’яті в процесі навчання іноземної мови / І. С. Аветісова. - С .165 Кошова, І. В. Позиція шкільного психолога в системі педагогічних ситуацій / І. В. Кошова. - С .167 Шилова, Г. П. Вчитель і естетичний розвиок учнів: точка зору гуманістичної психології / Г. П. Шилова. - С .171 Селюнін, С. М. Нестандартні форми змагань з ігрових видів спорту у педагогічному вузі / С. М. Селюнін, П. І. Щербак, В. В. Боровик. - С .175
РУБ 15 Рубрики: Педагогічна майстерність Педагогічна практика Комютерні технології Вчитель--розвиток особистості Здібності--педагогічні Здоровий спосіб життя--виховання Самостійна робота--студенти Педагогічна творчість Адаптація студентів до ВНЗ Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна; Яковець, Василь Павлович (д. ф.-м. наук, проф.); Сумцов, М. Ф. \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 10 Ч.З.№2 (4), ав (1), аб (4), фб (1) Свободны: Ч.З.№2 (4), ав (1), аб (4), фб (1) |
Б77 Бойправ, Марія Дмитрівна (канд. психол. наук, доцент). Індивідуально-психологічні властивості особистості: Психологічний практикум [Текст] : учебное пособие / М. Д. Бойправ, В. П. Пісоцький, О. П. Щотка ; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 2004. - 122 с. - 3.20 грн.
РУБ 156 Рубрики: Темперамент Здібності Характер Анотація: Практикум є керівництвом до практичних та лабораторних занять. Дод.точки доступу: Пісоцький, Вадим Петрович; Щотка, Оксана Петрівна; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 165 Ч.З.№2 (20), аб (143), ав (1), фб (1) Свободны: Ч.З.№2 (20), аб (143), ав (1), фб (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал / Гол. ред. В. П. Яковець, Відп. ред. Є. І. Коваленко ; Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 1998. - 182 с. - Літ. в кінці статей. - 6.74 грн. Зміст: Крицький, В. М. Формування уміння художньої інтерпретації у студентів музичних факультетів педагогічних вузів / В. М. Крицький. - С .5-9 Походенко, С. В. Становлення мотивації лідерства у підлітків шляхом ідентифікації зі "значущим іншим" / С. В. Походенко. - С .10-16 Савельєва, В. С. Психологічні особливості формування навичок писемного мовленння у дошкільному віці / В. С. Савельєва. - С .17-22 Бєлкіна, Н. Проблеми морального виховання у педагогічній спадщині М. Демкова / Н. Бєлкіна. - С .23-26 Пихтіна, Ніна Порфиріївна. Профілактика адиктивної поведінки молоді в практиці вітчизняної педагогіки / Н. П. Пихтіна. - С .27-32 Дарійчук, Л. П. Психолого-педагогічні умови організації іншомовного спілкування студентів / Л. П. Дарійчук. - С .33-35 Кричковська, Т. Д. "Я" як центральна складова суб’єктивної рольовох позиції індивіда / Т. Д. Кричковська. - С .36-39 Олійник, С. В. Теоретичні засади формування творчого потенціалу майбутнього вчителя / С. В. Олійник. - С .40-42 Плохіх, В. В. Формування уявлення про визначальні умови діяльності у процесах перцептивної антиципації / В. В. Плохіх. - С .43-47 Хиц, Казімеж. П’ятий колос (filar-опора)" - туризм та процес європейської інтеграції / Казімеж Хиц. - С .48-55 Василюк, А. В. Роль академічної лекції у контексті інтегрованого навчання (польський досвід) / А. В. Василюк. - С .56-58 Кивлюк, О. Просвітницька діяльність архієпіскопа Іоана Максимовича в перші роки існування Чернігівського колегіуму / О. Кивлюк. - С .59-62 Гавриленко, Т. До питання про педагогічну діяльність Лазаря Барановича (? - 1693) / Т. Гавриленко. - С .63-66 Олійник, Н. А. Ознайомлення старших дошкільників із світловими і тепловими явищами / Н. А. Олійник. - С .67-69 Репецький, Ю. А. Смисложиттєві орієнтації як показник самовизначеності особистості / Ю. А. Репецький. - С .70-74 Луценко, Ю. Л. Принцип професійної спрямованості курсу вищої математики в сільськогосподарських вузах / Ю. Л. Луценко. - С .75-78 Коваленко, В. О. Особливості розвитку системи освіти в Україні в 20-і роки ХХ ст. / В. О. Коваленко. - С .79-86 Заверико, Н. В. Практика як основа підготовки соціального педагога / Н. В. Заверико. - С .87-92 Лукашова, Н. І. Посилення практичної спрямованості методичної підготовки майбутніх вчителів хімії / Н. І. Лукашова. - С .93-97 Аніщенко, О. В. Деякі питання розвитку жіночої сільськогосподраської освіти на Чернігівщині (1890 - 1914 рр.) / О. В. Аніщенко. - С .98-100 Падун, Н. О. Педагогічні умови організації диференційованого навчання при вивчення біологічних дисциплін / Н. О. Падун. - С .101-104 Коваленко, Є. І. До питання про сутність творчості / Є. І. Коваленко. - С .105-111 Хлєбік, С. Р. Педагогічні умови формування морально-естетичного досвіду молодших школярів засобами мистецтва / С. Р. Хлєбік. - С .112-114 Хоменко, З. В. Проблема інтерпретації музичних творів на заняттях хорового класу / З. В. Хоменко. - С .115-117 Грисюк, О. М. Діагностика ступеня сформованості музичної культури школярів / О. М. Грисюк. - С .118-122 Мішедченко, В. В. Критерії і стан сформованості музичної культури першокурсників на початковому етапі навчання / В. В. Мішедченко. - С .123-126 Коваль, О. В. До питання методології розвитку музичних здібностей школярів у навчальній діяльності / О. В. Коваль. - С .127-130 Селюнін, С. М. Дослідження ефективності футбольної техніки в залежності від способу виконання її елементів / С. М. Селюнін, В. М. Дудка, П. І. Щербак. - С .131-134 Папуча, М. В. Навчання і становлення індивідуальності старшокласників / М. В. Папуча. - С .135-143 Борисюк, С. О. Виховання у майбутнього вчителя любові до дітей: вивчення стану проблеми / С. О. Борисюк. - С .144-149 Таран, О. М. Обгрунтування С. Русовою принципу національної єдиної дільної (трудової) школи / О. М. Таран. - С .150-153 Гуменюк, О. М. Проблема конфлікту в сучасних психологічних дослідженнях / О. М. Гуменюк. - С .154-157 Щотка, О. П. Потенційний керівник і вузівський психолог: на шляху до робочого альянсу / О. П. Щотка. - С .158-161 Новгородська, Ю. Г. Український коледж - школа самореалізації / Ю. Г. Новгородська. - С .162-166 Ковальчук, О. М. Український національний виховний потенціал педагогічної системи Г. Ващенка як заперечення виховних ідеалів тоталітарних систем / О. М. Ковальчук. - С .167-171 Яковець, Н. І. Про діагностичний підхід до здійснення виховного процесу / Н. І. Яковець, М. О. Шевчук. - С .172-173 Жалдак, Л. М. Роль наставника на першому етапі гуртування студентської групи / Л. М. Жалдак. - С .174-177
РУБ 15 Рубрики: Лідерство--підлітки Мовлення--дошкільнята Моральне виховання Адиктивна поведінка--молодь--профілактика Спілкування--іншомовне--студенти Я - теорія Вчитель майбутній--формування Дошкільники--навчання Освіта в Україні--історія, 20 ст. 20-ті рр. Соціальні педагоги--професійна підготовка Підготовка майбутніх вчителів хімії Освіта в Україні--історія--жіноча освіта, 1890 - 1914 рр. Диференційоване навчання--біологія Творчість--суть Молодші школярі--моральне формування Музичні твори--інтерпретація Музична культура--школярі Музичні здібності Футбольна техніка Старшокласники--індивідуальність Вчитель майбутній--формування Конфлікт--психологія Психолог вузу Коледж Студентська група--адаптація Адаптація студентів до ВНЗ Чернігівщина--освіта--історія Кл.слова (ненормовані): жіноча сільськогосподарська освіта Дод.точки доступу: Яковець, Василь Павлович (д. ф.-м. наук, проф.); Коваленко, Євгенія Іванівна (к. пед. н., доц.); Демков, Михайло Іванович \о нем\; Максимович, Іоан \о нем\; Русова, Софія Федорівна (педагог, громадський діяч ; 1856-1940) \о ней\; Баранович, Лазар \о нем\; Ващенко, Григорій Григорович (український педагог ; 23.04.1878-02.05.1967) \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 18 ав (2), Ч.З.№2 (7), аб (8), фб (1) Свободны: ав (2), Ч.З.№2 (7), аб (8), фб (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. Ч. 1 / Гол. ред. В. П. Яковець, Відп. ред. Є. І. Коваленко ; Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 1999. - 216 с. - Літ. в кінці статей. - 7.20 грн. Зміст: Яковець, В. П. Про основні напрями реалізації завдань цільової комплексної програми "Вчитель" / В. П. Яковець. - С .5-6 Ростовський, О. Я. Методологічний аналіз актуальних проблем формування музичного сприймання школярів Стаття друга / О. Я. Ростовський. - С .7-17 Коваленко, Є. І. Методологічні проблеми дослідження педагогіки творчості / Є. І. Коваленко. - С .18-22 Лащенко, В. Ф. Сучасний стан вивчення питання формування екологічної культури майбутніх вчителів / В. Ф. Лащенко. - С .23-26 Володченко, Ж. М. Культурно-просвітницька діяльність С. Петлюри / Ж. М. Володченко. - С .27-38 Таран, О. М. Русова С. про принцип виховуючого навчання / О. М. Таран. - С .39-42 Мішедченко, В. В. Дидактична модель процесу формування музично-педагогічної культури майбутнього вчителя / В. В. Мішедченко. - С .43-46 Хлєбік, С. Р. Теоретичні основи педагогічної соціалізації молодших школярів в процесі художньо-естетичної діяльності / С. Р. Хлєбік. - С .47-50 Коваль, О. В. Проблема розвитку музично-творчих здібностей дітей у працях Е. Батиш, М. Монтессорі, А. Арісменді / О. В. Коваль. - С .51-54 Мартиненко, Л. О. До витоків педагогічних поглядів О. Ф. Музиченка / Л. О. Мартиненко. - С .55-58 Бєлкіна, Н. І. Народні ігри та іграшки як один з елементів духовної культури українського народу / Н. І. Бєлкіна. - С .59-62 Коваленко, В. О. Проблеми демократизації виховання в філософсько-педагогічній концепції Дж. Дьюї / В. О. Коваленко. - С .63-69 Адамів, Г. С. Генеза уявлень про уміння вчитися в теорії та історії педагогіки / Г. С. Адамів. - С .70-72 Заніна, О. М. Педагогічна преса про історію зародження педагогіки співробітництва / О. М. Заніна, Н. М. Баленко. - С .73-75 Головіна, Н. О. Застосування графів до розв’язування прикладних задач стохастики / Н. О. Головіна. - С .76-79 Селюнин, С. М. Дослідження ефективності лижних ходів в залежності від способу виконання елементів сквозного кроку / С. М. Селюнин, Ф. С. Сипченко, В. В. Боровик. - С .80-83 Пихтіна, Ніна Порфиріївна. Інформаційно-методичний центр педагогічної профілактики адиктивної поведінки учнів (актуальність, концептуальні основи, основні завдання, форми роботи) / Н. П. Пихтіна. - С .84-86 Астаф’єва, М. М. Соціальні проблеми Чернігівщини в контексті соціально-педагогічної роботи / М. М. Астаф’єва, А. І. Конончук. - С .87-91 Плющик, Є. В. Орхеїстичність українського фольклору та проблеми музичного виховання молодших школярів / Є. В. Плющик. - С .92-94 Коваленко, С. О. Навчальні завдання - як форма організації навчальної діяльності / С. О. Коваленко. - С .95-98 Євсєєва, Ольга Вадимівна. До проблеми наукової організації підготовки спеціалістів вищої школи / О. В. Євсєєва. - С .99-104 Останіна, Н. О. Становлення і розвиток підліткових клубів як засобу соціалізації учнівської молоді (перша чверть ХХ століття) / Н. О. Останіна. - С .105-110 Бовсунівська, Н. М. До питання вивчення краєзнавчого матеріалу на уроках музики в загальноосвітній школі (на прикладі Житомирської області) / Н. М. Бовсунівська. - С .111-113 Драчук, Л. І. Виховання учнів на традиціях українського народу у творчості І. С. Нечуя-Левицького / Л. І. Драчук. - С .114-117 Буянкіна, О. С. Вивчення "історії Русів" у школі / О. С. Буянкіна. - С .118-121 Солова, В. М. Вивчення проблеми готовності студентів педвузу до роботи в літніх оздоровчих таборах / В. М. Солова. - С .122-128 Ковальчук, О. М. Гра, маска, роль у житті людини та діяльності педагога / О. М. Ковальчук. - С .129-132 Новгородська, Ю. Г. Витоки дитячої творчості (з досвіду спровадження ідей В. О. Сухомлинського в дитячому садку № 12 м. Ніжина) / Ю. Г. Новгородська. - С .133-136 Любчук, О. К. Розвиток здатності до оволодіння самоконтролю - необхідна умоа для формування учбової діяльності у молодшого школяра / О. К. Любчук. - С .137-140 Бойправ, М. Д. Грот М. Я. про науковий аналіз психологічних механізмів сновидінь / М. Д. Бойправ. - С .141-144 Андрєєва, Я. Ф. Про психологічний смисл авторської пунктуації в художньому творі / Я. Ф. Андрєєва. - С .145-149 Литовченко, Н. Ф. Особливості інтерпретації смислової інформації в герменевтично орієнтованій практичній психології / Н. Ф. Литовченко. - С .150-156 Походенко, С. В. Гештальт підхід у тренінгу спостережливої сенситивності / С. В. Походенко. - С .157-169 Каржова, З. Д. Теоретичні основи соціально-правового захисту учнів початкової школи / З. Д. Каржова. - С .170-175 Тертична, Н. А. Теоретико-методологічні аспекти вивчення ініціативи особистості на початкових етапах навчання / Н. А. Тертична. - С .176-179 Блинов, Ю. І. Рівневе та видове розподілення рішень колористичних образотворчих задач відносно їх хроматичних змістовностей / Ю. І. Блинов. - С .180-185 Лисенко, Г. М. Соціально-психологічні аспекти екологічної кризи / Г. М. Лисенко. - С .186-190 Скрипаченко, Т. В. Взаємодія первісних факторів при формуванні іміджу / Т. В. Скрипаченко. - С .191-195 Борисюк, С. О. Методика визначення сформованості у студентів уміння систематично узагальнювати / С. О. Борисюк, О. П. Никоненко. - С .196-198 Шевченко, Н. Ф. Механізм впливу висловлювання психолога у його професійній діяльності / Н. Ф. Шевченко. - С .199-207 Хоменко, З. В. Психолого-педагогічна підготовка студентів музичних факультетів до практикуму роботи з хором / З. В. Хоменко. - С .208-210 Крицький, В. М. Розуміння музичного хору у виконавсько-інтерпретаційному процесі / В. М. Крицький. - С .211-214
РУБ 15 Рубрики: Вчитель--комплексна програма "Вчитель" Педагогіка творчості Екологічна культура--студенти Здібності музичні--розвиток Ігри народні Педагогіка співробітництва Стохастика--розв’язання задач Лижний спорт Адиктивна поведінка--діти--підлітки Підготовка спеціалістів--наукова організація Підліткові клуби уроки музики "Історія Русів"--вивчення у школі Літня педагогічна практика--готовність студентів Творчість дитяча Самоконтроль--учні Сновидіння Гештальт-психологія Початкова школа--навчання Екологічна криза Імідж Психолог--роль Чернігівщина--соціальна робота Кл.слова (ненормовані): педагогічна преса Дод.точки доступу: Яковець, Василь Павлович (д. ф.-м. наук, проф.); Петлюра, С. \о нем\; Русова, Софія Федорівна (педагог, громадський діяч ; 1856-1940) \о ней\; Батиш, Е.; Монтессорі, Марія (італійський педагог, лікар ; 1870-1952) \о ней\; Арісменді, А. \о нем\; Музиченко, О. Ф. \о нем\; Дьюї, Джон \о нем\; Нечуй-Левицький, І. С. \о нем\; Грот, Микола Якович (1852-1899) \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 18 Ч.З.№2 (12), ав (2), аб (3), фб (1) Свободны: Ч.З.№2 (12), ав (2), аб (3), фб (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. Ч. 2 / Гол. ред. В. П. Яковець, Відп. ред. Є. І. Коваленко ; Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 1999. - 140 с. - Літ. в кінці статей. - 6.74 грн. Зміст: Ростовський, О. Я. Стан, проблеми і перспективи розвитку шкільної музичної освіти в Україні на межі тисячоліть / О. Я. Ростовський. - С .5-12 Гринчук, І. Педагогічна домінанта як основа музичної підготовки майбутніх вчителів музики / І. Гринчук, А. Шинкаренко. - С .12-16 Рева, В. А. Подготовка учителя музыки к эстетической деятельности в общеобразовательной школе / В.А. Рева. - С .17-20 Колесник, Л. Ф. Використання театральної методології у підготовці учителя музики / Л. Ф. Колесник; Л.Ф. Колесник. - С .21-24 Крицький, В. М. Забезпечення студентів художньо та дидактично доцільними знаннями у процесі музично-виконавської підготовки / В. М. Крицький; В.М. Крицький. - С .25-31 Хлєбік, С. Р. Методи формування емоційного мислення студентів у класі хлрового диригування / С. Р. Хлєбік. - С .32-36 Гусєйнова, Л. В. До проблеми формування інструментального-виконавської культури майбутніх вчителів музики / Л. В. Гусєйнова. - С .37-39 Резан, Л. І. Формування інтонаційно-драматургічного способу мислення студентів у процесі музично-виконавської підготовки / Л. І. Резан. - С .40-43 Щербініна, О. М. Формування відчуття музичного стилю у майбутніх учителів музики в процесі інструментальної підготовки / О. М. Щербініна. - С .44-47 Ревенчук, В. В. Формування концертмейстерських умінь у майбутніх учителів музики / В. В. Ревенчук. - С .48-52 Далада, Т. Г. Виховання творчої самостійності студентів у процесі інструментальної підготовки / Т. Г. Далада. - С .53-57 Скорик, Т. В. До питання виконавської підготовки майбутнього вчителя музики / Т. В. Скорик. - С .58-61 Чекан, О. Е. Просторові експерименти у лабораторії стильового сольфеджіо як чинник формування інтонаційной культури студентів / О. Е. Чекан. - С .62-65 Котлінська, Л. І. Формування художньої культури майбутніх учителів музики як педагогічна проблема / Л. І. Котлінська. - С .66-68 Хоменко, З. В. Структура музичної діяльності та їх вплив на процес підготовки майбутнього вчителя музики / З. В. Хоменко. - С .69-72 Кавунник, Олена Анатоліївна. Викладання історії української музики у процесі підготовки музиканта-педагога / О. А. Кавунник. - С .73-76 Дергач, М. А. Перспективи застосування ППЗ на музично-педагогічних факультетах / М. А. Дергач. - С .77-81 Мішедченко, В. В. Дидактичне обгрунтування процесу професійної підготовки майбутнього вчителя музики / В. В. Мішедченко. - С .82-85 Бобакова, І. П. Проблема індивідуалізації в професійній підготовці майбутніх вчителів музики / І. П. Бобакова, Е. А. Власенко. - С .86-89 Біла, Н. Л. Підготовка студентів музичних факультетів до роботи в хореографічних класах / Н. Л. Біла, М. О. Шумський. - С .90-94 Завадська, Т. М. Організація науково-дослідної роботи студентів музично-педагогічного факультету / Т. М. Завадська. - С .95-98 Коваль, О. Формування музично-естетичних здібностей першокласників як педагогічна проблема / О. Коваль. - С .99-102 Гроздовська, О. Г. Вербалізація як засіб розкриття художньо-творчих здібностей дітей / О. Г. Гроздовська. - С .103-107 Дорошенко, Т. В. Формування музичного мислення молодших школярів у процесі сприймання музики / Т. В. Дорошенко. - С .108-112 Браніцька, Т. Активізація процесу музичного сприймання як засіб розвитку емоційно-пізнавального ставлення школярів до інструментального мистецтва / Т. Браніцька. - С .113-116 Сапожнік, О. О. Музично-естетичне виховання в контексті нових педагогічних ідей / О. О. Сапожнік. - С .117-120 Верещагіна, О. Є. Деякі аспекти вивчення музичних творів неофольклорного спрямування на уроках музики / О. Є. Верещагіна. - С .121-124 Климук, І. Я. Соціокультурні та педагогічні проблеми сприйняття популярної музики у юнацькому віці / І. Я. Климук. - С .125-127 Грисюк, О. М. Співдружність загальноосвітньої і дитячої музичної шкіл у вихованні школярів / О. М. Грисюк. - С .128-132 Станіславська, К. І. Про зміст музичної освіти режисерів (методологічний аспект) / К. І. Станіславська. - С .133-136
РУБ 15 Рубрики: Музична освіта в Україні Вчитель музики--підготовка Вчитель майбутній --музика і хореографія Здібності музичні--розвиток уроки музики Викладання музики Дод.точки доступу: Яковець, Василь Павлович (д. ф.-м. наук, проф.); Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 18 Ч.З.№2 (12), аб (3), ав (2), фб (1) Свободны: Ч.З.№2 (12), аб (3), ав (2), фб (1) |