15(075.3)
П86


   
    Психология [Текст] : Учеб. для эконом. вузов / Под ред. В. Н. Дружинина. - СПб. ; М. ; Х., Минск : Питер, 2000. - 672 с. : табл., фото. - (Учебник нового века). - Библиогр. в конце глав; Слов.: с. 634-645; Л-ра: с. 646-671. - ISBN 5-8046-0114-8 (в пер.) : 39.20 грн.
ДРНТІ
ББК 88я73
РУБ 15(075.3)
Рубрики: Психологія--підручники та посібники для ВНЗ--загальна психологія
   Психологія--історія психології

   Психіка--біологічні основи

   Психічний розвиток--детермінація

   Психіка--структура

   Научіння (психол.)

   Діяльність

   Емоції та почуття

   Поведінка--мотивація

   Увага

   Відчуття

   Сприйняття

   Пам’ять

   Мислення

   Інтелект

   Мова і спілкування

   Спілкування

   Психологія особистості

   Особистість--теорії

   Особистість--психічний розвиток

   Психологія індивідуальних розрізнень

   Соціальна психологія

   Групи--соціальні

   Натовп--психологія

   Психологія трудової діяльності

   Професіоведіння--психологічні основи

   Втома

   Стрес психологічний

   Психологія професійної пригодності

   Клінічна психологія

   Психічні процеси--порушення

   Пізнавальна діяльність--розлади

   Шизофренія

   Маніакально-депресивний психоз

   Психогенні захворювання

   Психопатія

   Психосоматика

   Алкоголізм

   Наркоманія і токсикоманія

   Токсикоманія

   Психотерапія

   Психогігієна

   Психофармакологія

   Психологія посттравматичного стресу

   Економічна психологія

   Психологія грошей

   Психологія підприємництва

   Психологія бізнес-консультування

   Психологія реклами

   Реклама--психологія

   Організаційна психологія

   Конфлікти в організації



Дод.точки доступу:
Дружинин, Владимир Николаевич \ред.\
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)

88.8
О92


    Охрімчук, Р.
    Бути суб’єктом вибору, а не об’єктом маніпуляції: Як захистити дитину від реклами [Текст] : психологія реклами / Р. Охрімчук // Шкільний світ. - 2003. №12. - С. 1, 6-7.
ДРНТІ
ББК 88.8
Рубрики: дитяча психологія
   психологія реклами






    Авдеева, Н. Н.
    Психологическое воздействие телерекламы на детей [Текст] / Н.Н. Авдеева, Н.А. Фоминых // Психологическая наука и образование. - 2002. - N4. - С. 53-62.
ДРНТІ
ББК 88.8
Рубрики: дитяча психологія
   психологія реклами

   свідомість

Кл.слова (ненормовані):
сознание


Дод.точки доступу:
Фоминых, Н.А.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Каримова, Л. И.
    Этнокультурные особенности восприятия рекламы [Текст] / Л.И. Каримова // Вопросы психологии : Научный журнал. - 2003. - N6. - С. 52-55 . - ISSN 0042-8841
ДРНТІ
ББК 88.351.13
Рубрики: Психологія--мислення--абстрактно-логічне мислення
   психологія реклами

Кл.слова (ненормовані):
інтелектуальний розвиток


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Науменко, Т. В.
    Психологические методы воздействия на массовую аудиторию [Текст] / Т.В. Науменко, // Вопросы психологии : Научный журнал. - 2003. - N6. - С. 63-71 . - ISSN 0042-8841
ДРНТІ
ББК 88.32
Рубрики: психологія реклами
   суспільно-політ.думка

   психологічні методики

Кл.слова (ненормовані):
реклама -- коммуникатор


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Кряж, И. В.
    Реклама, вызывающая негативные переживания: какой образ товара она формирует? [Текст] / И. В. Кряж, М. Ю. Повыдыш, О. В. Лавренова // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2005. - N9. - С. 35-38.
ДРНТІ
ББК 88.4
Рубрики: психологічні впливи
   психологія реклами

   Економічна психологія

   Емоції



Дод.точки доступу:
Повыдыш, М. Ю.; Лавренова, О. В.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)




    Овчаренко, А. Н.
    Реклама как форма коммуникации влияния [Текст] / А. Н. Овчаренко // Журнал прикладной психологии. - 2005. - N6. - С. 28-41
Рубрики: психологія реклами
   реклама



Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№2 (3)
Вільні: Ч.З.№2 (3)


158.9(075.3)
Х 69


    Ходаківський, Євгеній Іванович.
    Психологія управління [Текст] : підручник для студентів вищих навч. закладів / Є. І. Ходаківський, Ю. В. Богоявленська, Т. П. Грабар. - 3-тє вид., переробл. та допов. - К. : Центр учбової літератури, 2011. - 663, [1] с. : рис., табл. - Л-ра: с. 657-663. - ISBN 978-966-364-949-8 : 94.00 грн., 94.00 грн.
ББК 88.5я73
РУБ 158.9(075.3)
Рубрики: Психологія управління--підручники та посібники для ВНЗ
   Конфлікт--управлінська діяльність (психол.)

   Психотерапія

   Паблік рілейшнз (ПР)

   Суспільна свідомість

   Психологія реклами

   Теорія особистості

   Праксеологія

   Кафедра загальної та практичної психології

Кл.слова (ненормовані):
професіограма менеджера -- конфліктна ситуація -- концепція діючої особистості -- теорії мотивації праці -- психоінформатика -- соціально-психологічна робота -- емоції -- неврози -- психологічні кризи -- стрес -- нейролінгвістичне програмування -- соціоінтеграція -- принципи управління -- праксеологічні кластери -- синергійні концепції цілісності -- міжособистісна сумісність -- людиноетичні аспекти управління
Анотація: Принципи формування трудових колективів, соціоінтегральні аспекти формування особистості менеджера.


Дод.точки доступу:
Богоявленська, Юлія Вячеславівнв; Грабар, Тетяна Петрівна
Примірників всього: 2
Ч.З.№2 (2)
Свободны: Ч.З.№2 (2)

158.9
Ш 95
б-ка Бойка О. Д. / Ш 95-фб


    Шуванов, В. И.
    Психология рекламы [Текст] / В. И. Шуванов. - 3-е изд. - Ростов-на-Дону : Феникс, 2006. - 315 с. - (Высшее образование). - ISBN 5-222-09980-6 : 18.00 грн.
ББК 88.5 + 76.006.5.
РУБ 158.9
Рубрики: Психологія реклами
   Реклама--психологія

   Соціальна психологія

Кл.слова (ненормовані):
принципи рекламної діяльності -- методи генерації

Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)