(Немає відомостей про примірники)
Шифр: ПП1/2005/1
   Журнал

Педагогіка і психологія [Текст] : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - київ : Державне видавництво " Педагогічна преса", 1993 - . - Виходить кожного кварталу
2005р. N 1
Зміст:
Гонтаровська, Н. Б. Розвиток особистості в психолого-педагогічному контексті / Н. Б. Гонтаровська. - С.32-41.
Кл.слова: особистісний розвиток
Бовть, О. Б. Індивідуальна віктимологічна профілактика: способи реалізації / О. Б. Бовть. - С.75-82.
Кл.слова: кримінальна психологія, особистість жертви злочину, запобігання злочинності
Хохліна, О. П. Питання дослідження рольовоі поведінки підлітків з вадами розумового розвитку / О. П. Хохліна, С. Л. Горбенко. - С.83-88.
Замовлені прим-ки для відділів: Ч.З.№2




    Гонтаровська, Н. Б.
    Розвиток особистості в психолого-педагогічному контексті [Текст] / Н. Б. Гонтаровська // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук. - 2005. - N1. - С. 32-41.
ДРНТІ
ББК 88.37
Рубрики: психологія особистості
   розвиток особистості

   особистісний розвиток людини

Кл.слова (ненормовані):
особистісний розвиток


Замовлені прим-ки для відділів: Ч.З.№2


88
Б 20


    Балл, Г. А
    "Психология" методологии: рациогуманистический взгляд / Г. А Балл // Вопр. психологии : науч. журн. - 2011. - № 2. - С. 3-13. - Библиогр.: 31 назв. . - ISSN 0042-8841
ББК 88
Рубрики: Психологія--методологія
   Методологія--психологія

   Психологи

   Кафедра психології

Кл.слова (ненормовані):
раціогуманістична орієнтація -- особистісний розвиток -- соціальна адаптованість -- наукова діяльність -- соціальні стереотипи -- методологічні рішення


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)




    Колпакова, М. Ю.
    Диалог в работе психолога с детьми / М. Ю. Колпакова // Вопр. психологии : науч. журн. - 2011. - № 4. - С. 111-118. - Библиогр.: 14 назв. . - ISSN 0042-8841
ББК 88
Рубрики: Психологічна робота--діти
   Діти--психологічна робота

   Психологічна служба--дошкільний навчальний заклад

Кл.слова (ненормовані):
міжособистісний діалог -- внутрішній діалог -- психологічна робота -- особистісний розвиток


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Інв./ОК 1 (1 прим.) - вільні 1


88
Б 55


    Бех, Іван.
    Рефлексія у духовному "Я" особистості / І. Бех // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 8/9. - С. 9-14 : фотогр. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 88 + 74.2
Рубрики: "Я-концепція"
   Зміст освіти

   Кафедра загальної та практичної психології

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
рефлексія -- особистісний розвиток -- емоційні переживання -- породжувальна функція -- самоутверджувальна функція -- самозахисна функція -- функція самоцінності -- консолідуюча функція -- функція душевного умиротворення -- духовно-розвивальні орієнтири -- породжувальна фунція -- акмецентрована функція
Анотація: У статті розкривається природа людського "Я" у контексті його сутнісних ознак і змістово-структурних характеристик. Визначається роль рефлексивного процесу як механізму формування духовних складових "Я", аналізуються основні функції рефлексії.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний)


88
Б 55


    Бех, І. Д.
    Я як джерело духовного саморозвитку особистості [Текст] / І. Д. Бех // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. - N 3. - С. 5-16
ББК 88
Рубрики: "Я"--проблема особистісного
   Особистість--саморозвиток

   Рефлексія

   Кафедра психології

Кл.слова (ненормовані):
особистісний розвиток -- емоційні переживання -- самостверджувальна функція -- самозахисна функція -- душевне умиротворення -- самоцінність -- духовний саморозвиток особистості


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.04(4Укр)
О-82


    Отич, Олена.
    Мистецькі субдисципліни педагогіки в розвитку особистості майбутнього вчителя [Текст] / О. Отич // Мистецтво та освіта : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 2. - С. 15-19.
ББК 74.04(4Укр) + 85
Рубрики: особистість педагога (вчителя)
   Особистість--розвиток особистості

   майбутній вчитель

   педагогіка мистецтва

   Викладання мистецтва

   Кафедра музичної педагогіки та хореографії

Кл.слова (ненормовані):
особистісний розвиток -- мистецькі субдисципліни педагогіки -- мистецька педагогіка -- арт-педагогіка


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)


88.374
Л 73


    Локалова, Н. П.
    Связь когнитивно-эмоционального развития со становлением позитивных личностных характеристик старших дошкольников / Н. П. Локалова, Л. И. Никонова // Вопр. психологии : науч. журн. - 2012. - № 4. - С. 13-23 : табл. - Библиогр.: 43 назв. . - ISSN 0042-8841
ББК 88.374
Рубрики: Вікова психологія--дошкільники
Кл.слова (ненормовані):
психологічна готовність до школи -- когнітивний розвиток -- системна диференціація -- інтелектуально-емоційний розвиток -- особистісний розвиток -- вікова психологія -- старші дошкільники
Анотація: Наведено емпіричні дані про вплив когнітивно-емоційного розвитку старших дошкільників на розкриття їхнього інтелектуального потенціалу і становлення особистісних особливостей (характеру домінуючої мотивації, суб'єктивної особистісно-смислової значимості школи і особистості вчителя). Показано, що в умовах цілеспрямованого розвитку когнітивних процесів на тлі позитивного емоційного стану діти експериментальної групи, значно більше просунулися в інтелектуальному і особистісному розвитку, що дозволяє оцінити їх психологічну готовність до шкільного навчання як більш високу.


Дод.точки доступу:
Никонова, Л. И.

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


88
Р 25


    Ратанова, Т. А.
    Эффективность развивающей дидактико-методической системы Л. В. Занкова / Т. А. Ратанова, О. В. Нестерова // Вопр. психологии : науч. журн. - 2012. - № 5. - С. 39-51. - Бібліогр.: 12 назв. . - ISSN 0042-8841
ББК 88
Рубрики: Вікова психологія--молодший шкільний вік--системи навчання
Кл.слова (ненормовані):
інтелектуальний розвиток -- початкова освіта -- особистісний розвиток -- репрезентативно-когнітивні структури -- інтелект -- диференціювання об’єктів -- система навчання Л. В. Занкова
Анотація: Розглядається динаміка розвитку показників когнітивної та особистісної сфер і особливості їх диференційованості в учнів І-ІІІ класів при традиційному і розвиваючому навчанні по дидактичній системі Л. В. Занкова.


Дод.точки доступу:
Нестерова, О. В.; Занков, Леонід Володимирович (радянський психолог та педагог ; 1901-1977) \о нем\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.9
П 76


    Прилепин, Захар.
    Как решать проблемы поколения маугли : принципы воспитания ответственности в семье / З. Прилепин // Соц. педагогика : науч.-практ. журн. для соц. работников и педагогов. - 2013. - № 2. - С. 117-126. . - ISSN 2220-6051
ББК 74.9
Рубрики: Сімейне виховання--виховання відповідальності
   Відповідальність--сімейне виховання

Кл.слова (ненормовані):
відповідальність -- особистісний розвиток -- сімейне виховання
Анотація: В статье освящены вопросы воспитания ответственности и личностного развития подростков.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


88.52
Г 95


    Гурлєва, Т. С.
    Відповідальність, совість, високі життєві смисли у розвитку особистості по висхідній [Текст] / Т. С. Гурлєва // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2013. - N 6. - С. 67-73. - Библиогр. в конце ст.
ДРНТІ
ББК 88.52
Рубрики: Соціальна психологія--особистість--життєві смисли
Кл.слова (ненормовані):
відповідальність -- совість -- високі життєві смисли -- особистісний розвиток -- підлітковий і юнацький вік -- психологічна допомога -- духовний розвиток особистості
Анотація: У статті розглядаються і поєднуються поняття відповідальності, совісті та високих життєвих смислів у контексті особистісного розвитку людини по висхідній. Внутрішня відповідальність розуміється як здатність індивіда орієнтуватися у своїй життєдіяльності на власну совість, "внутрішній закон", в основі якого лежать високі, духовні смисли. Обговорюються методи вивчення уявлень підлітків про поняття та взаємозв'язок відповідальності, совісті та високих життєвих смислів, і деякі особливості психологічної допомоги молоді у їх становленні.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


88
Л 73


    Локалова, Наталья Петровна.
    Влияние когнитивного развития на формирование внутреннего мотива учебной деятельности / Н. П. Локалова, А. М. Дрегнина // Вопр. психологии : науч. журн. - 2014. - № 5. - С. 15-33 : табл., рис. - Библиогр.: 32 назв. . - ISSN 0042-8841
ББК 88
Рубрики: Мотивація навчальної діяльності учнів
Кл.слова (ненормовані):
когнітивний розвиток -- інтелектуальний розвиток -- особистісний розвиток -- навчальні мотиви -- внутрішні мотиви -- пізнавальні мотиви -- навчальна діяльність -- навчальна мотивація -- мотиваційна сфера -- інтелектуальна сфера
Анотація: Розглянуто проблему формування навчальної мотивації в учнів 7-10 кл. Представлено результати емпіричного дослідження впливу когнітивного (психологічного) розвитку школярів на формування їх внутрішніх мотивів до навчання.


Дод.точки доступу:
Дрегнина, Алла Михайловна

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


158.9
В 48


    Вінник, Наталія Дмитрівна.
    Психолого-педагогічні підходи до особистісного розвитку інтелектуально обдарованих старшокласників [Текст] : методичні рекомендації / Н. Д. Вінник ; Ін-т обдарованої дитини НАПН України. - К. : Інститут обдарованої дитини, 2014. - 26 с. -
ДРНТІ
ББК 88.835
РУБ 158.9
Рубрики: Кафедра загальної та практичної психології
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   Психологія старшокласника

   Обдаровані діти--розвиток обдарованості

   Обдаровані діти--інтелект

Кл.слова (ненормовані):
розвиток освіти в Україні -- геніальність -- талант -- обдарованість -- розумові здібності -- особистісний розвиток -- інтелектуальна обдарованість -- інтелект


Дод.точки доступу:
Національна академія педагогічних наук України (Київ); Інститут обдарованої дитини (Київ)
Примірників всього: 4
фб (1), Ч.З.№2 (2), НМК ф-т ПСР (1)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (2), НМК ф-т ПСР (1)

15
А 43


    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України; [голов. ред. С. Д. Максименко]. - К. : ІП ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2009 - . - ISSN 2072-4772.
   Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія, вип. 20 / [редкол.: Чепелєва Н. В. та ін.]. - К., 2011 (Ніжин : ПП Лисенко М. М.). - 530 с. : табл. - Л-ра в кінці ст. - 42.00 грн.
ББК 88я43 + 88.40я43 + 88.2я43 + 88.48я43
РУБ 15
Рубрики: Психологія--збірники наукових праць
   Психологія навчання

   Генетична психологія

   Медична психологія

   Психологія особистості

   Психологія підлітка

   Психологія молодшого школяра

   Психологія дошкільника

   Психологічна допомога

   Соціальний працівник

   Психологія поведінки

   психолого-педагогічна підготовка

   Психологія студента

   Кафедра загальної та практичної психології

   
Кл.слова (ненормовані):
етична свідомість -- психологія часу -- особистісний розвиток -- дефіцитарна рівновага -- креативність студентів -- соціальна поведінка -- самотність -- світоглядні орієнтації -- цілісність особистості -- психічне здоров’я -- психологічна консультація -- соціальна обдарованість -- наукова психологія -- студенти-психологи -- екологічна освіта -- соціальний працівник
Анотація: У збірнику розглядаються найбільш актуальні проблеми загальної, генетичної, медичної психології та психології навчання


Дод.точки доступу:
Максименко, С. Д. \ред.\; Чепелєва, Н. В. \ред.\; Моляко, В. О. \ред.\; Балл, Г. О. \ред.\; Боришевський, М. Й. \ред.\; Організація і розвиток науки у краї 11.02; Інститут психології ім. Г. С. Костюка ; Національна академія педагогічних наук України
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)

74.24
С 14


    Сазоненко, Ганна.
    Розвиток та саморозвиток особистості ліцеїста в акмепросторі ліцею [Текст] / Г. Сазоненко, Н. Нестеренко // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2016. - № 5/6. - С. 40-45 : фотогр. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.24
Рубрики: Освіта--середня освіта--ліцеї
Кл.слова (ненормовані):
особистість ліцеїста -- саморозвиток особистості -- особистісний розвиток -- самість
Анотація: У статті визначено сутність і зміст особистісного розвитку ліцеїста та розглянуто актуальні проблеми управління процесом саморозвитку учня в акмеологічному просторі ліцею шляхом створення сприятливих умов.


Дод.точки доступу:
Нестеренко, Наталія

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.2.018.11.03
Б 11


    Біла, І.
    Які батьки, такі й діти, або Детермінанти особистісного розвитку дитини в сім’ї / Ірина Біла // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 7. - С. 4–10. - Зміст: Спілкування з дорослими як джерело засвоєння досвіду поколінь ; Значення батьківської любові ; Типи та стилі сімейного виховання: чого варто уникати ; Демократичний стиль виховання – для розвитку особистості ; Додаток : Формування психолого-педагогічної культури батьків : тренінг для батьків вихованців.
УДК
Рубрики: Дошкільне виховання--сімейне виховання
   Дошкільна освіта--сім’я--освіта батьків

Кл.слова (ненормовані):
дошкільне виховання -- виховання в сім’ї -- формування особистості -- особистісний розвиток -- спілкування -- батьківська любов -- сімейне виховання -- демократичний стиль -- батьки -- психолого-педагогічна культура -- тренінги -- взаємодія з батьками -- світогляд -- гуманістичні чинники -- негативні стилі виховання -- негативні чинники -- досвід поколінь -- педагогічна культура батьків
Анотація: У статті йдеться про уважність та відповідальність батьків у вихованні дітей дошкільного віку. Наголошено на важливості демонстрування гідних прикладів для наслідування.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.018.058(477)
О-76


    Остапенко, С.
    Ліцей як середовище успішного особистісного розвитку / Світлана Остапенко, Наталія Степанова // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 97–100. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК
Рубрики: Освіта в Україні--інноваційна діяльність
   Освіта в Україні--середня освіта--ліцеї

   Черкаська область--освіта
Кл.слова (ненормовані):
навчально-виховні комплекси -- інноваційна модель розвитку -- інноваційний розвиток -- освітнє середовище -- становлення успішної особистості -- особистісний розвиток -- успішний учень
Анотація: У статті розкрито сутність важливої педагогічної проблеми – як освітнє середовище ліцею може стати майданчиком для успішного особистісного розвитку.


Дод.точки доступу:
Степанова, Н.; \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


376-056.262:376.015.3:159.923.2]-053.5(477)
К 55


    Кобильченко, В.
    Концептуальні засади педагогічної підтримки молодших школярів із порушенням зору / Вадим Кобильченко // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - № 2. - С. 7–16. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення зору
Кл.слова (ненормовані):
діти з порушенням зору -- педагогічна підтримка -- молодші школярі -- розвиток особистості -- самовизначення -- самореалізація -- суб’єктна позиція дитини -- особистісний розвиток -- особистісні досягнення -- самостійні вчинки
Анотація: Доведено, що початок навчання в школі – один із найбільш значущих моментів у житті дитини, період якісних змін у її самосвідомості. Встановлено, що педагогіка підтримки в сучасному педагогічному співтоваристві розглядається як одна з педагогічних парадигм, як особливий напрям педагогічної діяльності, який послідовно реалізує принципи особистісно-орієнтованої освіти. Охарактеризовано механізми педагогічної підтримки. Теоретично обгрунтовано, що метою педагогічної підтримки стає цілеспрямований розвиток особистості дитини з порушеним зором, допомога зростаючій людині в пошуках себе, в самовизначенні й самореалізації, культивування суб’єктної позиції дитини, що реалізується за допомогою спеціальної педагогічної технології.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


159.923.2
Ф 95


    Фурман, А. А.
    Концепція особистості в аксіологічній психології: контури сучасної евристики / Анатолій А. Фурман // Психологія і сусп-во : укр. теорет.-методол. соціогуманітар. часопис. - 2016. - № 4. - С. 89–103. - Бібліогр.: 31 назва. . - ISSN 1810-2131
УДК
Рубрики: Психологія особистості--концепція--аксіологічна психологія
   Психологія--персоналії українських психологів

Кл.слова (ненормовані):
психологія особистості -- українські психологи -- ціннісні орієнтації -- ціннісна свідомість -- ціннісно-смислова сфера -- аксіологічна психологія -- аксіопсихологічна герменевтика -- вчинок -- аксіогенез -- суб’єктивність -- особистісна рефлексія -- габітус -- ризома -- аксіосфера -- особистісний розвиток
Анотація: Стаття присвячена метатеоретичному аналізу концептуальної план-карти особистості, що обґрунтована в аксіологічній психології й у своїй центральній ланці пов’язана з ґрунтовними працями фундатора йього нового напряму психологічної науки професора Зіновії Карпенко.


Дод.точки доступу:
Карпенко, Зіновія Степанівна (український психолог ; 1959 р. н.) \о ней\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


378.064.1(477)
К 61


    Коломієць, Дмитро.
    Концептуальні засади суб’єкт-суб’єктної взаємодії викладачів і студентів у педагогічному університеті / Д. Коломієць, Г. Ніщук // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2018. - № 9/12. - С. 39–43. - Бібліогр.: 10 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК
Рубрики: Вищі навчальні заклади--взаємодія--викладачі і студенти
Кл.слова (ненормовані):
акмеологізм -- антропологізм -- особистісний розвиток -- професійне зростання -- майбутні педагоги
Анотація: Визначено концептуальні основи, сутність і види суб’єкт-суб’єктної взаємодії викладачів і студентів. Охарактеризовано зміст суб’єкт-суб’єктної взаємодії викладачів і студентів під час підготовки до виховання учнів.


Дод.точки доступу:
Ніщук, Галина

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)