378(4Укр)
Н 73


   
    Нові технології навчання [Текст] : Наук. - метод. зб. Вип. 28 / Міністерство освіти і науки України. Наук. - метод. центр вищої освіти ; Ред. кол.: Б. І Холод (голов. ред.), О. Я Савченко, О. І. Ляшенко, А. М. Федяєва та ін. - К. : НМЦ ВО, 2000. - 224 с. - ISBN 5-8238-0603-5 : 1.10 грн.
    Зміст:
Сердюк, О. П. Проблема гуманітаризації освіти як гуманітаризації наівчальної моделі науки / О. П. Сердюк. - С .3-8
Алексейчук, І. С. Про технологію створення систем тестування / І. С. Алексейчук. - С .9-13
Зіневич, С. П. Стан та проблеми вивчення української мови як державної в школах з навчанням мовами національних меншин / С. П. Зіневич. - С .19-31
Барські, Т. Дидактичні умови моделювання процесу навчання / Т. Барські. - С .56-60
Взюмська, Г. В. Шляхи розвитку творчих здібностей студентів у навчальному процесі / Г. В. Взюмська : 83-87
Спіцин, Є. С. Організація студентських олімпіад з точки зору викладачів та студентів / Є. С. Спіцин, Н. П. Лапіга, Н. В. Журавльова. - С .88--102
Бронська, А. А. Модульна організація базового курсу методики викладання української і російської мов як іноземних / А. А. Бронська. - С .102-111
Яресьько, К. В. Педагогічні принципи як теоретична основа інноваційної діяльності вчителя / К. В. Яресьько. - С .114-118
Якименко, С. і. Інтегрована система - система розвитку, навчання і виховання / С. і. Якименко. - С .119-129
Кобильченко, В. В. Соціальна взаємодія як інтегративний фактор становлення особистості підлітка / В. В. Кобильченко. - С .130-141
Супрун, М. О. Олігофренопедагогіка та педологія / М. О. Супрун. - С .142-145
Калошин, В. Ф. Як ефективно провести бесіду з батьками "важких" учнів (практичні поради молодому вчителю) / В. Ф., Козінчук Н. А. Калошин В. Ф. - С .152-158
Циганок, С. Д. До проблеми виховання у старшокласників ціннісного ставлення до людини / С. Д. Циганок. - С .159-162
Маковецька, Н. В. Шляхи активізації емоційно-забарвленої лексики у мовленні дітей дошкільного віку / Н. В. Маковецька. - С .163-166
Кондратюк, С. М. Виховання у молодших школярів здорового способу життя / С. М. Кондратюк. - С .178-182
Ганопольський, О. Р. Історичний огляд становлення та розвитку системи професійно-технічної освіти (ПТО) в Україні / О. Р. Ганопольський. - С .183-198
Мандрик, Я. І. Становище сільської школи УРСР у роки масової колективізації / Я. І. Мандрик. - С .200-205
Горащук, В. П. Концептуальні основи формування культури здоров’я школяра / В. П. Горащук. - С .206-213
ДРНТІ
ББК 74.58(4УКР)
РУБ 378(4Укр)


Дод.точки доступу:
Холод, Б. І. \ред. кол.\; Савченко, О. Я. \ред. кол.\; Ляшенко, О. І. \ред. кол.\; Федяєва, А. М. \ред. кол.\; Міністерство освіти і науки України; Науково-методичний центр вищої освіти
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)

378(4УКР)
Н 73


   
    Нові технології навчання [Текст] : наук. - метод. зб. Вип. 31 / Міністерство освіти і науки України, Науково-методичний центр вищої освіти ; Ред. кол. В. О. Зайчук (гол. ред.), О. Я. Савченко, М. Ф. Дмитриченко та ін. - К. : НМЦ ВО, 2001. - 222 с. - ISBN 5-8238-0603-5 : 7.70 грн.
    Зміст:
Кобильченко, В. В. Формування особистості як психолого-педагогічна проблема / В. В. Кобильченко. - С .3-12
Власенко, А. Н. Особистісно орієнтований підхід у вихованні майбутніх освітян / А. Н. Власенко. - С .12-19
Архипова, С. П. Розвиток педагогічної творчості викладачів вищих навчальних закладів / С. П. Архипова. - С .19-24
Цехмістрова, Г. С. Педагогічна майстерність та оцінка якості викладання у вищому закладі освіти / Г. С. Цехмістрова. - С .24-34
Іванова, Т. В. Культурологічний компонент у підготовці майбутнього педагога / Т. В. Іванова. - С .34-39
Накітенко, О. В. Особливості організації Web-ресурсу освітянсько-наукової тематики / О. В. Накітенко. - С .45-56
Удалова, О. А. Методичне забезпечення соціально-правового виховання учнівської та студентської молоді / О. А. Удалова. - С .74-81
Кишакевич, Ю. Л. Ієрархія цінностей у вихованні студентської молоді / Ю. Л. Кишакевич. - С .81-86
Очкань, Г. О. Національно-патріотичне виховання в Україні на принципах християнської моралі / Г. О. Очкань. - С .95-106
Артюшенко, В. І. Інтеграція навчання і національного виховання в контексті сучасної освіти / В. І. Артюшенко. - С .106-112
Гудзенко, С. В. Щодо проблеми сімейного виховання молоді / С. В. Гудзенко. - С .115-124
Мітрясова, О. П. Світоглядні аспекти екологічної освіти / О. П. Мітрясова. - С .124-128
Орлова, І. О. Інноваційні підходи до викладання іноземної мови / І. О. Орлова. - С .135-140
Тихомирова, Н. Ф. Методичні рекомендації для проведення роботи з адаптації студентів нового набору / Н. Ф. Тихомирова. - С .148-154
Іваницька, П. Ф. Мудрість тисячоліть про вічні людські цінності / П. Ф. Іваницька. - С .154-165
Кл.слова: мораль
Шевченко, А. В. Творча робота студентів при вивченні математики на педагогічному факультеті вищого навчального педагогічного закладу / А. В. Шевченко. - С .165-172
Кл.слова: науково-дослідна робота
Кайдалова, Л. Г. Використання педагогічних технологій у навчальному процесі провізорів / Л. Г. Кайдалова. - С .172-179
Мустафа, Л. В. Дискусійний діалог як форма спвпраці викладачів і студентів педагогічного коледжу / Л. В. Мустафа. - С .179-188
Кравченко, Ю. М. Формування творчої особистості студентів у рамках програмного рішення педагогічних задач / Ю. М. Кравченко. - С .188-195
Ходінов, В. М. Фізіологічний аналіз використання оздоровчих можливостей активного відпочинку у фізичному вихованні студентів / В. М. Ходінов. - С .195-198
Томчук, М. І. Особливості виховання студентів з особливими потребами / М. І. Томчук, Т. О. Комар. - С .198-206
Супрун, М. О. Вплив творчості професора О. М. Граборова на розвиток української олігофренопедагогіки / М. О. Супрун. - С .206-216
Кл.слова: дефектологія
Лобур, М. С. Із досвіду вирішення проблем міжпредметних зв’язків на сучасному етапі при підготовці молодших спеціалістів / М. С. Лобур. - С .216-219
ДРНТІ
ББК 74.58(4УКР)
РУБ 378(4УКР)
Рубрики: Вищі навчальні заклади


Дод.точки доступу:
Зайчук, В. О. \ред.\; Савченко, О. Я. \ред.\; Дмитриченко, М. Ф. \ред.\; Ляшенко, О. І. \ред.\; Федяєва, А. М. \ред.\; Баженов, В. А. \ред.\; Граборов, Олексій Миколайович (1885-1945) \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Науково-методичний центр вищої освіти
Примірників всього: 2
фб (1), Ч.З.№2 (1)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1)

378
П 78


   
    Проблеми освіти [Текст] : наук.-метод. зб. Вип. 26 / ред. кол.: В. Г. Кремень (гол. ред.); М. Ф. Степко, Л. М. Левківський, А. Ф. Федяєва та ін. ; Міністерство освіти і науки України, Науково-методичний центр вищої освіти. - К. : НМЦ ВО, 2001. - 242 с. - ISBN 5-8238-0603-5 : 6.67 грн.
    Зміст:
Погребняк, В. П. Міжнародні академічні обміни: світові тенденції та стан в Україні / В. П. Погребняк, О. Г. Котова. - С .3-9
Кобильченко, В. В. Методологічні принципи становлення особистості / В. В. Кобильченко. - С .9-20
Воронова, А. Б. Про САТ-технології в підготовці фахівців / А. Б. Воронова, І. Верч. - С .20-23
Галузяк, В. М. Класифікація стилів педагогічного спілкування / В. М. Галузяк. - С .23-33
Цехмістрова, Г. С. Ефективність застосування модульного навчання та рейтингової системи контролю знань студентів з дисциплін економічного циклу у вищому закладі освіти / Г. С. Цехмістрова. - С .40-53
Замкова, Н. Л. Психологічна природа ділового спілкування / Н. Л. Замкова. - С .53-62
Огородник, Л. Становлення системи громадянського виховання в умовах розвитку української державності / Л. Огородник. - С .62-67
Сметанський, М. І. З орієнтацією на самовиховання / М. І. Сметанський. - С .67-74
Діденко, М. М. Формування виховної функції в процесі взаємозв’язку лекцій, семінарських занять та самостійної роботи студентів / М. М. Діденко. - С .74-79
Левченко, К. Б. Деякі аспекти включення питань прав жінок до навчально-виховного процесу: аналіз методологічних підходів / К. Б. Левченко. - С .79-87
Долгих, В. О. Про організаційно-виховну роботу у вищому навчальному закладі / В. О. Долгих, Т. В. Пугачова. - С .87-92
Нейко, Є. М. Стан та проблеми виховної роботи / Є. М. Нейко, Ю. Л. Попович, М. А. Лучинський. - С .92-97
Білик, Л. І. Про системний підхід в організації виховного процесу / Л. І. Білик. - С .97-104
Ушкаренко, В. О. Основні напрями виховання студентської молоді (на прикладі Херсонського державного аграрного університету) / В. О. Ушкаренко, В. Є. Гамаюнов. - С .113-123
Мороз, Л. В. Організація роботи методичного об’єднання кураторів студентських груп / Л. В. Мороз. - С .123-131
Кушнарьова, Т. І. Використання комп’ютеризованого тестового контролю читання професійно орієнтованої літератури в аграрному вищому навчальному закладі / Т. І. Кушнарьова. - С .131-136
Рибніков, С. В. Екологічна освіта як чинник формування системного мислення / С. В. Рибніков. - С .136-143
Мішуков, О. Національне виховання в Херсонському державному педагогічному університеті: сьогодення та перспективи / О. Мішуков, І. Чепела. - С .147-154
Зонь, В. В. Розумове виховання курсантів вищих військових навчальних закладів / В. В. Зонь. - С .159-164
Архипова, С. П. Виховання як фактор цілісного формування особистості майбутнього спеціаліста / С. П. Архипова. - С .164-169
Большаков, В. І. Виховати творчу очобистість, будівника української держави / В. І. Большаков, Г. Г. Кривчик. - С .169-173
Казанжи, Ф. Ф. Виховуємо на народних традиціях ( з досвіду роботи кабінету народознавства Південно-українського державного педагогічного університету ім. К. Д. Ушинського) / Ф. Ф. Казанжи, Е.С. Шапкіна. - С .173-179
Вишневський, С. А. Про завдання та деякі підходи у викладанні дисципліни "Домашня економіка" / С. А. Вишневський. - С .179-182
Становська, Т. В. Формування готовності старшокласників до самостійного вибору майбутньої професії / Т. В. Становська. - С .182-188
Кл.слова: профорієнтація
Білоус, С. Ю. Розвиток дослідницьких здібностей учнів при складанні та розв’язуванні творчих завдань з фізики (з досвіду роботи в Малій Академії наук) / С. Ю. Білоус. - С .188-197
Величко, Т. Г. Інноваційні технології в навчальному процесі аграрного технікуму / Т. Г. Величко. - С .197-202
Новак, С. З. Тренування фізіологічного механізму ортостатичної рівноваги у фізичному вихованні школярів і студентів / С. З. Новак. - С .202-205
Супрун, М. О. Повернення із забуття: О. М. Щербина / М. О. Супрун. - С .205-213
Бондаренко, В. М. Науково-теоретичні основи міжгалузевої оцінки, управління і забезпечення безпеки праці (Охорона праці та безпека життєдіяльності) / В. М. Бондаренко. - С .213-226
Шкарабура, М. Г. Деякі проблеми військової освіти жінок / М. Г. Шкарабура, М. Г. Томенко. - С .226-235
ДРНТІ
ББК 74.58
РУБ 378
Рубрики: Вищі навчальні заклади


Дод.точки доступу:
Кремень, В. Г. (д-р філос. наук, проф.); Степко, М. Ф.; Левківський, Казимир Михайлович; Федяєва, А. М.; Білявський, Георгій Олексійович; Бондар, В. І.; Волович, В. І.; Жалдак, М. І.; Зязюн, І. А.; Казміренко, В. П.; Козаков, В. А.; Ляшенко, Олександр Іванович; Мадзігон, В. М.; Носков, В. І.; Щербина, Олександр Мойсейович (укр. психолог, тифлопедагог ; 1.03.1874 - 7.01.1934 рр.) \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Науково-методичний центр вищої освіти
Примірників всього: 2
фб (1), Ч.З.№2 (1)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1)

378(4Укр)
Н 73


   
    Нові технології навчання [Текст] : Науково-методичний збірник. Вип. 41 / Міністерство освіти і науки України, Науково-методичний центр вищої освіти ; Ред. кол. В. О. Зайчук (гол. ред.), О. Я. Савченко, М. Ф. Дмитриченко та ін. - К. : НМЦ ВО, 2005. - 256 с. - ISBN 5-8238-0603-5 : 7.62 грн.
    Зміст:
Маригодов, В. К. Концепція "9Е" і нові галузі сучасної педагогіки / В. К. Маригодов, С. Є. Моторная. - С .4-12
Іщенко, Т. Д. Питання основи екологічної освіти в технічних вузах / Т. Д. Іщенко, Б. Х. Драганов. - С .12-18
Остапенко, В. О. Входження України в Європейський простір і деякі можливості ВНЗ (та НДІ) України / В. О. Остапенко. - С .18-33
Дюканова, Н. М. Проблемні питання української термінології в міжнародному термінологічному контексті / Н. М. Дюканова. - С .33-42
Любашенко, О. В. Лінгводидактичні стратегії у контексті інноваційних технологій / О. В. Любашенко. - С .42-52
Цимбал, С. В. Формування професійної компетентності студентів засобами англійської мови: постановка проблеми / С. В. Цимбал. - С .52-60
Дядечко, Л. А. Викладання української мови та культури мовлення за модульно-рейтинговою системою у вищому аграрному навчальному закладі / Л. А. Дядечко. - С .67-75
Нагаєв, В. М. Школа-семінар молодого лідера у процесі підготовки управлінських кадрів / В. М. Нагаєв. - С .83-89
Носов, П. С. Підвищення якості навчання при проектуванні автоматизованих систем, ухвалення рішень / П. С. Носов, О. В. Нарожний, О. Е. Яковенко. - С .89-100
Соловйов, В. І. Дослідження проблем, що виникають на шляху впровадження дистанційного навчання в Україні / В. І. Соловйов. - С .100-108
Шик, М. П. Формування професійних навичок у майбутніх вихователів і вчителів в процесі навчання у педагогічному коледжі / М. П. Шик. - С .108-116
Грабовська, Т. О. Педагогічний клімат як умова подолання конфліктності в колективі вищого навчального закладу / Т. О. Грабовська, М. В. Временко. - С .116-125
Ващик, Т. І. Моделювання у навчально-виховному процесі вищої педагогічної школи / Т. І. Ващик. - С .147-158
Саєнко, Т. В. Громадські організації в екологічній інтеграції сусупільства. Навчально-виховний аспект / Т. В. Саєнко. - С .164-173
Кобильченко, В. В. Особливості психосоціального розвитку молодших школярів / В. В. Кобильченко. - С .181-190
Леонов, О. З. Основні засоби особистої гігієни учнівської та студентської молоді / О. З. Леонов. - С .190-202
Свириденко, С. О. Особливості формування здорового способу життя учнів у закладах інтернатного типу / С. О. Свириденко. - С .202-212
Молчанюк, О. В. Особливості впровадження модульно-рейтингової технології у формуванні творчої особистості у вищому навчальному закладі / О. В. Молчанюк. - С .212-219
Шупик, В. Поема як вид у творчості П. Куліша / В. Шупик. - С .219-229
Семенець, С. П. Мала академія наук у системі розвивального навчання майбутніх учителів математики / С. П. Семенець. - С .229-237
Жорнова, О. І. До питання формування споживача культури: методичний аспект / О. І. Жорнова. - С .245-252
ДРНТІ
ББК 74.58(4Укр)
РУБ 378(4Укр)


Дод.точки доступу:
Зайчук, В. О. \ред.\; Савченко, О. Я. \ред.\; Дмитриченко, М. Ф. \ред.\; Шелест, І. А. \ред.\; Баженов, В. А. \ред.\; Бєляєв, Ю. І. \ред.\; Бондаренко, М. Ф. \ред.\; Міністерство освіти і науки України; Науково-методичний центр вищої освіти
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)

Шифр: ДФ1/2003/1
   Журнал

Дефектологія [Текст] : Науково-методичний журнал. - К. : "Педагогічна преса", 1995 - . - Виходить кожного кварталу
2003р. N 1
Зміст:
Ремажевська, В. Стан інтегрованої освіти дітей з особливими потребами ( Чеська Республіка) / В. Ремажевська. - С.14-17.
Кл.слова: соціально-педагогічні центри, дефектологія
Пивоварцева, Н. Обстеження мовлення школярів / Н. Пивоварцева. - С.28-33.
Кобильченко, В. Забуті імена: О. М. Щербина: (український психолог і тифлопедагог) / В. Кобильченко, М. Супрун
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Кобильченко, В.
    Забуті імена: О.М.Щербина: (український психолог і тифлопедагог) [Текст] / В. Кобильченко, М. Супрун // Дефектологія : Науково-методичний журнал. - 2003. - N1. - С. 54-55.
ДРНТІ
ББК 88.1
Рубрики: психологи
   дефектологія

   тифлопедагогіка

Кл.слова (ненормовані):
тифлопедагогіка -- дефектологія


Дод.точки доступу:
Супрун, М.; Щербина, Олександр Мойсейович (укр. психолог, тифлопедагог ; 1.03.1874 - 7.01.1934 рр.) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ДФ1/2003/3
   Журнал

Дефектологія [Текст] : Науково-методичний журнал. - К. : "Педагогічна преса", 1995 - . - Виходить кожного кварталу
2003р. N 3
Зміст:
Журов, В. Проблеми і засади практичної тифлопсихології / В. Журов. - С.9-12.
Кл.слова: практична психологія
Кобильченко, В. Соціально-психологічні особливості спілкування незрячих підлітків / В. Кобильченко. - С.32-34
Кл.слова: психологія сліпих (тифлопсихологія)
Сак, Т. Інтегрований курс "Навколишній світ" у школі інтенсивної педагогічної корекції: (Особливості корекційно-розвивального напряму) / Т. Сак. - С.35-39., психокорекція
Миронова, С. Використання комп’ютера у корекційному навчанні дітей з вадами інтелекту / С. Миронова. - С.41-44.
Кл.слова: психокорекція
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Кобильченко, В.
    Соціально-психологічні особливості спілкування незрячих підлітків [Текст] / В. Кобильченко // Дефектологія : Науково-методичний журнал. - 2003. - N3. - С. 32-34
ДРНТІ
ББК 88.84 + 88.4
Рубрики: Спілкування
   Психологія підлітка

   тифлопсихологія

Кл.слова (ненормовані):
психологія сліпих (тифлопсихологія)


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ДФ1/2006/2
   Журнал

Дефектологія [Текст] : Науково-методичний журнал. - К. : "Педагогічна преса", 1995 - . - Виходить кожного кварталу
2006р. N 2
Зміст:
Данілавічютє, Е. "Читання" для 2-4 класів загальноосвітніх шкіл для дітей з тяжкими порушеннями мовлення / Е. Данілавічютє. - С.5-9.
Кобильченко, В. Проведення групових занять з корекції психосоціального розвитку учнів 1-4 класів з порушенням зору / В. Кобильченко. - С.10-13.
Трикоз, С. Корекційно-розвивальна спроямованість змісту курсу "Я і Україна" в загальноосвітніх навчальних закладах для розумово відсталих дітей / С. Трикоз. - С.14-16.
Ардобацька, К. Забезпечення корекційно-розвивальної спрямованості навчання дітей з обмеженими розумовими можливостями на уроках математики / К. Ардобацька. - С.16-19.
Конопляста, С. Проблеми корекції мовленнєвого розвитку дітей із вродженим незрощенням губи і піднебіння в системі комплексної реабілітації / С. Конопляста. - С.35-38.
Тарасюк, С. Особливості особистісної агресії молодших підлітків із затримкою психічного розвитку / С. Тарасюк. - С.38-42.
Таран, О. Системний підхід у розробці теоретичних засад дослідження Я-концепції слабозорих дошкільників / О. Таран. - С.43-46.
Качуровська, О. Новітні засоби корекції та розвитку мовлення учнів із ТВМ / О. Качуровська. - С.46-49.
Кульбіда, С. Освіта XXI століття: сучасні підходи до гуманізації навчання нечуючих осіб / С. Кульбіда. - С.53-55.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Кобильченко, В.
    Проведення групових занять з корекції психосоціального розвитку учнів 1-4 класів з порушенням зору [Текст] / В. Кобильченко // Дефектологія : Науково-методичний журнал. - 2006. - N2. - С. 10-13.
Рубрики: Діти з особливими потребами
   дефектологія



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


378(4Укр)
Н 73


   
    Нові технології навчання [Текст] : Науково-методичний збірник. Вип. 40 / Міністерство освіти і науки України, Науково-методичний центр вищої освіти ; Ред. кол. В. О. Зайчук (гол. ред.), О. Я. Савченко, М. Ф. Дмитриченко та ін. - К. : НМЦ ВО, 2005. - 279 с. - ISBN 5-8238-0603-50 : 13.00 грн.
    Зміст:
Борецька, Н. П. Вища освіта в контексті соціальної політики держави / Н. П. Борецька. - С .4-10
Бутівщенко, С. В. Виявлення та діагностування проблемних ситуацій - важлива складова стратегічного планування розвитку соціальних систем / С. В. Бутівщенко. - С .10-23
Плахотнікова, Л. О. Мікроекономічні фактори функціонування ринку освітніх послуг в Україні / Л. О. Плахотнікова. - С .23-32
Тепла, О. Ціннісний компонент у системі вищої освіти / О. Тепла. - С .39-45
Смірнова, Т. В. Духовно-інтелектуальне виховання особистості - провідна парадигма сучаснорї педагогіки / Т. В. Смірнова. - С .56-61
Семенець, С. П. Актуалізація проблеми розвивального навчання на сучасному етапі розвитку суспільства / С. П. Семенець. - С .61-67
Сорочинська, В. Є. Соціально-педагогічні детермінанти професійного становлення студентів вищих навчальних закладів / В. Є. Сорочинська. - С .67-80
Цимбал, С. В. Синергетичний та акмеологічний аспекти формування професійної компетентності студентів / С. В. Цимбал, О. В. Вознюк, С. О. Кубіцький. - С .80-91
Черкашина, Т. В. Виховання свідомої дисципліни і відповідальності як спосіб формування культури взаємин між викладачем і студентом / Т. В. Черкашина. - С .91-99
Кобильченко, В. В. Теоретичні засади психокорекції у молодшому шкільному віці / В. В. Кобильченко. - С .121-130
Супрун, М. О. Основні тенденції розвитку олігофренопедагогіки кінця 20-х - початку 30-х рр. ХХ ст. / М. О. Супрун. - С .130-140
Горбенко, С. В. Сутність вивчення рольової поведінки розумово відсталих підлітків / С. В. Горбенко. - С .140-146
ДРНТІ
ББК 74.58(4Укр)
РУБ 378(4Укр)
Рубрики: Вищі навчальні заклади
   Вища освіта

   Психокорекція--молодший шкільний вік



Дод.точки доступу:
Зайчук, В. О. \ред.\; Савченко, О. Я. \ред.\; Дмитриченко, М. Ф. \ред.\; Шелест, І. А. \ред.\; Баженов, В. А. \ред.\; Бєляєв, Ю. І. \ред.\; Бондаренко, М. Ф. \ред.\; Міністерство освіти і науки України; Науково-методичний центр вищої освіти
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)

Шифр: ПП1/2016/2
   Журнал

Педагогіка і психологія [Текст] : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - київ : Державне видавництво " Педагогічна преса", 1993 - . - Виходить кожного кварталу
2016р. N 2
Зміст:
Кремень, В. Г. Про результати діяльності НАПН України у 2015 р. та завдання на 2016 р. / В. Г. Кремень. - С.5-13.
Бех, І. Д. Виховна гуманістична парадигма в освітній інновації / І. Д. Бех. - С.14-21.
Білоус, Р. М. Психологічні умови розвитку асертивності як особистого ресурсу протидії викликам сучасності / Р. М. Білоус, О. В. Літвінова, М. В. Загірняк. - С.22-29.
Коломієць, С. С. Науково-дослідна робота як засіб розвитку творчого потенціалу особистості студента / С. С. Коломієць, Я. Г. Тікан. - С.30-36.
Луговий, В. І. Комунальні коледжі США: досвід для України / В. І. Луговий. - С.37-48.
Кононенко, В. І. Інтеграція гуманітарної науки й освіти в процесах державотворення / В. І. Кононенко. - С.49-56.
Титаренко, Т. М. Стратегічні напрями особистісного життєконструювання / Т. М. Титаренко. - С.57-63.
Кобильченко, В. В. Спеціальна психологія на сучасному історичному етапі: пошук власної наукової ідентичності / В. В. Кобильченко. - С.64-70.
Бондаревська, І. О. Психологічний аналіз соціального капіталу в спільнотах іммігрантів та біженців / І. О. Бондаревська, В. О. Михайленко. - С.71-76.
Кирій, С. В. Науково-педагогічний лекторій: інформаційне забезпечення користувачів ДПНБ України ім. В. О. Сухомлинського / С. В. Кирій. - С.78-84.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


88
К 55


    Кобильченко, В. В.
    Спеціальна психологія на сучасному історичному етапі: пошук власної наукової ідентичності [Текст] / В. В. Кобильченко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2016. - N 2. - С. 64-70.
ББК 88
Рубрики: Психологія--спеціальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
постнекласична психологія -- теоретизація -- спеціальна психологія -- предмет спеціальної психології -- інтегративна парадигма


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ОДнв/2018/2
   Журнал

Особлива дитина: навчання і виховання [Текст]/ науковий, навчальний, інформаційний журнал. - Київ : Педагогічна преса ; К. : Інститут спеціальної педагогіки національної академії педагогічних наук України, 1995 . - ISSN 2312-2781. - Виходить кожного кварталу
2018р. N 2
Зміст:
Кобильченко, В. Концептуальні засади педагогічної підтримки молодших школярів із порушенням зору / В. Кобильченко. - С.7–16. - Бібліогр.: 6 назв.
Довгопола, К. Інтегративний підхід на уроках рельєфного малювання / К. Довгопола. - С.17–24. - Бібліогр.: 6 назв.
Кравець, Н. Інноваційні технології навчання та формування читацької діяльності у підлітків з інтелектуальними порушеннями / Н. Кравець. - С.25–35. - Бібліогр.: 9 назв.
Соколова, Г. Теоретичні аспекти психологічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в психолого-педагогічних дослідженнях / Г. Соколова. - С.36–44. - Бібліогр.: 6 назв.
Недозим, І. Науково доказові методики формування соціального інтелекту у дітей старшого дошкільного віку з розладами аутистичного спектра / І. Недозим. - С.45–54. - Бібліогр.: 9 назв.
Березка, С. Теоретичний аналіз специфіки агресивної поведінки дітей дошкільного віку з порушеннями інтелектуального розвитку / С. Березка. - С.55–64. - Бібліогр.: 12 назв.
Каплієнко, А. Інклюзивне навчання дітей з особливими освітніми потребами в позашкільних закладах / А. Каплієнко. - С.65–75. - Бібліогр.: 5 назв.
Федоренко, О. Інклюзивне навчання: оцінювання учнів з особливими освітніми потребами / О. Федоренко. - С.76–86. - Бібліогр.: 16 назв.
Журовська, Б. Сімейні перспективи у розумінні сутності анорексії / Б. Журовська. - С.87–95. - Бібліогр.: 8 назв.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


376-056.262:376.015.3:159.923.2]-053.5(477)
К 55


    Кобильченко, В.
    Концептуальні засади педагогічної підтримки молодших школярів із порушенням зору / Вадим Кобильченко // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - № 2. - С. 7–16. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення зору
Кл.слова (ненормовані):
діти з порушенням зору -- педагогічна підтримка -- молодші школярі -- розвиток особистості -- самовизначення -- самореалізація -- суб’єктна позиція дитини -- особистісний розвиток -- особистісні досягнення -- самостійні вчинки
Анотація: Доведено, що початок навчання в школі – один із найбільш значущих моментів у житті дитини, період якісних змін у її самосвідомості. Встановлено, що педагогіка підтримки в сучасному педагогічному співтоваристві розглядається як одна з педагогічних парадигм, як особливий напрям педагогічної діяльності, який послідовно реалізує принципи особистісно-орієнтованої освіти. Охарактеризовано механізми педагогічної підтримки. Теоретично обгрунтовано, що метою педагогічної підтримки стає цілеспрямований розвиток особистості дитини з порушеним зором, допомога зростаючій людині в пошуках себе, в самовизначенні й самореалізації, культивування суб’єктної позиції дитини, що реалізується за допомогою спеціальної педагогічної технології.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ОДнв/2018/4
   Журнал

Особлива дитина: навчання і виховання [Текст]/ науковий, навчальний, інформаційний журнал. - Київ : Педагогічна преса ; К. : Інститут спеціальної педагогіки національної академії педагогічних наук України, 1995 . - ISSN 2312-2781. - Виходить кожного кварталу
2018р. N 4
Зміст:
Кобильченко, В. Концептуальні засади психологічної допомоги молодшим школярам із порушеннями зору та їх найближчому соціальному оточенню / Вадим Кобильченко. - С.7–14. - Бібліогр.: 7 назв.
Кл.слова: емпатія, психологічне здоров’я, психологічне консультування
Кульбіда, С. Конфігурація як компонент жесту / Світлана Кульбіда. - С.15–31. - Бібліогр.: 27 назв. : мал., таб.
Кл.слова: жестова мова, жестова одиниця, жестове мовлення
Прохоренко, Л. Суб’єктно-когнітивна концепція саморегуляції навчання школярів із затримкою психічного розвитку / Леся Прохоренко. - С.32–39. - Бібліогр.: 6 назв. : мал.
Кл.слова: мотивація, самоконтроль, рефлексія
Омельченко, І. Методологічні орієнтири екзистенціально-суб’єктного підходу до дослідження комунікативної діяльності у дошкільників із затримкою психічного розвитку / Ірина Омельченко. - С.40–52. - Бібліогр.: 15 назв.
Кл.слова: спілкування, комунікація, діалогічне спостереження
Данілавічютє, Е. Концептуальна модель використання МКФ-ДП в інклюзивному навчальному процесі / Еляна Данілавічютє. - С.53–64. - Бібліогр.: 7 назв. : мал.
Кл.слова: інклюзивна освіта, інклюзивне навчання, діти з особливими освітніми потребами
Лещій, Н. Культурологічний підхід у парадигмі фізкультурно-оздоровчої роботи з дітьми зі складними порушеннями розвитку / Наталія Лещій. - С.65–74. - Бібліогр.: 15 назв. : мал.
Кл.слова: реабілітаційна робота, спортивно-оздоровча робота, діти з особливими потребами
Пахомова, Н. Особистісний потенціал дитини старшого дошкільного віку із моторною алалією: психологічні особливості розвитку / Наталія Пахомова, Інна Баранець. - С.75–87. - Бібліогр.: 13 назв.
Кл.слова: мовленнєва діяльність, пізнавальні процеси, моторна алалія
Некраш, Л. Теоретичні аспекти формування концепції раннього втручання в психолого-педагогічних дослідженнях / Людмила Некраш. - С.88–95. - Бібліогр.: 15 назв.
Кл.слова: раннє втручання, діагностика порушень, діти раннього віку
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


159.98
К 55


    Кобильченко, В.
    Концептуальні засади психологічної допомоги молодшим школярам із порушеннями зору та їх найближчому соціальному оточенню / В. Кобильченко // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - № 4. - С. 7–14. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Психологія--психологічна допомога--молодші школярі із вадами зору
Кл.слова (ненормовані):
емпатія -- психологічне здоров’я -- психологічне консультування -- вади зору -- соціальна адаптація -- психологічна допомога -- психологічний супровід -- психологічне консультування
Анотація: Теоретично обгрунтовано та розроблено концептуальні засади психологічної допомоги дітям молодшого шкільного віку, які мають порушення зору.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ОДнв/2019/2
   Журнал

Особлива дитина: навчання і виховання [Текст]/ науковий, навчальний, інформаційний журнал. - Київ : Педагогічна преса ; К. : Інститут спеціальної педагогіки національної академії педагогічних наук України, 1995 . - ISSN 2312-2781. - Виходить кожного кварталу
2019р. N 2
Зміст:
Дробот, О. Стратегії навчання англійської мови учнів із порушенням слуху в умовах бімодально-білінгвального підходу / Олена Дробот, Анна Замша. - С.7–13. - Бібліогр.: 8 назв.
Кл.слова: англійська мова, методика навчання, учні з порушенням слуху
Продан, Є. Організація психологічної допомоги батькам дітей з особливими освітніми потребами / Євген Продан. - С.14–20. - Бібліогр.: 8 назв. : табл.
Хохліна, О. До проблеми диференційованого навчання в інклюзивному просторі / Олена Хохліна. - С.21–32. - Бібліогр.: 15 назв.
Кл.слова: диференційоване навчання, інклюзія, інклюзивне навчання
Кобильченко, В. Пояснювальні принципи як методологічний орієнтир спеціальної психології / Вадим Кобильченко. - С.33–47. - Бібліогр.: 23 назв.
Кл.слова: спеціальна психологія, психологічні принципи, принципи пояснення
Михайленко, О. Прийоми і методи реабілітації дітей з комплексними порушеннями психофізіологічного розвитку. Реабілітація індивідуального підходу / Оксана Михайленко. - С.48–64 : табл.
Кл.слова: реабілітація, психофізіологічний розвиток, індивідуальний підхід
Мога, М. Технології корекційної взаємодії дорослого і дитини (елементи бондінгу) у фізичному розвитку дітей раннього віку зі спастичним синдромом / Микола Мога. - С.65–74. - Бібліогр.: 8 назв.
Кл.слова: бондінг, спастичний синдром, фізичний розвиток
Прохоренко, Л. Психокорекція мотивації дітей із когнітивними порушеннями / Леся Прохоренко. - С.75–85. - Бібліогр.: 8 назв.
Кл.слова: мотивація, когнітивні порушення, психокорекція
Татьянчикова, І. Проблема формування інформатичних компетентностей у старшокласників із психофізичними порушеннями / Ірина Татьянчикова, Тамара Сахно. - С.86–94. - Бібліогр.: 12 назв.
Кл.слова: інформатичні компетентності, психофізичні порушення, інформаційні технології
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


159.98
К 55


    Кобильченко, В.
    Пояснювальні принципи як методологічний орієнтир спеціальної психології [Текст] / В. Кобильченко // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2019. - № 2. - С. 33–47. - Бібліогр.: 23 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Спеціальна психологія--пояснювальні принципи
Кл.слова (ненормовані):
спеціальна психологія -- психологічні принципи -- принципи пояснення -- пояснювальні принципи -- депривація -- дизонтогенез -- віктимізація -- редукція -- фрустрація -- невротизація -- психологічна інвалідизація
Анотація: Теоретично обгрунтовано та охарактеризовано пояснювальні принципи спеціальної психології. Доведено, що презентовані принципи тісно пов’язані між собою, взаємозумовлені та взаємозалежні. Встановлено, що дані принципи є ядром наукового методу та регулюють науково-дослідну діяльність,а також спрямовують науковий пошук.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ОДнв/2019/3
   Журнал

Особлива дитина: навчання і виховання [Текст]/ науковий, навчальний, інформаційний журнал. - Київ : Педагогічна преса ; К. : Інститут спеціальної педагогіки національної академії педагогічних наук України, 1995 . - ISSN 2312-2781. - Виходить кожного кварталу
2019р. N 3
Зміст:
Родименко, І. Корекційні прийоми реалізації індивідуального підходу в умовах спеціального навчання учнів з комплексними порушеннями / Ірина Родименко, Оксана Михайленко. - С.7–22. - Бібліогр.: 17 назв. : фото.
Кл.слова: індивідуальний підхід, корекційна робота, діти з порушеннями слуху
Шевченко, В. Розвиток систем спеціальної освіти в Україні та Польщі / Володимир Шевченко. - С.23–34. - Бібліогр.: 14 назв.
Кл.слова: спеціальна освіта, історіографія, розвиток освіти
Бужинецька, К. Психологічні бар’єри в навчанні дітей із затримкою психічного розвитку / Ксенія Бужинецька. - С.35–43. - Бібліогр.: 5 назв.
Кл.слова: психологічні бар’єри, затримка психічного розвитку, молодші школярі
Орлов, О. Транскраніальна нейромодуляція в реабілітації та психологічному супроводі дітей з особливим освітніми потребами / Олег Орлов. - С.44–52. - Бібліогр.: 15 назв.
Кл.слова: мікрополяризація, нейромодуляція, психологічний супровід
Шипелік, Т. Можливості дельфінотерапії у роботі з підлітками з порушеннями інтелектуального розвитку легкого ступеня / Тетяна Шипелік. - С.53–63. - Бібліогр.: 10 назв. : мал., табл.
Кл.слова: дельфінотерапія, інтелектуальний розвиток, підлітки
Кобильченко, В. Адаптаційний потенціал особистості як внутрішній чинник успішної адаптації молодших школярів із порушеннями зору / Вадим Кобильченко. - С.64–75. - Бібліогр.: 8 назв. : рис.
Кл.слова: адаптивність, соціальна адаптація, адаптаційний потенціал
Лещій, Н. Діагностика фізичного стану дітей молодшого шкільного віку зі складними порушеннями розвитку / Наталія Лещій. - С.76–83. - Бібліогр.: 7 назв. : табл.
Кл.слова: фізичний стан, діагностика, порушення розвитку
Махновецька, І. Структура та зміст програми формування взаємовідносин старших дошкільників із синдромом Дауна / Ірина Махновецька. - С.84–94. - Бібліогр.: 4 назв. : табл.
Кл.слова: взаємовідносини, дошкільники, діти із синдромом Дауна
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)