9(4УКР)(075.3)
Р 51


    Римаренко, Юрій Іванович.
    Етнодержавознавство: Теоретико-методологічні засади [Текст] : Підручник / Ю. і. Римаренко, Л. Є. Шкляр, С. Ю. Римаренко ; Ін-т держави і права ім. В. М. Корецького НАН України, Київський університет права. - К. : Інститут держави і права ім. В. М. Корецького НАН України, 2001. - 264 с. - Літ. в кінці розд.; Контрольні запитання та завдання в кінці розд. - ISBN 966-02-1977-6 : 16.80 грн.
ДРНТІ
ББК 63.3(4УКР)я73
РУБ 9(4УКР)(075.3)
Рубрики: Самовизначення--суверенітет-- держава
   Українська нація--український народ



Дод.точки доступу:
Шкляр, Леонід Євдокимович; Римаренко, Сергій Юрійович; Інститут держави і права ім. В. М. Корецького НАН України; Київський університет права
Примірників всього: 5
фб (1), Ч.З.№2 (3), ав (1)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (3), ав (1)

37(09)(4УКР)
Н 53


   
    Неперервна професійна освіта: Теорія і практика [Текст] : зб. наук. праць. Ч. 1 / Міністерство освіти і науки України, Академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки і психології професійної освіти ; за ред.: І. А. Зязюна, Н. Г. Ничкало. - К. : [б. в.], 2001. - 392 с. - ISBN 966-593-235-7 : 28.50 грн.
    Зміст:
Кремень, В. Г. Освіта в Україні: Стан і перспективи розвитку / В. Г. Кремень. - С .5-14
Зязюн, І. А. Неперервна освіта як основа соціального поступу / І. А. Зязюн. - С .15-22
Зіньковський, Ю. Ф. Перспективи та можливості неперервної технічної освіти / Ю. Ф. Зіньковський. - С .23-26
Ничкало, Н. Г. Теоретико-методологічні проблеми і перспективи розвитку досліджень з неперервної професійної освіти / Н. Г. Ничкало. - С .35-42
КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ НЕПЕРЕРВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ . - С .43-240
Сисоєва, С. О. Творчий розвиток особистості в процесі неперервної професійної освіти / С. О. Сисоєва. - С .45-52
Лутай, В. С. Синенергетична парадигма як меторлогічна основа неперервної освіти / В. С. Лутай. - С .53-57
Голобородько, Є. П. Неперервна освіта і особистість учителя / Є. П. Голобородько. - С .58-60
Корсак, К. В. Стандарти і освіта ХХІ століття / К. В. Корсак. - С .61-65
Лещенко, М. П. Теоретико-методологічні засади діагностики педагогічної майстерності вчителя в умовах особистісно орієнтованої системи навчання / М. П. Лещенко. - С .71-74
Пєхота, О. М. Особистісно орієнтовані технології в підготовці вчителя / О. М. Пєхота. - С .81-88
Астахова, В. І. Неперервна освіта: Підсумки першого десятиріччя / В. І. Астахова. - С .94-98
Олійник, М. М. Мотивація навчання і розвиток особистості в системі професійної освіти / М. М. Олійник, Ю. А. Романенко, І. В. Катанова. - С .99-103
Козаков, В. А. Педагогізація суспільства як передумова неперервної освіти: шляхи, досвід / В. А. Козаков, Д. І. Дзвінчук. - С .104-110
Предборська, І. М. Теоретико-методологічні проблеми трансформації української освіти / І. М. Предборська. - С .116-119
Гуревич, Р. С. Принцип наступності у навчанні в контексті неперервної професійної освіти / Р. С. Гуревич, С. Д. Цвілик. - С .124-129
Дубасенюк, О. А. Методологічні основи теорії професійної виховної діяльності педагога / О. А. Дубасенюк. - С .130-133
Побірченко, Н. А. Профорієнтаційний супровід підготовки сучасного фахівця до навчання впродовж життя / Н. А. Побірченко. - С .134-136
Пономарьов, О. С. Управлінська культура як важлива складова системи професійної освіти / О. С. Пономарьов. - С .137-141
Радул, В. В. Явище соціально-педагогічної зрілості / В. В. Радул. - С .142-146
Астахова, К. В. Кадровий потенціал вищої школи в умовах переходу до неперервної освіти / К. В. Астахова. - С .147-153
Шевченко, В. І. Проблема глобального зла і статус педагога / В. І. Шевченко. - С .154-157
Кузнецов, Г. В. Середня школа - вищий навчальний заклад: Проблеми неперервної професійної підготовки / Г. В. Кузнецов, О. М. Долгов, А. С. Головченко. - С .158-160
Цехмістер, Я. В. Допрофесійна підготовка учнівської молоді: Теоретичний аспект / Я. В. Цехмістер. - С .161-165
Отич, О. М. Зміст і структура підготовки вчителя початкових класів до виховної роботи в школі на матеріалі пісенного фольклору / О. М. Отич. - С .173-177
Солдатенко, М. М. Самостійна навчально-пізнавальна діяльність як засіб забезпечення неперервності совіти / М. М. Солдатенко. - С .186-189
Крюкова, Д. Ф. Методологічні особливості побудови розвивального навчання / Д. Ф. Крюкова. - С .190-193
Антонова, О. Є. Загальнопедагогічна підготовка майбутнього вчителя як умова неперервної освіти / О. Є. Антонова. - С .199-201
Довбня, В. М. Засади неперервної освіти в українській філософсько-педагогічній думці першої половини ХХ століття / В. М. Довбня. - С .202-206
Смікал, В. О. Використання взаємодії мистецтв у процесі формування світоглядної культури особистості / В. О. Смікал. - С .211-214
Грищенко, Ю. В. Розвиток вокальної освіти в музичних закладах освіти України (друга половина ХІХ-початок ХХ століття) / Ю. В. Грищенко. - С .220-223
Яковлев, А. А. Вплив типу культури на характер освіти / А. А. Яковлев. - С .224-227
Рабош, І. Т. До проблеми гуманітаризації освіти / І. Т. Рабош. - С .228-233
Єгорова, Є. В. Деякі напрями та перспективи психологічного забезпечення підготовки молоді до професійного самовизначення / Є. В. Єгорова. - С .234-237
РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ В СИСТЕМІ НЕПЕРЕРВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ . - С .241-385
Кульчицька, О. І. Проблеми обдарованості в сучасній психології / О. І. Кульчицька. - С .263-267
Гуревич, Р. С. Формування інформаційної кльтури педагога в контесті неперервної освіти / Р. С. Гуревич, А. М. Коломієць, Д. І. Коломієць. - С .276-280
Пилипчук, В. В. Розвиток творчості вчителя професійної школи в умовах адаптованого колективного навчання / В. В. Пилипчук. - С .305-309
Гаріна, М. Г. До проблем морального виховання студентської молоді / М. Г. Гаріна, І. В. Мухмутова, Л. В. Твердоступ. - С .320-322
Слоневська, І. Б. До проблеми формування ціннісних орієнтацій засобами зарубіжної літератури / І. Б. Слоневська. - С .323-326
Горбунь, Е. Л. Вузівський етап формування відповідальності майбутнього вчителя в системі неперервної професійної освіти / Е. Л. Горбунь. - С .327-332
Лихвар, В. Д. Розвиток художньо-творчих здібностей людини / В. Д. Лихвар. - С .333-337
Антрощенко, Т. О. Формування культури міжнаціонального спілкування майбутніх учителів у вивченні психолого-педагогічних дисциплін / Т. О. Антрощенко. - С .338-340
Фалько, М. І. Формування дослідницьких умінь вчителя музики в системі неперервної освіти / М. І. Фалько. - С .349-352
Онацький, В. М. Взаємодія практичного психолога і вчителя у роботі з обдарованими дітьми / В. М. Онацький. - С .358-366
Гончарук, Т. О. Особливості формування установок толерантної свідомості в учнівської молоді / Т. О. Гончарук. - С .367-370
Грищенко, О. А. Вплив інноваційних технологій на розвиток творчої особистості вчителя / О. А. Грищенко. - С .382-385
ДРНТІ
ББК 74.04(4УКР)
РУБ 37(09)(4УКР)
Рубрики: освіта--неперервна професійна
   Особистість--розвиток особистості--культура

   Освіта в Україні

   Синенергетика

   Вчитель

   Педагогічна майстерність

   Навчання

   Освіта--наступність в освіті

   Середня школа

   Педагог--статус--культура

   Допрофесійна підготовка

   Учитель початкових класів--підготовка

   Самостійна робота

   Розвивальне навчання

   Філософсько-педагогічна думка, І пол. ХХ ст.

   Вчителі--підготовка

   Майбутні вчителі

   Освіта--вокальна

   Культура--вплив на освіту

   Молодь--допрофесійна підготовка

   Обдарованість

   Здібності--розвиток

   Інформаційна культура

   Викладачі вищих навчальних закладів--підвищення кваліфікації

   Вчитель--творчість

   Моральне виховання студентів

   Викладання зарубіжної літератури

   Вчитель музики

   Практичні психологи--взаємодія з вчителем

   Технології--інноваційні

   Толерантність

Кл.слова (ненормовані):
наступність в освіті


Дод.точки доступу:
Зязюн, І. А. (д-р філос. наук, проф., дійсний член АПН України) \ред.\; Ничкало, Н. Г. (Док. пед. наук, проф., дійсний член АПН України) \ред.\; Міністерство освіти і науки України; Академія педагогічних наук УкраїниІнститут педагогіки і психології професійної освіти
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)

37(05)
П24


    Педагогіка і психологія професійної освіти [Текст] : науково-методичний журнал / Гол. ред. Н. Г. Ничкало; Інститут педагогіки і психології професійної освіти, Академія педагогічних наук України, Національний університет "Львівська політехніка", Львівський науково-практичний центр. - Львів : Львівська політехніка, 2003 - .
   № 2 : квітень - червень. - 2002. - 264 с. - 3.40 грн.
    Зміст:
Онищенко, В. Педагогічна герменевтика: ноологічні контексти ідентифікації / В. Онищенко. - С .23-31
Барановська, Л. Навчання студентів спілкування на заняттях з основ психології та педагогіки / Л. Барановська. - С .32-43
Палка, О. Дослідно-експериментальна модель підготовки іноземних студентів до вивчення професійної лексики / О. Палка. - С .43-56
Внукова, О. Формування політичної культури майбутніх педагогів професійно-технічних навчальних закладів як педагогічна проблема / О. Внукова. - С .56-63
Жидецький, Ю. Сучасні проблеми професійного розвитку особистості / Ю. Жидецький; Х. Мазепа. - С .69-75
Ковальчук, В. Від профорієнтації - до культури праці / В. Ковальчук. - С .76-81
Криницька, Л. Л. Взаємодія професійно-технічних закладів навчальних закладів і служб зайнятості в організації професійної підготовки незайнятого населення / Л. Криницька. - С .81-91
Рупняк, Д. Інформаційні технології у вищих навчальних закладах / Д. Рупняк, В. Юзевич. - С .91-99
Собко, Я. Дидактика інтегративних курсів: становлення. суктність та перспективи / Я. Собко. - С .99-106
Стечкевич, О. Міжпредметні зв’язки на уроках виробничого навчання з використанням комп’ютерної техніки / О. Стечкевич. - С .106-113
Мирек, А. Я. Деякі можливості використання теорії нечітких множин у сучасній дидактиці / А. Я. Мирек. - С .120-127
Шестопралюк, О. Концептуальні напрями сучасної західної педагогіки / О. Шестопралюк. - С .127-137
Савчин, М. Рефлексія як механізм удосконалення професійної діяльності фахівця / М. Савчин, М. Студент. - С .137-146
Вовк, А. Екзистенціальна фрустація та спрямованість особистості / А. Вовк. - С .147-155
Геречка, М. Психологічна готовність у контексті підготовки майбутніх фахівців / М. Геречка. - С .155-162
Краснов, В. Дискримінативна валідність тестів / В. Краснов. - С .163-176
Сущенко, Л. Розробка діагностичного комплексу для системної оцінки якості особистісно орієнтованої підготовки майбутніх фахівців фізичного виховання та спорту / Л. Сущенко. - С .187-197
Вінтюк, Ю. Усвідомлення старшокласниками стану власного здоров’я як умова адекватного професійного самовизначення / Ю. Вінтюк. - С .197-205
Мазепа, Х. Специфіка виховного процесу в медичних коледжах / Х. Мазепа. - С .205-214
Музальов, О. Формування національної свідомості й самосвідомості у процесі вивчення вітчизняної і світової культури / О. Музальов. - С .215-223
Сурмяк, Ю. До питання взаємодії інженерно-педагогічних колективів ВПУ та органів внутрішніх справ у правовому вихованні учнів / Ю. Сурмяк. - С .223-234
Курик, М. До питання про вибір форм, методів і засобів виховання студентської молоді у вищих закладах освіти І - ІІ рівнів акредитації технічного спрямування / М. Курик. - С .234-243
Авраменко, К. Історичний досвід методичної підготовки вчителів початкових класів у системі вищої педагогчної освіти України (60-90-і рр. ХХ ст.) / К. Авраменко. - С .251-258
Онищенко, В. Інформація про роботу науково-методологічнрого семінару Львівського науково-практичного центру Інституту педагогіки і психології професійної освіти АПН України / В. Онищенко. - С .258-259
ДРНТІ
ББК 74я5
РУБ 37(05)
Рубрики: Дидактика
   Технології навчання

   Психологія

   Виховання--проблеми

   Управління освітою

   Наукове життя



Дод.точки доступу:
Ничкало Н. Г. \гол. ред.\; Інститут педагогіки і психології професійної освітиАкадемія педагогічних наук України; Національний університет "Львівська політехніка"; Львівський науково-практичний центр
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)

15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 3 / Гол. ред. В. П. Яковець, Відп. ред. Є. І. Коваленко ; Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 2003. - 156 с. - Літ. в кінці статей. - 8.50 грн.
    Зміст:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Тимошко, Г. М. Методологічний аналіз основних категорій управління загальноосвітніми закладами / Г. М. Тимошко. - С .5
Петренко, А. А. Підготовка керівника системи освіти / А. А. Петренко. - С .14
Ростовський, О. Я. Теоретичні основи методики викладання музичної педагогіки майбутнім учителям музики / О. Я. Ростовський. - С .18
Долматова, М. П. Методологічні аспекти есетичного виховання словом / М. М. Лисенко; А. О. Соя; Ю. О. Ростовська; В. Н. Федорченко; В. В. Червонецький; А. В. Василюк; О. П. Щотка; С. І. Шевченко; Л. П. Бойко; Н. С. Ярослав; О. І. Остапенко; О. С. Рега; Н. М. Баленко; Н. Л. Кротік. - С .22
Лисенко, М. М. Нетрадицийні перешкоди на шляху до ефективної інформатизації освіти України / М. М. Лисенко. - С .26
Соя, А. О. Значення екологічної аксіоматики для практики навчання та виховання старшокласників / А. О. Соя. - С .31
Ростовська, Ю. О. Теоретичне обгрунтування критеріїв показників сформованості професійних переконань майбутніх учителів / Ю. О. Ростовська. - С .35
Федорченко, В. Н. Оновлення змісту професійного навчання фахівців туристського профілю / В. Н. Федорченко. - С .39
Червонецький, В. В. Дидактичні засоби оптимізації екологічної освіти в школі / В. В. Червонецький. - С .45
Василюк, А. В. Неперервна освіта / А. В. Василюк. - С .50
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Щотка, О. П. Розвиток професійно-управлінського самовизначення студентів в умовах навчально-виховного процесу педагогічного університету / О. П. Щотка. - С .55
Литвиненко, С. П. Організація навчання майбутніх вчителів іншомовного спілкування з використанням фонограм і відеофонограм / С. П. Литвиненко. - С .63
Шевченко, С. І. Результати експериментальної перевірки методики навчання швидкого іншомовного читання майбутніх філологів за допомогою комп’ютерних технологій / С. І. Шевченко. - С .67
Кочерга, О. М. Особливості формування когнітивного компоненту соціальної відповідальності у студентів педагогічного коледжу / О. М. Кочерга. - С .72
Бойко, Л. П. Шляхи розуміння усного повідомлення / Л. П. Бойко. - С .76
Лукашова, Н. І. Модульно-розвивальне навчання як умови створення розвивального простору для учнів при вивченні органічної хімії / Н. І. Лукашова, Н. О. Падун, С. М. Лукашов
Ярослав, Н. С. До проблеми методики проведення основних форм навчальних занять з психології / Н. С. Ярослав. - С .85
Ярослав, Л. О. Розвиток творчої особистості в умовах групової діяльності / Л. О. Ярослав. - С .89
Остапенко, О. І. Особливості формування у старших підлітків інтересу до фізичної культури / О. І. Остапенко. - С .92
Квак, О. Вивчення сучасного досвіду використання дидактичної гри у процесі навчальної діяльності дітей 5-6 років / О. Квак. - С .97
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Рега, О. С. Проблеми гуманістичного виховання підростаючого покоління в період національного відродження 1905 - 1914 років / О. С. Рега. - С .100
Зайченко, Н. І. Дещо про феномен креативності у науковій спадщині О. О. Потебні / Н. І. Зайченко. - С .106
Коваленко, В. О. Оцінка педагогічних ідей Дж. Дьюї українськими педагогами 20-х років / В. О. Коваленко. - С .111
Баленко, Н. М. Проблема підвищення професійної кваліфікації викладачів вищої школи України ( др. пол. ХІХ - поч. ХХ ст.) / Н. М. Баленко. - С .120
Новгородський, Р. Г. Олександр Залужний про дитячий колектив як соціалізаційний чинник особистості / Р. Г. Новгородський. - С .124
Суховєєва, Н. М. Підготовка спеціалістів у Ніжинській вищій школі до здійснення соціального виховання: історико-педагогічний аспект / Н. М. Суховєєва. - С .128
Кротік, Н. Л. Єврейська освіта в Україні 20-х - 30-х рр. ХХ ст.: погляди та джерела / Н. Л. Кротік. - С .133
Барило, О. А. Еволюція розвитку ідей вільного виховання у контексті сучасності / О. А. Барило. - С .139
Яковець, Н. І. Про особливості врахування сучасного зарубіжного досвіду при визначенні завдань вищої школи у підготовці вчителів ХХІ ст. / Н. І. Яковець. - С .145
Шиманський, М. С. Сучасні проблеми базової і післядипломної совіти вчителів у Польщі / М. С. Шиманський. - С .149
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Музична педагогіка--викладання
   Екологічна освіта--школа

   освіта неперервна

   Дидактична гра--дошкільнята

   Соціальне виховання--історія, 20-і рр. ХХ ст.

   Підготовка спеціалістів--історія--Ніжинська вища школа

   Вчителі--підготовка

   Майбутні вчителі

   Післядипломна освіта--вчителі--Польща



Дод.точки доступу:
Яковець, Василь Павлович (д. ф.-м. наук, проф.); Коваленко, Євгенія Іванівна (к. пед. н., доц.); Потебня, О. О. \о нем\; Дьюї, Джон \о нем\; Залужний, Олександр \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя; Ніжинська вища школа \о ней\
Примірників всього: 3
Ч.З.№2 (2), фб (1)
Свободны: Ч.З.№2 (2), фб (1)

15(070.3)
С 71


   
    Спеціальні курси з психології [Текст] : Для студентів педагогічних спеціальностей / Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 2004. - 233 с. - Літ.: с. 232-233. - 7.70 грн.
    Зміст:
СПЕЦІАЛЬНІ КУРСИ ДЛЯ ПОГЛИБЛЕННЯ ТЕОРЕТИЧНИХ ЗНАНЬ З ПСИХОЛОГІЇ
Пісоцький, В. П. Психологія особистості / Н. С. Ярослав; М. Д. Бойправ. - С .7
Ярослав, Н. С. Теорії особистості / М. Д. Бойправ; В. П. Пісоцький. - С .15
Бойправ, М. Д. Сучасні проблеми вікової та педагогічної психології / М. Д. Бойправ; В. П. Пісоцький
Бойправ, М. Д. Психологія вищої школи / В. П. Пісоцький; Л. О. Ярослав. - С .31
Пісоцький, В. П. Психологія наукової творчості / В. П. Пісоцький; Л. О. Ярослав; В. С. Король. - С .37
Пісоцький, В. П. Психологія статі та сім’ї / Л. О. Ярослав; В. С. Король; Н. Ф. Литовченко. - С .45
Ярослав, Л. О. Основи екологічної психології / В. С. Король; Н. Ф. Литовченко; Я. Ф. Андрєєва. - С .57
Король, В. С. Основи юридичної психології / Н. Ф. Литовченко; Я. Ф. Андрєєва; В. В. Гришко. - С .65
Литовченко, Н. Ф. Основи зоопсихології / Я. Ф. Андрєєва; В. В. Гришко; Н. С. Ярослав. - С .73
Андрєєва, Я. Ф. Основи конфліктології / В. В. Гришко; Н. С. Ярослав. - С .81
Гришко, В. В. Основи психології комп’ютеризації / Н. С. Ярослав; М. В. Папуча. - С .90
Ярослав, Н. С. Соціальна психологія (для спеціальностей, де не передбачено вивчення цієї дисципліни, як обов’язкової) / Н. С. Ярослав; М. В. Папуча; В. С. Король. - С .95
СПЕЦІАЛЬНІ КУРСИ ПРИКЛАДНОГО СПРЯМУВАННЯ
Ярослав, Н. С. Розвиток та формування особистості в умовах освітнього процесу школи / М. В. Папуча; В. С. Король; О. П. Щотка. - С .113
Нещерет, О. І. Психологія мовленнєвої діяльності / В. С. Король; О. П. Щотка. - С .119
Папуча, М. В. Психологія індивідуального підходу у навчанні / В. С. Король; О. П. Щотка. - С .129
Король, В. С. Психолого-педагогічне консультування підлітка / О. П. Щотка; А. М. Горянська. - С .137
Король, В. С. Психологія навчально-пізнавальних інтересів учнів / О. П. Щотка. - С .161
Щотка, О. П. Соціальна психологія освітніх організацій / О. П. Щотка; А. М. Горянська. - С .173
ПРОФЕСІЙНО-ОРІЄНТОВАНІ ТРЕНІНГИ
Щотка, О. П. Самореабілітація особистості в складних ситуаціях професійної діяльності / О. П. Щотка. - С .187
Щотка, О. П. Тренінг професійної взаємодії з підлітками / А. М. Горянська. - С .195
Щотка, О. П. Тренінг взаємодії з невстигаючим учнем / О. П. Щотка. - С .203
Щотка, О. П. Психологія професійно-управлінського самовизначення / О. П. Щотка. - С .211
Горянська, А. М. Психологія педагогічної толерантності / А. М. Горянська. - С .225
ДРНТІ
ББК 88р30
РУБ 15(070.3)


Дод.точки доступу:
Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 50
НМК ф-т ПСР (5), аб (34), Ч.З.№2 (10), фб (1)
Свободны: НМК ф-т ПСР (5), аб (34), Ч.З.№2 (10), фб (1)

15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 4 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2004. - 254 с. - 12.00 грн.
    Зміст:
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Глазиріна, В. М. Шляхи оптимізації професійної підготовки майбутніх учителів у процесі вивчення педагогічних дисциплін у спеціалізованому педагогічному ВНЗ / В. М. Глазиріна. - С .6-12
Пуляк, О. В. Удосконалення професійної підготовки вчителів природничих дисциплін за спеціалізацією "Основи безпеки життєдіяльності" / О. В. Пуляк, І. Л. Царенко, О. М. Царенко. - С .13-16
Кривозуб, В. Ф. Зміст диригентської підготовки спеціалістів на мистецьких і музично-педагогічних факультетах педагогічних університетів / В. Ф. Кривозуб. - С .17-19
Демченко, С. О. Психолого-педагогічні вимоги до особистості викладача фахових дисциплін технічного закладу освіти / С. О. Демченко. - С .20-23
Шанскова, Т. І. Основні технологічні аспекти підготовки майбутніх соціальних педагогів до роботи з сім’ями різних типів / Т. І. Шанскова. - С .24-26
Паскаль, О. В. Формування професійно-комунікативної грамотності майбутніх соціальних педагогів / О. В. Паскаль. - С .27-30
Щербина, А. П. Теоретико-методичні аспекти підготовки майбутнього педагога до діагностичної діяльності / А. П. Щербина. - С .31-33
Багай, Б. М. Теоретичні аспекти формування гуманістичної позиції майбутнього вчителя / Б. М. Багай, І. О. Ковба. - С .34-37
Мамчич, О. Б. Педагогічна технологія формування лінгвістичної компетентності майбутнього вчителя початкової школи / О. Б. Мамчич. - С .38-42
Марченко, Г. В. Формування професійної культури майбутніх учителів іноземних мов на заннятях з основ екології як інтегративної педагогічної дисципліни / Г. В. Марченко. - С .43-46
Кривець, С. В. Стан використання енциклопедично-довідникової літератури у системі неперервної професійної освіти / С. В. Кривець. - С .47-50
Доронина, Т. О. Некоторые проблемы гендерного образования в процессе профессиональной подготовки студента-филолога в педагогическом вузе / Т. О. Доронина. - С .51-54
Завацька, Л. М. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до роботи у закладах освіти / Л. М. Завацька, О. Г. Платонова. - С .55-57
Лісовець, О. В. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до взаємодії з дитячими та молодіжними організаціями / О. В. Лісовець. - С .58-61
Аніщук, А. М. Мовленнєва компетентність як складова професійної підготовки фахівців дошкільного виховання / А. М. Аніщук. - С .62-65
Перхач, Л. П. Творча самоактуалізація як фактор професійного розвитку майбутніх учителів початкових класів / Л. П. Перхач. - С .66-67
Зель, І. О. Проблема підготовки майбутніх педагогів до навчання дорослих людей / І. О. Зель. - С .68-71
Білоусова, Н. В. Підготовка майбутніх учителів до формування в учнів потреби у вдосконаленні / Н. В. Білоусова. - С .72-75
Хижна, О. П. Системний підхід до професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів початкової школи / О. П. Хижна. - С .76-79
Бойко, М. П. Інформаційні технології в системі професійно-педагогічної підготовки вчителя фізики / М. П. Бойко. - С .80-82
Стрельнікова, Н. М. Професійна готовність майбутніх учителів до співпраці з батьками школярів / Н. М. Стрельнікова. - С .83-85
Василенко, Т. А. Історико-педагогічний досвід як основа інновацій у підготовці працівників дошкільних закладів / Т. А. Василенко. - С .86-90
Заплішний, І. І. Роль фізичної культури в удосконаленні професійного становлення фахівців у вузі / І. І. Заплішний. - С .91-94
Падун, Н. О. Інтегративний підхід при підготовці майбутніх робітників / Н. О. Падун. - С .95-98
Суховєєва, Н. М. Соціальна педагогіка як компонент змісту педагогічної освіти / Н. М. Суховєєва. - С .99-101
Останіна, Н. С. Підготовка соціальних педагогів до організації клубної роботи з учнівською молоддю / Н. С. Останіна. - С .102-105
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Коваленко, Є. І. Інноваційні процеси у вищій освіті України у 20-ті роки XX ст. / Є. І. Коваленко. - С .106-110
Лавріненко, О. В. Формування комунікативної культури у майутнього вчителя в історії педвузів України (1917-1924рр.) / О. В. Лавріненко. - С .111-113
Аніщенко, О. Нововведення у вищій школі у контексті наукової організації праці (80-ті роки ХХ століття) / О. Аніщенко. - С .114-118
Володченко, Ж. М. Розвиток музично-педагогічної думки міста Ніжина на початку ХХ століття (1900-1933 рр.) / Ж. М. Володченко, С. І. Самаріна. - С .119-124
Баленко, Н. М. Проблема підготовки вчителів у теоретичній спадщині М. О. Лавровського та М. Є. Скворцова / Н. М. Баленко. - С .125-128
Васюта, О. П. До питання історії музичної освіти на Чернігівщині / О. П. Васюта. - С .129-133
Тезікова, С. В. Професіоналізм у педагогічній освіті США / С. В. Тезікова. - С .134-136
Бєлкіна, Н. І. Інноваційні підходи до підготовки вчителя у педагогічній спадщині М. І. Демкова / Н. І. Бєлкіна. - С .137-140
Кулик, І. О. Педагогічні ідеї Г. Сковороди та проблеми вищої освіти в Україні / І. О. Кулик. - С .141-143
Киричок, І. І. Професійна підготовка вчителів Чернігівщини на початку ХХ століття / І. І. Киричок. - С .144-147
Білик, Т. О. З історії організації навчального процесу в Гімназії вищих наук князя Безбородька / Т. О. Білик. - С .148-151
Абашкіна, Н. В. Інновації в освіті Німеччини в умовах розвитку європейської інтеграції / Н. В. Абашкіна. - С .152-155
Авшенюк, Н. М. Сучасні підходи до акредитації педагогічних навчальних закладів в Англії та Уельсі / Н. М. Авшенюк. - С .156-159
Корнілова, А. Формування професійної компетентності педагогів у вищих навчальних закладах будівельного профілю України та Німеччини / А. Корнілова. - С .160-163
Гончарова, Є. Є. Досвід роботи зарубіжних науковців у впровадженні диференційованого підходу у навчанні іноземній мові у вищих закладах освіти / Є. Є. Гончарова. - С .164-166
Удовиченко, Н. Зміст і форми професійної підготовки профконсультантів служби зайнятості у ВНЗ Німеччини / Н. Удовиченко. - С .167-170
Саф’янюк, З. Г. Про становлення і розвиток теорії реальної освіти у працях європейських педагогів / Л. В. Кнодель; С. А. Нургалиева; А. І. Турчин; А. В. Василюк; В. В. Синявський; Л. А. Колбіна; О. Л. Мерзлякова; І. Я. Мищук. - С .171-175
Семеног, О. М. Тенденції професійної підготовки майбутнього вчителя рідної словесності у США / О. М. Семеног. - С .176-179
Кнодель, Л. В. Новые подходы в сфере профессионального образования в Германии / Л. В. Кнодель. - С .180-183
Євтушик, Лариса Петрівна. Проблеми змісту підготовки соціальних педагогів у Німеччині / Л. П. Євтушик. - С .184-186
Нургалиева, С. А. Проблемы интеграции высшего образования Казахстана в мировое образовательное пространство / С. А. Нургалиева. - С .187-188
Зінченко, Т. В. Австрія: риси вищої освіти ХХІ століття і Болонський процес / Т. В. Зінченко. - С .189-193
Турчин, А. І. Організаційно-структурні особливості сучасної системи підготовки вчителів для професійно-освітніх закладів у Німеччині / А. І. Турчин. - С .194-196
Благінін, В. М. Математизація змісту шкільної освіти у США, Франції та Україні в ІІ половині ХХ століття. Порівняльний аналіз / В. М. Благінін, М. В. Потапенко. - С .197-199
Василюк, А. В. Досвід демократичної Польщі: участь у Болонському процесі та інших планах освітньо-наукової інтеграції Європи / А. В. Василюк. - С .200-203
Авксентьєва, О. І. Демарш-французький метод рівності у здібностях / О. І. Авксентьєва. - С .204-206
ПСИХОЛОГІЯ
Синявський, В. В. Психодіагностичне і професіографічне забезпечення професійного навчання як важливий чинник підвищення його ефективності / В. В. Синявський. - С .207-211
Литвинова, Н. І. Розвиток мотивації до творчості в студентської молоді / Н. І. Литвинова. - С .212-215
Михайленко, О. В. Особливості роботи кризових центрів соціально-психологічної допомоги молоді / О. В. Михайленко. - С .216-218
Колбіна, Л. А. Діагностика сформованості особистісних цінностей майбутніх учителів початкової школи / Л. А. Колбіна. - С .219-220
Борисюк, С. О. Особливості становлення психотерапії у сфері гуманістичної педагогіки / С. О. Борисюк. - С .221-223
Котеленець, В. М. Використання тренінгу в підготовці майбутніх фахівців / В. М. Котеленець, М. І. Вовковінський. - С .224-227
Мерзлякова, О. Л. Проблеми профілактики психологічного маніпулювання та контролю свідомості в молодіжному середовищі / О. Л. Мерзлякова. - С .228-231
Коваленко, Н. В. Соціально-психологічні чинники професійної адаптації студентів педагогічного університету / Н. В. Коваленко. - С .232-235
Щотка, О. П. Тренінг розвитку професійно-управлінського самовизначення майбутніх фахівців освіти / О. П. Щотка. - С .236-238
Мищук, І. Я. Психолого-педагогічні аспекти комп’ютеризації навчання фізики за модулями у педколеджі / І. Я. Мищук. - С .239-241
Панченко, В. І. Екопсихологічна культура в професійній підготовці учнівської молоді / В. І. Панченко. - С .242-245
Коркунова, А. О. Формування в студентської молоді інтересу до творчої діяльності / А. О. Коркунова. - С .246-248
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Болонський процес
   викладання основ безпеки життєдіяльності

   Вчителі--підготовка

   Майбутні вчителі



Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Лавровський, М. О. \о нем\; Скворцов, М. Є. \о нем\; Демков, Михайло Іванович \о нем\; Сковорода, Григорій Савич \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя; Гімназія вищих наук князя Безбородька \о ней\
Примірників всього: 2
Ч.З.№2 (1), фб (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1), фб (1)

158.9
Р 49


    Рибалка, Валентин Васильович.
    Психологія професійного самовизначення для здорових старшокласників [Текст] : методичні рекомендації / В. В. Рибалка. - К. : ІПППО АПН України, 2004. - 24 с. - Бібліогр.: с. 19-21. - ISBN 966-7999-46-4 : б/к
ДРНТІ
ББК 88.8 + 74.200.52
РУБ 158.9
Рубрики: психодіагностика особистості
   Психологічне консультування

   професійне самовизначення


Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)

37(05)
Н 34


    Науковий вісник Чернівецького університету [Текст] : збірник наукових праць. - Чернівці : Рута, 2006 - .
   Вип. 295 : Педагогіка та психологія. - 2006. - 215 с. - 3.50 грн.
    Зміст:
Вронська, Вікторія. Створення психологічних умов для впровадження педінновацій / Вікторія Вронська. - С .37-42
Галус, Олександр. Професійна адаптація студентів вузу в контексті концепції неперервної освіти як психолого-педагогічна проблема / Олександр Галус. - С .42-51
Гілей, Наталія. Формування громадянської позиції майбутніх учителів на засадах педагогіки миру / Наталія Гілей. - С .51-57
Зендик, Олена. Використання нетрадиційних форм оздоровлення в процесі виховання дітей 5-6 років / Олена Зендик, Яна Герасимович. - С .72-76
Зюзіна, Тетяна. Використання зарубіжного досвіду культурологічного забезпечення навчального процесу у реформуванні університетської освіти в Україні / Тетяна Зюзіна. - С .76-83
Карапузова, Наталія. Мультимедіа як сучасний засіб навчання / Наталія Карапузова, Олександр Тупиця. - С .83-86
Криловець, Микола. Технологія проведення польової практики з топографії / Микола Криловець. - С .88-92
Мельничук, Ірина. Адаптація різних оцінювальних систем до умов кредитно-модульного навчання / Ірина Мельничук; Петро Осколов. - С .107-112
Моклюк, Микола. Етапи становлення і розвитку дистанційного навчання / Микола Моклюк; Оксана Палійчук. - С .112-118
Осколов, Петро. Інноваційні підходи до підготовки педагогічних кадрів у контексті Болонського процесу / Петро Осколов; Вікторія Пекінер. - С .118-122
Палійчук, Оксана. Характеристика функцій та вимог до особистості вчителя ("Пластового виховника") в педагогічній спадщині Антоніни Горохович / Оксана Палійчук; Йосип Сележан. - С .122-127
Пекінер, Вікторія. Рідна мова в педагогічній системі К. Д. Ушинського / Вікторія Пекінер; Оксана Шагро. - С .127-132
Сележан, Йосип. Україна на шляху до Болонії / Йосип Сележан. - С .147-162
Шагро, Оксана. Болонський процес і процесійне самовизначення вчителів початкових класів / Оксана Шагро. - С .179-185
ДРНТІ
ББК 74я5 + 88я5
РУБ 37(05)
Рубрики: Болонський процес

Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)

371(4Укр)
П84


   
    Професійна освіта: педагогіка і психологія [Текст] : польсько- український, українсько-польський журнал. Т. ІІІ / За ред.Т. Левовицького, І. Вільш, І. Зязюна, Н. Ничкало. - К. : Ченстохова, 2000. - 524 с. - Загл. на доп.тит.листе : Ksytalcenie Zawodowe: pedagogika i psychologia. - укр. та пол. мовами. - ISBN 83-7098-552-1 : 5.00 грн.
    Зміст:
Качор, С. Зміни професійної освіти у Польщі / С. Качор, Т. Сарлєя. - С .37-48
Бадора, К. Розвиток соціальної роботи і опіки в Україні / К. Бадора. - С .137-146
Смирнов, І. Безперервна професійна освіта (авторська інтерпретація концепції) / І. Смирнов. - С .167-178
Герлях, Р. Дилеми професійної освіти у Польщі на тлі порівняння з іншими країнами / Р. Герлях. - С .179-192
Барський, Т. Комп’ютерне вдосконалення процесу навчання / Т. Барський. - С .219-232
Сігаєва, Л. Неперервна освіта - пріоритетний напрям розвитку педагогічної науки / Л. Сігаєва. - С .263-272
Банька, А. Транснаціональне професійне консультування у системах підготовки молоді до дорослого життя і до ринку праці / А. Банька. - С .279-302
Пєхота, О. Кафедра педагогічних технологій та педагогічної майстерності: концепція, зміст діяльності / О. Пєхота. - С .457-466
Отич, О. Взаємодія мистецтв у професійній підготовці вчителя / О. Отич. - С .487-496
Панченко, В. Передумови професійного самовизначення підлітків-переселенців із зони радіоеколгічного контролю / В. Панченко. - С .509-523
ДРНТІ
ББК 74.04(4Укр) + 74.504 + 74.04(4Пол)
РУБ 371(4Укр)
Рубрики: Професійна освіта--Польща
   Професійне навчання



Дод.точки доступу:
Левовицький, Тадеуш \ред.\; Вільш, Іоланта \ред.\; Зязюн, Іван \ред.\; Ничкало, Неллі \ред.\
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)

371(4Укр)
П84


   
    Професійна освіта: педагогіка і психологія [Текст] : польсько- український, українсько-польський журнал. Т. VI / За ред.Т. Левовицького, І. Вільш, І. Зязюна, Н. Ничкало. - К. : Ченстохова, 2004. - 356 с. - Загл. на доп.тит.листе : Ksytalcenie Zawodowe: pedagogika i psychologia. - укр. та пол. мовами. - ISBN 83-7098-861-Х : 5.00 грн.
    Зміст:
Проблеми професійної освіти в Польщі та в Україні . - С .19-126
Сисоєва, С. Навчально-творчі задачі у дистанційному навчанні / В. Панченко; В. Борисов; О. Кульчицька. - С .45-58
Панченко, В. Професійне самовизначення в історії розвитку психологічної думки в Україні / В. Борисов; О. Кульчицька. - С .91-104
Вплив ринку праці на професійне навчання та консультування . - С .135-208
Борисов, В. Підготовка менеджерів: морально-етичні аспекти / О. Кульчицька. - С .159-178
Гуманістичні та методологічні аспекти професійного навчання . - С .209-294
Зязюн, І. Філософія педагогічного світогляду / І. Зязюн. - С .209-222
Кульчицька, О. Роль соціуму у формуванні професійної обдарованості / О. Кульчицька. - С .233-242
Інформаційна підготовка в контексті цивілізаційних викликів . - С .295-354
ДРНТІ
ББК 74.04(4Укр) + 74.504 + 74.04(4Пол)
РУБ 371(4Укр)
Рубрики: Професійна освіта--Польща
   Професійне навчання



Дод.точки доступу:
Левовицький, Тадеуш \ред.\; Вільш, Іоланта \ред.\; Зязюн, Іван \ред.\; Ничкало, Неллі \ред.\
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)

371(05)
Н 34


   
    Наукові записки Національного університету "Києво-Могилянська Академія" [Текст] : сборник научных трудов. Т. 59. Педагогічні, психологічні науки та соціальна робота / Національний університет "Києво-Могилянська Академія". - К. : Києво-Могилянська Академія, 2006. - 75 с. - Бібліогр. в кінці ст. - 3.00 грн.
    Зміст:
Сватко, Ю. І. Значення освіти: на шляху до моніторингу та оцінки зобов’язань держави щодо виконання міжнародного пакту про економічні, соціальні та культурні права / Ю. І. Сватко. - С .3-8
Букач, М. М. Взаємозв’язок слуху та голосу - основа вокального виховання / М. М. Букач. - С .8-15
Голубєва, М. О. Історія виникнення та розвитку методу випадків і ситуацій / М. О. Голубєва, В. В. Єгорова; Р. О. Гришкова. - С .16-21
Гришкова, Р. О. Взаємозв’язок фахової підготовки студентів та сформованості в них іншомовної соціокультурної компетенції / Р. О. Гришкова; О. В. Зеленюк, Л. С. Кравченко, Т. В. Лахманюк. - С .21-26
Зеленюк, О. В. Соматичне здоров’я в контексті формування флеш-іміджу студента засобами фізичної культури / О. В. Зеленюк, Л. С. Кравченко, Т. В. Лахманюк; Ю. В. Кульбабська. - С .26-30
Кульбабська, Ю. В. "Українська мова професійного спрямування" - проблеми та перспективи курсу / Ю. В. Кульбабська; Т. А. Тернавська. - С .31-35, нові педагогічні технології
Тернавська, Т. А. Проблема активізації пізнавальної діяльності у студентів ВНЗ / Т. А. Тернавська; А. Я. Боднар, Н. Г. Макаренко. - С .36-41
Боднар, А. Я. Особливості професійного самовизначення особистості на етапі навчання у ВНЗ / А. Я. Боднар, Н. Г. Макаренко; Т. В. Семигіна. - С .49-55
Семигіна, Тетяна Валеріївна. Модель соціального планування на місцевому рівні / Т. В. Семигіна; О. М. Савчук, А. М. Мазуренко. - С .61-66
Савчук, О. М. Проблема насильства у міжстатевих стосунках серед молоді / О. М. Савчук, А. М. Мазуренко. - С .67-72
ДРНТІ
ББК 74я5 + 88я5 + 65.272я5
РУБ 371(05)


Дод.точки доступу:
Національний університет "Києво-Могилянська Академія"
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)

15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : науковий журнал. № 4 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2007. - 198 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 27.20 грн.
    Зміст:
Нещерет, О. І Особливості професійного самовизначення студентів як умови формування компетентного фахівця (мотиваційний аспект) / О. І Нещерет. - С .5-8
Різник, В. Проблема індивідуалізації навчання майбутніх економістів у процесі фахової підготовки / В. Різник. - С .8-11
Костенко, Л. В. До проблеми диригентсько-хорової підготовки в умовах кредитно-модульної системи / Л. В. Костенко, Л. Ю. Шумська. - С .11-16
Матвієнко, С. І. Використання регіонального музично-виховного досвіду в структурі підготовки майбутнього фахівця дошкільної освіти / С. І. Матвієнко. - С .16-19
Бобренко, Р. В. Проблема цілісного формування культурознавчої компетентності у майбутніх фахівців-редакторів / Р. В. Бобренко, З. Ф. Донець. - С .19-23
Долматова, М. П. Підготовка майбутніх учителів до естетико-виховної роботи у школі як педагогічна проблема / М. П. Долматова. - С .23-26
Карпенко, Н. М. Шляхи залучення молоді до навчання за програмою професійної педагогічної підготовки т аучасті у педагогічній діяльності: досвід Швеції / Н. М. Карпенко. - С .26-30
Лісовець, В. О. Компонентно-структурний підхід у формуванні готовності майбутніх соціальних педагогів до роботи з громадськими дитячими та молодіжними організаціями / В. О. Лісовець. - С .30-34
Юрченко, Н. Н. Подготовка будущего учителя к использованию проектной технологии на уроках русского языка в начальных классах / Н. Н. Юрченко. - С .34-38
Жук, О. А. Підготовка студентів у Ніжинському інституті народної освіти на факультеті соціального виховання у 1922-1923 н. р. / О. А. Жук. - С .38-41
Галич, Т. В. Підготовка класних керівників до роботи з підлітками в умовах реалізації особистісно орієнтованого підходу до виховання в загальноосвітніх школах / Т. В. Галич. - С .41-44
Дубровська, Л. О. Психолого-педагогічна підготовка вчителя до реалізації принципу індивідуального підходу за К. Д. Ушинським / Л. О. Дубровська, В. О. Дубровський, В. В. Ковнер. - С .44-46
Хмель, Н. М. Психологічна готовність майбутніх педагогів до роботи в освітніх організаціях в умовах соціально-економічних змін суспільства / Н. М. Хмель. - С .46-50
Спіріна, Т. П. "Історія соціальної роботи" як складова професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів / Т. П. Спіріна. - С .50-53
Корносенко, О. К. Шляхи модернізації професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури / О. К. Корносенко. - С .53-56
Долгош, К. І. Формування готовності студентів факультету "Міжнародні відносини" до творчої професійної діяльності у процесі навчання іноземної мови / К. І. Долгош, О. Гвоздяк. - С .56-60
Педагогические методы формирования профессиональной структуры личности / Ю. Г. Бондаренко, В. О.Браун, І. В. Кириленко, В. В. Крихта. - С .60-62
Особливості підготовки офіцера у класичному університеті / Ю. Г. Бондаренко, В. О.Браун, І. В. Кириленко, В. В. Крихта. - С .62-66
Кубіцький, С. О. До питання формування позитивного іміджу військовослужбовця Збройних сил України / С. О. Кубіцький, В. Є. Лукін, В. Л. Уліч. - С .66-70
Лєнков, С. В. Психолого-педагогічні умови професійної підготовки майбутніх військових психологів / С. В. Лєнков, Н. М. Мась, Л. В. Солодєєва. - С .70-74
Аніщук, А. М. Підготовка майбутніх вихователів до формування мовленнєвої особистості дошкільника / А. М. Аніщук. - С .74-77
Конончук, А. І. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до волонтерської діяльності / А. І. Конончук. - С .77-83
Маньгора, В. В. Проблеми формування поняття "держава" у шкільних курсах історії та права в основній школі / В. В. Маньгора. - С .83-86
Киричук, А. С. Аналіз умов застосування освітніх технологій як фактору підвищення якості освіти / А. С. Киричук. - С .86-90
Кочерга, О. М. Дослідження стану сформованості емоційно-мотиваційного компонента соціальної відповідальності у студентів педагогічного коледжу / О. М. Кочерга. - С .90-94
Пихтіна, Ніна Порфиріївна. Організаційно-педагогічні умови застосування комп’ютерного тестування у професійній підготовці соціальних педагогів / Н. П. Пихтіна. - С .94-99
Тукач, І. І. Професійна підготовка майбутніх фахівців у процесі вивчення спецкурсу "Педагогічні засади формування у дошкільників ціннісного ставлення до своїх прав та обов’язків" / І. І. Тукач. - С .99-102
Качалова, Т. В. Професійна культура соціального педагога / Т. В. Качалова. - С .102-105
Златніков, В. Г. Аналіз вітчизняного та міжнаородного досвіду в процесі мовної підготовки військовослужбовців Збройних сил України / В. Г. Златніков. - С .105-107
Nowakowska-Siuta, R. Higher education in United States of Amerika - a diverse educational system / R. Nowakowska-Siuta. - С .107-110
Янкович, О. І. Розвиток професійно-педагогічної культури студентів у вищих педагогічних закладах України (1957-2007) / О. І. Янкович. - С .110-114
Конончук, І. М. Використання історичного досвіду національно-патріотичного виховання молоді 20-30-х рр. у сучасних умовах роботи у вузі / І. М. Конончук. - С .114-118
Лавріненко, О. А. Ідеї педагогічної майстерності вчителя в поглядах західноєвропейських світників XVII-XVIII ст. / О. А. Лавріненко. - С .118-123
Коваль, Т. В. "Хвильові" та інші інноваційні процеси у вищій освіті об’єднаної Німеччини / Т. В. Коваль. - С .123-127
Іванцова, Н. І. Проблеми становлення і розвитку безперервної освіти в Україні у 20-х рр. XX ст. та можливість використання історичного досвіду / Н. І. Іванцова. - С .127-131
Таран, О. М. Інноваційні підходи до організації роботи з книжкою в педагогічній спадщині С. Русової / О. М. Таран. - С .131-135
Аніщенко, О. В. Софія Русова про організацію навчальної праці у шкільній та позашкільній освіті... / О. В. Аніщенко. - С .135-139
Журавська, Н. С. Вища освіта Італії та Бельгії: підготовка викладачів професійно орієнтованих дисциплін / Н. С. Журавська. - С .139-143
Кучер, Ю. А. Сучасна Ірландія: радикальна зміна філософії і діяльності системи освіти / Ю. А. Кучер. - С .143-148
Сень, Л. В. Модернізація професійно-педагогічної підготовки вчителів у Сполучених Штатах Америки / Л. В. Сень. - С .148-151
Зінченко, Т. В. Участь Австрії в європейських освітньо-інноваційних процесах / Т. В. Зінченко. - С .151-155
Антонюк, Л. А. Інновації в освіті Австрії в умовах європейських інтеграційних процесів / Л. А. Антонюк. - С .155-159
Белогура, Т. М. Із досвіду вивчення природничих дисциплін у навчальниї закладах України / Т. М. Белогура. - С .159-162
Заніна, О. М. Проблема самоосвіти вчителя в педагогічній спадщині вітчизняних учених-мовознавців (др. пол. XIX - поч. XX ст.) / О. М. Заніна, Н. М. Баленко. - С .162-165
Сватенков, О. В. Використання зарубіжного досвіду нормативно-правового забезпечення рекламної діяльності у соціальній сфері при підготовці соціальних педагогів / О. В. Сватенков. - С .165-169
Луняк, Є. Ідея створення шкіл для юнаків козацького стану в поглядах кирило-мефодіївця Василя Білозерського / Є. Луняк. - С .169-171
Павлюк, С. В. Учення, теорії і парадигми та їх змагання у сфері освіти Німеччини / С. В. Павлюк. - С .171-176
Недоходюк, Г. Д. Навчальна книга для PR-спеціалістів: вітчизняний досвід / Г. Д. Недоходюк. - С .176-179
Василюк, А. В. Реалізація Болонського процесу в Польщі / А. В. Василюк. - С .179-182
Киричок, І. І. Напрями реалізації ідей удосконалення професійно-педагогічної підготовки вчителів у працях М. О. Лавровського (1825-1899) та П. О. Заболотського (1877-1918) / І. І. Киричок. - С .182-186
Ярмак, Н. О. Погляди О. Ф. Музиченка на підготовку вчителя початкової школи / Н. О. Ярмак. - С .186-189
Василенко, Т. А. Використання педагогічних ідей Фр. Фребеля у професійній підготовці фахівців дошкільної освіти / Т. А. Василенко. - С .189-193
Адамів, Г. С. Ідеї патріотичного виховання у педагогічній спадщині К. Д. Ушинського / Г. С. Адамів. - С .193-195
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15


Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)

15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : науковий журнал. № 1 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2008. - 192 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 27.00 грн.
    Зміст:
Лактіонова, Г. М. Здоров’я в системі суспільних та індивідуальних цінностей: від декларації до втілення / Г. М. Лактіонова. - С .5-9
Алексєєнко, Т. Ф. Соціально-педагогічний зміст способу життя та його основні показники / Т. Ф. Алексєєнко. - С .9-12
Плахотнік, О. В. Роль системи освіти у збереженні здоров’я учнівської молоді / О. В. Плахотнік. - С .12-18
Дубогай, О. Д. Тенденції розвитку оцінювання фізкультурно-оздоровчих досягнень студентів: інноваційний світовий досвід / О. Д. Дубогай, М. В. Євтушок. - С .18-24
Оржеховська, В. М. Здоров’язберігаюче навчання і виховання: проблеми, пошук / В. М. Оржеховська. - С .24-28
Костів, В. І. Становлення морально-релігійної культури особистості як основа формування здорового способу життя / В. І. Костів. - С .28-31
Суховєєва, Н. М. Формування здорового способу життя як актуальна проблема соціальної педагогіки / Н. М. Суховєєва. - С .31-34
Гайдамашко, І. А. Соціально-педагогічний аналіз чинників агресивної поведінки підлітків / І. А. Гайдамашко. - С .34-36
Кожевнікова, Л. Особиста фізична культура студентів у формуванні мотиваційних потреб до здорового способу життя / Л. Кожевнікова, З. Дзюба, В. Богатир. - С .36-41
Федій, О. О. Гелотологія в системі самовиховання майбутніх вихователів дошкільних закладів / О. О. Федій. - С .41-46
Тимошко, Г. М. Управління процесом формування здорового способу життя в ЗНЗ як складовою якісної освіти / Г. М. Тимошко. - С .46-49
Тур, О. Проблеми психічного здоров’я старшокласників / О. Тур. - С .49-52
Хлєбік, С. Р. Наукові засади формування здорового способу життя молоді засобами мистецтва / С. Р. Хлєбік. - С .52-55
Максак, О. І. Здоровий спосіб життя як основа підтримання фізичного здоров’я / О. І. Максак. - С .55-59
Гусак, В. М. Роль психологічної культури у забезпеченні психологічного здоров’я майбутнього соціального працівника / В. М. Гусак. - С .59-64
Марущак, П. Д. Вплив оздоровчої фізичної культури на організм людини / П. Д. Марущак. - С .64-68
Колесник, М. О. Здоровий спосіб життя студентів в контексті освітнього процесу у ВНЗ / М. О. Колесник. - С .68-71
Звєрєва, І. Д. Оцінювання як процес та фундаментальна технологія / І. Д. Звєрєва. - С .71-74
Бутенко, О. Ю Підтримка репродуктивного здоров’я як важлива складова формування здорового способу життя учнівської молоді / О. Ю Бутенко, Л. Г. Захарова. - С .74-77
Лисенко, І. Життєве самовизначення та його вплив на здоровий спосіб життя у підлітковому віці / І. Лисенко. - С .77-81
Демиденко, В. В. Формування етичного світорозуміння підлітків як фактор їх психологічного здоров’я / В. В. Демиденко, С. П. Демиденко; 81-85
Приходько, Н. И. К проблеме педагогической инициативы, инноватики и прективной педагогики / Н. И. Приходько. - С .85-89
Завацька, Л. М. Організація соціально-педагогічної роботи з дорослою молоддю в школі Кофеда (досвід Данії) / Л. М. Завацька. - С .89-92
Приходько, В. М. Моніторинг як інноваційна технологія якості виховання у молоді здорового способу життя / В. М. Приходько. - С .92-96
Тарасюк, Л. В. Раціональна організація навчально-виховного процесу у ліцеї як один зі шляхів формування здорового способу життя / Л. В. Тарасюк. - С .96-100
Палько, І. М. Соціально-педагогічна підтримка формування здорового способу життя студентів / І. М. Палько. - С .100-104
Рень, Л. В. Особливості соціально-реабілітаційної діяльності у притулках для неповнолітніх / Л. В. Рень. - С .104-107
Сливка, Л. Виховний ідеал української народної педагогіки щодо виховання здорового способу життя дітей та молоді / Л. Сливка. - С .107-112
Кіндратюк, Б. Етнопедагогічний потенціал зміцнення духовного здоров’я школярів музикою дзвонів / Б. Кіндратюк, С. Литвин-Кіндратюк. - С .112-116
Дубровська, Л. Технології формування здорового способу життя в умовах літнього оздоровчого табору / Л. Дубровська, В. Дубровський, В. Ковнер. - С .116-120
Євсєєва, Ольга Вадимівна. Вивчення постави у студентів і школярів - один із компонентів навчальної технології формування здорового способу життя / О. Євсєєва. - С .120-124
Бєлкіна, Н. І. Активні форми використання вільного часу - основа здорового способу життя (на прикладі екскурсії) / Н. І. Бєлкіна, М. М. Красновид. - С .124-128
Полякова, О. М. Превентивно-профілактична діяльність соціального педагога неурядової організації щодо формування здорового способу життя / О. М. Полякова, Н. О. Штика. - С .128-132
Кравченко, І. Соціально-просвітницька робота з діабетиками / І. Кравченко, Є. Головченко. - С .132-135
Зубко, О. М. З досвіду розвитку спортивно-оздоровчої роботи з учнівською молоддю в м. Ніжині / О. М. Зубко. - С .135-139
Сергієчко, С. М. Арт-педагогіка як засіб подолання агресивних станів підлітків / С. М. Сергієчко. - С .139-142
Сисоєнко, Н. В. Умови формування способу життя сучасних школярів / Н. В. Сисоєнко. - С .142-145
Соболєва, С. М. Формування потреби здорового способу життя як критерій екологічної підготовки студентів / С. М. Соболєва. - С .145-148
Семенова, М. О. Виховне значення їжі та її споживання: етнографічний аспект / М. О. Семенова. - С .148-153
Грановський, В. Г. Про педагогічні аспекти діяльності літніх оздоровчих таборів / В. Г. Грановський. - С .153-157
Книш, О. К. Щодо питання шлюбно-сімейних настановлень старшокласників як умови вибору здорового способу життя / О. К. Книш. - С .157-161
Ільїнський, А. О. Роль громадських організацій у формуванні здорового способу життя дітей та молоді / А. О. Ільїнський. - С .161-166
Богданцева, І. Музикотерапія як фактор впливу на розвиток особистості / І. Богданцева. - С .166-169
Мельничук, О. В. Формування здорового способу життя у дітей з вадами слуху в умовах спеціалізованих дошкільних закладів / О. В. Мельничук. - С .169-173
Веретенко, Т. Г. Збереження здоров’я студентів та активізація їх навчально-пізнавальної діяльності / Т. Г. Веретенко. - С .173-176
Вербенець, Т. З досвіду роботи з формування здорового способу життя студентської молоді в Харківському гуманітарно-педагогічному інституті / Т. Вербенець, О. Дехтярьова, О. Пальчик. - С .176-180
Омельченко, С. О. Механізми взаємодії соціальних інститутів суспільства у формуванні здорового способу життя учнів загальноосвітніх закладів / С. О. Омельченко. - С .180-184
Янченко, Т. В. Профілактика алкоголізму у молодіжному середовищі: історичний аспект / Т. В. Янченко. - С .184-187
Чернишенко, І. І. Соціокультурна анімація як засіб профілактики поширення негативних явищ серед дітей та молоді / І. І. Чернишенко. - С .187-190
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15


Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 4
фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (2)

15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 2 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2008. - 172 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 24.00 грн.
    Зміст:
Олексюк, О. М. Ціннісно-смислове самовизначення студентів у окнтексті сучасної соціокультурної ситуації: погляд педагога / О. М. Олексюк. - С .5-8
Ніколаєва, В. І. Особливості соціально-педагогічної профілктики негативних явищ серед підлітків із сімей груп ризику / В. І. Ніколаєва. - С .9-11
Борисова, О. О. Музика як засіб впливу на функціональній стан дитини / О. О. Борисова. - С .12-15
Фурдуй, С. Б. Інтерактивні методики як шлях удосконалення соціально-педагогічних умов навчання та виховання обдарованих студентів у студентських колективах вищої школи / С. Б. Фурдуй. - С .16-19
Петрюк, І. Соціально-педагогічні основи подолання шкільної дезадаптації підлітків / І. Петрюк. - С .20-23
Жизномірська, О. Я. Конструктивні та деструктивні форми самоствердження підлітків / О. Я. Жизномірська. - С .24-27
Сватенков, О. В. Дослідження соціальної реклами про здоровий спосіб життя як теоретична та прикладна проблема / О. В. Сватенков. - С .28-31
Івченко, Н. В. Особенности деятельности фасилитатора в процессе социальной адаптации / Н. В. Івченко. - С .32-37
Сидор, І. П. Дозвіллєве спілкування як фактор розвитку особистості / І. П. Сидор. - С .38-40
Вайнола, Р. Х. Моделювання професійної підготовки майбутнього соціального педагога в контексті його особистого розвитку / Р. Х. Вайнола. - С .41-45
Мартиненко, С. М. Особливості педагогічного діагностування фізичної готовності дитини до навчання у школі / С. М. Мартиненко. - С .46-48
Сергеєва, Н. В. Комп’ютерні ігри як чинник формування особистоті підлітка / Н. В. Сергеєва. - С .49-51
Мірошниченко, О. В. Особистісно орієнтовані технології початкового навчання молодших школярів / О. В. Мірошниченко. - С .52-54
Зінченко, Т. В. Українські народні традиції формування здорового способу життя / Т. В. Зінченко. - С .55-58
Підлипська, С. Д. Молодіжний табір "Лю-злн" як альтернативний вид саморозвитку та відпочинку молоді / С. Д. Підлипська. - С .59-61
Аніщенко, О. В. Технології концентрованого навчання у контексті наукової організації праці школярів / О. В. Аніщенко. - С .62-66
Ростовська, І. О. Критерії та показники сформованості мотивації учіння гри на фортепіано у школярів / І. О. Ростовська. - С .67-70
Стрельникова, Н. М. Формування у студентів культури спілкування з батьками вихованців / Н. М. Стрельникова. - С .71-74
Наконечна, Н. С. Особливості фізичного виховання молодших школярів у національній скаутській організації України Пласт / Н. С. Наконечна. - С .75-77
Басюк, Т. П. Типологія та змістові характеристики соціальних проектів / Т. П. Басюк. - С .78-81
Конончук, А. І. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до роботи з батьками наркозалежних підлітків / А. І. Конончук. - С .82-84
Новгородська, Ю. Г. Формування здорового способу життя у майбутніх учителів / Ю. Г. Новгородська. - С .85-90
Прихода, І. В. Професійна підготовка фахівця з фізичної реабілітації: проблеми і питання / І. В. Прихода. - С .90-92
Ващенко, І. В. Готовність учителя до використання здоров’я зберігаючих технологій у навчально-виховному процесі / І. В. Ващенко, С. Свириденко. - С .93-96
Лазько, А. М. Формування здорового способу життя студентів медичних коледжів / А. М. Лазько. - С .97-99
Бурова, О. Г. Шляхи підвищення готовності майбутніх вихователів до забезпечення здорового способу життя дошкільників / О. Г. Бурова. - С .100-
Лапшина, С. Озброєння студентів санітарно-гігієнічними знаннями - основа формування навичок здорового спосбу життя та практичної підготовки майбутніх педагогів / С. Лапшина. - С .104-107
Рось, Л. М. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до роботи з формування здорового способу життя / Л. М. Рось. - С .108-110
Качалова, Т. В. Професійна самореабілітація як основа здорового способу життя педагога / Т. В. Качалова. - С .11-114
Логвиненко, О. Б. Професійна підготовка майбутніх соціальних педагогів до формування здорового способу життя дітей та молоді / О. Б. Логвиненко, Т. О. Логвиненко. - С .115-118
Васильєв, В. В. Професійне вигорання молодих фахівців системи соціального захисту населення / В. В. Васильєв, О. В. Литвин. - С .119-120
Тюріна, Д. М. Формування орієнтовної основи самостійної навчальної діяльності студентів економічних спеціальностей / Д. М. Тюріна. - С .121-123
Михаськова, М. А. Формування фахової компетентності майбутнього вчителя музики як педагогічна проблема / М. А. Михаськова. - С .124-127
Коваленко, Є. І. Історико-педагогічний аналіз проблеми формування здорового способу життя / Є. І. Коваленко. - С .128-132
Заверико, Н. В. Формування здорового способу життя учнівської молоді: зарубіжний та вітчизняний досвід / Н. В. Заверико. - С .133-136
Давидова, Т. М. Збереження і зміцнення здоров’я школярів у навчально-виховному процесі: зарубіжний і вітчизняний досвід / Т. М. Давидова. - С .137-141
Новгородський, Р. Г. Григорій Ващенко про здоровий споіб життя як необхідну умову соціалізації особистості дитини / Р. Г. Новгородський. - С .142-145
Боровик, В. В. Здоровий спосіб життя у працях вітчизняних педагогів-новаторів кінця ХІХ - початку ХХ ст. / В. В. Боровик. - С .146-148
Ляшенко, Т. В. Форми організації музичної освіти як фактор духовного збагачення українського народу початку ХХ ст. (на прикладі чернігівського регіону) / Т. В. Ляшенко. - С .149-151
Матвієнко, С. І. Використання музики в позаурочній роботі з унчівською молоддю Чернігівщини (кінець ХІХ - початок ХХ ст.) / С. І. Матвієнко. - С .152-155
Ярмак, Н. О. Музиченко О. Ф. про формування у школярів здорового способу життя / Н. О. Ярмак. - С .156-158
Чернякова, А. В. Особливості шкільного середовища в США: причини поширення насильства серед учнівської молоді та стратегії його подолання / А. В. Чернякова. - С .159-163
Смелянська, В. В. Раннє вивчення іноземних мов у американській практиці: історичний погляд / В. В. Смелянська. - С .164-168
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15


Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)



    Чернышев, А. С.
    Динамика социального Я подростков и юношей с развивающих социальных средах (социальных оазисах) [Текст] / А.С. Чернышев, Ю.А. Лунев // Психология обучения : Дайджест российской и зарубежной прессы. - 2002. - N12. - С. 52-56 . - ISSN 1561-2457
ДРНТІ
ББК 88.834
Рубрики: соціальна освіта
   саморозвиток

   Самовизначення особистості

   Психологія підлітка

   соціалізація



Дод.точки доступу:
Лунев, Ю.А.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: П2/2003/42 (листопад)
   Газета

Психолог. Шкільний світ [Текст]/ Всеукраїнська газета для психологів, учителів, соціальних педагогів. - К. : Шкільний світ, 2001 - . - Виходить щотижня
2003р. N 42 (листопад)
Зміст:
Вачков, І. Здатність до польоту: Самовизначення шкільного психолога / І. Вачков. - С.1-4.
Кл.слова: самовизначення особистості
Іваненко, І. Індивідуальні програми для обдарованих учнів / І. Іваненко. - С.5-8.
Левченко, А. Психологічні особливості підліткового віку / А. Левченко. - С.9-16.
Кочерга, О. Психічне здоров’я дитини / О. Кочерга, О. Васильєв. - С.17-29.
Кл.слова: рівень розвитку інтелекту, психологія творчості, поведінка дитини
Яновський, М. Е.Кречмер. Тіло - подоба душі? / М. Яновський. - С.29.
Кл.слова: типи особистості
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Вачков, І.
    Здатність до польоту: Самовизначення шкільного психолога [Текст] / І. Вачков // Психолог. - 2003. - N42 (листопад). - С. 1-4.
ДРНТІ
ББК 88.37 + 88.840
Рубрики: Шкільний психолог
   Самовизначення особистості

Кл.слова (ненормовані):
самовизначення особистості


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Носков, В. И.
    Проблемы и пути профессионального самоопределения личности в вузе [Текст] / В.И. Носков // Психология в вузе : Научно-методический журнал. - 2003. - N3. - С. 35-48
ДРНТІ
ББК 88.840
Рубрики: психологія вищої школи
   психологія особистості

   Самовизначення особистості



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Лузина, Л.
    Как помочь школьнику в жизненном самоопределении [Текст] / Л. Лузина // Воспитание школьников : Теоретический и научно-методический журнал. - 2003. - N10. - С. 24-27. . - ISSN 0130-0776
ДРНТІ
ББК 88.8
Рубрики: Самовизначення особистості
   дитяча психологія

   вчитель і учні



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




   
    Технологія "Педагогічна підтримка" [Текст] // Завуч : Газета для заступників директорів середніх навчальних закладів. - 2004. - N4 (лютий). - вкладка
ДРНТІ
ББК 88.840
Рубрики: педагогічна психологія
   підтримка

   труднощі дитини

   Шкільний психолог

   тривожність

   Комунікативність

   Самовизначення особистості

   психодіагностика



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)