Кобильченко, В. Забуті імена: О.М.Щербина: (український психолог і тифлопедагог) [Текст] / В. Кобильченко, М. Супрун> // Дефектологія : Науково-методичний журнал. - 2003. - N1. - С. 54-55.
Рубрики: психологи дефектологія тифлопедагогіка Кл.слова (ненормовані): тифлопедагогіка -- дефектологія Дод.точки доступу: Супрун, М.; Щербина, Олександр Мойсейович (укр. психолог, тифлопедагог ; 1.03.1874 - 7.01.1934 рр.) \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Шалыгина, Т. Об условиях проведения коррекционной работы в тифлопедагогическом кабинете [Текст] / Т. Шалыгина> // Дошкольное воспитание : Научно-методический журнал. - 2004. - N12. - С. 69-72. . - ISSN 0012-561X
Рубрики: тифлопедагогіка тифлопсихологія психокорекція Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
В 27 Великанова, Е. С. Перспективное планирование работы тифлопедагога в старшей группе для детей с нарушениями зрения [Текст] / Е. С. Великанова> // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2011. - N 5. - С. 49-51. . - ISSN 1726-0973 Рубрики: педагогіка корекційна Діти з особливими потребами--порушення зору тифлопедагогіка Дошкільна освіта--планування Кафедра дошкільної освіти Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 45 Скрипник, Я. Ю. Використання ізотерапії та хромотерапії як арт-терапевтичного засобу в роботі з дітьми зі зниженим зором / Я. Ю. Скрипник> // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2014. - № 30. - С. 7-8 Рубрики: Освіта сліпих--психологічна робота Кл.слова (ненормовані): освіта сліпих -- тифлопедагогіка -- психологічна робота -- психологічна допомога -- ізотерапія -- хромотерапія -- арт-терапія -- психічний розвиток -- принципи застосування -- малювання -- кольори -- цілющі властивості -- корекційна робота Анотація: У статті йдеться про використання методів ізотерапії та хромотерапії в корекційні роботі з дітьми зі хниженим зором. Є примірники у відділах: НМК іноз. мов Прим. 1 (вільний) |
Г 93 Гудим, Ірина Миколаївна. Дидактичне забезпечення та організація уроків математики в початковій школі для сліпих дітей [Текст] : навчально-методичний посібник / І. М. Гудим ; НАПН України, Інститут спеціальної педагогіки. - Київ ; Чернівці : Букрек, 2017. - 88 с. : табл., мал. - Бібліогр. с.87. - ISBN 978-966-399-933-3 : 72.62 грн. Зміст: Дидактичні особливості уроків математики для учнів з глибокими порушеннями зору . - С .7-35 Дидактичні прийоми та засоби адаптації математичного матеріалу для сліпих учнів початкових класів . - С .36-86
РУБ 371.9 Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення зору--інклюзивна освіта Дефектологія Інклюзивна освіта--діти з вадами зору Уроки математики--початкове навчання--діти з вадами зору Тифлопедагогіка Початкова школа--уроки математики--сліпі діти Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи Кафедра педагогіки Кл.слова (ненормовані): початкова школа -- освіта дітей з особливими потребами -- уроки математики для сліпих учнів Дод.точки доступу: Національна академія педагогічних наук України (Київ); Інститут спеціальної педагогіки Примірників всього: 2 Ч.З.№2 (2) Свободны: Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: ДзОП-1/2018/6 Журнал 2018р. N 6 Фісун, Т. В. Щодо питання освіти дітей з особливими потребами / Т. В. Фісун, О. В. Семененко. - С.2–3. Кл.слова: діти з особливими потребами, корекційно-розвивальна робота, соціально-адаптаційна підготовка Кривцунова, О. В. Навчально-пізнавальна екскурсія як засіб соціальної адаптації учнів з порушеннями зору / О. В. Кривцунова. - С.4–6. - Бібліогр.: 4 назви. Кл.слова: тифлопедагогіка, екскурсії, позаурочний відпочинок Дереглазова, Н. М. Особливості організації уроку в класах, у яких навчаються діти з порушеннями зору / Н. М. Дереглазова. - С.7–8. Кл.слова: уроки, індивідуальний підхід, офтальмологічні рекомендації Славінська, О. М. Розвиток толерантності старших школярів до людей з особливими потребами : тренінговий модуль / О. М. Славінська. - С.9–10. Кл.слова: виховання толерантності, толерантна поведінка, тренінги Габінет, І. В. Звуковий аналіз слів. Звук [В], позначення його буквами Вв : урок для учнів 1-го класу із затриманням психічного розвитку / І. В. Габінет. - С.11–13. Кл.слова: уроки української мови, діти із затримкою психічного розвитку, початкова школа Маляренко, О. А. Подорож до країни дивосвіт : підсумкове комплексне заняття з елементами квесту в старшій логопедичній групі / О. А. Маляренко. - С.14–16. Кл.слова: логопедія, комплексне заняття, старша група Гайтина, Л. Г. Звуки и буквы : урок русского языка в 6-м классе для учащихся с легкой умственной отсталостью / Л. Г. Гайтина. - С.17–19. Кл.слова: уроки російської мови, діти з легкою розумовою відсталістю, середня школа Шевченко, О. В. Транспорт. Види траспорту. Безпека руху : урок додаткової корекції знань і вмінь для учнів 7-го класу з легкою розумовою відсталістю / О. В. Шевченко, І. М. Казачанська. - С.20–22. Кл.слова: уроки, діти з легкою розумовою відсталістю, середня школа Топчій, Л. Г. Корекційна програма "Розвиток емоційно-вольової сфери учнів з особливими потребами" / Л. Г. Топчій. - С.23–30. Кл.слова: корекційні програми, емоційний дискомфорт, емоційна стійкість Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Кривцунова, О. В. Навчально-пізнавальна екскурсія як засіб соціальної адаптації учнів з порушеннями зору [Текст] / О. В. Кривцунова> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2018. - N 6. - С. 4–6. - Бібліогр.: 4 назви. Рубрики: Діти з особливими потребами--соціальна адаптація Кл.слова (ненормовані): тифлопедагогіка -- соціальна адаптація -- екскурсії -- позаурочний відпочинок -- діти з порушеннями зору -- учні з особливими освітніми потребами Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ДзОП-1/2020/8 Журнал 2020р. N 8 Косаренко, О. В. Нормативно-правові документи, що регулюють організацію інклюзивного навчання в закладах освіти України / О. В. Косаренко. - С.2–4. Кл.слова: інклюзивна освіта, правові джерела, організація навчання Косаренко, О. В. Особистісно орієнтована діяльність практичного психолога з дітьми із синдромом Дауна в інклюзивному просторі : питання – відповідь: [зокрема розглянуто такі питання: які особливості розвитку дітей із синдромом Дауна; чи всі діти із синдромом Дауна мають затримання інтелектуального розвитку; які особливості формування комунікативної компетентності дітей із синдромом Дауна] / О. В. Косаренко. - С.5–10. Кл.слова: інклюзивна освіта, діти з синдромом Дауна, практичні психологи Маркова, Л. Г. Сприймання та розрізнення на слух тексту "Дерева-обереги" : конспект груаового заняття з розвитку слухового сприймання та формування вимови учнів 7-го класу: [мета якого: формувати і вдосконалювати слухове сприймання; збагачувати та активізувати словниковий запас; удосконалювати навички спілкування на слухо-зоровій основі; формувати правильну вимову] / Л. Г. Маркова. - С.11–12. Кл.слова: групове заняття, слухо-зорова основа, правильна вимова Одарченко, М. М. Я люблю своє місто : конспект корекційного заняття для дітей третього року навчання з порушеннями зору: [мета заняття: розвивати окорухові функції, зорову пам’ять, уявлення, слухове та дотикове сприймання, аналізуюче спостереження, дрібну моторику рук, співдружність руки та ока] / М. М. Одарченко. - С.13–15. Кл.слова: тифлопедагогіка, діти з порушеннями зору, корекційне заняття, початкова школа Бібік, З. А. Осінь пахне дощами : урок української мови для дітей 4-го класу з мовленнєвими порушеннями: [мета заняття: удосконалювати навички складати речення, пов’язані за змістом; розвивати писемне мовлення; збагачувати словниковий запас порівняннями] / З. А. Бібік. - С.16–17. - Бібліогр.: 2 назви. Кл.слова: українська мова, логопедичне заняття, початкова школа Заруба, Д. В. Учимося спілкуватися : виховне заняття для дітей 3–4-х класів із порушенням зору: [мета заняття: закріпляти набутий досвід спілкування; формувати моральні уявлення учнів та вміння переносити набуті знання й навички на спеціально створені життєво важливі ситуації] / Д. В. Заруба, Н. В. Тарасенко. - С.18–19. Кл.слова: тифлопедагогіка, діти з порушеннями зору, виховне заняття, початкова школа Арутюнян, В. В. Тематичні контрольні роботи з літературного читання для учнів 4-го класу з ДЦП та порушеннями мовленнєвого розвитку: [приклади контрольних робіт для перевірки знань в учнів з літ. читання] / В. В. Арутюнян. - С.20–23. Кл.слова: перевірка знань, діти з ДЦП, Г. В. Коротецька Волкова, Л. С. Плани корекційної роботи щодо формування навичок читання : [про основні принципи корекції дислексії, а також подано приклади логопедичних занять для розвитку навичок читання] / Л. С. Волкова. - С.24–31. Кл.слова: корекція дислексії, логопедичні заняття, навички читання Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Одарченко, М. М. Я люблю своє місто [Текст] : конспект корекційного заняття для дітей третього року навчання з порушеннями зору: [мета заняття: розвивати окорухові функції, зорову пам’ять, уявлення, слухове та дотикове сприймання, аналізуюче спостереження, дрібну моторику рук, співдружність руки та ока] / М. М. Одарченко> // . - С. 13–15. Кл.слова (ненормовані): тифлопедагогіка, діти з порушеннями зору -- корекційне заняття -- початкова школа Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Заруба, Д. В. Учимося спілкуватися [Текст] : виховне заняття для дітей 3–4-х класів із порушенням зору: [мета заняття: закріпляти набутий досвід спілкування; формувати моральні уявлення учнів та вміння переносити набуті знання й навички на спеціально створені життєво важливі ситуації] / Д. В. Заруба, Н. В. Тарасенко> // . - С. 18–19. Кл.слова (ненормовані): тифлопедагогіка, діти з порушеннями зору -- виховне заняття -- початкова школа Дод.точки доступу: Тарасенко, Н. В. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Одарченко, М. М. Я люблю своє місто [Текст] : конспект корекційного заняття для дітей третього року навчання з порушеннями зору: [мета заняття: розвивати окорухові функції, зорову пам’ять, уявлення, слухове та дотикове сприймання, аналізуюче спостереження, дрібну моторику рук, співдружність руки та ока] / М. М. Одарченко> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2020. - N 8. - С. 13–15. Рубрики: Діти з особливими потребами--молодший шкільний вік--корекційні заняття Кл.слова (ненормовані): тифлопедагогіка -- діти з порушеннями зору -- корекційне заняття -- початкова школа Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Заруба, Д. В. Учимося спілкуватися [Текст] : виховне заняття для дітей 3–4-х класів із порушенням зору: [мета заняття: закріпляти набутий досвід спілкування; формувати моральні уявлення учнів та вміння переносити набуті знання й навички на спеціально створені життєво важливі ситуації] / Д. В. Заруба, Н. В. Тарасенко> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2020. - N 8. - С. 18–19. Рубрики: Діти з особливими потребами--молодший шкільний вік--виховні заняття Кл.слова (ненормовані): тифлопедагогіка -- діти з порушеннями зору -- виховне заняття -- початкова школа Дод.точки доступу: Тарасенко, Н. В. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Українська тифлологія: тридцять років незалежності [Текст] / В. Кобильченко [и др.]> // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2022. - N 3. - С. 32-39. . - ISSN 2312-2781 Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення зору Педагогіка України--тифлопедагогіка Кл.слова (ненормовані): тифлологія -- тифлопедагогіка -- тифлопсихологія -- Українська держава -- незалежність -- слабозорі -- сліпохлухі Дод.точки доступу: Кобильченко, Вадим; Легкий, Олег; Довгопола, Катерина; Кондратенко, С. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |