74.2
Т 86


    Туріщева, Л. В.
    Особливості навчання учнів з особливими потребами [Текст] / Л. В. Туріщева // Вивчаємо українську мову та літературу : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 32. - Вкладка "Педагогічна академія пані Софії" на С. 20/6-20/16
ББК 74.2
Рубрики: Діти з особливими потребами
   Діти з особливими потребами--порушення зору

   Діти з особливими потребами--порушення слуху

Кл.слова (ненормовані):
учні з особливими освітніми потребами -- навчання учнів з особливими потребами


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)


74.04(4Укр)
У 45


   Україна. М-во освіти і науки, молоді та спорту .

   
    Щодо одержання документа про освіту учнями з особливими потребами загальноосвітніх навчальних закладів : [лист... ] від 02.04.2012 № 1/9-245 // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України : офіц. вид. М-ва освіти і науки, молоді та спорту України. - 2012. - № 11/12. - С. 30-31
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Освіта в Україні--правові джерела
   Інклюзивна освіта в Україні--правові джерела

   Діти з особливими потребами--право на освіту

Кл.слова (ненормовані):
офіційний документ -- лист МОНМС України -- загальноосвітні навчальні заклади -- спеціальні класи -- інклюзивна освіта -- учні з особливими освітніми потребами -- діти з особливими потребами -- документ про освіту


Є примірники у відділах:
наук. част. Прим. 1 (вільний)




   Україна. М-во освіти і науки, молоді та спорту.

   
    Щодо введення посади вихователя (асистента вчителя) у загальноосвітніх навчальних закладах з інклюзивним навчанням : [лист...] від 28.09.2012 р. № 1/9-694 // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України : офіц. вид. М-ва освіти і науки, молоді та спорту України. - 2012. - № 34/36. - С. 53-54
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Освіта в Україні--правові джерела
   Середня освіта--правові джерела--Україна

   Інклюзивна освіта в Україні--правові джерела

   Педагогічні працівники--посади--асистент вчителя ЗНЗ з інклюзивним та інтегрованим навчанням

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
офіційний документ -- лист МОНМС України -- середня освіта -- інклюзивна освіта -- загальноосвітні навчальні заклади -- інклюзивне навчання -- введення посади -- вихователь -- асистент вчителя -- посадові обов’язки -- оплата праці -- посадовий оклад -- педагогічне навантаження -- учні з особливими освітніми потребами -- посади педагогічних працівників


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (1 прим.)
Видання є лише у відділах/філіалах




   Україна. М-во освіти і науки, молоді та спорту.

   
    Щодо посадових обов’язків асистента вчителя : [лист...] від 25.09.2012 р. № 1/9-675 // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України : офіц. вид. М-ва освіти і науки, молоді та спорту України. - 2012. - № 34/36. - С. 55-58
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Освіта в Україні--правові джерела
   Середня освіта--правові джерела--Україна

   Інклюзивна освіта в Україні--правові джерела

   Педагогічні працівники--посади--асистент вчителя ЗНЗ з інклюзивним та інтегрованим навчанням

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
офіційний документ -- лист МОНМС України -- середня освіта -- інклюзивна освіта -- загальноосвітні навчальні заклади -- посади педагогічних працівників -- асистент вчителя -- інклюзивне навчання -- учні з особливими освітніми потребами -- кваліфікаційна характеристика -- посадові обов’язки


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (1 прим.)
Видання є лише у відділах/філіалах


74.04(4Укр)
У 45


   Україна. М-во освіти і науки, молоді та спорту.

   
    Щодо введення посади вихователя (асистента вчителя) у загальноосвітніх навчальних закладах з інклюзивним навчанням : [лист...] від 28.09.2012 р. № 1/9-694 // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки України : єдине офіц. вид. М-ва освіти і науки України. - 2014. - № 4/6. - С. 27-28
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Освіта в Україні--правові джерела
   освіта інклюзивна

Кл.слова (ненормовані):
інклюзивне навчання -- учні з особливими освітніми потребами -- посада вихователя -- посадові обов’язки -- оплата праці -- посадовий оклад -- педагогічне навантаження


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.04(4Укр)
У 45


   Україна. М-во освіти і науки, молоді та спорту.

   
    Щодо посадових обов’язків асистента вчителя : [лист...] від 25.09.2012 р. № 1/9-675 // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки України : єдине офіц. вид. М-ва освіти і науки України. - 2014. - № 4/6. - С. 28-30
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Освіта в Україні--правові джерела
   освіта інклюзивна

Кл.слова (ненормовані):
загальноосвітні навчальні заклади -- інклюзивне навчання -- учні з особливими освітніми потребами -- посада асистента вчителя -- посадові обов’язки -- кваліфікаційна характеристика


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.04(4Укр)
У 45


   Україна. М-во освіти і науки.

   
    Про організацію навчально-виховного процесу учнів з розумовою відсталістю та затримкою психічного розвитку : [лист...] від 13.08.2014 р. № 1/9-413 // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки України : єдине офіц. вид. М-ва освіти і науки України. - 2014. - № 25/27. - С. 38-45. - Додаток. - Зміст: Про організацію навчально-виховного процесу учнів з розумовою відсталістю та затримкою психічного розвитку
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Освіта в Україні--правові джерела
   Спеціальна школа--правові джерела--Україна, 2014 р.

   Інклюзивна освіта в Україні--правові джерела

Кл.слова (ненормовані):
учні з особливими освітніми потребами -- учні з розумовою відсталістю -- учні із затримкою психічного розвитку -- організація навчально-виховного процесу -- початкова школа -- загальноосвітні навчальні заклади -- спеціальні ЗНЗ -- інклюзивне навчання


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Кривцунова, О. В.
    Навчально-пізнавальна екскурсія як засіб соціальної адаптації учнів з порушеннями зору [Текст] / О. В. Кривцунова // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2018. - N 6. - С. 4–6. - Бібліогр.: 4 назви.
Рубрики: Діти з особливими потребами--соціальна адаптація
Кл.слова (ненормовані):
тифлопедагогіка -- соціальна адаптація -- екскурсії -- позаурочний відпочинок -- діти з порушеннями зору -- учні з особливими освітніми потребами


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Демиденко, Т. В.
    Кому і чому важко дається математика [Текст] : [про ефективні шляхи навчання дітей з діскалькулією та акалькулією в умовах інклюзивного навчання] / Т. В. Демиденко // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2018. - N 12. - С. 2–5 : фот. - Бібліогр.: 3 назви.
Рубрики: Діти з особливими потребами--навчання--уроки математики
Кл.слова (ненормовані):
діскалькулія -- акалькулія -- інклюзивне навчання -- учні з особливими освітніми потребами


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Нікуліна, С. М.
    Лісовий гість [Текст] : самопідготовка для учнів 5-го класу з вадами розумового розвитку / С. М. Нікуліна // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2018. - N 12. - С. 6–10 : мал.
Рубрики: Діти з особливими потребами--навчання--самопідготовка
Кл.слова (ненормовані):
діти з вадами розумового розвитку -- математика -- українська мова -- учні з особливими освітніми потребами


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Гайтина, Л. Г.
    Приставка [Текст] : урок русского языка в 6-м классе для учащихся с легкой умственной отсталостью / Л. Г. Гайтина // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2018. - N 12. - С. 11–12 : фот.
Рубрики: Діти з особливими потребами--навчання--уроки російської мови
Кл.слова (ненормовані):
діти з легкою розумовою відсталістю -- уроки російської мови -- префікс -- учні з особливими освітніми потребами


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Денисенко, Л. А.
    Відкрита самопідготовка у 8-му класі для учнів із затриманням психічного розвитку [Текст] : [розробка занять самопідготовки з української мови на тему "Речення зі звертаннями і вставними словами" і зарубіжної літератури на тему "Роберт Л. Стівенсон"] / Л. А. Денисенко // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2018. - N 12. - С. 13–16 : мал., фот.
Рубрики: Діти з особливими потребами--навчання--самопідготовка
Кл.слова (ненормовані):
домашня робота -- українська мова -- зарубіжна література -- інклюзивна освіта -- учні з особливими освітніми потребами -- діти із затримкою психічного розвитку


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Шевченко, О. В.
    Особливості опанування основ геометричних знань учнями з легкою розумовою відсталістю [Текст] / О. В. Шевченко, О. В. Однолєткова // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2019. - N 1. - С. 4–9 : фотогр. - Бібліогр.: 5 назв.
Рубрики: Діти з особливими потребами--навчання--уроки математики--геометрія
Кл.слова (ненормовані):
геометрія -- методика викладання -- геометричні фігури -- діти з легкою розумовою відсталістю -- учні з особливими освітніми потребами


Дод.точки доступу:
Однолєткова, О. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Наказна, К. В.
    Використання нетрадиційних уроків у навчально-виховному процесі в закладах для дітей із порушеннями інтелектуального розвитку [Текст] / К. В. Наказна // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2019. - N 1. - С. 10–13 : фотогр. - Бібліогр.: 3 назв.
Рубрики: Діти з особливими потребами--навчання--нетрадиційні уроки
Кл.слова (ненормовані):
нетрадиційні уроки -- уроки-проекти -- уроки-ігри -- діти з порушенням інтелектуального розвитку -- учні з особливими освітніми потребами


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Михайлова, Л. В.
    Слова, близькі за значенням (синоніми) [Текст] : [урок з української мови для учнів 3-го класу з особливими освітніми потребами] / Л. В. Михайлова // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2019. - N 1. - С. 18–19. : іл.
Рубрики: Діти з особливими потребами--навчання--уроки української мови
Кл.слова (ненормовані):
уроки української мови -- методика викладання -- синоніми -- учні з особливими освітніми потребами


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Куст, С. М.
    Свято української казки [Текст] : [позакласний захід для учнів 1-го класу з особливими освітніми потребами] / С. М. Куст // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2019. - N 1. - С. 20–21. : іл.
Рубрики: Діти з особливими потребами--позакласні заходи
Кл.слова (ненормовані):
свята -- позакласні заходи -- казки -- учні з особливими освітніми потребами


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Комбарова, А. О.
    Графіка. Інструменти графічного редактора. Заливка. Палітра [Текст] : [урок інформатики для дитини 1-го року навчання з розладами аутичного спектра] / А. О. Комбарова // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2019. - N 1. - С. 22–23 : іл. - Бібліогр.: 8 назв.
Рубрики: Діти з особливими потребами--навчання--уроки інформатики
Кл.слова (ненормовані):
уроки інформатики -- графічний редактор -- учні з особливими освітніми потребами -- діти-аутисти


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Губар, О. М.
    Діагностичний інструментарій визначення рівня розумового розвитку дитини 1-го року навчання в школі [Текст] / О. М. Губар, К. В. Самолюк // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2019. - N 1. - С. 24–31 : іл. - Бібліогр.: 8 назв.
Рубрики: Діти з особливими потребами--діагностичне обстеження
Кл.слова (ненормовані):
розумовий розвиток -- діагностика -- молодші школярі -- учні з особливими освітніми потребами


Дод.точки доступу:
Самолюк, К. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ДзОП-1/2019/5
   Журнал

Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка [Текст] : науково-методичний журнал/ методична література. - Х. : Видавнича група "Основа", 2014 - . - Виходить щомісячно
2019р. N 5
Зміст:
Інтернет-марафон видавничої групи "Основа" : [про Інтернет-марафони, організовані Видавничою групою "Основа", які відбулися у березні 2019 року]. - С.2–3.
Кл.слова: інтернет-марафони, професійне зростання, педагоги
Борович, Р. Р. Шляхи розв’язання проблем раннього дитячого аутизму : [вивчено проблему дитячого аутизму. Окреслено шляхи навчання та виховання дітей із даною особливістю психічного розвитку] / Р. Р. Борович. - С.4–8. - Бібліогр.: 9 назв. : фото.
Кл.слова: порушення психічного розвитку, ранній дитячий аутизм, корекційна робота
Максимчук, Ю. Й. Формування комунікативної компетентності учнів з особливими освітніми потребами шляхом розвитку критичного мислення : [розглянуто проблему формування комунікативної компетентності дітей з особливими освітніми потребами. Доведено, що її формування варто розпочинати з раннього віку, що є найважливішою передумовою успішності навчання в основній та старшій школі, зокрема шляхом розвитку критичного мислення.] / Ю. Й. Максимчук. - С.9–11. - Бібліогр.: 7 назв. : фото., іл.
Кл.слова: комунікативна компетентність, критичне мислення, учні з особливими освітніми потребами
Нагорна, О. Б. Формування рухових компетентностей у дітей із порушеннями функцій опорно-рухового апарату в дошкільному та молодшому шкільному віці : [рекомендації вчителям, батькам, реабілітологам щодо формування рухових компетентностей у дітей із порушеннями функцій опорно-рухового апарату в дошкільному та молодшому шкільному віці] / О. Б. Нагорна. - С.12–13. - Бібліогр.: 8 назв. : фото.
Кл.слова: рухові компетентності, порушення опорно-рухового апарату, рухові розлади
Бабаляк, С. В. Кухонне обладнання : [розробка уроку соціально-побутового орієнтування у 8-му класі для дітей із легкою розумовою відсталістю] / С. В. Бабаляк. - С.14–19. : іл., табл.
Кл.слова: соціально-побутове орієнтування, діти з легкою розумовою відсталістю, уроки
Чиж, В. М. Оповідання про Україну. Ангел-хранитель Києва : [розробка уроку з української літератури для дітей 6-го класу з легкою розумовою відсталістю] / В. М. Чиж. - С.20–22 : фото., іл.
Кл.слова: українська література, діти з легкою розумовою відсталістю, уроки
Свириденко, О. В. У світі казки чарівної : [розробка уроку позакласного читання для учнів 2-го класу з дислексією] / О. В. Свириденко. - С.23–25. : фото., іл.
Кл.слова: позакласне читання, дислексія, уроки
Штіль, С. Ю. Формування мовленнєвих компетентностей у дошкільників з особливими освітніми потребами шляхом розвитку дрібної моторики : [розглянуто шляхи розвитку дрібної моторики дітей дошкільного віку з особливими освітніми потребами, які сприятимуть формуванню мовленнєвих компетентностей дітей] / С. Ю. Штіль. - С.26–28. - Бібліогр.: 5 назв. : фото., табл.
Кл.слова: мовленнєві компетентності, розвиток моторики, діти дошкільного віку
Коротун, Н. М. Прийоми збереження та зміцнення здоров’я дітей молодшого шкільного віку з особливими освітніми потребами під час навчально-виховного процесу : [містяться рекомендації вчителям щодо збереження та зміцнення здоров’я дітей молодшого шкільного віку з особливими освітніми потребами під час навчально-виховного процесу] / Н. М. Коротун. - С.29–30. - Бібліогр.: 6 назв. : іл.
Кл.слова: збереження здоров’я, зміцнення здоров’я, молодші школярі
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Максимчук, Ю. Й.
    Формування комунікативної компетентності учнів з особливими освітніми потребами шляхом розвитку критичного мислення [Текст] : [розглянуто проблему формування комунікативної компетентності дітей з особливими освітніми потребами. Доведено, що її формування варто розпочинати з раннього віку, що є найважливішою передумовою успішності навчання в основній та старшій школі, зокрема шляхом розвитку критичного мислення.] / Ю. Й. Максимчук // . - С. 9–11 : фото., іл. - Бібліогр.: 7 назв.
Рубрики: Діти з особливими потребами--формування комунікативної компетентності
Кл.слова (ненормовані):
комунікативна компетентність -- критичне мислення -- учні з особливими освітніми потребами


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)