Шифр: П-Т./2005/6
   Журнал

Психолог. Тести. Роздатковий матеріал [Текст]. - К. : Шкільний світ, 2005 - . - ISSN 966-8651-42-1. - Виходить щомісячно
2005р. N 6 (Методика шифрування цифрових символів (субтест тесту Д. Векслера))
Зміст:
Методика шифрування цифрових символів (субтест тесту Д. Векслера). - С.1-128
Кл.слова: розумовий розвиток, дитяча психологія, інтелект
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




   
    Методика шифрування цифрових символів (субтест тесту Д. Векслера) [Текст] // Психолог. Тести. Роздатковий матеріал. - 2005. - N6(Методика шифрування цифрових символів (субтест тесту Д. Векслера)). - С. 1-128 . - ISSN 966-8651-
ДРНТІ
ББК 88.4 + 88.8
Рубрики: тести
   інтелект

   розумовий розвиток

   методики

Кл.слова (ненормовані):
розумовий розвиток -- дитяча психологія -- інтелект


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Орап, М.
    Реалізація ідей В.О.Сухомлинського щодо розумового розвитку першокласників під час уроків навчання грамоти [Текст] / М. Орап // Початкова школа : Науково- методичний журнал. - 2007. - N9. - С. 1-2 . - ISSN 0131-5358
Рубрики: Початкова школа--навчання грамоти
   Початкова школа--уроки української мови

   Початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
розумовий розвиток -- навчання грамоти


Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


88.8
С 85


   
    Структура взаимосвязей когнитивных характеристик и успешности в арифметике у дошкольников: кросскультурный анализ / С. Б. Малых [и др.] // Вопр. психологии : науч. журн. - 2012. - № 5. - С. 133-143. - Бібліогр.: 33 назв. . - ISSN 0042-8841
ББК 88.8
Рубрики: Психологія дошкільника--когнітивні функції
   Дошкільники--розумовий розвиток

   Росія--психологія--дитяча психологія
    Китай--психологія--дитяча психологія

    Киргизстан--психологія--дитяча психологія

Кл.слова (ненормовані):
дитяча психологія -- арифметичні дії -- когнітивні функції -- дошкільники -- розумовий розвиток -- відчуття числа -- кроскультурні відмінності -- соціокультурні фактори -- генетичні фактори -- лінгвістичні фактори
Анотація: Представлено результати кроскультурного аналізу структури взаємозв'язків когнітивних характеристик і індивідуальних відмінностей успішності в арифметиці дітей старшого дошкільного віку Російської Федерації (російська популяція), Киргизької Республіки (киргизька і дунганска популяції) і Китайської Народної Республіки (китайська популяція).


Дод.точки доступу:
Малых, С. Б.; Тихомирова, Т. Н.; Жоу, С.; Мисожникова, Е. Б.; Давидова, Ю. А.

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.924
К 17


    Калошин, В. Ф.
    Как успешно развивать ребенка [Текст] / В. Ф. Калошин // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал. - 2013. - N 3. - С. 56-61. - Закінчення. Початок в № 2. - 2013.
ДРНТІ
ББК 74.924
Рубрики: Сім’я--розумовий розвиток дитини
Кл.слова (ненормовані):
розумовий розвиток -- сімейна педагогіка


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


88.6
А 39


    Акимова, М. К.
    Коррекционно-развивающие программы для детей [Текст] / М. К. Акимова, В. Т. Козлова // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2013. - N 6. - С. 47-55
ДРНТІ
ББК 88.6
Рубрики: Корекційно-розвивальна програма--діти--мисленнєва діяльність
Кл.слова (ненормовані):
розумовий розвиток -- психодіагностика дітей -- психологія навчання


Дод.точки доступу:
Козлова, В.Т.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


88.6
А 39


    Акимова, М. К.
    Коррекционно-развивающие программы для детей [Текст] / М. К. Акимова, В. Т. Козлова // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2013. - N 5. - С. 60-65
ББК 88.6
Рубрики: Корекційно-розвивальна робота--діти
   Психологія навчання--діти

Кл.слова (ненормовані):
розумовий розвиток -- психодіагностика дітей -- психологія навчання


Дод.точки доступу:
Козлова, В.Т.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


88.6
А 39


    Акимова, М. К.
    Коррекционно-развивающие программы для детей [Текст] / М. К. Акимова, В. Т. Козлова // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2013. - N 8. - С. 65-72. - Библиогр. в конце ст.
ББК 88.6
Рубрики: Корекційно-розвивальна робота--діти
Кл.слова (ненормовані):
розумовий розвиток -- психодіагностика дітей -- психологія навчання


Дод.точки доступу:
Козлова, В.Т.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


88.37
Я 77


    Ярошевская, С. В.
    Точность оценки ума окружающих в зависимости от уровня интеллекта оценивающего [Текст] / С. В. Ярошевская // Вопросы психологии : Научный журнал. - 2013. - N 6. - С. 69-77. . - ISSN 0042-8841
ББК 88.37
Рубрики: Інтелект--психологія
Кл.слова (ненормовані):
розумовий розвиток -- інтелект -- імпліцитні уявлення


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Бондар, Людмила.
    В. О. Сухомлинський про підручник як засіб розумового розвитку молодших школярів / Л. Бондар // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 7. - С. 42-46. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 0131-6788
Рубрики: Педагогіка України--персоналії педагогів
   Молодші школярі--розумовий розвиток

Кл.слова (ненормовані):
початкова освіта -- розумове виховання -- розумовий розвиток -- підручники -- виховна система -- дитяча бібліотека -- індивідуальні інтереси
Анотація: У статті висвітлено теоретично обгрунтовані й перевірені практикою ідеї В. О. Сухомлинського про підручник як засіб розумового розвитку молодших школярів, показано новаторство і значущість його педагогічних положень, зокрема для сучасної початкової школи.


Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (український педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \о нем\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)




    Калініченко, Людмила.
    Ідеї Олександра Скрипченка про формування творчого мислення молодших школярів [Текст] : (друга половина 1950-х - 1980-ті рр.) / Л. Калініченко // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2016. - № 5/6. - С. 66-71. - Бібліогр.: 18 назв. . - ISSN 0131-6788
Рубрики: Початкова школа--формування мислення учнів
   педагоги України

Кл.слова (ненормовані):
зміст початкової освіти -- молодший шкільний вік -- розумовий розвиток -- творче мислення -- українські педагоги
Анотація: У статті висвітлено психолого-педагогічні погляди О. Скрипченка (1921 - 2007) на шляхи формування творчого мислення молодших школярів.


Дод.точки доступу:
Скрипченко, Олександр Васильович (доктор психологічних наук, професор, Почесний член АПН України, Заслужений працівник народної освіти УРСР, учасник Великої Вітчизняної війни ; 1921-2007) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


37(091)(477)-051Сухомлинський
Б 24


    Баранюк, Ірина.
    Василь Сухомлинський про гармонію емоційно-образного та логіко-розумового у вихованні дитини / І. Баранюк // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 3/4. - С. 46-50 : фотогр. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК
Рубрики: Педагогіка України--персоналії педагогів
Кл.слова (ненормовані):
українські педагоги -- виховання дитини -- Павлиська школа -- розумовий розвиток -- образне мислення -- виховання красою
Анотація: Автор статті розкриває особливості педагогічної системи В. Сухомлинського щодо поєдніння емоційно-образного та логіко-розумового виховання дітей.


Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (український педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


37:001.32(477)]Савченко
К 17


    Калініченко, Людмила.
    Ідеї Олександри Савченко про вплив пізнавальної активності та самостійності на формування творчого мислення молодших школярів (1970–1990-ті рр.) / Л. Калініченко // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 5/6. - С. 26–30. - Бібліогр.: 11 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК
Рубрики: Молодші школярі--мислення--формування
   педагоги України

Кл.слова (ненормовані):
розумовий розвиток -- пізнавальна самостійність -- пізнавальна активність -- творче мислення -- учні початкової школи -- українські педагоги 20 ст.
Анотація: У статті висвітлено погляди О. Савченко на формування творчого мислення молодших школярів . Розкрито тлумачення вченою понять "творче мислення", "пізнавальна активність", "пізнавальна самостійність".


Дод.точки доступу:
Савченко, Олександра Яківна (учений у галузі загальної педагогіки і дидактики початкової школи, автор педагогічної системи формування пізнавальної самостійності молодших школярів ; 1942 р. н.) \о ней\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.2.012(477)
К 21


    Карабаєва, І.
    Визначаємо рівень предметно-практичної компетенції старших дошкільників / Ірина Карабаєва // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 4. - С. 29–32. - Зміст: Показники сформованості ; Методика дослідження ; Додаток 1 : Картки до ігрової діагностичної методики "Я і Світ" ; Додаток 2 : Протокол оцінювання рівня сформованості прекдметно-практичної компетенції дитини старшого дошкільного віку ;
УДК
ББК 373.2.03(477)
Рубрики: Дошкільна освіта--педагогічні дослідження
   Дошкільне виховання--розумове виховання

Кл.слова (ненормовані):
дошкільна педагогіка -- педагогічні дослідження -- розумовий розвиток -- предметно-практична компетентність -- сформованість -- методика дослідження -- діагностичні методики -- Я і Світ, ігрова діагностична методика -- протокол оцінювання -- старший дошкільний вік


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ДзОП-1/2018/12
   Журнал

Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка [Текст] : науково-методичний журнал/ методична література. - Х. : Видавнича група "Основа", 2014 - . - Виходить щомісячно
2018р. N 12
Зміст:
Демиденко, Т. В. Кому і чому важко дається математика : [про ефективні шляхи навчання дітей з діскалькулією та акалькулією в умовах інклюзивного навчання] / Т. В. Демиденко. - С.2–5. - Бібліогр.: 3 назви. : фот.
Кл.слова: діскалькулія, акалькулія, інклюзивне навчання
Нікуліна, С. М. Лісовий гість : самопідготовка для учнів 5-го класу з вадами розумового розвитку / С. М. Нікуліна. - С.6–10 : мал.
Кл.слова: діти з вадами розумового розвитку, математика, українська мова
Гайтина, Л. Г. Приставка : урок русского языка в 6-м классе для учащихся с легкой умственной отсталостью / Л. Г. Гайтина. - С.11–12 : фот.
Кл.слова: діти з легкою розумовою відсталістю, уроки російської мови, префікс
Денисенко, Л. А. Відкрита самопідготовка у 8-му класі для учнів із затриманням психічного розвитку : [розробка занять самопідготовки з української мови на тему "Речення зі звертаннями і вставними словами" і зарубіжної літератури на тему "Роберт Л. Стівенсон"] / Л. А. Денисенко. - С.13–16 : мал., фот.
Кл.слова: домашня робота, українська мова, зарубіжна література
Андрущенко, Н. П. Матеріали для аудіювання [з української мови] для учнів 1-го класу спеціальної загальноосвітньої школи / Н. П. Андрущенко. - С.17–21 : фот.
Кл.слова: активізація пізнавальної діяльності, утворення нових слів, розвиток аудіативних навичок
Губар, О. М. Діагностичний інструментарій визначення рівня розумового розвитку дитини 1-го року навчання в школі : [зразки занять на два діагностичні тижні з розвитку мовлення, письма, рухів та орієнтиру в просторі; заняття з лічби, читання, конструювання, аплікації, самообслуговування, малювання] / О. М. Губар, К. В. Самолюк. - С.22–29.
Кл.слова: розумовий розвиток, учні 1 класу, діагностика
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Губар, О. М.
    Діагностичний інструментарій визначення рівня розумового розвитку дитини 1-го року навчання в школі [Текст] : [зразки занять на два діагностичні тижні з розвитку мовлення, письма, рухів та орієнтиру в просторі; заняття з лічби, читання, конструювання, аплікації, самообслуговування, малювання] / О. М. Губар, К. В. Самолюк // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2018. - N 12. - С. 22–29.
Рубрики: Діти з особливими потребами--навчання--діагностика розумового розвитку
Кл.слова (ненормовані):
розумовий розвиток -- учні 1 класу -- діагностика


Дод.точки доступу:
Самолюк, К. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ДзОП-1/2019/1
   Журнал

Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка [Текст] : науково-методичний журнал/ методична література. - Х. : Видавнича група "Основа", 2014 - . - Виходить щомісячно
2019р. N 1
Зміст:
Гришина, І. І. Сила слова : [вступне слово директора видавничої групи "Основа" про результати анкетування передплатників] / І. І. Гришина. - С.2–3. : іл.
Кл.слова: анкетування, передплатники, відгуки
Шевченко, О. В. Особливості опанування основ геометричних знань учнями з легкою розумовою відсталістю / О. В. Шевченко, О. В. Однолєткова. - С.4–9. - Бібліогр.: 5 назв. : фотогр.
Кл.слова: геометрія, методика викладання, геометричні фігури
Наказна, К. В. Використання нетрадиційних уроків у навчально-виховному процесі в закладах для дітей із порушеннями інтелектуального розвитку / К. В. Наказна. - С.10–13. - Бібліогр.: 3 назв. : фотогр.
Кл.слова: нетрадиційні уроки, уроки-проекти, уроки-ігри
Книщук, Т. І. Використання ґудзикотерапії в роботі з особливими дошкільниками / Т. І. Книщук. - С.14–17. - Бібліогр.: 7 назв. : фотогр.
Кл.слова: гудзикотерапія, розвивальні ігри, корекційні ігри
Михайлова, Л. В. Слова, близькі за значенням (синоніми) : [урок з української мови для учнів 3-го класу з особливими освітніми потребами] / Л. В. Михайлова. - С.18–19. : іл.
Кл.слова: українська мова, методика викладання, синоніми
Куст, С. М. Свято української казки : [позакласний захід для учнів 1-го класу з особливими освітніми потребами] / С. М. Куст. - С.20–21. : іл.
Кл.слова: свята, позакласні заходи, казки
Комбарова, А. О. Графіка. Інструменти графічного редактора. Заливка. Палітра : [урок інформатики для дитини 1-го року навчання з розладами аутичного спектра] / А. О. Комбарова. - С.22–23. - Бібліогр.: 8 назв. : іл.
Кл.слова: інформатика, графічний редактор, графіка
Губар, О. М. Діагностичний інструментарій визначення рівня розумового розвитку дитини 1-го року навчання в школі / О. М. Губар, К. В. Самолюк. - С.24–31. - Бібліогр.: 8 назв. : іл.
Кл.слова: розумовий розвиток, діагностика, молодші школярі
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Губар, О. М.
    Діагностичний інструментарій визначення рівня розумового розвитку дитини 1-го року навчання в школі [Текст] / О. М. Губар, К. В. Самолюк // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2019. - N 1. - С. 24–31 : іл. - Бібліогр.: 8 назв.
Рубрики: Діти з особливими потребами--діагностичне обстеження
Кл.слова (ненормовані):
розумовий розвиток -- діагностика -- молодші школярі -- учні з особливими освітніми потребами


Дод.точки доступу:
Самолюк, К. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Бех, Іван
    Плекаємо особистість: у діалозі з В. Сухомлинським [Текст] / іван Бех // Дошкільне виховання. - 2020. - № 11. - С. 3-5 . - ISSN 0321-1401
РУБ
Рубрики: Дошкільна освіта--персоналії педагогів
Кл.слова (ненормовані):
співпраця з батьками -- особистість дитини -- духовне життя дитини -- розумовий розвиток
Анотація: Розмірковуючи над тим, як плекати особистість дитини і будувати особистісно орієнтований освітній процес, неодмінно варто звернутися до наукової спадщини видатного педагога-гуманіста Василя Сухомлинського. Як пов’язані із сучасністю ідеї, висловлені понад пів сттоліття тому, розмірковує знаний науковець.


Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (український педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)