> Шифр: П2/2004/36 (вересень) Газета 2004р. N 36 (вересень) Ніколаєва, А. Психологія та психологи / А. Ніколаєва. - С.6-7 Череднік, Г. Становлення позитивної Я-концепції / Г. Череднік. - С.8-17 Кондратенко, Л. Первинне обстеження для виявлення потенційних навчальних труднощів дітей / Л. Кондратенко. - С.18-24 Карабаєва, І. Фантазії наших дітей / І. Карабаєва. - С.25-27 Гриценок, Л. "Комп’ютерні пристрасті" / Л. Гриценок. - С.28-30 Мироненко, О. Феномен Карла Роджерса / О. Мироненко. - С.30-31 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Карабаєва, І. Фантазії наших дітей [Текст] / І. Карабаєва> // Психолог. - 2004. - N36 (вересень). - С. 25-27
Рубрики: дошкільне виховання Дитячі фантазії Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ОД1/2006/4 Журнал 2006р. N 4 Карабаєва, І. І. Педагогічна підтримка як механізм розвитку творчого спрямованого фантазування дітей старшого дошкільного віку / І.І. Карабаєва. - С.13-20. Яновська, Т. А. Формування мислення молодшого школяра в процесі розвиаального навчання / Т.А. Яновська. - С.21-24. Череповська, Н. І. Вивчення творчості київського періоду Михайла Врубеля / Н.І. Череповська. - С.45-54. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Карабаєва, І. І. Педагогічна підтримка як механізм розвитку творчого спрямованого фантазування дітей старшого дошкільного віку [Текст] / І.І. Карабаєва> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - 2006. - N4. - С. 13-20. Рубрики: психологія дошкільника Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ОД1/2007/9 Журнал 2007р. N 9 Пасіхов, Ю. Я. Реалізація концепції інформаційно-освітнього середовища та її вправадження в навчально-виховний процес та адміністративну діяльність у фізико-математичній гімназії / Ю. Я. Пасіхов. - С.2-7 Старчик, Л. М. Розвиток творчих здібностей на уроках української мови та літератури / Л. М. Старчик. - С.8-10 Мірошниченко, О. К. Методичні рекомендації щодо розвитку пам’яті вихованців в умовах ліцею-інтернату / О. К. Мірошниченко. - С.17-24 (далі буде) Нечаєва, О. С. Шляхи формування мотивації досягнення успіху в обдарованих підлітків / О. С. Нечаєва. - С.25-30 (далі буде) Калошин, В. Ф. Педагогічні стратегії досягнення успіху / В. Ф. Калошин. - С.31-36 (далі буде) Карабаєва, І. І. Обдаровані дошкільники: методи ознайомлення з буквеними знаками на образній основі / І. І. Карабаєва. - С.44-47 Гулько, Ю. А. Многогранный талант Святого исповедника, архиепископа Симферопольского и Крымского Луки [В.Ф.Войно-Ясенецкого] / Ю. А. Гулько. - С.37-43 Янковчук, М. М. Розвиток обдарованості: практичний досвід / М. М. Янковчук. - С.48-54 (далі буде) Чорна, Л. Г. Психологічні особливості впливу сучасного телебачення на прояви творчого потенціалу дітей / Л. Г. Чорна. - С.56-63 (далі буде) Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Карабаєва, І. І. Обдаровані дошкільники: методи ознайомлення з буквеними знаками на образній основі [Текст] / І. І. Карабаєва> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - 2007. - N9. - С. 44-47 Рубрики: Обдаровані діти--дошкільники психологія дошкільника Кл.слова (ненормовані): уява дитини Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ОД1/2008/8 Журнал 2008р. N 8 Зазимко, О. В. Теоретичні засади визначення особистісних чинників розвитку обдарованості / О.В. Зазимко. - С.2-7 Мойсеєнко, Л. А. Процесуально-динамічний зміст проектування розв’язку творчих математичних задач студентами технічного ВНЗ / Л.А. Мойсеєнко. - С.8-19 Карабаєва, І. І. Комплексний підхід у вивченні обдарованих дітей старшого дошкільного віку / І.І. Карабаєва. - С.23-28 Нечаєва, О. С. Розвиток навичок спілкування підлітків з проявами інтелектуальної обдарованості / О.С. Нечаєва, О.А. Гомель. - С.36-40 Харцій, О. М. Формування творчого компоненту особистості школярів / О.М. Харцій. - С.41-44 Карпенко, Н. А. Розуміння батьками проявів дитячої обдарованості як творчий процес / Н.А. Карпенко. - С.45-54 Загребельна, О. О. Дослідження проявів інтелектуальної та творчої обдарованості : теоретичний аналіз / О.О. Загребельна. - С.63-67 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Карабаєва, І. І. Комплексний підхід у вивченні обдарованих дітей старшого дошкільного віку [Текст] / І.І. Карабаєва> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - 2008. - N8. - С. 23-28 Рубрики: діти обдаровані Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ОД1/2008/10 Журнал 2008р. N 10 Пономарьова-Семенова, Р. О. Психологічні принципи розвитку креативності обдарованої особистості / Р. О. Пономарьова-Семенова. - С.2-10 Беженар, Г. Д. Освітнє середовище гімназії як засіб самореалізації обдарованої особистості / Г. Д. Беженар. - С.11-27 Воронюк, І. В. Система психолого-педагогічних засобів розвитку конструктивності старшокласників / І. В. Воронюк. - С.28-35 Сербіновська, Н. В. Психологічні труднощі обдарованих учнів / Н. В. Сербіновська. - С.36-42 Карабаєва, І. І. Взаємозв’язок уяви, гри та навчання в дошкільному віці / І. І. Карабаєва, К. В. Карасьова. - С.51-55 Тітов, І. Г. Творча уява молодшого школяра: її критерії та функції у навчальній діяльності / І. Г. Тітов. - С.56-61 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Карабаєва, І. І. Взаємозв’язок уяви, гри та навчання в дошкільному віці [Текст] / І. І. Карабаєва, К. В. Карасьова> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - 2008. - N10. - С. 51-55 Рубрики: Дошкільна освіта--заняття Дод.точки доступу: Карасьова, К. В. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2008/1 Журнал 2009р. N 1 Ладивір, С. Педагогіка розвитку - стратегічна лінія модернізації дошкільної ланки освіти / С. Ладивір. - С.4-8 Наливайко, О. Практика впровадження Базової програми "Я у Світі" в дошкільному закладі / О. Наливайко, І. Деуля. - С.9-19 Омельяненко, Н. Вихователь-методист: вимоги до посади / Н. Омельяненко. - С.20-25 Бурова, А. Організація ігрової діяльності дошкільників / А. Бурова. - С.29-33 Карабаєва, І. Режисерські ігри дошкільників: організація і педагогічна підтримка / І. Карабаєва. - С.34-39 Чадова, Н. Вихователь - творча професія! / Н. Чадова. - С.40-46 Бойко, Л. Створення предметно-ігрового середовища для дітей раннього віку / Л. Бойко. - С.57-62 Горбатих, В. Конструювання: технології розвитку / В. Горбатих. - С.67-70 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2009/3 Журнал 2009р. N 3 Дятленко, Н. До дитячої самоповаги з особливою увагою / Н. Дятленко. - С.12-19. Мартинюк, Н. Інтерактивна ділова гра / Н. Мартинюк. - С.22-24. Карабаєва, І. Інтерактивні методи в роботі вихователя-методиста та практичного психолога / І. Карабаєва. - С.26-30. Герасименко, Л. Гармонійний розвиток та успішна соціалізація дітей / Л. Герасименко. - С.46-50. Хижняк, Г. Моніторинг індивідуальних досягнень дітей з особливими потребами / Г. Хижняк, Л. Луканьова, Т. Цис. - С.60-71. Горбатюк, В. Конструювання як самостійний вид діяльності / В. Горбатюк. - С.71-74. Чадова, Н. День Землі: Сценарій свята / Н. Чадова. - С.75-80. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Карабаєва, І. Режисерські ігри дошкільників: організація і педагогічна підтримка [Текст] / І. Карабаєва> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2009. - N1. - С. 34-39 Рубрики: Дошкільна освіта--ігри Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Карабаєва, І. Інтерактивні методи в роботі вихователя-методиста та практичного психолога [Текст] / І. Карабаєва> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2009. - N3. - С. 26-30. Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота психолог (професія) Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ДС-1/2011/1 Газета 2011р. N 1 Карабаєва, І. Пісочні фантазії / І. Карабаєва. - С.2-3 Про доречні (і не дуже доречні) свята. - С.1-8 (Вкладка) Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
К 21 Карабаєва, І. Пісочні фантазії [Текст] / І. Карабаєва> // Дитячий садок. Шкільний світ : Газета. - 2011. - N 1. - С. 2-3 Рубрики: Дошкільна освіта--ігри Кафедра дошкільної освіти Кл.слова (ненормовані): ігри з піском Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
В 40 Взаємозв’язок когнітивних та особистісних чинників у розвитку обдарованості [Текст] : монографія / Р. О. Семенова [та інші] ; за ред. Р. О. Семенової ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - К. : Педагогічна думка, 2008. - 144 с. : табл. - Авт. вказ. на звороті тит. л. - Бібліогр.: с. 135-143 (147 назв). - ISBN 978-966-644-114-3 : 23.00 грн. Зміст: Теоретико-методологічні підходи до проблеми взаємозв’язку когнітивних та особистісних чинників у розвитку обдарованості Емпіричне дослідження взаємозв’язку когнітивних та особистісних чинників у розвитку обдарованості на різних етапах онтогенезу в умовах профільно-професійної освіти РУБ 156 Рубрики: Обдарованість--розвиток Обдаровані учні--розвиток здібностей Обдаровані діти--дошкільники--розвиток творчого потенціалу Обдарованість--музична обдарованість Обдарованість--інтелектуальна обдарованість Обдарованість--образотворча обдарованість психологія обдарованості Кл.слова (ненормовані): обдаровані учні Дод.точки доступу: Семенова, Римма Олександрівна; Корольов, Д. К.; Мельник, М. О.; Нечаєва, О. С.; Карабаєва, І. І.; Соловей, Я. Г.; Сніжна, М. А.; Семенова, Римма Алексадрівна \ред.\; Академія педагогічних наук України; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2017/2 Журнал 2017р. N 2 Піроженко, Т. Двигун прогресу, або Гра як джерело розвитку дошкільників / Тамара Піроженко. - С.4–6. Піроженко, Т. Відповідальність дорослого за дитячу гру: стратегічний орієнтир / Тамара Піроженко. - С.7–11. Кондратець, І. Дитячі ігри очима дорослих, або Навчаємо педагогів бути активними учасниками дитячої гри / Інна Кондратець. - С.12–18. Гра – дитина – дорослий : рефлексивна анкета для педагогів. - С.[19–21]. Корнєєва, О. Вихователі, які вміють грати, – виграють / Оксана Корнєєва. - С.22–27. Шуть, М. Технологічна карта організатора гри / Микола Шуть. - С.[28–29]. Музика, О. Про непусті дитячі пустощі / Олена Музика. - С.30–33. Соловйова, Л. Розвивальний потенціал рухливої гри у становленні довільної поведінки дошкільника / Людмила Соловйова. - С.34–39. Гуменчук, В. Довжарики, як і малята, люблять в різні ігри грати / Валентина Гуменчук, Олена Маричева. - С.40–45. Дідич, М. Кожному в пісочниці погратися хочеться / Марія Дідич. - С.46–51. Карабаєва, І. Визначаємо рівень сформованості ігрової компетентності / Ірина Карабаєва. - С.52–58. Тест "Ігрова діяльність". - С.59–60. Основні форми методичної роботи. - С.[61]. Карабаєва, І. Розв’язуємо проблеми граючи, або Ділова гра в методичній роботі / Ірина Карабаєва. - С.62–64. Проводимо ділову гру. - С.[65]. Усесвітній день авіації та космонавтики. - С.66–67. Тертишна, Н. Космічна лабораторія : конспект бінар. інтегр. заняття для дітей ст. групи / Наталія Тертишна. - С.68–71. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 21 Карабаєва, І. Визначаємо рівень сформованості ігрової компетентності / Ірина Карабаєва> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 2. - С. 52–58. - Зміст: Показники сформованості ; Методика дослідження ; Додаток 1 : Протокол оцінювання рівня сформованості ігрової компетентності дитини старшого дошкільного віку : ч. 1 ; Додаток 2 : Протокол оцінювання рівня сформованості ігрової компетентності дитини старшого дошкільного віку : ч. 2. Рубрики: Дошкільна освіта--ігри Кл.слова (ненормовані): ігри -- ігрова компетентність -- старший дошкільний вік -- педагогічні дослідження Анотація: У статті описано спосіб оцінки сформованості ігрової компетентності дошкільників. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |