> Шифр: ОД1/2006/4 Журнал 2006р. N 4 Карабаєва, І. І. Педагогічна підтримка як механізм розвитку творчого спрямованого фантазування дітей старшого дошкільного віку / І.І. Карабаєва. - С.13-20. Яновська, Т. А. Формування мислення молодшого школяра в процесі розвиаального навчання / Т.А. Яновська. - С.21-24. Череповська, Н. І. Вивчення творчості київського періоду Михайла Врубеля / Н.І. Череповська. - С.45-54. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Карабаєва, І. І. Педагогічна підтримка як механізм розвитку творчого спрямованого фантазування дітей старшого дошкільного віку [Текст] / І.І. Карабаєва> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - 2006. - N4. - С. 13-20. Рубрики: психологія дошкільника Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ОД1/2007/9 Журнал 2007р. N 9 Пасіхов, Ю. Я. Реалізація концепції інформаційно-освітнього середовища та її вправадження в навчально-виховний процес та адміністративну діяльність у фізико-математичній гімназії / Ю. Я. Пасіхов. - С.2-7 Старчик, Л. М. Розвиток творчих здібностей на уроках української мови та літератури / Л. М. Старчик. - С.8-10 Мірошниченко, О. К. Методичні рекомендації щодо розвитку пам’яті вихованців в умовах ліцею-інтернату / О. К. Мірошниченко. - С.17-24 (далі буде) Нечаєва, О. С. Шляхи формування мотивації досягнення успіху в обдарованих підлітків / О. С. Нечаєва. - С.25-30 (далі буде) Калошин, В. Ф. Педагогічні стратегії досягнення успіху / В. Ф. Калошин. - С.31-36 (далі буде) Карабаєва, І. І. Обдаровані дошкільники: методи ознайомлення з буквеними знаками на образній основі / І. І. Карабаєва. - С.44-47 Гулько, Ю. А. Многогранный талант Святого исповедника, архиепископа Симферопольского и Крымского Луки [В.Ф.Войно-Ясенецкого] / Ю. А. Гулько. - С.37-43 Янковчук, М. М. Розвиток обдарованості: практичний досвід / М. М. Янковчук. - С.48-54 (далі буде) Чорна, Л. Г. Психологічні особливості впливу сучасного телебачення на прояви творчого потенціалу дітей / Л. Г. Чорна. - С.56-63 (далі буде) Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Карабаєва, І. І. Обдаровані дошкільники: методи ознайомлення з буквеними знаками на образній основі [Текст] / І. І. Карабаєва> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - 2007. - N9. - С. 44-47 Рубрики: Обдаровані діти--дошкільники психологія дошкільника Кл.слова (ненормовані): уява дитини Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ОД1/2008/8 Журнал 2008р. N 8 Зазимко, О. В. Теоретичні засади визначення особистісних чинників розвитку обдарованості / О.В. Зазимко. - С.2-7 Мойсеєнко, Л. А. Процесуально-динамічний зміст проектування розв’язку творчих математичних задач студентами технічного ВНЗ / Л.А. Мойсеєнко. - С.8-19 Карабаєва, І. І. Комплексний підхід у вивченні обдарованих дітей старшого дошкільного віку / І.І. Карабаєва. - С.23-28 Нечаєва, О. С. Розвиток навичок спілкування підлітків з проявами інтелектуальної обдарованості / О.С. Нечаєва, О.А. Гомель. - С.36-40 Харцій, О. М. Формування творчого компоненту особистості школярів / О.М. Харцій. - С.41-44 Карпенко, Н. А. Розуміння батьками проявів дитячої обдарованості як творчий процес / Н.А. Карпенко. - С.45-54 Загребельна, О. О. Дослідження проявів інтелектуальної та творчої обдарованості : теоретичний аналіз / О.О. Загребельна. - С.63-67 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Карабаєва, І. І. Комплексний підхід у вивченні обдарованих дітей старшого дошкільного віку [Текст] / І.І. Карабаєва> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - 2008. - N8. - С. 23-28 Рубрики: діти обдаровані Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ОД1/2008/10 Журнал 2008р. N 10 Пономарьова-Семенова, Р. О. Психологічні принципи розвитку креативності обдарованої особистості / Р. О. Пономарьова-Семенова. - С.2-10 Беженар, Г. Д. Освітнє середовище гімназії як засіб самореалізації обдарованої особистості / Г. Д. Беженар. - С.11-27 Воронюк, І. В. Система психолого-педагогічних засобів розвитку конструктивності старшокласників / І. В. Воронюк. - С.28-35 Сербіновська, Н. В. Психологічні труднощі обдарованих учнів / Н. В. Сербіновська. - С.36-42 Карабаєва, І. І. Взаємозв’язок уяви, гри та навчання в дошкільному віці / І. І. Карабаєва, К. В. Карасьова. - С.51-55 Тітов, І. Г. Творча уява молодшого школяра: її критерії та функції у навчальній діяльності / І. Г. Тітов. - С.56-61 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Карабаєва, І. І. Взаємозв’язок уяви, гри та навчання в дошкільному віці [Текст] / І. І. Карабаєва, К. В. Карасьова> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - 2008. - N10. - С. 51-55 Рубрики: Дошкільна освіта--заняття Дод.точки доступу: Карасьова, К. В. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
В 40 Взаємозв’язок когнітивних та особистісних чинників у розвитку обдарованості [Текст] : монографія / Р. О. Семенова [та інші] ; за ред. Р. О. Семенової ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - К. : Педагогічна думка, 2008. - 144 с. : табл. - Авт. вказ. на звороті тит. л. - Бібліогр.: с. 135-143 (147 назв). - ISBN 978-966-644-114-3 : 23.00 грн. Зміст: Теоретико-методологічні підходи до проблеми взаємозв’язку когнітивних та особистісних чинників у розвитку обдарованості Емпіричне дослідження взаємозв’язку когнітивних та особистісних чинників у розвитку обдарованості на різних етапах онтогенезу в умовах профільно-професійної освіти РУБ 156 Рубрики: Обдарованість--розвиток Обдаровані учні--розвиток здібностей Обдаровані діти--дошкільники--розвиток творчого потенціалу Обдарованість--музична обдарованість Обдарованість--інтелектуальна обдарованість Обдарованість--образотворча обдарованість психологія обдарованості Кл.слова (ненормовані): обдаровані учні Дод.точки доступу: Семенова, Римма Олександрівна; Корольов, Д. К.; Мельник, М. О.; Нечаєва, О. С.; Карабаєва, І. І.; Соловей, Я. Г.; Сніжна, М. А.; Семенова, Римма Алексадрівна \ред.\; Академія педагогічних наук України; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |