> Шифр: РШ/2002/11 Журнал 2002р. N 11 Завгородня, Т. Штрихи до портрету сучасного старшокласника / Т. Завгородня. - С.3-5. Кл.слова: психологія старшокласника Сушенцев, О. Сутність пізнавальної діяльності учнів / О. Сушенцев. - С.13-15. Кл.слова: психологія навчання Шушара, Т. Навчально-пізнавальна діяльність учнів: зміст і основні критерії / Т. Шушара. - С.17-18. Кл.слова: психологія навчання Порох, Л. Розвиток творчої особистості школяра як психолого-педагогічна проблема сучасності / Л., Порох Л., Н. Максимова. - С.42-44. Кл.слова: психологія навчання Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (4) Вільні: Ч.З.№2 (4) |
Сушенцев, О. Сутність пізнавальної діяльності учнів [Текст] / О. Сушенцев> // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2002. - N11. - С. 13-15. . - ISSN 0131-6788
Рубрики: психологія навчання Кл.слова (ненормовані): психологія навчання Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (4) Вільні: Ч.З.№2 (4) |
Шушара, Т. Навчально-пізнавальна діяльність учнів: зміст і основні критерії [Текст] / Т. Шушара> // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2002. - N11. - С. 17-18. . - ISSN 0131-6788
Рубрики: психологія навчання Кл.слова (ненормовані): психологія навчання Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (4) Вільні: Ч.З.№2 (4) |
Порох , Л. Розвиток творчої особистості школяра як психолого-педагогічна проблема сучасності [Текст] / Л. Порох, Н. Максимова> // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2002. - N11. - С. 42-44. . - ISSN 0131-6788
Рубрики: психологія навчання Кл.слова (ненормовані): психологія навчання Дод.точки доступу: Максимова, Н. Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (4) Вільні: Ч.З.№2 (4) |
> Шифр: П2/2002/48 Газета 2002р. N 48 Главник, О. ЇЇ величність дитина: Психологія дитини / О. Главник. - С.1-2 Кл.слова: дитяча психологія Максименко, С. Індивідуальний підхід до учня під час уроку / С. Максименко. - С.3-5., психологія навчання Полякова, Г. Чи готова дитина бути щасливою / Г. Полякова Кл.слова: дитяча психологія Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: П2/2003/1 Газета 2003р. N 1 Максименко, С. Перспективи індивідуального розвитку учня / С. Максименко. - С.3-5 Кл.слова: Психологія навчання Локалова, Н. Уроки з психології розвитку. Уроки 16-60 / Н. Локалова. - С.6-26 Кл.слова: Методика психології Тіхонова, М. Емоційна дезадаптація дітей молодшого шкільного віку / М. Тіхонова. - С.27-30 Кл.слова: Психологія навчання Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Максименко, С. Перспективи індивідуального розвитку учня [Текст] / С. Максименко> // Психолог. - 2003. - N1. - С. 3-5
Рубрики: Психологія навчання Кл.слова (ненормовані): Психологія навчання Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Тіхонова, М. Емоційна дезадаптація дітей молодшого шкільного віку [Текст] / М. Тіхонова> // Психолог. - 2003. - N1. - С. 27-30
Рубрики: Емоції Кл.слова (ненормовані): Психологія навчання Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ХБ-1/2003/4 Газета 2003р. N 4 Єлисеєва, Н. М. Науково-практична підготовка обдарованих дітей / Н.М. Єлисеєва. - С.5-6. Кл.слова: психологія навчання Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Єлисеєва, Н. М. Науково-практична підготовка обдарованих дітей [Текст] / Н.М. Єлисеєва> // Хімія. Біологія. : Газета для вчителів хімії. - 2003. - N4. - С. 5-6.
Рубрики: психологія навчання обдаровані діти Кл.слова (ненормовані): психологія навчання Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: Ф1/2003/3 Газета 2003р. N 3 Марченко, О. та ін. Проблема формування і розвитку в учнів середньої школи логічної пам’яті засобами фізики / О. та ін. Марченко. - С.1-3 Кл.слова: психологія навчання Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Марченко, О. та ін. Проблема формування і розвитку в учнів середньої школи логічної пам’яті засобами фізики [Текст] / О. та ін. Марченко> // Фізика : Всеукраїнська газета для вчителів. - 2003. - N3. - С. 1-3
Рубрики: психологія навчання пам’ять Кл.слова (ненормовані): психологія навчання Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 86 Психологічна підтримка творчості учня [Текст] / упоряд. О.Главник, В.Зоц. - К. : Редакції загальнопедагогічних газет, 2003. - 128 с. - (Бібліотека "Шкільного світу") Зміст: Моргун, В. Розвиток інтелектуально-евристичних здібностей учня / В. Моргун. - С .4-8 Стрельніков, В. Методики оцінювання інтелекту та критерії творчої особистості / В. Стрельніков. - С .9-17 Настенко, Н. Творча обдарованість учнів: характерні особливості / Н. Настенко. - С .18-29 Білик, Н. Моделювання процесу предметних олімпіад / Н. Білик. - С .30-34 Кл.слова: тести Настенко, Н. Тренінг із творчої психотехніки / Н. Настенко. - С .35-38 Кл.слова: релаксація Ручка, І. Підтримка творчого потенціалу учня у навчально-виховному процесі / І. Ручка. - С .39-42 Зоц, В. Колективне та індивідуальне в освітньому результаті / В. Зоц. - С .43-50 Кл.слова: психологія навчання Писаренко, О. Творчий потенціал можна розвинути: Програма з розвитку креативності у старшокласників / О. Писаренко. - С .51-59 Кл.слова: психологія навчання Сологуб, А. Креативне навчання: талант і здоров’я / А. Сологуб. - С .60-65 Кл.слова: психологія навчання, диференційоване навчання Хрипункова, Л. Як підтримувати творчість учнів? / Л. Хрипункова. - С .66-71 Кл.слова: урок, навчальний план, оцінювання Фрідман, Л. Розвиток здібностей / Л. Фрідман, І. Кулагіна. - С .72-89 Кл.слова: психологія навчання, навченість., Принципи навчання, форми навчання Бененсон, О. Робота з розвитку творчого потенціалу учнів / О. Бененсон. - С .90-95 Кл.слова: допитливість дітей, творчість, психологія навчання Рева, Ю. Самоосвіта та творчість підлітків / Ю. Рева. - С .96-103 Кл.слова: психологія навчання, мислення: стилі та рівні Богданова, А. Складові творчості / А., Богданова А., С. Борисов. - С .104-127 Кл.слова: мислення, креативність, психологія навчання, допитливість, педагогічна діяльність, майстерність учителя, наукове товариство учнів
Рубрики: психологія творчості здібності обдаровані діти психологія навчання інтелект креативність самоосвіта Дод.точки доступу: Главник, О.; Зоц, В. Примірників всього: 2 Ч.З.№2 (1), пед. (1) Свободны: Ч.З.№2 (1), пед. (1) |
> Шифр: БШС1/2003/1 Журнал 2003р. N 1 Моргун, В. Розвиток інтелектуально-евристичних здібностей учня / В. Моргун. - С.4-8 Кл.слова: обдарованість, геніальність, задатки, творчість Стрельніков, В. Методики оцінювання інтелекту та критерії творчої особистості / В. Стрельніков. - С.9-17. Кл.слова: здібності, обдарованість Настенко, Н. Творча обдарованість учнів: характерні особливості / Н. Настенко. - С.18-29. Кл.слова: здібності, індивідуальні програми Білик, Н. Моделювання процесу предметних олімпіад / Н. Білик. - С.30-34. Кл.слова: тести Настенко, Н. Тренінг із творчої психотехніки / Н. Настенко. - С.35-38. Кл.слова: релаксація Ручка, І. Підтримка творчого потенціалу учня у навчально-виховному процесі / І. Ручка. - С.39-42. Зоц, В. Колективне та індивідуальне в освітньому результаті / В. Зоц. - С.43-50. Писаренко, О. Творчий потенціал можна розвинути: Програма з розвитку креативності у старшокласників / О. Писаренко. - С.51-59. Сологуб, А. Креативне навчання: талант і здоров’я / А. Сологуб. - С.60-65. Хрипункова, Л. Як підтримувати творчість учнів? / Л. Хрипункова. - С.66-71. Кл.слова: мислення, оцінювання Фрідман, Л. Розвиток здібностей / Л. Фрідман, І. Кулагіна. - С.72-89. Кл.слова: психологія навчання, принципи навчання, навченість Бененсон, О. Робота з розвитку творчого потенціалу учнів / О. Бененсон. - С.90-95. Кл.слова: допитливість, творчість Рева, Ю. Самоосвіта та творчість підлітків / Ю. Рева. - С.96-103. Кл.слова: мислення, запам’ятовування, прочитання Богданова, А. Складові творчості / А. Богданова, С. Борисов. - С.104-127. Кл.слова: мислення. допитливість, майстерня учителя, наукове товариство учнів Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ШО1/2003/1 Журнал 2003р. N 1 Лопатинська, В. Морально-гуманістичний зміст спілкування / В. Лопатинська. - С.27-30. Кл.слова: психологія виховання Яценко, Т. Поняття "дезінтеграція" та "інтеграція" в контексті групової психокорекції / Т. Яценко, С. Аврамченко. - С.30-34 Кл.слова: психологічна служба, практична психологія, Активне соціально-психологічне навчання (АСПН), психічне здоров’я Хриков, Є. Ірраціональність як діяльнісний феномен школяра / Є. Хриков. - С.11-14. Кл.слова: психологія навчання, дитяча психологія, психологія особистості школяра Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Хриков, Є. Ірраціональність як діяльнісний феномен школяра [Текст] / Є. Хриков> // Шлях освіти : Науково-методичний журнал. - 2003. - N1. - С. 11-14.
Рубрики: психологія навчання дитяча психологія Кл.слова (ненормовані): психологія навчання -- дитяча психологія, психологія особистості школяра Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ДШ2/2003/9(березень) Газета 2003р. N 9(березень) Карамушка, Л. Психологічна готовність керівників до управління / Л. Карамушка. - С.4-5. Перехейда, О. Демократизація внутрігімназійного контролю / О. Перехейда. - С.7-10 Кл.слова: психологія управління Васильєв, О. Покарання як психолого-педагогічна проблема / О. Васильєв. - С.14. Кл.слова: психологія виховання, педагогічна психологія Покарання та заохочення: чи стане навчання радістю?. - С.15-16 Кл.слова: педагогічна психологія, психологія виховання, психологія навчання Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: БШС1/2003/2 Журнал 2003р. N 2 Подоляк, Л. Основи побудови гуманних стосунків з учнями / Л. Подоляк. - С.6-24. Кл.слова: СПІІЛКУВАННЯ, ПСИХОЛОГІЯ НАВЧАННЯ Терлецька, Л. Учитель як суб’єкт педагогічної діяльності / Л. Терлецька. - С.25-27. Кочерга, О. Перший учитель: умови впливу на учнів / О. Кочерга, О. Васильєв. - С.28-30. Кл.слова: МОЛОДШОГО школяра Кочерга, О. "Синдром згоряння" / О. Кочерга, О. Васильєв. - С.31-37 Кл.слова: емоційні процеси, стрес Терлецька, Л. Психологічні властивості учнів початкових класів / Л. Терлецька. - С.38-48 Кл.слова: МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА Кочерга, О. Особливості навчання шестирічок / О. Кочерга. - С.49-66 Кл.слова: ПСИХОЛОГІЯ НАВЧАННЯ, МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА Бастун, Н. Проблеми першокласників / Н. Бастун. - С.67-85 Кл.слова: Психологічне обстеження, педагогічна корекція Розвиток когнітивної сфери учнів : Психологічні проблеми підлітків / Л. Терлецька. - С.86-91. Кл.слова: характер підлітка, мислення, пам’ять Гнєзділова, М. Механізми поведінки підлітків / М. Гнєзділова. - С.92-101 Кл.слова: ПСИХОЛОГІЯ ПІДЛІТКА Капська, А. Роль сім’ї у забезпеченні здоров’я дітей / А. Капська, О. Карпенко, Н. Лук’янова. - С.102-117 Кл.слова: подплання шкідливих звичок (паління) Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Подоляк, Л. Основи побудови гуманних стосунків з учнями [Текст] / Л. Подоляк> // Бібліотека "Шкільного світу". - 2003. - N2(Психолог на педраді). - С. 6-24.
Рубрики: Спілкування психологія навчання Кл.слова (ненормовані): СПІІЛКУВАННЯ -- ПСИХОЛОГІЯ НАВЧАННЯ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПШ-2/2003/4 Журнал 2003р. N 4 Волошина, В. До школи зі стійкими пізнавальними інтересами: Психолого-педагогічний практикум / В. Волошина, Л. Лохвицька. - С.5-7. Кл.слова: пізнавальні психічні процеси, інтерес до навчання, психологія навчання Калмикова, Л. Функціонально-смислові типи мовлення як психолінгвістична й методична проблема / Л. Калмикова. - С.10-12. Дубчак, О. Дитина йде до школи. Радощі й турботи / О. Дубчак. - С.52-55. Кл.слова: психологія навчання, дитяча психологія, адаптація в школі Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |