Шифр: РШ/2002/11
   Журнал

Рідна школа [Текст] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Виходить щомісячно
2002р. N 11
Зміст:
Завгородня, Т. Штрихи до портрету сучасного старшокласника / Т. Завгородня. - С.3-5.
Кл.слова: психологія старшокласника
Сушенцев, О. Сутність пізнавальної діяльності учнів / О. Сушенцев. - С.13-15.
Кл.слова: психологія навчання
Шушара, Т. Навчально-пізнавальна діяльність учнів: зміст і основні критерії / Т. Шушара. - С.17-18.
Кл.слова: психологія навчання
Порох, Л. Розвиток творчої особистості школяра як психолого-педагогічна проблема сучасності / Л., Порох Л., Н. Максимова. - С.42-44.
Кл.слова: психологія навчання
Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (4)
Вільні: Ч.З.№2 (4)




    Сушенцев, О.
    Сутність пізнавальної діяльності учнів [Текст] / О. Сушенцев // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2002. - N11. - С. 13-15. . - ISSN 0131-6788
ДРНТІ
ББК 88.8
Рубрики: психологія навчання
Кл.слова (ненормовані):
психологія навчання


Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (4)
Вільні: Ч.З.№2 (4)




    Шушара, Т.
    Навчально-пізнавальна діяльність учнів: зміст і основні критерії [Текст] / Т. Шушара // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2002. - N11. - С. 17-18. . - ISSN 0131-6788
ДРНТІ
ББК 88.8
Рубрики: психологія навчання
Кл.слова (ненормовані):
психологія навчання


Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (4)
Вільні: Ч.З.№2 (4)




    Порох , Л.
    Розвиток творчої особистості школяра як психолого-педагогічна проблема сучасності [Текст] / Л. Порох, Н. Максимова // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2002. - N11. - С. 42-44. . - ISSN 0131-6788
ДРНТІ
ББК 88.8
Рубрики: психологія навчання
Кл.слова (ненормовані):
психологія навчання


Дод.точки доступу:
Максимова, Н.

Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (4)
Вільні: Ч.З.№2 (4)


Шифр: П2/2002/48
   Газета

Психолог. Шкільний світ [Текст]/ Всеукраїнська газета для психологів, учителів, соціальних педагогів. - К. : Шкільний світ, 2001 - . - Виходить щотижня
2002р. N 48
Зміст:
Главник, О. ЇЇ величність дитина: Психологія дитини / О. Главник. - С.1-2
Кл.слова: дитяча психологія
Максименко, С. Індивідуальний підхід до учня під час уроку / С. Максименко. - С.3-5., психологія навчання
Полякова, Г. Чи готова дитина бути щасливою / Г. Полякова
Кл.слова: дитяча психологія
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: П2/2003/1
   Газета

Психолог. Шкільний світ [Текст]/ Всеукраїнська газета для психологів, учителів, соціальних педагогів. - К. : Шкільний світ, 2001 - . - Виходить щотижня
2003р. N 1
Зміст:
Максименко, С. Перспективи індивідуального розвитку учня / С. Максименко. - С.3-5
Кл.слова: Психологія навчання
Локалова, Н. Уроки з психології розвитку. Уроки 16-60 / Н. Локалова. - С.6-26
Кл.слова: Методика психології
Тіхонова, М. Емоційна дезадаптація дітей молодшого шкільного віку / М. Тіхонова. - С.27-30
Кл.слова: Психологія навчання
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Максименко, С.
    Перспективи індивідуального розвитку учня [Текст] / С. Максименко // Психолог. - 2003. - N1. - С. 3-5
УДК
ББК 88.840
Рубрики: Психологія навчання
Кл.слова (ненормовані):
Психологія навчання


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Тіхонова, М.
    Емоційна дезадаптація дітей молодшого шкільного віку [Текст] / М. Тіхонова // Психолог. - 2003. - N1. - С. 27-30
ДРНТІ
УДК
ББК 88.8р
Рубрики: Емоції
Кл.слова (ненормовані):
Психологія навчання


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ХБ-1/2003/4
   Газета

Хімія. Біологія [Текст] : Газета для вчителів хімії. - К. : Шкільний світ, 1998 - . - Періодичність 6 раз на месяц
2003р. N 4
Зміст:
Єлисеєва, Н. М. Науково-практична підготовка обдарованих дітей / Н.М. Єлисеєва. - С.5-6.
Кл.слова: психологія навчання
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Єлисеєва, Н. М.
    Науково-практична підготовка обдарованих дітей [Текст] / Н.М. Єлисеєва // Хімія. Біологія. : Газета для вчителів хімії. - 2003. - N4. - С. 5-6.
ДРНТІ
ББК 88.840
Рубрики: психологія навчання
   обдаровані діти

Кл.слова (ненормовані):
психологія навчання


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: Ф1/2003/3
   Газета

Фізика [Текст] : Всеукраїнська газета для вчителів. - К. : Шкільний світ, 1998 - . - Періодичність 3 рази в місяць
2003р. N 3
Зміст:
Марченко, О. та ін. Проблема формування і розвитку в учнів середньої школи логічної пам’яті засобами фізики / О. та ін. Марченко. - С.1-3
Кл.слова: психологія навчання
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Марченко, О. та ін.
    Проблема формування і розвитку в учнів середньої школи логічної пам’яті засобами фізики [Текст] / О. та ін. Марченко // Фізика : Всеукраїнська газета для вчителів. - 2003. - N3. - С. 1-3
ДРНТІ
ББК 88.840
Рубрики: психологія навчання
   пам’ять

Кл.слова (ненормовані):
психологія навчання


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


88.840
П 86


   
    Психологічна підтримка творчості учня [Текст] / упоряд. О.Главник, В.Зоц. - К. : Редакції загальнопедагогічних газет, 2003. - 128 с. - (Бібліотека "Шкільного світу")
    Зміст:
Моргун, В. Розвиток інтелектуально-евристичних здібностей учня / В. Моргун. - С .4-8
Стрельніков, В. Методики оцінювання інтелекту та критерії творчої особистості / В. Стрельніков. - С .9-17
Настенко, Н. Творча обдарованість учнів: характерні особливості / Н. Настенко. - С .18-29
Білик, Н. Моделювання процесу предметних олімпіад / Н. Білик. - С .30-34
Кл.слова: тести
Настенко, Н. Тренінг із творчої психотехніки / Н. Настенко. - С .35-38
Кл.слова: релаксація
Ручка, І. Підтримка творчого потенціалу учня у навчально-виховному процесі / І. Ручка. - С .39-42
Зоц, В. Колективне та індивідуальне в освітньому результаті / В. Зоц. - С .43-50
Кл.слова: психологія навчання
Писаренко, О. Творчий потенціал можна розвинути: Програма з розвитку креативності у старшокласників / О. Писаренко. - С .51-59
Кл.слова: психологія навчання
Сологуб, А. Креативне навчання: талант і здоров’я / А. Сологуб. - С .60-65
Кл.слова: психологія навчання, диференційоване навчання
Хрипункова, Л. Як підтримувати творчість учнів? / Л. Хрипункова. - С .66-71
Кл.слова: урок, навчальний план, оцінювання
Фрідман, Л. Розвиток здібностей / Л. Фрідман, І. Кулагіна. - С .72-89
Кл.слова: психологія навчання, навченість., Принципи навчання, форми навчання
Бененсон, О. Робота з розвитку творчого потенціалу учнів / О. Бененсон. - С .90-95
Кл.слова: допитливість дітей, творчість, психологія навчання
Рева, Ю. Самоосвіта та творчість підлітків / Ю. Рева. - С .96-103
Кл.слова: психологія навчання, мислення: стилі та рівні
Богданова, А. Складові творчості / А., Богданова А., С. Борисов. - С .104-127
Кл.слова: мислення, креативність, психологія навчання, допитливість, педагогічна діяльність, майстерність учителя, наукове товариство учнів
ДРНТІ
ББК 88.840
Рубрики: психологія творчості
   здібності

   обдаровані діти

   психологія навчання

   інтелект

   креативність

   самоосвіта



Дод.точки доступу:
Главник, О.; Зоц, В.
Примірників всього: 2
Ч.З.№2 (1), пед. (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1), пед. (1)

Шифр: БШС1/2003/1
   Журнал

Бібліотека "Шкільного світу" [Текст]. Психолог. Бібліотека/ Шкільний світ. - К. : Редакції загальнопедагогічних газет, 2003 - . - Виходить щомісячно
2003р. N 1
Зміст:
Моргун, В. Розвиток інтелектуально-евристичних здібностей учня / В. Моргун. - С.4-8
Кл.слова: обдарованість, геніальність, задатки, творчість
Стрельніков, В. Методики оцінювання інтелекту та критерії творчої особистості / В. Стрельніков. - С.9-17.
Кл.слова: здібності, обдарованість
Настенко, Н. Творча обдарованість учнів: характерні особливості / Н. Настенко. - С.18-29.
Кл.слова: здібності, індивідуальні програми
Білик, Н. Моделювання процесу предметних олімпіад / Н. Білик. - С.30-34.
Кл.слова: тести
Настенко, Н. Тренінг із творчої психотехніки / Н. Настенко. - С.35-38.
Кл.слова: релаксація
Ручка, І. Підтримка творчого потенціалу учня у навчально-виховному процесі / І. Ручка. - С.39-42.
Зоц, В. Колективне та індивідуальне в освітньому результаті / В. Зоц. - С.43-50.
Писаренко, О. Творчий потенціал можна розвинути: Програма з розвитку креативності у старшокласників / О. Писаренко. - С.51-59.
Сологуб, А. Креативне навчання: талант і здоров’я / А. Сологуб. - С.60-65.
Хрипункова, Л. Як підтримувати творчість учнів? / Л. Хрипункова. - С.66-71.
Кл.слова: мислення, оцінювання
Фрідман, Л. Розвиток здібностей / Л. Фрідман, І. Кулагіна. - С.72-89.
Кл.слова: психологія навчання, принципи навчання, навченість
Бененсон, О. Робота з розвитку творчого потенціалу учнів / О. Бененсон. - С.90-95.
Кл.слова: допитливість, творчість
Рева, Ю. Самоосвіта та творчість підлітків / Ю. Рева. - С.96-103.
Кл.слова: мислення, запам’ятовування, прочитання
Богданова, А. Складові творчості / А. Богданова, С. Борисов. - С.104-127.
Кл.слова: мислення. допитливість, майстерня учителя, наукове товариство учнів
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ШО1/2003/1
   Журнал

Шлях освіти [Текст] : Науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України; Академія педагогічних наук України; Асоціація працівників гімназій і ліцеїв України. - К. : Педагогічна преса, 1995 - . - Виходить кожного кварталу
2003р. N 1
Зміст:
Лопатинська, В. Морально-гуманістичний зміст спілкування / В. Лопатинська. - С.27-30.
Кл.слова: психологія виховання
Яценко, Т. Поняття "дезінтеграція" та "інтеграція" в контексті групової психокорекції / Т. Яценко, С. Аврамченко. - С.30-34
Кл.слова: психологічна служба, практична психологія, Активне соціально-психологічне навчання (АСПН), психічне здоров’я
Хриков, Є. Ірраціональність як діяльнісний феномен школяра / Є. Хриков. - С.11-14.
Кл.слова: психологія навчання, дитяча психологія, психологія особистості школяра
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Хриков, Є.
    Ірраціональність як діяльнісний феномен школяра [Текст] / Є. Хриков // Шлях освіти : Науково-методичний журнал. - 2003. - N1. - С. 11-14.
ДРНТІ
ББК 88.8 + 88.840
Рубрики: психологія навчання
   дитяча психологія

Кл.слова (ненормовані):
психологія навчання -- дитяча психологія, психологія особистості школяра


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ДШ2/2003/9(березень)
   Газета

Директор школи. Шкільний світ [Текст] : для керівників навчальних закладів/ Міністерство освіти і науки України Державна служба якості освіти України. Національна академія педагогічних наук України. - К. : Шкільний світ, 1997 - . - Виходить щомісячно
2003р. N 9(березень)
Зміст:
Карамушка, Л. Психологічна готовність керівників до управління / Л. Карамушка. - С.4-5.
Перехейда, О. Демократизація внутрігімназійного контролю / О. Перехейда. - С.7-10
Кл.слова: психологія управління
Васильєв, О. Покарання як психолого-педагогічна проблема / О. Васильєв. - С.14.
Кл.слова: психологія виховання, педагогічна психологія
Покарання та заохочення: чи стане навчання радістю?. - С.15-16
Кл.слова: педагогічна психологія, психологія виховання, психологія навчання
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: БШС1/2003/2
   Журнал

Бібліотека "Шкільного світу" [Текст]. Психолог. Бібліотека/ Шкільний світ. - К. : Редакції загальнопедагогічних газет, 2003 - . - Виходить щомісячно
2003р. N 2
Зміст:
Подоляк, Л. Основи побудови гуманних стосунків з учнями / Л. Подоляк. - С.6-24.
Кл.слова: СПІІЛКУВАННЯ, ПСИХОЛОГІЯ НАВЧАННЯ
Терлецька, Л. Учитель як суб’єкт педагогічної діяльності / Л. Терлецька. - С.25-27.
Кочерга, О. Перший учитель: умови впливу на учнів / О. Кочерга, О. Васильєв. - С.28-30.
Кл.слова: МОЛОДШОГО школяра
Кочерга, О. "Синдром згоряння" / О. Кочерга, О. Васильєв. - С.31-37
Кл.слова: емоційні процеси, стрес
Терлецька, Л. Психологічні властивості учнів початкових класів / Л. Терлецька. - С.38-48
Кл.слова: МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА
Кочерга, О. Особливості навчання шестирічок / О. Кочерга. - С.49-66
Кл.слова: ПСИХОЛОГІЯ НАВЧАННЯ, МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА
Бастун, Н. Проблеми першокласників / Н. Бастун. - С.67-85
Кл.слова: Психологічне обстеження, педагогічна корекція
Розвиток когнітивної сфери учнів : Психологічні проблеми підлітків / Л. Терлецька. - С.86-91.
Кл.слова: характер підлітка, мислення, пам’ять
Гнєзділова, М. Механізми поведінки підлітків / М. Гнєзділова. - С.92-101
Кл.слова: ПСИХОЛОГІЯ ПІДЛІТКА
Капська, А. Роль сім’ї у забезпеченні здоров’я дітей / А. Капська, О. Карпенко, Н. Лук’янова. - С.102-117
Кл.слова: подплання шкідливих звичок (паління)
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Подоляк, Л.
    Основи побудови гуманних стосунків з учнями [Текст] / Л. Подоляк // Бібліотека "Шкільного світу". - 2003. - N2(Психолог на педраді). - С. 6-24.
ДРНТІ
ББК 88.840 + 88.5
Рубрики: Спілкування
   психологія навчання

Кл.слова (ненормовані):
СПІІЛКУВАННЯ -- ПСИХОЛОГІЯ НАВЧАННЯ


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ПШ-2/2003/4
   Журнал

Початкова школа [Текст] : Науково-методичний журнал/ МОН України; Видавництво "Початкова школа". - Київ : Початкова школа, 1969 - . - ISSN 0131-5358. - Виходить щомісячно
2003р. N 4
Зміст:
Волошина, В. До школи зі стійкими пізнавальними інтересами: Психолого-педагогічний практикум / В. Волошина, Л. Лохвицька. - С.5-7.
Кл.слова: пізнавальні психічні процеси, інтерес до навчання, психологія навчання
Калмикова, Л. Функціонально-смислові типи мовлення як психолінгвістична й методична проблема / Л. Калмикова. - С.10-12.
Дубчак, О. Дитина йде до школи. Радощі й турботи / О. Дубчак. - С.52-55.
Кл.слова: психологія навчання, дитяча психологія, адаптація в школі
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)