> Шифр: ШО1/2003/1 Журнал 2003р. N 1 Лопатинська, В. Морально-гуманістичний зміст спілкування / В. Лопатинська. - С.27-30. Кл.слова: психологія виховання Яценко, Т. Поняття "дезінтеграція" та "інтеграція" в контексті групової психокорекції / Т. Яценко, С. Аврамченко. - С.30-34 Кл.слова: психологічна служба, практична психологія, Активне соціально-психологічне навчання (АСПН), психічне здоров’я Хриков, Є. Ірраціональність як діяльнісний феномен школяра / Є. Хриков. - С.11-14. Кл.слова: психологія навчання, дитяча психологія, психологія особистості школяра Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Хриков, Є. Ірраціональність як діяльнісний феномен школяра [Текст] / Є. Хриков> // Шлях освіти : Науково-методичний журнал. - 2003. - N1. - С. 11-14.
Рубрики: психологія навчання дитяча психологія Кл.слова (ненормовані): психологія навчання -- дитяча психологія, психологія особистості школяра Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: РШ/2004/1 Журнал 2004р. N 1 Красняков, Є. Цільові регіональні програми та їх роль у забезпеченні розвитку вітчизняної освіти / Є. Красняков. - С.3-6 Хриков, Є. Демократична культура особистості: стність та шляхи формування / Є. Хриков. - С.6-8 Рєзіна, О. Психолого-дидактичні особливості формування інформаційно-пошукових умінь / О. Рєзіна. - С.9-11 Кл.слова: Інтернет, Інформаційні технології Данилова, Г. Соціально-терапевтична функція освіти як чинник забезпечення здоров’я суспільства / Г. Данилова. - С.12-15 Кл.слова: Компоненти здоров’я Бех, І. Моральний розвиток особистості в історико-педагогічному осмисленні / І. Бех. - С.16-19 Лесневська, А. Дитяча творчість у традиційно-народній системі виховання / А. Лесневська. - С.19-22 Шемет, Л. Прилучення дітей до фольклорної спадщини в умовах урбанізованого середовища / Л. Шемет. - С.22-25 Черних, О. Виховання учнів засобами бібліотечної комунікації: аксіологічний підхід / О. Черних. - С.25-28 Сакун, Л. Загальні закономірності підготовки спеціалістів у сфері туризму / Л. Сакун. - С.29-31 Скафа, О. Методичні вимоги щодо організації евристичного навчання математики / О. Скафа. - С.32-35 Біда, О. Теоретико-методичні засади підготовки майбутніх учителів до здійснення природознавчої освіти у початковій школі / О. Біда. - С.35-37 Шумра, Л. Формування особистісного ставлення студентів коледжу до духовних цінностей на заняттях з фізики / Л. Шумра. - С.38-40 Кучерова, Н. Художні образи міфології як засіб формування світоглядної позиції майбутнього вчителя / Н. Кучерова, . - С.40-41 Павленко, О. Використання комп’ютерних технологій у пошуково-дослідній діяльності учнів / О. Павленко. - С.42-44 Кравчук, О. Застосування інформаційних технологій на уроках у початковій школі / О. Кравчук. - С.44-46 Кайгородцева, Н. Особливості організації навчального процесу в загальноосвітній санаторній школі / Н. Кайгородцева. - С.47-49 Чумак, Л. Роль дитячого самоврядування у соціальній адаптації вихованців школи-інтернату / Л. Чумак. - С.49-52 Щербань, М. Організаційні основи формування правової культури майбутніх молодших спеціалістів аграрного профілю / М. Щербань. - С.52-54 Білик, Л. Діяльнісний підхід до професійної підготовки особистості студента / Л. Білик. - С.55-57 Науменко, Р. Краєзнавство й туризм у позашкільних закладах: сторінки історії / Р. Науменко. - С.58-59 Черненко, Г. Розвиток методів та засобів початкового навчання в школах України (1917-1933 рр) / Г. Черненко. - С.60-62 Бондар, Л. Життя і творчість Івана Вишенського / Л. Бондар. - С.62-63 Федоренко, Д. Велесова книга - літопис античної України / Д. Федоренко. - С.67-69 Невмержицька, О. Медійна педагогіка за кордоном / О. Невмержицька. - С.70-72 Шестопалова, І. Індивідуалізація мовної підготовки у світлі теорії "Навчання, спрямованого на студента" у педагогічній науці Великої Британії / І. Шестопалова. - С.72-74 Старовойт, С. Особливості сучасної освітньої системи у Великій Британії / С. Старовойт. - С.75-76 Мостова, Т. Микола Амосов: філософія здоров’я / Т. Мостова. - С.76-79 Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№2 (2), ректор (1) Вільні: Ч.З.№2 (2), ректор (1) |
Хриков, Є. Демократична культура особистості: сутність та шляхи формування [Текст] / Є. Хриков> // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2004. - N1. - С. 6-8 . - ISSN 0131-6788
Рубрики: Культура особистості Демократична культура Демократизація освіти Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№2 (2), ректор (1) Вільні: Ч.З.№2 (2), ректор (1) |
> Шифр: ШО1/2006/3 Журнал 2006р. N 3 Більченко, Є. Педагогіка як форма буття культури: перспективи діалогу педагогічної та культурологічної парадигм / Є. Більченко. - С.2-5. Хриков, Є. Соціально-педагогічна діяльність як педагогічний феномен / Є. Хриков. - С.6-9. Бродський, Я. Про стандартизацію шкільної освіти / Я. Бродський, О. Павлов. - С.10-14. Хара, О. Виникнення та сучасні умови функціонування дистанційної освіти / О. Хара. - С.15-18. Волинець, Л. Актуалізація загальної мистецької освіти в умовах європейської інтеграції / Л. Волинець. - С.18-22. Загорулько, Л. Організація профільного навчання в основній школі Австрії / Л. Загорулько. - С.22-25. Пометун, О. Формування духовності учнів засобами суспільствознавчих дисциплін / О. Пометун. - С.26-28. Хоружа, Л. Проектна культура сучасного вчителя / Л. Хоружа, А. Цимбалару. - С.29-34. Операйло, С. Зміст інтегративного освітнього процесу / С. Операйло. - С.35-37. Нагачевська, З. Виховно-освітній потенціал "жіночої" Шевченкіани (західноукраїнські землі кінця ХІХ ст. - 30-х років ХХ ст.) / З. Нагачевська. - С.38-41. Кошечко, Н. Проблема розвитку дитини у педологічних працях Степана Ананьїна / Н. Кошечко. - С.41-46. Канишева, М. Роль православного духовенства у сфері початкової освіти Криму (кінець ХІХ - початок ХХ ст.) / М. Канишева. - С.46-50. Лукашова, Н. Розвиток методики навчання хімії в Україні / Н. Лукашова. - С.50-55. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Хриков, Є. Соціально-педагогічна діяльність як педагогічний феномен [Текст] / Є. Хриков> // Шлях освіти : Науково-методичний журнал. - 2006. - N3. - С. 6-9. Рубрики: соціальна педагогіка Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВШ-3/2006/3 Журнал 2006р. N 3 Ніколаєнко, С. Рейтингові системи - складові національного моніторингу якості вищої освіти / С. Ніколаєнко. - С.3-14 Коваленко, О. Інженерно-педагогічні кадри вирішують усе. Або майже все... / О. Коваленко. - С.15-25 Глікін, М. Підготовка спеціалістів вищої кваліфікації - фундамент розвитку України / М. Глікін. - С.26-32 Скнарь, О. Модернізація форм і методів навчання студентів у контексті кредитно-модульної системи / О. Скнарь. - С.33-45 Хриков, Є. Порівняльний аналіз підготовки магістрів з управління освітніми установами в Україні та США / Є. Хриков, С. Бурдіна. - С.46-56 Окалєлов, В. Розробка загальних критеріїв оцінювання навчальних досягнень студентів з дисциплін фундаментального циклу / В. Окалєлов, Л. Шевцов, Є. Мочалін. - С.57-62 Щербань, В. Організація та управління магістерською підготовкою фахівців з маркетингу / В. Щербань. - С.63-67 Конституція України - гарант захисту прав людини. - С.86-112 Концепція державної програми розвитку освіти на 2006-2010 роки. - С.114-119 Про схвалення Концепції Державної програми розвитку освіти на 2006-2010 роки: Розпорядження Кабінету Міністрів України від 12 липня 2006 р. №396-р. - С.113 Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (1), ректор (1) Вільні: Ч.З.№2 (1), ректор (1) |
Хриков, Є. Порівняльний аналіз підготовки магістрів з управління освітніми установами в Україні та США [Текст] / Є. Хриков, С. Бурдіна> // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2006. - N3. - С. 46-56 . - ISSN 1682-2366 Рубрики: педагогіка порівняльна магістри США--освіта та педагогіка Дод.точки доступу: Бурдіна, С. Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (1), ректор (1) Вільні: Ч.З.№2 (1), ректор (1) |
> Шифр: ШО1/2011/2 Журнал 2011р. N 2 Кононенко, В. І. Мовно-культурні процеси в освітньому просторі / В. І. Кононенко. - С.2-4 Сисоєва, С. О. Освіта як об’єкт дослідження / С. О. Сисоєва. - С.5-10 Хриков, Є. М. Педагогічні умови як складова наукових знань / Є. М. Хриков. - С.11-14 Онищук, Л. А. Фундаментальність - категорія якості освіти та освіченості сучасної людини / Л. А. Онищук. - С.15-19 Першукова, О. О. Іноземні мови у формуванні світогляду американських школярів / О. О. Першукова. - С.20-25 Волик, Л. В. Комп’ютерна анімація як еволюційний інструментарій медіаосвіти / Л. В. Волик. - С.29-33 Березівська, Л. Д. Статус єдиної школи (1919) як проект диференційованого підходу до розвитку шкільної освіти в Україні / Л. Д. Березівська. - С.34-37 Джус, О. В. Ціннісні імперативи творчої спадщини С. Русової у контексті сучасних націотворчих процесів в Україні / О. В. Джус. - С.38-40 Міхно, О. П. Проблема формування національної самосвідомості в публікаціях С. Русової в журналі "Світло" (1910-1914 рр) / О. П. Міхно. - С.41-43 Ільїн, В. В. Григорій Сковорода як відповідь на виклик епохи / В. В. Ільїн, Л. І. Ткаченко. - С.44-47 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Х 93 Хриков, Є. М. Педагогічні умови як складова наукових знань [Текст] / Є. М. Хриков> // Шлях освіти : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 2. - С. 11-14 Рубрики: Педагогічні дослідження наукові дослідження Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): наукові знання -- педагогічні умови -- педагогічні правила Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ШО1/2012/4 Журнал 2012р. N 4 Хриков, Є. М. До питання про створення науково-педагогічних шкіл в Україні / Є. М. Хриков. - С.2-6. - Бібліогр.: 26 назв. Кушнір, В. А. Структура навчальної ситуації з позиції діяльності та інноваційність навчання / В. А. Кушнір. - С.7-13. - Бібліогр.: 15 назв. Овчарук, О. В. Розвиток освіти для демократичного громадянства: міжнародний контекст / О. В. Овчарук. - С.14-17. - Бібліогр.: 16 назв. Набок, М. В. Про ефективність моніторингу управлінської діяльності органів управління освітою регіону / М. В. Набок. - С.18-23. - Бібліогр.: 14 назв. Волик, Л. В. Українська освіта та інноваційний режим діяльності педагога: ризики, пошуки, стратегії / Л. В. Волик. - С.24-28. - Бібліогр.: 7 назв. Паламар, С. П. Креативний підхід до навчання гуманітарних предметів учнів основної школи / С. П. Паламар. - С.29-31. - Бібліогр.: 13 назв. Тесленко, В. В. Проблеми розвитку обдарованості в історії та теорії педагогіки / В. В. Тесленко. - С.32-35. Радул, О. С. Елементи гігієнічного виховання дітей у східних слов’ян VI-XIII століття / О. С. Радул. - С.36-40. - Бібліогр.: 20 назв. Міхно, О. П. Створення в Києві Педагогічного музею імені цесаревича Олексія / О. П. Міхно, В. П. Малюга. - С.41-46. - Бібліогр.: 23 назв. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Х 93 Хриков, Є. М. До питання про створення науково-педагогічних шкіл в Україні / Є. М. Хриков> // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2012. - № 4. - С. 2-6. - Бібліогр.: 26 назв. Рубрики: Науково-педагогічні школи--історія розвитку--критерії оцінювання Кл.слова (ненормовані): науково-педагогічна школа -- критерії оцінювання -- наукові дослідження Анотація: У статті розглядаються критерії оцінювання рівня розвитку науково-педагогічних шкіл. Проаналізовано спрямованість досліджень науково-педагогічних шкіл, тематику докторських дисертацій, паспорти науково-педагогічних спеціальностей, наведено результати опитування експертів із досліджувальної проблеми. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
> Шифр: ШО1/2013/1 Журнал 2013р. N 1 Хриков, Є. М. Розгляд суперечностей в педагогічних дослідженнях / Є. М. Хриков. - С.2-7. - Бібліогр.: 4 назв. Корсак, К. В. Потенціал ноопедагогіки в теоретичному забезпеченні освітології і діяльності освітніх систем / К. В. Корсак. - С.8-14. - Бібліогр.: 7 назв. : табл. Волик, Л. В. Синдром CF (childfree) як нова альтернатива народженню та вихованню дітей / Л. В. Волик. - С.15-18. - Бібліогр.: 6 назв. Чорноморець, І. М. Система вищої педагогічної освіти України в контексті впровадження міжнародної стандартної класифікації освіти (МСКО-2011) / І. М. Чорноморець. - С.19-24. - Бібліогр.: 12 назв. : табл., рис. Побірченко, Н. С. Сподвижник з Канева. До 200-річчя Тараса Шевченка / Н. С. Побірченко. - С.25-30. - Бібліогр.: 12 назв. Приходько, Г. В. Проблема сімейного виховання за статтю у педагогічному дискурсі ХIX - початку ХХ століття / Г. В. Приходько. - С.31-34. - Бібліогр.: 13 назв. Марфинець, Н. В. Вивчення літературного краєзнавства в школах Підкарпатської Русі (1919-1939 рр.) / Н. В. Марфинець. - С.35-39. - Бібліогр.: 38 назв. Козловець, М. А. Філософія вітчизняної освіти для ХХI століття. Роздуми над книжкою / М. А. Козловець. - С.40-47. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Х 93 Хриков, Є. М. Розгляд суперечностей в педагогічних дослідженнях / Є. М. Хриков> // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2013. - № 1. - С. 2-7. - Бібліогр.: 4 назв. Рубрики: Педагогічні дослідження--методологія--суперечності Кл.слова (ненормовані): наукова проблема -- педагогічні суперечності -- наукові дослідження -- формулювання суперечностей Анотація: Статтю присвячено обгрунтуванню теоретичних засад виокремлення, формулювання та використання суперечностей у педагогічних дослідженнях. Запропоновано класифікацію суперечностей. Розглядаються основні недоліки обгрунтування та формулювання суперечностей у педагогічних дослідженнях. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |