379.6: 54(076)(048)
С13


    Савчин, Марія - Віра Михайлівна.
    Дидактичні засади розробки навчально-методичного комплекту з курсу хімії основної школи [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.02 - теорія і методика навчання хімії / М.-В. М. Савчин ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - : НПУ ім. М.Драгоманова(Київ), 2005. - 18 с. -
ДРНТІ
УДК
ББК 74.262.4 + 24р10
Рубрики: викладання хімії
   автореферати дисертацій--хімія

Кл.слова (ненормовані):
навченість -- критерії оцінювання -- навчальні цілі


Дод.точки доступу:
Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)

371.036:53
В65


    Войтович , Ігор Станіславович.
    Формування пізнавальних умінь учнів основної школи в процесі вивчення фізики [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.02 - теорія і методика навчання фізики / І. С. Войтович ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - : НПУ ім. М.Драгоманова(Київ). - 20 с. -
ДРНТІ
УДК
ББК 74.262.22
Рубрики: викладання фізики
   автореферати дисертацій--фізика--методика викладання

Кл.слова (ненормовані):
пізнавальні вміння -- критерії оцінювання -- творчі експериментальні завдання


Дод.точки доступу:
Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)

81.411.1-9
Ш 96


    Шуневич, О.
    Вивчення критеріїв оцінювання конспекту навчального тексту як складник методики з формування у старшокласників уміння конспектувати [Текст] / О. Шуневич // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - N 7. - С. 10-13
ББК 81.411.1-9
Рубрики: Кафедра української мови
   оцінювання,тестування у педагогіці

   Викладання української мови в школі

Кл.слова (ненормовані):
критерії оцінювання -- уміння конспектувати


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)


74.2
Н 59


    Нечаев, М. П.
    Оценка эффективности деятельности деятельности классных руководителей: основные подходы и методика [Текст] / М. П. Нечаев // Воспитание школьников : Теоретический и научно-методический журнал. - 2010. - N 10. - С. 9-18 . - ISSN 0130-0776
ББК 74.2
Рубрики: Класний керівник
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
система оцінювання -- критерії оцінювання -- аналіз діяльності класного керівника


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


81.43.21-90
Z99


   
    Інструктивно-методичні рекомендації МОНМСУ щодо вивчення іноземних мов у основній та старшій школі у 2011/12 н. р. [Текст] // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2011. - № 25. - С. 4-8.
ББК 81.43.21-90
Рубрики: Викладання іноземної мови в школі
   Кафедра іноземних мов

   Кафедра англійської мови та методики викладання

Дескриптори: інструктивно-методичні рекомендації -- основна школа -- старша школа -- загальноосвітні навчальні заклади -- навчальні програми -- навчальні плани -- підручники -- критерії оцінювання
Анотація: У статті подано інформацію про навчальні програми та плани загальноосвітніх навчальних закладів, організацію навчально-виховного процесу та навчально-методичне забезпечення, критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з іноземних мов.


Є примірники у відділах: всього 1 : нмк іноз. мов (1)
Вільні: нмк іноз. мов (1)


83.3
Ш 95


    Шуляр, Василь.
    Компетентний випускник-читач: модель, система компенсацій, критерії оцінювання [Текст] / В. Шуляр // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2011. - N 9. - С. 2-4. . - ISSN 0130-5263
ББК 83.3
Рубрики: освіта літературна
   читацькі здібності

Кл.слова (ненормовані):
літературна компетентність, визначення -- критерії оцінювання -- випускник-читач
Анотація: В статті автор запропонував своє бачення моделі підготовки випускника-читача в системі літературної освіти на компетентнісно-діяльнісній основі.


Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (2)
Вільні: Ч.З.№3 (2)


74.584(4Укр)
Е 96


    Еш, Світлана.
    Відкриті заняття у вищах навчальних закладах як форма контролю процесу навчання [Текст] / С. Еш // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2012. - N 3. - С. 84-91. . - ISSN 1682-2366
ББК 74.584(4Укр)
Рубрики: Навчання студентів--контроль
Кл.слова (ненормовані):
контроль процесу навчання -- відкриті заняття -- критерії оцінювання


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.58
В 11


    Вітченко, А. О.
    До проблеми розробки критеріїв оцінювання студентів з методики викладання зарубіжної літератури / А. О. Вітченко // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2012. - № 2. - С. 37-40. - Бібліогр.: 11 назв.
ББК 74.58
Рубрики: Студенти--оцінювання знань студентів
   Оцінювання знань студентів

   Викладання зарубіжної літератури в ВНЗ

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
оцінювання -- норми оцінювання -- критерії оцінювання -- кредитно-модульна система навчання -- методика викладання літератури -- оцінювання знань -- оцінювання знань студентів -- критерії оцінювання знань
Анотація: Стаття присвячена актуальній проблемі оцінювання студентів ВНЗ ІІІ-ІV рівнів аккредитації в умовах кредитно-модульної системи навчання, дослідженню методологічних засад порушеної проблеми, розкриттю теоретико-технологічних підходів до розробки критеріїв оцінювання студентів з методики викладання зарубіжної літератури.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)




    Кузнєцова, Н. Ю.
    Використання новітніх інформаційно-комунікативних технологій на заняттях з іноземної мови [Текст] / Н. Ю. Кузнєцова // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2012. - № 19/21. - С. 2-7. - Бібліогр.: 4 назви.
Рубрики: Іноземні мови --викладання в школі--інформаційно-комунікаційні технології
Кл.слова (ненормовані):
іноземні мови -- інформаційно-комунікаційні технології -- творчий підхід -- Інтернет-ресурси -- критерії оцінювання -- навчальні Інтернет-ресурси -- хот-лист -- мультимедійний скрепбук -- трежа хант -- вебквест -- англійська мова
Анотація: У статті розповідається про використання Інтернет-технологій у навчанні. Оцінюються Інтернет-ресурси для учнів і вчителів, розглядаються 5 видів навчальних Інтернет-ресурсів.


Є примірники у відділах: всього 1 : НМК іноз. мов (1)
Вільні: НМК іноз. мов (1)


373.3/5.016:81'243
М 54


   
    Методичні рекомендації щодо викладання іноземних мов у 2012/13 навчальному році [Текст] // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2012. - № 24. - С. 13-21.
УДК
Рубрики: Іноземні мови--методичні рекомендації--загальноосвітні навчальні заклади
   Іноземні мови--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
іноземні мови -- методичні рекомендації -- Державний стандарт -- початкова освіта -- навчальні програми -- загальноосвітні навчальні заклади -- підручники -- поглиблене вивчення -- критерії оцінювання
Анотація: У статті розглядається державний стандарт початкової загальної освіти, навчальні програми, типові навчальні плани для загальноосвітніх навчальних закладів, особливості запровадження вивчення іноземної мови з першого класу, організація навчально-виховного процесу та навчально-методичне забезпечення учнів почачкової школи.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


74.1
М 19


    Малишева, Ольга.
    Атестація педагогчних працівників: вивчення професійної діяльності педагогів / О. Малишева // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2012. - № 9. - С. 52-56.
ББК 74.1
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--атестація педагогічних працівників
Кл.слова (ненормовані):
основні етапи атестації -- кваліфікаційні категорії -- професійна діяльність -- тривалість вивчення -- критерії оцінювання -- вплив заходів -- орієнтовний план
Анотація: Матеріал статті про вивчення професійної діяльності педагогів та про тривалість вивчення професійної діяльності педагогічного працівника в ДНЗ.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.04(4Укр)
Х 93


    Хриков, Є. М.
    До питання про створення науково-педагогічних шкіл в Україні / Є. М. Хриков // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2012. - № 4. - С. 2-6. - Бібліогр.: 26 назв.
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Науково-педагогічні школи--історія розвитку--критерії оцінювання
Кл.слова (ненормовані):
науково-педагогічна школа -- критерії оцінювання -- наукові дослідження
Анотація: У статті розглядаються критерії оцінювання рівня розвитку науково-педагогічних шкіл. Проаналізовано спрямованість досліджень науково-педагогічних шкіл, тематику докторських дисертацій, паспорти науково-педагогічних спеціальностей, наведено результати опитування експертів із досліджувальної проблеми.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)




    Коваленко, Оксана.
    Методичні рекомендації щодо проведення державної підсумкової атестації з іноземної мови в 11 класі загальноосвітніх навчальних закладів у 2013 році [Текст] / О. Коваленко // Інозем. мови в сучас. шк. : наук.-метод. журн. - 2013. - № 1. - С. 2-6.
ББК 81.2-9
Рубрики: Іноземні мови--державна підсумкова атестація
Кл.слова (ненормовані):
іноземні мови -- державна підсумкова атестація -- читання -- письмо -- говоріння -- білети -- критерії оцінювання -- іспити -- контроль знань -- лексична компетенція -- граматична компетенція
Анотація: У статті розповідається про контроль знань учнів. Об'єктами контролю визначаються читання, письмо та говоріння як види мовленнєвої діяльності, а також лексичний і граматичний аспекти іншомовної комунікації.


Є примірники у відділах: всього 1 : НМК іноз. мов (1)
Вільні: НМК іноз. мов (1)


81.411.1
Я 75


    Ярмолюк, А.
    Соціокультурна компетентність як засіб становлення ціннісно-смислових орієнтацій учня [Текст] / А. Ярмолюк // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 4. - С. 11-17.
ББК 81.411.1
Рубрики: викладання української мови в школі
   комунікативна компетентність учнів

Кл.слова (ненормовані):
критерії оцінювання


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільних прим. немає
Прим.1 (Ч.З.№3) зайнятий


74.04(4Укр)
У 45


   Україна. М-во освіти і науки.

   
    Про організацію та проведення ІІІ етапу Всеукраїнських конкурсів фахової майстерності серед учнів професійно-технічних навчальних закладів у 2013/14 навчальному році : наказ... від 25.03.2014 № 262 // Інформ. зб. та комент. МОН України : єдине офіц. вид. М-ва освіти і науки України. - 2014. - № 10/12. - С. 76-91. - Додатки. - Зміст: Склад організаційного комітету ІІІ етапу Всеукраїнського конкурсу фахової майстерності серед учнів професійно-технічних навчальних закладів з професії "Слюсар з ремонту автомобілів" ; Склад організаційного комітету ІІІ етапу Всеукраїнського конкурсу фахової майстерності серед учнів професійно-технічних навчальних закладів з професії "Слюсар з ремонту рухомого складу" ; Склад організаційного комітету ІІІ етапу Всеукраїнського конкурсу фахової майстерності серед учнів професійно-технічних навчальних закладів з професії "Тракторист-машиніст сільськогосподарського виробництва" ; Склад організаційного комітету ІІІ етапу Всеукраїнського конкурсу фахової майстерності серед учнів професійно-технічних навчальних закладів з професії "Маляр" ; Склад організаційного комітету ІІІ етапу Всеукраїнського конкурсу фахової майстерності серед учнів професійно-технічних навчальних закладів з професії "Кухар" ; Склад журі ІІІ етапу Всеукраїнського конкурсу фахової майстерності серед учнів професійно-технічних навчальних закладів з професії "Слюсар з ремонту автомобілів" ; Склад журі ІІІ етапу Всеукраїнського конкурсу фахової майстерності серед учнів професійно-технічних навчальних закладів з професії "Слюсар з ремонту рухомого складу" ; Склад журі ІІІ етапу Всеукраїнського конкурсу фахової майстерності серед учнів професійно-технічних навчальних закладів з професії "Тракторист-машиніст сільськогосподарського виробництва" ; Склад журі ІІІ етапу Всеукраїнського конкурсу фахової майстерності серед учнів професійно-технічних навчальних закладів з професії "Маляр" ; Склад журі ІІІ етапу Всеукраїнського конкурсу фахової майстерності серед учнів професійно-технічних навчальних закладів з професії "Кухар" ; Правила (умови) проведення та критерії оцінювання ІІІ етапу Всеукраїнського конкурсу фахової майстерності серед учнів професійно-технічних навчальних закладів з професії "Слюсар з ремонту автомобілів" ; Правила (умови) проведення та критерії оцінювання ІІІ етапу Всеукраїнського конкурсу фахової майстерності серед учнів професійно-технічних навчальних закладів з професії "Слюсар з ремонту рухомого складу" ; Правила (умови) проведення та критерії оцінювання ІІІ етапу Всеукраїнського конкурсу фахової майстерності серед учнів професійно-технічних навчальних закладів з професії "Тракторист-машиніст сільськогосподарського виробництва" ; Правила (умови) проведення та критерії оцінювання ІІІ етапу Всеукраїнського конкурсу фахової майстерності серед учнів професійно-технічних навчальних закладів з професії "Маляр" ; Правила (умови) проведення та критерії оцінювання ІІІ етапу Всеукраїнського конкурсу фахової майстерності серед учнів професійно-технічних навчальних закладів з професії "Кухар"
ББК 74.04(4Укр) + 74.5
Рубрики: Освіта в Україні--правові джерела
   Профтехосвіта--правові джерела--Україна, 2014 р.

   Профтехосвіта--змагання серед учнів--конкурси фахової майстерності--всеукраїнські конкурси

Кл.слова (ненормовані):
офіційний документ -- наказ МОН України -- професійно-технічна освіта -- всеукраїнський конкурс -- конкурс фахової майстерності -- конкурс професійної майстерності -- професія -- умови проведення оцінювання -- критерії оцінювання


Є примірники у відділах: всього 1 : НМК іноз. мов (1)
Вільні: НМК іноз. мов (1)


74.104
Д 11


   
    Діагностична карта інноваційного потенціалу педагога // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 7. - С. 24.
ББК 74.104
Рубрики: Педагоги--інноваційний потенціал--діагностика
   Заклади дошкільної освіти--педагоги--професійна майстерність

Кл.слова (ненормовані):
педагоги -- інноваційний потенціал -- діагностика -- критерії оцінювання -- особисті якості -- професійні якості -- ставлення до роботи -- ефективність праці
Анотація: Подано діагностичну карту, за результатами якої можна визначити рівень інноваційного потенціалу педагога та його готовності до нововведень.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


Шифр: ВШ-3/2014/3/4
   Журнал

Вища школа [Текст] : Науково-практичне видання/ Міністерство освіти і науки України. - К. : Товариство " Знання" України, КОО, 2001 - . - ISSN 1682-2366. - Виходить щомісячно
2014р. N 3/4
Зміст:
Прес-служба МОН України інформує. - С.3-6
Кл.слова: навчання за кордоном, мовотворчість Т. Г. Шевченка, презентація програми обміну
Таланова, Ж. Запровадження трициклової структури вищої освіти / Ж. Таланова. - С.7-26 : табл.
Кл.слова: вища освіта, кваліфікація, компетентність
Головенкін, В. Кваліметрія державної атестації / В. Головенкін. - С.27-37 : табл.
Кл.слова: державна атестація, дипломні проекти, дипломні роботи
Панасевич, Д. Ще раз про кваліфікації фахівців з вищою освітою / Д. Панасевич. - С.38-50 : табл.
Кл.слова: вища освіта, державний стандарт вищої освіти, професійний стандарт вищої освіти
Яковенко, М. Проблеми управління освітніми системами вищої школи / М. Яковенко. - С.51-58
Кл.слова: освітні системи, управління, зовнішнє середовище
Астахов, В. Рівність правового статусу вищих навчальних закладів - основа реформування вищої школи України / В. Астахов. - С.59-64
Кл.слова: приватний ВНЗ, правове регулювання діяльності приватного ВНЗ, правовий статус приватного ВНЗ
Корсак, Ю. Потреба вищої школи у ноофілософії як засобі формування нової цівілізованості молоді / Ю. Корсак. - С.65-72
Кл.слова: екобезпечний розвиток, модель сталого розвитку, нанотехнології
Єфремов, В. Оптимізація ВНЗ в Україні як необхідна умова підвищення їх конкурентоспроможності / В. Єфремов. - С.73-83
Кл.слова: єдиний міжнародний освітянський простір, якість підготовки спеціалістів, оптимізація ВНЗ
Удод, О. Методологія історії.Теорія відчуження в інтерпретації Карла Маркса і сучасність / О. Удод, Ю. Михайло. - С.84-91. - відчуження
Кл.слова: уречевлення, революція
Гладченко, М. Особливості формулювання місії університетів країн Європейського Союзу (на прикладі Німеччини) / М. Гладченко. - С.92-99
Кл.слова: місія вищого навчального закладу, стратегічний менеджмент вищої освіти, якість освіти
Артюх, С. Виховання професійної відповідальності майбутніх фахівців у вищих навчальних закладах країни / С. Артюх, О. Лазуренко. - С.100-106
Кл.слова: безпека, відповідальність, ризики
Таланова, Ж. Актуальні проблеми забезпечення якості освіти: підсумки минулого року та плани на 2014 рік / Ж. Таланова. - С.107-108 : фот.
Кл.слова: зустріч-нарада Національної команди експертів з реформування вищої освіти, проблеми забезпечення якості освіти, критерії оцінювання
Глибовець, М. Факультет інформатики національного університету "Києво-Могилянська Академія": чи справді "Могилянка" - лише гуманітарний ВИШ? / М. Глибовець, В. Бублик, С. Гороховський. - С.109-117
Кл.слова: інформатика, програмна інженерія, прикладна математика
Удод, О. А. Перелік книг, яким надано гриф МОН України у сичні 2014 року / О. А. Удод. - С.118-126
Кл.слова: книги, перелік, гриф МОН України
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Таланова, Ж.
    Актуальні проблеми забезпечення якості освіти: підсумки минулого року та плани на 2014 рік [Текст] / Ж. Таланова // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2014. - N 3/4. - С. 107-108 : фот. . - ISSN 1682-2366
ДРНТІ

Рубрики: Вища освіта в Україні--з’їзди, конференції, семінари
Кл.слова (ненормовані):
Національна команда експертів з реформування вищої освіти -- проблеми забезпечення якості освіти -- критерії оцінювання -- реформирование высшего образования -- реформи освіти -- управління якістю


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


67.0р10
Ф 11


    Фісун, Е. Г.
    Конструювання олімпіадних задач та встановлення критеріїв їх оцінювання [Текст] / Е. Г. Фісун // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 3. - С. 15-20. - Продовж. в наст. номерах журн.
ББК 67.0р10
Рубрики: Викладання правознавства в школі--олімпіади--конструювання задач
Кл.слова (ненормовані):
олімпіадні задачі -- юридичні задачі -- конструювання олімпіадних задач -- критерії оцінювання -- навчання правознавства
Анотація: В статті пропонуються юридичні задачі, орієнтовні відповіді на них та уніфіковані критерії оцінювання.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


67.0р10
Ф 11


    Фісун, Е. Г.
    Конструювання олімпіадних задач та встановлення критеріїв їх оцінювання [Текст] / Е. Г. Фісун // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 9. - С. 21-25. - Продовження. Початок в №№ 3, 6. - 2016.
ББК 67.0р10
Рубрики: Викладання правознавства в школі--олімпіади--конструювання задач
Кл.слова (ненормовані):
олімпіадні задачі -- юридичні задачі -- конструювання олімпіадних задач -- критерії оцінювання -- навчання правознавства -- профільне навчання


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)