К 21 Карабаєва, І. Визначаємо рівень предметно-практичної компетенції старших дошкільників / Ірина Карабаєва> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 4. - С. 29–32. - Зміст: Показники сформованості ; Методика дослідження ; Додаток 1 : Картки до ігрової діагностичної методики "Я і Світ" ; Додаток 2 : Протокол оцінювання рівня сформованості прекдметно-практичної компетенції дитини старшого дошкільного віку ;
Рубрики: Дошкільна освіта--педагогічні дослідження Дошкільне виховання--розумове виховання Кл.слова (ненормовані): дошкільна педагогіка -- педагогічні дослідження -- розумовий розвиток -- предметно-практична компетентність -- сформованість -- методика дослідження -- діагностичні методики -- Я і Світ, ігрова діагностична методика -- протокол оцінювання -- старший дошкільний вік Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 21 Карабаєва, І. Здоров’язбережувальна компетенція: визначаємо рівень сформованості у старших дошкільників / Ірина Карабаєва> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 4. - С. 33–35. - Зміст: Показники сформованості ; Методика дослідження Додаток 1 : Картки до ігрової діагностичної методики "Я і Світ" ; Додаток 2: Протокол оцінювання рівня сформованості здоров’язбережувальної компетентності дитини старшого дошкільного віку.
Дошкільна освіта--педагогічні дослідження Кл.слова (ненормовані): дошкільне виховання -- валеологічне виховання -- педагогічні дослідження -- здоров’язбережувальна компетенція -- Я і Світ, ігрова діагностична методика -- старший дошкільний вік -- сформованість дошкільників -- методика дослідження -- протокол оцінювання Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 21 Карабаєва, І. Моніторимо рівень природничо-екологічної компетенції старших дошкільників / Ірина Карабаєва> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 5. - С. 54–57. - Зміст: Показники сформованості ; Методика дослідження ; Додаток 1 : Картки ігрової діагностичної методики "Я і Світ" ; Додаток 2 : Приклад заповнення протоколу оцінювання рівня сформованості природничо-екологічної компетенції дитини старшого дошкільного віку.
Дошкільне виховання--екологічне виховання Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- екологічне виховання -- педагогічний моніторинг -- природничо-екологічна компетентність -- старший дошкільний вік -- ігрова діагностика -- Я і Світ, ігрова діагностична методика -- сформованість -- показники -- методика дослідження -- протокол Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 21 Карабаєва, І. Моніторимо рівень родинно-побутової компетенції старших дошкільників / Ірина Карабаєва> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 5. - С. 58–61. - Зміст: Показники сформованості ; Методика дослідження ; Додаток 1 : Картки ігрової діагностичної методики "Я і Світ" ; Додаток 2 : Приклад заповнення протоколу оцінювання рівня сформованості родинно-побутової компетенції дитини старшого дошкільного віку.
Дошкільне виховання--соціальне виховання Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- соціальне виховання -- педагогічний моніторинг -- родинно-побутова компетентність -- старший дошкільний вік -- ігрова діагностика -- Я і Світ, ігрова діагностична методика -- сформованість -- показники -- методика дослідження -- протокол Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |