Б 20 Баластрік, Г. Я економний, я заощадливий: програма економічного розвитку / Ганна Баластрік> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 3. - С. 36–44. - Зміст: Концептуальні засади ; Мета й завдання освітньої роботи ; Методичні рекомендації для педагогів ; Дод. 1 : План освітньої діяльності з дітьми у межах реалізації програми економічного розвитку "Я економний, я заощадливий" ; Дод. 2 : План заходів з підвищення професійної майстерності та самоосвіти вихователів : навчаємося працювати за програмою екон. розвитку дітей "Я економний, я заощадливий" ; Дод. 3 : Показники сформованості економічної компетентності дитини старшого віку.
Кл.слова (ненормовані): дошкільне виховання -- економічне виховання -- економічний розвиток -- Я економний, я заощадливий, програма -- концептуальні засади -- мета -- завдання -- методичні рекомендації -- планування -- методична робота -- вихователі -- професійна майстерність -- самоосвіта -- економічна компетентність -- старший дошкільний вік -- сформованість -- показники Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 46 Кишинська, А. Вивчаємо рівень сформованості етичних уявлень у дітей / Алла Кишинська> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 10. - С. 32–37. - Звіт: Додаток 1 : Методика "Бесіда" : (модифік. варіант методики Галини Урунтаєвої та Юлії Афонкіної) ; Методика "Сюжетні малюнки" : (за Галиною Урунтаєвою та Юлією Афонкіною) ; Методика "Історії" : (модифік. варіант методики Галини Урунтаєвою та Юлії Афонкіної) ; Додаток " : Анкета для опосередкованої діагностики особливостей розвитку етичних уявлень старших дошкільників.
Кл.слова (ненормовані): дошкільне виховання -- моральне виховання -- етичні уявлення -- сформованість -- діагностика -- методики -- психолого-педагогічний супровід Анотація: Етичні уявлення, як образ належного і неналежного, впливають на розвиток моральних почуттів та емоцій, становлення ціннісних орієнтацій дитини та визначають регулятивну функцію її поведінки. Тому важливо, щоб розвиток етичних уявлень відбувався в умовах психолого-педагогічного супроводу з попередньою діагностикою. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 21 Карабаєва, І. Сенсорно-пізнавальна компетенція: визначаємо рівень сформованості у старших дошкільників / Ірина Карабаєва> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 3. - С. 61–68. - Зміст: Показники сформованості ; Методика дослідження ; Додаток 1 : Картки до ігрових діагностичних методик "Четвертий зайвий" і "Порівняй" ; Додаток 2 : Протокол оцінювання рівня сформованості сенсорно-пізнавальної компетенції дитини старшого дошкільного віку.
Кл.слова (ненормовані): сенсорний розвиток -- сенсорно-пізнавальні компетенція -- мислення -- старший дошкільний вік -- мислення -- сформованість -- методика дослідження -- ігрові діагностичні методики -- оцінювання Анотація: У статті описано показники сформованості мисленнєвих операцій у дітей старшого дошкільного віку та методику проведення моніторингового дослідження цієї компетенції. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 21 Карабаєва, І. Визначаємо рівень предметно-практичної компетенції старших дошкільників / Ірина Карабаєва> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 4. - С. 29–32. - Зміст: Показники сформованості ; Методика дослідження ; Додаток 1 : Картки до ігрової діагностичної методики "Я і Світ" ; Додаток 2 : Протокол оцінювання рівня сформованості прекдметно-практичної компетенції дитини старшого дошкільного віку ;
Рубрики: Дошкільна освіта--педагогічні дослідження Дошкільне виховання--розумове виховання Кл.слова (ненормовані): дошкільна педагогіка -- педагогічні дослідження -- розумовий розвиток -- предметно-практична компетентність -- сформованість -- методика дослідження -- діагностичні методики -- Я і Світ, ігрова діагностична методика -- протокол оцінювання -- старший дошкільний вік Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 21 Карабаєва, І. Здоров’язбережувальна компетенція: визначаємо рівень сформованості у старших дошкільників / Ірина Карабаєва> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 4. - С. 33–35. - Зміст: Показники сформованості ; Методика дослідження Додаток 1 : Картки до ігрової діагностичної методики "Я і Світ" ; Додаток 2: Протокол оцінювання рівня сформованості здоров’язбережувальної компетентності дитини старшого дошкільного віку.
Дошкільна освіта--педагогічні дослідження Кл.слова (ненормовані): дошкільне виховання -- валеологічне виховання -- педагогічні дослідження -- здоров’язбережувальна компетенція -- Я і Світ, ігрова діагностична методика -- старший дошкільний вік -- сформованість дошкільників -- методика дослідження -- протокол оцінювання Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 21 Карабаєва, І. Моніторимо рівень природничо-екологічної компетенції старших дошкільників / Ірина Карабаєва> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 5. - С. 54–57. - Зміст: Показники сформованості ; Методика дослідження ; Додаток 1 : Картки ігрової діагностичної методики "Я і Світ" ; Додаток 2 : Приклад заповнення протоколу оцінювання рівня сформованості природничо-екологічної компетенції дитини старшого дошкільного віку.
Дошкільне виховання--екологічне виховання Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- екологічне виховання -- педагогічний моніторинг -- природничо-екологічна компетентність -- старший дошкільний вік -- ігрова діагностика -- Я і Світ, ігрова діагностична методика -- сформованість -- показники -- методика дослідження -- протокол Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 21 Карабаєва, І. Моніторимо рівень родинно-побутової компетенції старших дошкільників / Ірина Карабаєва> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 5. - С. 58–61. - Зміст: Показники сформованості ; Методика дослідження ; Додаток 1 : Картки ігрової діагностичної методики "Я і Світ" ; Додаток 2 : Приклад заповнення протоколу оцінювання рівня сформованості родинно-побутової компетенції дитини старшого дошкільного віку.
Дошкільне виховання--соціальне виховання Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- соціальне виховання -- педагогічний моніторинг -- родинно-побутова компетентність -- старший дошкільний вік -- ігрова діагностика -- Я і Світ, ігрова діагностична методика -- сформованість -- показники -- методика дослідження -- протокол Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Косенчук, Ольга. Дитина в соціумі : впроваджуємо Базовий компонент дошкільної освіти [Текст] / О. Косенчук> // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2021. - N 4. - С. 3-10. - Додаток: Освітній напрям “Дитина в соціумі”; витяг із Базового компонента дошкільної освіти (нова редакція). - С. 9-10. . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--Базовий компонент Кл.слова (ненормовані): Базовий компонент дошкільної освіти -- освітній напрям -- методичний інструментарій -- соціально-громадянська компетентність -- емоційно-ціннісне ставлення -- сформованість знань -- навички Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |