74.1
С 30


    Семенихина, Н. Н.
    Возможности метода арт-терапии в работе с детьми раннего возраста с двигательной патологией [Текст] / Н. Н. Семенихина // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2012. - N 4. - С. 48-51. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1726-0973
ББК 74.1
Рубрики: Дошкільна освіта--корекційна робота
   Діти-інваліди

Кл.слова (ненормовані):
ураження центральної нервової системи -- дефект розвитку -- ігрові завдання для дітей -- арт-терапія, терапія мистецт -- молодші дошкільники -- розвиток мови -- розвиток дихання -- сенсорний розвиток -- розвиток зорово-моторної координації


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Рома, Оксана.
    Конструктори LEGO Education як засіб формування пізнавальної сфери дітей дошкільного віку / О. Рома // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 2. - С. 10-17.
ББК 74.1
Рубрики: Дошкільна освіта--пізнавальна діяльність
   Дошкільна освіта--ігри

   Кафедра дошкільної освіти

Кл.слова (ненормовані):
сенсорний розвиток -- вікова зорієнтованість -- LEGO-конструювання -- сенсорно-пізнавальний розвиток -- сенсорні еталони -- методичні аспекти роботи -- вправи


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Інв./ОК 1 (1 прим.) - вільні 1




   
    Сенсорне виховання дітей у дошкільному навчальному закладі // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 2. - С. 39.
ББК 74.1
Рубрики: Дошкільне виховання--сенсорне виховання
   Кафедра дошкільної освіти

Кл.слова (ненормовані):
сенсорний розвиток -- методика сенсорного виховання -- сенсорна культура -- дошкільні заклади
Анотація: Тест для самодіагностики.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Інв./ОК 1 (1 прим.) - вільні 1


74.100
В 68


    Волошина, Надія
    Гра дарує радість пізнання : дидактичні посібники для сенсорного розвитку [Текст] / Надія Волошина // Дошкільне виховання. - 2013. - № 12. - С. 20-22 . - ISSN 0321-1401
ББК 74.100
Рубрики: Дошкільне виховання--сенсорне виховання
Кл.слова (ненормовані):
дидактична гра -- сенсорний розвиток -- дидактичні посібники
Анотація: Подано розробки багатофункціональних дидактичних посібників для сенсорного розвитку, мета яких - закріплювати знання дітей про властивості об'єктів живої природи: колір, форму, величину; розвивати пошукові дії орієнтувального змісту, логічне мислення; виховувати спостережливість; учити дітей раціональних способів орінтування у просторі;вправляти у застібанні та розстібанні застібок різних видів, шнуруванні;вправляти дітей у диференціації предметів на дотик; розвивати тактильні аналізатори, мислення, увагу, мовлення; розвивати вміння дітей розрізняти кольори та їхні відтінки, зорово-моторну координацію, окомір; виховувати самостійність та ін.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


88.8
А 98


    Ашарапова, С. Ф.
    Программа коррекционно-развивающих занятий в сенсорной комнате "В мире эмоций" [Текст] / С. Ф. Ашарапова // Вестник психосоциальной и коррекционно-реабилитационной работы. - 2013. - N № 4. - С. 22-39.
ББК 88.8 + 74.100.5
Рубрики: Дошкільне виховання--сенсорне виховання
   Психологія дитини--емоції

Кл.слова (ненормовані):
розвиток моторики рук -- розвиток уваги -- сенсорний розвиток -- корекційні вправи -- сенсорна кімната
Анотація: У статті йде мова про програму "В мире эмоций", метою якої є корекція та розвиток сенсорної і емоційно-вольової сфери дитини.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.100
Т 41


    Тимохович, С.
    Креативні підходи до створення розвивального середовища / Світлана Тимохович // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 12. - С. 30-35. - Зміст: Елементи розвивального середовища в груповому примущенні ; ІКТ як засіб збагачення розвивального середовища.
ББК 74.100
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--розвивальне середовище
Кл.слова (ненормовані):
розвивальне середовище -- креативний розвиток -- креативні вітражі -- сендплей -- піскова терапія -- сенсорний розвиток -- мультимедійні презентації -- сенсорні посібники -- сенсорні килимки -- інформаційно-комцунікаційні технології -- ігри з піском


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.100.58
Х 90


    Храпач, Вікторія.
    Маленькі кухарі [Текст] : заняття для дітей раннього віку / В. Храпач // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2015. - N 12. - С. 24-26. . - ISSN 0321-1401
ББК 74.100.58
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--ігрова діяльність--організація
Кл.слова (ненормовані):
сенсорний розвиток -- розвиток психічних процесів -- ігрові форми виховання


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.100
Д 44


   
    Дидактичний посібник як засіб сенсорного розвитку молодших дошкільників [Текст] / Ю. Короленко [и др.] // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2016. - № 1. - С. 27–31. - Зміст: Дидактичні особивості ; Багатоцільне призначення ; Комплектація ; Результативність застосування ; Додаток. Ігри з використанням матеріалів дидактичного посібника "Чарівна скринька".
ББК 74.100
Рубрики: Дошкільне виховання--сенсорний розвиток
Кл.слова (ненормовані):
дошкільне виховання -- сенсорний розвиток -- молодші дошкільники -- молодший дошкільний вік -- дидактичні посібники -- дидактичні особливості -- багатоцільове призначення -- комплектація -- результативність -- ігри -- Чарівна скринька, дидактичний посібник


Дод.точки доступу:
Короленко, Ю.; Куліш, Н.; Єлісєєва, Г.; Романюк, Н.

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


74.102.26
Ф 33


    Федорчук, Тетяна
    Розвиваємо сенсорику : ігрові посібники для дітей усіх вікових груп [Текст] / Тетяна Федорчук // Дошкільне виховання. - 2016. - № 11. - С. 29 . - ISSN 0321-1401
ББК 74.102.26
Рубрики: Дошкільна освіта--засоби навчання
Кл.слова (ненормовані):
ігровий посібник -- сенсорний розвиток -- розвиток мовлення
Анотація: Пропонуються нескладні у виготовленні ігрові посібники, які стануть дітям чудовими помічниками в опануванні сенсорних еталонів, розвитку мислення, мовлення, дрібної моторики, а також сприятимуть позитивному настрою малюків.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


88.8
М 21


    Малько, Олександра
    Глинотерапія: долаємо негативні емоції [Текст] / Олександра Малько, Олена Колісник // Дошкільне виховання. - 2017. - № 1. - С. 15-17 . - ISSN 0321-1401
ББК 88.8 + 74.102
Рубрики: Дитяча психологія--психотерапія
   Дошкільна освіта--заняття--ліплення

Кл.слова (ненормовані):
середня група -- робота з глиною -- сенсорний розвиток -- глинотерапія
Анотація: Представлено досвід використання елеменів глинотерапії в роботі з дошкільниками. Подано конспект заняття для дітей середньої групи, мета якого - ознайомлювати дітей з властивостями, структурою глини; сприяти зниженню напруження, тривожності та агресії; розвивати дрібну моторику, сенсорні відчуття, емоційну сферу; спонукати дітей до роздумів, висловлювань, припущень; стимулювати інтерес до роботи з глиною та ін.


Дод.точки доступу:
Колісник, Олена

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.102
М 33


    Матвійчук, Олександра
    Пухнасті помпончики для дівчаток і хлопчиків [Текст] / Олександра Матвійчук // Дошкільне виховання. - 2017. - № 1. - С. 35 . - ISSN 0321-1401
ББК 74.102
Рубрики: Дошкільна освіта--сенсорний розвиток
Кл.слова (ненормовані):
сенсорний розвиток -- ігри з помпонами -- знання про кольори -- дрібна моторика
Анотація: Пропонується простий у виготовленні посібник із барвистих та пухнастих кульок у вигляді помпонів для дітей раннього віку.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.100.58
М 24


    Манюк, Олена
    Колеса для машин : комбіноване заняття для дітей раннього віку [Текст] / Олена Манюк // Дошкільне виховання. - 2017. - № 2. - С. 34-36 . - ISSN 0321-1401
ББК 74.100.58
Рубрики: Дошкільна освіта--ігри--дидактичні ігри
Кл.слова (ненормовані):
діти раннього віку -- образотворчість -- сенсорний розвиток -- ігрова діяльність
Анотація: Подано розробку комбінованого заняття для дітей раннього віку, мета якого - продовжувати формувати у дітей уявлення про будову вантажівки; закріплювати знання про колір, величину ("більший", "менший"), кількість ("один", "багато"); розвивати вміння порівнювати предмети, використовуючи прийом прикладання, знаходити геометричні фігури за їхніми назвами (круг, квадрат, овал); учити правильно тримати фломастер у руці, малювати предмети округлої форми та зафарбовувати їх колоподібними рухами; виховувати самостійність.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільних прим. немає
Видання є лише у відділах/філіалах


373.21
Г 94


    Гуменюк, Анна
    Запрошуємо у гості сонечко : інтегроване заняття для дітей молодшої групи [Текст] / Анна Гуменюк // Дошкільне виховання. - 2017. - № 4. - С. 28-29 . - ISSN 0321-1401
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--інтегровані заняття
Кл.слова (ненормовані):
сенсорний розвиток -- розвиток мовлення -- спостереження -- інтегроване заняття -- мотиваційні прийоми
Анотація: Подано розробку інтегрованого заняття для дітей молодшої групи, мета якого - продовжувати вчити дітей описувати об'єкт за навідними запитаннями вихователя; закріплювати знання про кольори, геометричні фігури; розвивати пам'ять, мислення, вміння орієнтуватится у просторі; виховувати емпатію, інтерес до художнього слова; створювати позитивний настрій.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.21
Г 11


    Гірук, Оксана
    Розваги з Капітошкою : заняття для дітей раннього віку [Текст] / Оксана Гірук // Дошкільне виховання. - 2017. - № 4. - С. 26-27 . - ISSN 0321-1401
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--діти раннього віку--заняття
Кл.слова (ненормовані):
сенсорний розвиток -- ранній вік -- заняття в ДНЗ
Анотація: Подано розробку заняття для дітей раннього віку, мета якого - учити дітей будувати речення з 2-5 слів, співвідносити свої дії зі словесною вказівкою дорослого; закріплювати знання про характерні ознаки і властивості води (прозора, тепла/холодна, чиста/брудна, ллється); продовжувати вчити визначати колір, величину, вагу предметів; розвивати мовлення, уяву, дрібну моторику, координацію рухів; збагачувати сенсорний досвід; виховувати товариськість, витримку, акуратність.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.21
С 13


    Савчук, Наталія
    Цукерки-масажерки [Текст] / Наталія Савчук, Наталія Бойко // Дошкільне виховання. - 2017. - № 4. - С. 19 . - ISSN 0321-1401
УДК
Рубрики: Дошкільне виховання--фізичне виховання
Кл.слова (ненормовані):
сенсорний розвиток -- фізкультурне обладнання -- фізичне виховання дошкільників
Анотація: Подано зразки фізкультурного обладнання - масажерів у вигляді цукерок, які здійснюватимуть профілактику плоскостопості, розвиватимуть координацію рухів і сенсорні здібності, тренуватимуть вестибулярний апарат.


Дод.точки доступу:
Бойко, Наталія

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.21
Н 17


    Надточей, Вікторія
    Пригоди курчати : посібник для дітей молодшої групи [Текст] / Вікторія Надточей // Дошкільне виховання. - 2017. - № 5. - С. 18-19 . - ISSN 0321-1401
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--засоби навчання
Кл.слова (ненормовані):
розвиток мовлення -- сенсорний розвиток -- розвиток математичних уявлень -- дидактичні посібники -- книжка-саморобка
Анотація: Представлено опис дидактичнного посібника у вигляді книжки-саморобки для дітей молодшої групи. Мета його - сприяти розвитку мовлення дітей, дрібної моторики, тактильних відчуттів; удосконаленню навичок самообслуговування (вміння користуватися застібками на одязі: ґудзиками, кнопками, "липучками"); розширювати знання про світ рослин, уявлення про живу та неживу природу; формувати вміння орієнтуватися на площині, повторювати послідовні дії, визначати відношення між предметами, розрізняти кольори, лічити, співвідносити предмети за величиною та кольором; виховувати естетичні почуття, бережне ставлення до природи, бажання допомагати іншим.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Анісімова, Олена
    Педагогічні погляди Ф. Фребеля у практиці роботи сучасного дитсадка [Текст] / Олена Анісімова, Агафія Ковальчук // Дошкільне виховання. - 2017. - № 9. - С. 22-24 . - ISSN 0321-1401
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--персоналії педагогів
Кл.слова (ненормовані):
сенсорний розвиток -- розвивальне середовище -- педагогічні ідеї Ф. Фребеля -- педагоігчна спадщина -- педагоги зарубіжних країн


Дод.точки доступу:
Ковальчук, Агафія; Фребель, Фрідрих (видатний німецький педагог і теоретик дошкільного виховання, засновник перших дитячих садків ; 1782-1852) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.2
Ш 32


    Шахрай, Наталія
    Бджолина наука : інтегроване заняття для дітей старшої групи [Текст] / Наталія Шахрай, Ірина Пукальська // Дошкільне виховання. - 2017. - № 7. - С. 26-28 . - ISSN 0321-1401
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--інтегровані заняття
Кл.слова (ненормовані):
сенсорний розвиток -- розвиток мовлення -- дослідницька діяльність
Анотація: Подано розробку інтегрованого заняття для дітей старшої групи, мета якого - ознайомлювати дітей з життям бджіл, процесом вироблення меду із професією пасічника (що робить, який основний результат праці); формувати пізнавально-дослідницькі вміння (обстежувати, розглядати і виокремлювати властивості меду); розвивати зв'язне мовлення, мислення, пам'ять уяву, увагу, дрібну моторику; збагачувати активний словник дітей; виховувати працелюбність та ін.


Дод.точки доступу:
Пукальська, Ірина

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.2
В 89


    Вусик, Світлана
    Морські мешканці : цикл міні-занять для дітей молодшої групи [Текст] / Світлана Вусик // Дошкільне виховання. - 2017. - № 7. - С. 24-25 . - ISSN 0321-1401
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--заняття--образотворчість дітей
Кл.слова (ненормовані):
сенсорний розвиток -- образотворчість -- природознавче виховання
Анотація: Пропонується цикл літніх міні-занять художнього змісту, мета яких - закріплювати знання дітей про морських мешканців: рибу, малюска, черепаху; формувати сенсорні еталони, вміння сприймати інформацію на слух, відповідати на запитання; збагачувати активний словник дітей; закріплювати вміння працювати в різних техніках образотворчості: пісочної анімації, малювання за трафаретом та тонування паперу з восковим малюнком; розвивати дрібну моторику, мислення, уяву; виховувати любов до природи та ін.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.2
З-17


    Зайченко, Наталія
    Картина запрошує до розмови : використання методу багатоканальної діяльності в роботі з дітьми старшої групи [Текст] / Наталія Зайченко // Дошкільне виховання. - 2017. - № 7. - С. 20-23 . - ISSN 0321-1401
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--інтегровані заняття
Кл.слова (ненормовані):
сенсорний розвиток -- робота за картиною -- естетичне виховання
Анотація: Подано прийоми активізації мовлення дітей засобами пейзажного живопису за допомогою методу багатокальної діяльності, який передбачає задіювання у роботі з дітьми різних аналізаторів: зору, слуху, дотику, смаку, нюху. Цей метод забезпечує комплексне опрацювання мистецького твору й отримання глибоких вражень у ході інтелектуальної діяльності на основі багатоканального емоційно-чуттєвого сприймання.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)