С 30 Семенихина, Н. Н. Возможности метода арт-терапии в работе с детьми раннего возраста с двигательной патологией [Текст] / Н. Н. Семенихина> // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2012. - N 4. - С. 48-51. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1726-0973 Рубрики: Дошкільна освіта--корекційна робота Діти-інваліди Кл.слова (ненормовані): ураження центральної нервової системи -- дефект розвитку -- ігрові завдання для дітей -- арт-терапія, терапія мистецт -- молодші дошкільники -- розвиток мови -- розвиток дихання -- сенсорний розвиток -- розвиток зорово-моторної координації Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Рома, Оксана. Конструктори LEGO Education як засіб формування пізнавальної сфери дітей дошкільного віку / О. Рома> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 2. - С. 10-17. Рубрики: Дошкільна освіта--пізнавальна діяльність Дошкільна освіта--ігри Кафедра дошкільної освіти Кл.слова (ненормовані): сенсорний розвиток -- вікова зорієнтованість -- LEGO-конструювання -- сенсорно-пізнавальний розвиток -- сенсорні еталони -- методичні аспекти роботи -- вправи Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Інв./ОК 1 (1 прим.) - вільні 1 |
Сенсорне виховання дітей у дошкільному навчальному закладі> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 2. - С. 39. Рубрики: Дошкільне виховання--сенсорне виховання Кафедра дошкільної освіти Кл.слова (ненормовані): сенсорний розвиток -- методика сенсорного виховання -- сенсорна культура -- дошкільні заклади Анотація: Тест для самодіагностики. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Інв./ОК 1 (1 прим.) - вільні 1 |
В 68 Волошина, Надія Гра дарує радість пізнання : дидактичні посібники для сенсорного розвитку [Текст] / Надія Волошина> // Дошкільне виховання. - 2013. - № 12. - С. 20-22 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільне виховання--сенсорне виховання Кл.слова (ненормовані): дидактична гра -- сенсорний розвиток -- дидактичні посібники Анотація: Подано розробки багатофункціональних дидактичних посібників для сенсорного розвитку, мета яких - закріплювати знання дітей про властивості об'єктів живої природи: колір, форму, величину; розвивати пошукові дії орієнтувального змісту, логічне мислення; виховувати спостережливість; учити дітей раціональних способів орінтування у просторі;вправляти у застібанні та розстібанні застібок різних видів, шнуруванні;вправляти дітей у диференціації предметів на дотик; розвивати тактильні аналізатори, мислення, увагу, мовлення; розвивати вміння дітей розрізняти кольори та їхні відтінки, зорово-моторну координацію, окомір; виховувати самостійність та ін. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
А 98 Ашарапова, С. Ф. Программа коррекционно-развивающих занятий в сенсорной комнате "В мире эмоций" [Текст] / С. Ф. Ашарапова> // Вестник психосоциальной и коррекционно-реабилитационной работы. - 2013. - N № 4. - С. 22-39. Рубрики: Дошкільне виховання--сенсорне виховання Психологія дитини--емоції Кл.слова (ненормовані): розвиток моторики рук -- розвиток уваги -- сенсорний розвиток -- корекційні вправи -- сенсорна кімната Анотація: У статті йде мова про програму "В мире эмоций", метою якої є корекція та розвиток сенсорної і емоційно-вольової сфери дитини. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Т 41 Тимохович, С. Креативні підходи до створення розвивального середовища / Світлана Тимохович> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 12. - С. 30-35. - Зміст: Елементи розвивального середовища в груповому примущенні ; ІКТ як засіб збагачення розвивального середовища. Рубрики: Заклади дошкільної освіти--розвивальне середовище Кл.слова (ненормовані): розвивальне середовище -- креативний розвиток -- креативні вітражі -- сендплей -- піскова терапія -- сенсорний розвиток -- мультимедійні презентації -- сенсорні посібники -- сенсорні килимки -- інформаційно-комцунікаційні технології -- ігри з піском Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Х 90 Храпач, Вікторія. Маленькі кухарі [Текст] : заняття для дітей раннього віку / В. Храпач> // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2015. - N 12. - С. 24-26. . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Заклади дошкільної освіти--ігрова діяльність--організація Кл.слова (ненормовані): сенсорний розвиток -- розвиток психічних процесів -- ігрові форми виховання Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Д 44 Дидактичний посібник як засіб сенсорного розвитку молодших дошкільників [Текст] / Ю. Короленко [и др.]> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2016. - № 1. - С. 27–31. - Зміст: Дидактичні особивості ; Багатоцільне призначення ; Комплектація ; Результативність застосування ; Додаток. Ігри з використанням матеріалів дидактичного посібника "Чарівна скринька". Рубрики: Дошкільне виховання--сенсорний розвиток Кл.слова (ненормовані): дошкільне виховання -- сенсорний розвиток -- молодші дошкільники -- молодший дошкільний вік -- дидактичні посібники -- дидактичні особливості -- багатоцільове призначення -- комплектація -- результативність -- ігри -- Чарівна скринька, дидактичний посібник Дод.точки доступу: Короленко, Ю.; Куліш, Н.; Єлісєєва, Г.; Романюк, Н. Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
Ф 33 Федорчук, Тетяна Розвиваємо сенсорику : ігрові посібники для дітей усіх вікових груп [Текст] / Тетяна Федорчук> // Дошкільне виховання. - 2016. - № 11. - С. 29 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--засоби навчання Кл.слова (ненормовані): ігровий посібник -- сенсорний розвиток -- розвиток мовлення Анотація: Пропонуються нескладні у виготовленні ігрові посібники, які стануть дітям чудовими помічниками в опануванні сенсорних еталонів, розвитку мислення, мовлення, дрібної моторики, а також сприятимуть позитивному настрою малюків. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
М 21 Малько, Олександра Глинотерапія: долаємо негативні емоції [Текст] / Олександра Малько, Олена Колісник> // Дошкільне виховання. - 2017. - № 1. - С. 15-17 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дитяча психологія--психотерапія Дошкільна освіта--заняття--ліплення Кл.слова (ненормовані): середня група -- робота з глиною -- сенсорний розвиток -- глинотерапія Анотація: Представлено досвід використання елеменів глинотерапії в роботі з дошкільниками. Подано конспект заняття для дітей середньої групи, мета якого - ознайомлювати дітей з властивостями, структурою глини; сприяти зниженню напруження, тривожності та агресії; розвивати дрібну моторику, сенсорні відчуття, емоційну сферу; спонукати дітей до роздумів, висловлювань, припущень; стимулювати інтерес до роботи з глиною та ін. Дод.точки доступу: Колісник, Олена Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
М 33 Матвійчук, Олександра Пухнасті помпончики для дівчаток і хлопчиків [Текст] / Олександра Матвійчук> // Дошкільне виховання. - 2017. - № 1. - С. 35 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--сенсорний розвиток Кл.слова (ненормовані): сенсорний розвиток -- ігри з помпонами -- знання про кольори -- дрібна моторика Анотація: Пропонується простий у виготовленні посібник із барвистих та пухнастих кульок у вигляді помпонів для дітей раннього віку. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
М 24 Манюк, Олена Колеса для машин : комбіноване заняття для дітей раннього віку [Текст] / Олена Манюк> // Дошкільне виховання. - 2017. - № 2. - С. 34-36 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--ігри--дидактичні ігри Кл.слова (ненормовані): діти раннього віку -- образотворчість -- сенсорний розвиток -- ігрова діяльність Анотація: Подано розробку комбінованого заняття для дітей раннього віку, мета якого - продовжувати формувати у дітей уявлення про будову вантажівки; закріплювати знання про колір, величину ("більший", "менший"), кількість ("один", "багато"); розвивати вміння порівнювати предмети, використовуючи прийом прикладання, знаходити геометричні фігури за їхніми назвами (круг, квадрат, овал); учити правильно тримати фломастер у руці, малювати предмети округлої форми та зафарбовувати їх колоподібними рухами; виховувати самостійність. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільних прим. немає Видання є лише у відділах/філіалах |
Г 94 Гуменюк, Анна Запрошуємо у гості сонечко : інтегроване заняття для дітей молодшої групи [Текст] / Анна Гуменюк> // Дошкільне виховання. - 2017. - № 4. - С. 28-29 . - ISSN 0321-1401
Кл.слова (ненормовані): сенсорний розвиток -- розвиток мовлення -- спостереження -- інтегроване заняття -- мотиваційні прийоми Анотація: Подано розробку інтегрованого заняття для дітей молодшої групи, мета якого - продовжувати вчити дітей описувати об'єкт за навідними запитаннями вихователя; закріплювати знання про кольори, геометричні фігури; розвивати пам'ять, мислення, вміння орієнтуватится у просторі; виховувати емпатію, інтерес до художнього слова; створювати позитивний настрій. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Г 11 Гірук, Оксана Розваги з Капітошкою : заняття для дітей раннього віку [Текст] / Оксана Гірук> // Дошкільне виховання. - 2017. - № 4. - С. 26-27 . - ISSN 0321-1401
Кл.слова (ненормовані): сенсорний розвиток -- ранній вік -- заняття в ДНЗ Анотація: Подано розробку заняття для дітей раннього віку, мета якого - учити дітей будувати речення з 2-5 слів, співвідносити свої дії зі словесною вказівкою дорослого; закріплювати знання про характерні ознаки і властивості води (прозора, тепла/холодна, чиста/брудна, ллється); продовжувати вчити визначати колір, величину, вагу предметів; розвивати мовлення, уяву, дрібну моторику, координацію рухів; збагачувати сенсорний досвід; виховувати товариськість, витримку, акуратність. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 13 Савчук, Наталія Цукерки-масажерки [Текст] / Наталія Савчук, Наталія Бойко> // Дошкільне виховання. - 2017. - № 4. - С. 19 . - ISSN 0321-1401
Кл.слова (ненормовані): сенсорний розвиток -- фізкультурне обладнання -- фізичне виховання дошкільників Анотація: Подано зразки фізкультурного обладнання - масажерів у вигляді цукерок, які здійснюватимуть профілактику плоскостопості, розвиватимуть координацію рухів і сенсорні здібності, тренуватимуть вестибулярний апарат. Дод.точки доступу: Бойко, Наталія Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Н 17 Надточей, Вікторія Пригоди курчати : посібник для дітей молодшої групи [Текст] / Вікторія Надточей> // Дошкільне виховання. - 2017. - № 5. - С. 18-19 . - ISSN 0321-1401
Кл.слова (ненормовані): розвиток мовлення -- сенсорний розвиток -- розвиток математичних уявлень -- дидактичні посібники -- книжка-саморобка Анотація: Представлено опис дидактичнного посібника у вигляді книжки-саморобки для дітей молодшої групи. Мета його - сприяти розвитку мовлення дітей, дрібної моторики, тактильних відчуттів; удосконаленню навичок самообслуговування (вміння користуватися застібками на одязі: ґудзиками, кнопками, "липучками"); розширювати знання про світ рослин, уявлення про живу та неживу природу; формувати вміння орієнтуватися на площині, повторювати послідовні дії, визначати відношення між предметами, розрізняти кольори, лічити, співвідносити предмети за величиною та кольором; виховувати естетичні почуття, бережне ставлення до природи, бажання допомагати іншим. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Анісімова, Олена Педагогічні погляди Ф. Фребеля у практиці роботи сучасного дитсадка [Текст] / Олена Анісімова, Агафія Ковальчук> // Дошкільне виховання. - 2017. - № 9. - С. 22-24 . - ISSN 0321-1401
Кл.слова (ненормовані): сенсорний розвиток -- розвивальне середовище -- педагогічні ідеї Ф. Фребеля -- педагоігчна спадщина -- педагоги зарубіжних країн Дод.точки доступу: Ковальчук, Агафія; Фребель, Фрідрих (видатний німецький педагог і теоретик дошкільного виховання, засновник перших дитячих садків ; 1782-1852) \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ш 32 Шахрай, Наталія Бджолина наука : інтегроване заняття для дітей старшої групи [Текст] / Наталія Шахрай, Ірина Пукальська> // Дошкільне виховання. - 2017. - № 7. - С. 26-28 . - ISSN 0321-1401
Кл.слова (ненормовані): сенсорний розвиток -- розвиток мовлення -- дослідницька діяльність Анотація: Подано розробку інтегрованого заняття для дітей старшої групи, мета якого - ознайомлювати дітей з життям бджіл, процесом вироблення меду із професією пасічника (що робить, який основний результат праці); формувати пізнавально-дослідницькі вміння (обстежувати, розглядати і виокремлювати властивості меду); розвивати зв'язне мовлення, мислення, пам'ять уяву, увагу, дрібну моторику; збагачувати активний словник дітей; виховувати працелюбність та ін. Дод.точки доступу: Пукальська, Ірина Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
В 89 Вусик, Світлана Морські мешканці : цикл міні-занять для дітей молодшої групи [Текст] / Світлана Вусик> // Дошкільне виховання. - 2017. - № 7. - С. 24-25 . - ISSN 0321-1401
Кл.слова (ненормовані): сенсорний розвиток -- образотворчість -- природознавче виховання Анотація: Пропонується цикл літніх міні-занять художнього змісту, мета яких - закріплювати знання дітей про морських мешканців: рибу, малюска, черепаху; формувати сенсорні еталони, вміння сприймати інформацію на слух, відповідати на запитання; збагачувати активний словник дітей; закріплювати вміння працювати в різних техніках образотворчості: пісочної анімації, малювання за трафаретом та тонування паперу з восковим малюнком; розвивати дрібну моторику, мислення, уяву; виховувати любов до природи та ін. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
З-17 Зайченко, Наталія Картина запрошує до розмови : використання методу багатоканальної діяльності в роботі з дітьми старшої групи [Текст] / Наталія Зайченко> // Дошкільне виховання. - 2017. - № 7. - С. 20-23 . - ISSN 0321-1401
Кл.слова (ненормовані): сенсорний розвиток -- робота за картиною -- естетичне виховання Анотація: Подано прийоми активізації мовлення дітей засобами пейзажного живопису за допомогою методу багатокальної діяльності, який передбачає задіювання у роботі з дітьми різних аналізаторів: зору, слуху, дотику, смаку, нюху. Цей метод забезпечує комплексне опрацювання мистецького твору й отримання глибоких вражень у ході інтелектуальної діяльності на основі багатоканального емоційно-чуттєвого сприймання. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |