74
Р 64


    Розіна, О.
    Розвиток мови методами кінезіології [Текст] / О. Розіна // Дефектолог. - 2010. - Том січень, N 1. - С. 15-19
ББК 74
Рубрики: логопедія
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
розвиток мови
Анотація: Кінезіологія - наука про розвиток розумових здібностей та фізичного здоров'я через певні рухові вправи.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.1
С 30


    Семенихина, Н. Н.
    Возможности метода арт-терапии в работе с детьми раннего возраста с двигательной патологией [Текст] / Н. Н. Семенихина // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2012. - N 4. - С. 48-51. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1726-0973
ББК 74.1
Рубрики: Дошкільна освіта--корекційна робота
   Діти-інваліди

Кл.слова (ненормовані):
ураження центральної нервової системи -- дефект розвитку -- ігрові завдання для дітей -- арт-терапія, терапія мистецт -- молодші дошкільники -- розвиток мови -- розвиток дихання -- сенсорний розвиток -- розвиток зорово-моторної координації


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.1
Б 76


    Божева, Т. М.
    Наглядные пособия для обучения грамоте дошкольников с нарушениями интеллекта [Текст] / Т. М. Божева // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2012. - N 5. - С. 67-69. . - ISSN 1726-0973
ББК 74.1
Рубрики: Діти з особливими потребами--розумова відсталість
   Дошкільна освіта--наочні посібники

   Навчання грамоти--дошкільний вік--методика занять

   Дошкільна освіта--ігри

   Кафедра дошкільної освіти

Кл.слова (ненормовані):
ігрові вправи -- розвиток мови -- наочні посібники -- порушення інтелекту у дошкільників


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


88.4
М 60


    Мильруд, Р. П.
    Развитие языка в онтогенезе как игра хаоса / Р. П. Мильруд // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2012. - № 2. - С. 63-76. - Библиогр.: 19 назв. . - ISSN 2073-8528
ББК 88.4 + 80
Рубрики: Мовознавство--психолінгвістика
   Психолінгвістика

   Онтогенез--розвиток мови

   Кафедра української мови

   Кафедра психології

Кл.слова (ненормовані):
онтогенез -- розвиток мови -- самоогранізація мови -- фрактал -- відгалуження -- поява мови
Анотація: Развитие родного языка у ребенка традиционно рассматривалось как условие лексических средств и грамматических норм. Позже внимание ученых привлекла теория, объясняющая появление языка как синкретизм социального и индивидуального факторов в стадийном развитии языкового механизма. Некоторые исследования последних лет посвящены теории самоорганизации языка как сложной хаотической системы. В статье особое внимание уделяется языку в онтогенезе как игре хаоса. Получены результаты позволяют понять глубинные механизмы возникновения языка, моделировать эти процессы и управлять ими.
Розвиток рідної мови у дитини традиційно розглядалося як умова лексичних засобів і граматичних норм. Пізніше увагу вчених привернула теорія, що пояснює появу мови як синкретизм соціального та індивідуального факторів в стадійному розвитку мовного механізму. Деякі дослідження останніх років присвячені теорії самоорганізації мови як складної хаотичної системи. У статті особлива увага приділяється мові в онтогенезі як грі хаосу. Отримані результати дозволяють зрозуміти глибинні механізми виникнення мови, моделювати ці процеси і керувати ними.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Інв./ОК 1 (1 прим.) - вільні 1


74.100
Б 91


    Бурцева, И. В.
    Дидактические игры и упражнения в обучении детей с ограниченными возможностями здоровья [Текст] / И. В. Бурцева // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2013. - N 2. - С. 63-68. . - ISSN 1726-0973
ББК 74.100
Рубрики: Діти з особливими потребами
   Дошкільна освіта--ігри--дидактичні ігри

Кл.слова (ненормовані):
сенсорне виховання -- ознайомлення з навколишнім середовищем -- розвиток мови -- математичні уявлення


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.100.58
Б 91


    Бурцева, И. В.
    Дидактические игры и упражнения в обучении детей с ограниченными возможностями здоровья. Подготовительная к школе группа [Текст] / И. В. Бурцева // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2013. - N 6. - С. 61-65. . - ISSN 1726-0973
ББК 74.100.58 + 74.100.44
Рубрики: Дошкільна освіта--ігри--дидактичні ігри
Кл.слова (ненормовані):
діти з обмеженими можливостями здоров’я -- дидактичні ігри -- математичні уявлення -- ознайомлення з оточенням -- розвиток мови


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.102.26
Х 20


    Хардина, В. А.
    Музейно-образовательная программа в дошкольном учреждении для детей с нарушениями слуха [Текст] / В. А. Хардина // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2013. - N 8. - С. 51-55. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1726-0973
ББК 74.102.26
Рубрики: Дошкільна освіта--здоров’я дітей
   Діти з особливими потребами--порушення слуху

Кл.слова (ненормовані):
заняття -- вправи -- розвиток мови
Анотація: Автор статті висвітлює досить актуальну тему сучасної системи освіти - навчання і виховання дітей з вадами слуху.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


152.7
М 56


    Мещеряков, Валентин Николаевич.
    Вузовский формат речевых умений. Дидактичекий потенциал рефлексии [Текст] : монография / В. Н. Мещеряков, Е. В. Федорова. - Сумы : Университетская книга, 2008. - 178 с. - ISBN 978-966-680-391-0 : 50.00 грн.
ББК 88.351.3
РУБ 152.7
Рубрики: Рефлексія (психологія)
   Психічні процеси

   Психіка і свідомість

   Мова і мовлення

Кл.слова (ненормовані):
розвиток мови -- когнітивна рефлексія -- повсякденна рефлексія -- моделювання тексту


Дод.точки доступу:
Федорова, Евгения Валентиновна
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)