Р 64 Розіна, О. Розвиток мови методами кінезіології [Текст] / О. Розіна> // Дефектолог. - 2010. - Том січень, N 1. - С. 15-19 Рубрики: логопедія Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): розвиток мови Анотація: Кінезіологія - наука про розвиток розумових здібностей та фізичного здоров'я через певні рухові вправи. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 30 Семенихина, Н. Н. Возможности метода арт-терапии в работе с детьми раннего возраста с двигательной патологией [Текст] / Н. Н. Семенихина> // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2012. - N 4. - С. 48-51. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1726-0973 Рубрики: Дошкільна освіта--корекційна робота Діти-інваліди Кл.слова (ненормовані): ураження центральної нервової системи -- дефект розвитку -- ігрові завдання для дітей -- арт-терапія, терапія мистецт -- молодші дошкільники -- розвиток мови -- розвиток дихання -- сенсорний розвиток -- розвиток зорово-моторної координації Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б 76 Божева, Т. М. Наглядные пособия для обучения грамоте дошкольников с нарушениями интеллекта [Текст] / Т. М. Божева> // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2012. - N 5. - С. 67-69. . - ISSN 1726-0973 Рубрики: Діти з особливими потребами--розумова відсталість Дошкільна освіта--наочні посібники Навчання грамоти--дошкільний вік--методика занять Дошкільна освіта--ігри Кафедра дошкільної освіти Кл.слова (ненормовані): ігрові вправи -- розвиток мови -- наочні посібники -- порушення інтелекту у дошкільників Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
М 60 Мильруд, Р. П. Развитие языка в онтогенезе как игра хаоса / Р. П. Мильруд> // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2012. - № 2. - С. 63-76. - Библиогр.: 19 назв. . - ISSN 2073-8528 Рубрики: Мовознавство--психолінгвістика Психолінгвістика Онтогенез--розвиток мови Кафедра української мови Кафедра психології Кл.слова (ненормовані): онтогенез -- розвиток мови -- самоогранізація мови -- фрактал -- відгалуження -- поява мови Анотація: Развитие родного языка у ребенка традиционно рассматривалось как условие лексических средств и грамматических норм. Позже внимание ученых привлекла теория, объясняющая появление языка как синкретизм социального и индивидуального факторов в стадийном развитии языкового механизма. Некоторые исследования последних лет посвящены теории самоорганизации языка как сложной хаотической системы. В статье особое внимание уделяется языку в онтогенезе как игре хаоса. Получены результаты позволяют понять глубинные механизмы возникновения языка, моделировать эти процессы и управлять ими. Розвиток рідної мови у дитини традиційно розглядалося як умова лексичних засобів і граматичних норм. Пізніше увагу вчених привернула теорія, що пояснює появу мови як синкретизм соціального та індивідуального факторів в стадійному розвитку мовного механізму. Деякі дослідження останніх років присвячені теорії самоорганізації мови як складної хаотичної системи. У статті особлива увага приділяється мові в онтогенезі як грі хаосу. Отримані результати дозволяють зрозуміти глибинні механізми виникнення мови, моделювати ці процеси і керувати ними. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Інв./ОК 1 (1 прим.) - вільні 1 |
Б 91 Бурцева, И. В. Дидактические игры и упражнения в обучении детей с ограниченными возможностями здоровья [Текст] / И. В. Бурцева> // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2013. - N 2. - С. 63-68. . - ISSN 1726-0973 Рубрики: Діти з особливими потребами Дошкільна освіта--ігри--дидактичні ігри Кл.слова (ненормовані): сенсорне виховання -- ознайомлення з навколишнім середовищем -- розвиток мови -- математичні уявлення Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б 91 Бурцева, И. В. Дидактические игры и упражнения в обучении детей с ограниченными возможностями здоровья. Подготовительная к школе группа [Текст] / И. В. Бурцева> // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2013. - N 6. - С. 61-65. . - ISSN 1726-0973 Рубрики: Дошкільна освіта--ігри--дидактичні ігри Кл.слова (ненормовані): діти з обмеженими можливостями здоров’я -- дидактичні ігри -- математичні уявлення -- ознайомлення з оточенням -- розвиток мови Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Х 20 Хардина, В. А. Музейно-образовательная программа в дошкольном учреждении для детей с нарушениями слуха [Текст] / В. А. Хардина> // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2013. - N 8. - С. 51-55. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1726-0973 Рубрики: Дошкільна освіта--здоров’я дітей Діти з особливими потребами--порушення слуху Кл.слова (ненормовані): заняття -- вправи -- розвиток мови Анотація: Автор статті висвітлює досить актуальну тему сучасної системи освіти - навчання і виховання дітей з вадами слуху. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
М 56 Мещеряков, Валентин Николаевич. Вузовский формат речевых умений. Дидактичекий потенциал рефлексии [Текст] : монография / В. Н. Мещеряков, Е. В. Федорова. - Сумы : Университетская книга, 2008. - 178 с. - ISBN 978-966-680-391-0 : 50.00 грн. РУБ 152.7 Рубрики: Рефлексія (психологія) Психічні процеси Психіка і свідомість Мова і мовлення Кл.слова (ненормовані): розвиток мови -- когнітивна рефлексія -- повсякденна рефлексія -- моделювання тексту Дод.точки доступу: Федорова, Евгения Валентиновна Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |