158.9(075.3)
С 38


    Синьов, Віктор Миколайович.
    Психологія розумово відсталої дитини [Текст] : Підручник / В. М. Синьов, М. П. Матвєєва, О. П. Хохліна. - К. : Знання, 2008. - 359 с. - ISBN 978-966-346-243-1 : 48.00 грн.
ДРНТІ
ББК 88.8я73
РУБ 158.9(075.3)
Рубрики: Розумово відсталі учні--корекція особистості
   Дефектологія--підручники та посібники для ВНЗ

   Діти з особливими потребами--розумова відсталість

Кл.слова (ненормовані):
діти з інтелектуальними вадами


Дод.точки доступу:
Матвєєва, Марія Петрівна; Хохліна, Олена Петрівна
Примірників всього: 10
фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (6), НМК ф-т ПСР (2)
Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (6), НМК ф-т ПСР (2)

371
Ш67


   
    Школа першого ступеня: Теорія і практика [Текст] : Збірник наукових праць Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди. Вип. 20 / Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди ; Ред. кол.: В. П. Коцур (гол. ред.) та інші. - Тернопіль : Астон, 2006. - 400 с. - 4.00 грн.
    Зміст:
КУЛЬТУРОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ПЕДАГОГІЧНОЇ СПАДЩИНИ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО
Кузь, В. Педагогіка В. О. Сухомлинського - педагогіка ХХІ століття / Л. Ляшко; О. Петренко. - С .12-20
Ляшко, Л. Проблема родинно-сімейного виховання у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського / О. Петренко. - С .123-127
Петренко, О. Культурологічні аспекти гендерної освіти і виховання в Україні / О. Петренко. - С .135-146
ШКІЛЬНА ОСВІТА У КУЛЬТУРОЛОГІЧНИХ ВИМІРАХ
КУЛЬТУРОЛОГІЧНИЙ АСПЕКТ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ
ДРНТІ
ББК 74.20я43
РУБ 371
Рубрики: Молодші школярі
   Підлітки

   Майбутні вчителі

   Діти з особливими потребами--розумова відсталість

   Педагогічна освіта

   Педагогічна культура вчителя хімії

   Культура майбутнього вчителя

   Культура мислення--молодші школярі



Дод.точки доступу:
Коцур, Віктор Петрович \ред.\; Сухомлинський, Василь \о нем\; Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)

74.2
П 30


    Петрик, Н.
    Робота з дітьми, які мають інтелектуальні вади [Текст] / Н. Петрик // Дефектолог. - 2010. - N 2 (лютий). - С. 17-20
ББК 74.2
Рубрики: Діти з особливими потребами--розумова відсталість
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   методична допомога вчителям Ніжина



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.3
С 44


    Скорікова, Ю.
    Профілактика токсикоманії у підлітків із легким ступенем розумової відсталості [Текст] / Ю. Скорікова // Дефектолог. - 2010. - N 4 (квітень). - С. 3-9.
ББК 74.3
Рубрики: профілактика шкідливих звичок
   Діти з особливими потребами--розумова відсталість

Кл.слова (ненормовані):
розумова відсталість


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.1
Б 76


    Божева, Т. М.
    Творческая лаборатория для педагогов "Обучение грамоте и подготовка руки к письму детей с нарушением интеллекта" [Текст] / Т. М. Божева, С. Б. Горбушина // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2012. - N 5. - С. 25-30. . - ISSN 1726-0973
ББК 74.1
Рубрики: Діти з особливими потребами--розумова відсталість
   Дошкільна освіта--корекційна робота

   Дошкільна освіта--заняття з навчання грамоти

   Кафедра дошкільної освіти

Кл.слова (ненормовані):
порушення інтелекту у дошкільників -- розвиток моторики рук -- навчання грамоти


Дод.точки доступу:
Горбушина, С. Б.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.1
Б 76


    Божева, Т. М.
    Наглядные пособия для обучения грамоте дошкольников с нарушениями интеллекта [Текст] / Т. М. Божева // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2012. - N 5. - С. 67-69. . - ISSN 1726-0973
ББК 74.1
Рубрики: Діти з особливими потребами--розумова відсталість
   Дошкільна освіта--наочні посібники

   Навчання грамоти--дошкільний вік--методика занять

   Дошкільна освіта--ігри

   Кафедра дошкільної освіти

Кл.слова (ненормовані):
ігрові вправи -- розвиток мови -- наочні посібники -- порушення інтелекту у дошкільників


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.1
Z99


   
    [Иллюстрации к статье Т. М. Божевой "Наглядные пособия для обучения грамоте дошкольников с нарушениями интеллекта"] [Текст] // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2012. - N 5. - 3-я с. облож. . - ISSN 1726-0973
ББК 74.1
Рубрики: Діти з особливими потребами--розумова відсталість
   Дошкільна освіта--наочно-дидактичні посібники

   Навчання грамоти--дошкільний вік--методика занять

Кл.слова (ненормовані):
ілюстрації до статті


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.6
О-76


    Остапенко, А. А.
    Интеллект на службе милосердия, или Спасение через развитие / Андрей Александрович Остапенко, Темыр Айтечевич Хагуров // Соц. педагогика : науч.-практ. журн. для соц. работников и педагогов. - 2012. - № 4. - С. 89-94. . - ISSN 2220-6051
ББК 74.6
Рубрики: Соціальна педагогіка
   Діти з особливими потребами--розумова відсталість

Кл.слова (ненормовані):
важка дитина -- обдарована дитина -- сім’я -- сімейне неблагополуччя
Анотація: У статті презентовано проект установи додаткової освіти дітей, ключова ідея якого - помістити важких підлітків в ситуацію розвитку нарівні з обдарованими дітьми.


Дод.точки доступу:
Хагуров, Темыр Айтечевич

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)




    Трубенко, В. М.
    Вивчаємо математику з розумово відсталими дітьми в спеціальній школі [Текст] : формування знань про іменовані числа та дії з ними / В. М. Трубенко // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2018. - N 2. - С. 5–13 : фот., мал.
Рубрики: Діти з особливими потребами--розумова відсталість
Кл.слова (ненормовані):
діти-олігофрени -- уроки математики -- прості і складені числа -- інклюзивне навчання


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Святенко, О. В.
    Скарби моєї родини [Текст] : фестиваль народної творчості для учнів 4 класу з порушенням розумового розвитку / О. В. Святенко // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2018. - N 2. - С. 18–22 : фот., мал.
Рубрики: Діти з особливими потребами--розумова відсталість
   Діти з особливими потребами--фестивалі

Кл.слова (ненормовані):
українські народні традиції -- народне виховання -- родинне виховання -- порушення розумового розвитку


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Гайтина, Л. Г.
    Особливості організації та проведення уроків з розумово відсталими дітьми, які здобувають освіту в ЗОШ за індивідуальною формою навчання [Текст] / Л. Г. Гайтина // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2018. - N 3. - С. 2–8 : табл. - Бібліогр.: 2 назв.
Рубрики: Діти з особливими потребами--розумова відсталість
Кл.слова (ненормовані):
розумово відсталі діти -- індивідуальна форма навчання -- організація уроків -- інклюзивна освіта


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Іванова, О. М.
    Практична робота "Виготовлення плану шкільної ділянки методом аплікації" [Текст] : інтегрований урок з географії та трудового навчання для учнів 6-го класу з інтелектуальними порушеннями / О. М. Іванова // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2018. - N 3. - С. 19–24 : рис., табл.
Рубрики: Діти з особливими потребами--розумова відсталість
Кл.слова (ненормовані):
інтелектуальні порушення -- інтегрований урок -- практична робота -- інклюзивне навчання


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


376-056.36:616.899.015.3](477)
Л 63


    Лисенкова, І.
    Психолого-педагогічні умови організації корекційно-розвивального середовища для дітей із порушеннями розумових функцій / Ірина Лисенкова // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - № 3. - С. 20–27. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--розумова відсталість
Кл.слова (ненормовані):
діти з порушеннями розумових функцій -- корекційно-розвивальне середовище -- психолого-педагогічні умови -- пізнавальний розвиток -- емоційний розвиток -- корекційно-педагогічний процес -- активність дитини
Анотація: Розкрито особливості навчання та виховання дітей з особливими освітніми потребами, зокрема з порушеннями розумових функцій. Визначено, пріоритетного значення в навчально-виховному процесі сучасного навчального закладу набувають питання організації корекційно-розвивального середовища. Воно є варіативним, тематичним, мобільним, дієвим і має тенденції до розвитку й динаміки відповідно до пізнавального та емоційного розвитку дитини. Основний акцент у статті зроблений на експериментальне дослідження ефективності запропонованих психолого-педагогічних умов організації корекційно-розвивального середовища для дітей із порушеннями розумових функцій у сучасних навчальних закладах України з інклюзивним навчанням.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


376-056.36:616.899.2.015.3](477)
С 59


    Соколова, Г.
    Психологічний супровід учнів із синдромом Дауна в процесі соціальної взаємодії / Ганна Соколова // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - С. 28–36. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--розумова відсталість
Кл.слова (ненормовані):
розумові вади -- діти з синдром Дауна^ -- психологічний супровід -- соціальна взаємодія -- соціальні навички -- корекція поведінки -- соціальне середовище -- практичні навички
Анотація: Представлено теоретичний аналіз спеціальної психолого-педагогічної літератури з питань психологічного супроводу учнів із синдромом Дауна. Визначено роль психологічного супроводу в процесі соціальної взаємодії таких учнів.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


376-056.36:616.899.2.064]-053.4(477)
М 69


    Михновецька, І.
    Особливості інтерсуб’єктного компонента взаємовідносин у старших дошкільників із синдромом Дауна : (за диспозиційним критерієм) / Ірина Михновецька // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - № 3. - С. 74–83. - Бібліогр.: 4 назви. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--розумова відсталість
Кл.слова (ненормовані):
розумові вади -- діти з синдром Дауна -- взаємовідносини -- старші дошкільники -- інтерсуб’єктний компонент -- диспозиційний критерій -- соціальний статус
Анотація: Доведено, що взаємовідносини дітей із синдромом Дауна доцільно вивчати через компоненти. Проаналізовано інтерсуб’єктний компонент взаємовідносин та критерії, що його характеризують, детально розглянуто показники, що відповідають диспозиційному критерію інтерсуб’єктного компонента взаємовідносин у дітей старшого дошкільного віку з синдромом Дауна.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)