Ф86 Фрейд, Анна (1895-1982). Детский психоанализ [Текст] : научное издание / А. Фрейд. - СПб. ; М. ; Х., Минск : Питер, 2004. - (Хрестоматия по психологии). - Лит.: с. 477. - ISBN 5-94723-048-8 : 33.82 грн.
РУБ 158.9 Рубрики: Детский возраст Фантазии (псих.) Агресія Защитные механизмы Подростковый возраст Психоаналіз дитячий Воспитание--дети Сексуальность детская Потребности детские Кл.слова (ненормовані): емоційний розвиток Анотація: Темы, раскрытые в книге: Психоанализ раннего детства. Истоки детской психопатологии. Эмоциональное развитие, фантазии, агрессия, сексуальность. Проблемы подросткового розраста. Техника детского психоанализа в клинической практике. Примірників всього: 2 фб (1), Ч.З.№2 (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1) |
К 76 Кошелева, Анна Дмитриевна. Эмоциональное развитие дошкольников [Текст] : учеб. пособие для студ. вузов / А. Д. Кошелева, В. И. Перегуда, О. А. Шаграева. - М. : Академия, 2003. - 176 с. - (Высшее образование). - ISBN 5-7695-1058-7 : 20.38 грн. Зміст: Эмоциональная регуляция поведения в дошкольном возрасте . - С .5-53 Эмоциональное благополучие ребенка в детском саду . - С .54-77 Эмоциональное развитие ребенка в семье . - С .78-141 ДЕТСКОЕ РАЗВИТИЕ В ПРЕДСТАВЛЕНИЯХ НАРОДНОЙ ПСИХОЛОГИИ . - С .142-165 Сознательное родительство . - С .144-149 Педагогика Никитина Б. П. . - С .149-152 Нравственная психология и педагогика . - С .152-160 Православная семья . - С .160-167
РУБ 372(075.3) Рубрики: Дошкільники--емоційний розвиток Дошкільна освіта--підручники та посібники для ВНЗ Дошкільна освіта--адаптація дитини до ЗДО Кл.слова (ненормовані): дошкільники -- емоційний розвиток -- емоційне благополуччя -- сімейне виховання -- адаптація -- православна сім’я -- народна психологія Дод.точки доступу: Перегуда, Валентина Ивановна; Шаграева, Ольга Аркадьевна; Никитин, Берис Павлович \о нем\ Примірників всього: 5 Ч.З.№2 (3), ав (1), фб (1) Свободны: Ч.З.№2 (3), ав (1), фб (1) |
Козіна, Л. Я вчуся керувати собою : Корекційно-розвивальна програма [Текст] / Л. Козіна> // Психолог. - 2006. - N21. - С. 3-15
Рубрики: дошкільне виховання Кл.слова (ненормовані): емоційний розвиток Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1) Вільні: Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1) |
Б 90 Будянська, Ольга. "Чарівне скло" для креативного та емоційного розвитку [Текст] / О. Будянська, Л. Матюшенко> // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2012. - N 1. - С. 20-22 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільне виховання--виховання засобами образотворчого мистецтва Дошкільна освіта--інноваційна діяльність Кл.слова (ненормовані): креативний розвиток -- емоційний розвиток -- малювання на склі -- арт-терапія -- чарівне скло Дод.точки доступу: Матюшенко, Лариса Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ш 75 Шмырева, Ольга Ивановна. Сущность эмоционального развития личности в подростковом возрасте [Текст] / О. И. Шмырева> // Мир психологии : Научно-методический журнал. - 2013. - N 3. - С. 254-266. - Библиогр.: 23 назв. Рубрики: Психологія підлітка--емоційний розвиток Кл.слова (ненормовані): підлітковий вік -- емоційний розвиток Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б 24 Бардышевская, Марина Константиновна. Терапевтическая роль наблюдения за детьми с аффективно-поведенческими комплексами / М. К. Бардышевская> // Вопр. психологии : науч. журн. - 2014. - № 3. - С. 118-130. - Библиогр.: 13 назв. . - ISSN 0042-8841 Рубрики: Діти--емоційний розвиток Кл.слова (ненормовані): терапевтичне спостереження -- афективно-поведінковий комплекс -- символічна активність -- афективна нестійкість -- емоційні стани -- емоційний розвиток Анотація: Розкрито сутність та принципи методики терапевтичного спостереження за розвитком афективно-поведінкових комплексів (АПК) досліджуваних (дітей). Охарактеризовано етапи раннього розвитку АПК у нормі, а також відмінності між двома варіантами відсутності інволюції ранніх форм: затримкою та спотворенням емоційного розвитку. Розкрито роль психолога під час спостереження. Є примірники у відділах: (15.10.2014р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний) |
Л 84 Лук’янова, С. Емоційні намистинки для маленької дитинки: емоційно-розвивальне середовище / Світлана Лук’янова> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 5. - С. 24–31. - Зміст: Характеристики та принципи роботи ; Способи використання та структура ; Дод. 1 : Опис посібників Центру "Емоційні намистинки для маленької дитинки" ; Дод. 2 : Описи ігор для роботи в Центрі "Емоційні намистинки для маленької дитинки".
Кл.слова (ненормовані): емоційний розвиток -- емоції -- емоційно-розвивальне середовище -- посібники -- ігри Анотація: У статті презентовано досвід роботи дошкільного навчального закладу (ясел-садка) № 8 міста Каховки, Херсонської області, щодо створення спеціального розвивального середовища – Центру "Емоційні намистинки для маленької дитинки". Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 64 Кононко, О. Найголовніше – "погода" вдома, або Як сформувати емоційну сприйнятливість і чутливість / Олена Кононко> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 5. - С. 32–39. - Зміст: Прояви емоційної сприйнятливості і чутливості ; Визначення типу особистості за допомогою шкали оцінювання ; Засоби впливу на емоційну чутливість ; Додаток : Методи формування емоційної сприйнятливості дітей старшого віку.
Кл.слова (ненормовані): емоції -- емоційний розвиток -- емоційна сприйнятливість -- емоційна чутливість -- особистісні якості -- особистість -- діти дошкільного віку -- старший дошкільний вік -- засоби впливу -- методи формування -- психогімнастичні вправи -- малювання -- складання оповідань Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Л 63 Лисенкова, І. Психолого-педагогічні умови організації корекційно-розвивального середовища для дітей із порушеннями розумових функцій / Ірина Лисенкова> // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - № 3. - С. 20–27. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 2312-2781
Кл.слова (ненормовані): діти з порушеннями розумових функцій -- корекційно-розвивальне середовище -- психолого-педагогічні умови -- пізнавальний розвиток -- емоційний розвиток -- корекційно-педагогічний процес -- активність дитини Анотація: Розкрито особливості навчання та виховання дітей з особливими освітніми потребами, зокрема з порушеннями розумових функцій. Визначено, пріоритетного значення в навчально-виховному процесі сучасного навчального закладу набувають питання організації корекційно-розвивального середовища. Воно є варіативним, тематичним, мобільним, дієвим і має тенденції до розвитку й динаміки відповідно до пізнавального та емоційного розвитку дитини. Основний акцент у статті зроблений на експериментальне дослідження ефективності запропонованих психолого-педагогічних умов організації корекційно-розвивального середовища для дітей із порушеннями розумових функцій у сучасних навчальних закладах України з інклюзивним навчанням. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 52 Половіна, О. Ранній розвиток дитини: потреба соціуму чи батьківські амбіції? / Олена Половіна> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 10. - С. 23–30. - Зміст: Що таке емоційний інтелект ; Які чинник сприяють успішності особистості, а які їй перешкоджають ; Як змінити стереотипи щодо чинників успішності ; Які є методи формування емоційного інтелекту.
Кл.слова (ненормовані): дошкільна освіта -- емоційний розвиток -- емоційний інтелект -- інтелектуальний розвиток -- складові -- структура -- успішність особистості -- чинники -- ранній розвиток -- негативні механізми -- роль батьків -- успішність -- чинники -- випереджальний розвиток -- методи формування Анотація: У статті йдеться про проблеми пов’язані з випереджальним розвитком дітей раннього віку та формування емоційного інтелекту дітей як передумови успішності особистості. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Р 64 Розвиток особистості: термінологічний путівник> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 10. - С. 30.
Кл.слова (ненормовані): дитяча психологія -- ранній вік -- емоційний розвиток -- емоційний інтелект -- інтелектуальний розвиток -- глосарій -- поняття -- словник -- визначення Анотація: У статт вміщено тлумачення термінів з проблеми випереджального розвитку дітей раннього віку. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Коніна, Надія. Теорія розуму як складова емоційного інтелекту у підлітків з розладами аутистичного спектра [Текст] / Н. Коніна> // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2020. - N 4. - С. 72-78. . - ISSN 2312-2781 Рубрики: Психологія--інтелект Діти з особливими потребами--аутизм--емоційний розвиток Кл.слова (ненормовані): теорія розуму -- емоційний інтелект -- емоційний розвиток -- підлітки з розладами аутичного спектра Анотація: Метою статті є висвітлення можливого причинно наслідкового зв’язку між розвитком теорії розуму та рівнем емоційного інтелекту, в тому числі, теорії розуму як невід’ємної складової емоційного інтелекту. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |