Н 19 Назарук, Оксана Миколаївна. Вікові особливості розуміння особистого досвіду [Текст] : Автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. психол. наук : 19.00.07 - педагогічна та вікова психологія / О. М. Назарук ; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - К. : ІП АПН України, 2004. - 22 с. -
Рубрики: психологія вікова психологія особистості дитини педагогічна психологія соціалізація автореферати дисертацій--психологія Кл.слова (ненормовані): адаптованість -- наратив -- особистісні якості Дод.точки доступу: Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ) Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
І18 Іванчук, Марія Георгіївна. Психолого-педагогічні основи виховання особистості молодшого школяра в умовах інтегрованого підходу до навчання [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени д-ра психол. наук : 19.00.07 - педагогічна та вікова психологія / М. Г. Іванчук; М. Г. Іваничук ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - : НПУ ім. М.Драгоманова(Київ), 2005. - 40 с. -
Рубрики: Виховання особистості Молодші школярі автореферати дисертацій--педагогіка Кл.слова (ненормовані): інтегроване навчання -- інтеграція -- особистісні якості -- виховна функція Дод.точки доступу: Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ) Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
Шадриков, В. Д. Некоторые методологические вопросы психологии индивидуальности / В. Д. Шадриков> // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2011. - № 1. - С. 15-22. - Библиогр.: 13 назв. . - ISSN 2073-8528 Рубрики: Індивідуальність--психологія особистості Психологія особистості Кл.слова (ненормовані): методологічні принципи -- неповторність -- особистісні риси -- соціальні фактори -- малопараметрична модель -- математичний опис -- особистісні якості Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
К 26 Карпенко, Т. В. Ціннісні орієнтації у вихованні [Текст] / Т. В. Карпенко> // Позакласний час : На допомогу вчителю. - 2011. - N 10. - С. 50-61 Рубрики: Виховання Кл.слова (ненормовані): моральні цінності -- життєві цінності -- особистісні якості -- характер -- мрія -- дружба -- ввічливість -- доброта -- толерантна особистість Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
М 92 Мухина, В. С. Развитие сознания и самосознания в контексте пересечения реалий условий бытия в исторической динамике / В. С. Мухина> // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2012. - № 2. - С. 77-91. - Библиогр.: 21 назв. . - ISSN 2073-8528 Рубрики: Свідомість--розвиток Самосвідомість--розвиток Кафедра психології Кл.слова (ненормовані): розвиток людини -- існування людини -- реалії природи -- реалії простору -- особистісні якості Анотація: Исследуется влияние родовых традиций на основы самосознания современных поколений; раскрываются сущностные особенности внешних реалий, создаваемых в истории человечества. Реалии выступают как позитивные условия, побуждающие человека к вхождению в особый мир и развитию позитивных качеств, одобряемых обществом. В то же время эти реалии могут представлять собой негативные условия, которые могут побуждать в человеке развитие у него негативных качеств. Досліджується вплив родових традицій на основи самосвідомості сучасних поколінь; розкриваються сутнісні особливості зовнішніх реалій, що створюються в історії людства. Реалії виступають як позитивні умови, які спонукають людину до входження в особливий світ та розвитку позитивних якостей, схвалюваних суспільством. У той же час ці реалії можуть являти собою негативні умови, які можуть спонукати в людині розвиток у неї негативних якостей. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Інв./ОК 1 (1 прим.) - вільні 1 |
В 11 Вінник, Т. Культурологічна підготовленість майбутніх учителів початкової школи / Т. Вінник> // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 4. - С. 9–10. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): культурологічна підготовленість -- вчителі початкової школи -- культурна поведінка -- культурна людина -- культурологічна діяльність -- особистісні якості -- культурологічна компетентність -- професійно-педагогічна діяльність -- культурологічні уміння -- молодші школярі Анотація: В умовах модернізації національної системи освіти України неабиякого значення набуває культурологічна підготовка фахівців нової генерації, здатних орієнтуватися в складному соціокультурному просторі, постійно самовдосконадюватися, засвоювати традиції європейської та світової культур, осмислювати проблеми освіти в широкому соціально-культурному контексті. Культурологічну підготовку майбутніх учителів початкової школи слід розглядати у площині чотирьохрівневої структури, стрижень якої - гуманістична спрямованість особистості майбутніх учителів початкової школи та навчально-виховного процесу ВНЗ. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 64 Кононко, О. Найголовніше – "погода" вдома, або Як сформувати емоційну сприйнятливість і чутливість / Олена Кононко> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 5. - С. 32–39. - Зміст: Прояви емоційної сприйнятливості і чутливості ; Визначення типу особистості за допомогою шкали оцінювання ; Засоби впливу на емоційну чутливість ; Додаток : Методи формування емоційної сприйнятливості дітей старшого віку.
Кл.слова (ненормовані): емоції -- емоційний розвиток -- емоційна сприйнятливість -- емоційна чутливість -- особистісні якості -- особистість -- діти дошкільного віку -- старший дошкільний вік -- засоби впливу -- методи формування -- психогімнастичні вправи -- малювання -- складання оповідань Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б 11 Білоконна, Н. Професійна періодика як важливий засіб підготовки майбутнього вчителя початкових класів / Ніна Білоконна> // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 8. - С. 58–60. - Бібліогр.: 3 назви. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): підготовка вичтелів -- вчителі початкової школи -- професійна періодика -- професійна підготовка -- особистісні якості -- професійна позиція -- періодичні видання Анотація: Мета статті – окреслити можливості фахового видання у професійному становленні майбутнього вчителя початкових класів. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 52 Половіна, О. Педагог для дошкільника: хто він? / Олена Половіна> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 1. - С. 4–10. - Зміст: Лідерство в освіті ; Як оціники ефективність закладу освіти? ; Творча самореалізація – основа професіоналізму ; Портрет сучасного вихователя ; Додаток : 8 критеріїв моніторингу професійного портрета вихователя-методиста.
Кл.слова (ненормовані): дошкільні навчальні заклади -- вихователі -- професіоналізм -- лідерство -- ефективність -- самореалізація -- творчий потенціал -- особистісні якості -- педагогічна імпровізація -- вихователь-методист -- професійний портрет Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ДзОП-1/2020/4 Журнал 2020р. N 4 (64) Вовк, О. А. Мозочкова стимуляція та сенсомоторна інтеграція в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами : [подано приклад заняття з мозочкової стимуляції та сенсаторної інтеграції] / О. А. Вовк. - С.2–4. Кл.слова: сенсорно-моторні здібності, координація рухів, комплекс вправ Стасенко, В. Індивідуальний корекційно-реабілітаційний маршрут розвитку здобувача освіти : зразок оформлення та заповнення / В. Стасенко [и др.]. - С.5–10. Інші автори: Бражнікова В., Алейнікова І., О. Фоменко, Н. Горбачова, О. Жаворонка, Л. Єрморатій, С. Холостенко, М. Олійник Кл.слова: стан здоров’я дитини, особистісні якості, розвиток мовлення Осінь іде : заняття з ознайомлення з навколишнім світом для дітей початкової ланки з помірною розумовою відсталістю та дітей із тяжкими порушеннями мовлення: [подано розробку заняття / Т. В. Шматко. - С.11–14. Кл.слова: діти з помірною розумовою відсталістю, діти із тяжкими порушеннями мовлення, пори року Щедра осінь походжала : бінарне заняття для дітей із порушеннями зору старшого дошкільного віку: [розробка бінар. заняття мета якого: розвиток пам’яті / І. Граудс. - С.15–16. Кл.слова: діти із порушеннями зору, бінарне заняття, сезонні зміни Неповинних, А. Африка : урок географії для учнів 7-го класу з вадами слуху: [розробка уроку – узагальнення і систематизації знань] / А. Неповинних. - С.17–19. Кл.слова: діти з вадами слуху, географія, Н. В. Тарасенко Клубенко, Д. Є. Подорож країною здоров’я : виховне заняття для дітей 8-го року життя, з частковою слуховою недостатністю: [розробка заняття мета якого: заохочувати дітей до здорового способу життя] / Д. Є. Клубенко. - С.20–21. Кл.слова: діти з частковою слуховою недостатністю, виховне заняття, здоровий спосіб життя Клубенко, Д. Є. Дружба : корекційно-виховне заняття для дітей 9 років, із дитячим церебральним паралічем: [розробка заняття мета якого: навчити дітей цінувати друзів; розвивати мислення, увагу, дрібну моторику рук] / Д. Є. Клубенко. - С.22–23. Кл.слова: діти із дитячим церебральним паралічем, корекційно-виховне заняття, моральне виховання Заруба, Д. В. Рональд Дженкіс : [розповідь про Рональда Дженкіса – американського композитора / Д. В. Заруба. - С.24. Кл.слова: американський композитор, Рональд Дженкіс, музиканта та відеоблогера із синдромом Дауна] Клубенко, Д. Є. Неперевершена Мадлен Стюарт : [розповідь про Мадлен Стюарт – австралійську модель із синдромом Дауна] / Д. Є. Клубенко. - С.25. Кл.слова: австралійська модель, Мадлен Стюарт, модель Перфільєва, Т. О. Робота над ритмом, темпом та інтонацією : для батьків і педагогів, які працюють з дітьми з порушенням слуху та мовлення / Т. О. Перфільєва. - С.26-28. Кл.слова: діти з порушеннями слуху та мовлення, робота з дітьми, ритм Перфільєва, Т. О. Заняття з фонетичної ритміки для глухих дітей 6-го року життя : звук [п]: [розробка заняття мета якого: учити дітей відтворювати звук [п] у поєднанні з рухами; закріпити навички діафрагмального і фонематичного дихання; формувати вміння змінювати силу та висоту голосу; відтворювати мовленнєвий матеріал у заданому темпі; сприймати та відтворювати ритми] / Т. О. Перфільєва. - С.29–31. Кл.слова: глухі діти, фонетична ритміка, дихання Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Індивідуальний корекційно-реабілітаційний маршрут розвитку здобувача освіти [Текст] : зразок оформлення та заповнення / В. Стасенко [и др.]> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2020. - N 4(64). - С. 5–10. Рубрики: Діти з особливими потребами--документація Кл.слова (ненормовані): стан здоров’я дитини -- особистісні якості -- розвиток мовлення Дод.точки доступу: Стасенко, В.; Бражнікова, В.; Алейнікова, І.; О. Фоменко, Н. Горбачова, О. Жаворонка, Л. Єрморатій, С. Холостенко, М. Олійник Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |