Ваганова, Н.
    Розвиток творчого потенціалу в дошкільному віці [Текст] / Н. Ваганова // Психолог. - 2006. - N20 (травень). - С. 16-17
ДРНТІ
ББК 88.840
Рубрики: психологія дошкільника
   Дошкільники--творчий розвиток

   Обдаровані діти--дошкільники--розвиток творчого потенціалу

Кл.слова (ненормовані):
творчий потенціал -- творчий розвиток -- дошкільники


Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1)


74.2
К 44


    Кисільова-Біла, Валентина.
    До проблеми розвитку творчих можливостей у процесі загальнопедагогічної підготовки / В. Кисільова-Біла // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 6. - С. 55-58. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.2
Рубрики: творчі здібності дітей
   Вчителі--підготовка

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
потенціал -- творчий потенціал -- творчі можливості -- педагогічна творчість -- творчі якості -- творчі якості особистості -- профілі творчих якостей -- педагоги -- підготовка педагогів -- загальнопедагогічна підготовка
Анотація: У статті розглянуто проблему підготовки студентів до творчої педагогічної діяльності, що є складовою загальнопедагогічної підготовки, та значення у цьому процесі рівня розвитку творчих здібностей студентів. Наведено дані та проаналізовано результати експериментального дослідження, проведеного у Криворізькому ДПУ, з виявлення наявного рівня розвитку творчого потенціалу і типів творчої особистості студентів.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний)


74.200.5
П 77


    Приходченко, К. І.
    Розвиток особистості - стратегічний напрям гуманістичного виховання / К. І. Приходченко // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2012. - № 1. - С. 6-11. - Бібліогр.: 13 назв.
ББК 74.200.5
Рубрики: виховання гуманістичне
Кл.слова (ненормовані):
особистість -- розвиток особистості -- життєвий вибір особистості -- потенціал -- творчий потенціал -- цілеспрямований вплив суспільства -- виховання -- гуманістичне виховання -- напрями гуманістичного виховання
Анотація: Стаття порушує проблему соціалізації особистості як однієї з умов гуманістичного виховання, спрямованого на розкриття особистісного творчого потенціалу, самореалізації, саморозвитку, самовдосконалення, можливостей самостійно будувати життя.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.200.264
Ш 34


    Швед, О. І.
    Шляхи формування творчої особистості засобами позашкільної освіти [Текст] / О. І. Швед // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал. - 2013. - N 2. - С. 18-22
ББК 74.200.264 + 74.002.64
Рубрики: Обдаровані діти--позашкільні заклади
   Позашкільні заклади--обдаровані діти--творча особистість

Кл.слова (ненормовані):
творча особистість -- творчий потенціал


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Щедрина, Е. В.
    Пресс-конференция, посвященная Второму Московскому фестивалю "Нить Ариадны" / Е. В. Щедрина // Вопр. психологии : науч. журн. - 2013. - № 1. - С. 161-164. . - ISSN 0042-8841
ББК 88
Рубрики: Психологія--наукові заходи
Кл.слова (ненормовані):
психічні розлади -- психічно хворі -- психічний розвиток -- творчий потенціал
Анотація: Про прес-конференцію, присвячену Другому фестивалю творчості людей з особливостями психічного розвитку "Нить Ариадны", який проходив з 25листопада по 7 грудня в Москві.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)




    Богдановська, Людмила.
    Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках історії / Л. Богдановська // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 3. - С. 62-65 : фотогр. - Бібліогр.: 10 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 63.3(0)р10
Рубрики: Уроки історії--використання інформаційних технологій
   Кафедра права та методики викладання історико-правознавчих дисциплін

Кл.слова (ненормовані):
інформаційно-комунікаційні технології -- пізнавальна самостійність -- педагогічний процес -- критичне мислення -- творчий потенціал -- уроки історії
Анотація: У статті розкрито особливості використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховному процесі, зокрема на уроках історії; проаналізовано проблему формування пізнавальної самостійності учнів у зв'язку з впровадженням ІКТ; розглянуто специфіку розвитку критичного мислення школярів за допомогою інтерактивних засобів навчання.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.1
Д 56


    Добровольська, Оксана.
    Творчість родом з дитинства / О. Добровольська // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 8. - С. 4-7.
ББК 74.1
Рубрики: Творчі здібності--розвиток--дошкільники
   Обдаровані діти

Кл.слова (ненормовані):
дитяча творчість -- обдарованість -- обдаровані діти -- талановитість -- пріоритетні напрямки освіти -- освітні технології -- творчі здібності -- творчий потенціал -- розвиток творчих здібностей -- дослідно-експериментальна діяльність -- дошкільники
Анотація: Стаття присвячена проблемі виявлення та підтримки обдарованих дітей. Висвітлено нормативно-правову базу щодо розвитку дитячої творчості та обдарованості. Особливу увагу надано дошкіллю Києва. Визначено пріоритетні освітні напрямки організації педагогічного процесу в дошкільних навчальних закладах міста.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.100
К 82


    Крикун, Анастасія.
    Підготовка вихователів до роботи з обдарованими дітьми / А. Крикун // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 8. - С. 8-11.
ББК 74.100
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--вихователі
   Дошкільна освіта--обдарованість дошкільників

Кл.слова (ненормовані):
обдаровані діти -- вихователі -- професійна компетентність -- підготовка вихователів -- критерії -- творчий потенціал -- дитяча творчість -- дошкільні заклади
Анотація: Стаття присвячена проблемі підготовки вихователів до роботи з обдарованими дітьми. Визначено роль педагога у створенні сприятливих умов для розвитку обдарованих дітей. Висвітлено критерії, за якими слід оцінювати готовність вихователів до роботи з талановитими дошкільниками, та умови формування й розвитку професійної компетентності педагогів. Розглянуто організацію роботи з обдарованими дітьми.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.100
Н 42


    Недашківська, Ніна.
    Мовленнєві витинанки: вигадуємо казку / Н. Недашківська, О. Кононенко, О. Лахтадир // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 8. - С. 20-23.
ББК 74.100
Рубрики: Творчі здібності--розвиток--література
   Обдаровані діти

Кл.слова (ненормовані):
інтелектуальні здібності -- обдарованість -- ознаки творчої обдарованості -- розвиток мовлення -- абстрактне мислення -- творчий потенціал -- гурткова робота -- казки -- робота з казкою -- ігровий тренінг творчості -- літературно-художні здібності
Анотація: У статті розглянуто проблему розвитку творчих та інтелектуальних задатків дітей. Висвітлено ознаки обдарованості дітей раннього та дошкільного віку, проаналізовано особливості роботи з обдарованими дітьми. Розглянуто місце та роль казок у розвитку розумових і творчих здібностей дошкільників.


Дод.точки доступу:
Кононенко, Олена; Лахтадир, Ольга

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.1
Г 93


    Гузиніна, Вікторія.
    Мистецтво бісерографії / В. Гузиніна // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 8. - С. 37-42 : фотогр.
ББК 74.1
Рубрики: Образотворче мистецтво--бісерографія
   Творчі здібності--розвиток--дошкільники

   Дошкільне виховання--естетичне виховання

Кл.слова (ненормовані):
образотворча діяльність -- творчий потенціал -- самостійна художня діяльність -- нетрадиційні техніки образотворчості -- інтегроване заняття -- робота з бісером
Анотація: Стаття присвячена проблемі розвитку творчих здібностей дошкільнят в результаті освоєння нетрадиційних технік образотворчої діяльності, зокрема бісерографії. Розглянуто методику навчання дітей бісерографії, проаналізовано розвиток їхніх творчих здібностей під час роботи з бісером та застосування бісерографії у корекційній педагогіці. Висвітлено техніки роботи з бісером.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.100
П 54


    Полякова, Людмила.
    Нетрадиційні техніки малювання - стимул до творчості / Л. Полякова // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 8. - С. 43-50.
ББК 74.100
Рубрики: Творчі здібності--розвиток--дошкільники
   Дошкільне виховання--виховання засобами образотворчого мистецтва

Кл.слова (ненормовані):
зображувальна діяльність -- малювання -- нетрадиційні техніки малювання -- нетрадиційні інструменти -- творчий потенціал -- розкриття творчого потенціалу -- інтерес до малювання -- творчі здібності
Анотація: У статті розглянуто зображувальну діяльність як засіб пізнання світу та розкриття творчого потенціалу дошкільнят. Визначено шляхи підвищення інтересу дітей до малювання. Висвітлено процес використання нетрадиційних технік та засобів малювання в різних вікових групах.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.100.5
Б 40


    Безпала, Світлана.
    Розвиток конструкційних здібностей дітей за допомогою конструкторів LEGO Education / С. Безпала, М. Губко, М. Безпала // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 8. - С. 51-56 : фотогр.
ББК 74.100.5
Рубрики: Творчі здібності--розвиток--конструювання
   Обдаровані діти--дошкільники

Кл.слова (ненормовані):
конструкційні здібності -- конструктори LEGO Education -- діагностика обдарованості -- групове спостереження -- індивідуальна діагностика -- співпраця з батьками -- творчий потенціал
Анотація: Стаття присвячена проблемі виявлення творчих і креативний здібностей та розвитку обдарований дітей дошкільного віку. Висвітлено методи діагностування обдарованих дошкільників. Розглянуто процес розвитку конструкційних здібностей дітей за допомогою конструкторів LEGO Education.


Дод.точки доступу:
Губко, Марія; Безпала, Марина

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.100.5
Б 20


    Балашук, Інна.
    Мюзикл у дитячому садку: плекаємо юних акторів / І. Балашук, Л. Корікова // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 8. - С. 72-77 : фотогр.
ББК 74.100.5
Рубрики: творчі здібності дітей
   Дошкільне виховання--виховання засобами мистецтва

Кл.слова (ненормовані):
мюзикл -- театральна кімната -- театральна діяльність -- танцювальні заняття -- творчий потенціал
Анотація: У статті розглянуто питання розкриття акторських здібностей та розвитку художньо-творчих вмінь дітей дошкільного віку через театральну діяльність. Подано сценарій мюзиклу "Троє поросят" для дошкільників різновікової групи.


Дод.точки доступу:
Корікова, Людмила

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)




    Пелих, Маргарита.
    Активізація громадських ресурсів освітнього округу як чинник розвитку позашкільної системи освіти та виховання дітей і молоді / М. Пелих // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 7. - С. 57-60. - Бібліогр.: 4 назви. . - ISSN 0131-6788
Рубрики: Освіта в Україні--освітні округи
Кл.слова (ненормовані):
позашкільна освіта -- освітній округ -- громадські ресурси -- громадські організації -- творчий потенціал -- освітній простір -- формування
Анотація: У статті розглянуто проблему активізації громадських ресурсів освітніх округів Костянтинівського району Донецької області як важливого чинника розвитку системи виховання дітей та молоді.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.100.58
П 19


    Пастухова, Наталія.
    Казочка про Золоту Осінь і Кришталеву Зимоньку : розвага інтегрованого змісту / Н. Пастухова // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 10. - С. 74-79 : фотогр.
ББК 74.100.58
Рубрики: Дошкільна освіта--свята, розваги, сценарії
Кл.слова (ненормовані):
розваги -- сценарії -- розвага інтегрованого змісту -- музична діяльність -- зображувальна діяльність -- творчий потенціал -- виховання культури почуттів
Анотація: Подано сценарій тематичної розваги в дитячому садку, під час якої діти мають нагоду продемонструвати свої музично-рухові та образотворчі здібності.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


63.3р10
Ш 49


    Шеремет, Микола.
    Педагогічний потенціал історичної дисципліни в творчому розвитку учнів загальноосвітніх навчальних закладів: інтегральний підхід [Текст] / М. Шеремет // Історія в сучасній школі : науково-методичний журнал. - 2013. - N 11. - С. 40-45.
ББК 63.3р10
Рубрики: Викладання історії в школі
Кл.слова (ненормовані):
інтеграція -- педагогічний потенціал історії -- творчий потенціал


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.10
У 45


   Україна. М-во освіти і науки.

   
    Про проведення Всеукраїнського фестивалю дитячого театрального мистецтва : [лист...] від 21.10.2013 р. № 1/9-735 // Дошкіл. виховання : щомісяч. наук.-метод. журн. М-ва освіти і науки України для педагогів і батьків. - 2014. - № 1. - С. 9. . - ISSN 0321-1401
ББК 74.10
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--законодавчі і директивні матеріали
Кл.слова (ненормовані):
театральне мистецтво -- фестивалі -- творчий потенціал -- активізація творчого потенціалу -- театралізована діяльність -- дошкільники -- дошкільні навчальні заклади
Анотація: Висвітлено основні положення щодо проведення з 1 листопада 2013 року по 1 квітня 2014 року Всеукраїнського фестивалю дитячого театрального мистецтва за участю вихованців дошкільних навчальних закладів різних типів і форм власності.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.100.55
К 59


    Козлова, Інна.
    Незвичайний оркестр: і майстри, і музиканти / І. Козлова // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 8. - С. 41-45 : фотогр.
ББК 74.100.55
Рубрики: Естетичне виховання--засоби музики--дошкільна освіта
   Музичне виховання--дошкільна освіта

   Дошкільне виховання--естетичне виховання

Кл.слова (ненормовані):
музика -- музичне виховання -- нетрадиційні музичні інструменти -- оркестр музичних інструментів -- ансамбль ложкарів -- барабани -- ансамбль барабанщиць -- ансамблеве виконання -- творчий потенціал -- музичні здібності -- дошкільники
Анотація: Стаття присвячена проблемі музичного виховання дітей дошкільного віку. Висвітлено досвід функціонування оркестру музичних інструментів у навчально-виховному комплексі № 25 "Волошка", м. Дніпродзержинськ, Дніпропетровська обл.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.200.58
Б 48


    Березнюк, Людмила.
    Роль шахів у розвитку творчих здібностей особистості / Л. Березнюк // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 10. - С. 69-72. - Бібліогр.: 11 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.200.58
Рубрики: розвиток творчих здібностей
Кл.слова (ненормовані):
творча самореалізація -- логічне мислення -- творчий потенціал -- креативні здібності -- шкільні гуртки -- шахи
Анотація: У статті обгрунтовується провідна роль інтелектуальної гри "шахи" в розвитку творчих здібностей дитини під час занять у шаховому шкільному гуртку.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74
Ц 11


    Ці Сянбо
    Формування художньо-творчого потенціалу бакалаврів музичного мистецтва [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня канд.пед.наук. Спец.13.00.02-теорія та методика музичного навчання / Ці Сянбо ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - Київ : НПУ ім. М.Драгоманова, 2016. - 20 с. -
УДК
ББК 74
РУБ 74
Рубрики: Музичне мистецтво
   автореферати дисертацій--музичне мистецтво--музичне виховання

   Кафедра музичної педагогіки та хореографії

Кл.слова (ненормовані):
бакалавр музичного мистецтва -- творчий потенціал


Дод.точки доступу:
Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)