Ваганова, Н. Розвиток творчого потенціалу в дошкільному віці [Текст] / Н. Ваганова> // Психолог. - 2006. - N20 (травень). - С. 16-17
Рубрики: психологія дошкільника Дошкільники--творчий розвиток Обдаровані діти--дошкільники--розвиток творчого потенціалу Кл.слова (ненормовані): творчий потенціал -- творчий розвиток -- дошкільники Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1) Вільні: Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1) |
К 44 Кисільова-Біла, Валентина. До проблеми розвитку творчих можливостей у процесі загальнопедагогічної підготовки / В. Кисільова-Біла> // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 6. - С. 55-58. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: творчі здібності дітей Вчителі--підготовка Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): потенціал -- творчий потенціал -- творчі можливості -- педагогічна творчість -- творчі якості -- творчі якості особистості -- профілі творчих якостей -- педагоги -- підготовка педагогів -- загальнопедагогічна підготовка Анотація: У статті розглянуто проблему підготовки студентів до творчої педагогічної діяльності, що є складовою загальнопедагогічної підготовки, та значення у цьому процесі рівня розвитку творчих здібностей студентів. Наведено дані та проаналізовано результати експериментального дослідження, проведеного у Криворізькому ДПУ, з виявлення наявного рівня розвитку творчого потенціалу і типів творчої особистості студентів. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний) |
П 77 Приходченко, К. І. Розвиток особистості - стратегічний напрям гуманістичного виховання / К. І. Приходченко> // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2012. - № 1. - С. 6-11. - Бібліогр.: 13 назв. Рубрики: виховання гуманістичне Кл.слова (ненормовані): особистість -- розвиток особистості -- життєвий вибір особистості -- потенціал -- творчий потенціал -- цілеспрямований вплив суспільства -- виховання -- гуманістичне виховання -- напрями гуманістичного виховання Анотація: Стаття порушує проблему соціалізації особистості як однієї з умов гуманістичного виховання, спрямованого на розкриття особистісного творчого потенціалу, самореалізації, саморозвитку, самовдосконалення, можливостей самостійно будувати життя. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Ш 34 Швед, О. І. Шляхи формування творчої особистості засобами позашкільної освіти [Текст] / О. І. Швед> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал. - 2013. - N 2. - С. 18-22 Рубрики: Обдаровані діти--позашкільні заклади Позашкільні заклади--обдаровані діти--творча особистість Кл.слова (ненормовані): творча особистість -- творчий потенціал Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Щедрина, Е. В. Пресс-конференция, посвященная Второму Московскому фестивалю "Нить Ариадны" / Е. В. Щедрина> // Вопр. психологии : науч. журн. - 2013. - № 1. - С. 161-164. . - ISSN 0042-8841 Рубрики: Психологія--наукові заходи Кл.слова (ненормовані): психічні розлади -- психічно хворі -- психічний розвиток -- творчий потенціал Анотація: Про прес-конференцію, присвячену Другому фестивалю творчості людей з особливостями психічного розвитку "Нить Ариадны", який проходив з 25листопада по 7 грудня в Москві. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Богдановська, Людмила. Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках історії / Л. Богдановська> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 3. - С. 62-65 : фотогр. - Бібліогр.: 10 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Уроки історії--використання інформаційних технологій Кафедра права та методики викладання історико-правознавчих дисциплін Кл.слова (ненормовані): інформаційно-комунікаційні технології -- пізнавальна самостійність -- педагогічний процес -- критичне мислення -- творчий потенціал -- уроки історії Анотація: У статті розкрито особливості використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховному процесі, зокрема на уроках історії; проаналізовано проблему формування пізнавальної самостійності учнів у зв'язку з впровадженням ІКТ; розглянуто специфіку розвитку критичного мислення школярів за допомогою інтерактивних засобів навчання. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Д 56 Добровольська, Оксана. Творчість родом з дитинства / О. Добровольська> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 8. - С. 4-7. Рубрики: Творчі здібності--розвиток--дошкільники Обдаровані діти Кл.слова (ненормовані): дитяча творчість -- обдарованість -- обдаровані діти -- талановитість -- пріоритетні напрямки освіти -- освітні технології -- творчі здібності -- творчий потенціал -- розвиток творчих здібностей -- дослідно-експериментальна діяльність -- дошкільники Анотація: Стаття присвячена проблемі виявлення та підтримки обдарованих дітей. Висвітлено нормативно-правову базу щодо розвитку дитячої творчості та обдарованості. Особливу увагу надано дошкіллю Києва. Визначено пріоритетні освітні напрямки організації педагогічного процесу в дошкільних навчальних закладах міста. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
К 82 Крикун, Анастасія. Підготовка вихователів до роботи з обдарованими дітьми / А. Крикун> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 8. - С. 8-11. Рубрики: Заклади дошкільної освіти--вихователі Дошкільна освіта--обдарованість дошкільників Кл.слова (ненормовані): обдаровані діти -- вихователі -- професійна компетентність -- підготовка вихователів -- критерії -- творчий потенціал -- дитяча творчість -- дошкільні заклади Анотація: Стаття присвячена проблемі підготовки вихователів до роботи з обдарованими дітьми. Визначено роль педагога у створенні сприятливих умов для розвитку обдарованих дітей. Висвітлено критерії, за якими слід оцінювати готовність вихователів до роботи з талановитими дошкільниками, та умови формування й розвитку професійної компетентності педагогів. Розглянуто організацію роботи з обдарованими дітьми. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Н 42 Недашківська, Ніна. Мовленнєві витинанки: вигадуємо казку / Н. Недашківська, О. Кононенко, О. Лахтадир> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 8. - С. 20-23. Рубрики: Творчі здібності--розвиток--література Обдаровані діти Кл.слова (ненормовані): інтелектуальні здібності -- обдарованість -- ознаки творчої обдарованості -- розвиток мовлення -- абстрактне мислення -- творчий потенціал -- гурткова робота -- казки -- робота з казкою -- ігровий тренінг творчості -- літературно-художні здібності Анотація: У статті розглянуто проблему розвитку творчих та інтелектуальних задатків дітей. Висвітлено ознаки обдарованості дітей раннього та дошкільного віку, проаналізовано особливості роботи з обдарованими дітьми. Розглянуто місце та роль казок у розвитку розумових і творчих здібностей дошкільників. Дод.точки доступу: Кононенко, Олена; Лахтадир, Ольга Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Г 93 Гузиніна, Вікторія. Мистецтво бісерографії / В. Гузиніна> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 8. - С. 37-42 : фотогр. Рубрики: Образотворче мистецтво--бісерографія Творчі здібності--розвиток--дошкільники Дошкільне виховання--естетичне виховання Кл.слова (ненормовані): образотворча діяльність -- творчий потенціал -- самостійна художня діяльність -- нетрадиційні техніки образотворчості -- інтегроване заняття -- робота з бісером Анотація: Стаття присвячена проблемі розвитку творчих здібностей дошкільнят в результаті освоєння нетрадиційних технік образотворчої діяльності, зокрема бісерографії. Розглянуто методику навчання дітей бісерографії, проаналізовано розвиток їхніх творчих здібностей під час роботи з бісером та застосування бісерографії у корекційній педагогіці. Висвітлено техніки роботи з бісером. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
П 54 Полякова, Людмила. Нетрадиційні техніки малювання - стимул до творчості / Л. Полякова> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 8. - С. 43-50. Рубрики: Творчі здібності--розвиток--дошкільники Дошкільне виховання--виховання засобами образотворчого мистецтва Кл.слова (ненормовані): зображувальна діяльність -- малювання -- нетрадиційні техніки малювання -- нетрадиційні інструменти -- творчий потенціал -- розкриття творчого потенціалу -- інтерес до малювання -- творчі здібності Анотація: У статті розглянуто зображувальну діяльність як засіб пізнання світу та розкриття творчого потенціалу дошкільнят. Визначено шляхи підвищення інтересу дітей до малювання. Висвітлено процес використання нетрадиційних технік та засобів малювання в різних вікових групах. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Б 40 Безпала, Світлана. Розвиток конструкційних здібностей дітей за допомогою конструкторів LEGO Education / С. Безпала, М. Губко, М. Безпала> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 8. - С. 51-56 : фотогр. Рубрики: Творчі здібності--розвиток--конструювання Обдаровані діти--дошкільники Кл.слова (ненормовані): конструкційні здібності -- конструктори LEGO Education -- діагностика обдарованості -- групове спостереження -- індивідуальна діагностика -- співпраця з батьками -- творчий потенціал Анотація: Стаття присвячена проблемі виявлення творчих і креативний здібностей та розвитку обдарований дітей дошкільного віку. Висвітлено методи діагностування обдарованих дошкільників. Розглянуто процес розвитку конструкційних здібностей дітей за допомогою конструкторів LEGO Education. Дод.точки доступу: Губко, Марія; Безпала, Марина Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Б 20 Балашук, Інна. Мюзикл у дитячому садку: плекаємо юних акторів / І. Балашук, Л. Корікова> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 8. - С. 72-77 : фотогр. Рубрики: творчі здібності дітей Дошкільне виховання--виховання засобами мистецтва Кл.слова (ненормовані): мюзикл -- театральна кімната -- театральна діяльність -- танцювальні заняття -- творчий потенціал Анотація: У статті розглянуто питання розкриття акторських здібностей та розвитку художньо-творчих вмінь дітей дошкільного віку через театральну діяльність. Подано сценарій мюзиклу "Троє поросят" для дошкільників різновікової групи. Дод.точки доступу: Корікова, Людмила Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Пелих, Маргарита. Активізація громадських ресурсів освітнього округу як чинник розвитку позашкільної системи освіти та виховання дітей і молоді / М. Пелих> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 7. - С. 57-60. - Бібліогр.: 4 назви. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Освіта в Україні--освітні округи Кл.слова (ненормовані): позашкільна освіта -- освітній округ -- громадські ресурси -- громадські організації -- творчий потенціал -- освітній простір -- формування Анотація: У статті розглянуто проблему активізації громадських ресурсів освітніх округів Костянтинівського району Донецької області як важливого чинника розвитку системи виховання дітей та молоді. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
П 19 Пастухова, Наталія. Казочка про Золоту Осінь і Кришталеву Зимоньку : розвага інтегрованого змісту / Н. Пастухова> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 10. - С. 74-79 : фотогр. Рубрики: Дошкільна освіта--свята, розваги, сценарії Кл.слова (ненормовані): розваги -- сценарії -- розвага інтегрованого змісту -- музична діяльність -- зображувальна діяльність -- творчий потенціал -- виховання культури почуттів Анотація: Подано сценарій тематичної розваги в дитячому садку, під час якої діти мають нагоду продемонструвати свої музично-рухові та образотворчі здібності. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Ш 49 Шеремет, Микола. Педагогічний потенціал історичної дисципліни в творчому розвитку учнів загальноосвітніх навчальних закладів: інтегральний підхід [Текст] / М. Шеремет> // Історія в сучасній школі : науково-методичний журнал. - 2013. - N 11. - С. 40-45. Рубрики: Викладання історії в школі Кл.слова (ненормовані): інтеграція -- педагогічний потенціал історії -- творчий потенціал Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
У 45 Україна. М-во освіти і науки. Про проведення Всеукраїнського фестивалю дитячого театрального мистецтва : [лист...] від 21.10.2013 р. № 1/9-735> // Дошкіл. виховання : щомісяч. наук.-метод. журн. М-ва освіти і науки України для педагогів і батьків. - 2014. - № 1. - С. 9. . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Заклади дошкільної освіти--законодавчі і директивні матеріали Кл.слова (ненормовані): театральне мистецтво -- фестивалі -- творчий потенціал -- активізація творчого потенціалу -- театралізована діяльність -- дошкільники -- дошкільні навчальні заклади Анотація: Висвітлено основні положення щодо проведення з 1 листопада 2013 року по 1 квітня 2014 року Всеукраїнського фестивалю дитячого театрального мистецтва за участю вихованців дошкільних навчальних закладів різних типів і форм власності. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
К 59 Козлова, Інна. Незвичайний оркестр: і майстри, і музиканти / І. Козлова> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 8. - С. 41-45 : фотогр. Рубрики: Естетичне виховання--засоби музики--дошкільна освіта Музичне виховання--дошкільна освіта Дошкільне виховання--естетичне виховання Кл.слова (ненормовані): музика -- музичне виховання -- нетрадиційні музичні інструменти -- оркестр музичних інструментів -- ансамбль ложкарів -- барабани -- ансамбль барабанщиць -- ансамблеве виконання -- творчий потенціал -- музичні здібності -- дошкільники Анотація: Стаття присвячена проблемі музичного виховання дітей дошкільного віку. Висвітлено досвід функціонування оркестру музичних інструментів у навчально-виховному комплексі № 25 "Волошка", м. Дніпродзержинськ, Дніпропетровська обл. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б 48 Березнюк, Людмила. Роль шахів у розвитку творчих здібностей особистості / Л. Березнюк> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 10. - С. 69-72. - Бібліогр.: 11 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: розвиток творчих здібностей Кл.слова (ненормовані): творча самореалізація -- логічне мислення -- творчий потенціал -- креативні здібності -- шкільні гуртки -- шахи Анотація: У статті обгрунтовується провідна роль інтелектуальної гри "шахи" в розвитку творчих здібностей дитини під час занять у шаховому шкільному гуртку. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Ц 11 Ці Сянбо Формування художньо-творчого потенціалу бакалаврів музичного мистецтва [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня канд.пед.наук. Спец.13.00.02-теорія та методика музичного навчання / Ці Сянбо ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - Київ : НПУ ім. М.Драгоманова, 2016. - 20 с. -
РУБ 74 Рубрики: Музичне мистецтво автореферати дисертацій--музичне мистецтво--музичне виховання Кафедра музичної педагогіки та хореографії Кл.слова (ненормовані): бакалавр музичного мистецтва -- творчий потенціал Дод.точки доступу: Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ) Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |