Х 73 Холодная, М. А. Интеллектуальные способности и стратегии совладания [Текст] / М. А. Холодная, А. А. Алексапольский> // Психологический журнал. - 2010. - Том 31, N 4. - С. 59-69 . - ISSN 0205-9592 Рубрики: Інтелект Когнітивна психологія Кафедра психології Кл.слова (ненормовані): інтелектуальні здібності Дод.точки доступу: Алексапольский, А. А. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 66 Корбут, С. Ю. Робота соціального педагога з обдарованими дітьми в умовах гімназії [Текст] / С. Ю. Корбут> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - 2012. - N 10. - С. 9-13 Рубрики: Обдаровані учні--складові особистості Соціальний педагог--робота з обдарованими дітьми Кл.слова (ненормовані): обдаровані діти -- соціальний педагог -- психофізіологічні властивості -- інтелектуальні здібності -- креативний потенціал -- світоглядні цінності Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 80 Прокопенко, Валентина. Розвиток інтелектуальних здібностей та емоційного інтелекту засобами навчальних проектів [Текст] / В. Прокопенко> // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 2. - С. 30-32 . - ISSN 0131-5358
Рубрики: Початкова школа--навучальні проекти Кл.слова (ненормовані): інтелектуальні здібності -- емоційний інтелект -- навчальні проекти Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 56 Ковчин, Н. А. Дидактичні особливості диференціації навчання (на матеріалах шкільної географії) [Текст] / Н. А. Ковчин> // Географія та економіка в сучасній школі : науково-методичний журнал. - 2013. - N 5. - С. 30-33. Рубрики: Викладання географії в школі--диференціація навчання Кл.слова (ненормовані): пізнавальні можливості -- інтелектуальні здібності -- систематизація знань Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Н 42 Недашківська, Ніна. Мовленнєві витинанки: вигадуємо казку / Н. Недашківська, О. Кононенко, О. Лахтадир> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 8. - С. 20-23. Рубрики: Творчі здібності--розвиток--література Обдаровані діти Кл.слова (ненормовані): інтелектуальні здібності -- обдарованість -- ознаки творчої обдарованості -- розвиток мовлення -- абстрактне мислення -- творчий потенціал -- гурткова робота -- казки -- робота з казкою -- ігровий тренінг творчості -- літературно-художні здібності Анотація: У статті розглянуто проблему розвитку творчих та інтелектуальних задатків дітей. Висвітлено ознаки обдарованості дітей раннього та дошкільного віку, проаналізовано особливості роботи з обдарованими дітьми. Розглянуто місце та роль казок у розвитку розумових і творчих здібностей дошкільників. Дод.точки доступу: Кононенко, Олена; Лахтадир, Ольга Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Д 71 Доценко, Світлана. Роль навчального предмета "Еврика" у вирішенні завдань освіти здібних та обдарованих учнів початкової школи / С. Доценко, Л. Булахова, Т. Дорожко> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 10. - С. 54-59 : рис. - Бібліогр.: 12 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Наукові знання--формування--учні початкової школи Обдаровані діти--початкова школа Кл.слова (ненормовані): Інтелект України, проект -- початкова школа -- Еврика, навчальний предмет -- мотивація -- креативність -- інтелектуальні здібності Анотація: У статті теоретично обгрунтовано мету і зміст навчального предмета "Еврика", який введено до інваріативної частини навчального плану 1-4-х класів, що працюють за науково-педагогічним проектом "Інтелект України", та особливості методики його викладання. Дод.точки доступу: Булахова, Людмила; Дорожко, Тетяна Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
П 30 Петрова, Светлана Олеговна. Исследование академических достижений интеллектуально одаренных учащихся VІ-Х классов / С. О. Петрова> // Вопр. психологии : науч. журн. - 2014. - № 3. - С. 74-84. - Библиогр.: 18 назв. . - ISSN 0042-8841 Рубрики: Обдаровані діти--навчальні досягнення--дослідження Кл.слова (ненормовані): інтелект -- обдарованість -- академічні досягнення -- пізнавальна мотивація -- олімпіади -- обдаровані учні -- інтелектуальні здібності -- рівні інтелекту -- високий рівень -- надвисокий рівень -- навчальні досягнення Анотація: Представлено результати дослідження, спрямованого на вивчення взаємозв’язку досягнень школярів у навчанні і на академічних олімпіадах з рівнем їх інтелекту і пізнавальною мотивацією. Є примірники у відділах: (15.10.2014р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний) |
М 11 Міхненко, Галина. Структура інтелектуальної мобільності майбутніх інженерів / Г. Міхненко> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 8/9. - С. 14-19. - Бібліогр.: 19 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Інженери--підготовка--вищі навчальні заклади Вища освіта--технічна освіта Кл.слова (ненормовані): інтелектуальна мобільність -- інтелектуальні здібності -- інтелектуальні здібності -- майбутні інженери Анотація: Автор статті розглядає розроблену структуру інтелектуальної мобільності майбутніх інженерів. Аналізується два основних її компоненти: інтелектуальні здібності та особистісні якості. Обгрунтовується, що формування цієї інтегрованої якості особистості має здійснюватися з огляду на структурну модель інтелекту, розроблену М. Холодною. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Варава, Н. М. Роль особистості керівника гуртка в розвитку творчих, інтелектуальних і духовних здібностей учнів, самовизначенні особистості [Текст] / Н. М. Варава> // Виховна робота в школі : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 6. - С. 7-11 Рубрики: Гурткова робота--організація здібності--творчі Кл.слова (ненормовані): керівник гуртка -- здібності учнів -- самовизначення особистості -- інтелектуальні здібності Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
В 31 Вербицький, Володимир. Розвиток натуралістичного інтелекту дітей в умовах позашкільного навчального закладу / В. Вербицький> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 9/10. - С. 105–108. - Бібліогр.: 3 назви. . - ISSN 0131-6788
Кл.слова (ненормовані): позашкільна освіта -- екологічна освіта -- натуралістичний інтелект -- екологізація -- позашкільні навчальні заклади -- інтелектуальні здібності Анотація: Розглянуто основні пріоритети позашкільної освіти. Окреслено найголовніші завдання екологічної освіти, проаналізовано дев’ять відносно автономних видів інтелектуальних здібностей. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |