Н 53 Неперервна професійна освіта: Теорія і практика [Текст] : зб. наук. праць. Ч. 1 / Міністерство освіти і науки України, Академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки і психології професійної освіти ; за ред.: І. А. Зязюна, Н. Г. Ничкало. - К. : [б. в.], 2001. - 392 с. - ISBN 966-593-235-7 : 28.50 грн. Зміст: Кремень, В. Г. Освіта в Україні: Стан і перспективи розвитку / В. Г. Кремень. - С .5-14 Зязюн, І. А. Неперервна освіта як основа соціального поступу / І. А. Зязюн. - С .15-22 Зіньковський, Ю. Ф. Перспективи та можливості неперервної технічної освіти / Ю. Ф. Зіньковський. - С .23-26 Ничкало, Н. Г. Теоретико-методологічні проблеми і перспективи розвитку досліджень з неперервної професійної освіти / Н. Г. Ничкало. - С .35-42 КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ НЕПЕРЕРВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ . - С .43-240 Сисоєва, С. О. Творчий розвиток особистості в процесі неперервної професійної освіти / С. О. Сисоєва. - С .45-52 Лутай, В. С. Синенергетична парадигма як меторлогічна основа неперервної освіти / В. С. Лутай. - С .53-57 Голобородько, Є. П. Неперервна освіта і особистість учителя / Є. П. Голобородько. - С .58-60 Корсак, К. В. Стандарти і освіта ХХІ століття / К. В. Корсак. - С .61-65 Лещенко, М. П. Теоретико-методологічні засади діагностики педагогічної майстерності вчителя в умовах особистісно орієнтованої системи навчання / М. П. Лещенко. - С .71-74 Пєхота, О. М. Особистісно орієнтовані технології в підготовці вчителя / О. М. Пєхота. - С .81-88 Астахова, В. І. Неперервна освіта: Підсумки першого десятиріччя / В. І. Астахова. - С .94-98 Олійник, М. М. Мотивація навчання і розвиток особистості в системі професійної освіти / М. М. Олійник, Ю. А. Романенко, І. В. Катанова. - С .99-103 Козаков, В. А. Педагогізація суспільства як передумова неперервної освіти: шляхи, досвід / В. А. Козаков, Д. І. Дзвінчук. - С .104-110 Предборська, І. М. Теоретико-методологічні проблеми трансформації української освіти / І. М. Предборська. - С .116-119 Гуревич, Р. С. Принцип наступності у навчанні в контексті неперервної професійної освіти / Р. С. Гуревич, С. Д. Цвілик. - С .124-129 Дубасенюк, О. А. Методологічні основи теорії професійної виховної діяльності педагога / О. А. Дубасенюк. - С .130-133 Побірченко, Н. А. Профорієнтаційний супровід підготовки сучасного фахівця до навчання впродовж життя / Н. А. Побірченко. - С .134-136 Пономарьов, О. С. Управлінська культура як важлива складова системи професійної освіти / О. С. Пономарьов. - С .137-141 Радул, В. В. Явище соціально-педагогічної зрілості / В. В. Радул. - С .142-146 Астахова, К. В. Кадровий потенціал вищої школи в умовах переходу до неперервної освіти / К. В. Астахова. - С .147-153 Шевченко, В. І. Проблема глобального зла і статус педагога / В. І. Шевченко. - С .154-157 Кузнецов, Г. В. Середня школа - вищий навчальний заклад: Проблеми неперервної професійної підготовки / Г. В. Кузнецов, О. М. Долгов, А. С. Головченко. - С .158-160 Цехмістер, Я. В. Допрофесійна підготовка учнівської молоді: Теоретичний аспект / Я. В. Цехмістер. - С .161-165 Отич, О. М. Зміст і структура підготовки вчителя початкових класів до виховної роботи в школі на матеріалі пісенного фольклору / О. М. Отич. - С .173-177 Солдатенко, М. М. Самостійна навчально-пізнавальна діяльність як засіб забезпечення неперервності совіти / М. М. Солдатенко. - С .186-189 Крюкова, Д. Ф. Методологічні особливості побудови розвивального навчання / Д. Ф. Крюкова. - С .190-193 Антонова, О. Є. Загальнопедагогічна підготовка майбутнього вчителя як умова неперервної освіти / О. Є. Антонова. - С .199-201 Довбня, В. М. Засади неперервної освіти в українській філософсько-педагогічній думці першої половини ХХ століття / В. М. Довбня. - С .202-206 Смікал, В. О. Використання взаємодії мистецтв у процесі формування світоглядної культури особистості / В. О. Смікал. - С .211-214 Грищенко, Ю. В. Розвиток вокальної освіти в музичних закладах освіти України (друга половина ХІХ-початок ХХ століття) / Ю. В. Грищенко. - С .220-223 Яковлев, А. А. Вплив типу культури на характер освіти / А. А. Яковлев. - С .224-227 Рабош, І. Т. До проблеми гуманітаризації освіти / І. Т. Рабош. - С .228-233 Єгорова, Є. В. Деякі напрями та перспективи психологічного забезпечення підготовки молоді до професійного самовизначення / Є. В. Єгорова. - С .234-237 РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ В СИСТЕМІ НЕПЕРЕРВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ . - С .241-385 Кульчицька, О. І. Проблеми обдарованості в сучасній психології / О. І. Кульчицька. - С .263-267 Гуревич, Р. С. Формування інформаційної кльтури педагога в контесті неперервної освіти / Р. С. Гуревич, А. М. Коломієць, Д. І. Коломієць. - С .276-280 Пилипчук, В. В. Розвиток творчості вчителя професійної школи в умовах адаптованого колективного навчання / В. В. Пилипчук. - С .305-309 Гаріна, М. Г. До проблем морального виховання студентської молоді / М. Г. Гаріна, І. В. Мухмутова, Л. В. Твердоступ. - С .320-322 Слоневська, І. Б. До проблеми формування ціннісних орієнтацій засобами зарубіжної літератури / І. Б. Слоневська. - С .323-326 Горбунь, Е. Л. Вузівський етап формування відповідальності майбутнього вчителя в системі неперервної професійної освіти / Е. Л. Горбунь. - С .327-332 Лихвар, В. Д. Розвиток художньо-творчих здібностей людини / В. Д. Лихвар. - С .333-337 Антрощенко, Т. О. Формування культури міжнаціонального спілкування майбутніх учителів у вивченні психолого-педагогічних дисциплін / Т. О. Антрощенко. - С .338-340 Фалько, М. І. Формування дослідницьких умінь вчителя музики в системі неперервної освіти / М. І. Фалько. - С .349-352 Онацький, В. М. Взаємодія практичного психолога і вчителя у роботі з обдарованими дітьми / В. М. Онацький. - С .358-366 Гончарук, Т. О. Особливості формування установок толерантної свідомості в учнівської молоді / Т. О. Гончарук. - С .367-370 Грищенко, О. А. Вплив інноваційних технологій на розвиток творчої особистості вчителя / О. А. Грищенко. - С .382-385
РУБ 37(09)(4УКР) Рубрики: освіта--неперервна професійна Особистість--розвиток особистості--культура Освіта в Україні Синенергетика Вчитель Педагогічна майстерність Навчання Освіта--наступність в освіті Середня школа Педагог--статус--культура Допрофесійна підготовка Учитель початкових класів--підготовка Самостійна робота Розвивальне навчання Філософсько-педагогічна думка, І пол. ХХ ст. Вчителі--підготовка Майбутні вчителі Освіта--вокальна Культура--вплив на освіту Молодь--допрофесійна підготовка Обдарованість Здібності--розвиток Інформаційна культура Викладачі вищих навчальних закладів--підвищення кваліфікації Вчитель--творчість Моральне виховання студентів Викладання зарубіжної літератури Вчитель музики Практичні психологи--взаємодія з вчителем Технології--інноваційні Толерантність Кл.слова (ненормовані): наступність в освіті Дод.точки доступу: Зязюн, І. А. (д-р філос. наук, проф., дійсний член АПН України) \ред.\; Ничкало, Н. Г. (Док. пед. наук, проф., дійсний член АПН України) \ред.\; Міністерство освіти і науки України; Академія педагогічних наук УкраїниІнститут педагогіки і психології професійної освіти Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
К 15 Кайл, Роберт. Тайны психики ребенка [Текст] / Р. Кайл. - 3-е междунар. изд. - СПб. : "Прайм - ЕВРОЗНАК" : Издательский дом НЕВА : ОЛМА-ПРЕСС, 2002. - 416 с. - (Детская психология) (Психологическая энциклопедия). - Библиогр.: с. 402. - Пер. вид. : Children and Their Development / Robert V. KAIL. - Second Edition. - ISBN 5-93878-057-8 (в пер.) : 56.70 грн.
РУБ 158.9 Рубрики: Дитина--розвиток Пам’ять Інтелект Обдарованість Мова дитяча Общение Речь Темперамент Я - теория (психол.) Самооценка Понимание Мораль Помощь другим Агресія Семья Воспитание детей Братья и сестры Семейные отношения Развод Дружба СМИ (Средства массовой информации)--электронные Телевидение Компьютеры Школа Кл.слова (ненормовані): емоції дитини Дод.точки доступу: KAIL, Robert V. Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
П 24 Педагогіка і психологія професійної освіти [Текст] : Науково-методичний журнал. № 5, листопад / Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН України, Львівський науково-практичний центр. - Львів : [б. в.], 2002. - 256 с. - Бібліогр. в кінці ст. - 7.96 грн. Зміст: Дилдактика, методика і технології навчання . - С .13-174 Психологія . - С .175-197 Проблеми виховання . - С .198-232 Проблеми управління . - С .233-276 Історія професійної освіти . - С .276-306 Зарубіжний досвід . - С .307-338 Наукове життя . - С .339-249
РУБ 37(05) Рубрики: Молодь--цінності Дистанційна освіта Освіта в Україні--освітні технології Вчитель--професійна підготовка Менеджер--підготовка Обдарованість--технічна обдарованість Виховання--моральне виховання Народознавство Студенти--самовиховання студентів ВНЗ--навчально-виховна робота Інформаційні технології Музично-педагогічна освіта Управління освітою Професійно-технічна освіта Хімія--хімічна освіта Медіапедагогіка Праця--психологічні умови Навчання--соціально-психологічне навчання Кл.слова (ненормовані): педагог-хореограф -- самовиховання студентів -- соціально-психологічне навчання -- гуманізація -- сучасні освітні технології -- хімічна освіта -- модернизація Дод.точки доступу: Танєєв, С. І. \о нем\; Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН УкраїниЛьвівський науково-практичний центр Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
Г 61 Головінський, Іван. Педагогічна психологія [Текст] / І. Головінський. - К. : Аконіт, 2003. - 288 с. - Бібліогр. на різних мовах: с. 265-287. - ISBN 966-7173-29-1 : 20.00 грн., 21.20 грн. Зміст: Філософічно-психологічні погляди Григорія Сковороди і Тараса Шевченка . - С .220-236
РУБ 158.9 Рубрики: Виховання Самовиховання Талант Обдарованість Розумове недорозвинення Змислові недомогання (психол.) Злочинність неповнолітніх Дод.точки доступу: Шевченко, Тарас Григорович \о нем\; Сковорода, Григорій Савич \о нем\ Примірників всього: 6 фб (1), ав (1), НМК ф-т ПСР (1), Ч.З.№2 (3) Свободны: фб (1), ав (1), НМК ф-т ПСР (1), Ч.З.№2 (3) |
П 24 Педагогічна майстерність учителя [Текст] : Навчальний посібник / За ред. В. М. Гриньової, С. Т. Золотухіної ; Міністерство освіти і науки України, Харківський національний педагогічний університет ім. Г. С. Сковороди. - 2-е вид., випр. і доп. - Х. : ОВС, 2006. - 224 с. - ISBN 966-7858-38-3 : 31.30 грн., 46.20 грн.
РУБ 371(075.3) Рубрики: Учитель Педагогічна культура Педагогічна майстерність Педагогічний такт Педагогічна техніка Педагогічне спілкування Педагогіка співробітництва Фольклорні свята--методика проведення Ігри--методика проведення Усні журнали--методика проведення Диспути--методика проведення Конкурси--методика проведення Кл.слова (ненормовані): увага учителя -- спостережливість учителя -- навіювання (пед.) -- переконання (пед.) -- гра педагогічна -- класна година (пед.) -- самопізнання вчителя -- самовиховання вчителя -- колективні творчі справи (КТС) -- дитяча обдарованість Дод.точки доступу: Гриньова, В. М. \ред.\; Золотухіна, С. Т. \ред.\; Міністерство освіти і науки України; Харківський національний педагогічний університет ім. Г. С. Сковороди Примірників всього: 6 фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (4) Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (4) |
П 24 Педагогіка і психологія професійної освіти [Текст] : Науково-методичний журнал. № 6, грудень / Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН України, Львівський науково-практичний центр ; Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН України, Львівський науково-практичний центр. - Львів : [б. в.], 2002. - 454 с. - Бібліогр. в кінці ст. - 13.00 грн. Зміст: Сисоєва, С. Педагогічні технології: проблеми, пошуки, перспективи впровадження / С. Сисоєва. - С .15-27 Шуневич, Б. Дистанційна освіта: теорії автономії і незалежного навчання / Б. Шуневич. - С .27-32 Шльосек, Ф. Використання засобів мультимедіа у професійній освіті / Ф. Шльосек. - С .42-47 Кушакова, Н. Застосування новітніх інформаційних технологій у підготовці юристів / Н. Кушакова. - С .61-67 Мокрик, Р. Технології викладання математики у професійних закладах освіти / Р. Мокрик. - С .67-75 Ігнатюк, О. Педагогічні умови забезпечення особистісної орієнтації підготовки гуманітарно-технічної еліти / О. Ігнатюк. - С .82-88 Смолінчук, Л. Підготовка вчителів до роботи з обдарованими дітьми / Л. Смолінчук. - С .103-108 Онучак, Л. Професійна спрямованість позааудиторної роботи студентів економічних спеціальностей / Л. Онучак. - С .129-137 Семеног, О. До проблеми формування мовної особистості майбутнього вчителя української мови та літератури / О. Семеног. - С .175-183 Гаврилова, Г. Підготовка студентів-філологів до вивчення літератури з елементами народознавства / Г. Гаврилова. - С .190-197 Собко, Р. Навчання комп’ютерних технологій у професійній освіті: специфіка, досвід, проблеми / Р. Собко, В. Петринець. - С .232-239 Онацький, В. Обдарованість як психологічна проблема / В. Онацький. - С .250-261 Малімон, Л. До проблеми діагностики креативного потенціалу особистості / Л. Малімон. - С .261-268 П’ятакова, Г. Тренінг як засіб адаптації студентів до педагогічної діяльності / Г. П’ятакова. - С .282-286 Сургунд, Н. Емпатія як психологічна передумова професійної придатності абітурієнтів на спеціальність "Практична психологія" / Н. Сургунд. - С .286-294 Вінтюк, Ю. Формування професійної самосвідомості старшокласників / Ю. Вінтюк. - С .301-310 Бессонова, Т. Застосування методів практичної психокорекції у системі психолого-педагогічного захисту соціально занедбаних дітей і підлітків / Т. Бессонова. - С .310-316 Жигайло, Н. Духовність на шляху формування національної свідомості молоді / Н. Жигайло. - С .328-334 Білозерська, С. Моральна самосвідомість молодших школярів як предмет професійної уваги педагога / С. Білозерська. - С .334-338 Жидецький, Ю. До проблеми стандартизації ступеневої професійної освіти / Ю. Жидецький. - С .352-360 Сакун, Л. Освітня система в Польщі: традиції і сучасність / Л. Сакун. - С .410-418 Микитенко, Н. Роль дистанційної освіти в професійній підготовці соціальних працівників у Канаді / Н. Микитенко. - С .426-431 Потенга, В. Демократія, педагогіка і нові технології в Польщі / В. Потенга. - С .431-439 Новосельська, В. Пдготовка вчителів до роботи у вальдорфській школі / В. Новосельська. - С .439-449
РУБ 37(05) Рубрики: Технології навчання Проблеми виховання Проблеми управління Професійна освіта--історія Наукове життя Дод.точки доступу: Ничкало, Н. Г. \гол. ред.\; Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН УкраїниЛьвівський науково-практичний центр Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
Б 20 Баландин, Рудольф Константинович. Сто великих гениев [Текст] / Р. К. Баландин. - М. : Вече, 2005. - 480 с. : ил. - (100 великих). - Загл. обл. : 100 великих гениев. - ISBN 5-9533-0742-X (в пер.) : 25.00 грн. Зміст: Критерий гениальности . - С .5-7 Правители, полководцы Философы Литераторы Ученые Деятели искусств Универсальные гении Неведомый гений . - С .469-474 Тайна одаренности . - С .475-476
РУБ 9(М)(092) Рубрики: Геніальність Обдарованість Дод.точки доступу: Аменхотеп, IV (Эхнатон) \о нем\; Будда, Шакьямуни \о нем\; Конфуций \о нем\; Іісус Христос \о нем\; Августин (Аврелій, Блаженний, Святий ; римський філософ-богослов, мудрець ; 354-430) \о нем\; Мухаммед \о нем\; Солон \о нем\; Перикл \о нем\; Александр, III Македонский \о нем\; Цезар, Гай Юлій (римський диктатор ; 100-44 до н.е.) \о нем\; Марк Аврелий (Антоний, Антонин ; рим. император, воин ; 121-180) \о нем\; Константин (император) \о нем\; Карл, Великий \о нем\; Чингисхан (Темучин, Тэмуджин ; основатель Монгольской империи ; 1155-1227) \о нем\; Петр, I Великий \о нем\; СУВОРОВ, АЛЕКСАНДР ВАСИЛЬЕВИЧ \о нем\; Наполеон I (Бонапарт ; імператор Франції ; 1769-1821) \о нем\; Ленін (Ульянов), Володимир Ілліч (рос. революціонер, політичний діяч ; 1870-1924) \о нем\; Сталін, Йосип Віссаріонович (рад. диктатор ; 1879-1953) \о нем\; Мао, Цзэдун \о нем\; Анаксагор \о нем\; Демокрит \о нем\; Платон \о нем\; Бэкон, Роджер (Давид Ди Радик /Роджер Бэкон/ ; Английский философ и ученый) \о нем\; Николай, Кузанский (Николай Кребс /Николай из Кузы/ ; Немецкий философ, ученый, богослов) \о нем\; БРУНО, ДЖОРДАНО \о нем\; МОНТЕНЬ, МИШЕЛЬ \о нем\; ДЕКАРТ, РЕНЕ \о нем\; Руссо, Жан-Жак \о нем\; Кант, Іммануїл (німецький філософ ; 1724-1804) \о нем\; Гегель, Георг Вільгельм Фрідріх \о нем\; Маркс, Карл \о нем\; Ницше, Фридрих Вильгельм (немецкий философ) \о нем\; БЕРДЯЕВ, НИКОЛАЙ АЛЕКСАНДРОВИЧ \о нем\; Гесиод \о нем\; Эзоп \о нем\; Эсхил \о нем\; Софокл \о нем\; Еврипид \о нем\; Аристофан \о нем\; Данте, Алигьери \о нем\; Сервантес Сааведра, Мігель де (іспанський письменник ; 1547-1616) \о нем\; Шекспір, Вільям (англійський драматург і поет ; 1564-1616) \о нем\; Мольер, Жан Батист \о нем\; Шиллер, Иоганн Кристоф Фридрих фон \о нем\; Байрон, Джордж Ноэл Гордон \о нем\; Бальзак, Оноре де \о нем\; Пушкин, Александр Сергеевич \о нем\; Лермонтов, Михаил Юрьевич (1814-1841) \о нем\; Достоевский, Федор Михайлович \о нем\; ТОЛСТОЙ, ЛЕВ НИКОЛАЕВИЧ \о нем\; Геродот \о нем\; ЕВКЛИД \о нем\; АРХИМЕД (ок. 287 - 212 до н. э.) \о нем\; Птолемей \о нем\; Коперник, Николай \о нем\; ГАЛИЛЕЙ, ГАЛИЛЕО \о нем\; Ньютон, Исаак \о нем\; ЛАВУАЗЬЕ, АНТУАН ЛОРАН \о нем\; КЮВЬЕ, ЖОРЖ \о нем\; ЛАЙЕЛЬ, ЧАРЛЗ \о нем\; ЛОБАЧЕВСКИЙ, НИКОЛАЙ ИВАНОВИЧ \о нем\; ДАРВИН, ЧАРЛЗ \о нем\; МЕНДЕЛЕЕВ, ДМИТРИЙ ИВАНОВИЧ \о нем\; Вернадский, Владимир Иванович (Великий русский ученый ; 1863-1945) \о нем\; ЭЙНШТЕЙН, АЛЬБЕРТ \о нем\; Бор, Нильс Хенрих Давид \о нем\; Джотто, Ди Бондоне \о нем\; Ботичелли, Сандро \о нем\; Босх, Иероним \о нем\; Дюрер, Альберт \о нем\; Тициан, Вечеллио \о нем\; Рафаэль, из Урбино \о нем\; Брейгель, Питер \о нем\; Эль, Греко \о нем\; Рубенс, Питер Пауэл \о нем\; Рембрандт, Саския ван \о нем\; БАХ, ИОГАНН СЕБАСТЬЯН \о нем\; Гойа, Франсиско \о нем\; МОЦАРТ, ВОЛЬФГАНГ АМАДЕЙ \о нем\; Бетховен, Людвиг ван (1770-1827) \о нем\; ГЛИНКА, МИХАИЛ ИАНОВИЧ \о нем\; Вагнер, Рихард \о нем\; Верди, Джузеппе Фортунино Франческо \о нем\; ЧАЙКОВСКИЙ, ПЕТР ИЛЬИЧ \о нем\; СКРЯБИН, АЛЕКСАНДР НИКОЛАЕВИЧ \о нем\; Пикассо, Пабло \о нем\; Дали, Сальвадор \о нем\; Эйзенштейн, Сергей Михайлович \о нем\; Аристотель \о нем\; Леонардо, да Винчи \о нем\; Микеланджело, Буонарроти \о нем\; Паскаль, Блез (Французский философ, математик, физик, писатель ; 1623-1662) \о нем\; ЛЕЙБНИЦ, ГОТФРИД ВИЛЬГЕЛЬМ \о нем\; ЛОМОНОСОВ, МИХАИЛ ВАСИЛЬЕВИЧ \о нем\; Гете, Иоганн Вольфганг фон \о нем\; Гумбольдт, Вильгельм фон \о нем\; Гофман, Ернст Теодор Амадей \о нем\; Кропоткин, Петр Алексеевич \о нем\; Чаплин, Чарлз Спенсер \о нем\ Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
П79 Проектне навчання на уроках української мови та літератури [Текст] : методический материал / Уклад.: Є. І. Науменко, О. М. Чхайло ; Міністерство освіти і науки України, Інститут інноваційних технологій і змісту освіти. - Х. : Основа, 2008. - 128 с. - (Бібліотека журналу "Вивчаємо українську мову та літературу" ; вип. 2 (51)) ("Учитель року"). - ISBN 978-966-333-656-5 : 10.00 грн., 12.00 грн. Зміст: 5 КЛАС Мисько, О. М. Проект "Душа мого народу - рушники" / С. В. Кущенко. - С .5-13 Кущенко, С. В. Виховний проект "Не губіть своєї мови!" / Н. М. Ліпіна. - С .13-21 6 КЛАС Ліпіна, Н. М. Проект "Плекаємо обдарованість" / Т. В. Міхальцова 7 КЛАС Міхальцова, Т. В. Метод проектів "Таїна людської душі" / Т. В. Міхальцова. - С .29 Міхальцова, Т. В. Літературна Одещина / Т. В. Міхальцова. - С .29-33 Міхальцова, Т. В. Життєвий шлях і творча доля Микола Палієнка / С. В. Кущенко. - С .33-43 Міхальцова, Т. В. Особиста і творча доля Олекси Різниченка / О. П. Данилова. - С .43-49 Міхальцова, Т. В. Галина Могильницька. Історичне минуле а поемі "Рогніда" / О.В. Гаврилюк. - С .49-53 8 КЛАС Кущенко, С. В. Проект "Україна - колиска цивілізації" / С. В. Кущенко. - С .54-64 9 КЛАС Данилова, О. П. Проект "Культура мовлення - один із показників комунікативної компетенції особистості" / С. В. Кущенко. - С .64-66 10 КЛАС Гаврилюк, О. В. Проект "Літературно-краєзнавча експедиція "Франковими стежками" / О. А. Малько. - С .67-71 Дубок, Т. В. Проект "Еміграція - це зрада чи необхідність, прагнення людини до самореалізації / О. А. Малько. - С .71 МЕТОДИЧНИЙ КОМЕНТАР Ознайомлення з проектом "Еміграція - це зрада чи необхідність, прагнення людини до самореалізацїї?" . - С .71-75 Практична робота з папками та сканером . - С .75-76 Практична робота в Інтернеті . - С .76-77 Практична робота "Створення текстового документа-листівки "Еміграційні хвилі та еміграції галицьких селян наприкінці XІХ - початку ХХ ст." . - С .77-78 Практична робота "Створення мультемедійної презентації свого проекту" . - С .78-79 Презентація проекту "Еміграція - це зрада чи необхідність, прагнення людини до самореалізації?" . - С .79-80 11 КЛАС Кущенко, С. В. Проект "Феномен шістдесятництва" / С. В. Кущенко. - С .80 Кущенко, С. В. Організаційно-методичні засади / С. В. Кущенко. - С .80-83 Кущенко, С. В. "Феномен шістдесятництва". Урок історії / С. В. Кущенко. - С .83-89 Кущенко, С. В. "Феномен шістдесятництва". Урок української літератури / С. В. Кущенко. - С .89-92 Малько, О. А. Проект "Через журналістику до життєвої компетентності" / О. А. Малько. - С .92 Малько, О. А. Опис проекту / О. А. Малько. - С .92-95 Малько, О. А. Авторська програма курсу за вибором "Основи журналістики" для учнів 8-11 клласів загальноосвітніх навчальних закладів / О. А. Малько. - С .95-104 Малько, О. А. Матеріали до занять курсу за вибором "Основи журналістики" / О. А. Малько. - С .104-123
РУБ 4У(070.2) Рубрики: Викладання української мови в школі--методи та форми навчання Викладання української літератури в школі--методи та форми навчання навчання--метод проектів Кл.слова (ненормовані): уроки української мови -- уроки української літератури -- проектне навчання -- український рушник -- культура мовлення -- сценарії свят Дод.точки доступу: Науменко, Євгенія Іванівна; Чхайло, Олена Миколаївна; Палієнко, Микола Іванович \о нем\; Різниченко, Олекса \о нем\; Могильницька, Галина \о ней\; Міністерство освіти і науки України; Інститут інноваційних технологій і змісту освіти Примірників всього: 2 фб (1), Ч.З.№3 (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№3 (1) |
Савенков, А. Развитие детской одаренности в образовательной среде [Текст] / А. Савенков> // Развитие личности : Для профессионалов науки и практики. Для тех,кто готов взять на себя ответственность за воспитание и развитие личности. - 2002. - N3. - С. 113-146
Рубрики: обдаровані діти психологія навчання дитяча психологія обдарованість Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Хромова, Т. Одаренный ребенок нуждается в...дискомфорте [Текст] / Т. Хромова> // Відкритий урок : розробки, технології, досвід : Науково-методичний журнал. - 2003. - N1. - С. 14-18
Рубрики: обдарованість креативність саморозвиток психологія навчання Кл.слова (ненормовані): КРЕАТИВНОСТЬ -- ДЕЗАДАПТАЦИЯ -- микрокризис Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№2 (3) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Кулемзина, А. Отношения: одаренный ребенок - образовательная система [Текст] / А. Кулемзина> // Лучшие страницы педагогической прессы : Журнал для руководителей учебных заведений и органов образования. - 2002. - N6. - С. 71-78
Рубрики: педагогічна психологія обдарованість психологія особистості дитини Анотація: Главной задачей становится разработка программ, развивающих не столько одаренность, какие-то ее грани или функции, отдельные диагностированные способности или задатки, сколько в целом личность одаренного ребенка - носителя этой одаренности Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: П2/2003/8(лютий) Газета 2003р. N 8(лютий) Тур, Р. Психологічне забезпечення навчально-виховного процесу в ліцеї / Р. Тур. - С.2-3 Кл.слова: Обдарованість, Еврилогізація Слободенюк, Л. Система психолого-педагогічного пошуку обдарованих дітей / Л. Слободенюк. - С.4-5 Кл.слова: Тестування Програма пошуку обдарованих дітей дошкільного та молодшого шкільного віку. - С.5-7 Кл.слова: Оцінювання, Діагностика , Здібності Слободенюк, Л. Рівні та прийоми розвитку учнівської рефлексії / Л. Слободенюк ; М. Соцька; Л. Видриган; В. Рибалка ; М. Соцька; Л. Видриган; В. Рибалка ; М. Соцька; Л. Видриган; В. Рибалка ; М. Соцька; Л. Видриган; В. Рибалка. - С.8-9 Кл.слова: Самопізнання, Саморегуляція, Самоставлення Соцька, М. Оцінювання діяльності психолога закладу освіти / М. Соцька ; Л. Видриган; В. Рибалка ; Л. Видриган; В. Рибалка ; Л. Видриган; В. Рибалка ; Л. Видриган; В. Рибалка. - С.10-15 Кл.слова: Оцінювання, Шкільний психолог, Діагностична методика Видриган, Л. Урок толерантності для молодших підлітків та учнів класів ІПК / Л. Видриган ; В. Рибалка ; В. Рибалка ; В. Рибалка ; В. Рибалка. - С.15 Рибалка, В. Особистість у філософсько-психологічній концепції С.Рубінштейна / В. Рибалка. - С.вкладка Рибалка, В. Особистість у загальнопсихологічній теорії діяльності О.Леонтьєва / В. Рибалка. - С.вкладка Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Тур, Р. Психологічне забезпечення навчально-виховного процесу в ліцеї [Текст] / Р. Тур> // Психолог. - 2003. - N8(лютий). - С. 2-3
Рубрики: Талант обдарованість Кл.слова (ненормовані): Еврилогізація Анотація: Стаття розкриває зміст роботи шкільних психологів, педагогів з обдарованими дітьми, організацію навчально-виховного процесу, спрямованих на розвиток творчих здібностей. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 86 Психологічна підтримка творчості учня [Текст] / упоряд. О.Главник, В.Зоц. - К. : Редакції загальнопедагогічних газет, 2003. - 128 с. - (Бібліотека "Шкільного світу") Зміст: Моргун, В. Розвиток інтелектуально-евристичних здібностей учня / В. Моргун. - С .4-8 Стрельніков, В. Методики оцінювання інтелекту та критерії творчої особистості / В. Стрельніков. - С .9-17 Настенко, Н. Творча обдарованість учнів: характерні особливості / Н. Настенко. - С .18-29 Білик, Н. Моделювання процесу предметних олімпіад / Н. Білик. - С .30-34 Кл.слова: тести Настенко, Н. Тренінг із творчої психотехніки / Н. Настенко. - С .35-38 Кл.слова: релаксація Ручка, І. Підтримка творчого потенціалу учня у навчально-виховному процесі / І. Ручка. - С .39-42 Зоц, В. Колективне та індивідуальне в освітньому результаті / В. Зоц. - С .43-50 Кл.слова: психологія навчання Писаренко, О. Творчий потенціал можна розвинути: Програма з розвитку креативності у старшокласників / О. Писаренко. - С .51-59 Кл.слова: психологія навчання Сологуб, А. Креативне навчання: талант і здоров’я / А. Сологуб. - С .60-65 Кл.слова: психологія навчання, диференційоване навчання Хрипункова, Л. Як підтримувати творчість учнів? / Л. Хрипункова. - С .66-71 Кл.слова: урок, навчальний план, оцінювання Фрідман, Л. Розвиток здібностей / Л. Фрідман, І. Кулагіна. - С .72-89 Кл.слова: психологія навчання, навченість., Принципи навчання, форми навчання Бененсон, О. Робота з розвитку творчого потенціалу учнів / О. Бененсон. - С .90-95 Кл.слова: допитливість дітей, творчість, психологія навчання Рева, Ю. Самоосвіта та творчість підлітків / Ю. Рева. - С .96-103 Кл.слова: психологія навчання, мислення: стилі та рівні Богданова, А. Складові творчості / А., Богданова А., С. Борисов. - С .104-127 Кл.слова: мислення, креативність, психологія навчання, допитливість, педагогічна діяльність, майстерність учителя, наукове товариство учнів
Рубрики: психологія творчості здібності обдаровані діти психологія навчання інтелект креативність самоосвіта Дод.точки доступу: Главник, О.; Зоц, В. Примірників всього: 2 Ч.З.№2 (1), пед. (1) Свободны: Ч.З.№2 (1), пед. (1) |
> Шифр: БШС1/2003/1 Журнал 2003р. N 1 Моргун, В. Розвиток інтелектуально-евристичних здібностей учня / В. Моргун. - С.4-8 Кл.слова: обдарованість, геніальність, задатки, творчість Стрельніков, В. Методики оцінювання інтелекту та критерії творчої особистості / В. Стрельніков. - С.9-17. Кл.слова: здібності, обдарованість Настенко, Н. Творча обдарованість учнів: характерні особливості / Н. Настенко. - С.18-29. Кл.слова: здібності, індивідуальні програми Білик, Н. Моделювання процесу предметних олімпіад / Н. Білик. - С.30-34. Кл.слова: тести Настенко, Н. Тренінг із творчої психотехніки / Н. Настенко. - С.35-38. Кл.слова: релаксація Ручка, І. Підтримка творчого потенціалу учня у навчально-виховному процесі / І. Ручка. - С.39-42. Зоц, В. Колективне та індивідуальне в освітньому результаті / В. Зоц. - С.43-50. Писаренко, О. Творчий потенціал можна розвинути: Програма з розвитку креативності у старшокласників / О. Писаренко. - С.51-59. Сологуб, А. Креативне навчання: талант і здоров’я / А. Сологуб. - С.60-65. Хрипункова, Л. Як підтримувати творчість учнів? / Л. Хрипункова. - С.66-71. Кл.слова: мислення, оцінювання Фрідман, Л. Розвиток здібностей / Л. Фрідман, І. Кулагіна. - С.72-89. Кл.слова: психологія навчання, принципи навчання, навченість Бененсон, О. Робота з розвитку творчого потенціалу учнів / О. Бененсон. - С.90-95. Кл.слова: допитливість, творчість Рева, Ю. Самоосвіта та творчість підлітків / Ю. Рева. - С.96-103. Кл.слова: мислення, запам’ятовування, прочитання Богданова, А. Складові творчості / А. Богданова, С. Борисов. - С.104-127. Кл.слова: мислення. допитливість, майстерня учителя, наукове товариство учнів Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
, Моргун В. Розвиток інтелектуально-евристичних здібностей учня [Текст] / Моргун В. > // Бібліотека "Шкільного світу". - 2003. - N1(Психологічна підтримка творчості учня). - С. 4-8
Рубрики: Здібності дитини-- обдарованість геніальність Кл.слова (ненормовані): ЗАДАТКИ -- творчість Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Стрельніков, В. Методики оцінювання інтелекту та критерії творчої особистості [Текст] / В. Стрельніков> // Бібліотека "Шкільного світу". - 2003. - N1(Психологічна підтримка творчості учня). - С. 9-17.
Рубрики: здібності інтелект обдаровані діти Кл.слова (ненормовані): здібності -- обдарованість Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Настенко, Н. Творча обдарованість учнів: характерні особливості [Текст] / Н. Настенко> // Бібліотека "Шкільного світу". - 2003. - N1(Психологічна підтримка творчості учня). - С. 18-29.
Рубрики: психологія творчості обдаровані діти здібності Кл.слова (ненормовані): здібності -- індивідуальні програми Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Виговський, О. Вольові якості талановитої особистості: Парадокси психологічного дослідження [Текст] / О. Виговський> // Директор школи,ліцею, гімназії : Науково-практичний журнал для керівників закладів освіти. - 2002. - N3. - С. 76-79
Рубрики: психологія особистості обдарованість Талант Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПП/2002/9/10 Журнал 2002р. N 9/10 Апостолова, Г. В. Про наслідки використання електронної техніки для розвитку здібностей дитини / Г.В. Апостолова. - С.1-3 Серкіс, Ж. В. Про організаційну культуру закладу освіти / Ж.В. Серкіс, . - С.4-9 Заика, Е. В. Экспериментальная психология памяти: основные методики и результаты исследований / Е.В. Заика. - С.10-16 Солошенко, Д. В. Экстренная психологическая помощь. Консультирование. / Д.В. Солошенко. - С.17-38 Георгі, М. К. Діяльність класного керівника щодо психолого-педагогічної профілактики вживання наркогенних засобів / М.К. Георгі; Синюгін В.Г., Халін А.І. - С.39-56 Кондрашихина, О. А. Развитие способности к фасилитационному влиянию у будущих практических психологов / О.А. Кондрашихина. - С.57-73 Звєрєва, І. Д. Етичний кодекс соціальних працівників України" : від ідеї до впровадження / І.Д. Звєрєва. - С.84-87 Чорна, Л. Г. Обдарованість і творчість у життєвих ситуаціях: теорія та практика їх взаємодії / Л.Г. Чорна. - С.87-91 Аврахов, Г. Григорій Силович Костюк у портретуваннях звіддалеку / Г. Аврахов. - С.97-99 Летцев, В. М. Георгій Іванович Челпанов - психолог і педагог ( до 140-річчя від дня народження ) / В.М. Летцев. - С.100-103 Болотнікова, І. В. Науково-історичні витоки становлення української педології та психології / І.В. Болотнікова. - С.104-106 Медінцев, В.О. Деякі теоретичні джерела діалогічного підходу у психології / В.О. Медінцев. - С.107-109 Ракитянська, С. С. Порівняльний аналіз результатів дослідження психологічних факторів резистентності до стресу у дівчат та юнаків старшого юнацького віку / С.С. Ракитянська. - С.110-116. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |