Ваганова, Н. Розвиток творчого потенціалу в дошкільному віці [Текст] / Н. Ваганова> // Психолог. - 2006. - N20 (травень). - С. 16-17
Рубрики: психологія дошкільника Дошкільники--творчий розвиток Обдаровані діти--дошкільники--розвиток творчого потенціалу Кл.слова (ненормовані): творчий потенціал -- творчий розвиток -- дошкільники Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1) Вільні: Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1) |
П 12 Павленко, Л. Від "Школи радості" Василя Сухомлинського до сучасного навчального закладу - Школи сприяння здоров’ю / Лілія Павленко> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 7. - С. 47-50. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: здоров’язберігаюча педагогіка здоров’я'я дітей Кл.слова (ненормовані): здоров’я учнів -- здоров’яформуюче середовище -- школа сприяння здоров’я -- духовний світ -- творчий розвиток -- гармонійний розвиток Анотація: У статті аналізується проблема створення здоров’яформуючого середовища в сучасному навчальному закладі - Школі сприяння здоров’ю - відповідно до ідей В. О. Сухомлинського і пропонуються практичні заходи щодо їх утілення. Дод.точки доступу: Сухомлинський, Василь Олександрович (український педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \о нем\ Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (1 прим.) Видання є лише у відділах/філіалах |
Гончаренко, Олексій. Формування конкурентоспроможного фахівця із спеціальності "Технологічна освіта" / О. Гончаренко, Ю. Коломієць, Н. Вересоцька> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 11. - С. 51-55. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів технологій Кл.слова (ненормовані): вчитель технології -- технологічна освіта -- проектна діяльність -- учнівська молодь -- політехнічний розвиток -- творчий розвиток -- естетичний розвиток -- загальнотрудові уміння -- технологічна освіта -- завдання технологічної освіти Анотація: У статті розглянуто проблему підготовки молодих фахівців технології у вищих педагогічних навчальних закладах, яка спрямована на забезпечення їх професійної мобільності та достатнього рівня готовності до організації проектної діяльності учнів загальноосвітніх навчальних закладів. Дод.точки доступу: Коломієць, Юрій; Вересоцька, Наталія Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Ивахненко, Л. С. Формирование коммуникативной компетентности на основе социокультурного и творческого развития учащихся / Л. С. Ивахненко> // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2013. - № 26. - С. 14-19. Рубрики: Англійська мова--методика викладання--комунікативна компетентність Викладання англійської мови в школі Кл.слова (ненормовані): комунікативна компетентність -- фрагменти уроків -- творчий підхід -- соціокультурний розвиток -- творчий розвиток -- шкільна форма -- шкільне життя Анотація: У статті розповідається про творчий розвиток учнів при вивчення англійської мови. Подано фрагменти уроків. Є примірники у відділах: НМК іноз. мов Прим. 1 (вільний) |
К 56 Коваленко, Оксана. Закономірності та принципи навчання здібних і обдарованих учнів початкової школи / О. Коваленко> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 10. - С. 34-38 : рис. - Бібліогр.: 10 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Початкова школа--обдаровані діти Кл.слова (ненормовані): модель обдарованості -- мотивація -- креативність -- середній рівень здібностей -- когнітивний розвиток -- творчий розвиток -- афективний розвиток -- оптимальність організаційно-педагогічної сфери -- обдаровані учні -- молодші школярі Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
П 39 Плотниченко, Юлія. Ляльковий театр руками дітей / Ю. Плотниченко> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 12. - С. 29-32. Рубрики: Дошкільне виховання--виховання засобами мистецтва Особистість--розвиток--засоби театру Кл.слова (ненормовані): театральна діяльність -- ляльковий театр -- театральна лялька -- лялька-рукавичка -- виготовлення ляльки-рукавички -- емоційні стани -- творчий розвиток Анотація: Стаття присвячена проблемі організації дитячого лялькового театру. Розкрито значення театральної ляльки-рукавички у формуванні та розвитку особистості дитини. Розглянуто технологію виготовлення ляльки-рукавички. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
К 56 Коваль, В. Сучасний вихователь-методист – стратег професійного розвитку педагогів / Вікторія Коваль, Зінаїда Брежко> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 8. - С. 4–9. - Зміст: Надаємо методичну підтримку ; Генеруємо та втілюємо нові ідеї ; Вивчаємо діяльність педагогів ; Спонукаємо педагогів до самоосвіти.
Заклади дошкільної освіти--методична робота Кл.слова (ненормовані): дошкільні навчальні заклади -- методична робота -- вихователь-методист -- сучасний вихователь -- методична підтримка -- самоосвіта -- професійний розвиток -- творчий розвиток Анотація: У статті йдеться про діяльність вихователя-методиста дошкільного навчального закладу, спрямовану на розкриття творчого потенціалу педагогів. Дод.точки доступу: Брежко, З. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б 11 Біла, І. Творчість як ціннісна потреба дошкільника / Ірина Біла> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 10. - С. 38–41. - Зміст: Стадії формування дитячої творчості ; Особливості творчої діяльності дошкільників ; Заохочення до творчості.
Кл.слова (ненормовані): дошкільна педагогіка -- дитяча творчість -- стадії -- формування -- творча діяльність -- особливості -- творчий розвиток -- зовнішні прояви -- заохочення -- креативність -- творчий потенціал Анотація: На відміну від дорослого, дитина у продуктивній діяльності почувається вільною. Вона не скута досвідом, заборонами, шаблонами, тож може на власний розсуд оперувати предметами, матеріалами тощо. За правильного підходу до виховання креативність можна зберегти на все життя, а творчість – перетворити на життєву цінність дитини. Для цього необхідно знати й розуміти особливості творчої діяльності дошкільників. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 56 Ковальова, В. Розвиток творчої особистості молодшого школяра в умовах компетентнісно орієнтованої освіти / Вікторія Ковальова> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 2. - С. 1–3. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 0131-5358
Початкова школа--розвиток творчої особистості Кл.слова (ненормовані): творчі здібності -- творчий потенціал -- самостійна творча діяльність -- творчий розвиток -- інноваційні технології навчання -- групова робота -- проблемне навчання -- проектна технологія -- технологія творчого розвитку особистості -- ситуація успіху -- інтерактивні технології навчання -- початкова школа Анотація: У статті розповідається про застосування новітніх педагогічних технологій, які спрямовані на розвиток творчих здібностей у молодших школярів. Педагогічні технології, орієнтовані на творчий розвиток особистості, – невд’ємна складова особистісно зорієнтованої освіти. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
В 18 Вареха, А. Г. Інноваційна діяльність гімназії в контексті роботи з обдарованими учнями [Текст] / А. Г. Вареха> // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2020. - № 28/30(652-654). - С. 16–23. - Бібліогр.: 4 назви.
Кл.слова (ненормовані): обдаровані учні -- інноваційнва діяльність -- творчий розвиток -- ІКТ-компетентність -- психолого-педагогічний супровід -- розвиток особистості -- гімназії Анотація: У статті презентовано досвід роботи В. Л. Бирзула, директора Златопільської гімназії м. Новомиргорода Кіровоградської області. Педагогічний колектив гімназії працює над науково-методичною проблемою "Реалізація концепції розвитку обдарованих дітей шляхом упровадження інноваційних педагогічних технологій у навчально-виховний процес". Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |