151
И 46


    Ильин, Евгений Павлович.
    Психофизиология состояний человека [Текст] / Е. П. Ильин. - СПб. ; М. ; Х., Минск : Питер, 2005. - 412 с. : ил. - Библиогр.: с. 370-408. - ISBN 5-469-00446-5 (в пер.) : 51.60 грн.
ДРНТІ
ББК 88.35
РУБ 151
Рубрики: Психофізіологія--стан людини
   Функциональные состояния

   Активационные состояния

   Состояния (психол.)

   Воля

   Тревога

   Страх

   Удовлетворение

   Воодушевление

   Гордость

   Фрустрация

   Веселье

   Смущение

   Стыд

   Презрение

   Влюбленность

   Удивление

   Интерес

   Скука

   Пресыщение

   Стресс

   "Второе дыхание"

   Утомление

   Переживания

Кл.слова (ненормовані):
ейфорія -- психологічна напруга -- психологічні опитувальники -- психологічні тести -- емоційні стани

Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)



    Кочерга, О.
    "Синдром згоряння" [Текст] / О. Кочерга, О. Васильєв // Бібліотека "Шкільного світу". - 2003. - N2(Психолог на педраді). - С. 31-37.
ДРНТІ
ББК 88.4
Рубрики: емоційні процеси
   Стрес

Кл.слова (ненормовані):
емоційні стани -- стрес, депресія


Дод.точки доступу:
Васильєв, О.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: П2/2004/37(жовтень)
   Газета

Психолог. Шкільний світ [Текст]/ Всеукраїнська газета для психологів, учителів, соціальних педагогів. - К. : Шкільний світ, 2001 - . - Виходить щотижня
2004р. N 37(жовтень)
Зміст:
Шевцова, Л. Індивідуальний підхід до учня у практиці навчально-корекційної роботи : Врахування конституціональних особливостей учнів у навчально-виховному процесі / Л. Шевцова. - С.5-11.
Кл.слова: роздратування, психокорекція, емоційні стани
Овчаренко, К. Організація роботи з обдарованими дітьми / К. Овчаренко. - С.12-17.
Кл.слова: психічна саморегуляція
Кунанець, О. Досвід залучення дітей з особливими потребами до загальноосвітніх шкіл / О. Кунанець, Н. Герцик, О. Озарко. - С.18-21.
Кл.слова: робота соціального педагога, супровід дитини, реабілітаційна програма
Огієвич, В. Курс "Я до цього не дійду" : Профілактика наркоманії / В. Огієвич. - С.21-27.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Шевцова, Л.
    Індивідуальний підхід до учня у практиці навчально-корекційної роботи : Врахування конституціональних особливостей учнів у навчально-виховному процесі [Текст] / Л. Шевцова // Психолог. - 2004. - N37(жовтень). - С. 5-11.
ДРНТІ
ББК 88.840
Рубрики: психокорекція
   психологія навчання

   емоційні процеси

Кл.слова (ненормовані):
роздратування -- психокорекція -- емоційні стани


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: П2/2005/44(листопад)
   Газета

Психолог. Шкільний світ [Текст]/ Всеукраїнська газета для психологів, учителів, соціальних педагогів. - К. : Шкільний світ, 2001 - . - Виходить щотижня
2005р. N 44(листопад)
Зміст:
Максименко, С. Онтогенез особистості : Науковий аналіз "звучання музичного твору" / С. Максименко. - С.3-8.
Кл.слова: розвиток особистості , саморозвиток, гетерогенність
Оцінювання знань як стимул розвитку : Перевірка й оцінювання знань / Л. Вишинська. - С.9-12.
Кл.слова: учні із слабкою нервовою системою, учні з інертною нервовою системою, саморегуляція
Ліщинська, О. Суспільна свідомість сучасного українця : Врахування особливостей етнокультурного середовища в практиці індивідуального психологічного консультування / О. Ліщинська. - С.13-14.
Кл.слова: етнопсихологія, інфантильність
Піддубна, Н. Розвиток уміння відчувати настрій та співпереживати оточенню :Дошкільний вік / Н. Піддубна. - С.15-16.
Кл.слова: почуття, емоційні стани
Гриценок, Л. Техніка "Я-висловлювання" / Л. Гриценок. - С.17-20.
Кл.слова: почуття, вираження почуттів, конфлікти
Гребенок, О. Вивчення внутрішнього світу дитини : Поєднання методу психомалюнка з психодраматичними прийомами : Психокорекція / О. Гребенок. - С.21-22.
Курочкіна, Е. Медіація як спосіб розв’язання конфліктних ситуацій / Е. Курочкіна. - С.23-24.
Кл.слова: медіатор
Жестерєв, С. Згубна дія алкоголю : "Зелений змій" під мікроскопом : Психопрофілактика / С. Жестерєв. - С.25-26.
Романовська, Д. Профілактична робота і просвіта батьків : До батьківських зборів / Д. Романовська, С. Собкова. - С.27-30.
Кл.слова: покарання, спілкування, конфлікти батьків і дітей
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Піддубна, Н.
    Розвиток уміння відчувати настрій та співпереживати оточенню :Дошкільний вік [Текст] / Н. Піддубна // Психолог. - 2005. - N44(листопад). - С. 15-16.
ДРНТІ
ББК 88.8
Рубрики: психологія дошкільника
   почуття дитини

   емоції дитини

   співчуття

Кл.слова (ненормовані):
почуття -- емоційні стани


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


159.942
Н 64


    Никольская, А. В.
    Развитие эмоциональной сферы в филогенезе психики / А. В. Никольская // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2010. - № 4. - С. 266-275. - Библиогр.: 21 назв. . - ISSN 2073-8528
УДК
ББК 88
Рубрики: Почуття
   Емоції (психол.)

   Кафедра психології

Кл.слова (ненормовані):
базові емоції -- афекти -- почуття -- диференціація -- інтеграція -- закон розвитку -- емоційні стани -- філогенез психіки


Дод.точки доступу:
Леонтьєв, Олексій Миколайович (російський психолог, фахівець з проблем свідомості та діяльності ; 1903-1979) \о нем\; Платчик, Р.

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


88.37
П 44


    Подпругина, В. В.
    Исследование представлений об эмоциях посредством рисуночных тестов / В. В. Подпругина, И. В. Блинникова // Вопр. психологии : науч. журн. - 2012. - № 3. - С. 134-142. - Бібліогр.: 15 назв. . - ISSN 0042-8841
ББК 88.37
Рубрики: Психологія особистості--емоційні стани
   малюнок--психологія

   Тести психологічні--малюнок

Кл.слова (ненормовані):
емоції -- уявлення про емоції -- емоційні стани -- репрезентації емоцій -- ментальні репрезентації емоцій -- інваріанти -- просторові уподобання -- психологія особистості -- рисункові тести
Анотація: Проаналізовані колірні, графічні, просторові і змістові параметри зображення емоцій у підлітків та дорослих; виявлені універсальні інваріанти і варіативності в уявленнях про емоції з допомогою малюнка; проаналіховані уподобання у колірній гамі; виділені типи зображень емоційних станів: символ-експресія, символ-образ і ситуації, пов'язані з великими індивідуальними відмінностями.


Дод.точки доступу:
Блинникова, И. В.

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


88.53
Б 24


    Барабанщиков, В. А.
    Восприятие в структуре общения / В. А. Барабанщиков // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2013. - № 1. - С. 168-187. - Библиогр.: 66 назв. . - ISSN 2073-8528
ББК 88.53
Рубрики: Сприйняття міжособистісне--спілкування
   психологія сприйняття

Кл.слова (ненормовані):
спілкування -- міжособистісне сприйняття -- вираз обличчя -- емоції -- емоційні стани -- комунікативний досвід -- особистість -- фаціопсихологія
Анотація: Обговорюється специфіка загальнопсихологічного дослідження сприйняття в процесах суб'єкт-суб'єктної взаємодії. Дається характеристика комунікативного підходу і розглядаються тенденції його розвитку на теперішньому етапі наукового знання. Описується стратегія дослідження внутрішнього світу сторонньої людини за виразом її обличчя. Здійснюється аналіз експериментально-психологічних досліджень розпізнавання емоційних станів людини, уявлення про особистість за виразом обличчя, організації маршрутів погляду під час безпосереднього сприйняття партнера по спілкуванню.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


88.352
Б 24


    Барабанщиков, В. А.
    Восприятие экспрессий частично открытого лица / В. А. Барабанщиков, А. В. Жегалло // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2013. - № 1. - С. 187-203. - Библиогр.: 15 назв. . - ISSN 2073-8528
ББК 88.352 + 88.53
Рубрики: Емоції--сприйняття емоцій
   психологія сприйняття

Кл.слова (ненормовані):
емоції -- сприйняття емоцій -- емоційні стани -- експресія обличчя
Анотація: Експериментально досліджено закономірності сприйняття емоційного стану сторонньої людини за зображеннями фрагментів її обличчя. Показано, що адекватність розпізнавання слабких експресій фрагментарного обличчя залежить від розташування окклюзії і модальності емоції, що експонується.


Дод.точки доступу:
Жегалло, А. В.

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.100.5
П 39


    Плотниченко, Юлія.
    Ляльковий театр руками дітей / Ю. Плотниченко // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 12. - С. 29-32.
ББК 74.100.5
Рубрики: Дошкільне виховання--виховання засобами мистецтва
   Особистість--розвиток--засоби театру

Кл.слова (ненормовані):
театральна діяльність -- ляльковий театр -- театральна лялька -- лялька-рукавичка -- виготовлення ляльки-рукавички -- емоційні стани -- творчий розвиток
Анотація: Стаття присвячена проблемі організації дитячого лялькового театру. Розкрито значення театральної ляльки-рукавички у формуванні та розвитку особистості дитини. Розглянуто технологію виготовлення ляльки-рукавички.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


28.0р10
Г 85


    Грищенко, С. В.
    Два уроки з курсу біології [Текст] / С. В. Грищенко // Біологія : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 10/11. - С. 63-67.
ББК 28.0р10
Рубрики: Уроки біології
Кл.слова (ненормовані):
емоції -- емоційні стани -- реакції -- стосунки -- стреси


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


88.374
К 56


    Коваленко, О. Г.
    Міжособистісне спілкування як компонент психічної діяльності у похилому віці [Текст] / О. Г. Коваленко // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - N 2. - С. 61-65.
ББК 88.374
Рубрики: Спілкування--міжособистісне
Кл.слова (ненормовані):
міжособистісне спілкування -- пошук сенсу життя -- корекція емоційних станів -- емоційні стани -- похилий вік -- спілкування у похилому віці


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


88.4
П 16


    Панкратова, Алина Александровна.
    Подход Дж. Гросса к изучению эмоциональной регуляции : примеры кросскультурных исследований / А. А. Панкратова // Вопр. психологии : науч. журн. - 2014. - № 1. - С. 147-155. - Библиогр.: 24 назв. . - ISSN 0042-8841
ББК 88.4
Рубрики: Емоції--емоційна регуляція
   Експериментальна психологія--опитування

Кл.слова (ненормовані):
емоційна регуляція -- когнітивна переоцінка -- подавлення експресії -- культура -- емоції -- емоційні стани -- лабораторні експерименти -- опитувальники
Анотація: Розглянуто стратегії емоційної регуляції, запропоновані Дж. Гроссом. Проаналізовано зв’язок між цінностями культури та вимогами, які пред’являються до емоційної регуляції. Наведено результати досліджень наслідків когнітивної переоцінки та подавлення експресії для представників американської культури.


Дод.точки доступу:
Гросс, Джеймс (професор факультету психології Стенфордського університету) \о нем\

Є примірники у відділах:
Прим. 1 (вільний)


88.840
Б 24


    Бардышевская, Марина Константиновна.
    Терапевтическая роль наблюдения за детьми с аффективно-поведенческими комплексами / М. К. Бардышевская // Вопр. психологии : науч. журн. - 2014. - № 3. - С. 118-130. - Библиогр.: 13 назв. . - ISSN 0042-8841
ББК 88.840
Рубрики: Діти--емоційний розвиток
Кл.слова (ненормовані):
терапевтичне спостереження -- афективно-поведінковий комплекс -- символічна активність -- афективна нестійкість -- емоційні стани -- емоційний розвиток
Анотація: Розкрито сутність та принципи методики терапевтичного спостереження за розвитком афективно-поведінкових комплексів (АПК) досліджуваних (дітей). Охарактеризовано етапи раннього розвитку АПК у нормі, а також відмінності між двома варіантами відсутності інволюції ранніх форм: затримкою та спотворенням емоційного розвитку. Розкрито роль психолога під час спостереження.


Є примірники у відділах:
(15.10.2014р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


373.3.013.42(477)
К 43


    Кириленко, В.
    Корекційна робота психолога та соціального педагога / соціального працівника з профілактики й подолання агресивної поведінки молодших школярів / Валентина Кириленко // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 1. - С. 54–56. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Корекційна педагогіка--подолання агресивної поведінки--молодші школярі
   Молодші школярі--агресивна поведінка--корекція

Кл.слова (ненормовані):
корекційна педагогіка -- корекційна робота -- соціальні педагоги -- агресія -- психологія емоцій -- дитяча агресивність -- корекція агресії -- емоційні стани -- корекційно-розвиткова робота -- молодші школярі
Анотація: Мета статті – демонстрація ефективних і воднораз, простих психологічних та педагогічних методів корекції та первенції агресивної поведінки у молодших школярів.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.3.013.42(477)
К 43


    Кириленко, В.
    Корекційна робота психолога та соціального педагога / соціального працівника з профілактики й подолання агресивної поведінки молодших школярів / Валентина Кириленко // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 2. - С. 50–53. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Молодші школярі--корекційна педагогіка--подолання агресивної поведінки
Кл.слова (ненормовані):
корекційна педагогіка -- корекційна робота -- превентивна робота -- виховна робота -- соціальні педагоги -- профілактика агресивної поведінки -- агресія -- психологія емоцій -- дитяча агресивність -- корекція агресії -- емоційні стани -- корекційно-розвиткова робота -- молодші школярі
Анотація: В статті розглядаються різні складові корекційної роботи шкільного психолога і соціальнго педагога з агресивними молодшими школярами, наводяться приклади корекційних занять з цієї проблеми, визначаються шляхи виховної роботи класоводів з профілактики агресивної поведінки учнів.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ДзОП-1/2018/9
   Журнал

Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка [Текст] : науково-методичний журнал/ методична література. - Х. : Видавнича група "Основа", 2014 - . - Виходить щомісячно
2018р. N 9
Зміст:
Фісун, Т. В. На допомогу вчителеві, який працює з учнями із порушенням зору / Т. В. Фісун. - С.2–6 : фот.
Кл.слова: діти з порушеннями зору, методи навчання, фізкультхвилинки
Жаботинський, П. М. Формування мовленнєвої компетентності учнів-логопатів під час занять лікувальною фізкультурою : [у статті описано напрями лікувальної фізкультури, подано приклади занять ЛФК з учнями-логопатами "Школа м’яча" й "У пошуках козацьких клейнодів"] / П. М. Жаботинський. - С.7–12 : фот.
Кл.слова: учні-логопати, лікувальна фізкультура
Степанчук, О. І. Пошиття спідниці з клинів : урок трудового навчання для учнів 9-го класу з легкою розумовою відсталістю / О. І. Степанчук. - С.13–16. - Бібліогр.: 4 назви. : фот.
Кл.слова: уроки трудового навчання, учні з легкою розумовою відсталістю, комбіновані уроки
Мірошник, Л. А. Доброта і дружба – подарунок долі : психолого-логопедичне заняття для учнів 3–5-х класів / Л. А. Мірошник, І. М. Казачинська. - С.17–18.
Кл.слова: розвиток мовлення, збагачення словникового запасу, взаємодопомога
Кропива, О. І. Овочі : заняття з корекції розвитку для учнів 1-го класу з порушеннями зору / О. І. Кропива. - С.19–21 : мал., фот.
Кл.слова: психогімнастика, зорове навантаження
Козачук, О. Р. Галявина страху : заняття з профілактики тривожності дітей старшого дошкільного віку / О. Р. Козачук. - С.22–23 : фот.
Кл.слова: емоційні стани, профілактика фобій, виховання оптимізму
Вербівська, Л. М. Тотожне перетворення виразів з коренями : конспект уроку з алгебри у 8-му класі для дітей із затриманням психічного розвитку / Л. М. Вербівська. - С.24–25 : мал.
Кл.слова: уроки алгебри, діти із затримкою психічного розвитку
Поліщук, К. В. Тиждень початкових класів для учнів з легкою розумовою відсталістю / К. В. Поліщук, О. Л. Сизоненко, Н. В. Шевченко. - С.26–31 : фот.
Кл.слова: розвиток особистості дитини, корекція мовлення, розвиток творчої діяльності
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Козачук, О. Р.
    Галявина страху [Текст] : заняття з профілактики тривожності дітей старшого дошкільного віку / О. Р. Козачук // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2018. - N 9. - С. 22–23 : фот.
Кл.слова (ненормовані):
емоційні стани -- профілактика фобій -- виховання оптимізму


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.3.015.3:159.942.5](477)
Z99


    Ілляшенко, Т.
    Чому діти агресивні? [Текст] / Тамара Ілляшенко // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 7. - С. 15–18. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Молодші школярі--агресивна поведінка
Кл.слова (ненормовані):
агресивність -- емоційні стани -- агресивна поведінка -- прояв агресії -- інстинкт самозбереження -- дитяча агресивність -- гіперактивний розлад -- молодші школярі
Анотація: У статті розповідається про дитячу агресивність та агресивну поведінку дітей молодшого шкільного віку.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)