373.3.015.3:159.942.5](477)
Z99


    Ілляшенко, Т.
    Чому діти агресивні? [Текст] / Тамара Ілляшенко // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 7. - С. 15–18. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Молодші школярі--агресивна поведінка
Кл.слова (ненормовані):
агресивність -- емоційні стани -- агресивна поведінка -- прояв агресії -- інстинкт самозбереження -- дитяча агресивність -- гіперактивний розлад -- молодші школярі
Анотація: У статті розповідається про дитячу агресивність та агресивну поведінку дітей молодшого шкільного віку.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.3.015.3:159.942.5](477)
Р 28


    Рашковська, І.
    Подолання шкільних страхів у дітей молодшого шкільного віку [Текст] / Ірина Рашковська // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2020. - № 3(609). - С. 1–6. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Молодші школярі--емоційні стани
Кл.слова (ненормовані):
емоційні стани -- негативні почуття -- страх -- шкільні страхи -- профілактика страху -- переживання страху -- психічні якості -- рефлексивні здібності -- емоційна сфера -- дитячі страхи -- психологічний супровід -- молодші школярі
Анотація: У статті розповідається про профілактику страхів у дітей молодшого шкільного віку. Здійснено науковий аналіз проблеми, виявлено причини та детермінанти дитячих страхів взагалі та шкільних зокрема, а також продемонстровано позитивні аспекти організації навчального процесу в Новій українській школі.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.3.015.3:159.942.5](477)
Т 56


    Томаржевська, І.
    Профілактика та корекція емоційно-поведінкових порушень у молодшому шкільному віці / Інна Томаржевська // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2020. - № 5/6(611-612). - С. 40–43. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Молодші школярі--агресивність--емоційно-поведінкові порушення
Кл.слова (ненормовані):
агресивність -- емоційні стани -- агресивна поведінка -- емоційно-поведінкові порушення -- емоційні порушення -- дезадаптація -- психокорекція -- емоційно-особистісні порушення -- страх -- тривога -- соціальне середовище -- молодші школярі
Анотація: У статті розглянуто провідні емоційно-особистісні і поведінкові порушення у молодших школярів, зокрема тривогу, страх і агресію.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)