88.37
Б 24


    Бардышевская, М. К.
    Уровневая модель развития афферктивно поведенческих комплексов / М. К. Бардышевская // Вопр. психологии : науч. журн. - 2012. - № 3. - С. 68-77. - Бібліогр.: 23 назв. . - ISSN 0042-8841
ББК 88.37
Рубрики: Психологія особистості--вищі психічні процеси--поведінка
Кл.слова (ненормовані):
рівневі моделі -- афективно-поведінкові комплекси -- емоції -- поведінка прив’язаності -- символічна активність -- ядерні утворення особистості -- вищі психічні процеси
Анотація: Означені джерела, проблеми і напрями розвитку рівневої моделі емоціональної регуляції. Представлений робочий варіант моделі, у якій розглядається рівневий розвиток цілісних афективно-поведінкових комплексів, а не тільки механізмів регуляції емоцій. Такий розвиток розуміється як диференціація та ієрархічна організація типів поведінки, відповідних їм емоціональних станів до символічної активності. Подаються основні визначення і описуються особливості реалізації афективно поведінкових комплексів на різних рівнях. На нижніх рівнях домінують примітивні афективно-поведінкові комплекси, ізольовані або жорстко зв'язані між собою, на четвертому рівні провідною є поведінка прив'язаності, на п'ятому - символічна активність. Аналізуються зв'язки між афективно-поведінковими комплексами і ядерними утвореннями особистості.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


88.840
Б 24


    Бардышевская, Марина Константиновна.
    Терапевтическая роль наблюдения за детьми с аффективно-поведенческими комплексами / М. К. Бардышевская // Вопр. психологии : науч. журн. - 2014. - № 3. - С. 118-130. - Библиогр.: 13 назв. . - ISSN 0042-8841
ББК 88.840
Рубрики: Діти--емоційний розвиток
Кл.слова (ненормовані):
терапевтичне спостереження -- афективно-поведінковий комплекс -- символічна активність -- афективна нестійкість -- емоційні стани -- емоційний розвиток
Анотація: Розкрито сутність та принципи методики терапевтичного спостереження за розвитком афективно-поведінкових комплексів (АПК) досліджуваних (дітей). Охарактеризовано етапи раннього розвитку АПК у нормі, а також відмінності між двома варіантами відсутності інволюції ранніх форм: затримкою та спотворенням емоційного розвитку. Розкрито роль психолога під час спостереження.


Є примірники у відділах:
(15.10.2014р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)