158.9(075.3)
Б 55


   Бех, Іван Дмитрович

    Виховання особистості [Текст] : навч.-метод. посібник: У 2-х кн. / І. Д. Бех. - К. : Либідь, 2003. - ISBN 966-060296-0.
   Кн. 2 : Особистісно-орієнтований підхід: Науково-практичні засади. - 344 с. - Список літ.: с. 338-340. - ISBN 966-06-0298-7 (в пер.) : 11.20 грн.
    Зміст:
ОСВІТНЬО-ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС ЯК СОЦІОКУЛЬТУРНЕ ЯВИЩЕ . - С .5-52
Виховний процес у вимірі філософії освіти . - С .5
Виховання в сучасній соціально-освітній ситуації . - С .17
Два етапи розвитку педагогічної культури - дві експериментально-виховні стратегії . - С .29
Гуманістична педагогіка в контексті виховання особистості . - С .43
КОМУНІКАТИВНА ПРИРОДА ОСОБИСТОСТІ - СТРАТЕГІЧНИЙ ОРІЄНТИР У ЇЇ ВИХОВАННІ . - С .53-75
Спілкування як загальнопсихологічна основа виховання особистості . - С .53
Дискурсивна технологія інтимно-особистісного спілкування . - С .59
ПЕДАГОГ У ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОМУ ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ . - С .76-111
Педагогічна позиція та ефективність виховного процесу . - С .76
Готовність педагога до інноваційної виховної діяльності . - С .85
Комунікативна компетентність педагога в оптимізаації виховног процесу . - С .100
ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНИЙ ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС У траєкторії СТАНОВЛЕННЯ І РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ . - С .112-225
Сутність особистості у виховній перспективі . - С .112
Виховні інваріанти у розвитку особистості . - С .124
Домінанти психологічного супроводу особистісно орієнтованого виховного процесу . - С .181
Духовні цінності особистості у виховному діапазоні . - С .196
Виховання миролюбності у дітей . - С .206
Фізичне виховання у ціннісному сприйнятті . - С .215
МІЖОСОБИСТІСНА ВЗАЄМОДІЯ У ПРОЦЕСІ ВИХОВАННЯ . - С .226-244
Вихованець у дитячій соціальній ситуації . - С .226
Дитина у виховному просторі міжособистісних взаємин . - С .237
ВИХОВНІ АКЦЕНТИ ВИЩОЇ ШКОЛИ . - С .245-272
Реалії виховання студентської молоді . - С .245
Індивідуальний досвід діяння та особистісний потенціал студентської молоді . - С .252
Становлення професіонала в сучасних соціальних умовах . - С .262
МЕТОДОЛОГІЯ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ВИХОВАННЯ . - С .273-314
Наукові засади проведення експерименту у сфері виховання . - С .272
Методи дослідження особистісно орієнтованого освітнього процесу . - С .292
ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОГО ВИХОВАННЯ: АВТОРСЬКІ ІНТЕРВ’Ю . - С .315-335
ДРНТІ
ББК 88.5я73
РУБ 158.9(075.3)


Примірників всього: 2
фб (1), Ч.З.№2 (1)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1)


М 12


   
    Магістеріум [Текст]. Вип. 21. Літературознавчі студії / Національний університет "Києво-Могилянська Академія". - К. : Києво-Могилянська Академія, 2005. - 96 с. - (Магістерські програми). - 3.00 грн., 3.00 грн.
    Зміст:
Вздульська, В. Р. Провідні мотиви європейської містичної поезії XVI - XVIII ст. в українській та іспанській літературах / В. Р. Вздульська. - С .3-9
Жук, З. К. "Доки ми не дістали облич" Клайва Стейплза Льюїса в контексті англійського інтелектуального роману / З. К. Жук. - С .9-13
Кучерява, О. О. Інваріанти й трансформації структури акафіста в радянській літературі 1924-1953 років / О. О. Кучерява. - С .13-21
Наливайко, Д. С. Тарас Шевченко в контексті романтизму та націоналізму / Д. С. Наливайко. - С .21-36
Ніколенко, О. М. Дж. Г. Байрон і О. Пушкін (новий дискурс) / О. М. Ніколенко. - С .36-46
Пронкевич, О. В. Іспанська література і творення української нації / О. В. Пронкевич. - С .46-54
Фізер, Іван. Про гадане гегельянство Дмитра Чижевського в його "Історії української літератури" / Іван Фізер. - С .54-57
Бойчук, Богдан. Декілька думок про поетичну мову в українській поезії / Богдан Бойчук. - С .57-59
Дмитришина, О. Ю. Християнські та язичницькі образи у ранній ліриці М. Рильського / О. Ю. Дмитришина. - С .59-63
Моренець, В. П. Сюрреалізм (уривок з авторської студії "Стильові течії української поезії другої половини XX століття) / В. П. Моренець. - С .63-69
Павленко, Г. І. Трансформація українських четьїх збірників XVII - XVIII ст. (на матеріалі колекції Івана Франка) / Г. І. Павленко. - С .69-74
Соснюк, К. О. Поезія Володимира Свідзинського та Євангельський текст / К. О. Соснюк. - С .74-81
Харада, Йосінарі. Літературний текст як екзистенційне втілення автора (до питання про становлення принципів драматургії Лесі Українки) / Йосінарі Харада. - С .81-94
ДРНТІ
ББК 83.3(4Укр)я46
РУБ


Дод.точки доступу:
Шевченко, Тарас Григорович \о нем\; Льюїс, Клайв Стейплз \о нем\; Байрон, Джордж Ноэл Гордон \о нем\; Пушкін, Олександр Сергійович \о нем\; Чижевський, Дмитро Іванович \о нем\; Рильський, Максим Тадейович \о нем\; Франко, Іван Якович \о нем\; Свідзинський, Володимир; Українка, Леся \о ней\; Національний університет "Києво-Могилянська Академія"
Примірників всього: 2
фб (1), Ч.З.№3 (1)
Свободны: фб (1), Ч.З.№3 (1)

37(09)(075.33)
К 56


    Коваленко, Євгенія Іванівна.
    Історія зарубіжної педагогіки [Текст] : хрестоматія : навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів / Є. І. Коваленко, Н. І. Бєлкіна ; Міністерство освіти і науки України, НДУ імені Миколи Гоголя. - К. : Центр навчальної літератури, 2006. - 664 с. - ISBN 966-364-353-Х : 50.00 грн., 50.00 грн.
    Зміст:
Конфуцій. Бесіди і судження / Конфуцій. - С .9-10
Плутарх. Про спартанське виховання / Плутарх. - С .12-15
Платон. Протагор / Платон. - С .16-17
Платон. Закони / Платон. - С .16-17
Платон. Держава / Платон. - С .23-37
Арістотель. Політика / Арістотель. - С .39-46
Квінтіліан. Про виховання оратора / Квінтіліан. - С .48-57
Алкуїн. Бесіди з Пеніним / Алкуїн. - С .60-63
Рабле, Франсуа. Гантантюа і Пантагрюель / Франсуа Рабле. - С .64-77
Монтень, Мішель. Досліди / Мішель Монтень. - С .79-83
Еразм, Роттердамський. Похвала глупоті / Роттердамський Еразм. - С .84-87
Мор, Томас. Утопія / Томас Мор. - С .87-90
Кампанелла, Фома. Місто сонця / Фома Кампанелла. - С .92-98
Коменський, Ян. Велика дидактика / Ян Коменський. - С .101-154
Коменський, Ян. Закони добре організованої школи / Ян Коменський. - С .155-184
Локк, Джон. Думки про виховання / Джон Локк. - С .186-200
Беллерс, Джон. Пропозиції про створення трудового коледжу всіх корисних ремесел і сільського господарства / Джон Беллерс. - С .201-207
Руссо, Жан-Жак. Еміль, або Про виховання / Жан-Жак Руссо. - С .209-275
Гельвецій, Клод Андріан. Про людину, її розумові здібності і її виховання / Клод Андріан Гельвецій. - С .277-288
Песталоцці, Йоганн. Лінгард і Гертруда / Йоганн Песталоцці. - С .290-300
Песталоцці, Йоганн. Лебедина пісня / Йоганн Песталоцці. - С .301-316
Оуен, Роберт. Уривки з педагогічних творів / Роберт Оуен. - С .318-324
Герберт, Йоган. Перші лекції з педагогіки / Йоган Герберт. - С .326-335
Герберт, Йоган. Загальна педагогіка, виведена з цілей виховання / Йоган Герберт. - С .336-358
Дістервег, Адольф. Посібник для освіти німецьких вчителів / Адольф Дістервег. - С .360-423
Демолен, Едмон. "Нова школа" в Англії / Едмон Демолен. - С .426-430
Фер’єр, А. Характеристика "нових шкіл" / А. Фер’єр. - С .431-435
Літц, Герман. Виховні принципи німецької "Нової школи" / Герман Літц. - С .437-439
Дьюї, Джон. Моє педагогічне кредо / Джон Дьюї. - С .440-448
Дьюї, Джон. Школа і суспільство / Джон Дьюї. - С .449-462
Дьюї, Джон. Досвід і освіта / Джон Дьюї. - С .463-482
Кершенштейнер, Геор. Уривки з педагогічних творів / Геор Кершенштейнер. - С .483-507
Мейман, Ернст. Лекції з експериментальної педагогіки / Ернст Мейман. - С .509-513
Лай, Вільгельм. Школа дії / Вільгельм Лай. - С .514-519
Монтессорі, Марія. Метод наукової педагогіки, застосовуваний до дитячого виховання в "будинках дитини" / М. Монтессорі. - С .521-536
Шарельман, Генріх. Основні настанови / Генріх Шарельман. - С .538-542
Вінекен, Густав. Про вільну шкільну общину / Густав Вінекен. - С .643-549
Кей, Еллен. Вік дитини / Еллен Кей. - С .551-553
Наторп, Пауль. Уривки з "Соціальної педагогіки" / Пауль Наторп. - С .554-556
Гейдель, Роберт. Гармонійна освіта як мета виховання / Роберт Гейдель. - С .557-559
Штайнер, Рудольф. Оновлення педагогіки / Рудольф Штайнер. - С .561-579
Штайнер, Рудольф. Із області духовного знання / Рудольф Штайнер. - С .580-594
Френе, Селестен. Педагогічні інваріанти / Селестен Френе. - С .595-612
Корчак, Януш. Педагогічна публіцистика / Януш Корчак. - С .614-620
Нілл, Олександр. Саммерхілл: виховання свободою / Олександр Нілл. - С .622-636
Фрейхе, Пауло. Педагогіка душі / Пауло Фрейхе. - С .637-658
ДРНТІ
ББК 74.03я73-3
РУБ 37(09)(075.33)


Дод.точки доступу:
Бєлкіна, Надія Іванівна (канд пед. наук, доцент); Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 105
аб (78), фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (25)
Свободны: аб (78), фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (25)

158.9(075.3)
Б 55


    Бех, Іван Дмитрович.
    Виховання особистості [Текст] : підручник для студентів вищих навчальних закладів / І. Д. Бех. - К. : Либідь, 2008. - 848 с. : іл. - ISBN 978-966-06-0490-2 : 79.50 грн.
    Зміст:
Особистісні цінності як духовні надбання людини . - С .9-33
Виховання в особистісному вимірі . - С .33-63
Кл.слова: дитина, виховна позиція
Наукове розуміння становлення особистості - основа ефективного виховання . - С .63-120
Психологічні закономірності особистості в ранній юності . - С .109-120
Психологічні закономірності особистості в підлітковому віці . - С .96-108
Психологічні закономірності особистості в молодшому шкільному віці . - С .88-95
Психологічні закономірності особистості в дошкільному віці . - С .80-87
Особистісно орієнтовані технології у виховному процесі . - С .121-154
Кл.слова: принципи функціонування, вихователь, дитина
Психолого-педагогічні засади розв’язання соціально-моральних задач . - С .155-203
Кл.слова: спілкування, емоції, Я - теорія
ОСВІТНЬО-ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС ЯК СОЦІОКУЛЬТУРНЕ ЯВИЩЕ . - С .212-249
Виховний процес у вимірі філософії освіти . - С .212
Виховання в сучасній соціально-освітній ситуації . - С .221-230
Два етапи розвитку педагогічної культури - дві експериментально-виховні стратегії . - С .231-241
Гуманістична педагогіка в контексті виховання особистості . - С .242-249
КОМУНІКАТИВНА ПРИРОДА ОСОБИСТОСТІ - СТРАТЕГІЧНИЙ ОРІЄНТИР У ЇЇ ВИХОВАННІ . - С .250-268
Спілкування як загальнопсихологічна основа виховання особистості . - С .250-254
Дискурсивна технологія інтимно-особистісного спілкування . - С .255-268
ПЕДАГОГ У ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОМУ ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ . - С .269-297
Педагогічна позиція та ефективність виховного процесу . - С .269
Готовність педагога до інноваційної виховної діяльності . - С .276-287
Комунікативна компетентність педагога в оптимізаації виховног процесу . - С .288-297
ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНИЙ ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС У траєкторії СТАНОВЛЕННЯ І РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ . - С .298-389
Сутність особистості у виховній перспективі . - С .298
Виховні інваріанти у розвитку особистості . - С .298-305
Домінанти психологічного супроводу особистісно орієнтованого виховного процесу . - С .356-366
Духовні цінності особистості у виховному діапазоні . - С .367-372
Виховання миролюбності у дітей . - С .373-380
Фізичне виховання у ціннісному сприйнятті . - С .381-389
МІЖОСОБИСТІСНА ВЗАЄМОДІЯ У ПРОЦЕСІ ВИХОВАННЯ . - С .390-404
Вихованець у дитячій соціальній ситуації . - С .390-397
Дитина у виховному просторі міжособистісних взаємин . - С .398-404
ВИХОВНІ АКЦЕНТИ ВИЩОЇ ШКОЛИ . - С .405-425
Реалії виховання студентської молоді . - С .405-409
Індивідуальний досвід діяння та особистісний потенціал студентської молоді . - С .410-417
Становлення професіонала в сучасних соціальних умовах . - С .418-425
МЕТОДОЛОГІЯ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ВИХОВАННЯ . - С .426-488
Наукові засади проведення експерименту у сфері виховання . - С .426-440
Методи дослідження особистісно орієнтованого освітнього процесу . - С .463-482
ВОЛЯ ЯК ОСОБИСТІСНА ОНТОЛОГІЯ . - С .489-518
Вікові особливості вольового розвитку особистості . - С .499-503
Характеристика особистісної рефлексії . - С .504-509
ПСИХОЛОГІЧНА РЕФЛЕКСІЯ ВОЛЬОВОЇ СПОНУКИ . - С .519-557
Формування мотиву до рефлексії . - С .519-528
Модель рефлексії як складника вольового процесу . - С .529-531
Психологічні умови довільного прийняття рішення . - С .532-544
Особливості поведінки особистості . - С .545-557
МОВЛЕННЯ І ВОЛЬОВИЙ РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ . - С .558-582
Генетичні перетворення мовлення . - С .558-560
Внутрішнє мовлення як механізм довільної регуляції поведінки . - С .561-575
ВИХОВАННЯ НА ЗАСАДАХ ДОВІЛЬНОСТІ . - С .583-604
Відповідальність як виховна мета . - С .583-590
Відчуття провини в розвитку особистості . - С .591-604
МЕТОДОЛОГІЧНИЙ ПРОСТІР СУЧАСНОГО ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ . - С .605-656
Моральний розвиток особистості в історико-педагогічному осмисленні . - С .605-613
Законосфера інноваційного виховання . - С .614-621
Психологічні резерви виховання особистості . - С .622-628
Духовно-розвивальний потенціал розумового розвитку особистості . - С .622-628
Сенс життя в духовно-розвивальній траєкторії особистості . - С .636-639
Почуття успіху у вихованні особистості . - С .640-649
Справедливість - несправедливість у міжособистісних стосунках . - С .650-656
СПАДКОВІ ЧИННИКИ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ . - С .657-670
Спадкове й набуте як наукова проблема . - С .657-659
Природна емоційна основа виховання особистості . - С .660-666
Темперамент в особистісному розвитку людини . - С .667-670
ОСОБИСТІСТЬ У МЕЖАХ ШКІЛЬНОГО ВІКУ . - С .671-689
Молодший школяр . - С .671-679
Підліток . - С .680-684
Старшокласник . - С .685-689
КОНТУРИ ПРАВИЛОВІДПОВІДНОГО ВИХОВАННЯ . - С .690-721
Вихованець у контексті моральної культури людства . - С .691-695
Педагогічне регулювання виховної ситуації . - С .696-700
Оптимізація особистісно-розвитвального відношення "дорослий-дитина" . - С .701-706
Майстерність педагога у виховній взаємодії . - С .707-713
Таємниці виховання поступливої особистості . - С .714-721
ВЧИНОК ЯК ДУХОВНА КОНСТАНТА ОСОБИСТОСТІ . - С .722-793
ПСИХОЛОГІЯ ДУХОВНОСТІ ВАСИЛЯ СУХОМЛИНСЬКОГО: СПРОБА МЕТОДОЛОГІЧНОЇ РЕФЛЕКСІЇ . - С .794-811
Моральна самосвідомість особистості як предмет докладання педагогічних зусиль В. Сухомлинського . - С .794-798
Почуття сердечності у виховній спадщині В. Сухомлинського . - С .799-803
Екзистенційна теорія виховання В. Сухомлинського . - С .804-806
Життя як цінність у культурно-виховній інтерпретації В. Сухомлинського . - С .807-811
ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОГО ВИХОВАННЯ: АВТОРСЬКІ ІНТЕРВ’Ю . - С .821-834
ББК 88.5я73 + 74.200я73
РУБ 158.9(075.3)
Рубрики: Виховання особистості
   Дошкільний вік--психологія

   Молодші школярі--психологія

   Підлітки--психологія

   Старшокласники--виховання

   Рання юність--психологія

   Я - теорія (психол.)

   Особистісно-орієнтоване виховання

   Фізичне виховання дітей

   Виховання миролюбності

   Виховання студентів

   Воля (психологія)

   Відповідальність

   Сенс життя

   Майстерність вчителя

   Вчинок (псих.)



Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович \о нем\
Примірників всього: 29
фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (16), НМК ф-т ПСР (1), аб (10)
Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (16), НМК ф-т ПСР (1), аб (10)

Шифр: Зав-1/2003/16 (червень)
   Газета

Завуч [Текст] : Газета для заступників директорів середніх навчальних закладів/ Благодійний фонд"Перше вересня". За сприяння Міністерства освіти і науки України. Державної служби якості освіти України. Національної академії педагогічних наук України . - К. : Благодійний фонд "Перше вересня", 1998 - . - Виходить двічі на місяць
2003р. N 16 (червень)
Зміст:
Бех, І. Інваріанти особистісного підходу до виховання / І. Бех. - С.вкладка
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Бех, І.
    Інваріанти особистісного підходу до виховання [Текст] / І. Бех // Завуч : Газета для заступників директорів середніх навчальних закладів. - 2003. - N16 (червень). - вкладка
ДРНТІ
ББК 88.840
Рубрики: психологія виховання


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ПП/2003/5
   Журнал

Практична психологія та соціальна робота [Текст] : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : компанія "Социс", 2004 - . - Виходить щомісячно
2003р. N 5
Зміст:
Ложкин, Г. В. Психолог спорта в измерении профессиональной подготовки / Г.В. Ложкин. - С.1-3
Кл.слова: Акмеологічні інваріанти, Конфлікти
Зубкова, І. Ю. Психологічні особливості Я-образу вчителя-професіонала за структурними компонентами цілісної моделі / І.Ю. Зубкова, . - С.4-11
Рудомьоткіна, О. А. Психологічна культура старшокласників як соціально-педпгогічна умова розвитку психічної суб’єктності особистості старшокласника / О.А. Рудомьоткіна. - С.12-16
Цыбур, Е. Н. Теоретические подходы к исследованию феномена любовных аддикаций (зависимостей) в зарубежной и отечественной психологии и психотерапии / Е.Н. Цыбур. - С.17-22
Гуменюк, О. Є. Маніпуляція як різновид психологічного впливу / О.Є. Гуменюк. - С.23-26
Хомик, В. С. Моральний вимір свідомості юнаків: український досвід / В.С. Хомик. - С.27-34
Заика, Е. В. Методики исследования эмоций в клинической психологии / Е. В. Заика, М. Ю. Лотоцкая. - С.35-53
Мізерна, О. О. Корекційна тренінгова програма "самовдосконалення" для подолання агресивних проявів серед підлітків / О.О. Мізерна. - С.54-60
Суровцев, В. В. Формування у молодших школярів виконавської майстерності засобами театральної педагогіки / В.В. Суровцев. - С.61-67
Романовська, Д. Д. Тренінгове опанування учнями проблемно-вирішальної поведінки / Д.Д. Романовська. - С.68-74
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Ложкин, Г. В.
    Психолог спорта в измерении профессиональной подготовки [Текст] / Г.В. Ложкин // Практична психологія та соціальна робота. - 2003. - N5. - С. 1-3
ДРНТІ
ББК 88.4
Рубрики: Психологія спорту
Кл.слова (ненормовані):
Акмеологічні інваріанти -- Конфлікти


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


    (Вільних примірників немає)
Шифр: П3/2007/1
   Журнал

Психологія і суспільство [Текст] : Український теоретико-методологічний соціогуманітарний часопис/ Тернопільський національний економічний університет. - Тернопіль : ТНЕУ, 2000 - . - ISSN 1810-2131. - Виходить кожного кварталу
2007р. N 1
Зміст:
Фурман Анатолій Васильович ( до 50-річчя від дня народження). - С.5-8
Фурман, А. Навчальна проблемна ситуація як об’єкт психологічного пізнання / А. Фурман ; О. Гуменюк; І. Ревасевич; Я. Бугерко. - С.9-80
Гуменюк, О. Інноваційно-психологічний клімат як об’єкт теоретико-методологічного аналізу / О. Гуменюк ; І. Ревасевич; Я. Бугерко. - С.86-108
Ревасевич, І. Психологічні інваріанти особистісної адаптованості школярів у системі модульно-розвивального навчання / І. Ревасевич ; Я. Бугерко. - С.109-127
Бугерко, Я. Рефлексивні процеси на нормативно-регуляційному періоді модульно-розвивального навчання / Я. Бугерко. - С.128-135
До 85-річчя Олександра Васильовича Скрипченка. - С.136
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільних прим. немає




    Ревасевич, І.
    Психологічні інваріанти особистісної адаптованості школярів у системі модульно-розвивального навчання [Текст] / І. Ревасевич; Я. Бугерко // Психологія і суспільство : Науково-економічний та соціально-психологічний часопис. - 2007. - N1. - С. 109-127 . - ISSN 966-654-0
Рубрики: педагогічна психологія
   вікова психологія

   навчання модульне



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільних прим. немає
Видання є лише у відділах/філіалах


88.37
П 44


    Подпругина, В. В.
    Исследование представлений об эмоциях посредством рисуночных тестов / В. В. Подпругина, И. В. Блинникова // Вопр. психологии : науч. журн. - 2012. - № 3. - С. 134-142. - Бібліогр.: 15 назв. . - ISSN 0042-8841
ББК 88.37
Рубрики: Психологія особистості--емоційні стани
   малюнок--психологія

   Тести психологічні--малюнок

Кл.слова (ненормовані):
емоції -- уявлення про емоції -- емоційні стани -- репрезентації емоцій -- ментальні репрезентації емоцій -- інваріанти -- просторові уподобання -- психологія особистості -- рисункові тести
Анотація: Проаналізовані колірні, графічні, просторові і змістові параметри зображення емоцій у підлітків та дорослих; виявлені універсальні інваріанти і варіативності в уявленнях про емоції з допомогою малюнка; проаналіховані уподобання у колірній гамі; виділені типи зображень емоційних станів: символ-експресія, символ-образ і ситуації, пов'язані з великими індивідуальними відмінностями.


Дод.точки доступу:
Блинникова, И. В.

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


82
Б 91


    Буркут, Інна Станіславівна.
    Різдвяне оповідання та його національні інваріанти (на матеріалі англійської, російської та української літератур ХІХ ст.) [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня канд.філол.наук. Спец.10.01.05-порівняльне літературознавство / І. С. Буркут ; Нац. акад. наук України, Інститут літератури ім. Т. Г. Шевченка. - К. : ІЛ ім.Т.Г.Шевченка НАН України, 2014. - 21 с. -
УДК
ББК 82
РУБ 82
Рубрики: Літературознавство--порівняльне літературознавство
   Автореферати дисертацій--порівняльне літературознавство

   Кафедра української літератури

Кл.слова (ненормовані):
різдвяне оповідання


Дод.точки доступу:
Національна академія наук України; Інститут літератури ім. Т. Г. Шевченка
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)