Б 55 Бех, Іван Дмитрович Виховання особистості [Текст] : навч.-метод. посібник: У 2-х кн. / І. Д. Бех. - К. : Либідь, 2003. - ISBN 966-060296-0. Кн. 2 : Особистісно-орієнтований підхід: Науково-практичні засади. - 344 с. - Список літ.: с. 338-340. - ISBN 966-06-0298-7 (в пер.) : 11.20 грн. Зміст: ОСВІТНЬО-ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС ЯК СОЦІОКУЛЬТУРНЕ ЯВИЩЕ . - С .5-52 Виховний процес у вимірі філософії освіти . - С .5 Виховання в сучасній соціально-освітній ситуації . - С .17 Два етапи розвитку педагогічної культури - дві експериментально-виховні стратегії . - С .29 Гуманістична педагогіка в контексті виховання особистості . - С .43 КОМУНІКАТИВНА ПРИРОДА ОСОБИСТОСТІ - СТРАТЕГІЧНИЙ ОРІЄНТИР У ЇЇ ВИХОВАННІ . - С .53-75 Спілкування як загальнопсихологічна основа виховання особистості . - С .53 Дискурсивна технологія інтимно-особистісного спілкування . - С .59 ПЕДАГОГ У ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОМУ ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ . - С .76-111 Педагогічна позиція та ефективність виховного процесу . - С .76 Готовність педагога до інноваційної виховної діяльності . - С .85 Комунікативна компетентність педагога в оптимізаації виховног процесу . - С .100 ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНИЙ ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС У траєкторії СТАНОВЛЕННЯ І РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ . - С .112-225 Сутність особистості у виховній перспективі . - С .112 Виховні інваріанти у розвитку особистості . - С .124 Домінанти психологічного супроводу особистісно орієнтованого виховного процесу . - С .181 Духовні цінності особистості у виховному діапазоні . - С .196 Виховання миролюбності у дітей . - С .206 Фізичне виховання у ціннісному сприйнятті . - С .215 МІЖОСОБИСТІСНА ВЗАЄМОДІЯ У ПРОЦЕСІ ВИХОВАННЯ . - С .226-244 Вихованець у дитячій соціальній ситуації . - С .226 Дитина у виховному просторі міжособистісних взаємин . - С .237 ВИХОВНІ АКЦЕНТИ ВИЩОЇ ШКОЛИ . - С .245-272 Реалії виховання студентської молоді . - С .245 Індивідуальний досвід діяння та особистісний потенціал студентської молоді . - С .252 Становлення професіонала в сучасних соціальних умовах . - С .262 МЕТОДОЛОГІЯ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ВИХОВАННЯ . - С .273-314 Наукові засади проведення експерименту у сфері виховання . - С .272 Методи дослідження особистісно орієнтованого освітнього процесу . - С .292 ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОГО ВИХОВАННЯ: АВТОРСЬКІ ІНТЕРВ’Ю . - С .315-335
РУБ 158.9(075.3) Примірників всього: 2 фб (1), Ч.З.№2 (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1) |
К 56 Коваленко, Євгенія Іванівна. Історія зарубіжної педагогіки [Текст] : хрестоматія : навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів / Є. І. Коваленко, Н. І. Бєлкіна ; Міністерство освіти і науки України, НДУ імені Миколи Гоголя. - К. : Центр навчальної літератури, 2006. - 664 с. - ISBN 966-364-353-Х : 50.00 грн., 50.00 грн. Зміст: Конфуцій. Бесіди і судження / Конфуцій. - С .9-10 Плутарх. Про спартанське виховання / Плутарх. - С .12-15 Платон. Протагор / Платон. - С .16-17 Платон. Закони / Платон. - С .16-17 Платон. Держава / Платон. - С .23-37 Арістотель. Політика / Арістотель. - С .39-46 Квінтіліан. Про виховання оратора / Квінтіліан. - С .48-57 Алкуїн. Бесіди з Пеніним / Алкуїн. - С .60-63 Рабле, Франсуа. Гантантюа і Пантагрюель / Франсуа Рабле. - С .64-77 Монтень, Мішель. Досліди / Мішель Монтень. - С .79-83 Еразм, Роттердамський. Похвала глупоті / Роттердамський Еразм. - С .84-87 Мор, Томас. Утопія / Томас Мор. - С .87-90 Кампанелла, Фома. Місто сонця / Фома Кампанелла. - С .92-98 Коменський, Ян. Велика дидактика / Ян Коменський. - С .101-154 Коменський, Ян. Закони добре організованої школи / Ян Коменський. - С .155-184 Локк, Джон. Думки про виховання / Джон Локк. - С .186-200 Беллерс, Джон. Пропозиції про створення трудового коледжу всіх корисних ремесел і сільського господарства / Джон Беллерс. - С .201-207 Руссо, Жан-Жак. Еміль, або Про виховання / Жан-Жак Руссо. - С .209-275 Гельвецій, Клод Андріан. Про людину, її розумові здібності і її виховання / Клод Андріан Гельвецій. - С .277-288 Песталоцці, Йоганн. Лінгард і Гертруда / Йоганн Песталоцці. - С .290-300 Песталоцці, Йоганн. Лебедина пісня / Йоганн Песталоцці. - С .301-316 Оуен, Роберт. Уривки з педагогічних творів / Роберт Оуен. - С .318-324 Герберт, Йоган. Перші лекції з педагогіки / Йоган Герберт. - С .326-335 Герберт, Йоган. Загальна педагогіка, виведена з цілей виховання / Йоган Герберт. - С .336-358 Дістервег, Адольф. Посібник для освіти німецьких вчителів / Адольф Дістервег. - С .360-423 Демолен, Едмон. "Нова школа" в Англії / Едмон Демолен. - С .426-430 Фер’єр, А. Характеристика "нових шкіл" / А. Фер’єр. - С .431-435 Літц, Герман. Виховні принципи німецької "Нової школи" / Герман Літц. - С .437-439 Дьюї, Джон. Моє педагогічне кредо / Джон Дьюї. - С .440-448 Дьюї, Джон. Школа і суспільство / Джон Дьюї. - С .449-462 Дьюї, Джон. Досвід і освіта / Джон Дьюї. - С .463-482 Кершенштейнер, Геор. Уривки з педагогічних творів / Геор Кершенштейнер. - С .483-507 Мейман, Ернст. Лекції з експериментальної педагогіки / Ернст Мейман. - С .509-513 Лай, Вільгельм. Школа дії / Вільгельм Лай. - С .514-519 Монтессорі, Марія. Метод наукової педагогіки, застосовуваний до дитячого виховання в "будинках дитини" / М. Монтессорі. - С .521-536 Шарельман, Генріх. Основні настанови / Генріх Шарельман. - С .538-542 Вінекен, Густав. Про вільну шкільну общину / Густав Вінекен. - С .643-549 Кей, Еллен. Вік дитини / Еллен Кей. - С .551-553 Наторп, Пауль. Уривки з "Соціальної педагогіки" / Пауль Наторп. - С .554-556 Гейдель, Роберт. Гармонійна освіта як мета виховання / Роберт Гейдель. - С .557-559 Штайнер, Рудольф. Оновлення педагогіки / Рудольф Штайнер. - С .561-579 Штайнер, Рудольф. Із області духовного знання / Рудольф Штайнер. - С .580-594 Френе, Селестен. Педагогічні інваріанти / Селестен Френе. - С .595-612 Корчак, Януш. Педагогічна публіцистика / Януш Корчак. - С .614-620 Нілл, Олександр. Саммерхілл: виховання свободою / Олександр Нілл. - С .622-636 Фрейхе, Пауло. Педагогіка душі / Пауло Фрейхе. - С .637-658
РУБ 37(09)(075.33) Дод.точки доступу: Бєлкіна, Надія Іванівна (канд пед. наук, доцент); Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 105 аб (78), фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (25) Свободны: аб (78), фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (25) |
Б 55 Бех, Іван Дмитрович. Виховання особистості [Текст] : підручник для студентів вищих навчальних закладів / І. Д. Бех. - К. : Либідь, 2008. - 848 с. : іл. - ISBN 978-966-06-0490-2 : 79.50 грн. Зміст: Особистісні цінності як духовні надбання людини . - С .9-33 Виховання в особистісному вимірі . - С .33-63 Кл.слова: дитина, виховна позиція Наукове розуміння становлення особистості - основа ефективного виховання . - С .63-120 Психологічні закономірності особистості в ранній юності . - С .109-120 Психологічні закономірності особистості в підлітковому віці . - С .96-108 Психологічні закономірності особистості в молодшому шкільному віці . - С .88-95 Психологічні закономірності особистості в дошкільному віці . - С .80-87 Особистісно орієнтовані технології у виховному процесі . - С .121-154 Кл.слова: принципи функціонування, вихователь, дитина Психолого-педагогічні засади розв’язання соціально-моральних задач . - С .155-203 Кл.слова: спілкування, емоції, Я - теорія ОСВІТНЬО-ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС ЯК СОЦІОКУЛЬТУРНЕ ЯВИЩЕ . - С .212-249 Виховний процес у вимірі філософії освіти . - С .212 Виховання в сучасній соціально-освітній ситуації . - С .221-230 Два етапи розвитку педагогічної культури - дві експериментально-виховні стратегії . - С .231-241 Гуманістична педагогіка в контексті виховання особистості . - С .242-249 КОМУНІКАТИВНА ПРИРОДА ОСОБИСТОСТІ - СТРАТЕГІЧНИЙ ОРІЄНТИР У ЇЇ ВИХОВАННІ . - С .250-268 Спілкування як загальнопсихологічна основа виховання особистості . - С .250-254 Дискурсивна технологія інтимно-особистісного спілкування . - С .255-268 ПЕДАГОГ У ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОМУ ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ . - С .269-297 Педагогічна позиція та ефективність виховного процесу . - С .269 Готовність педагога до інноваційної виховної діяльності . - С .276-287 Комунікативна компетентність педагога в оптимізаації виховног процесу . - С .288-297 ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНИЙ ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС У траєкторії СТАНОВЛЕННЯ І РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ . - С .298-389 Сутність особистості у виховній перспективі . - С .298 Виховні інваріанти у розвитку особистості . - С .298-305 Домінанти психологічного супроводу особистісно орієнтованого виховного процесу . - С .356-366 Духовні цінності особистості у виховному діапазоні . - С .367-372 Виховання миролюбності у дітей . - С .373-380 Фізичне виховання у ціннісному сприйнятті . - С .381-389 МІЖОСОБИСТІСНА ВЗАЄМОДІЯ У ПРОЦЕСІ ВИХОВАННЯ . - С .390-404 Вихованець у дитячій соціальній ситуації . - С .390-397 Дитина у виховному просторі міжособистісних взаємин . - С .398-404 ВИХОВНІ АКЦЕНТИ ВИЩОЇ ШКОЛИ . - С .405-425 Реалії виховання студентської молоді . - С .405-409 Індивідуальний досвід діяння та особистісний потенціал студентської молоді . - С .410-417 Становлення професіонала в сучасних соціальних умовах . - С .418-425 МЕТОДОЛОГІЯ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ВИХОВАННЯ . - С .426-488 Наукові засади проведення експерименту у сфері виховання . - С .426-440 Методи дослідження особистісно орієнтованого освітнього процесу . - С .463-482 ВОЛЯ ЯК ОСОБИСТІСНА ОНТОЛОГІЯ . - С .489-518 Вікові особливості вольового розвитку особистості . - С .499-503 Характеристика особистісної рефлексії . - С .504-509 ПСИХОЛОГІЧНА РЕФЛЕКСІЯ ВОЛЬОВОЇ СПОНУКИ . - С .519-557 Формування мотиву до рефлексії . - С .519-528 Модель рефлексії як складника вольового процесу . - С .529-531 Психологічні умови довільного прийняття рішення . - С .532-544 Особливості поведінки особистості . - С .545-557 МОВЛЕННЯ І ВОЛЬОВИЙ РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ . - С .558-582 Генетичні перетворення мовлення . - С .558-560 Внутрішнє мовлення як механізм довільної регуляції поведінки . - С .561-575 ВИХОВАННЯ НА ЗАСАДАХ ДОВІЛЬНОСТІ . - С .583-604 Відповідальність як виховна мета . - С .583-590 Відчуття провини в розвитку особистості . - С .591-604 МЕТОДОЛОГІЧНИЙ ПРОСТІР СУЧАСНОГО ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ . - С .605-656 Моральний розвиток особистості в історико-педагогічному осмисленні . - С .605-613 Законосфера інноваційного виховання . - С .614-621 Психологічні резерви виховання особистості . - С .622-628 Духовно-розвивальний потенціал розумового розвитку особистості . - С .622-628 Сенс життя в духовно-розвивальній траєкторії особистості . - С .636-639 Почуття успіху у вихованні особистості . - С .640-649 Справедливість - несправедливість у міжособистісних стосунках . - С .650-656 СПАДКОВІ ЧИННИКИ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ . - С .657-670 Спадкове й набуте як наукова проблема . - С .657-659 Природна емоційна основа виховання особистості . - С .660-666 Темперамент в особистісному розвитку людини . - С .667-670 ОСОБИСТІСТЬ У МЕЖАХ ШКІЛЬНОГО ВІКУ . - С .671-689 Молодший школяр . - С .671-679 Підліток . - С .680-684 Старшокласник . - С .685-689 КОНТУРИ ПРАВИЛОВІДПОВІДНОГО ВИХОВАННЯ . - С .690-721 Вихованець у контексті моральної культури людства . - С .691-695 Педагогічне регулювання виховної ситуації . - С .696-700 Оптимізація особистісно-розвитвального відношення "дорослий-дитина" . - С .701-706 Майстерність педагога у виховній взаємодії . - С .707-713 Таємниці виховання поступливої особистості . - С .714-721 ВЧИНОК ЯК ДУХОВНА КОНСТАНТА ОСОБИСТОСТІ . - С .722-793 ПСИХОЛОГІЯ ДУХОВНОСТІ ВАСИЛЯ СУХОМЛИНСЬКОГО: СПРОБА МЕТОДОЛОГІЧНОЇ РЕФЛЕКСІЇ . - С .794-811 Моральна самосвідомість особистості як предмет докладання педагогічних зусиль В. Сухомлинського . - С .794-798 Почуття сердечності у виховній спадщині В. Сухомлинського . - С .799-803 Екзистенційна теорія виховання В. Сухомлинського . - С .804-806 Життя як цінність у культурно-виховній інтерпретації В. Сухомлинського . - С .807-811 ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОГО ВИХОВАННЯ: АВТОРСЬКІ ІНТЕРВ’Ю . - С .821-834 РУБ 158.9(075.3) Рубрики: Виховання особистості Дошкільний вік--психологія Молодші школярі--психологія Підлітки--психологія Старшокласники--виховання Рання юність--психологія Я - теорія (психол.) Особистісно-орієнтоване виховання Фізичне виховання дітей Виховання миролюбності Виховання студентів Воля (психологія) Відповідальність Сенс життя Майстерність вчителя Вчинок (псих.) Дод.точки доступу: Сухомлинський, Василь Олександрович \о нем\ Примірників всього: 29 фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (16), НМК ф-т ПСР (1), аб (10) Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (16), НМК ф-т ПСР (1), аб (10) |
> Шифр: Зав-1/2003/16 (червень) Газета 2003р. N 16 (червень) Бех, І. Інваріанти особистісного підходу до виховання / І. Бех. - С.вкладка Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Бех, І. Інваріанти особистісного підходу до виховання [Текст] / І. Бех> // Завуч : Газета для заступників директорів середніх навчальних закладів. - 2003. - N16 (червень). - вкладка
Рубрики: психологія виховання Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПП/2003/5 Журнал 2003р. N 5 Ложкин, Г. В. Психолог спорта в измерении профессиональной подготовки / Г.В. Ложкин. - С.1-3 Кл.слова: Акмеологічні інваріанти, Конфлікти Зубкова, І. Ю. Психологічні особливості Я-образу вчителя-професіонала за структурними компонентами цілісної моделі / І.Ю. Зубкова, . - С.4-11 Рудомьоткіна, О. А. Психологічна культура старшокласників як соціально-педпгогічна умова розвитку психічної суб’єктності особистості старшокласника / О.А. Рудомьоткіна. - С.12-16 Цыбур, Е. Н. Теоретические подходы к исследованию феномена любовных аддикаций (зависимостей) в зарубежной и отечественной психологии и психотерапии / Е.Н. Цыбур. - С.17-22 Гуменюк, О. Є. Маніпуляція як різновид психологічного впливу / О.Є. Гуменюк. - С.23-26 Хомик, В. С. Моральний вимір свідомості юнаків: український досвід / В.С. Хомик. - С.27-34 Заика, Е. В. Методики исследования эмоций в клинической психологии / Е. В. Заика, М. Ю. Лотоцкая. - С.35-53 Мізерна, О. О. Корекційна тренінгова програма "самовдосконалення" для подолання агресивних проявів серед підлітків / О.О. Мізерна. - С.54-60 Суровцев, В. В. Формування у молодших школярів виконавської майстерності засобами театральної педагогіки / В.В. Суровцев. - С.61-67 Романовська, Д. Д. Тренінгове опанування учнями проблемно-вирішальної поведінки / Д.Д. Романовська. - С.68-74 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ложкин, Г. В. Психолог спорта в измерении профессиональной подготовки [Текст] / Г.В. Ложкин> // Практична психологія та соціальна робота. - 2003. - N5. - С. 1-3
Рубрики: Психологія спорту Кл.слова (ненормовані): Акмеологічні інваріанти -- Конфлікти Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> (Вільних примірників немає) Шифр: П3/2007/1 Журнал 2007р. N 1 Фурман Анатолій Васильович ( до 50-річчя від дня народження). - С.5-8 Фурман, А. Навчальна проблемна ситуація як об’єкт психологічного пізнання / А. Фурман ; О. Гуменюк; І. Ревасевич; Я. Бугерко. - С.9-80 Гуменюк, О. Інноваційно-психологічний клімат як об’єкт теоретико-методологічного аналізу / О. Гуменюк ; І. Ревасевич; Я. Бугерко. - С.86-108 Ревасевич, І. Психологічні інваріанти особистісної адаптованості школярів у системі модульно-розвивального навчання / І. Ревасевич ; Я. Бугерко. - С.109-127 Бугерко, Я. Рефлексивні процеси на нормативно-регуляційному періоді модульно-розвивального навчання / Я. Бугерко. - С.128-135 До 85-річчя Олександра Васильовича Скрипченка. - С.136 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільних прим. немає |
Ревасевич, І. Психологічні інваріанти особистісної адаптованості школярів у системі модульно-розвивального навчання [Текст] / І. Ревасевич; Я. Бугерко> // Психологія і суспільство : Науково-економічний та соціально-психологічний часопис. - 2007. - N1. - С. 109-127 . - ISSN 966-654-0 Рубрики: педагогічна психологія вікова психологія навчання модульне Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільних прим. немає Видання є лише у відділах/філіалах |
П 44 Подпругина, В. В. Исследование представлений об эмоциях посредством рисуночных тестов / В. В. Подпругина, И. В. Блинникова> // Вопр. психологии : науч. журн. - 2012. - № 3. - С. 134-142. - Бібліогр.: 15 назв. . - ISSN 0042-8841 Рубрики: Психологія особистості--емоційні стани малюнок--психологія Тести психологічні--малюнок Кл.слова (ненормовані): емоції -- уявлення про емоції -- емоційні стани -- репрезентації емоцій -- ментальні репрезентації емоцій -- інваріанти -- просторові уподобання -- психологія особистості -- рисункові тести Анотація: Проаналізовані колірні, графічні, просторові і змістові параметри зображення емоцій у підлітків та дорослих; виявлені універсальні інваріанти і варіативності в уявленнях про емоції з допомогою малюнка; проаналіховані уподобання у колірній гамі; виділені типи зображень емоційних станів: символ-експресія, символ-образ і ситуації, пов'язані з великими індивідуальними відмінностями. Дод.точки доступу: Блинникова, И. В. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Б 91 Буркут, Інна Станіславівна. Різдвяне оповідання та його національні інваріанти (на матеріалі англійської, російської та української літератур ХІХ ст.) [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня канд.філол.наук. Спец.10.01.05-порівняльне літературознавство / І. С. Буркут ; Нац. акад. наук України, Інститут літератури ім. Т. Г. Шевченка. - К. : ІЛ ім.Т.Г.Шевченка НАН України, 2014. - 21 с. -
РУБ 82 Рубрики: Літературознавство--порівняльне літературознавство Автореферати дисертацій--порівняльне літературознавство Кафедра української літератури Кл.слова (ненормовані): різдвяне оповідання Дод.точки доступу: Національна академія наук України; Інститут літератури ім. Т. Г. Шевченка Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |