371.01(05)
С 24


   
    Світ виховання [Текст] : Часопис для вчителів, батьків, дітей. № 3 (16) / Всеукраїнський благодійний фонд "Освіта України". - К. : [б. в.], 2006. - 59 с. - б/к
    Зміст:
Бех, І. Д. Справедливість - несправедливість у міжособистісних взаєминах / І. Д. Бех. - С .6-10
Чорна, К. І. Особистісно-орієнтована система громадянського виховання учнів гімназії / К. І. Чорна. - С .11-14
Недогрєєва, Л. С. Самореалізація старшокласників під час науково-дослідницької роботи у школах нового типу / Л. С. Недогрєєва. - С .17-19
Котлярчук, Г. М. Формування духовної культури особистості гімназиста / Г. М. Котлярчук. - С .26-34
Котлярчук, Г. М. Проблемний міст "Батьки і діти": (Сценарій вечора) / Г. М. Котлярчук. - С .53-54
Команєва, О. О. Мудрість віків - у ХХІ сторіччі (різні думки про мудрість) / О. О. Команєва. - С .55-58
ДРНТІ
ББК 74.200я5
РУБ 371.01(05)
Рубрики: Міжособистісне спілкування--психологія
   Особистісно-орієнтоване виховання

   Громадянське виховання

   Справедливість

Кл.слова (ненормовані):
батьки і діти (сценарій вечора)


Дод.точки доступу:
Всеукраїнський благодійний фонд "Освіта України"
Примірників всього: 3
Ч.З.№2 (3)
Свободны: Ч.З.№2 (3)

371(075.35)
П 69


   
    Практикум з курсу "Сучасні педагогічні технології" [Текст] : Навчально-методичний посібник. Ч. 2 / Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; За заг. ред. Н. І. Яковець, Уклад. В. М. Солова, Н. І. Яковець, Т. А. Мушенок. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2007. - 220 с. - Загл. обл. : Сучасні педагогічні технології. - 15.90 грн., 0070214 грн.
    Зміст:
ОСНОВНІ НАВЧАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ
Практичні можливості та дидактична доцільність інформаційних технологій . - С .5-8
Проблеми дистанційної освіти . - С .8-9
Адаптивна система навчання . - С .9-12
Інтерактивні технології навчання . - С .13-47
Проблемне навчання - основа розвитку здібностей учнів . - С .48-53
Модульно-розвивальне навчання . - С .54-57
Проектні технології в процесі становлення школи . - С .58-61
Бех, І. Особистісно зорієнтоване виховання: шляхи реалізації / І. Бех. - С .62-65
Хоружа, Л. Гуманізація як системоутворюючий компонент реформування сучасної освіти та виховання / Л. Хоружа. - С .66-69
Столяренко, О. Педагогічна підтримка в особистісно зорінтованій парадигмі виховання / О. Столяренко. - С .70-72
Стеців, Л. Реалізуємо метод проектів / Л. Стеців. - С .73-75
Дичковський, С. Дистанційна освіта: учора, сьогодні, завтра / С. Дичковський. - С .75-81
Програма розвитку системи дистанційного навчання на 2004-2006 роки . - С .82-84
Власко, М. П. Про переваги модульно-рейтингової технології навчання / М. П. Власко, О. В. Устименко. - С .84-86
Паламарчук, В. Від творчої особистості - до нових технологій навчання / В. Паламарчук, С. Рудаківська. - С .86-97
Волобуєва, Л. М. Модульно-розвивальне навчання як педагогічна технологія формування особистості / Л. М. Волобуєва. - С .98-102
Строганов, В. До проблеми модульних технологій навчання / В. Строганов. - С .103-105
Бідюк, І. Учні з проблемами в навчанні: діагностика і допомога / І. Бідюк, Г. Лабузна. - С .106-121
Крамаренко, С. Г. Інтерактивні техніки навчання як засіб розвитку творчого потенціалу учнів / С. Г. Крамаренко. - С .122-124
Ампілогова, Л. Інтерактивність у навчальному процесі / Л. Ампілогова. - С .124-128
Пометун, О. Інтерактивне навчання як сукупність технологій / О. Пометун, Л. Пироженко. - С .126-128
Мартинець, А. М. Нові педагогічні технології: інтерактивне навчання / А. М. Мартинець. - С .129-131
Лівандовська, Л. Використання інтерактивних освітніх технологій у навчально-виховному процесі / Л. Лівандовська. - С .132-135
Волосюк, М. А. Проблемне навчання як провідний метод розвивального навчання в умовах особистісно орієнтованої парадигми освіти / М. А. Волосюк. - С .136-144
Сікорський, П. І. Комп’ютерні технології навчання: сутність та особливості впровадження / П. І. Сікорський. - С .145-147
Дерев’янко, Л. Модульно-тьюторська технологія / Л. Дерев’янко. - С .147-149
Крилова, Н. Індивідуальна освіта: принципи і рішення / Н. Крилова. - С .149-152
Сологуб, А. Технологія креативного навчання / А. Сологуб. - С .153-156
Мірошкіна, Н. Адаптивне навчання: можливість чи необхідність? / Н. Мірошкіна. - С .157-158
Гриньова, М. Організація навчальної діяльності підлітків з низьким рівнем успішності / М. Гриньова, К. Вовк. - С .158-160
ТЕХНОЛОГІЇ РОЗВИВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ
Общие основы технологий развивающего обучения . - С .162-164
Система развивающего обучения Л. В. Занкова . - С .164-166
Технология развивающего обучения Д. Б. Эльконина - В. В. Давыдова . - С .166-170
Системы разивающего обучения с направленностю на развитие творческих качеств личности . - С .171-174
Личностно ориентированное развивающее обучение . - С .175-176
Технология развивающего обучения (Г. К. Селевко) . - С .176-179
Репкин, В. Что такое ровивающее обучение? / В. Репкин. - С .180-183
Дусавицький, О. Сучасна школа в системі розвивального навчання / О. Дусавицький. - С .183-185
Дусавицький, О. Система розвивального навчання в дзеркалі шкільної практики / О. Дусавицький. - С .185-187
Дусавицький, О. Психолого-педагогічні передумови основної школи в системі розвивального навчання / О. Дусавицький. - С .187-190
Паламарчук, В. Навчаючи, розвивати й виховувати / В. Паламарчук, Л. Данилевська. - С .190-192
Мар’яненко, Л. Розвивальне навчання: психологічне дослідження / Л. Мар’яненко. - С .192-197
Мартинович, М. А. Диагностика и развивающее обучение / М. А. Мартинович. - С .198-203
Репкин, Б. Учитель в системе развивающего обучения / Б. Репкин. - С .203-205
Фурман, А. Розвивальний підручник: підходи до розуміння і створення / А. Фурман. - С .205-210
Мазур, Н. Що радує в дітях? / Н. Мазур. - С .211-212
Максименко, С. Взаємозв’язок навчання і розвитку / С. Максименко. - С .212-215
Вележева, О. Н. Урок в VII классе по системе развивающего обучения / О. Н. Вележева. - С .215-217
ДРНТІ
ББК 74я73 + 74.202.4я7
РУБ 371(075.35)
Рубрики: Дистанційна освіта
   Модульно-рейтингові технології навчання

   Інтерактивне навчання

   Педагогічні технології

   Розвивальне навчання



Дод.точки доступу:
Яковець, Наталія Іванівна; Солова, Валентина Миколаївна; Мушенок, Т. А.; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 97
Ч.З.№2 (15), пед. (25), фб (1), ав (2), аб (54)
Свободны: Ч.З.№2 (15), пед. (25), фб (1), ав (2), аб (54)

151(075.33)
З-14


   
    Загальна психологія [Текст] : хрестоматія : навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів / упор.: О. В. Скрипченко, Л. В. Долинська, З. В. Огороднійчук та ін. - К. : Каравела, 2007. - 640 с. - ISBN 966-8019-84-9 : 60.00 грн.
    Зміст:
ПРЕДМЕТ ТА ЗАВДАННЯ ЗАГАЛЬНОЇ ПСИХОЛОГІЇ
Татенко, В. А. Об’єкт, предмет і метод психології як суб’єкта пізнання / А. А. Смирнов; О. Н. Леонтьев; Н. А. Тих. - С .6-9
Смирнов, А. А. Внесок І. М. Сеченова у розвиток наукової психології в Росії / О. Н. Леонтьев; Н. А. Тих; П. Р. Чамата. - С .9-12
РОЗВИТОК ПСИХІКИ У ФІЛОГЕНЕЗІ
Леонтьев, О. Н. Проблемы развития психики / Н. А. Тих; П. Р. Чамата; Б. Г. Ананьев. - С .13-18
Вудвортс, Р. Решение проблем животными / С. Л. Рубинштейн; Т. С. Яценко; О. И. Скороходова. - С .18-24
Тих, Н. А. Предыстория общества / П. Р. Чамата; Б. Г. Ананьев; Б. Ф. Ломов. - С .24-30
Рубинштейн, С. Л. Самосознание личности и ее жизненный путь / Т. С. Яценко; О. И. Скороходова; А. Р. Лурия. - С .30-33
Чамата, П. Р. Зміст і основні форми прояву самосвідомості / Б. Г. Ананьев; Б. Ф. Ломов; Ц. Флорес. - С .33-39
Яценко, Т. С. Функціонально-структурні особливості цілісного феномену психіки (модель внутрішньої динаміки психіки) / О. И. Скороходова; А. Р. Лурия; Г. С. Костюк. - С .39-62
ПСИХІЧНІ ПРОЦЕСИ
ЧУТТЄВЕ ПІЗНАННЯ І СПРИЙМАННЯ
Ананьев, Б. Г. Психология чувственного познания / Б. Ф. Ломов; Ц. Флорес; О. К. Тихомиров. - С .63-81
Скороходова, О. И. Как я воспринимаю, представляю и понимаю окружающий мир / А. Р. Лурия; Г. С. Костюк; Л. К. Балацька. - С .81-101
ПАМ’ЯТЬ
Аткинсон, Р. Человеческая память: система памяти и процессы управления / С. Л. Рубинштейн; В. Ю. Середа; Л. С. Коршунова. - С .102-115
Выготский, Л. С. Память и ее развитие в детском возрасте / А. А. Смирнов; О. К. Тихомиров; В. А. Моляко. - С .115-122
Ломов, Б. Ф. Память и антиципация / Ц. Флорес; О. К. Тихомиров; А. Р. Лурия. - С .122-125
Лурия, А. Р. Маленькая книжка о большой памяти / Г. С. Костюк; Л. К. Балацька; Л. Вундт. - С .125-133
Линдсей, П. Системы большой памяти / А. Б. Коваленко; А. В. Брушлинский; С. Л. Рубинштейн. - С .133-140
Рубинштейн, С. Л. Память / В. Ю. Середа; Л. С. Коршунова; А. Н. Леонтьев. - С .140-147
Смирнов, А. А. Произвольное и непроизвольное запоминание / О. К. Тихомиров; В. А. Моляко; К. Изард. - С .147-153
Флорес, Ц. Память / О. К. Тихомиров; А. Р. Лурия; Э. Фромм. - С .163-167
МИСЛЕННЯ
Костюк, Г. С. Проблеми психології мислення / Л. К. Балацька; Л. Вундт; В. А. Иванников. - С .168-194
Коваленко, А. Б. Психологія розуміння творчих задач / А. В. Брушлинский; С. Л. Рубинштейн; В. Е. Дружинин. - С .194-207
Середа, В. Ю. Вчись мислити логічно / Л. С. Коршунова; А. Н. Леонтьев; В. К. Котырло. - С .207-223
Тихомиров, О. К. Психология мышления. Виды мышления / В. А. Моляко; К. Изард; В. К. Калин. - С .223-226
Тихомиров, О. К. Психология мышления. Субъект мышления / А. Р. Лурия; Э. Фромм; К. А. Абульханова-Славская. - С .226-228
Холодная, М. А. Психология интеллекта: парадоксы исследования / В. И. Страхов; Л. С. Выготский; А. В. Петровский. - С .229-240
УЯВА
Балацька, Л. К. Уява в житті дитини / Л. Вундт; В. А. Иванников; С. Д. Максименко. - С .241-253
Брушлинский, А. В. Воображение и познание / С. Л. Рубинштейн; В. Е. Дружинин; Н. В. Чепелєва. - С .253-258
Коршунова, Л. С. Воображение как отражение действительности / А. Н. Леонтьев; В. К. Котырло; Т. М. Титаренко. - С .258-268
Моляко, В. А. Психология творческой деятельности / К. Изард; В. К. Калин; В. О. Татенко. - С .268-273
УВАГА
Лурия, А. Р. Внимание и память / Э. Фромм; К. А. Абульханова-Славская; В. А. Кан-Калик. - С .274-286
Страхов, В. И. Психологические исследования внимания / Л. С. Выготский; А. В. Петровский; А. Б. Добрович. - С .286-291
Добрынин, Н. Ф. Об организованности внимания / С. Л. Рубинштейн; В. А. Роменець; И. П. Павлов. - С .291-295
ЕМОЦІЇ ТА ПОЧУТТЯ
Вундт, Л. Психология душевных волнений / В. А. Иванников; С. Д. Максименко; А. Е. Личко. - С .296-300
Рубинштейн, С. Л. Эмоции / В. Е. Дружинин; Н. В. Чепелєва; К. Леонгард. - С .300-309
Леонтьев, А. Н. Потребности, мотивы и эмоции / В. К. Котырло; Т. М. Титаренко; Н. Д. Левитов. - С .310-316
Изард, К. Определение эмоций. Связь эмоций с когнитивными процессами, поведением и личностью / В. К. Калин; В. О. Татенко; Ф. Н. Гоноболин. - С .316-327
Чебыкин, А. Я. Внешние и внутренние факторы, детерминирующие генезис эмоциональной сферы / І. Д. Бех; Т. М. Титаренко; Г. С. Костюк. - С .327-331
Фромм, Э. Искусство любить: исследование природы любви / К. А. Абульханова-Славская; Б. Ф. Ломов. - С .331-337
ВОЛЯ
Выготский, Л. С. Овладение собственным поведением / А. В. Петровский; С. Л. Рубинштейн. - С .338-342
Рубинштейн, С. Л. Природа воли / В. А. Роменець; А. А. Бодалев. - С .342-345
Селиванов, В. И. Волевое усилие. Волевое действие. Волевые процессы. Волевые состояния / С. Д. Максименко; И. П. Павлов. - С .345-350
Иванников, В. А. Критерии воли / С. Д. Максименко; Я. Стреляу. - С .350-357
Дружинин, В. Е. Волевая регуляция поведения / Н. В. Чепелєва; А. Е. Личко. - С .357-360
Котырло, В. К. Основные понятия. Воля как процесс, состояние, действие / Т. М. Титаренко; К. Леонгард. - С .360-363
Калин, В. К. Классификация волевых качеств / В. О. Татенко; Н. Д. Левитов. - С .363-367
Бех, І. Д. Модель рефлексії як складника вольового процесу / Т. М. Титаренко; Ф. Н. Гоноболин. - С .367-369
ОСОБИСТІСТЬ У ДІЯЛЬНОСТІ І СПІЛКУВАННІ
ДІЯЛЬНІСТЬ ТА АКТИВНІСТЬ ЛЮДИНИ
Абульханова-Славская, Ксения Александровна. Личность в процессе деятельности и общения / Б. Ф. Ломов. - С .370-379
Асмолов, А. Г. Принципы деятельности подхода - конкретно-научной методологии изучения человека в психологии / В. А. Кан-Калик. - С .379-383
Петровский, А. В. Личность в психологии: парадигма субъективности / С. Л. Рубинштейн. - С .384-393
ОСОБИСТІСТЬ ТА МІЖОСОБОВІ СТОСУНКИ
Роменець, В. А. Вчинок і постання канонічної психології / А. А. Бодалев. - С .394-411
Максименко, С. Д. Метод дослідження особистості / И. П. Павлов. - С .411-428
Максименко, С. Д. Особистість починається з любові / Я. Стреляу. - С .428-444
Чепелєва, Н. В. Розуміння та інтерпретація особистого досвіду в контексті психологічної герменевтики / А. Е. Личко. - С .444-450
Титаренко, Т. М. Життєвий вибір у концепції В. А. Роменця / К. Леонгард. - С .450-456
Татенко, В. О. Суб’єктновчинкова парадигма в сучасній психології / Н. Д. Левитов. - С .456-470
Титаренко, Т. М. Простір життєвого світу і його типи / Ф. Н. Гоноболин. - С .471-485
Кримський, Сергій Борисович. Заклики духовності ХХІ століття / Г. С. Костюк. - С .486-500
ПСИХОЛОГІЯ СПІЛКУВАННЯ
Бодалев, А. А. Восприятие человека человеком / А. А. Бодалев. - С .500-505
Ломов, Б. Ф. Проблема общения в психологии / Б. Ф. Ломов. - С .505-514
Кан-Калик, В. А. Технология профессионально-педагогического общения / В. А. Кан-Калик. - С .514-518
Рубинштейн, С. Л. Речь и общение. Функции речи / С. Л. Рубинштейн. - С .518-526
Добрович, А. Б. Воспитателю о психологии и психогигиене общения / А. Б. Добрович. - С .526-543
Бодалев, А. А. Личность и общение / А. А. Бодалев. - С .543-553
ІНДИВІДУАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ВЛАСТИВОСТІ ОСОБИСТОСТІ
Павлов, И. П. Двадцатилетний опыт объективного изучения высшей нервной деятельности (поведения) животных / И. П. Павлов. - С .554-557
Стреляу, Я. Роль темперамента в психическом развитии / Я. Стреляу. - С .557-577
Личко, А. Е. Психопатии и акцентуации характера у подростков / А. Е. Личко. - С .577-602
Леонгард, К. Акцентуированные личности / К. Леонгард. - С .602-617
Левитов, Н. Д. Проблема компенсации в психологии / Н. Д. Левитов. - С .617-623
Гоноболин, Ф. Н. Психологический анализ педагогических способностей / Ф. Н. Гоноболин. - С .623-634
Костюк, Г. С. Здібності та їх розвиток у дітей / Г. С. Костюк. - С .634-639
ДРНТІ
ББК 88.3я73-3
РУБ 151(075.33)

Анотація: Дане видання є першою хрестоматією з загальної психології, укладеною в Україні. Її основою є дослідження українських психологів у галузі проблем загальної психології, радянських психологів-методологів та зарубіжних дослідників. Даний посібник доповнює підручники і дає можливість організувати самостійну роботу студентів над текстами.


Дод.точки доступу:
Скрипченко, Олександр Васильович; Долинська, Любов Василівна; Огороднійчук, Зоя Василівна; Лисянська, Таїсія Миколаївна; Зелінська, Тетяна Миколаївна; Зінченко, Людмила Миколаївна; Булах, Ірина Сергіївна; Співак, Ніна Василівна; Артемчук, Ольга Григорівна; Абрамян, Наталія Дмитрівна; Гоголь, Оксана Василівна; Ставицька, Світлана Олексіївна; Андріяшина, Наталія Володимирівна; Волошина, Валентина Віталіївна; Строяновська, Олена Василівна; Темрук, Олена Василівна; СЕЧЕНОВ, ИВАН МИХАЙЛОВИЧ \о нем\; Роменець, Володимир Андрійович \о нем\
Примірників всього: 100
фб (1), ав (2), аб (72), Ч.З.№2 (25)
Свободны: фб (1), ав (2), аб (72), Ч.З.№2 (25)

Шифр: ПШ-2/2003/3
   Журнал

Початкова школа [Текст] : Науково-методичний журнал/ МОН України; Видавництво "Початкова школа". - Київ : Початкова школа, 1969 - . - ISSN 0131-5358. - Виходить щомісячно
2003р. N 3
Зміст:
Бех, І. Психологічний супровід особистісно орієнтованого виховання / І. Бех. - С.1-6
Калмикова, Л. Функціонально-смислові типи мовлення як психолінгвістична й методична проблема / Л. Калмикова. - С.10-13
Явоненко, М. Розвиток уяви та літературних здібностей молодших школярів / М. Явоненко, . - С.14-17
Зелінська, Т. Амбівалентність батьківської гендерної ролі / Т. Зелінська. - С.47-48
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Бех, І.
    Психологічний супровід особистісно орієнтованого виховання [Текст] / І. Бех // Початкова школа : Науково- методичний журнал. - 2003. - N3. - С. 1-6 . - ISSN 0131-5358
ДРНТІ
ББК 88.840
Рубрики: Психологія виховання


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: Зав-1/2003/16 (червень)
   Газета

Завуч [Текст] : Газета для заступників директорів середніх навчальних закладів/ Благодійний фонд"Перше вересня". За сприяння Міністерства освіти і науки України. Державної служби якості освіти України. Національної академії педагогічних наук України . - К. : Благодійний фонд "Перше вересня", 1998 - . - Виходить двічі на місяць
2003р. N 16 (червень)
Зміст:
Бех, І. Інваріанти особистісного підходу до виховання / І. Бех. - С.вкладка
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Бех, І.
    Інваріанти особистісного підходу до виховання [Текст] / І. Бех // Завуч : Газета для заступників директорів середніх навчальних закладів. - 2003. - N16 (червень). - вкладка
ДРНТІ
ББК 88.840
Рубрики: психологія виховання


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ПТ-1/2003/1
   Журнал

Педагогіка толерантності [Текст] : Філософія освіти. Педагогічні методики, технологии. Дайджест: Журнал для вчителів, викладачів, вихователів, організаторів освіти, батьків та юнацтва/ Київський громадський освітньовидавничий центр "Полікультурний світ". - Київ : КГОВЦ "Полікультурний світ", 1997 - . - Виходить кожного кварталу
2003р. N 1 . - Библиогр. в конце ст.
Зміст:
Береговий, Я. А. Педагогіка толерантності / Я.А. Береговий. - С.4-8.
Кл.слова: толерантне виховання, агресивність дітей
Бех, І. Д. Традиційні й сучасні цілі навчально-виховного процесу : Рекомендації Семінару-практикуму "Педагогіку толеантності в навчально-виховний процес" / І.Д. Бех. - С.26-29
Кл.слова: психологія навчання, психологія виховання
Завірюха, Л. А. Оволодіння засадами толерантності у студентському середовищі / Л.А. Завірюха. - С.76-86.
Кл.слова: самопізнання і пізнання іншого, самооцінка власного інтелекту,взаємин з іншими, рефлексія
Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)




    Бех, І. Д.
    Традиційні й сучасні цілі навчально-виховного процесу : Рекомендації Семінару-практикуму "Педагогіку толеантності в навчально-виховний процес" [Текст] / І.Д. Бех // Педагогіка толерантності : Громадський психолого-педагогічний журнал для вчителів, вихователів, науковців,організаторів освіти, бвтьків та юнацтва. - 2003. - N1. - С. 26-29
ДРНТІ
ББК 88.840
Рубрики: психологія навчання
   психологія виховання

   Толерантність

Кл.слова (ненормовані):
психологія навчання -- психологія виховання


Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)


Шифр: ПП1/2003/1
   Журнал

Педагогіка і психологія [Текст] : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - київ : Державне видавництво " Педагогічна преса", 1993 - . - Виходить кожного кварталу
2003р. N 1
Зміст:
Бех, І. Д. Технологія інтимно-особистісного спілкування / І.Д. Бех. - С.17-29.
Кл.слова: психологія особистості, Ми-переживання
Шамне, А. В. Проблема типів і форм психічного розвитку в теоретичній спадщині Л.С. Виготського / А.В. Шамне. - С.49-56.
Кл.слова: психіка
Кривонос, І. В. Методика відтворення українського національного характеру за творами художньої літератури / І.В. Кривонос
Кл.слова: риси характеру українців
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)
Замовлені прим-ки для відділів: Ч.З.№2




    Бех, І. Д.
    Технологія інтимно-особистісного спілкування [Текст] / І.Д. Бех // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук. - 2003. - N1. - С. 17-29.
ДРНТІ
ББК 88.5 + 88.37
Рубрики: Спілкування
   психологія особистості

Кл.слова (ненормовані):
психологія особистості -- Ми-переживання


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)
Замовлені прим-ки для відділів: Ч.З.№2


Шифр: РШ/2004/1
   Журнал

Рідна школа [Текст] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Виходить щомісячно
2004р. N 1
Зміст:
Красняков, Є. Цільові регіональні програми та їх роль у забезпеченні розвитку вітчизняної освіти / Є. Красняков. - С.3-6
Хриков, Є. Демократична культура особистості: стність та шляхи формування / Є. Хриков. - С.6-8
Рєзіна, О. Психолого-дидактичні особливості формування інформаційно-пошукових умінь / О. Рєзіна. - С.9-11
Кл.слова: Інтернет, Інформаційні технології
Данилова, Г. Соціально-терапевтична функція освіти як чинник забезпечення здоров’я суспільства / Г. Данилова. - С.12-15
Кл.слова: Компоненти здоров’я
Бех, І. Моральний розвиток особистості в історико-педагогічному осмисленні / І. Бех. - С.16-19
Лесневська, А. Дитяча творчість у традиційно-народній системі виховання / А. Лесневська. - С.19-22
Шемет, Л. Прилучення дітей до фольклорної спадщини в умовах урбанізованого середовища / Л. Шемет. - С.22-25
Черних, О. Виховання учнів засобами бібліотечної комунікації: аксіологічний підхід / О. Черних. - С.25-28
Сакун, Л. Загальні закономірності підготовки спеціалістів у сфері туризму / Л. Сакун. - С.29-31
Скафа, О. Методичні вимоги щодо організації евристичного навчання математики / О. Скафа. - С.32-35
Біда, О. Теоретико-методичні засади підготовки майбутніх учителів до здійснення природознавчої освіти у початковій школі / О. Біда. - С.35-37
Шумра, Л. Формування особистісного ставлення студентів коледжу до духовних цінностей на заняттях з фізики / Л. Шумра. - С.38-40
Кучерова, Н. Художні образи міфології як засіб формування світоглядної позиції майбутнього вчителя / Н. Кучерова, . - С.40-41
Павленко, О. Використання комп’ютерних технологій у пошуково-дослідній діяльності учнів / О. Павленко. - С.42-44
Кравчук, О. Застосування інформаційних технологій на уроках у початковій школі / О. Кравчук. - С.44-46
Кайгородцева, Н. Особливості організації навчального процесу в загальноосвітній санаторній школі / Н. Кайгородцева. - С.47-49
Чумак, Л. Роль дитячого самоврядування у соціальній адаптації вихованців школи-інтернату / Л. Чумак. - С.49-52
Щербань, М. Організаційні основи формування правової культури майбутніх молодших спеціалістів аграрного профілю / М. Щербань. - С.52-54
Білик, Л. Діяльнісний підхід до професійної підготовки особистості студента / Л. Білик. - С.55-57
Науменко, Р. Краєзнавство й туризм у позашкільних закладах: сторінки історії / Р. Науменко. - С.58-59
Черненко, Г. Розвиток методів та засобів початкового навчання в школах України (1917-1933 рр) / Г. Черненко. - С.60-62
Бондар, Л. Життя і творчість Івана Вишенського / Л. Бондар. - С.62-63
Федоренко, Д. Велесова книга - літопис античної України / Д. Федоренко. - С.67-69
Невмержицька, О. Медійна педагогіка за кордоном / О. Невмержицька. - С.70-72
Шестопалова, І. Індивідуалізація мовної підготовки у світлі теорії "Навчання, спрямованого на студента" у педагогічній науці Великої Британії / І. Шестопалова. - С.72-74
Старовойт, С. Особливості сучасної освітньої системи у Великій Британії / С. Старовойт. - С.75-76
Мостова, Т. Микола Амосов: філософія здоров’я / Т. Мостова. - С.76-79
Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№2 (2), ректор (1)
Вільні: Ч.З.№2 (2), ректор (1)




    Бех, І.
    Моральний розвиток особистості в історико-педагогічному осмисленні [Текст] / І. Бех // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2004. - N1. - С. 16-19 . - ISSN 0131-6788
ДРНТІ
ББК 74
Рубрики: Моральне виховання
   Виховні методи



Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№2 (2), ректор (1)
Вільні: Ч.З.№2 (2), ректор (1)


Шифр: ПШ-2/2004/1
   Журнал

Початкова школа [Текст] : Науково-методичний журнал/ МОН України; Видавництво "Початкова школа". - Київ : Початкова школа, 1969 - . - ISSN 0131-5358. - Виходить щомісячно
2004р. N 1
Зміст:
Плукар, Г. Виховувати природою, виховувати красою... / Г. Плукар. - С.1-2
Бех, І. Правиловідповідне виховання як суспільний виклик / І. Бех. - С.2-5
Хоружа, Л. Молодший школяр як суб’єкт етичного впливу вчителя / Л. Хоружа. - С.5-8
Бобир, О. В. Історія виникнення етикету / О.В. Бобир. - С.9-11
МЕльник, Ю. Формування алгоритмічної культури школярів у процесі мовленнєвої діяльності / Ю. МЕльник, . - С.25-27
Грущинська, І. Реалізація українознавчого принципу у процесі навчання / І. Грущинська. - С.28-33
Тименко, В. Пріоритетні принципи трудового навчання у 3 класі: орієнтація на світ професій / В. Тименко. - С.33-35
Бойченко, С. Організація самостійної роботи учнів на уроках у малокомплектній школі / С. Бойченко. - С.51-53
Покарання та заохочення . - С.54-57
Охрімчук, Р. Можливо , ваші діти оберуть пласт? / Р. Охрімчук. - С.61-62
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Бех, І.
    Правиловідповідне виховання як суспільний виклик [Текст] / І. Бех // Початкова школа : Науково- методичний журнал. - 2004. - N1. - С. 2-5 . - ISSN 0131-5358
ДРНТІ
ББК 74
Рубрики: виховання правиловідповідне


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ПГ-1/2004/3 (березень)
   Газета

Педагогічна газета [Текст]/ Міністерство освіти і науки України, Академія педагогічних наук України. - К. : "Педагогічна преса", 1995 - . - Виходить щомісячно
2004р. N 3 (березень)
Зміст:
Бех, І. Вчинок у гуманістичному вихованні / І. Бех. - С.8 (далі буде)
Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№2 (1), ректор (1), Каф. пед. (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1), ректор (1), Каф. пед. (1)




    Бех, І.
    Вчинок у гуманістичному вихованні [Текст] / І. Бех // Педагогічна газета. - 2004. - N3 (березень). - 8 (далі буде)
ДРНТІ
ББК 88.8
Рубрики: психологія особистості дитини
   вчинок



Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№2 (1), ректор (1), Каф. пед. (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1), ректор (1), Каф. пед. (1)


Шифр: П697217/2004/4
   Журнал

Психолог. Бібліотека [Текст] : науково-виробниче видання/ Бібліотека "Шкільного світу". - К. : Редакції загальнопедагогічних газет, 20022010 - . - Виходить щомісячно
2004р. N 4 (Виховні технології)
Зміст:
Бех, І. Виховання: від правила до результату / І. Бех. - С.4-12
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Бех, І.
    Виховання: від правила до результату [Текст] / І. Бех // Психолог. Бібліотека : Науково-виробниче видання. - 2004. - N4((Виховні технології)). - С. 4-12
ДРНТІ
ББК 88.840
Рубрики: психологія виховання


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ПШ-2/2004/6
   Журнал

Початкова школа [Текст] : Науково-методичний журнал/ МОН України; Видавництво "Початкова школа". - Київ : Початкова школа, 1969 - . - ISSN 0131-5358. - Виходить щомісячно
2004р. N 6
Зміст:
Бех, І. Вчинок у морально-духовному розвитку особистості / І. Бех. - С.1-5
Роговик, Л. Психомоторне обстеження першокласників / Л. Роговик. - С.7-9
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)