Е88 Етика. Естетика [Текст] : навчальний посібник / І. Є. Волошко, Р. М. Вечірко, Т. С. Пітякова та ін. ; Міністерство освіти і науки України, Київський Національний економічний університет. - 2-е вид., без змін. - К. : КНЕУ, 2006. - 152 с. - ISBN 966-574-829-7 : 22.00 грн.
РУБ 1МИ72(075.3) Рубрики: Етичні категорії Добро Зло Свобода Відповідальність Честь Гідність Сенс життя Любов Екологічна поведінка екологічна культура життя (етика) Еліта національна Естетика Естетична думка--історія Кл.слова (ненормовані): Золоте правило моралі -- Турбота про здоров’я Дод.точки доступу: Волошко, Ірина Євгенівна; Вечірко, Роман Михайлович; Пітякова, Тетяна Степанівна; Міністерство освіти і науки України; Київський Національний економічний університет Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
Е 88 Етика. Естетика [Текст] : навчальний посібник / І. Є. Волошко, Р. М. Вечірко, Т. С. Пітякова та ін. ; Міністерство освіти і науки України, Київський Національний економічний університет імені Вадима Гетьмана. - 3-е вид., без змін. - К. : КНЕУ, 2007. - 152 с. - ISBN 966-574-829-7 : 20.00 грн.
РУБ 1МИ72(075.3) Рубрики: Етика--підручники та посібники для ВНЗ Естетика--підручники та посібники для ВНЗ Добро Зло Свобода Відповідальність Честь Гідність Сенс життя Любов Екологічна поведінка екологічна культура життя (етика) Естетична думка--історія Кл.слова (ненормовані): Золоте правило моралі -- Турбота про здоров’я Дод.точки доступу: Волошко, Ірина Євгенівна; Вечірко, Роман Михайлович; Пітякова, Тетяна Степанівна; Міністерство освіти і науки України; Київський Національний економічний університет імені Вадима Гетьмана Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
Б 55 Бех, Іван Дмитрович. Виховання особистості [Текст] : підручник для студентів вищих навчальних закладів / І. Д. Бех. - К. : Либідь, 2008. - 848 с. : іл. - ISBN 978-966-06-0490-2 : 79.50 грн. Зміст: Особистісні цінності як духовні надбання людини . - С .9-33 Виховання в особистісному вимірі . - С .33-63 Кл.слова: дитина, виховна позиція Наукове розуміння становлення особистості - основа ефективного виховання . - С .63-120 Психологічні закономірності особистості в ранній юності . - С .109-120 Психологічні закономірності особистості в підлітковому віці . - С .96-108 Психологічні закономірності особистості в молодшому шкільному віці . - С .88-95 Психологічні закономірності особистості в дошкільному віці . - С .80-87 Особистісно орієнтовані технології у виховному процесі . - С .121-154 Кл.слова: принципи функціонування, вихователь, дитина Психолого-педагогічні засади розв’язання соціально-моральних задач . - С .155-203 Кл.слова: спілкування, емоції, Я - теорія ОСВІТНЬО-ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС ЯК СОЦІОКУЛЬТУРНЕ ЯВИЩЕ . - С .212-249 Виховний процес у вимірі філософії освіти . - С .212 Виховання в сучасній соціально-освітній ситуації . - С .221-230 Два етапи розвитку педагогічної культури - дві експериментально-виховні стратегії . - С .231-241 Гуманістична педагогіка в контексті виховання особистості . - С .242-249 КОМУНІКАТИВНА ПРИРОДА ОСОБИСТОСТІ - СТРАТЕГІЧНИЙ ОРІЄНТИР У ЇЇ ВИХОВАННІ . - С .250-268 Спілкування як загальнопсихологічна основа виховання особистості . - С .250-254 Дискурсивна технологія інтимно-особистісного спілкування . - С .255-268 ПЕДАГОГ У ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОМУ ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ . - С .269-297 Педагогічна позиція та ефективність виховного процесу . - С .269 Готовність педагога до інноваційної виховної діяльності . - С .276-287 Комунікативна компетентність педагога в оптимізаації виховног процесу . - С .288-297 ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНИЙ ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС У траєкторії СТАНОВЛЕННЯ І РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ . - С .298-389 Сутність особистості у виховній перспективі . - С .298 Виховні інваріанти у розвитку особистості . - С .298-305 Домінанти психологічного супроводу особистісно орієнтованого виховного процесу . - С .356-366 Духовні цінності особистості у виховному діапазоні . - С .367-372 Виховання миролюбності у дітей . - С .373-380 Фізичне виховання у ціннісному сприйнятті . - С .381-389 МІЖОСОБИСТІСНА ВЗАЄМОДІЯ У ПРОЦЕСІ ВИХОВАННЯ . - С .390-404 Вихованець у дитячій соціальній ситуації . - С .390-397 Дитина у виховному просторі міжособистісних взаємин . - С .398-404 ВИХОВНІ АКЦЕНТИ ВИЩОЇ ШКОЛИ . - С .405-425 Реалії виховання студентської молоді . - С .405-409 Індивідуальний досвід діяння та особистісний потенціал студентської молоді . - С .410-417 Становлення професіонала в сучасних соціальних умовах . - С .418-425 МЕТОДОЛОГІЯ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ВИХОВАННЯ . - С .426-488 Наукові засади проведення експерименту у сфері виховання . - С .426-440 Методи дослідження особистісно орієнтованого освітнього процесу . - С .463-482 ВОЛЯ ЯК ОСОБИСТІСНА ОНТОЛОГІЯ . - С .489-518 Вікові особливості вольового розвитку особистості . - С .499-503 Характеристика особистісної рефлексії . - С .504-509 ПСИХОЛОГІЧНА РЕФЛЕКСІЯ ВОЛЬОВОЇ СПОНУКИ . - С .519-557 Формування мотиву до рефлексії . - С .519-528 Модель рефлексії як складника вольового процесу . - С .529-531 Психологічні умови довільного прийняття рішення . - С .532-544 Особливості поведінки особистості . - С .545-557 МОВЛЕННЯ І ВОЛЬОВИЙ РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ . - С .558-582 Генетичні перетворення мовлення . - С .558-560 Внутрішнє мовлення як механізм довільної регуляції поведінки . - С .561-575 ВИХОВАННЯ НА ЗАСАДАХ ДОВІЛЬНОСТІ . - С .583-604 Відповідальність як виховна мета . - С .583-590 Відчуття провини в розвитку особистості . - С .591-604 МЕТОДОЛОГІЧНИЙ ПРОСТІР СУЧАСНОГО ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ . - С .605-656 Моральний розвиток особистості в історико-педагогічному осмисленні . - С .605-613 Законосфера інноваційного виховання . - С .614-621 Психологічні резерви виховання особистості . - С .622-628 Духовно-розвивальний потенціал розумового розвитку особистості . - С .622-628 Сенс життя в духовно-розвивальній траєкторії особистості . - С .636-639 Почуття успіху у вихованні особистості . - С .640-649 Справедливість - несправедливість у міжособистісних стосунках . - С .650-656 СПАДКОВІ ЧИННИКИ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ . - С .657-670 Спадкове й набуте як наукова проблема . - С .657-659 Природна емоційна основа виховання особистості . - С .660-666 Темперамент в особистісному розвитку людини . - С .667-670 ОСОБИСТІСТЬ У МЕЖАХ ШКІЛЬНОГО ВІКУ . - С .671-689 Молодший школяр . - С .671-679 Підліток . - С .680-684 Старшокласник . - С .685-689 КОНТУРИ ПРАВИЛОВІДПОВІДНОГО ВИХОВАННЯ . - С .690-721 Вихованець у контексті моральної культури людства . - С .691-695 Педагогічне регулювання виховної ситуації . - С .696-700 Оптимізація особистісно-розвитвального відношення "дорослий-дитина" . - С .701-706 Майстерність педагога у виховній взаємодії . - С .707-713 Таємниці виховання поступливої особистості . - С .714-721 ВЧИНОК ЯК ДУХОВНА КОНСТАНТА ОСОБИСТОСТІ . - С .722-793 ПСИХОЛОГІЯ ДУХОВНОСТІ ВАСИЛЯ СУХОМЛИНСЬКОГО: СПРОБА МЕТОДОЛОГІЧНОЇ РЕФЛЕКСІЇ . - С .794-811 Моральна самосвідомість особистості як предмет докладання педагогічних зусиль В. Сухомлинського . - С .794-798 Почуття сердечності у виховній спадщині В. Сухомлинського . - С .799-803 Екзистенційна теорія виховання В. Сухомлинського . - С .804-806 Життя як цінність у культурно-виховній інтерпретації В. Сухомлинського . - С .807-811 ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОГО ВИХОВАННЯ: АВТОРСЬКІ ІНТЕРВ’Ю . - С .821-834 РУБ 158.9(075.3) Рубрики: Виховання особистості Дошкільний вік--психологія Молодші школярі--психологія Підлітки--психологія Старшокласники--виховання Рання юність--психологія Я - теорія (психол.) Особистісно-орієнтоване виховання Фізичне виховання дітей Виховання миролюбності Виховання студентів Воля (психологія) Відповідальність Сенс життя Майстерність вчителя Вчинок (псих.) Дод.точки доступу: Сухомлинський, Василь Олександрович \о нем\ Примірників всього: 29 фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (16), НМК ф-т ПСР (1), аб (10) Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (16), НМК ф-т ПСР (1), аб (10) |
Гурлєва, Т. С. Розвиток автономної відповідальності у підлітка: аргументи "за" [Текст] / Т.С. Гурлєва> // Практична психологія та соціальна робота. - 2003. - N9. - С. 64-68
Рубрики: Відповідальність Важковиховувані діти Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Медведева, И. Феномен безответственности [Текст] / И. Медведева, Т. Шишова> // Воспитание школьников : Теоретический и научно-методический журнал. - 2003. - N10. - С. 54-57. . - ISSN 0130-0776
Рубрики: дитяча психологія Відповідальність Кл.слова (ненормовані): инфантилизм -- ответственность -- безвідповідальність Дод.точки доступу: Шишова, Т. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ложкін Г., Г., Лазорко О.. Поняття відповідальності в історико-філософському та психологічному дискурсах [Текст] / Г., Лазорко О. Ложкін Г.> // Психологія і суспільство : Науково-економічний та соціально-психологічний часопис. - 2003. - N4. - С. 61-74. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 966-654-0
Рубрики: Відповідальність Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Дементий, Л. И. Ответственность как личностный копинг-ресурс в ситуации одиночества [Текст] / Л.И. Дементий> // Практическая психология и логопедия : Научно-методический журнал. - 2004. - N1. - С. 21-26
Рубрики: Відповідальність Одинокість Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільних прим. немає Видання є лише у відділах/філіалах |
Трунов, Д. Что мы имеем в виду, когда говорим об ответственности? [Текст] / Д. Трунов> // Психология и школа : Ежеквартальный научно-практический журнал. - 2004. - N3. - С. 119-124
Рубрики: психологія особистості Відповідальність Дод.точки доступу: Фромм, Э. \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Колісник, Г. Вживання інтоксикантів як втеча від відповідальності [Текст] / Г. Колісник> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2005. - N9. - С. 71-74.
Рубрики: поведінка девіантна Наркоманія--алкоголізм Відповідальність Кл.слова (ненормовані): алкоголізм -- відповідальність -- наркоманія Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Г 95 Гурлєва, Т. С. Підліток : становлення відповідальності [Текст] / Т. С. Гурлєва> // Бібліотека "Шкільного світу". Психолог. Бібліотека. - 2010. - N 2. - С. 1-126 Рубрики: Відповідальність Підлітки методична допомога вчителям Ніжина Виховання--підлітки Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |