Б 55 Бех, Іван Дмитрович Виховання особистості [Текст] : навч.-метод. посібник: У 2-х кн. / І. Д. Бех. - К. : Либідь, 2003. - ISBN 966-060296-0. Кн. 1 : Особистісно-орієнтований підхід: Теоретико-технологічні засади. - 280 с. - ISBN 966-06-0297-9 (в пер.) : 11.20 грн. Зміст: Особистісні цінності як духовні надбання людини . - С .7 Виховання в особистісному вимірі . - С .37 Кл.слова: дитина, виховна позиція Наукове розуміння становлення особистості - основа ефективного виховання . - С .75-159 Психологічні закономірності особистості в ранній юності . - С .101-115 Психологічні закономірності особистості в підлітковому віці . - С .116-136 Психологічні закономірності особистості в молодшому шкільному віці . - С .137-148 Психологічні закономірності особистості в дошкільному віці . - С .149-159 Особистісно орієнтовані технології у виховному процесі . - С .160-205 Кл.слова: принципи функціонування, вихователь, дитина Психолого-педагогічні засади розв’язання соціально-моральних задач . - С .206-268 Кл.слова: спілкування, емоції, Я - теорія
РУБ 158.9(075.3) Рубрики: Я - теория (психол.) Примірників всього: 2 фб (1), Ч.З.№2 (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1) |
Б 55 Бех, Іван Дмитрович Виховання особистості [Текст] : навч.-метод. посібник: У 2-х кн. / І. Д. Бех. - К. : Либідь, 2003. - ISBN 966-060296-0. Кн. 2 : Особистісно-орієнтований підхід: Науково-практичні засади. - 344 с. - Список літ.: с. 338-340. - ISBN 966-06-0298-7 (в пер.) : 11.20 грн. Зміст: ОСВІТНЬО-ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС ЯК СОЦІОКУЛЬТУРНЕ ЯВИЩЕ . - С .5-52 Виховний процес у вимірі філософії освіти . - С .5 Виховання в сучасній соціально-освітній ситуації . - С .17 Два етапи розвитку педагогічної культури - дві експериментально-виховні стратегії . - С .29 Гуманістична педагогіка в контексті виховання особистості . - С .43 КОМУНІКАТИВНА ПРИРОДА ОСОБИСТОСТІ - СТРАТЕГІЧНИЙ ОРІЄНТИР У ЇЇ ВИХОВАННІ . - С .53-75 Спілкування як загальнопсихологічна основа виховання особистості . - С .53 Дискурсивна технологія інтимно-особистісного спілкування . - С .59 ПЕДАГОГ У ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОМУ ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ . - С .76-111 Педагогічна позиція та ефективність виховного процесу . - С .76 Готовність педагога до інноваційної виховної діяльності . - С .85 Комунікативна компетентність педагога в оптимізаації виховног процесу . - С .100 ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНИЙ ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС У траєкторії СТАНОВЛЕННЯ І РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ . - С .112-225 Сутність особистості у виховній перспективі . - С .112 Виховні інваріанти у розвитку особистості . - С .124 Домінанти психологічного супроводу особистісно орієнтованого виховного процесу . - С .181 Духовні цінності особистості у виховному діапазоні . - С .196 Виховання миролюбності у дітей . - С .206 Фізичне виховання у ціннісному сприйнятті . - С .215 МІЖОСОБИСТІСНА ВЗАЄМОДІЯ У ПРОЦЕСІ ВИХОВАННЯ . - С .226-244 Вихованець у дитячій соціальній ситуації . - С .226 Дитина у виховному просторі міжособистісних взаємин . - С .237 ВИХОВНІ АКЦЕНТИ ВИЩОЇ ШКОЛИ . - С .245-272 Реалії виховання студентської молоді . - С .245 Індивідуальний досвід діяння та особистісний потенціал студентської молоді . - С .252 Становлення професіонала в сучасних соціальних умовах . - С .262 МЕТОДОЛОГІЯ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ВИХОВАННЯ . - С .273-314 Наукові засади проведення експерименту у сфері виховання . - С .272 Методи дослідження особистісно орієнтованого освітнього процесу . - С .292 ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОГО ВИХОВАННЯ: АВТОРСЬКІ ІНТЕРВ’Ю . - С .315-335
РУБ 158.9(075.3) Примірників всього: 2 фб (1), Ч.З.№2 (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1) |
Б 55 Бех, Іван Дмитрович. Виховання особистості [Текст] : підручник для студентів вищих навчальних закладів / І. Д. Бех. - К. : Либідь, 2008. - 848 с. : іл. - ISBN 978-966-06-0490-2 : 79.50 грн. Зміст: Особистісні цінності як духовні надбання людини . - С .9-33 Виховання в особистісному вимірі . - С .33-63 Кл.слова: дитина, виховна позиція Наукове розуміння становлення особистості - основа ефективного виховання . - С .63-120 Психологічні закономірності особистості в ранній юності . - С .109-120 Психологічні закономірності особистості в підлітковому віці . - С .96-108 Психологічні закономірності особистості в молодшому шкільному віці . - С .88-95 Психологічні закономірності особистості в дошкільному віці . - С .80-87 Особистісно орієнтовані технології у виховному процесі . - С .121-154 Кл.слова: принципи функціонування, вихователь, дитина Психолого-педагогічні засади розв’язання соціально-моральних задач . - С .155-203 Кл.слова: спілкування, емоції, Я - теорія ОСВІТНЬО-ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС ЯК СОЦІОКУЛЬТУРНЕ ЯВИЩЕ . - С .212-249 Виховний процес у вимірі філософії освіти . - С .212 Виховання в сучасній соціально-освітній ситуації . - С .221-230 Два етапи розвитку педагогічної культури - дві експериментально-виховні стратегії . - С .231-241 Гуманістична педагогіка в контексті виховання особистості . - С .242-249 КОМУНІКАТИВНА ПРИРОДА ОСОБИСТОСТІ - СТРАТЕГІЧНИЙ ОРІЄНТИР У ЇЇ ВИХОВАННІ . - С .250-268 Спілкування як загальнопсихологічна основа виховання особистості . - С .250-254 Дискурсивна технологія інтимно-особистісного спілкування . - С .255-268 ПЕДАГОГ У ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОМУ ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ . - С .269-297 Педагогічна позиція та ефективність виховного процесу . - С .269 Готовність педагога до інноваційної виховної діяльності . - С .276-287 Комунікативна компетентність педагога в оптимізаації виховног процесу . - С .288-297 ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНИЙ ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС У траєкторії СТАНОВЛЕННЯ І РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ . - С .298-389 Сутність особистості у виховній перспективі . - С .298 Виховні інваріанти у розвитку особистості . - С .298-305 Домінанти психологічного супроводу особистісно орієнтованого виховного процесу . - С .356-366 Духовні цінності особистості у виховному діапазоні . - С .367-372 Виховання миролюбності у дітей . - С .373-380 Фізичне виховання у ціннісному сприйнятті . - С .381-389 МІЖОСОБИСТІСНА ВЗАЄМОДІЯ У ПРОЦЕСІ ВИХОВАННЯ . - С .390-404 Вихованець у дитячій соціальній ситуації . - С .390-397 Дитина у виховному просторі міжособистісних взаємин . - С .398-404 ВИХОВНІ АКЦЕНТИ ВИЩОЇ ШКОЛИ . - С .405-425 Реалії виховання студентської молоді . - С .405-409 Індивідуальний досвід діяння та особистісний потенціал студентської молоді . - С .410-417 Становлення професіонала в сучасних соціальних умовах . - С .418-425 МЕТОДОЛОГІЯ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ВИХОВАННЯ . - С .426-488 Наукові засади проведення експерименту у сфері виховання . - С .426-440 Методи дослідження особистісно орієнтованого освітнього процесу . - С .463-482 ВОЛЯ ЯК ОСОБИСТІСНА ОНТОЛОГІЯ . - С .489-518 Вікові особливості вольового розвитку особистості . - С .499-503 Характеристика особистісної рефлексії . - С .504-509 ПСИХОЛОГІЧНА РЕФЛЕКСІЯ ВОЛЬОВОЇ СПОНУКИ . - С .519-557 Формування мотиву до рефлексії . - С .519-528 Модель рефлексії як складника вольового процесу . - С .529-531 Психологічні умови довільного прийняття рішення . - С .532-544 Особливості поведінки особистості . - С .545-557 МОВЛЕННЯ І ВОЛЬОВИЙ РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ . - С .558-582 Генетичні перетворення мовлення . - С .558-560 Внутрішнє мовлення як механізм довільної регуляції поведінки . - С .561-575 ВИХОВАННЯ НА ЗАСАДАХ ДОВІЛЬНОСТІ . - С .583-604 Відповідальність як виховна мета . - С .583-590 Відчуття провини в розвитку особистості . - С .591-604 МЕТОДОЛОГІЧНИЙ ПРОСТІР СУЧАСНОГО ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ . - С .605-656 Моральний розвиток особистості в історико-педагогічному осмисленні . - С .605-613 Законосфера інноваційного виховання . - С .614-621 Психологічні резерви виховання особистості . - С .622-628 Духовно-розвивальний потенціал розумового розвитку особистості . - С .622-628 Сенс життя в духовно-розвивальній траєкторії особистості . - С .636-639 Почуття успіху у вихованні особистості . - С .640-649 Справедливість - несправедливість у міжособистісних стосунках . - С .650-656 СПАДКОВІ ЧИННИКИ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ . - С .657-670 Спадкове й набуте як наукова проблема . - С .657-659 Природна емоційна основа виховання особистості . - С .660-666 Темперамент в особистісному розвитку людини . - С .667-670 ОСОБИСТІСТЬ У МЕЖАХ ШКІЛЬНОГО ВІКУ . - С .671-689 Молодший школяр . - С .671-679 Підліток . - С .680-684 Старшокласник . - С .685-689 КОНТУРИ ПРАВИЛОВІДПОВІДНОГО ВИХОВАННЯ . - С .690-721 Вихованець у контексті моральної культури людства . - С .691-695 Педагогічне регулювання виховної ситуації . - С .696-700 Оптимізація особистісно-розвитвального відношення "дорослий-дитина" . - С .701-706 Майстерність педагога у виховній взаємодії . - С .707-713 Таємниці виховання поступливої особистості . - С .714-721 ВЧИНОК ЯК ДУХОВНА КОНСТАНТА ОСОБИСТОСТІ . - С .722-793 ПСИХОЛОГІЯ ДУХОВНОСТІ ВАСИЛЯ СУХОМЛИНСЬКОГО: СПРОБА МЕТОДОЛОГІЧНОЇ РЕФЛЕКСІЇ . - С .794-811 Моральна самосвідомість особистості як предмет докладання педагогічних зусиль В. Сухомлинського . - С .794-798 Почуття сердечності у виховній спадщині В. Сухомлинського . - С .799-803 Екзистенційна теорія виховання В. Сухомлинського . - С .804-806 Життя як цінність у культурно-виховній інтерпретації В. Сухомлинського . - С .807-811 ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОГО ВИХОВАННЯ: АВТОРСЬКІ ІНТЕРВ’Ю . - С .821-834 РУБ 158.9(075.3) Рубрики: Виховання особистості Дошкільний вік--психологія Молодші школярі--психологія Підлітки--психологія Старшокласники--виховання Рання юність--психологія Я - теорія (психол.) Особистісно-орієнтоване виховання Фізичне виховання дітей Виховання миролюбності Виховання студентів Воля (психологія) Відповідальність Сенс життя Майстерність вчителя Вчинок (псих.) Дод.точки доступу: Сухомлинський, Василь Олександрович \о нем\ Примірників всього: 29 фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (16), НМК ф-т ПСР (1), аб (10) Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (16), НМК ф-т ПСР (1), аб (10) |
З-91 Зубалій, М. Д. Учений - розробник нової філософії освіти [Текст] / М. Д. Зубалій> // Культура безпеки,екології та здоров’я : Всеукраїнський науково-популярний журнал. - 2010. - N 9. - С. 16-19. Рубрики: Кафедра загальної та практичної психології Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності педагоги України Дод.точки доступу: Бех, Іван Дмитрович (вчений з педагогічної психології ; 1940 р. н.) \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: РШ/2012/1/2 Журнал 2012р. N 1/2 Андрущенко, Віктор Петрович. Проблема входження української університетської освіти в європейський простір / В. П. Андрущенко, І. Гамерська. - С.3-8. - Бібліогр.: 19 назв. Бех, Іван Дмитрович. Духовні цінності як надбання особистості / І. Д. Бех. - С.9-12. - Бібліогр.: 4 назв. Топузов, Олег. Теоретико-методичні засади особистісно орієнтованого навчання предметів природничого циклу / О. Топузов. - С.13-17. - Бібліогр.: 14 назв. Стрілець, Світлана. Стандарти фахової підготовки у системі вищої освіти України: напрями вдосконалення / С. Стрілець. - С.17-22. - Бібліогр.: 10 назв. Абсалямова, Я. Мотивація викладача іноземних мов технічного ВНЗ до професійної самореалізації / Я. Абсалямова. - С.23-26. - Бібліогр.: 15 назв. Флегонтова, Наталія. Упровадження маркетингового підходу в процес підготовки майбутніх учителів до організації культурного дозвілля школярів / Н. Флегонтова. - С.27-32. - Бібліогр.: 7 назв. Шахрай, Валентина. Організація театрально-ігрової діяльності школярів як засобу їх соціального розвитку в процесі навчання / В. Шахрай. - С.33-38. - Бібліогр.: 12 назв. Турчин, Тамара. Інформаційно-комп’ютерні технології на уроках музики в початковій школі / Т. Турчин. - С.39-43. - Бібліогр.: 3 назв. Бережна, Таміла. Створення здорового середовища навчального закладу як шлях збереження і зміцнення здоров’я'я учнів / Т. Бережна. - С.44-47. - Бібліогр.: 9 назв. Ананьєва, Надія. Формування освітнього простору полілінгвістичної гімназії / Н. Ананьєва. - С.48-55. - Бібліогр.: 6 назв. Цимбал-Слатвінська, Світлана. Відображення досягнень педагогічної науки в часописі "Советская педагогика" (1937-1991 роки) / С. Цимбал-Слатвінська. - С.56-60. - Бібліогр.: 11 назв. Куліш, Тетяна. Теоретичні засади українського дошкілля в творчій спадщині Наталії Лубенець / Т. Куліш. - С.61-65. - Бібліогр.: 8 назв. Веремюк, Людмила. Основоположні принципи школи дії у педагогічній спадщині В. А. Лая / Л. Веремюк. - С.66-70. - Бібліогр.: 6 назв. Визначні дати 2012 року : календар. - С.71-74. Іван Олексійович Сікорський - видатний діяч української педагогіки, психології та медицини (1842-1919). - С.75-77. Кух, Людмила. Нові кроки в розвитку екологічної освіти в Україні / Л. Кух. - С.78. Панасенко, Елліна. "Душа моя - весняна пісня, де словами - квіти..." / Е. Панасенко. - С. 79. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Б 55 Бех, Іван Дмитрович. Духовні цінності як надбання особистості / І. Д. Бех> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 1/2. - С. 9-12. - Бібліогр.: 4 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: виховання духовності Кл.слова (ненормовані): моральне виховання -- духовні цінності -- рефлексія -- психологія виховання -- свідомість -- самосвідомість Анотація: У статті розкрито сутність психологічних механізмів свідомості та самосвідомості, на основі яких формуються духовні цінності особистості. У зв'язку з цим виділено типи особистісної рефлексії: регулятивну, визначальну, синтезувальну, створювальну. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Р 49 Рибалка, Валентин Васильович. Теорії особистості у вітчизняній психології та педагогіці [Текст] : Навчальний посібник / В. В. Рибалка ; Академія педагогічних наук України, Інститут психології ім. Г. С. Костюка, Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих. - Одесса : Букаєв В. В., 2009. - 575 с. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-966-2070-19-4 : 150.00 грн. Зміст: Історична лінія становлення категорії особистості та методологічні засади побудови і презентації теорій особистості у вітчизняній та зарубіжній психології . - С .11-18 Вчення П. П. Вікторова про особистість, її настрої і почуття у зв’язку з питаннями вдосконалення і виродження людини . - С .19-42 Грот М. Я.: теоретичні питання філософії і психології особистості . - С .43-55 Теоретичне уявлення про особистість в об’єктивній психології та рефлексології В. М. Бехтерєва . - С .56-64 Концепція, програма дослідження та класифікація типів особистості у наукових працях О. Ф. Лазурського . - С .65-73 Виготський Л. С.: культурно-історична теорія розвитку вищих психічних функцій та учення про особистість . - С .74-82 Теорія і практика виховання особистості у колективі колонії та комуни А. С.Макаренка Учення про особистість у християнській антропології В. В. Зеньківського . - С .107-127 Теоретичні погляди В. І. Вернадського на особистість вченого та її роль у перебудові біосфери в ноосферу . - С .128-141 Особистість у психологічній теорії відношень В. М. Мясищева . - С .142-152 Концепція українського персоналізму О. Ш. Кульчицького . - С .153-168 Особистість у філософсько-психологічній концепції С. Л. Рубінштейна . - С .169-173 Теорія особистості у системі синтетичного людинознавства Б. Г. Ананьєва . - С .174-184 Концепція формування особистості у дитячому віці в дослідженнях Л. І. Божович . - С .185-192 Особистість у загальнопсихологічній теорії діяльності О. М. Леотьєва . - С .193-201 Теорія виховання всебічно розвиненої, щасливої особистості та її практичне втілення у школі радості В. О. Сухомлинського . - С .202-226 Теорія особистості у наукових творах Г. С. Костюка . - С .227-231 Динамічна функціональна психологічна теорія особистості за К. К. Платоновим . - С .232-241 Соціально-психологічна теорія особистості у працях А. В. Петровського . - С .242-251 Роменець В. А.: теоретичне історико-психологічне дослідження становлення поняття особистості у працях видатних мислителів людства . - С .252-280 Теоретико-методологічне визначення особистості О. М. Ткаченком через систему принципів і категорій вітчизняної психології . - С .281-291 Теорія особистості у системі філософсько-психологічного та біолого-кібернетичного світогляду М. М. Амосова . - С .292-312 Дусавицький О. К.: теорія розвитку особистості школяра в навчальній діяльності . - С .313-327 Моляко В. О.: теорія виховання творчої особистості на основі стратегіального підходу . - С .328-351 Моністична теорія багатовимірного розвитку особистості у працях В. Ф. Моргуна . - С .352-369 Індивід та особистість у психологічній теорії часу Б. Й. Цуканова . - С .370-392 Теорія особистості у філософії, психології та педагогіці добра і культури І. А. Зязюна . - С .393-407 Теорія і методологія особистості орієнтованого виховання дитини у дослідженнях І. Д. Беха . - С .408-434 Максименко С. Д.: генетико-психологічна теорія народження, зростання та існування особистості . - С .435-462 Концептуально-ієрархічна концепція особистості професіонала у дослідженнях О. П. Саннікової . - С .463-472 Концепція особистості у раціогуманістичній психології Г. О. Балла . - С .473-484 Культурно-психологічна концепція особистості як спроба синтезу вітчизняних і зарубіжних теорій особистості . - С .485-550 Перспективи розвитку теорій особистості та міждисциплінарна наукова програма "Особистість XXI століття" . - С .558-562 РУБ 156(075.3) Рубрики: Теорії особистості Особистість Психологія--персоналії українських психологів педагоги України Кафедра загальної та практичної психології Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): Програма "Особистість XXI століття" Дод.точки доступу: Вікторов, Петро Петрович (російський психіатр) \о нем\; Грот, Микола Якович (1852-1899) \о нем\; Бехтерєв, Володимир Михайлович (видатний російський невропатолог, психіатр і психолог ; 1857-1927) \о нем\; Лазурський, Олександр Федорович (12.04.1874 - 13.03.1917) \о нем\; Виготський, Лев Семенович (російський психолог ; 1896-1934) \о нем\; Макаренко, Антон Семенович (педагог-новатор, письменник, творець нової методики виховної роботи з дитячим колективом ; 1888–1939) \о нем\; Зеньківський, Василь Васильович (1881-1962) \о нем\; Вернадський, Володимир Іванович (природознавець, філософ, біогеохімік, громад.діяч ; 1863-1945) \о нем\; Мясищев, Володимир Миколайович (вітчизняний психолог і психотерапевт ; 1893-1973) \о нем\; Кульчицький, Олександр Юліанович (психолог, педагог ; 1895-1980) \о нем\; Рубінштейн, Сергій Леонідович (російський психолог і філософ ; 1889-1960) \о нем\; Ананьєв, Борис Герасимович (вітчизняний психолог ; 1907-1972) \о нем\; Божович, Лідія Іллівна (1908-1981) \о ней\; Леонтьєв, Олексій Миколайович (російський психолог, фахівець з проблем свідомості та діяльності ; 1903-1979) \о нем\; Сухомлинський, Василь Олександрович (український педагог ; 1918-1970) \о нем\; Костюк, Григорій Силович (укр.психолог ; 1899-1982) \о нем\; Платонов, Костянтин Костянтинович (1906-1985) \о нем\; Петровський, Артур Володимирович (психолог ; 1924-2006) \о нем\; Роменець, Володимир Андрійович (1926-1998) \о нем\; Ткаченко, Олександр Миколайович (вчений-психолог ; 1939-1985) \о нем\; Амосов, Микола Михайлович (лікар, вчений ; 1913-2002) \о нем\; Дусавицький, Олександр Костянтинович (доктор психол.наук, проф.кафедри психології ХНУ ім.В.Н.Казаріна ; 1928) \о нем\; Моляко, Валентин Олексійович (1937) \о нем\; Моргун, Володимир Федорович (1947) \о нем\; Цуканов, Борис Йосипович (психолог, біолог ; 18.10.1946-25.12.2007) \о нем\; Зязюн, Іван Андрійович (педагог, вчений, філософ ; 1938 р. н.) \о нем\; Бех, Іван Дмитрович (вчений з педагогічної психології ; 1940 р. н.) \о нем\; Максименко, Сергій Дмитрович (д-р психол. наук, директор Ін-ту психології ім. Г. С. Костюка ; 1941 р. н.) \о нем\; Саннікова, Ольга Павлівна (доктор психологічних наук ; 1948) \о ней\; Балл, Георгій Олексійович (вчений психолог ; 1936) \о нем\; Рибалка, Валентин Васильович (вчений-психолог ; 1947) \о нем\; Академія педагогічних наук України; Інститут психології ім. Г. С. Костюка; Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
Б 55 Бех, Іван Дмитрович. Особистість у просторі духовного розвитку [Текст] : навчальний посібник / І. Д. Бех. - К. : Академвидав, 2012. - 256 с. - (Альма-матер). - Бібліогр.: с. 250-254. - ISBN 978-966-8226-89-2. - ISBN 978-617-572-044-8 : 55.00 грн., 52.00 грн. Зміст: Освітньо-виховні домінанти в концептуальному осмисленні . - С .9-33 Категорія "совість" у посткласичному психологічному осягненні . - С .34-41 Рефлексія і духовність особистості . - С .42-70 Виховний простір як чинник розвитку особистості . - С .71-95 Підростаюча особистість на життєвому шляху . - С .96-125 Грані доброчинного життя особистості . - С .126-208 Етюди про духовні обереги . - С .209-218 РУБ 156(075.3) Рубрики: Кафедра загальної та практичної психології Психологія особистості--підручники та посібники для ВНЗ Особистість--духовний розвиток Виховання особистості Духовні цінності Примірників всього: 3 фб (1), Ч.З.№2 (2) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (2) |
О-75 Основи здоров’я. 5 клас [Текст] : Підручник для 5-го класу загальноосвітніх навчальних закладів / І. Д. Бех [та ін.]. - К. : Алатон, 2013. - 180 с. - ISBN 978-966-2663--07-5 : 13.05 грн. РУБ 613(075.2) Рубрики: Кафедра фізвиховання та валеології Основи здоров’я--підручники та посібники для школи Дод.точки доступу: Бех, Іван Дмитрович; Воронцова, Тетяна Володимирівна; Пономаренко, Володимир Степанович; Страшко, Станіслав Васильович Примірників всього: 10 фб (1), Ч.З.№2 (9) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (9) |
В 55 Вища освіта України [Текст] : теоретичний та науково-методичний часопис / Національна академія педагогічних наук України, Інститут вищої освіти. - К. : Педагогічна преса, 2001 - . № 3(46)/2012. Додаток 1. Тематичний випуск : Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології, Т. 1 / відп.ред. вип. : М. М. Левшин, Гр. В. Луценко. - 2012. - 642 с. - ). - 35.00 грн. Зміст: ПЕДАГОГІКА ВИЩОЇ ШКОЛИ: РЕФЛЕКСІЇ СЬОГОДЕННЯ Андрущенко, Віктор Петрович. Потреба, можливість і реальність конституційного процесу у галузі освіти / В. П. Андрущенко. - С .7-15 Кузьмінський, Анатолій Іванович. Моделювання освітньо-професійної підготовки майбутнього фахівця в контексті компетентнісного підходу / А. І. Кузьмінський. - С .29-42 Зязюн, Іван Андрійович. Майстерність вчителя як система сукупних компетенцій і компетентностей у структурі його педагогічної діяльності й дії / І. А. Зязюн. - С .43-55 Бех, Іван Дмитрович. Виховний простір у розвитку особистості / І. Д. Бех. - С .56-66 Степко, Михайло Филимонович. Механізми реалізації завдань розвитку ідей побудови єдиного європейського освітнього простору в умовах сьогодення / М. Ф. Степко. - С .67-76 Глузман, Олександр Володимирович. Освітні ресурси вищої освіти в Україні: методологічні основи / О. В. Глузман, Ю. П. Дудник, В. І. Фадєєв. - С .77-85 Вернидуб, Роман Михайлович. Управління інноваційним розвитком університету: досягнення стратегічних переваг / Р. М. Вернидуб. - С .149-152 Покась, Віталій Петрович. Підготовка та використання педагогічних кадрів інтернатних закладів освіти як державна проблема / В. П. Покась. - С .153-159 Працьовитий, Микола Вікторович. Сучасна математика і математична освіта у педагогічному університеті / М. В. Працьовитий, Я. В. Гончаренко. - С .160-164 Уваркіна, Олена Василівна. Основні особливості української освіти як системи / О. В. Уваркіна. - С .177-184 Дем’яненко, Наталія Миколаївна. Європейський вектор проектування підготовки національних педагогічних кадрів / Н. М. Дем’яненко. - С .185-196 Ягупов, Василь Васильович. Компетентнісний підхід у професійній освіті / В. В. Ягупов. - С .197-204 ФІЛОСОФІЯ ОСВІТИ - ДУХОВНА ПАРАДИГМА МОДЕРНІЗАЦІЇ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ УКРАЇНИ Джура, Олександр Дмитрович. Життєвий потенціал особистості: формування та реалізація у трансформаційному суспільстві / О. Д. Джура. - С .227-234 Корсак, Костянтин Віталійович. Ноотехнологічні виклики і скерування болонського та лісабонського процесів на інтеграцію вищої освіти й науки / К. В. Корсак, Ю. К. Корсак. - С .235-242 Панченко, Леся Миколаївна. Потенціал освіти та виклики сьогодення / Л. М. Панченко. - С .258-264 Сингаївська, Алла Михайлівна. Трансформації вищої освіти:контекст стійкого розвитку, засади соціальної відповідальності, ноосферний аспект / А. М. Сингаївська. - С .273-282 Ярошенко, Алла Олександрівна. Якість освіти в Україні як індикатор входження у європейський освітній простір / А. О. Ярошенко. - С .288-293 ПЕДАГОГІКА ВИЩОЇ ШКОЛИ ЯК НАУКА, ПРАКТИКА, НАВЧАЛЬНА ДИСЦИПЛІНА Авхутська, Світлана Олександрівна. Особливості організації процесу формування полікультурної компетентності майбутніх учителів історії / С. О. Авхутська. - С .318-324 Багрій, Тетяна Володимирівна. Проблеми морального виховання у духовній спадщині Сильвестра Лебединського / Т. В. Багрій. - С .325-331 Біда, Антоніна Петрівна. Структура і проблеми обдарованості / А. П. Біда. - С .332-334 Борисенко, Лариса Леонідівна. Активізація науково-пізнавальної діяльності студентів засобами інноваційних технологій навчання / Л. Л. Борисенко. - С .335-342 Гуревич, Роман Семенович. Мобільне навчання - інноваційна освітня технологія / Р. С. Гуревич, М. Ю. Кадемія. - С .370-376 Двіжона, Оксана Володимирівна. До питання про інтерактивні технології навчання у підготовці фахівців дошкільної освіти / О. В. Двіжона, М. І. Олійник. - С .384-391 Коберник, Галина Іванівна. Формування особистості майбутніх педагогів в умовах гуманістично орієнтованої навчальної взаємодії / Г. І. Коберник. - С .426-431 Кравцов, Віталій Олександрович. Формування методологічної культури як умова підвищення якості підготовки майбутнього вчителя / В. О. Кравцов. - С .439-445 Серман, Леся Ігорівна. Сучасні підходи до формування професійного іміджу вчителя / Л. І. Серман. - С .494-501 Сінельникова, Наталія Оленівна. Педагогічна культура майбутнього вчителя / Н. О. Сінельникова. - С .502-506 Фарбак, Тетяна Миколаївна. М. О. Лавровський: невідомі сторінки життя та діяльності / Т. М. Фарбак. - С .527-533 Шишова, Інна Олексіївна. Підготовка студентів педагогічного університету до діалогічного спілкування в умовах інклюзивної освіти / І. О. Шишова. - С .565-573 Мамедова, Надія Олександрівна. Наукове обгрунтування та характеристика педагогічних умов формування толерантності студентської молоді / Н. О. Мамедова. - С .611-615 РУБ 378(4Укр) Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Вища освіта в Україні Педагогіка вищої школи Філософія освіти Вища освіта--педагогічна освіта Підготовка вчителів Педагогічні технології--вища освіта Інноваційні технології навчання Інформаційна культура Зміст освіти Гуманітарна освіта Особистість студента Викладачі вищих навчальних закладів Освітня послуга--якість моделювання (педагогіка) Акредитація Інклюзивна освіта Проблемне навчання Аксіологія Педагогічна майстерність --вчителі Педагогічна культура Кл.слова (ненормовані): аксіопедагогіка Дод.точки доступу: Левшин, М. М. \ред.\; Луценко, Гр. В. \ред.\; Лебединський, Сильвестр (письменник, філософ, богослов) \о нем\; Лавровський, Микола Олексійович (вчений, професор російської словесності і педагогіки ; 1825-1899) \о нем\; Національна академія педагогічних наук України; Інститут вищої освіти Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
Б 55 б-ка Бойка О. Д. / Б 55-фб Бех, Іван Дмитрович Виховання особистості [Текст] : навч.-метод. посібник: У 3-х кн. / І. Д. Бех. - К. : Либідь, 2003 - 2006. Кн. 3 : Сходження до духовності. - К., 2006. - 272 с. - Бібліогр.: с. 265-268. - ISBN 966-06-0452-1 (в пер.) : 40.00 грн. Зміст: Методологічний простір сучасного виховного процесу . - С .7 Спадкові чинники розвитку особистості . - С .72 Особистість у межах шкільного віку . - С .90 Контури правиловідповідного виховання . - С .114 Вчинок як духовна константа особистості . - С .153 Психологія духовності В. О. Сухомлинського: спроба методологічної рефлексії . - С .247
РУБ 158 Рубрики: Виховання особистості Духовність Моральне виховання Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |