> Шифр: ДШ2/2003/9(березень) Газета 2003р. N 9(березень) Карамушка, Л. Психологічна готовність керівників до управління / Л. Карамушка. - С.4-5. Перехейда, О. Демократизація внутрігімназійного контролю / О. Перехейда. - С.7-10 Кл.слова: психологія управління Васильєв, О. Покарання як психолого-педагогічна проблема / О. Васильєв. - С.14. Кл.слова: психологія виховання, педагогічна психологія Покарання та заохочення: чи стане навчання радістю?. - С.15-16 Кл.слова: педагогічна психологія, психологія виховання, психологія навчання Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Покарання та заохочення: чи стане навчання радістю? [Текст]> // Директор школи : Газета для керівників шкіл. - 2003. - N9(березень). - С. 15-16 ; №10(березень) ; №12(березень). - С. 14-15
Рубрики: покарання педагогічна психологія психологія виховання психологія навчання Кл.слова (ненормовані): педагогічна психологія -- психологія виховання -- психологія навчання , покарання у нас і за рубежем ДШ2/2003/9(березень) : Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ДШ2/2003/13 (квітень) Газета 2003р. N 13 (квітень) Кайріс, О. "Я в тебя верю!" / О. Кайріс. - С.6, 11-12 Кл.слова: ПОКАРАННЯ, ЗАОХОЧЕННЯ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Кайріс, О. "Я в тебя верю!" [Текст] / О. Кайріс> // Директор школи : Газета для керівників шкіл. - 2003. - N13 (квітень). - С. 6, 11-12
Рубрики: педагогічна психологія психологія навчання Кл.слова (ненормовані): ПОКАРАННЯ -- ЗАОХОЧЕННЯ Анотація: Одна з ключових проблем сучасної школи - проблема покарання й заохочення учнів, застосування покарання як виховного засобу. Сьогодні в колі вчителів, психологів, інших працівників освіти точиться багато суперечок і дискусій щодо таких питань: чи справді покарання настільки необходне, чи можна обійтися іншими засобами стимулювання учня до навчання; які форми покарання застосовуються зараз у школі і чи припустимо використовувати їх надалі; як змінилася система покарань із запровадженням 12-бальної системи оцінювання в школі; як покарання впливають на формування особистості дитини тощо. Крім того, проблема покарання стосується не лише школи, але й родини, тобто пов'язана з питанням культури сімейного виховання. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПШ-2/2004/1 Журнал 2004р. N 1 Плукар, Г. Виховувати природою, виховувати красою... / Г. Плукар. - С.1-2 Бех, І. Правиловідповідне виховання як суспільний виклик / І. Бех. - С.2-5 Хоружа, Л. Молодший школяр як суб’єкт етичного впливу вчителя / Л. Хоружа. - С.5-8 Бобир, О. В. Історія виникнення етикету / О.В. Бобир. - С.9-11 МЕльник, Ю. Формування алгоритмічної культури школярів у процесі мовленнєвої діяльності / Ю. МЕльник, . - С.25-27 Грущинська, І. Реалізація українознавчого принципу у процесі навчання / І. Грущинська. - С.28-33 Тименко, В. Пріоритетні принципи трудового навчання у 3 класі: орієнтація на світ професій / В. Тименко. - С.33-35 Бойченко, С. Організація самостійної роботи учнів на уроках у малокомплектній школі / С. Бойченко. - С.51-53 Покарання та заохочення . - С.54-57 Охрімчук, Р. Можливо , ваші діти оберуть пласт? / Р. Охрімчук. - С.61-62 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Покарання та заохочення [Текст]> // Початкова школа : Науково- методичний журнал. - 2004. - N1. - С. 54-57 . - ISSN 0131-5358
Рубрики: правовий захист дітей покарання Виховання Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Головата, Ю. І. Поради психологу-консультанту: Порада 2. Молодим батькам. Молодший шкільний вік (6-10 років) [Текст] / Ю.І. Головата> // Психологічна газета : ТОВ "Мікрос-СВС" за сприяння Інституту психології ім.Г.С.Костюка. - 2004. - N20 (жовтень). - С. 10-13
Рубрики: психологія молодшого школяра Практичні психологи психологічна допомога батькам спілкування "дитина-батьки-вчитель" спілкування дітей Оцінювання знань--Молодші школярі--Психологічне переживання Кл.слова (ненормовані): ЗАОХОЧЕННЯ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ОД1/2008/1 Журнал 2008р. N 1 Кульчицька, О. І. Проблеми обдарованості в сучасній психології / О.І. Кульчицька. - С.2-7 Запоржченко, Ю. В. Знайомимося з системою освіти Ірландії / Ю.В. Запоржченко. - С.8-12 Чернявська, О. А. Психогімнастика для обдарованих дітей / О.А. Чернявська, О.К. Романенко. - С.21-25 Калошин, В. Ф. Психічне здоров’я школярів / В.Ф. Калошин. - С.26-30 Хімчук, Л. І. Розвиваємо технічне мислення молодших школярів / Л.І. Хімчук. - С.37-42 Зав’язун, Т. В. Перші життєві сходинки дитини на шляху до творчого розвитку / Т. В. Зав’язун ; Т.В. Зав’язун. - С.43-45 Фулер, Ч. Заохочення до досягнення успіху / Ч. Фулер. - С.49-52 Коган, И. М. Почему юность так важна для формирования мировоззрения / И.М. Коган. - С.53-58 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Фулер, Ч. Заохочення до досягнення успіху [Текст] / Ч. Фулер> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - 2008. - N1. - С. 49-52 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: Хр-1/2003/55/56 Журнал 2003р. N 55/56 Кучма, Леонід Данилович. Україна - не Росія : фрагменти з книги / Л. Д. Кучма. - С.4-11. Пипін, Олександр. С. Яворський і Т. Прокопович / О. Пипін. - С.12-40. Щербина, Володимир. Два київські генерал-губернатори першої половини XVIII віку (кн. Д. М. Голіцин та М. І. Леонтьєв) / В. Щербина. - С.41-53. Пекарський, Петро. Д. М. Голіцин - князь-просвітитель / П. Пекарський. - С.54-61. Новаківська, Надія. Педагогічна діяльність архітектора Андрія Квасова на Україні / Н. Новаківська. - С.62-73. Літник, Яким. Портретне малярство видатних митців XVIII століття (Д. Левицький, В. Боровиковський, А. Лосенко) / Я. Літник. - С.74-81. : цв.ил. Васильчиков, Олександр. Брати Розумовські при дворі Єлизавети Петрівни / О. Васильчиков. - С.82-113. : цв.ил. Карнович, Євген. Державний канцлер князь Олександр Безбородько / Є. Карнович. - С.114-148. Коган, Юрій. Життя і творчість Я. П. Козельського / Ю. Коган. - С.149-170. Аскоченський, Віктор. Федір Емін / В. Аскоченський. - С.171-174. Емін, Федір. Повчальні байки / Ф. Емін. - С.175-189. Єсипов, Григорій. Подорож імператриці Катерини II до Південної Росії 1787 року / Г. Єсипов. - С.190-218. Макаренко, Микола Омелянович. Запорозькі клейноди в Ермітажі / М. О. Макаренко. - С.219-240. : цв.ил. Бородій, Микола. Вихованець двох академій Д. Велланський / М. Бородій. - С.241-260. Розанов, Олександр. Д. Бортнянський та музичне життя Павловська / О. Розанов. - С.262-272. Преображенський, Антонін. Доба Бортнянського в церковній музиці Росії / А. Преображенський. - С.273-293. Петруніна, Наталія. Орест Сомов і українське літературне середовище Петербурга 1820-х років / Н. Петруніна. - С.294-314. Подражанський, Андрій. Іван Семенович Орлай і його лікарська діяльність у Росії / А. Подражанський, К. Сильвай. - С.315-323. Затенацький, Яків. Ермітаж і розвиток російського та українського образотворчого мистецтва XIX-XX ст. : невідомі архівні матеріали / Я. Затенацький. - С.324-334. Петербурзьке товариство заохочення художників і його роль у розвитку українського образотворчого мистецтва XIX-XX ст. - С.335-351. Багалій, Дмитро. Професор і ректор Харківського університету Тимофій Федорович Осиповський / Д. Багалій. - С.352-359. Онищенко, Микола. Будівництво казенних будівель у Росії та в Україні на початку XIX ст. за типовими проектами Андреяна Захарова / М. Онищенко. - С.360-368. Жемчужников, Лев. Україна 1850-х років очима художника-петербуржця / Л. Жемчужников. - С.373-403. Петербург Шевченка, Куліша і Костомарова : [добірка статей]. - С.404-491. Тріумф українського театру в Петербурзі : [добірка статей]. - С.576-623. Славінський, Максим. Шевченківські пам’ятні дні р. 1911 у Петербурзі : з моїх споминів / М. Славінський. - С.632-637. Лотоцький, Олександр. Українська колонія в Петербурзі / О. Лотоцький. - С.638-806. : фот. Данило Лукич Мордовцев : спогади його доньки. - С.492-508. Широцький, Кость. Про публікацію Солнцева "Киевский Софийский собор" / К. Широцький. - С.509-513. Богданов, Микола. Українське коріння роду Достоєвського / М. Богданов. - С.514-538. Яворницький, Дмитро. Спогади : [про художника І. Ю. Рєпіна] / Д. Яворницький. - С.539-575. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
М 30 Марченко, Микола. Для рідного села - краплиночки на мапі... [Текст] / М. Марченко> // Деснянська правда : Чернігівська обласна газета. - 2012. - N 12 (4 лютого). - С. 3 Рубрики: Наука в Україні--персоналії українських вчених меценати України Навчання--навчальна діяльність Навчання--заохочення Чернігівщина--персоналії видатних земляків Чернігівщина--благодійність, меценацтво--персоналії Чернігівщина--освіта, педагогіка Кл.слова (ненормовані): українські меценати -- навчальна діяльність учнів Анотація: Про роботу Охіньківського шкільного благодійно-заохочувального Фонду М. В. Макаренка та його засновника доктора біологічних наук, академіка Аерокосмічної академії, заслуженого діяча науки і техніки України. Мета Фонду - сприяння розвитку освіти і науки, виявлення серед школярів талановитої творчої молоді та допомога їй. Дод.точки доступу: Макаренко, Микола Васильович (доктор біолог. наук, академік Аерокосмічної академії ; 1937 р. н.) \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ц 99 Цяцько, Анна. Мені не цікаво навчатися! [Текст] : чотири причини, чому кмітливі діти отримують двійки / А. Цяцько> // Освіта України : Педагогічна газета. - 2012. - N 14 (2 квітня). - С. 15. Рубрики: навчання--мотивація Навчання--заохочення Кл.слова (ненормовані): зацікавленість Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Н 63 Николаева, Елена Ивановна. Кнут и пряник: психологические основы поощрения и наказания / Е. И. Николаева> // Соц. педагогика : науч.-практ. журн. для соц. работников и педагогов. - 2012. - № 2. - С. 103-115. . - ISSN 2220-6051 Рубрики: Заохочення--психологія Покарання--психологія Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи Кафедра психології Кл.слова (ненормовані): заохочення -- кара -- покарання -- позитивне підкріплення -- негативне підкріплення -- безпорадність Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (1 прим.) Видання є лише у відділах/філіалах |
К 26 б-ка Арват Н. Н. / К 26-КСХ Карпенчук, Світлана Григорівна. Теорія і методика виховання [Текст] : навч. посібник для студентів вищих пед. навч. закладів / С. Г. Карпенчук. - К. : Вища школа, 1997. - 302 с. : іл. - (в пер.) : 14.98 грн.
РУБ 371(075.3) Рубрики: Виховання школярів Національне виховання Свідомість особистості Колектив Бесіда Лекція Дискусія Переконання Навіювання Приклад особистий (пед.) Діяльність школярів Школярі--організація діяльності Привчання (пед.) Тренування (пед.) Педагогічна вимога Громадська думка (пед.) Прогнозування (пед.) Проектування (пед.) Стимулювання (пед.) Гра Змагання (пед.) Романтика (пед.) Заохочення (пед.) Покарання (пед.) Виховна діяльність--вчителі Робота з батьками Учні--якість знань Якість знань--підвищення Класний керівник--робота з батьками Самовиховання школярів Темперамент--методика самовивчення Примірників всього: 64 Ч.З.№2 (25), аб (35), ав (2), фб (1), КСХ (1) Свободны: Ч.З.№2 (25), аб (35), ав (2), фб (1), КСХ (1) |
Кочерга, Олександр. Психофізіологічні особливості діяльності учениць початкової школи [Текст] : 12-17. / О. Кочерга> // Інозем. мови в сучас. шк. : наук.-метод. журн. - 2013. - № 1 Рубрики: Початкова школа--психологічна служба Кл.слова (ненормовані): дівчатка -- психологічні особливості -- початкова школа -- сугестивність -- адаптованість -- емоційна вразливість -- гострота реакцій -- заохочення -- альтруїзм -- гнучкість -- слухняність -- покірливість -- темперамент -- чутливість -- жіноча стать Анотація: У статті розповідається про гармонійний процес навчальної взаємодії учениць початкової школи, психологічні особливості дівчаток. Є примірники у відділах: всього 1 : НМК іноз. мов (1) Вільні: НМК іноз. мов (1) |
Л 19 Лактіонова, Т. Засідання батьківського клубу [Текст] / Т. Лактіонова> // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 3. - С. 55-57. . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Батьки і діти--сімейні відносини Школа і сім’я--бесіди з батьками Кл.слова (ненормовані): покарання дітей -- заохочення дітей Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 29 Петербурзьке товариство заохочення художників і його роль у розвитку українського образотворчого мистецтва XIX-XX ст. [Текст]> // Хроніка-2000 : Український культурологічний альманах. - 2003. - N 55/56. - С. 335-351. Рубрики: Образотворче мистецтво України--історія, 19 ст. ; 20 ст. Образотворче мистецтво України--історія--культурні зв’язки Образотворче мистецтво--зарубіжні країни--історія, 19 ст. ; 20 ст. Кафедра світової літератури та історії культури Росія--мистецтво--історія, 19 ст. ; 20 ст. Кл.слова (ненормовані): українське образотворче мистецтво -- російське образотворче мистецтво -- Петербурзьке товариство заохочення художників -- українсько-російські мистецькі зв’язки Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 7 / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2012. - 258 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 60.08 грн. Зміст: МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ Грітчина, Анна Іванівна. Теоретичні аспекти формування готовності юнаків шкіл-інтернатів до виконання ролі сім’янина / А. І. Грітчина. - С .7-10 Дмитренко, Катерина Анатоліївна. Сутність професійної комунікації у педагогічній освіті / К. А. Дмитренко. - С .11-14 Зброєва, Наталія Борисівна. Готовність педагога до інклюзивної освіти : (До постановки питання) / Н. Б. Зброєва. - С .15-18 Коваленко, Євгенія Іванівна. Відповідальне ставлення до здоров’я як педагогічна проблема / Є. І. Коваленко. - С .19-23 Коваль, В. В. Постпенітенціарний соціальний супровід неповнолітніх / В. В. Коваль. - С .24-28 Мороз, Лілія Миколаївна. Основні підходи до інтерпретації креативності в зарубіжних дослідженнях / Л. М. Мороз. - С .29-35 Петриченко, Лариса Олексіївна. Проблема якості освіти у вищих педагогічних навчальних закладах України / Л. О. Петриченко. - С .36-40 Притуляк, Людмила Миколаївна. Мотивація дошкільного працівника як основа заохочення до самовдосконалення / Л. М. Притуляк. - С .41-45 Суєтіна, Ольга Євгенівна. Сучасні проблеми у підлітковому середовищі та їх вплив на вживання психоактивних речовин / О. Є. Суєтіна. - С .46-51 Харківська, Алла Анатоліївна. Генезис класичних функцій управління в сучасному педагогічному ВНЗ / А. А. Харківська. - С .52-56 Чаговець, Алла Іванівна. Нормативно-правовий аспект проблеми заохочення дошкільних працівників до самовдосконалення в Україні / А. І. Чаговець. - С .57-60 МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ Білєр, Оксана Славіківна. Аналіз існуючих методик навчання комп’ютерних технічних засобів навчання студентів педагогічних університетів та визначення проблеми дослідження / О. С. Білєр. - С .61-67 Голуб, Алла Володимирівна. Психологічний підхід дослідження усного мовлення у дітей з дизартріями / А. А. В. Голуб. - С .68-71 Нечерда, Валерія Борисівна. Виховання толерантності у підлітків у контексті формування превентивного виховного середовища загальноосвітнього навчального закладу / В. Б. Нечерда. - С .72-77 Толкачова, Анжеліка Сергіївна. Особливості формування комунікативної компетентності молодших школярів шкіл-інтернатів / А. С. Толкачова. - С .78-83 БУГАЙКІВСЬКІ ЧИТАННЯ Бабійчук, Тамара Василівна. Театральні зустрічі як ефективний засіб розвитку ключових компетентностей студентів педагогічних коледжів / Т. В. Бабійчук. - С .84-88 Беценко, Тетяна Петрівна. Філологічний аналіз художнього тексту як необхідний різновид науково-навчальної діяльності у системі шкільної освіти / Т. П. Беценко. - С .89-94 Божко, Олена Петрівна. Реалізація принципу перспективності й наступності у виробленні текстотвірних умінь (говоріння) учнів 5-9 класів на уроках української мови / О. П. Божко. - С .95-102 Бойко, Вікторія Миколаївна. Вивчення перехідних процесів у лексико-граматичних розрядах прикметників / В. М. Бойко, Л. Б. Давиденко. - С .103-107 Бондаренко, Юрій Іванович. Використання біографічної схеми під час вивчення образів-персонажів у школі / Ю. І. Бондаренко. - С .108-113 Братко, Валентина Олександрівна. Культурологічний принцип вивчення української літератури в основній школі / В. О. Братко. - С .114-117 Бутурлим, Тетяна Іванівна. Прихований навчальний план програм із української літератури для старших класів загальноосвітньої школи / Т. І. Бутурлим. - С .118-123 Вертій, Олексій Іванович. Джерела та визначальні спрямування у пошуках змісту нових форм і методів роботи вчителя української літератури / О. І. Вертій. - С .124-130 Вітченко, Андрій Олександрович. Теоретичне обгрунтування методики монографічного вивчення літератури в науковій спадщині Т. Ф. і Ф. Ф. Бугайків / А. О. Вітченко, А. Ю. Вітченко. - С .131-135 Голуб, Наталія Миколаївна. Роль методу проектів у фаховій підготовці майбутніх учителів української мови : (до методики викладання у вищій школі) / Н. М. Голуб, Л. І. Проценко. - С .136-139 Дворецька, Лариса Олексіївна. Формування мовленнєвої компетентності майбутніх вихователів у процесі викладання української мови за професійним спрямуванням / Л. О. Дворецька. - С .140-144 Довіна, Марина Сергіївна. Вивчення літератури соцреалізму в старших класах профільної школи / М. С. Довіна. - С .145-148 Жила, Світлана Олексіївна. Консультації як форма вивчення літератури у виші / С. О. Жила. - С .149-155 Левченко, Тетяна Миколаївна. Збагачення мовлення учнів 5-7 класів лексикою з національно-культурним компонентом / Т. М. Левченко. - С .156-160 Лілік, Ольга Олексанрівна. Прес-конференція як організаційна форма вивчення української літератури у ВНЗ / О. О. Лілік. - С .161-163 Марущак, Олександра Миколаївна. Комунікативні завдання з української мови та літературного читання на сторінках періодичних видань для дітей молодшого шкільного віку / О. М. Марущак. - С .164-168 Міщенко, Оксана Вікторівна. Літературознавча проблема вивчення поняття "позасюжетні елементи" на уроках української літератури в старших класах / О. В. Міщенко. - С .169-175 Покатилова, Олена Олександрівна. Особливості вивчення творчості Ф. Стендаля на засадах культурологічного підходу / О. О. Покатилова. - С .176-181 Чубань, Тетяна Василівна. Вивчення дієслів недоконаного виду у вищих навчальних закладах / Т. В. Чубань. - С .182-185 Чупріна, Олена Вадимівна. Система мультимедійних вправ на уроках української мови в 3-4 класах / О. В. Чупріна. - С .186-189 Шевченко, Зоя Олександрівна. Формування загальнокультурної компетентності учнів на факультативних заняттях в основній школі / З. О. Шевченко. - С .190-192 Шуляр, Василь Іванович. Методична спадщина Т. Ф. та Ф. Ф. Бугайків і сучасний урок літератури / В. І. Шуляр. - С .193-197 ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА Бескорса, Вікторія Миколаївна. Актуальні проблеми професійної підготовки студентів творчих спеціальностей педагогічних ВНЗ: принципи удосконалення освітньо-професійної програми / В. М. Бескорса. - С .198-205 Кочерга, Ольга Миколаївна. Педагогічні умови формування соціальної відповідальності майбутнього вчителя / О. М. Кочерга. - С .206-212 Острянко, Тетяна Сергіївна. Модель комунікації в організаційній діяльності соціального педагога загальноосвітнього навчального закладу / Т. С. Острянко. - С .213-220 Отрошко, Тамара Вячеславівна. Підготовка компетентних фахівців в області інформаційних технологій - соціальне замовлення, обумовлене інформатизацією сучасного суспільства / Т. В. Отрошко. - С .221-224 Саркісова, Алла Володимирівна. Модель формування спеціаліста технічної галузі / А. В. Саркісова. - С .225-228 Ткаченко, Людмила Іванівна. Теоретичні засади технології формування критичного мислення майбутніх учителів початкової школи / Л. І. Ткаченко. - С .229-235 Фролова, Ірина Всеволодівна. Науково-дослідницька діяльність студентів - передумова випереджувального саморозвитку фахівця / І. В. Фролова. - С .236-239 Швецова, Ганна Андріївна. Вплив навчального процесу на рівень підготовки майбутніх учителів фізико-математичних спеціальностей до застосування комп’ютерної графіки / Г. І. Швецова. - С .240-244 ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД Лукашова, Ніна Іванівна. Непересічна постать визначного педагога і вченого-хіміка в історії розвитку кафедри хімії Гоголівського вишу : (до 95-ї річниці з дня народження О. М. Барама) / Н. І. Лукашова. - С .245-249 Яценко, Вікторія Володимирівна. Заохочення кадрів дошкільного профілю в історії вітчизняної педагогічної думки (друга половина XIX- початок XX ст.) - ступінь дослідження проблеми / В. В. Яценко. - С .250-255
РУБ 15 Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Якість освіти Підготовка майбутніх вчителів початкової школи Підготовка майбутніх вчителів української мови та літератури Виховання--школи-інтернати Інклюзивна освіта Управління ВНЗ Соціальний педагог--Професійна діяльність Науково-дослідна діяльність студентів Викладання української літератури в школі Урок української літератури Викладання української мови в школі Кл.слова (ненормовані): українські літературознавці -- вчені-методисти Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Бугайко, Тетяна Федорівна (1898-1972) \о ней\; Бугайко, Федір Федорович \о нем\; Барам, Оскар Мойсейович (вчений-хімік, педагог НДУ ; 1918-1993) \о нем\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 5 фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) |
К 31 Кашпур, Ю. М. Техніки психологічного консультування [Текст] / Ю. М. Кашпур> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - N 9. - С. 58-61 Рубрики: Психологічне консультування Кл.слова (ненормовані): техніки психологічного консультування -- техніки активного слухання -- техніки впливу -- заохочення -- повторення -- перефразування -- підсумування -- пояснення -- уточнення -- запитання -- інтерпритація -- інформування -- переконання -- навіювання -- підкріплення Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |