> Шифр: М760384/2011/5 Журнал 2011р. N 5 Петрук, Н. К. Історичність людського буття в контексті філософського аналізу / Н. К. Петрук, А. В. Левченко. - С.3-14 Марченко, А. В. Принцип антропоцентризму як чинник конституювання освітнього простору / А. В. Марченко. - С.15-28 Льовкіна, О. Г. Теорія агонології як складова праксеології Т. Котарбіньського / О. Г. Льовкіна. - С.42-51 Кравець, М. В. Історико-філософський аналіз концепції самопізнання Августина / М. В. Кравець. - С.62-73 Александров, Д. В. Соціальні інтереси в епоху постмодерну: епістемологічний вимір / Д. В. Александров. - С.86-95 Капріцин, І. І. Місце магії в суспільній свідомості / І. І. Капріцин. - С.106-116 Жижко, Т. А. Місія університету / Т. А. Жижко. - С.127-133 Швець, Д. Є. Теоретичні підходи в інтерпритації освіти як соціокультурного феномена та соціального інституту / Д. Є. Швець. - С.134-146 Пінчук, Є. А. Суперечності розвитку європейського освітнього простору на прикладі Болонського процесу / Є. А. Пінчук. - С.147-162 Павленко, Л. А. Релігійний світогляд, релігійна філософія і філософія: динаміка взаємовідносин / Л. А. Павленко. - С.188-198 М'яловська, А. В. Обряд хрещення у християнстві та його прояв в інших релігійних традиціях / А. В. М'яловська. - С.199-213 Жулай, В. Д. Зацікавленість художнім образом і проблема вживання в мистецький твір / В. Д. Жулай. - С.226-235 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ж 87 Жулай, В. Д. Зацікавленість художнім образом і проблема вживання в мистецький твір [Текст] / В. Д. Жулай> // Мультиверсум. Філософський альманах. - 2011. - N 5. - С. 226-235 . - ISSN 2078-8142 Рубрики: Естетично-художня культура Кафедра філософії та соціології Кл.слова (ненормовані): цікаве -- естетичне -- виразне -- прекрасне -- мистецький твір Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ц 99 Цяцько, Анна. Мені не цікаво навчатися! [Текст] : чотири причини, чому кмітливі діти отримують двійки / А. Цяцько> // Освіта України : Педагогічна газета. - 2012. - N 14 (2 квітня). - С. 15. Рубрики: навчання--мотивація Навчання--заохочення Кл.слова (ненормовані): зацікавленість Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: РШ/2013/10 Журнал 2013р. N 10 Гавриш, Ірина. Інноваційні освітні проекти - кроки до світових стандартів освіти (науково-педагогічний проект "Інтелект України") / І. Гавриш, С. Кириленко. - С.3-8. Бех, Іван. Методологічні засади всеукраїнського науково-педагогічного проекту "Інтелект України" / І. Бех. - С.9-12. Єресько, Олег. Олег Єресько: "Для справжнього вчителя найважливішою оцінкою його діяльності є зацікавленість в очах дітей : інтерв’ю з директором Департаменту загальної середньої та дошкільної освіти МОН України Олегом Єреськом / О. Єресько. - С.13. Ткачова, Наталія. Асіологічні засади організації навчання здібних і обдарованих учнів / Н. Ткачова, А. Ткачов. - С.14-18. - Бібліогр.: 13 назв. Клочко, Анатолій. Поняттєво-термінологічний апарат проблеми навчання здібних і обдарованих учнів початкової школи / А. Клочко, О. Холтобіна. - С.19-23. - Бібліогр.: 11 назв. Коваленко, Оксана. Деякі теоретичні питання ідентифікації здібних і обдарованих дітей старшого дошкільного віку / О. Коваленко, О. Щербаков, О. Щербакова. - С.24-27. - Бібліогр.: 4 назви. Шаповал, Роман. Не зупинятися на досягнутому : інтерв’ю з директором Департаменту науки і освіти Харківської обласної державної адміністрації, доктором юридичних наук, професором Романом Шаповалом / Р. Шаповал. - С.28. Гонтаровська, Наталія. Принципи розроблення проекту освітнього середовища навчального закладу як передумова розвитку здібної та обдарованої особистості / Н. Гонтаровська. - С.29-33. - Бібліогр.: 9 назв. : табл. Коваленко, Оксана. Закономірності та принципи навчання здібних і обдарованих учнів початкової школи / О. Коваленко. - С.34-38. - Бібліогр.: 10 назв. : рис. Клокар, Наталія. Наталія Клокар: "Завдяки науково-педагогічному проекту "Інтелект України" здійснено прорив у підготовці наших дітей" : інтерв’ю з директором Департаменту освіти і науки Київської обласної державної адміністрації, доктором педагогічних наук, професором Наталією Клокар / Н. Клокар. - С.39-40. Даниленко, Георгій. Георгій Даниленко: "У проекті імпонує те, що в рамках високої технологізації створено умови емоційного впливу вчителя на розвиток дитини" : інтерв’ю з доктором медичних наук Георгієм Даниленком / Г. Даниленко. - С.40-41. Євдокимов, Віктор. "Чотири кити" дидактичної моделі навчання учнів початкової школи всеукраїнського науково-педагогічного проекту "Інтелект України" / В. Євдокимов, І. Гавриш. - С.42-46. - Бібліогр.: 12 назв. Сафронова, Лариса. Піклуємося про спеціальну освіту для обдарованих дітей : інтерв’ю з начальником управління освіти та науки Дніпропетровської міської ради Ларисою Сафроновою / Л. Сафронова. - С.47. Дорожко, Марія. Дидактичний потенціал предмета "Навчаємося разом" у формуванні в учнів початкової школи ключової компетентності умій учитися / М. Дорожко. - С.48-53. - Бібліогр.: 9 назв. : рис. Доценко, Світлана. Роль навчального предмета "Еврика" у вирішенні завдань освіти здібних та обдарованих учнів початкової школи / С. Доценко, Л. Булахова, Т. Дорожко. - С.54-59. - Бібліогр.: 12 назв. : рис. Хайруліна, Василина. Шляхи реалізації міжпредметних зв’язків на укроках у проектних класах "Інтелект України" / В. Хайруліна. - С.60-68. - Бібліогр.: 9 назв. : рис. Ліщук, Ірина. Результати впровадження науково-педагогічного проекту "Інтелект України" / І. Ліщук. - С.62, 63, 64. Ронська, Тетяна. Навчаємося за проектом "Інтелект України" / Т. Ронська. - С.65, 66, 67. Бачинська, Євгенія. Підготовка вчителів до роботи в 1-4-х класах, працюючих за всеукраїнським науково-педагогічним проектом "Інтелект України" / Є. Бачинська, В. Ушмарова, А Седеревічене. - С.69-74. - Бібліогр.: 7 назв. : рис., табл. Макєєв, Сергій. Використання педагогічних програмних засобів на уроках у проектних класах "Інтелект України" / С. Макєєв. - С.75-80. - Бібліогр.: 16 назв. : табл., рис. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Єресько, Олег. Олег Єресько: "Для справжнього вчителя найважливішою оцінкою його діяльності є зацікавленість в очах дітей : інтерв’ю з директором Департаменту загальної середньої та дошкільної освіти МОН України Олегом Єреськом / провела і записала Анжеліна Пугач> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 10. - С. 13. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Обдаровані діти--педагогічні проекти Кл.слова (ненормовані): експериментальний рух -- Інтелект України, проект -- збереження здоров’я -- науково-методичне забезпечення Анотація: Олег Єресько відповів на запитання щодо експериментального руху в Україні, зокрема науково-педагогічного проекту "Інтелект України", його унікальності, науково-методичного забезпечення. Дод.точки доступу: Пугач, Анжеліна \інтерв’ю записала.\ Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Р 11 Різанов, М. С. Роль структурно-логічної схеми у формуванні розумових здібностей учнів [Текст] / М. С. Різанов> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 16/18. - С. 25-28. Рубрики: Навчання--методи--форми--засоби Викладання правознавства в школі Кл.слова (ненормовані): структурно-логічні схеми -- розумові здібності учнів -- історико-правова освіта -- зацікавленість до навчання Анотація: Автор статті розповідає про доцільність використання структурно-логічних схем у різних методиках під час проведення всіх типів уроків, у тому числі і під час використання інтерактивних технологій: роботи в парах, в групах тощо. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 13 Сагайдак, Л. Буктрейлер як засіб зацікавленості школярів до читання [Текст] / Л. Сагайдак> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України : Щомісячний всеукраїнський науково-методичний журнал . - 2016. - N 6/7. - С. 61-63. Рубрики: Викладання зарубіжної літератури в школі--читання Кл.слова (ненормовані): зацікавленість школярів до читання -- пропаганда читання Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
С 34 Сидоренко, В. Ми закінчили перший клас. Чого навчив усіх він нас? : (родинне свято) / Вікторія Сидоренко> // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 9. - С. 56–57. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): сценарій свята -- родинне свято -- прощання з першим класом -- зацікавленість до навчання -- бажання вчитися -- початкова школа Анотація: У статті подано сценарій родинного свята, присвяченого прощанню з першим класом. Мета якого дати уявлення про те, що знання – це найбільший скарб у світі, а основа знань закладається у школі; про необхідність постійного навчання і вдосконалення себе як особистості; розвивати зацікавленість до навчання; виховувати любов і повагу до вчителів, батьків, школи ; дружні стосунки в колективі, взаємодопомогу і повагу; бажання добре вчитися, щоб стати освідченою людиною. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Л 97 Ляска, Юлія. Цікаво пізнавати світ [Текст] : створення зацікавленості на уроках географії / Ю. Ляска> // Краєзнавство. Географія. Туризм. - 2017. - N 20. - С. 19-25.
Кл.слова (ненормовані): зацікавленість до навчання Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
8 питань, які потрібно ставити собі хоча б раз на рік [Текст]> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 1/2. - С. 62-63.
Кл.слова (ненормовані): плани на майбутнє -- кар’єрне зростання -- зацікавленість у роботі -- навчатись новому -- наближення до здійснення мрії -- зміна життєвих пріоритетів -- поради психолога Анотація: В статті наведено поради психолога про те, які важливі запитання про власне життя повинна ставити перед собою кожна людина хоча б раз на рік та зробити висновки, щоб скоригувати подальший їх напрямок. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Кирик, Марія. Читання без зітхання [Текст] / М. Кирик> // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2022. - N 1. - С. 20-21. . - ISSN 0321-1401 Кл.слова (ненормовані): діти і книга -- популяризація книгочитання -- співпраця з родиною -- зацікавленість до читання Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |