Шифр: ВМДЗ/2012/1
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2012р. N 1
Зміст:
Єресько, Олег. Освіта в Україні: курс - на ефективне використання інформаційно-комунікаційних технологій / О. Єресько. - С.4-6.
Свириденко, Ольга. Навчання ХХI століття: ІКТ- компетентність педагогів / О. Свириденко. - С.7-10.
Панченко, Алла. Модернізація освітнього процесу у ДНЗ в умовах інформатизації освіти / А. Панченко. - С.11-15.
Положення про конкурс "Використання інформаційно-комунікаційних технологій в освітній діяльності дошкільного закладу". - С.16-18.
Садова, Надія. Можливості Miсrosoft Office у роботі вихователя-методиста / Н. Садова. - С.19-26.
Орієнтовна циклограма діяльності вихователя-методиста на січен-лютий. - С.27-28.
Галяпа, Марія. Організація педагогічної взаємодії: крок за кроком / М. Галяпа. - С.30-42.
Карабаєва, Ірина. Активно-пізнавальне ставлення дитини до навколишнього світу / І. Карабаєва. - С.43-48.
Неменуща, Олена. Навчаємо англійської мови, граючись! / О. Неменуща. - С.49-55.
Акопян, Лариса. Творчий проект "День котів" / Л. Акопян, К. Шевцова. - С.56-66.
Свята та цікаві події березня. - С.67-68.
Святкуємо Міжнародний день театру. - С.69.
Лепілова, Любов. Друг пізнається у біді / Л. Лепілова. - С.70-78.
Малишева, О. Збереження кваліфікаційної категорії працівнику у випадку зміни посади / О. Малишева. - С.79.
Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.1
Z99


    Єресько, Олег.
    Освіта в Україні: курс - на ефективне використання інформаційно-комунікаційних технологій / Олег Єресько // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2012. - № 1. - С. 4-6.
ББК 74.1
Рубрики: Дошкільна освіта--інформаційні технології
Кл.слова (ненормовані):
навчання педагогів -- кваліфікація педагогів -- "Сто відсотків", програма -- користування комп’ютером
Анотація: Про організацію освітнього процесу з використання інформаційних комп'ютерних технологій в ДНЗ.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


Шифр: ІЗ-1/2012/17/18
   Журнал

Інформаційний збірник Міністерства освіти і науки України [Текст]/ Міністерство освіти і науки України; Видавництво "Педагогічна преса". - К. : Педагогічна преса, 1920 - . - ISSN 0130-8890. - Виходить тричі на місяць
2012р. N 17/18
Зміст:
Про підготовку до початку 2012/13 навчального року : наказ М-ва освіти і науки, молоді та спорту України від 25.05.2012 № 630. - С.3-6
Про організацію інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах : [лист М-ва освіти і науки, молоді та спорту України] від 18.05.2012 № 1/9-384. - С.7-14
Про організацію оздоровлення вихованців інтернатних закладів влітку 2012 року : [лист М-ва освіти і науки, молоді та спорту України] від 23.05.2012 № 1/9-394. - С.15-16
Щодо інструктивно-методичних рекомендацій із базових дисциплін : [лист М-ва освіти і науки, молоді та спорту України] від 01.06.2012 № 1/9-426]. - С.17-61
Єресько, Олег Вікторович. Про нові держстандарти початкової, базової та повної освіти, нові типові навчальні плани і програми : [коментар] / О. В. Єресько. - С.62-64
Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.04(4Укр)
Z99


    Єресько, Олег Вікторович.
    Про нові держстандарти початкової, базової та повної освіти, нові типові навчальні плани і програми : [розмова з О. В. Єреськом, дир. департаменту заг. серед. та дошк. освіти М-ва освіти і науки, молоді та спорту України, про впровадж. нових стандартів освіти, нових типових навч. планів і програм, про підготов. вчителів, що набиратимуть учнів-першачків у 2012 р. / розмовляла Оксана Жованик] // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України : офіц. вид. М-ва освіти і науки, молоді та спорту України. - 2012. - № 17/18. - С. 62-64
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Початкова освіта в Україні--державні стандарти
   Освіта в Україні--середня освіта--державні стандарти

Кл.слова (ненормовані):
державні стандарти -- початкова освіта -- зміст освіти -- типові навчальні плани -- програми -- підручники -- початкова школа -- підготовка вчителів -- основна школа -- середня освіта


Дод.точки доступу:
Жованик, Оксана \вела розмову.\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


Шифр: РШ/2013/10
   Журнал

Рідна школа [Текст] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Виходить щомісячно
2013р. N 10
Зміст:
Гавриш, Ірина. Інноваційні освітні проекти - кроки до світових стандартів освіти (науково-педагогічний проект "Інтелект України") / І. Гавриш, С. Кириленко. - С.3-8.
Бех, Іван. Методологічні засади всеукраїнського науково-педагогічного проекту "Інтелект України" / І. Бех. - С.9-12.
Єресько, Олег. Олег Єресько: "Для справжнього вчителя найважливішою оцінкою його діяльності є зацікавленість в очах дітей : інтерв’ю з директором Департаменту загальної середньої та дошкільної освіти МОН України Олегом Єреськом / О. Єресько. - С.13.
Ткачова, Наталія. Асіологічні засади організації навчання здібних і обдарованих учнів / Н. Ткачова, А. Ткачов. - С.14-18. - Бібліогр.: 13 назв.
Клочко, Анатолій. Поняттєво-термінологічний апарат проблеми навчання здібних і обдарованих учнів початкової школи / А. Клочко, О. Холтобіна. - С.19-23. - Бібліогр.: 11 назв.
Коваленко, Оксана. Деякі теоретичні питання ідентифікації здібних і обдарованих дітей старшого дошкільного віку / О. Коваленко, О. Щербаков, О. Щербакова. - С.24-27. - Бібліогр.: 4 назви.
Шаповал, Роман. Не зупинятися на досягнутому : інтерв’ю з директором Департаменту науки і освіти Харківської обласної державної адміністрації, доктором юридичних наук, професором Романом Шаповалом / Р. Шаповал. - С.28.
Гонтаровська, Наталія. Принципи розроблення проекту освітнього середовища навчального закладу як передумова розвитку здібної та обдарованої особистості / Н. Гонтаровська. - С.29-33. - Бібліогр.: 9 назв. : табл.
Коваленко, Оксана. Закономірності та принципи навчання здібних і обдарованих учнів початкової школи / О. Коваленко. - С.34-38. - Бібліогр.: 10 назв. : рис.
Клокар, Наталія. Наталія Клокар: "Завдяки науково-педагогічному проекту "Інтелект України" здійснено прорив у підготовці наших дітей" : інтерв’ю з директором Департаменту освіти і науки Київської обласної державної адміністрації, доктором педагогічних наук, професором Наталією Клокар / Н. Клокар. - С.39-40.
Даниленко, Георгій. Георгій Даниленко: "У проекті імпонує те, що в рамках високої технологізації створено умови емоційного впливу вчителя на розвиток дитини" : інтерв’ю з доктором медичних наук Георгієм Даниленком / Г. Даниленко. - С.40-41.
Євдокимов, Віктор. "Чотири кити" дидактичної моделі навчання учнів початкової школи всеукраїнського науково-педагогічного проекту "Інтелект України" / В. Євдокимов, І. Гавриш. - С.42-46. - Бібліогр.: 12 назв.
Сафронова, Лариса. Піклуємося про спеціальну освіту для обдарованих дітей : інтерв’ю з начальником управління освіти та науки Дніпропетровської міської ради Ларисою Сафроновою / Л. Сафронова. - С.47.
Дорожко, Марія. Дидактичний потенціал предмета "Навчаємося разом" у формуванні в учнів початкової школи ключової компетентності умій учитися / М. Дорожко. - С.48-53. - Бібліогр.: 9 назв. : рис.
Доценко, Світлана. Роль навчального предмета "Еврика" у вирішенні завдань освіти здібних та обдарованих учнів початкової школи / С. Доценко, Л. Булахова, Т. Дорожко. - С.54-59. - Бібліогр.: 12 назв. : рис.
Хайруліна, Василина. Шляхи реалізації міжпредметних зв’язків на укроках у проектних класах "Інтелект України" / В. Хайруліна. - С.60-68. - Бібліогр.: 9 назв. : рис.
Ліщук, Ірина. Результати впровадження науково-педагогічного проекту "Інтелект України" / І. Ліщук. - С.62, 63, 64.
Ронська, Тетяна. Навчаємося за проектом "Інтелект України" / Т. Ронська. - С.65, 66, 67.
Бачинська, Євгенія. Підготовка вчителів до роботи в 1-4-х класах, працюючих за всеукраїнським науково-педагогічним проектом "Інтелект України" / Є. Бачинська, В. Ушмарова, А Седеревічене. - С.69-74. - Бібліогр.: 7 назв. : рис., табл.
Макєєв, Сергій. Використання педагогічних програмних засобів на уроках у проектних класах "Інтелект України" / С. Макєєв. - С.75-80. - Бібліогр.: 16 назв. : табл., рис.
Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)




    Єресько, Олег.
    Олег Єресько: "Для справжнього вчителя найважливішою оцінкою його діяльності є зацікавленість в очах дітей : інтерв’ю з директором Департаменту загальної середньої та дошкільної освіти МОН України Олегом Єреськом / провела і записала Анжеліна Пугач // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 10. - С. 13. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Обдаровані діти--педагогічні проекти
Кл.слова (ненормовані):
експериментальний рух -- Інтелект України, проект -- збереження здоров’я -- науково-методичне забезпечення
Анотація: Олег Єресько відповів на запитання щодо експериментального руху в Україні, зокрема науково-педагогічного проекту "Інтелект України", його унікальності, науково-методичного забезпечення.


Дод.точки доступу:
Пугач, Анжеліна \інтерв’ю записала.\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


Шифр: РШ/2019/5/6
   Журнал

Рідна школа [Текст] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Виходить щомісячно
2019р. N 5/6
Зміст:
Мій університет - моя гордість!” : з нагоди 215-річчя ХНПУ імені Г. С. Сковороди / підгот. А. Пугач. - С.3-15.
Ткаченко, Лідія. Адаптація обдарованих учнів у закладах загальної середньої освіти: педагогічний аспект / Л. Ткаченко. - С.19-25.
Гоголь, Наталія. Виховний потенціал української народної пісні у творах Олександра Довженка / Н. Гоголь. - С.31-36.
Підлужна, Галина. Компетентнісний підхід у розвитку емоційної сфери учнів молодшого шкільного віку на уроках позакласного читання / Г. Підлужна. - С.36-42.
Фомічова, Олена. Наукові підходи до трактування поняття "булінг” в історико-педагогічній ретроспективі / О. Фомічова. - С.42-48.
Єресько, Олег. Принципи виховання здорового покоління у педагогічній спадщині Пантелеймона Куліша / О. Єресько. - С.48-54.
Черепаня, Марія. Становлення інтернатної освіти Закарпаття (початок XX ст.) / М. Черепаня. - С.54-60.
Жулковський, Богдан. Володимир-Волинський педагогічний коледж імені А. Ю. Кримського: від минулого до сучасності (з нагоди 80-літнього ювілею закладу) / Б. Жулковський. - С.60-67.
Павленко, Тетяна. Персоналія Василя Онищука як складник інформаційно-бібліографічного ресурсу "Видатні педагоги України та світу” / Т. Павленко. - С.67-72.
Страйгородська, Людмила. ДНПБ України імені В. О. Сухомлинського як науково-інформаційний простір забезпечення сфери освіти та науки / Л. Страйгородська. - С.72-75.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Єресько, Олег.
    Принципи виховання здорового покоління у педагогічній спадщині Пантелеймона Куліша [Текст] / О. Єресько // Рідна школа. - 2019. - N 5/6. - С. 48-54.
Рубрики: педагоги України
Кл.слова (ненормовані):
виховання здорового покоління -- діти раннього віку


Дод.точки доступу:
Куліш, Пантелеймон Олександрович (укр. письменник ; 1819-1897) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: РШ/2021/3
   Журнал

Рідна школа [Текст] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Виходить щомісячно
2021р. N 3
Зміст:
Гавриш, Ірина. Освітній технопарк як інноваційна структура з підвищення якості системи загальної середньої освіти / І. Гавриш. - С.12-17.
Довженко, Тетяна. Компетентнісна освіта : закордонний досвід для України / Т. Довженко, І. Небитова. - С.18-23.
Коваленко, Оксана. Виховання інтелектуальної еліти нації : зарубіжний та вітчизняний досвід / О. Коваленко, О. Жерновникова. - С.25-30.
Доценко, Світлана. STEM-освіта: науковий дискурс та освітні практики / С. Доценко. - С.31-35.
Цимбалюк, Віталій Іванович. На часі - створення ефективної шкільної медичної служби : [інтерв’ю з доктором медичних наук, професором, президентом НАМН України / В. І. Цимбалюк. - С.36-38.
Даниленко, Георгій. Сучасні підходи до формування безпечного та здоров’ясприятливого середовища закладу освіти / Г. Даниленко. - С.39-44.
Щербакова, Олена. Теорія поколінь у вітчизняному та зарубіжному науковому дискурсі / О. Щербакова. - С.45-50.
Єресько, Олег. Розвиток емоційного інтелекту як педагогічна проблема / О. Єресько. - С.51-57.
Ушмарова, Вікторія. Науково-методична система неперервної підготовки вчителів початкових класів до роботи з обдарованими учнями / В. Ушмарова, О. Холтобіна. - С.58-66.
Пугач, Анжеліна. Розвиток шкільної медіаосвіти як національний пріоритет / А. Пугач. - С.67-73.
Макєєв, Сергій. PISA як дієвий інструмент моніторингу якості компетентнісно орієнтованої загальної середньої освіти / С. Макєєв. - С.73-79.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Єресько, Олег.
    Розвиток емоційного інтелекту як педагогічна проблема [Текст] / О. Єресько // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2021. - N 3. - С. 51-57. . - ISSN 0131-6788
Рубрики: Педагогіка--наукові дослідження
Кл.слова (ненормовані):
емоційний інтелект -- емоційні компетенції -- позитивне мислення -- програма CEEH -- програма SEL
Анотація: Статтю присвячено висвітленню феномена емоційного інтелекту як педагогічної проблеми. Розглянуто роль емоцій у житті людини як біосоціальної істоти, їх вплив на формування особистості. Охарактеризовано складові емоційного інтелекту (за моделлю Д. Ґоулмана) та емоційні компетенції, які його формують. Наведено доказову базу ефективності впровадження у закладах освіти програм соціально-емоційного навчання. Визначено шляхи підвищення рівня емоційного інтелекту та формування емоційних компетенцій, сформовано рекомендації щодо активізації зазначеної роботи в закладах дошкільної і повної загальної середньої освіти.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)