Кочерга, Олександр. Психофізіологічні особливості діяльності учениць початкової школи [Текст] : 12-17. / О. Кочерга> // Інозем. мови в сучас. шк. : наук.-метод. журн. - 2013. - № 1 Рубрики: Початкова школа--психологічна служба Кл.слова (ненормовані): дівчатка -- психологічні особливості -- початкова школа -- сугестивність -- адаптованість -- емоційна вразливість -- гострота реакцій -- заохочення -- альтруїзм -- гнучкість -- слухняність -- покірливість -- темперамент -- чутливість -- жіноча стать Анотація: У статті розповідається про гармонійний процес навчальної взаємодії учениць початкової школи, психологічні особливості дівчаток. Є примірники у відділах: всього 1 : НМК іноз. мов (1) Вільні: НМК іноз. мов (1) |
Z99 Єлисєєва, І. О. Врахування особливостей психофізіологічного портрету шестирічного першокласника / І. О. Єлисєєва> // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2013. - № 34/36. - С. 9-11. Рубрики: Початкова школа--психологічна служба Кл.слова (ненормовані): шестирічки -- першокласники -- психологія -- психофізіологічний портрет -- початкова школа -- творчі здібності -- конкурси Анотація: Навчання дитини в початковій школі має вирішальне значення у розкритті і формуванні її творчих здібностей. Важливу роль у цьому процесі відіграє професійна позиція вчителя, його здатність зрозуміти та відчути природні навчальні бажання дитини. Є примірники у відділах: НМК іноз. мов Прим. 1 (вільний) |
О-34 Овсієнко, Світлана. До 5-го класу - впевнено [Текст] : психолого-педагогічний супровід учнів 4-го класу / С. Овсієнко> // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 4. - С. 28-29. Рубрики: Початкова школа--психологічна служба Шкільний психолог--психолого-педагогічний супровід Кл.слова (ненормовані): адаптація п’ятикласників -- психолого-педагогічний супровід -- соціальна зрілість учнів -- експрес-анкета -- шкільний психолог -- 4 клас Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 77 Приходько, Юлія. Рівень домагань як чинник особистісного розвитку молодшого школяра [Текст] / Ю. Приходько, С. Чопик> // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 5. - С. 5-9 Рубрики: Психологічна служба системи освіти--початкова освіта Початкова школа--психологічна служба Кл.слова (ненормовані): рівень домагань -- адекватний рівень домагань -- афект неадекватності -- самооцінка -- молодші школярі Дод.точки доступу: Чопик, Соломія Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Т 88 Туркот, Тетяна. Емоційно сприятливе освітнє середовище - запорука психосоціального здоров’я учнів [Текст] / Т. Туркот> // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 8. - С. 6-9. Рубрики: Початкова школа--психологічна служба Кл.слова (ненормовані): психосоціальне здоров’я учнів -- освітнє середовище -- соціально-психологічна вмілість -- здоров’язбережувальний урок Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 64 Кононко, Олена. Сильна воля - запорука повноцінного розвитку особистості [Текст] : організація діяльності з формування вольових рис характеру учня / О. Кононко> // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 7. - С. 3-6. Рубрики: Початкова школа--формування вольової поведінки Початкова школа--психологічна служба Кафедра дошкільної освіти Кл.слова (ненормовані): молодші школярі -- вольова поведінка -- вольові риси характеру Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 64 Кононко, Олена. Навчаємо долати агресію [Текст] / О. Кононко> // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 10. - С. 3-7. Рубрики: Початкова школа--психологічна служба Кл.слова (ненормовані): агресивні діти -- конфліктні ситуації Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б 24 Барбашова, Ірина. Сенсорний розвиток молодших школярів [Текст] : формуємо колірні еталони / І. Барбашова> // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 4. - С. 18-21.
Кл.слова (ненормовані): сенсорний розвиток молодших школярів -- колірні еталони -- сенсорні еталони -- система колірних тонів Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
М 29 Мартиненко, С. Діагностичні методики вивчення внутрішнього стану дітей дошкільного та молодшого шкільного віку / Світлана Мартиненко> // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 3. - С. 50–52. - Бібліогр.: 2 назви. . - ISSN 0131-5358
Дошкільники--психологія Кл.слова (ненормовані): психологія вихованців -- внутрішній стан -- діагностичні методики -- інтерпретація -- корекція внутрішнього стану -- індивідуальний розвиток Анотація: Стаття присвячена проблемам діагностування та корекції внутрішнього стану особистості, індивідуального розвитку її природних здібностей і обдарувань. Пропонуються розроблені й апробовані діагностичні методики ("Намалюй нашу сім'ю", "Школа тварин", "Вигадай казку", "Давай потанцюємо", "Зліпи живу істоту") , вони стануть у нагоді для з'ясування внутрішнього стану дитини, встановлення проблем та знаходження оптимальних рішень для їх подолання. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Мачинська, Наталія. Що робити, коли здається, що сили вичерпалися? : професійне вигорання педагогів : причини виникнення і засоби запобігання [Текст] / Н. Мачинська> // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 11. - С. 6-8. Рубрики: Початкова школа--психологічна служба Кл.слова (ненормовані): професійне вигорання педагога -- надмірне перевантаження -- емоційна стійкість педагога -- профілактика професійного вигорання Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Барбашова, Ірина. Сенсорний розвиток: формуємо фонематичні вміння [Текст] / І. Барбашова> // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2018. - N 4. - С. 10-16. Рубрики: Початкова школа--психологічна служба Кл.слова (ненормовані): сенсорний розвиток -- фонематичні вміння Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Овсієнко, Світлана. Не пісок, а справжнє диво - безліч мрій у ньому втілим! [Текст] : сендплей для розвитку комунікативних навичок / С. Овсієнко> // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2018. - N 4. - С. 22-26. Рубрики: Початкова школа--психологічна служба Кл.слова (ненормовані): комунікативні навички -- сендплей для розвитку комунікативних навичок Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Деркач, Оксана. Мандали: прадавнє мистейтво і сучасний метод гармонізації психоемоційного стану [Текст] : використання методики малювання в колі у роботі з учнями початкової школи / О. Деркач> // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2018. - N 6. - С. 26-30. Рубрики: Початкова школа--психологічна служба Початкова школа--виховання засобами мистецтва Кл.слова (ненормовані): малювання в колі у роботі з учнями початкової школи Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Гузар, Ірина. Підтримка вчителя - джерело внутрішніх сил дитини [Текст] : прийоми створення ситуації успіху / І. Гузар> // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 2. - С. 47-49. Рубрики: Початкова школа--психологічна служба Кл.слова (ненормовані): нова українська школа -- підтримка вчителя -- взаємодія педагога і учня -- внутрішні сили дитини -- ситуація успіху Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Овсієнко, Світлана. Як не потрапити на гачок учнівських маніпуляцій? [Текст] / С. Овсієнко> // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 8. - С. 8-11. Рубрики: Початкова школа--психологічна служба Кл.слова (ненормовані): учнівські маніпуляції -- дитина-маніпулятор Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Василега, Ольга. Адаптаційно-ігровий цикл навчання: урахування вікових особливостей дітей 6-8-річного віку в контексті впровадження НУШ [Текст] / О. Василега> // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 9. - С. 12-16. Рубрики: Початкова школа--психологічна служба Кл.слова (ненормовані): адаптаційно-ігровий цикл навчання -- опорно-рухова система дитини -- самосвідомість дитини початкового класу Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Юрченко, Оксана. Навчання в радість [Текст] : способи мотивування молодших школярів до навчання у школі / О. Юрченко> // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 9. - С. 35-38. Рубрики: Початкова школа--психологічна служба Кл.слова (ненормовані): мотивування молодших школярів до навчання у школі Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Литвиненко, Ірина Боязнь відповіді біля дошки: долаємо проблему [Текст] : серія психологічних занять / Ірина Литвиненко> // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 11. - С. 3-7. Рубрики: Початкова школа--психологічна служба Кл.слова (ненормовані): початкова школа -- психологічна служба -- психологічні заняття -- психологічна допомога учням в навчанні -- шкільний психолог Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Приходько, Юлія. Розуміти емоції і керувати ними - важливо це для кожної людини [Текст] / Ю. Приходько> // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 12. - С. 6-10. Рубрики: Початкова школа--психологічна служба Кл.слова (ненормовані): почуття -- емоційний інтелект Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Глинянюк, Наталія. Як виражати емоції та почуття? [Текст] : формування у дітей конструктивних моделей поведінки / Н. Глинянюк> // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 12. - С. 10-14. Рубрики: Початкова школа--психологічна служба Кл.слова (ненормовані): поведінка учня початкових класів -- емоційна поведінка -- самоконтроль Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |