158.9
Ш 96


    Шилкунова, Зоя Ігорівна.
    Я + Ти [Текст] : учебное пособие / З. І. Шилкунова. - Х. : Торсінг, 2003. - 96 с. - (Дошкільнятко) (На допомогу батькам та вихователям). - ISBN 966-693-301-2 : 14.00 грн.
ДРНТІ
ББК 88.840
РУБ 158.9
Рубрики: Дошкільна освіта--методична робота--методичне забезпечення
   Дошкільне виховання

Кл.слова (ненормовані):
самооцінка дитини -- діти дошкільного віку -- увага дитини -- пам’ять дитини
Анотація: Книга допоможе дитині знайти власне місце у великому і таємничому навколишньому світі, правильно в ньому поводитися. А батьки можуть знайти відповіді на різноманітні дитячі запитання. Посібник сприятиме розвитку мислення, уваги, уяви, розвитку пам’яті, формуванню позитивних якостей характеру.

Примірників всього: 10
Ч.З.№2 (9), фб (1)
Свободны: Ч.З.№2 (9), фб (1)

371.011
У 13


    Уайт, Патрисія
    Громадянські чесноти і шкільна освіта: виховання громадян демократичного суспільства [Текст] : монографія / Патрисія Уайт; Пер. з англ. та передм. В. О. Коломієць. - К. : Вища школа, 2002. - 118 с. - Бібліогр.: с. 108-12; Імен. покаж. с.: 113-114; Предм. покаж. с.:115-116. - ISBN 966-642-053-8 : 13.20 грн.
ДРНТІ
ББК 74.200
РУБ 371.011
Рубрики: Мужність
   Самоповага і самооцінка

   Дружба

   Довіра

   Чесність

   Порядність

   Громадянське виховання



Дод.точки доступу:
Коломієць, В. О. \пер. з англ. та передм.\
Примірників всього: 2
Ч.З.№2 (1), фб (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1), фб (1)

15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 2 / Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя ; Відп. ред. Є. І. Коваленко, Гол. ред. В. П. Яковець. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 2001. - 240 с. - Літ. в кінці статей. - 11.30 грн.
    Зміст:
Ростовський, О. Я. Оцінювання музично-освітніх досягнень на уроках музики як педагогічна проблема / О. Я. Ростовський. - С .5
Коваленко, Є. І. Акмеологічні перспективи освіти в ХХІ столітті / Є. І. Коваленко. - С .12
Мацей, Танась. Освітні наслідки розвитку інформаційних засобів / Танась Мацей. - С .19
Закатнов, Д. А. Психолого-педагогические основы профессионального самоопределения школьников / Д. А. Закатнов. - С .26
Гроздовська, О. Г. Розвиток емоційної сфери школярів молодшого віку в процесі підготовки до виховних заходів / О. Г. Гроздовська. - С .33
Мацкевич, Ю. Р. Підготовка осціальних педагогів до роботи з людьми похилого віку: визначення проблеми / Ю. Р. Мацкевич. - С .37
Гармаш, О. В. Соціально-педагогічна робота з дітьми з функціональними обмеженнями: з досвіду діяльності будинку-інтернату в м. Ніжині / О. В. Гармаш, Л. О. Зая, А. І. Конончук. - С .42
Суховєєва, Н. М. Волонтерство в соціально-педагогічній діяльності / Н. М. Суховєєва. - С .48
Останіна, Н. С. Підліткові клуби: історія, стан, перспектива / Н. С. Останіна. - С .54
Грисюк, О. М. Методологічні основи формування музичної діяльності особистості / О. М. Грисюк. - С .63
Коваль, О. В. Формування музичних здібностей молодших школярів на уроках музики / О. В. Коваль. - С .68
Носко, М. О. Дидактичні основи методики формування рухів у навчанні молоді / М. О. Носко. - С .72
Ревенчук, В. В. Феномен музичного мислення та педагогічні проблеми його формування / В. В. Ревенчук. - С .77
Іващенко, С. Г. До сутності поняття "музично-педагогічна творчість" / С. Г. Іващенко. - С .82
Кочерга, О. М. Самооцінка як фактор розвитку пізнавальної активності студентів педучилища / О. М. Кочерга. - С .86
Адамів, Г. С. Комплекс необхідних особистісних характеристик пізнавальної самостійності студентів педучилища / Г. С. Адамів. - С .91
Коваленко, С. О. Різноманітні підходи в психолого-педагогічній літературі до трактування пізнавальних завдань / С. О. Коваленко. - С .95
Євсєєва, Ольга Вадимівна. Діяльнісно-орієнтовані завдання при підготовці вчителя / О. В. Євсєєва. - С .100
Забарний, О. В. Формування християнської моралі на уроках української літератури в старших класах загальноосвітньої школи / О. В. Забарний. - С .104
Колесникова, Н. О. Інтеркультурна концепція викладання іноземних мов / Н. О. Колесникова. - С .113
Котлінська, Л. Г. До проблеми визначення рівня сформованості художньої культури студентів музичних факультетів / Л. Г. Котлінська. - С .116
Падун, Н. О. До питання інтеграції загальної та професійно-технічної освіти / Н. О. Падун. - С .121
Аніщенко, В. О. Статут Гімназії вищих наук князя Безбородька / В. О. Аніщенко, О. В. Аніщенко, М. І. Супруненко. - С .128
Зайченко, Н. І. Філософсько-педагогічні аспекти лінгвістичної концепції О.О. Потебні / Н. І. Зайченко. - С .141
Таран, О. М. До питання про методологічні засади дидактики С. Русової / О. М. Таран. - С .153
Новгородський, Р. Г. Проблема соцалізації особистості в контексті педагогіки початку ХХ століття / Р. Г. Новгородський. - С .159
Барило, О. А. Вільна школа Олександра Нілла / О. А. Барило. - С .165
Бойправ, М. Д. Грот М. Я. як особистість і професіонал / М. Д. Бойправ. - С .170
Киричок, І. І. До проблеми пофесіоналізму вчителя в поглядах М. Є. Скворцова / І. І. Киричок. - С .175
Новгородська, Ю. Г. Становлення та розвиток ідеї розвивального навчання від Сократа до Сухомлинського / Ю. Г. Новгородська; Ю.Г. Новгородська. - С .179
Козлакова, Г. О. Тенденції розвитку наукових напрямів в українській педагогіці (на підставі огляду дисертацій, захищених у 1998-1999 рр.) / Г.О. Козлакова, В. Ю. Хаскін. - С .186
Турчина, І. Особливості підручника О. Кониського "Граматка або перша читанка за для початку вчення" / І. Турчина. - С .193
Даллада, Т. Г. Проблема інтонування у клавірній педагогіці ХУІІ-ХУІІІ ст. / Т. Г. Даллада. - С .197
Михаськова, М. А. Роль музично-драматичного інституту імені М. Лисенка у розвитку музичної освіти в Україні / М. А. Михаськова. - С .200
Володченко, Ж. М. Основні етапи розвитку музичної культури в Україні (до 30-х рр. ХХ ст. включно) / Ж. М. Володченко, О. Ю. Петух. - С .204
Карпова, О. О. Шопен і сучасні виконавсько-педагогічні традиції / О.О. Карпова. - С .210
Гавриленко, Т. Проблема дидактичних принципів в українській педагогіці кінця ХІХ - початку ХХ ст. / Т. Гавриленко. - С .214
Наконечна, В. М. Ідеї вільного виховання в україні кінця ХІХ-початку ХХ століття / В. М. Наконечна. - С .221
Василюк, А. В. Оцінювання знань учнів у ХХІ ст.: приіоритет не форми, а змісту (з польського досвіду) / А. В. Василюк. - С .225
Дарійчук, Л. П. Психологічні ознаки усного спілкування та необхідність їх урахування в процесі викладання іноземної мови у закладах вищої освіти / Л. П. Дарійчук. - С .230
Видолоб, Н. О. Віра і ментальність українського народу / Н. О. Видолоб. - С .235
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15


Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна; Яковець, Василь Павлович (д. ф.-м. наук, проф.); Русова, Софія Федорівна (педагог, громадський діяч ; 1856-1940) \о ней\; Грот, Микола Якович (1852-1899) \о нем\; Скворцов, М. Є. \о нем\; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 11
Ч.З.№2 (5), аб (4), фб (1), ав (1)
Свободны: Ч.З.№2 (5), аб (4), фб (1), ав (1)

371.011
В 64


    Вознюк, Ніна Миколаївна.
    Етико-педагогічні основи формування особистості [Текст] : навчальний посібник для студентів вузів / Н. М. Вознюк ; Міністерство освіти і науки України, Національний аграрний університет. - К. : Центр навчальної літератури, 2005. - 196 с. - Бібліогр.: с. 183-193. - ISBN 966-8365-88-7 : 22.00 грн.
    Зміст:
Особистісь моральна: сутніст, специфіка, онтогенез . - С .13-36
Моральна самосвідомість: Специфіка, роль у становленні особистості . - С .47-79
Шляхи підвищення педагогом ефективності соціалізуючого впливу на становлення моральної особистості . - С .97-171
ДРНТІ
ББК 74.200.53я73
РУБ 371.011
Рубрики: Морально-етичне виховання
Кл.слова (ненормовані):
мораль особистості -- моральна самооцінка


Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України; Національний аграрний університет
Примірників всього: 3
фб (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (2)

15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : науковий журнал. № 3 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2007. - 184 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 27.20 грн.
    Зміст:
Акімова, О. М. Якість педагогічних знань в процесі позааудиторної самостійної роботи студентів у контексті болонського процесу / О. М. Акімова. - С .5-7
Гончарова, О. Н. Использование программ администрирования в процессе обучения / О. Н. Гончарова. - С .7-10
Кравченко, К. В. Умови підвищення ефективності екологічної діяльності як основи формування соціально-екологічної відповідальності у старшокласників / К. В. Кравченко. - С .10-14
Лунькова, В. С. Модернізація освіти в Україні на основі інформаційно-комунікаційних технологій / В. С. Лунькова. - С .14-22
Євсєєва, Ольга Вадимівна. Морфологічні характеристики навчального завдання як дидактичної підсистеми / О. В. Євсєєва. - С .22-26
Лукашова, Н. І. Сучасні технології навчання хімії в історичному аспекті - важлива складова змісту фахової методики / Н. І. Лукашова. - С .26-31
Стрельнікова, Н. М. Формування у студентів організаторських здібностей / Н. М. Стрельнікова. - С .31-34
Фізеші, О. Й. Інформатизація освіти в системі підготовки майбутніх учителів початкових класів / О. Й. Фізеші. - С .34-37
Кириченко, І. М. Особливості організації культурно-дозвіллєвої роботи в Ніжинському державному університеті імені Миколи Гоголя / І. М. Кириченко. - С .37-41
Сватенкова, Т. І. Роль психологічного тренінгу оптимізації екзистенційних переживань у процесі особистісного зростання студентів / Т. І. Сватенкова. - С .41-44
Розлуцька, Г. Соціокультурний підхід до вивчення історії педагогіки / Г. Розлуцька. - С .44-48
Бодрих, О. О. Міжпредметні зв’язки: їх роль та використання в умовах сучасного освітнього процесу / О. О. Бодрих. - С .48-51
Дрижак, В. В. Упровадження інноваційних технологій у навчальному процесі відомчих ВУЗів / В. В. Дрижак, С. М. Єрмак. - С .51-54
Савельєва, К. Б. Інтерактивні технології навчання як засіб розвитку творчого потенціалу, професійного становлення майбутнього педагога / К. Б. Савельєва, Р. Б. Сердюкова. - С .54-57
Останіна, Н. С. Клуби для учнівської молоді як центри формування загальнолюдських цінностей сучасної особистості / Н. С. Останіна. - С .57-60
Долматова, М. П. Формування естетичного смаку студентів засобами іноземної мови / М. П. Долматова, О. М. Нечваль. - С .60-63
Погорєлова, С. М. Інноваційні підходи щодо вдосконалення виховного процесу в Харківському гуманітарно-педагогічному інституті / С. М. Погорєлова, В. А. Тетьоркіна, Л. І. Прокопенко. - С .63-67
Колодій, І. А. Інтеграція знань. Мовні інтегровані курси / І. А. Колодій. - С .67-70
Нікітіна, І. П. Дослідницька робота учнів / І. П. Нікітіна. - С .70-73
Дояр, Л. В. Інноваційні методики в удосконаленні викладання історії України в технічному ВНЗі / Л. В. Дояр. - С .73-76
Ревенчук, В. В. Педагогічна модель навчальної взаємодії викладача та студента у класі фртепіано / В. В. Ревенчук. - С .76-84
Щербініна, О. М. Формування художнього кругозору студентів у процесі фортепіанної підготовки / О. М. Щербініна. - С .84-87
Біла, Н. Л. Функції синестезії у формуванні суб’єктивного художнього образу в музиканта-виконавця / Н. Л. Біла, О. Ю. Хоменко. - С .87-90
Булавенко, С. Д. Вплив етнічних особливостей українців на формування економічної культури / С. Д. Булавенко. - С .90-93
Кирилюк, В. М. Особистісно зорієнтоване заняття у хореографії / В. М. Кирилюк. - С .93-98
Дудка, Р. А. Лекція для студентів історичних факультетів в умовах кредитно-модульної системи навчання / Р. А. Дудка. - С .98-101
Підлипська, С. Д. Формування соціально-емоційного досвіду дитини дошкільного віку в умовах ДНЗ / С. Д. Підлипська. - С .101-105
Грохольська, Н. В. Использование метода проектов во время обучения в вузе / Н. В. Грохольська. - С .105-107
Симан, С. М. Психолого-педагогічні передумови унаочнення навчання планіметрії засобами комп’ютерної графіки / С. М. Симан. - С .107-110
Мицик, Л. М. З досвіду використання методів активного навчання на лекційних заняттях з історії / Л. М. Мицик. - С .110-115
Зубко, О. М. Сучасний стан та тенденції розвитку позашкільної освіти в місті Ніжині / О. М. Зубко. - С .115-121
Каленський, А. А. Воєнні ігри як форма контролю творчого застосування знань, умінь та навичок у навчальному процесі ВВНЗ / А. А. Каленський, О. С. Корняков. - С .121-125
Нові технології навчання як засіб інтеграції вищої освіти у Болонський процес / К. В. Дубич, Н. Б. Дубова, А. В.Панасюк, Т. П.Спіріна. - С .125-129
Бірюков, П. В. Шляхи підвищення ефективності навчального процесу у вищому військовому навчальному закладі / П. В. Бірюков, В. В. Вишнівський, О. С. Мукогоренко. - С .129-133
Панченко, В. Ф. Рівень фізичного стану курсантів як критерій раціональної побудови навчально-виховного процесу у курсантів вищих військових навчальних закладів на етапі первинної військової професійної підготовки / В. Ф. Панченко, В. Б. Добровольський. - С .133-138
Система навчання на базі ПЕОМ з використанням інтегрованих інструментальних систем автоматизованого проектування / І. В. Пампуха, А. А. Репецький, О. В. Родін, П. А. Савков. - С .138-142
Федосій, О. О. Екологічна освіта та виховання сучасної молоді / О. О. Федосій. - С .142-145
Долженко, В. О. Аналіз сучасного стану виховання загальносоціальних цінностей майбутніх учителів / В. О. Долженко. - С .145-148
Долженко, М. В. Організація виховного процесу у вищих навчальних закладах України / М. В. Долженко. - С .148-151
Коваленко, В. О. Виховний потенціал курсу "Країнознавство" / В. О. Коваленко, Н. М. Жилко. - С .151-154
Мартиненко, С. Використання сучасних інформаційних технологій у процесі підготовки вчителя початкових класів / С. Мартиненко. - С .154-156
Кочерга, О. М. Діагностика діяльнісно-поведінкового компонента соціальної відповідальності майбутнього вчителя / О. М. Кочерга. - С .156-159
Новгородська, Ю. Г. Інноваційні підходи до викладання педагогічних дисциплін / Ю. Г. Новгородська. - С .159-162
Бойко, Л. П. Значення, що панує над змістом / Л. П. Бойко. - С .162-166
Борисюк, С. О. Формування ціннісно-орієнтаційної сфери старшокласників / С. О. Борисюк. - С .166-170
Падун, П. О. Модульно-рейтинговий контроль як засіб підвищення якості підготовки майбутнього спеціаліста / П. О. Падун. - С .170-173
Білоусова, Н. В. Самооцінка молодших підлітків як фактор розвитку потреби особистості у самовдосконаленні / Н. В. Білоусова. - С .173-178
Юрченко, Н. Н. Подготовка будущего учителя начальных классов к формированию аудиативных навыков у младших школьников / Н. Н. Юрченко. - С .178-180
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15


Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)



    Меллер, Й.
    Сравнения по измерениям: экспериментальная проверка модели внутренней/внешней референции [Текст] / Й. Меллер, О. Келлер // Психология обучения : Дайджест российской и зарубежной прессы. - 2002. - N№11. - С. 28-30 . - ISSN 1561-2457
ДРНТІ
ББК 88.840
Рубрики: Самооцінка


Дод.точки доступу:
Келлер, О.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




   
    Особистість і проблеми обдарованої дитини [Текст] // Завуч. - 2003. - №17/18. - С. 2-3
Кл.слова (ненормовані):
Самооцінка -- Самостійність


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




   
    Особливості розвитку підлітків : Матеріли до батьківських зборів [Текст] // Психолог. - 2003. - N34 (вересень). - С. 24-30.
ДРНТІ
ББК 88.834
Рубрики: Психологія підлітка
   Самооцінка

Кл.слова (ненормовані):
статеве дозрівання


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ПТ-1/2003/1
   Журнал

Педагогіка толерантності [Текст] : Філософія освіти. Педагогічні методики, технологии. Дайджест: Журнал для вчителів, викладачів, вихователів, організаторів освіти, батьків та юнацтва/ Київський громадський освітньовидавничий центр "Полікультурний світ". - Київ : КГОВЦ "Полікультурний світ", 1997 - . - Виходить кожного кварталу
2003р. N 1 . - Библиогр. в конце ст.
Зміст:
Береговий, Я. А. Педагогіка толерантності / Я.А. Береговий. - С.4-8.
Кл.слова: толерантне виховання, агресивність дітей
Бех, І. Д. Традиційні й сучасні цілі навчально-виховного процесу : Рекомендації Семінару-практикуму "Педагогіку толеантності в навчально-виховний процес" / І.Д. Бех. - С.26-29
Кл.слова: психологія навчання, психологія виховання
Завірюха, Л. А. Оволодіння засадами толерантності у студентському середовищі / Л.А. Завірюха. - С.76-86.
Кл.слова: самопізнання і пізнання іншого, самооцінка власного інтелекту,взаємин з іншими, рефлексія
Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)




    Завірюха, Л. А.
    Оволодіння засадами толерантності у студентському середовищі [Текст] / Л.А. Завірюха // Педагогіка толерантності : Громадський психолого-педагогічний журнал для вчителів, вихователів, науковців,організаторів освіти, бвтьків та юнацтва. - 2003. - N1. - С. 76-86.
ДРНТІ
ББК 88.840
Рубрики: Толерантність
   Самооцінка

   самопізнання

   інтелект

   спілкування

   студенти

   Рефлексія

Кл.слова (ненормовані):
пізнання іншого -- самооцінка власного інтелекту -- бар’єри у спілкуванні та вміння їх подолати


Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)


Шифр: ПГ/2004/11(червень)
   Газета

Психологічна газета [Текст] : ТОВ "Мікрос-СВС" за сприяння Інституту психології ім.Г.С.Костюка. - К. : СПДФО Главник О. П., 2004 - . - Виходить двічі на місяць
2004р. N 11(червень)
Зміст:
Борисова, Л. М. Психологія на кожен день: Конспекти занять / Л.М. Борисова. - С.2-31
Кл.слова: самооцінка, товаристськість, щастя
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Борисова, Л. М.
    Психологія на кожен день: Конспекти занять [Текст] / Л.М. Борисова // Психологічна газета : ТОВ "Мікрос-СВС" за сприяння Інституту психології ім.Г.С.Костюка. - 2004. - N11(червень). - С. 2-31
ДРНТІ
ББК 88.840
Рубрики: Шкільний психолог
   Молодший підліток

Кл.слова (ненормовані):
самооцінка -- товаристськість -- щастя


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ОД1/2004/8
   Журнал

Обдарована дитина [Текст] : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - К. : СОЦИС. - Виходит раз на два місяця
2004р. N 8
Зміст:
Кульчицька, О. І. Соціальне середовище у розвитку обдарованості / О. І. Кульчицька. - С.2-9.
Чудновский, В. Э. Как учитель должен ставиться к одаренности / В. Э. Чудновский, В. С. Юркевич. - С.10-16.
Петрасинський, З. Почуття неповноцінності і почуття власної значущості / З. Петрасинський. - С.28-30.
Кл.слова: особистість, самооцінка
Диагностика и коррекция внимания. - С.31-41.
Тесты для исследования интеллекта и мотивов профессионального выбора / Гагин Ю.А., Соловьева Е. А., Бусыгина И. Н., Рабоненко Т. Н. - С.42-60.
Кл.слова: мышление, запоминание
Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)




    Петрасинський, З.
    Почуття неповноцінності і почуття власної значущості [Текст] / З. Петрасинський // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - 2004. - N8. - С. 28-30.
ДРНТІ
ББК 88.37
Рубрики: психологія особистості
   Самооцінка

Кл.слова (ненормовані):
особистість -- самооцінка


Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)




    Савина, Е. А.
    Проективный сказочный тест и его возможности в исследовании личности ребенка [Текст] / Е. А. Савина, К. Колакоглоу // Вопросы психологии : Научный журнал. - 2004. - N6. - С. 34-43. . - ISSN 0042-8841
ДРНТІ
ББК 88.8
Рубрики: несвідоме
   дитяча психологія

   тести

   емоції дитини

   Агресивність

   Депресія

   Потреби

   Самооцінка

   стосунки дітей і батьків

Кл.слова (ненормовані):
бессознательное -- эмоции ребенка (агрессия, депрессия) -- потребности ребенка, самооценка,моральность, отношения с родителями


Дод.точки доступу:
Колакоглоу, К.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




   
    Психологические особенности детей, страдающих острым лимфобластным лейкозом [Текст] / И. В. Равич-Щербо, А.Г. Румянцев, И.Г. Киян, Г.Н. Махаддинова, С. В. Гавриш // Вопросы психологии : Научный журнал. - 2004. - N6. - С. 84-92. . - ISSN 0042-8841
ДРНТІ
ББК 88.8
Рубрики: дитяча психологія
   міжособистісні стосунки

   хворі діти

   Самооцінка

Кл.слова (ненормовані):
межличностное общение -- самооценка детей -- родительское воспитание


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Штукатурова, Д.
    Особливості самооцінювання людей з особливими потребами [Текст] / Д. Штукатурова // Психолог. - 2005. - N11(березень). - С. 26-31.
ДРНТІ
ББК 88.5
Рубрики: Самооцінка
   Інваліди

   Діти-інваліди

   Студенти з обмеженими можливостями

   психічні розлади у дітей

Кл.слова (ненормовані):
інваліди -- психічні розлади -- студенти-інваліди


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Гуменюк, О.
    Структурно-функціональна модель глобальної Я-концепції в науковому підході Роберта Бернса:складові психологічної самоорганізації у сфері самосвідомості людини [Текст] / О. Гуменюк // Психолог. - 2005. - N13(квітень). - С. 3-8
ДРНТІ
ББК 88.37

Кл.слова (ненормовані):
самооцінка -- когніктивні характеристики


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: П2/2005/15(квітень)
   Газета

Психолог. Шкільний світ [Текст]/ Всеукраїнська газета для психологів, учителів, соціальних педагогів. - К. : Шкільний світ, 2001 - . - Виходить щотижня
2005р. N 15(квітень)
Зміст:
Васьківська, С. Поради консультанту : Принципи надання психологічної допомоги особистості / С. Васьківська. - С.3-4.
Кл.слова: консультування
Дмітрієва, В. Технологія психологічного супроводу інноваційного закладу : Модель діяльності шкільного психолога / В. Дмітрієва. - С.4-8.
Кудрявцева, Ю. Уроки психології в молодшій школі : Цикл занять для учнів 3-4-го класу / Ю. Кудрявцева. - С.9-14.
Ворнюк, І. Дослідження конструктивного мислення школярів / І. Ворнюк, А. Морев. - С.15-21.
Кл.слова: юнацький вік
Перепада, О. Тренінг розвитку профорієнтаційних знань старшокласників : Профорієнтація / О. Перепада. - С.22-26.
Кл.слова: профорієнтаційні ігри
Луткіна, М. Тест "Телевізор" : Експрес-діагностика короткочасної зорової пам’яті дошкільників / М. Луткіна, Е. Лютова. - С.27-28.
Носков, В. Діагностики міжособистісних взаємин Т. Лірі :Психодіагностика / В. Носков. - С.29-32.
Кл.слова: самооцінка, опитувальник
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Носков, В.
    Діагностики міжособистісних взаємин Т. Лірі :Психодіагностика [Текст] / В. Носков // Психолог. - 2005. - N15(квітень). - С. 29-32.
ДРНТІ
ББК 88.4
Рубрики: психодіагностика
   міжособистісні стосунки

   Самооцінка

   опитувальник

Кл.слова (ненормовані):
самооцінка -- опитувальник


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)