Л 73 Локалова, Н. П. Связь когнитивно-эмоционального развития со становлением позитивных личностных характеристик старших дошкольников / Н. П. Локалова, Л. И. Никонова> // Вопр. психологии : науч. журн. - 2012. - № 4. - С. 13-23 : табл. - Библиогр.: 43 назв. . - ISSN 0042-8841 Рубрики: Вікова психологія--дошкільники Кл.слова (ненормовані): психологічна готовність до школи -- когнітивний розвиток -- системна диференціація -- інтелектуально-емоційний розвиток -- особистісний розвиток -- вікова психологія -- старші дошкільники Анотація: Наведено емпіричні дані про вплив когнітивно-емоційного розвитку старших дошкільників на розкриття їхнього інтелектуального потенціалу і становлення особистісних особливостей (характеру домінуючої мотивації, суб'єктивної особистісно-смислової значимості школи і особистості вчителя). Показано, що в умовах цілеспрямованого розвитку когнітивних процесів на тлі позитивного емоційного стану діти експериментальної групи, значно більше просунулися в інтелектуальному і особистісному розвитку, що дозволяє оцінити їх психологічну готовність до шкільного навчання як більш високу. Дод.точки доступу: Никонова, Л. И. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
К 56 Коваленко, Оксана. Закономірності та принципи навчання здібних і обдарованих учнів початкової школи / О. Коваленко> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 10. - С. 34-38 : рис. - Бібліогр.: 10 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Початкова школа--обдаровані діти Кл.слова (ненормовані): модель обдарованості -- мотивація -- креативність -- середній рівень здібностей -- когнітивний розвиток -- творчий розвиток -- афективний розвиток -- оптимальність організаційно-педагогічної сфери -- обдаровані учні -- молодші школярі Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
К 57 Воронин , Н. А. Когнитивное развитие детей с опухолями головного мозга [Текст] / Н. А. Воронин , Ю. А. Бурдукова, Л. Н. Гнитеева> // Вопросы психологии : Научный журнал. - 2013. - N 6. - С. 24-37. . - ISSN 0042-8841 Рубрики: Когнітивна психологія Вікова і педагогічна психологія Кл.слова (ненормовані): нейроонкологічне захворювання -- когнітивний розвиток -- опухолі головного мозку Дод.точки доступу: Бурдукова, Ю. А.; Гнитеева, Л. Н. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Л 73 Локалова, Наталья Петровна. Влияние когнитивного развития на формирование внутреннего мотива учебной деятельности / Н. П. Локалова, А. М. Дрегнина> // Вопр. психологии : науч. журн. - 2014. - № 5. - С. 15-33 : табл., рис. - Библиогр.: 32 назв. . - ISSN 0042-8841 Рубрики: Мотивація навчальної діяльності учнів Кл.слова (ненормовані): когнітивний розвиток -- інтелектуальний розвиток -- особистісний розвиток -- навчальні мотиви -- внутрішні мотиви -- пізнавальні мотиви -- навчальна діяльність -- навчальна мотивація -- мотиваційна сфера -- інтелектуальна сфера Анотація: Розглянуто проблему формування навчальної мотивації в учнів 7-10 кл. Представлено результати емпіричного дослідження впливу когнітивного (психологічного) розвитку школярів на формування їх внутрішніх мотивів до навчання. Дод.точки доступу: Дрегнина, Алла Михайловна Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
К 43 Кириленко, Світлана. Поліфункціональний урок у системі STEM-освіти: теоретико-методологічні та методичні сегменти [Текст] / С. Кириленко, О. Кіян> // Рідна школа : Щомісячний науково-педагогічний жупнал. - 2016. - N 4. - С. 50-54. Рубрики: Освіта--інновації Кл.слова (ненормовані): дивергентність -- конвергентність -- когнітивний розвиток -- критичне мислення -- STEM-освіта Дод.точки доступу: Кіян, Ольга Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Рубанець, Олександра. Когнітивні технології у вищій освіті [Текст] / О. Рубанець> // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2017. - N 4. - С. 28-34. Рубрики: Вища освіта--когнітивні технології Кл.слова (ненормовані): когнітивний розвиток -- когнітивні процеси Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 84 Прохоренко, Л. Психокорекція мотивації дітей із когнітивними порушеннями [Текст] / Л. Прохоренко> // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2019. - № 2. - С. 75–85. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 2312-2781
Кл.слова (ненормовані): навчальна мотивація -- когнітивні порушення -- мотиваційна оцінка -- проблемні ситуації -- ситуація успіху -- мотивація досягнення -- когнітивний розвиток -- навчальна діяльність -- мотиваційні установки -- молодший шкільний вік Анотація: Досліджено питання навчальної мотивації дітей як засобу досягнення результативності навчально-виховного процесу. Доведено, що розгортання навчально-виховного процесу має досягатися шляхом формування внутрішньої мотивації навчання з молодшого шкільного віку. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б 90 Бужинецька, К. Психологічні бар’єри в навчанні дітей із затримкою психічного розвитку [Текст] / К. Бужинецька> // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2019. - № 3. - С. 35–43. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 2312-2781
Кл.слова (ненормовані): психологічні бар’єри -- діти із затримкою психічного розвитку -- молодші школярі -- ЗПР -- корекційна робота -- розвивальна робота -- когнітивні процеси -- когнітивний розвиток -- навчальна діяльність -- пізнавальна діяльність -- конструктивні уявлення Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |