158.9(075.3)
Р31


   
    Ребенок и семья [Текст] : Хрестоматия: Учеб. пособие по детской и возрастной психологии / Ред.-сост. Д. Я. Райгородский. - Самара : Издательский Дом "БАХРАХ-М", 2002. - 736 с. - (Психология семейных отношений). - ISBN 5-94648-012-X (в пер.) : 31.00 грн.
    Зміст:
РЕБЕНОК ОТ РОЖДЕНИЯ ДО ДВЕНАДЦАТИ ЛЕТ
Субботский, Е. В. Как рождается личность / К. Флэйк-Хобсон, Б. Е. Робинсон, П. Скин; Р. Бернс; Ф. Тайсон, Р. Л. Тайсон; Э. Эриксон; Е. Черепанова. - С .3-22, 99-111, 183-195, 263-272
Флэйк-Хобсон, К. Физическое и умственное развитие / Р. Бернс; Ф. Тайсон, Р. Л. Тайсон; Э. Эриксон; Е. Черепанова; А. Баркан. - С .39-98, 112-182, 196-262, 273-342
САМОСОЗНАНИЕ РЕБЕНКА
Бернс, Р. Я-концепция и индивидуальное развитие / Ф. Тайсон, Р. Л. Тайсон; Э. Эриксон; Е. Черепанова; А. Баркан. - С .343-398
Тайсон, Ф. Половое развитие: девочки / И. Раненбург, П. Поппер; Д. Креч, Р. Кратчфилд, Н. Ливсон. - С .409-431
Тайсон, Ф. Половое развитие: мальчики / Э. Эриксон; Е. Черепанова; А. Баркан. - С .432-454
ИГРА
Ершова, Г. Г. Игра как культурный феномен / Е.И. Николаева; Г. Фигдор. - С .455-493
Раненбург, И. Игра / И. Раненбург, П. Поппер; Д. Креч, Р. Кратчфилд, Н. Ливсон. - С .494-504
Эриксон, Э. Забавы и заботы / Е. Черепанова; А. Баркан. - С .516-532
НАКАЗАНИЕ
Каган, В. Е. Тоталитарное сознание и ребенок: Семейное воспитание / А. Фромм. - С .533-546
Николаева, Е. И. Тоталитаризм в семье / Г. Фигдор. - С .547-554
Раненбург, И. Поощрение и наказание / Д. Креч, Р. Кратчфилд, Н. Ливсон. - С .555-564
Черепанова, Е. Насилие рождает монстров / А. Баркан. - С .565-574
ОТКЛОНЯЮЩЕЕСЯ ПОВЕДЕНИЕ ДЕТЕЙ
Зимбардо, Ф. Застенчивые дети / Ф. Зимбардо. - С .575-584
Фромм, А. Воровство / А. Фромм. - С .585-587
Фигдор, Г. Детская агрессивность / Г. Фигдор. - С .588-597
Креч, Д. Нравственность Агрессия. Справедливость / Д. Креч, Р. Кратчфилд, Н. Ливсон. - С .598-622
Баркан, А. Кризис ребенка 3-х лет / А. Баркан. - С .623-729
ДРНТІ
ББК 88.8я73
РУБ 158.9(075.3)
Рубрики: Личность--ребенок
   Способности

   Речь--развитие

   Страх

   Агресія

   Новорожденный

   Дошкільники

   Детский сад

   Левша (псих.)

   Школьник--кризис--обучение

   Познание

   Игры

   Кризис (психол.)

   Самосознание--ребенок

   Я - теория (психол.)

   Нарциссизм (псих.)

   Подростки--трудности

   Родители и дети--отношения

   Наказание

   Застенчивость

   Аутизм

   Нервный ребенок (псих.)

   Гиперактивность (псих.)

   Ложь детская (псих.)

   Вредные привычки

   Воровство детское (псих.)

Кл.слова (ненормовані):
статевий розвиток дівчинки -- вікова психологія -- хрестоматія з психології


Дод.точки доступу:
Райгородский, Даниил Яковлевич \ред.-сост.\
Примірників всього: 5
Ч.З.№2 (2), фб (1), пед. (1), ав (1)
Свободны: Ч.З.№2 (2), фб (1), пед. (1), ав (1)

156(075.3)
В 64


   
    Возрастная психология [Текст] : конспект лекций / сост. М. В. Оленникова. - М. : АСТ ; СПб. : Сова, 2006. - 126 с. - ISBN 5-17-026813-0 : 15.00 грн.
ДРНТІ
ББК 88.374я73
РУБ 156(075.3)
Рубрики: Психологія--підручники та посібники для ВНЗ--вікова психологія
   Дошкільний вік--психологія

Кл.слова (ненормовані):
старческий возраст -- взрослый человек -- старшеклассник -- подросток -- вікова психологія -- ранний возраст -- младший школьник


Дод.точки доступу:
Оленникова, М. В. \сост.\
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)



    Ушакова, Е.
    И взрослые бывают "трудными" [Текст] / Е. Ушакова // Директор школы : Научно-методический журнал для руководителей учебных заведений и органов образования. - 2002. - N7. - С. 92-94 . - ISSN 1562-1308
ДРНТІ
ББК 88.384
Рубрики: Психологія--вікова психологія
Кл.слова (ненормовані):
вікова психологія


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ПГ/2004/8 (квітень)
   Газета

Психологічна газета [Текст] : ТОВ "Мікрос-СВС" за сприяння Інституту психології ім.Г.С.Костюка. - К. : СПДФО Главник О. П., 2004 - . - Виходить двічі на місяць
2004р. N 8 (квітень)
Зміст:
Подоляк, Л. Г. Психологу-початківцю / Л.Г. Подоляк. - С.4-17
Кл.слова: вікова психологія
Перспективи психологічної герменевтики. - С.19-22
Коростіль, М. Батьківська сім’я як важливий чинник гендерної соціалізації дитини / М. Коростіль. - С.30-31.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Подоляк, Л. Г.
    Психологу-початківцю [Текст] / Л.Г. Подоляк // Психологічна газета : ТОВ "Мікрос-СВС" за сприяння Інституту психології ім.Г.С.Костюка. - 2004. - N8 (квітень). - С. 4-17
ДРНТІ
ББК 88.374
Рубрики: Психічний розвиток дитини
Кл.слова (ненормовані):
вікова психологія


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Колесникова, Н. И.
    Половозрастные различия в понимании ментальных феноменов в разные периоды взрослости / Н. И. Колесникова // Психол. журн. - 2012. - Т. 33, № 3. - С. 64-75. - Бібліогр.: 20 назв. . - ISSN 0205-9592
ББК 88.374
Рубрики: Психологія--вікова психологія--статевовікові відмінності
   Психологія розвитку--статевовікові відмінності

Кл.слова (ненормовані):
розуміння -- модель психічного -- емоційний інтелект -- обман -- читання психічного -- макіавелізм -- дорослість -- психологія -- вікова психологія -- статевовікові відмінності
Анотація: Досліджуються складові моделі психічного (розуміння обману, емоцій, базових ментальних станів) та їх співвідношення зі здатністю до маніпулятивної поведінки в трьох вікових групах: 17-22, 25-30 та 35-45 років (всього 150 людей). Виявлені якісні зміни в розумінні психічного статусу Другого і виявлена нерівномірність розвитку різноманітних складових моделі психічного в період дорослості. Показники, пов'язані з розумінням емоцій, найбільшою мірою пов'язані зі статевою приналежністю. Суб'єкти, які демонструють розуміючу поведінку, мають більш високі показники по складовим моделі психічного у порівнянні з тими, хто виявляє маніпулятивну поведінку. Гетерохронія розвитку різноманітних складових моделі психічного дозволяє концептуалізувати зміни розуміння світу дорослим.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


88.374
Л 73


    Локалова, Н. П.
    Связь когнитивно-эмоционального развития со становлением позитивных личностных характеристик старших дошкольников / Н. П. Локалова, Л. И. Никонова // Вопр. психологии : науч. журн. - 2012. - № 4. - С. 13-23 : табл. - Библиогр.: 43 назв. . - ISSN 0042-8841
ББК 88.374
Рубрики: Вікова психологія--дошкільники
Кл.слова (ненормовані):
психологічна готовність до школи -- когнітивний розвиток -- системна диференціація -- інтелектуально-емоційний розвиток -- особистісний розвиток -- вікова психологія -- старші дошкільники
Анотація: Наведено емпіричні дані про вплив когнітивно-емоційного розвитку старших дошкільників на розкриття їхнього інтелектуального потенціалу і становлення особистісних особливостей (характеру домінуючої мотивації, суб'єктивної особистісно-смислової значимості школи і особистості вчителя). Показано, що в умовах цілеспрямованого розвитку когнітивних процесів на тлі позитивного емоційного стану діти експериментальної групи, значно більше просунулися в інтелектуальному і особистісному розвитку, що дозволяє оцінити їх психологічну готовність до шкільного навчання як більш високу.


Дод.точки доступу:
Никонова, Л. И.

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)




    Смирнова, Е. О.
    Психологическая экспертиза художественных произведений для детей [Текст] / Е. О. Смирнова, М. В. Соколова // Вопр. психологии : науч. журн. - 2012. - № 6. - С. 3-10. - Библиогр.: 9 назв. . - ISSN 0042-8841
ББК 88.8
Рубрики: Психологічна експертиза--художні твори--дошкільний вік
   Кафедра психології

Кл.слова (ненормовані):
психологічна експертиза -- художні твори -- дошкільний вік -- вікова адресація -- когнітивний аспект твору -- емоційний аспект твору -- поведінковий аспект твору -- етичні критерії -- естетичні критерії -- вікова психологія
Анотація: Обосновывается необходимость психологической экспертизы художественных произведений (детской литературы и мультфильмов для детей). Подчеркивается важность определения точного возрастного адресата произведения в дошкольном детстве. В качестве ключевых блоков экспертизы предлагаются когнитивный, эмоциональный и поведенческий аспекты произведения.
Обгрунтовується необхідність психологічної експертизи художніх творів (дитячої літератури та мультфільмів для дітей). Підкреслюється важливість визначення точного вікового адресата твору в дошкільному віці. В якості ключових блоків експертизи пропонуються когнітивний, емоційний і поведінковий аспекти твору.


Дод.точки доступу:
Соколова, М. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Матвеева, Е. Ю.
    Особенности функций программирования и контроля у учеников первого класса [Текст] / Е. Ю. Матвеева, А. А. Корнеев // Вопр. психологии : науч. журн. - 2012. - № 6. - С. 10-19. - Библиогр.: 42 назв. . - ISSN 0042-8841
ББК 88
Рубрики: Програмування--контроль--нейропсихологія
   Нейропсихологія

   Керуючі функції--емпіричне дослідження--початкові класи

   Кафедра психології

Кл.слова (ненормовані):
програмування -- контроль -- нейропсихологія -- керуючі функції -- емпіричне дослідження -- початкові класи -- довільна регуляція уваги -- вікова психологія
Анотація: Представлены результаты анализа особенностей функций программирования и контроля внимания у первоклассников, обучающихся в общеобразовательной массовой школе. Для оценки этих функций использовалась модификация компьютерной методики Dots, разработанной А. Даймонд.
Представлені результати аналізу особливостей функцій програмування і контролю уваги у першокласників, які навчаються в загальноосвітній масовій школі. Для оцінки цих функцій використовувалась модифікація комп'ютерної методики Dots, розробленої А. Даймонд.


Дод.точки доступу:
Корнеев, А. А.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


88.37
Х 21


    Харламенкова, Н. Е.
    Научные основания и теоретико-эмпирическое переосмысление принципа детерминизма в субъектно-деятельностном подходе / Н. Е. Харламенкова // Психол. журн. - 2013. - Т. 34, № 2. - С. 17-28. - Библиогр.: 16 назв. . - ISSN 0205-9592
ББК 88.37 + 88.374
Рубрики: Психологія--психологія особистості--вікова психологія
Кл.слова (ненормовані):
психологія особистості -- вікова психологія -- суб’єктно-діяльнісний підхід -- детермінізм -- психологічна безпека -- проблема психологічної безпеки
Анотація: На матеріалі наукових досліджень розглядаються проблеми психологічної безпеки особистості різних вікових категорій.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)




    Максименко, С. Д.
    Психічні механізми самореалізації особистості в медіапросторі / С. Д. Максименко // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2013. - № 2. - С. 14-17. . - ISSN 2304-0629
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Особистість--самореалізація--медіапростір--Україна
   Медіаосвіта--актуальні питання--Україна

Кл.слова (ненормовані):
медіаосвіта -- он-лайн -- ризики -- безпека дитини -- саморозвиток -- віртуальний простір -- вікова психологія
Анотація: Розкрито психічні механізми самореалізації особистості в медіапросторі з урахуванням віку дитини, а також психічні механізми привабливості інтернет-простору в дошкільному віці, у молодших школярів, в ранньому підлітковому й старшому підлітковому віці. Запропоновано рекомендації з підвищення безпеки дитини в інтернеті.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


88.37
З-49


    Зелинская, Т. Н.
    Психологические особенности развития личностной амбивалентности в юношеском возрасте / Т. Н. Зелинская // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2013. - № 2. - С. 200-211. - Библиогр.: 18 назв. . - ISSN 2073-8528
ББК 88.37
Рубрики: Особистість--особистісна амбивалентність
Кл.слова (ненормовані):
особистісна амбівалентність -- особистість -- вікова психологія -- юнацький вік
Анотація: Розкрито теоретико-методологічні основи вивчення особистісної амбівалентності. Досліджено вікову динаміку, виявлено закономірності розвитку особистісної амбівалентності у старшому юнацькому віці.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74
З-99


    Зязюн, Іван.
    Історичні витоки психологічної педагогіки / І. Зязюн // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 11. - С. 3-12. - Бібліогр.: 39 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74
Рубрики: Психологічна педагогіка--історія
Кл.слова (ненормовані):
вікова психологія -- педагогічна психологія -- психологічна педагогіка -- суб’єкти педагогічної дії


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


88.840
Р 25


    Ратанова, Тамара Анатольевна.
    Возрастные особенности дифференцированности и интегрированности когнитивных структур у школьников / Т. А. Ратанова // Вопр. психологии : науч. журн. - 2014. - № 2. - С. 34-41. - Библиогр.: 13 назв. . - ISSN 0042-8841
ББК 88.840
Рубрики: Інтелект--дослідження--школярі
Кл.слова (ненормовані):
диференційованість -- інтегрованість -- диференціація -- інтеграція -- когнітивні структури -- семантичні підструктури -- перцептивні підструктури -- вікова психологія -- школярі
Анотація: Розглядаються вікові особливості і динаміка процесів диференційованості та інтегрованості когнітивних структур у школярів молодшого шкільного, молодшого і старшого підліткового віку. Досліджено внутрішні взаємозв’язки інтелектуальних показників і часу диференціювання (сенсорного, перцептивного, тотожності-відмінності, семантичного), а також між ними.


Є примірники у відділах:
Прим. 1 (вільний)


156(075.3)
Д 79


    Дубініна, Катерина Віталіївна.
    Вікова психологія [Текст] : навчально-методичний посібник для самостійної роботи студентів / К. В. Дубініна ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова, Факультет педагогіки і психології, Кафедра психології і педагогіки. - К. : СЛОВО, 2017. - 175, [1] с. : табл. - Літ: с. 175. - ISBN 978-966-194-264-5 : 68.00 грн.
УДК
ББК 88.374я73
РУБ 156(075.3)
Рубрики: Вікова психологія--підручники та посібники для ВНЗ
   Психологія розвитку

   Психічний розвиток

   Дитяча психологія

   Психологія школяра

   Психологія дорослої людини

   Кафедра загальної та практичної психології

   Кафедра психології

   
Кл.слова (ненормовані):
початкова освіта -- практична психологія -- здоров’я людини -- самопідготовка -- психологія розвитку -- вікова психологія -- дитяча психологія -- психологія дітей шкільного віку -- психологія дорослих -- практичні задачі з вікової психології
Анотація: Навчально-методичний посібник призначений для самостійного оволодіння навчальним курсом "Психології розвитку та вікова психологія". Система завдань передбачає розкриття ключових понять кожної теми, містить формалізовану структуру головних логіко-психологічних елементів, включає розгортання смислових та змістовних блоків у запитаннях, альтернативно-тестових завданнях.


Дод.точки доступу:
Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова; Факультет педагогіки і психології. Кафедра психології і педагогіки
Примірників всього: 1
Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

159.922.6
М 33


    Матвійчук, О.
    Покоління X, Y, Z – чому ми різні та як порозумітися одне з одним / Оксана Матвійчук // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 8. - С. 32–37. - Зміст: Покоління X: діти з ключем на шиї ; Покоління Y: "все й одразу" ; Покоління Z: "якщо є Google, то я всесильний" ; Як усім порозумітися?
УДК
Рубрики: Вікова психологія--покоління X, Y, Z
   Заклади дошкільної освіти--вихователь-методист

Кл.слова (ненормовані):
вікова психологія -- покоління X -- покоління Y -- покоління Z -- психологічні особливості -- характеристики -- особливості навчання -- порозуміння -- вихователь-методист
Анотація: У статті для вихователя-методиста подано інформацію про психологічні особливості різних поколінь педагогів і батьків для вибору форми організації методичної роботи з педагогами та взаємодії з батьками вихованців.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)