Р31 Ребенок и семья [Текст] : Хрестоматия: Учеб. пособие по детской и возрастной психологии / Ред.-сост. Д. Я. Райгородский. - Самара : Издательский Дом "БАХРАХ-М", 2002. - 736 с. - (Психология семейных отношений). - ISBN 5-94648-012-X (в пер.) : 31.00 грн. Зміст: РЕБЕНОК ОТ РОЖДЕНИЯ ДО ДВЕНАДЦАТИ ЛЕТ Субботский, Е. В. Как рождается личность / К. Флэйк-Хобсон, Б. Е. Робинсон, П. Скин; Р. Бернс; Ф. Тайсон, Р. Л. Тайсон; Э. Эриксон; Е. Черепанова. - С .3-22, 99-111, 183-195, 263-272 Флэйк-Хобсон, К. Физическое и умственное развитие / Р. Бернс; Ф. Тайсон, Р. Л. Тайсон; Э. Эриксон; Е. Черепанова; А. Баркан. - С .39-98, 112-182, 196-262, 273-342 САМОСОЗНАНИЕ РЕБЕНКА Бернс, Р. Я-концепция и индивидуальное развитие / Ф. Тайсон, Р. Л. Тайсон; Э. Эриксон; Е. Черепанова; А. Баркан. - С .343-398 Тайсон, Ф. Половое развитие: девочки / И. Раненбург, П. Поппер; Д. Креч, Р. Кратчфилд, Н. Ливсон. - С .409-431 Тайсон, Ф. Половое развитие: мальчики / Э. Эриксон; Е. Черепанова; А. Баркан. - С .432-454 ИГРА Ершова, Г. Г. Игра как культурный феномен / Е.И. Николаева; Г. Фигдор. - С .455-493 Раненбург, И. Игра / И. Раненбург, П. Поппер; Д. Креч, Р. Кратчфилд, Н. Ливсон. - С .494-504 Эриксон, Э. Забавы и заботы / Е. Черепанова; А. Баркан. - С .516-532 НАКАЗАНИЕ Каган, В. Е. Тоталитарное сознание и ребенок: Семейное воспитание / А. Фромм. - С .533-546 Николаева, Е. И. Тоталитаризм в семье / Г. Фигдор. - С .547-554 Раненбург, И. Поощрение и наказание / Д. Креч, Р. Кратчфилд, Н. Ливсон. - С .555-564 Черепанова, Е. Насилие рождает монстров / А. Баркан. - С .565-574 ОТКЛОНЯЮЩЕЕСЯ ПОВЕДЕНИЕ ДЕТЕЙ Зимбардо, Ф. Застенчивые дети / Ф. Зимбардо. - С .575-584 Фромм, А. Воровство / А. Фромм. - С .585-587 Фигдор, Г. Детская агрессивность / Г. Фигдор. - С .588-597 Креч, Д. Нравственность Агрессия. Справедливость / Д. Креч, Р. Кратчфилд, Н. Ливсон. - С .598-622 Баркан, А. Кризис ребенка 3-х лет / А. Баркан. - С .623-729
РУБ 158.9(075.3) Рубрики: Личность--ребенок Способности Речь--развитие Страх Агресія Новорожденный Дошкільники Детский сад Левша (псих.) Школьник--кризис--обучение Познание Игры Кризис (психол.) Самосознание--ребенок Я - теория (психол.) Нарциссизм (псих.) Подростки--трудности Родители и дети--отношения Наказание Застенчивость Аутизм Нервный ребенок (псих.) Гиперактивность (псих.) Ложь детская (псих.) Вредные привычки Воровство детское (псих.) Кл.слова (ненормовані): статевий розвиток дівчинки -- вікова психологія -- хрестоматія з психології Дод.точки доступу: Райгородский, Даниил Яковлевич \ред.-сост.\ Примірників всього: 5 Ч.З.№2 (2), фб (1), пед. (1), ав (1) Свободны: Ч.З.№2 (2), фб (1), пед. (1), ав (1) |
В 64 Возрастная психология [Текст] : конспект лекций / сост. М. В. Оленникова. - М. : АСТ ; СПб. : Сова, 2006. - 126 с. - ISBN 5-17-026813-0 : 15.00 грн.
РУБ 156(075.3) Рубрики: Психологія--підручники та посібники для ВНЗ--вікова психологія Дошкільний вік--психологія Кл.слова (ненормовані): старческий возраст -- взрослый человек -- старшеклассник -- подросток -- вікова психологія -- ранний возраст -- младший школьник Дод.точки доступу: Оленникова, М. В. \сост.\ Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
Ушакова, Е. И взрослые бывают "трудными" [Текст] / Е. Ушакова> // Директор школы : Научно-методический журнал для руководителей учебных заведений и органов образования. - 2002. - N7. - С. 92-94 . - ISSN 1562-1308
Рубрики: Психологія--вікова психологія Кл.слова (ненормовані): вікова психологія Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПГ/2004/8 (квітень) Газета 2004р. N 8 (квітень) Подоляк, Л. Г. Психологу-початківцю / Л.Г. Подоляк. - С.4-17 Кл.слова: вікова психологія Перспективи психологічної герменевтики. - С.19-22 Коростіль, М. Батьківська сім’я як важливий чинник гендерної соціалізації дитини / М. Коростіль. - С.30-31. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Подоляк, Л. Г. Психологу-початківцю [Текст] / Л.Г. Подоляк> // Психологічна газета : ТОВ "Мікрос-СВС" за сприяння Інституту психології ім.Г.С.Костюка. - 2004. - N8 (квітень). - С. 4-17
Рубрики: Психічний розвиток дитини Кл.слова (ненормовані): вікова психологія Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Колесникова, Н. И. Половозрастные различия в понимании ментальных феноменов в разные периоды взрослости / Н. И. Колесникова> // Психол. журн. - 2012. - Т. 33, № 3. - С. 64-75. - Бібліогр.: 20 назв. . - ISSN 0205-9592 Рубрики: Психологія--вікова психологія--статевовікові відмінності Психологія розвитку--статевовікові відмінності Кл.слова (ненормовані): розуміння -- модель психічного -- емоційний інтелект -- обман -- читання психічного -- макіавелізм -- дорослість -- психологія -- вікова психологія -- статевовікові відмінності Анотація: Досліджуються складові моделі психічного (розуміння обману, емоцій, базових ментальних станів) та їх співвідношення зі здатністю до маніпулятивної поведінки в трьох вікових групах: 17-22, 25-30 та 35-45 років (всього 150 людей). Виявлені якісні зміни в розумінні психічного статусу Другого і виявлена нерівномірність розвитку різноманітних складових моделі психічного в період дорослості. Показники, пов'язані з розумінням емоцій, найбільшою мірою пов'язані зі статевою приналежністю. Суб'єкти, які демонструють розуміючу поведінку, мають більш високі показники по складовим моделі психічного у порівнянні з тими, хто виявляє маніпулятивну поведінку. Гетерохронія розвитку різноманітних складових моделі психічного дозволяє концептуалізувати зміни розуміння світу дорослим. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Л 73 Локалова, Н. П. Связь когнитивно-эмоционального развития со становлением позитивных личностных характеристик старших дошкольников / Н. П. Локалова, Л. И. Никонова> // Вопр. психологии : науч. журн. - 2012. - № 4. - С. 13-23 : табл. - Библиогр.: 43 назв. . - ISSN 0042-8841 Рубрики: Вікова психологія--дошкільники Кл.слова (ненормовані): психологічна готовність до школи -- когнітивний розвиток -- системна диференціація -- інтелектуально-емоційний розвиток -- особистісний розвиток -- вікова психологія -- старші дошкільники Анотація: Наведено емпіричні дані про вплив когнітивно-емоційного розвитку старших дошкільників на розкриття їхнього інтелектуального потенціалу і становлення особистісних особливостей (характеру домінуючої мотивації, суб'єктивної особистісно-смислової значимості школи і особистості вчителя). Показано, що в умовах цілеспрямованого розвитку когнітивних процесів на тлі позитивного емоційного стану діти експериментальної групи, значно більше просунулися в інтелектуальному і особистісному розвитку, що дозволяє оцінити їх психологічну готовність до шкільного навчання як більш високу. Дод.точки доступу: Никонова, Л. И. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Смирнова, Е. О. Психологическая экспертиза художественных произведений для детей [Текст] / Е. О. Смирнова, М. В. Соколова> // Вопр. психологии : науч. журн. - 2012. - № 6. - С. 3-10. - Библиогр.: 9 назв. . - ISSN 0042-8841 Рубрики: Психологічна експертиза--художні твори--дошкільний вік Кафедра психології Кл.слова (ненормовані): психологічна експертиза -- художні твори -- дошкільний вік -- вікова адресація -- когнітивний аспект твору -- емоційний аспект твору -- поведінковий аспект твору -- етичні критерії -- естетичні критерії -- вікова психологія Анотація: Обосновывается необходимость психологической экспертизы художественных произведений (детской литературы и мультфильмов для детей). Подчеркивается важность определения точного возрастного адресата произведения в дошкольном детстве. В качестве ключевых блоков экспертизы предлагаются когнитивный, эмоциональный и поведенческий аспекты произведения. Обгрунтовується необхідність психологічної експертизи художніх творів (дитячої літератури та мультфільмів для дітей). Підкреслюється важливість визначення точного вікового адресата твору в дошкільному віці. В якості ключових блоків експертизи пропонуються когнітивний, емоційний і поведінковий аспекти твору. Дод.точки доступу: Соколова, М. В. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Матвеева, Е. Ю. Особенности функций программирования и контроля у учеников первого класса [Текст] / Е. Ю. Матвеева, А. А. Корнеев> // Вопр. психологии : науч. журн. - 2012. - № 6. - С. 10-19. - Библиогр.: 42 назв. . - ISSN 0042-8841 Рубрики: Програмування--контроль--нейропсихологія Нейропсихологія Керуючі функції--емпіричне дослідження--початкові класи Кафедра психології Кл.слова (ненормовані): програмування -- контроль -- нейропсихологія -- керуючі функції -- емпіричне дослідження -- початкові класи -- довільна регуляція уваги -- вікова психологія Анотація: Представлены результаты анализа особенностей функций программирования и контроля внимания у первоклассников, обучающихся в общеобразовательной массовой школе. Для оценки этих функций использовалась модификация компьютерной методики Dots, разработанной А. Даймонд. Представлені результати аналізу особливостей функцій програмування і контролю уваги у першокласників, які навчаються в загальноосвітній масовій школі. Для оцінки цих функцій використовувалась модифікація комп'ютерної методики Dots, розробленої А. Даймонд. Дод.точки доступу: Корнеев, А. А. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Х 21 Харламенкова, Н. Е. Научные основания и теоретико-эмпирическое переосмысление принципа детерминизма в субъектно-деятельностном подходе / Н. Е. Харламенкова> // Психол. журн. - 2013. - Т. 34, № 2. - С. 17-28. - Библиогр.: 16 назв. . - ISSN 0205-9592 Рубрики: Психологія--психологія особистості--вікова психологія Кл.слова (ненормовані): психологія особистості -- вікова психологія -- суб’єктно-діяльнісний підхід -- детермінізм -- психологічна безпека -- проблема психологічної безпеки Анотація: На матеріалі наукових досліджень розглядаються проблеми психологічної безпеки особистості різних вікових категорій. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Максименко, С. Д. Психічні механізми самореалізації особистості в медіапросторі / С. Д. Максименко> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2013. - № 2. - С. 14-17. . - ISSN 2304-0629 Рубрики: Особистість--самореалізація--медіапростір--Україна Медіаосвіта--актуальні питання--Україна Кл.слова (ненормовані): медіаосвіта -- он-лайн -- ризики -- безпека дитини -- саморозвиток -- віртуальний простір -- вікова психологія Анотація: Розкрито психічні механізми самореалізації особистості в медіапросторі з урахуванням віку дитини, а також психічні механізми привабливості інтернет-простору в дошкільному віці, у молодших школярів, в ранньому підлітковому й старшому підлітковому віці. Запропоновано рекомендації з підвищення безпеки дитини в інтернеті. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
З-49 Зелинская, Т. Н. Психологические особенности развития личностной амбивалентности в юношеском возрасте / Т. Н. Зелинская> // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2013. - № 2. - С. 200-211. - Библиогр.: 18 назв. . - ISSN 2073-8528 Рубрики: Особистість--особистісна амбивалентність Кл.слова (ненормовані): особистісна амбівалентність -- особистість -- вікова психологія -- юнацький вік Анотація: Розкрито теоретико-методологічні основи вивчення особистісної амбівалентності. Досліджено вікову динаміку, виявлено закономірності розвитку особистісної амбівалентності у старшому юнацькому віці. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
З-99 Зязюн, Іван. Історичні витоки психологічної педагогіки / І. Зязюн> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 11. - С. 3-12. - Бібліогр.: 39 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Психологічна педагогіка--історія Кл.слова (ненормовані): вікова психологія -- педагогічна психологія -- психологічна педагогіка -- суб’єкти педагогічної дії Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Р 25 Ратанова, Тамара Анатольевна. Возрастные особенности дифференцированности и интегрированности когнитивных структур у школьников / Т. А. Ратанова> // Вопр. психологии : науч. журн. - 2014. - № 2. - С. 34-41. - Библиогр.: 13 назв. . - ISSN 0042-8841 Рубрики: Інтелект--дослідження--школярі Кл.слова (ненормовані): диференційованість -- інтегрованість -- диференціація -- інтеграція -- когнітивні структури -- семантичні підструктури -- перцептивні підструктури -- вікова психологія -- школярі Анотація: Розглядаються вікові особливості і динаміка процесів диференційованості та інтегрованості когнітивних структур у школярів молодшого шкільного, молодшого і старшого підліткового віку. Досліджено внутрішні взаємозв’язки інтелектуальних показників і часу диференціювання (сенсорного, перцептивного, тотожності-відмінності, семантичного), а також між ними. Є примірники у відділах: Прим. 1 (вільний) |
Д 79 Дубініна, Катерина Віталіївна. Вікова психологія [Текст] : навчально-методичний посібник для самостійної роботи студентів / К. В. Дубініна ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова, Факультет педагогіки і психології, Кафедра психології і педагогіки. - К. : СЛОВО, 2017. - 175, [1] с. : табл. - Літ: с. 175. - ISBN 978-966-194-264-5 : 68.00 грн.
РУБ 156(075.3) Рубрики: Вікова психологія--підручники та посібники для ВНЗ Психологія розвитку Психічний розвиток Дитяча психологія Психологія школяра Психологія дорослої людини Кафедра загальної та практичної психології Кафедра психології Кл.слова (ненормовані): початкова освіта -- практична психологія -- здоров’я людини -- самопідготовка -- психологія розвитку -- вікова психологія -- дитяча психологія -- психологія дітей шкільного віку -- психологія дорослих -- практичні задачі з вікової психології Анотація: Навчально-методичний посібник призначений для самостійного оволодіння навчальним курсом "Психології розвитку та вікова психологія". Система завдань передбачає розкриття ключових понять кожної теми, містить формалізовану структуру головних логіко-психологічних елементів, включає розгортання смислових та змістовних блоків у запитаннях, альтернативно-тестових завданнях. Дод.точки доступу: Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова; Факультет педагогіки і психології. Кафедра психології і педагогіки Примірників всього: 1 Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
М 33 Матвійчук, О. Покоління X, Y, Z – чому ми різні та як порозумітися одне з одним / Оксана Матвійчук> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 8. - С. 32–37. - Зміст: Покоління X: діти з ключем на шиї ; Покоління Y: "все й одразу" ; Покоління Z: "якщо є Google, то я всесильний" ; Як усім порозумітися?
Заклади дошкільної освіти--вихователь-методист Кл.слова (ненормовані): вікова психологія -- покоління X -- покоління Y -- покоління Z -- психологічні особливості -- характеристики -- особливості навчання -- порозуміння -- вихователь-методист Анотація: У статті для вихователя-методиста подано інформацію про психологічні особливості різних поколінь педагогів і батьків для вибору форми організації методичної роботи з педагогами та взаємодії з батьками вихованців. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |