Ушакова, Е.
    И взрослые бывают "трудными" [Текст] / Е. Ушакова // Директор школы : Научно-методический журнал для руководителей учебных заведений и органов образования. - 2002. - N7. - С. 92-94 . - ISSN 1562-1308
ДРНТІ
ББК 88.384
Рубрики: Психологія--вікова психологія
Кл.слова (ненормовані):
вікова психологія


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


156(075.3)
В 43


   
    Вікова психологія [Текст] : навч. посіб. / О. П. Сергєєнкова [та ін.] ; М-во освіти і науки України, Київський ун-т ім. Б. Грінченка. - К. : Центр учбової літератури, 2012. - 376 с. : табл. - Літ. в кінці розд. - ISBN 978-611-01-0268-1 : 70.00 грн.
ББК 88.374я73
РУБ 156(075.3)
Рубрики: Психологія--вікова психологія
   Вікова психологія--підручники та посібники для ВНЗ

   Психологія дитинства

   психологія дорослості

   Психологія дорослого віку

   Кафедра загальної та практичної психології

   Кафедра психології

Кл.слова (ненормовані):
вікова періодизація -- психологія дитинства -- діти раннього віку -- дошкільнята -- молодші школярі -- дорослішання -- дорослості -- юнацтва -- середня дорослість -- люди похилого віку
Анотація: У навчальному посібнику на засадах досягнень як світової, так і вітчизняної думки розкрито зміст вікової психології.


Дод.точки доступу:
Сергєєнкова, Оксана Павлівна; Столярчук, Олеся Анатоліївна; Коханова, Олена Петрівна; Пасєка, Олена Василівна; Міністерство освіти і науки України; Київський університет імені Бориса Грінченка
Примірників всього: 1
Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)



    Щербакова, Олена.
    Теорія поколінь у вітчизняному та зарубіжному науковому дискурсі [Текст] / О. Щербакова // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2021. - N 3. - С. 45-50. . - ISSN 0131-6788
Рубрики: Психологія--вікова психологія
   Соціальна педагогіка--теорія та методологія

Кл.слова (ненормовані):
теорія поколінь -- покоління -- класифікація поколінь -- класифікація поколінь -- цінності поколіня -- освітні системи -- перспективи освіти
Анотація: У статті проаналізовано різні підходи до розуміння соціально-філософської категорії “покоління” вітчизянних та зарубіжних учених. Розкрито можливості використання досліджень теорії поколінь у контексті оптимізації сфери освіти України. Доведено, що урахування ідей теорії поколінь дасть змогу мінімізувати ціннісні суперчності різних поколінь, оптимізувати процеси прогнозування в освітніх системах.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)