Ушакова, Е. И взрослые бывают "трудными" [Текст] / Е. Ушакова> // Директор школы : Научно-методический журнал для руководителей учебных заведений и органов образования. - 2002. - N7. - С. 92-94 . - ISSN 1562-1308
Рубрики: Психологія--вікова психологія Кл.слова (ненормовані): вікова психологія Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
В 43 Вікова психологія [Текст] : навч. посіб. / О. П. Сергєєнкова [та ін.] ; М-во освіти і науки України, Київський ун-т ім. Б. Грінченка. - К. : Центр учбової літератури, 2012. - 376 с. : табл. - Літ. в кінці розд. - ISBN 978-611-01-0268-1 : 70.00 грн. РУБ 156(075.3) Рубрики: Психологія--вікова психологія Вікова психологія--підручники та посібники для ВНЗ Психологія дитинства психологія дорослості Психологія дорослого віку Кафедра загальної та практичної психології Кафедра психології Кл.слова (ненормовані): вікова періодизація -- психологія дитинства -- діти раннього віку -- дошкільнята -- молодші школярі -- дорослішання -- дорослості -- юнацтва -- середня дорослість -- люди похилого віку Анотація: У навчальному посібнику на засадах досягнень як світової, так і вітчизняної думки розкрито зміст вікової психології. Дод.точки доступу: Сергєєнкова, Оксана Павлівна; Столярчук, Олеся Анатоліївна; Коханова, Олена Петрівна; Пасєка, Олена Василівна; Міністерство освіти і науки України; Київський університет імені Бориса Грінченка Примірників всього: 1 Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Щербакова, Олена. Теорія поколінь у вітчизняному та зарубіжному науковому дискурсі [Текст] / О. Щербакова> // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2021. - N 3. - С. 45-50. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Психологія--вікова психологія Соціальна педагогіка--теорія та методологія Кл.слова (ненормовані): теорія поколінь -- покоління -- класифікація поколінь -- класифікація поколінь -- цінності поколіня -- освітні системи -- перспективи освіти Анотація: У статті проаналізовано різні підходи до розуміння соціально-філософської категорії “покоління” вітчизянних та зарубіжних учених. Розкрито можливості використання досліджень теорії поколінь у контексті оптимізації сфери освіти України. Доведено, що урахування ідей теорії поколінь дасть змогу мінімізувати ціннісні суперчності різних поколінь, оптимізувати процеси прогнозування в освітніх системах. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |