Р 49 Рибалка, Валентин Васильович. Методологічні питання наукової психології (досвід особистісно центрованої систематизації категоріально-поняттєвого апарату) [Текст] : Навчально-методичний посібник / В. В. Рибалка ; Академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки і психології професійної освіти. - К. : Ніка-Центр, 2003. - 204 с. - Бібліогр.: с. 192-204. - ISBN 966-521-214-1 : 4.00 грн., 20.00 грн. Є автограф: Рибалка, Валентин Васильович
РУБ 156(075.3) Рубрики: методологія (загальні питання) Наукова психологія--підручники та посібники для ВНЗ Практичні психологи--предмет діяльності психічний розвиток особистість Дод.точки доступу: Академія педагогічних наук України; Інститут педагогіки і психології професійної освіти Примірників всього: 2 фб (1), Ч.З.№2 (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1) |
Киричук, В. О. Психолого-педагогічне проектування в системі виховного процесу загальноосвітньої школи [Текст] / В.О. Киричук> // Практична психологія та соціальна робота. - 2002. - N8. - С. 4-11 Рубрики: Фізичний розвиток Духовний розвиток Соціальний розвиток Психічний розвиток Корекційно-виховний процес Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Сухарев, А. В. Этнофункциональный подход к проблеме психического развития человека [Текст] / А.В. Сухарев; М. Ксу, Ф.С. Белецца; Дж.М. Лампинен, С.М. Коупленд, Жд.С. Нойшатц> // Психология обучения : Дайджест российской и зарубежной прессы. - 2003. - N2. - С. 53-54 . - ISSN 1561-2457
Рубрики: Психічний розвиток Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Волочков, А. А. Активность субьекта как фактор психического развития (гипотезы, модели, факты) [Текст] / А.А. Волочков> // Психологический журнал. - 2003. - Том24, N3. - С. 22-31. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 0205-9592
Рубрики: Психічний розвиток Кл.слова (ненормовані): развивающее обучение Анотація: Рассматривается роль субьекта в его психическом развитии. Предложена трехфакторная модель развития, в которой наряду с генетическим и средовім факторами значительная роль принадлежит активности самого субьекта. Приводятся результаті ряда ємпирических исследований автора. Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Шамне, А. В. Проблема типів і форм психічного розвитку в теоретичній спадщині Л.С. Виготського [Текст] / А.В. Шамне> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук. - 2003. - N1. - С. 49-56.
Рубрики: психологи психіка Психічний розвиток Кл.слова (ненормовані): психіка Дод.точки доступу: Выготский, Л.С. \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) Замовлені прим-ки для відділів: Ч.З.№2 |
Бастун, Н. Сенсомоторна регуляція психічного розвитку. Спроба нейропсихологічного аналізу [Текст] / Н. Бастун> // Психолог. - 2004. - N13 (квітень). - С. 26-32
Рубрики: нейропсихологія психологія особистості нейропсихологічна діагностика Психічний розвиток Розумово відсталі діти Кл.слова (ненормовані): сенсомоторні функції Дод.точки доступу: Бернштейн, М.О. \о нем\; Лурія, Олександр Романович (видатний радянський психолог, засновник нейропсихології ; 1902-1977) \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Поливанова, К. Н. Становление возрастной психологии в Психологическом институте [Текст] / К.Н. Поливанова> // Вопросы психологии : Научный журнал. - 2004. - N2. - С. 63-73. . - ISSN 0042-8841
Рубрики: вікова психологія теорія діяльності Психічний розвиток Кл.слова (ненормовані): теория деятельности -- периодизация психического развития Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Талызина, Н. Ф. Условия обучения, обеспечивающие эффект развития [Текст] / Н.Ф. Талызина> // Психология в вузе : Научно-методический журнал. - 2004. - N1. - С. 30-50
Рубрики: педагогічна психологія Психічний розвиток Інтелектуальний розвиток Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Клименко, В. В. Методологічний аналіз поняття "психічний розвиток" людини [Текст] / В. В. Клименко> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2005. - N7. - С. 1-7.
Рубрики: Психічний розвиток психологія особистості мислення почуття уява психомоторика енергопотенціал Кл.слова (ненормовані): прогресивний розвиток, регрес -- чуттєво-інтуїтивне відображення -- мислення, почуття, уява, психомоторика, енергопотенціал Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Тарасюк, С. Особливості особистісної агресії молодших підлітків із затримкою психічного розвитку [Текст] / С. Тарасюк> // Дефектологія : Науково-методичний журнал. - 2006. - N2. - С. 38-42. Рубрики: Агресивність Психічний розвиток Діти з особливими потребами Підлітки Агресивність Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 72 Костюк, Григорий Силович. Избранные психологические труды [Текст] / Г. С. Костюк; под ред. Л. Н. Проколиенко ; Академия педагогических наук СССР. - М. : Педагогика, 1988. - 304 с. - (Труды действительных членов и членов-корреспондентов Академии педагогических наук СССР). - Л-ра: с. 274-281; Имен. указ.: с. 291-294; Предм. указ.: с. 295-302. - ISBN 5-7155-0091-5 : 2.00 руб.
РУБ 15 Рубрики: Психологія--методологічні проблеми Особистість--психологія Психічний розвиток Навчання--молодший школяр Виховання і розвиток дитини Мислення--проблеми Психологія розуміння Вітчизняна психологія Дод.точки доступу: Проколиенко, Л. Н. \ред.\; Сковорода, Григорій Савич \о нем\; Ланге, Н. Н. \о нем\; Академия педагогических наук СССР Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
П 86 Психологія [Текст] : республіканський науково-методичний збірник. Вип. 19 / Міністерство освіти УРСР. - К. : Радянська школа, 1980. - 144 с. - ISSN 0131-565Х. - 0.55 руб. Зміст: Маргуліс, Є. Д. Про типологізацію видів групової діяльності / Є. Д. Маргуліс. - С .37-48 Чмут, Т. К. Методика дослідження пізнавальної активності учнів молодших класів / Т. К. Чмут. - С .75-84 Титов, В. М. Особливості інтуїтивного мислення старшокласників / В. М. Титов. - С .84-91 Роздобудько, В. М. Особливості прояву педагогічних здібностей у старшокласників / В. М. Роздобудько. - С .103-108 Орлова, Н. С. Деякі особливості мовлення вчителя / Н. С. Орлова. - С .108-114 Ладивір, С. О. Формування понятійної класифікації у дошкільників / С. О. Ладивір. - С .123-131 Уманець, Л. І. Вплив оцінки групи на самооцінку дитини-дошкільника в ігровій діяльності / Л. І. Уманець. - С .131-138 Шевченко, П. Д. Питання психічного розвитку особистості молодшого школяра в працях П. П. Блонського / П. Д. Шевченко. - С .138-142
РУБ 151 Рубрики: группова діяльність пізнавальна активність педагогічні здібності психічний розвиток Дод.точки доступу: Блонський, П. П. \о нем\; Міністерство освіти УРСР Примірників всього: 3 ав (1), фб (1), Ч.З.№2 (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1) |
Р 49 Рибалка, Валентин Васильович. Методологічні проблеми наукової психології [Текст] : посібник / В. В. Рибалка ; Нац. акад. пед. наук. України, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих. - К. : Талком, 2017. - 245 с. - Бібліогр.: с. 223-242. - ISBN 978-617-7397-40-2 : 120.00 грн.
РУБ 156(075.3) Рубрики: Наукова психологія--підручники та посібники для ВНЗ методологія (загальні питання) Практичні психологи--предмет діяльності психічний розвиток Психологія особистості Кафедра загальної та практичної психології Кафедра психології Дод.точки доступу: Національна академія педагогічних наук України (Київ); Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих (Київ) Примірників всього: 5 фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (2), НМК ф-т ПСР (1) Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (2), НМК ф-т ПСР (1) |
Д 79 Дубініна, Катерина Віталіївна. Вікова психологія [Текст] : навчально-методичний посібник для самостійної роботи студентів / К. В. Дубініна ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова, Факультет педагогіки і психології, Кафедра психології і педагогіки. - К. : СЛОВО, 2017. - 175, [1] с. : табл. - Літ: с. 175. - ISBN 978-966-194-264-5 : 68.00 грн.
РУБ 156(075.3) Рубрики: Вікова психологія--підручники та посібники для ВНЗ Психологія розвитку Психічний розвиток Дитяча психологія Психологія школяра Психологія дорослої людини Кафедра загальної та практичної психології Кафедра психології Кл.слова (ненормовані): початкова освіта -- практична психологія -- здоров’я людини -- самопідготовка -- психологія розвитку -- вікова психологія -- дитяча психологія -- психологія дітей шкільного віку -- психологія дорослих -- практичні задачі з вікової психології Анотація: Навчально-методичний посібник призначений для самостійного оволодіння навчальним курсом "Психології розвитку та вікова психологія". Система завдань передбачає розкриття ключових понять кожної теми, містить формалізовану структуру головних логіко-психологічних елементів, включає розгортання смислових та змістовних блоків у запитаннях, альтернативно-тестових завданнях. Дод.точки доступу: Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова; Факультет педагогіки і психології. Кафедра психології і педагогіки Примірників всього: 1 Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |