Селевко, Г. Воспитательная система саморазвития школьника завоёвывает признание практиков [Текст] / Г. Селевко> // Народное образование : Российский общественно-педагогический журнал. - 2004. - N8. - С. 155-164.
Рубрики: саморозвиток психологія школяра Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Бех, І. Д. Педагогіка успіху : виховні втрати та їх подолання [Текст] / І. Д. Бех> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук. - 2004. - N4. - С. 5-15.
Рубрики: психологія навчання психологія школяра успіх школяра Кл.слова (ненормовані): успіх школяра, почуття власної цінності -- психологія навчання -- психологія школяра Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) Замовлені прим-ки для відділів: Ч.З.№2 |
Мегедь, В. В. Возрастные психологические кризисы школьного периода [Текст] / В. В. Мегедь> // Психология и соционика межличностных отношений : Международній научно-практический журнал. - 2005. - N2. - С. 5-6.
Рубрики: дитяча психологія криза шкільного періоду соціальна адаптація індивідуальність психологія школяра Кл.слова (ненормовані): социальная адаптация -- индивидуация -- половое созревание Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Зорин, С. С. Формирование творческого потенциала у школьников и студентов [Текст] / С. С. Зорин> // Мир образования - образование в мире : Научно-методический журнал. - 2005. - N1. - С. 142-149.
Рубрики: психологія творчості творчий розвиток особистості психологія навчання психологія школяра студенти Кл.слова (ненормовані): типология характеров -- экстраверт -- интроверт Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Чурекова, Т. М. К вопросу о самореализации личности школьника [Текст] / Т. М. Чурекова, В. Л. Назимок> // Мир психологии : Научно-методический журнал. - 2005. - N1. - С. 242-248
Рубрики: психологія школяра Самореалізація Дод.точки доступу: Назимок, В. Л. Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№2 (3) Вільні: Ч.З.№2 (3) |
Бастун, Н. А. Освітні можливості школярів: Вплив домінант вікових періодів розвитку на освітні можливості школярів [Текст] / Н. А. Бастун> // Психологічна газета : ТОВ "Мікрос-СВС" за сприяння Інституту психології ім.Г.С.Костюка. - 2005. - N15(серпень). - С. 30-31.
Рубрики: психологія навчання психологія школяра вікова психологія Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Вітюк, О. В. Програма занять з корекції агресивності учнів 5-8 класів [Текст] / О.В. Вітюк> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2007. - N7. - С. 35-46 Рубрики: Агресія--діти психологія школяра практична психологія Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№2 (3) Вільні: Ч.З.№2 (3) Замовлені прим-ки для відділів: НМК ф-т ПСР |
Кутузова, Д. А. Травля в школе : что это такое и что можно с этим делать [Текст] / Д.А. Кутузова> // Психология и школа : Ежеквартальный научно-практический журнал. - 2006. - N4. - С. 54-72 Рубрики: психологія школяра Кл.слова (ненормовані): травля в школе Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Т 46 Тихомирова, Т. Н. Измерение социального интеллекта у школьников [Текст] / Т. Н. Тихомирова, Д. В. Ушаков> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2010. - N 9. - С. 42-49 Рубрики: психологія школяра Кафедра загальної та практичної психології Кл.слова (ненормовані): СОЦІАЛЬНИЙ ІНТЕЛЕКТ Дод.точки доступу: Ушаков, Д.В. Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Ч-51 Чеснокова, О. Б. Взаимодействия школьников с разным уровнем социального интеллекта в ситуации индуцированного конфликта интересов [Текст] / О. Б. Чеснокова, Ю. В. Мартиросова, Е. В. Субботский> // Вестник Московского университета. Серия 14. Психология : Научный журнал. - 2011. - N 2. - С. 48-58 . - ISSN 0201-7385. - ISSN 0137-0936 Рубрики: психологія школяра інтелект дитячий конфлікт інтересів Кафедра загальної та практичної психології Кл.слова (ненормовані): социальный интеллект -- конкуренция -- индуцированный конфликт интересов Дод.точки доступу: Мартиросова, Ю. В.; Субботский, Е. В. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
В 18 Вартанова, И. И. Устойчивость системы ценностей старших школьников / И. И. Вартанова> // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2012. - № 1. - С. 221-229. - Библиогр.: 18 назв. . - ISSN 2073-8528 Рубрики: психологія школяра Кл.слова (ненормовані): цінність школярів -- внутрішні конфлікти -- навчальна діяльність -- підлітки Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
С 76 Становлення особистості школярів з різними навчальними досягненнями в онтогенетичному просторі [Текст] : монографія / [Г. О. Балл, М. Т. Дригус, Н. І. Мусіяка та ін.]; за ред. М. Т. Дригус ; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т психології ім. Г. С. Костюка. - К. : Інститут психології ім. Г. С. Костюка ; Кіровоград : Імекс-ЛТД, 2013. - 154 с. : іл. - Авт. зазначено на звороті тит. арк. - Бібліогр. : с. 142-153 (220 назв.). - ISBN 978-966-189-246-9 : 50.18 грн. РУБ 158.9 Рубрики: Молодші школярі--Становлення свідомості психологія школяра Особистість школяра Навчальні досягнення учнів--оцінювання Кафедра загальної та практичної психології Анотація: Проблема всебічного і конструктивного розвитку особистості школяра як відповідального суб’єкта навчально-виховного процесу є центральною в сучасній філософії освіти. У зв’язку з цим особливо важливим стає здійснення наукових пошуків у руслі сучасної гуманістичної парадигми особистісно зорієнтованого навчання та виховання. У монографії подано результати теоретико-методологічного аналізу особливостей освітнього простору у раціогуманістичній парадигмі, охаракиризовано процес та тенденції становлення особистості школяра в освітньому середовищі в історичному контексті вітчизняної психологічної думки. Дод.точки доступу: Балл, Г. О.; Дригус, М. Т.; Мусіяка, Н. І.; Петренко, І. В.; Яворська-Вєтрова, І. В.; Яковенко, Л. П.; Дригус, М. Т. \ред.\; Національна академія педагогічних наук України (Київ); Інститут психології ім. Г. С. Костюка (Київ) Примірників всього: 5 фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (2), НМК ф-т ПСР (1) Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (2), НМК ф-т ПСР (1) |
З-12 Заїка, Є. В. Тренінг індивідуальності пізнання - шлях до успішності та здоров’я школярів [Текст] / Є. В. Заїка> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - N 3. - С. 17-20. Рубрики: Тренінги--психологічні тренінги психологія школяра Кл.слова (ненормовані): ігрові тренінги -- розвиток мислення школярів Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Д 84 Дудкевич , Тетяна Вікторівна. Дитяча психологія [Текст] : навчальний посібник / Т. В. Дудкевич . - К. : Центр учбової літератури, 2012. - 424 с. - ISBN 978-611-01-0323-7 : 80.00 грн. РУБ 158.9(075.3) Рубрики: Кафедра загальної та практичної психології Кафедра психології Дитяча психологія--підручники та посібники для ВНЗ Психічний розвиток--дітей Психологія дошкільника Дитяча праця Мовлення дошкільнят Пам’ять--дошкільники Мислення--діти Уява дитини Здібності--діти Психологія школяра Психологія підлітка Психологія ранньої юності Юнацтво--психологія Примірників всього: 1 Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Алексейчик, Тетяна. Мені подобається у школі [Текст] : заняття з профілактики дезадаптації до навчання учнів 1-го класу / Т. Алексейчик> // Психолог. - 2017. - N 15/16. - С. 6-14.
психологія школяра Кл.слова (ненормовані): адаптація першокласників до навчання -- профілактика дезадаптації до навчання Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Я 51 Яланська, Світлана. Оцінка в нашому житті [Текст] : профілактична програма / С. Яланська> // Психолог. - 2017. - N 15/16. - С. 14-20.
Початкова школа--психолого-педагогічні аспекти Кл.слова (ненормовані): оцінювання в житті учня -- шкільна оцінка -- самооцінка учня -- учні 2-го класу Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Д 79 Дубініна, Катерина Віталіївна. Вікова психологія [Текст] : навчально-методичний посібник для самостійної роботи студентів / К. В. Дубініна ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова, Факультет педагогіки і психології, Кафедра психології і педагогіки. - К. : СЛОВО, 2017. - 175, [1] с. : табл. - Літ: с. 175. - ISBN 978-966-194-264-5 : 68.00 грн.
РУБ 156(075.3) Рубрики: Вікова психологія--підручники та посібники для ВНЗ Психологія розвитку Психічний розвиток Дитяча психологія Психологія школяра Психологія дорослої людини Кафедра загальної та практичної психології Кафедра психології Кл.слова (ненормовані): початкова освіта -- практична психологія -- здоров’я людини -- самопідготовка -- психологія розвитку -- вікова психологія -- дитяча психологія -- психологія дітей шкільного віку -- психологія дорослих -- практичні задачі з вікової психології Анотація: Навчально-методичний посібник призначений для самостійного оволодіння навчальним курсом "Психології розвитку та вікова психологія". Система завдань передбачає розкриття ключових понять кожної теми, містить формалізовану структуру головних логіко-психологічних елементів, включає розгортання смислових та змістовних блоків у запитаннях, альтернативно-тестових завданнях. Дод.точки доступу: Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова; Факультет педагогіки і психології. Кафедра психології і педагогіки Примірників всього: 1 Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |