Б 81 Бондар, Володимир Іванович. Дидактика [Текст] : підручник для студентів вищих педагогічних навчальних закладів / В. І. Бондар. - К. : Либідь, 2005. - 264 с. - ISBN 966-06-0365-7 : 9.96 грн. РУБ 371(075.3) Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Дидактика--підручники та посібники для ВНЗ Зміст освіти Методи навчання Навчальна діяльність учнів Принципи навчання Процес навчання технологія навчання Уроки--аналіз Якість знань--оцінювання Педагогічна техніка Навчальні досягнення учнів--оцінювання Оцінювання--критерії педагогічна діагностика Дидактика--модульне навчання Примірників всього: 12 фб (1), ав (1), аб (2), Ч.З.№2 (8) Свободны: фб (1), ав (1), аб (2), Ч.З.№2 (8) |
М 77 Моніторинг рівня навчальних досягнень з використанням інтернет-технологій [Текст] : монографія / В. Ю. Биков, Ю. М. Богачков, Ю. О. Жук; За ред. В. Ю. Бикова, Ю. О. Жука ; Акад. пед. наук України, Ін-т інформац. технологій і засобів навчання. - К. : Педагогічна думка, 2008. - 128 с. ; 22 см. - ISBN 978-966-644-115-0 (в м. обкл.) : 23.00 грн.
РУБ 371.01 Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Інтернет-технології Комп’ютеризація навчального процесу Тестування комп’ютерне Тестові завдання--підготовка Тестування--методи обробки дослідження педагогічні експериментальні--економіка вартості тестів Педагогічні дослідження--експериментальні Навчальні досягнення учнів--оцінювання Анотація: Це видання є першим зі спеціально присвячених проблемі автоматизації експериментальних педагогічних досліджень і застосуванню в них іфнормаційно-комунікаційних технологій, зокрема процесу визначення рівня навчальних досягнень учнів методами тестування. Дод.точки доступу: Биков, Валерій Юхимович; Богачков, Ю. М.; Жук, Юрій Олексійович; Академія педагогічних наук України; Інститут інформаційних технологій і засобів навчання Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
А 80 Арестенко, Г. П. Впровадження системи обліку перевірки та оцінювання навчальних досягнень учнів [Текст] / Г. П. Арестенко> // Фізика в школах України : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 13/14. - С. 19-46. Рубрики: Навчальні досягнення учнів--оцінювання Навчально-виховний процес Кл.слова (ненормовані): контроль -- облік -- перевірка -- реформа оцінювання Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 76 Становлення особистості школярів з різними навчальними досягненнями в онтогенетичному просторі [Текст] : монографія / [Г. О. Балл, М. Т. Дригус, Н. І. Мусіяка та ін.]; за ред. М. Т. Дригус ; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т психології ім. Г. С. Костюка. - К. : Інститут психології ім. Г. С. Костюка ; Кіровоград : Імекс-ЛТД, 2013. - 154 с. : іл. - Авт. зазначено на звороті тит. арк. - Бібліогр. : с. 142-153 (220 назв.). - ISBN 978-966-189-246-9 : 50.18 грн. РУБ 158.9 Рубрики: Молодші школярі--Становлення свідомості психологія школяра Особистість школяра Навчальні досягнення учнів--оцінювання Кафедра загальної та практичної психології Анотація: Проблема всебічного і конструктивного розвитку особистості школяра як відповідального суб’єкта навчально-виховного процесу є центральною в сучасній філософії освіти. У зв’язку з цим особливо важливим стає здійснення наукових пошуків у руслі сучасної гуманістичної парадигми особистісно зорієнтованого навчання та виховання. У монографії подано результати теоретико-методологічного аналізу особливостей освітнього простору у раціогуманістичній парадигмі, охаракиризовано процес та тенденції становлення особистості школяра в освітньому середовищі в історичному контексті вітчизняної психологічної думки. Дод.точки доступу: Балл, Г. О.; Дригус, М. Т.; Мусіяка, Н. І.; Петренко, І. В.; Яворська-Вєтрова, І. В.; Яковенко, Л. П.; Дригус, М. Т. \ред.\; Національна академія педагогічних наук України (Київ); Інститут психології ім. Г. С. Костюка (Київ) Примірників всього: 5 фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (2), НМК ф-т ПСР (1) Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (2), НМК ф-т ПСР (1) |