П 86 Психологические основы педагогической практики студентов [Текст] : учебное пособие / Под ред. проф. А. С. Чернышева. - М. : Педагогическое общество России, 2000. - 144 с. - Л-ра: с. 127-132. - ISBN 5-93134-054-8 : 10.56 грн.
РУБ 158.1 Рубрики: Особистість школяра Інтереси Мотиви--навчальна діяльність Самосвідомість Інтелект Психологія колектива Педагогічне спілкування--конфлікти Проведення уроку--психологія Психологічна освіта школярів Дод.точки доступу: Чернышев, А. С. \ред.\ Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
Ш 37 Шевченнко, Наталія. Особистість молодшого школяра [Текст] : научное издание / Н. О. Шевченко. - К. : Главник, 2008. - 128 с. - (Психологічний інструментарій). - ISBN 978-966-8774-50-7 : 5.90 грн.
РУБ 158.9 Рубрики: Особистість школяра Психологія дошкільного віку Психологія молодшого шкільного віку Діагностика психологічна Готовність до школи Адаптація дитини до навчання Кл.слова (ненормовані): розвиток особистості Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
Р 78 Росюк, А. Вплив шкільного середовища на формування особистості школяра. Психолого-педагогічний семінар [Текст] / А. Росюк> // Психолог. - 2010. - N 15 (квітень). - С. 13-15. Рубрики: Особистість школяра педагогічна психологія Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 58 Попович, О. Самооцінка та її роль в розвитку особистості учня [Текст] / О. Попович> // Все для вчителя : Інформаційно-практичний бюлетень. - 2010. - N 16/18. - С. 20-25. Рубрики: Особистість школяра Самооцінка Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності методична допомога вчителям Ніжина Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
З-67 Зламанюк, Л. Особливості формування особистості учня в процесі входження освіти в Болонський процес [Текст] / Л. Зламанюк> // Шлях освіти : Науково-методичний журнал. - 2010. - N 1. - С. 25-28 Рубрики: Болонський процес Особистість школяра Формування особистості Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 83 Стрілько, В. Біопсихологічні засади індивідуального підходу до учнів у навчально-виховному процесі [Текст] / В. Стрілько> // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2009. - N 8/9. - С. 36-38. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: педагогічна психологія Особистість школяра психофізіологія та навчання Кл.слова (ненормовані): особистісні якості учнів Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Г 94 Гуляев, Ю. Ю. Смысл педагогической деятельности и педагогическая наука [Текст] / Ю. Ю. Гуляев> // Вестник Московского университета. Серия 20, Педагогическое образование: Научный журнал. - 2011. - N 1. - С. 85-95 Рубрики: Педагогічна діяльність Особистість школяра Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): педагогічна наука -- особистість учня Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 67 Корнев, Д. В. Социально-педагогический аспект становления личности подростков средствами фольклора [Текст] / Д. В. Корнев> // Вестник Московского университета. Серия 20, Педагогическое образование: Научный журнал. - 2011. - N 1. - С. 106-114 Рубрики: Особистість школяра виховання засобами фольклору Самооцінка підлітків Адаптація підлітків Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): традиційний побут -- соціалізація особистості -- адекватна самооцінка -- соціально-педагогічний процес Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ф 86 Фрейман, Григорій. Характеристика результатів навчання історії в середній школі в контексті соціоанторпоцентричного підходу [Текст] / Г. Фрейман> // Історія в школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 9. - С. 24-27. Рубрики: Шкільна освіта Особистість школяра Історична освіта України Кафедра історії України та політології Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 76 Становлення особистості школярів з різними навчальними досягненнями в онтогенетичному просторі [Текст] : монографія / [Г. О. Балл, М. Т. Дригус, Н. І. Мусіяка та ін.]; за ред. М. Т. Дригус ; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т психології ім. Г. С. Костюка. - К. : Інститут психології ім. Г. С. Костюка ; Кіровоград : Імекс-ЛТД, 2013. - 154 с. : іл. - Авт. зазначено на звороті тит. арк. - Бібліогр. : с. 142-153 (220 назв.). - ISBN 978-966-189-246-9 : 50.18 грн. РУБ 158.9 Рубрики: Молодші школярі--Становлення свідомості психологія школяра Особистість школяра Навчальні досягнення учнів--оцінювання Кафедра загальної та практичної психології Анотація: Проблема всебічного і конструктивного розвитку особистості школяра як відповідального суб’єкта навчально-виховного процесу є центральною в сучасній філософії освіти. У зв’язку з цим особливо важливим стає здійснення наукових пошуків у руслі сучасної гуманістичної парадигми особистісно зорієнтованого навчання та виховання. У монографії подано результати теоретико-методологічного аналізу особливостей освітнього простору у раціогуманістичній парадигмі, охаракиризовано процес та тенденції становлення особистості школяра в освітньому середовищі в історичному контексті вітчизняної психологічної думки. Дод.точки доступу: Балл, Г. О.; Дригус, М. Т.; Мусіяка, Н. І.; Петренко, І. В.; Яворська-Вєтрова, І. В.; Яковенко, Л. П.; Дригус, М. Т. \ред.\; Національна академія педагогічних наук України (Київ); Інститут психології ім. Г. С. Костюка (Київ) Примірників всього: 5 фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (2), НМК ф-т ПСР (1) Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (2), НМК ф-т ПСР (1) |