158.9
С 76


   
    Становлення особистості школярів з різними навчальними досягненнями в онтогенетичному просторі [Текст] : монографія / [Г. О. Балл, М. Т. Дригус, Н. І. Мусіяка та ін.]; за ред. М. Т. Дригус ; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т психології ім. Г. С. Костюка. - К. : Інститут психології ім. Г. С. Костюка ; Кіровоград : Імекс-ЛТД, 2013. - 154 с. : іл. - Авт. зазначено на звороті тит. арк. - Бібліогр. : с. 142-153 (220 назв.). - ISBN 978-966-189-246-9 : 50.18 грн.
ББК 88.834
РУБ 158.9
Рубрики: Молодші школярі--Становлення свідомості
   психологія школяра

   Особистість школяра

   Навчальні досягнення учнів--оцінювання

   Кафедра загальної та практичної психології

Анотація: Проблема всебічного і конструктивного розвитку особистості школяра як відповідального суб’єкта навчально-виховного процесу є центральною в сучасній філософії освіти. У зв’язку з цим особливо важливим стає здійснення наукових пошуків у руслі сучасної гуманістичної парадигми особистісно зорієнтованого навчання та виховання. У монографії подано результати теоретико-методологічного аналізу особливостей освітнього простору у раціогуманістичній парадигмі, охаракиризовано процес та тенденції становлення особистості школяра в освітньому середовищі в історичному контексті вітчизняної психологічної думки.


Дод.точки доступу:
Балл, Г. О.; Дригус, М. Т.; Мусіяка, Н. І.; Петренко, І. В.; Яворська-Вєтрова, І. В.; Яковенко, Л. П.; Дригус, М. Т. \ред.\; Національна академія педагогічних наук України (Київ); Інститут психології ім. Г. С. Костюка (Київ)
Примірників всього: 5
фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (2), НМК ф-т ПСР (1)
Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (2), НМК ф-т ПСР (1)