К 21 Карасьова, Катерина. Самодіяльні ігри дитини [Текст] / К. Карасьова, Т. Піроженко> // Дитячий садок. Бібліотека. - 2011. - N 2. - С. 3-124 Рубрики: Ігри Творчі ігри ігрова діяльність розвиваючі ігри Комп’ютерні ігри Кафедра дошкільної освіти Кл.слова (ненормовані): самодіяльні ігри -- ігрова активність дошкільника -- розвивальна робота Дод.точки доступу: Піроженко, Тамара Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Г 95 Гурковська, Тетяна. Супровід розвитку дітей раннього віку [Текст] / Т. Гурковська> // Дитячий садок. Бібліотека. - 2011. - N 5. - С. 128. Рубрики: Дошкільна освіта діти 3-го року Психічний розвиток дитини Дошкільна освіта--ігри Кл.слова (ненормовані): діти раннього віку -- супровід розвитку дитини -- психологічний супровід розвитку дитини -- чинники розвитку дітей -- розвивальна робота -- дидактичні ігри Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б 90 Бужинецька, К. Психологічні бар’єри в навчанні дітей із затримкою психічного розвитку [Текст] / К. Бужинецька> // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2019. - № 3. - С. 35–43. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 2312-2781
Кл.слова (ненормовані): психологічні бар’єри -- діти із затримкою психічного розвитку -- молодші школярі -- ЗПР -- корекційна робота -- розвивальна робота -- когнітивні процеси -- когнітивний розвиток -- навчальна діяльність -- пізнавальна діяльність -- конструктивні уявлення Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ш 63 Шипелік, Т. Можливості дельфінотерапії у роботі з підлітками з порушеннями інтелектуального розвитку легкого ступеня [Текст] / Т. Шипелік> // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2019. - № 3. - С. 53–63 : мал., табл. - Бібліогр.: 10 назв. . - ISSN 2312-2781
Кл.слова (ненормовані): дельфінотерапія -- інтелектуальний розвиток -- підлітки -- інтелектуальні порушення -- корекційна робота -- розвивальна робота -- соціальна адаптація -- психологічна адаптація -- анімалотерапія -- порушення інтелекту Анотація: Презентовано результати формувального експерименту, спрямованого довести позитивний вплив дельфінотерапії на адаптаційні можливості підлітків із порушеннями інтелекту. Представлено трьохкомпонентну модель корекційно-розвивальної програми в основі якої була дельфінотерапія, доповнена методами казкотерпії та когнітивної психотерапії. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
М 36 Махновецька, І. Структура та зміст програми формування взаємовідносин старших дошкільників із синдромом Дауна [Текст] / І. Махновецька> // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2019. - № 3. - С. 84–94 : табл. - Бібліогр.: 4 назв. . - ISSN 2312-2781
Кл.слова (ненормовані): взаємовідносини -- дошкільники -- діти із синдромом Дауна -- корекційна робота -- розвивальна робота -- взаємодія -- розумова активність -- самовираження -- корегування поведінки -- правила поведінки Анотація: Обгрунтовано сутність корекційно-розвивальної програми формування взаємовідносин старших дошкільників із синдромом Дауна. Окреслено мету, завдання та структурні елементи програми. Проаналізовано прийоми роботи та теми занять. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |