Ш 37 Шевченко, О. Група продовженого дня: Особливості роботи з дітьми із затримкою психічного розвитку [Текст] / О. Шевченко> // Дефектолог. - 2010. - N 8(серпень). - С. 25-32 Рубрики: Початкова школа--групи продовженого дня--робота з дітьми із затримкою психічного розвитку Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи Кл.слова (ненормовані): групи продовженого дня -- діти із затримкою психічного розвитку Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: Б649178/2012/3 Журнал 2012р. N 3 Обухівська, А. Г. Психологу про дітей з особливими потребами у загальноосвітній школі / А. Г., Ілляшенко Т. Д., Жук Т. В. Обухівська А. Г. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ш 63 Шипилова, В. В. Конспект экспериментально-исследовательского занятия по ознакомлению с окружающим для детей с ЗПР (2 -й год обучения) [Текст] / В. В. Шипилова> // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2012. - N 10. - С. 46-47 . - ISSN 1726-0973 Рубрики: Дошкільна освіта--корекційна робота Кл.слова (ненормовані): діти із затримкою психічного розвитку -- корекційні вправи -- досліди -- фізкультхвилинки Анотація: Друкується конспект експериментально-дослідницького заняття, яке допоможе дітям із затримкою психічного розвитку познайомитись з таким явищем, як повітря та причинами його виникнення. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б 28 Батюк, Наталя. Корекція пізнавальної сфери учнів [Текст] : цикл занять / Н. Батюк> // Психолог. - 2016. - N 5/6. - тематична вкладка“Практики для практики”. - 37 с. Рубрики: Практичні психологи--інклюзивне навчання--корекція пізнавальної сфери Кл.слова (ненормовані): інклюзивна освіта -- діти-аутисти -- діти із затримкою психічного розвитку -- практичний психолог освіти Анотація: У статті запропоновано матеріали, які психологи можуть використовувати для роботи з дітьми із затримкою психічного розвитку й дітьми-аутистами. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ДзОП-1/2018/6 Журнал 2018р. N 6 Фісун, Т. В. Щодо питання освіти дітей з особливими потребами / Т. В. Фісун, О. В. Семененко. - С.2–3. Кл.слова: діти з особливими потребами, корекційно-розвивальна робота, соціально-адаптаційна підготовка Кривцунова, О. В. Навчально-пізнавальна екскурсія як засіб соціальної адаптації учнів з порушеннями зору / О. В. Кривцунова. - С.4–6. - Бібліогр.: 4 назви. Кл.слова: тифлопедагогіка, екскурсії, позаурочний відпочинок Дереглазова, Н. М. Особливості організації уроку в класах, у яких навчаються діти з порушеннями зору / Н. М. Дереглазова. - С.7–8. Кл.слова: уроки, індивідуальний підхід, офтальмологічні рекомендації Славінська, О. М. Розвиток толерантності старших школярів до людей з особливими потребами : тренінговий модуль / О. М. Славінська. - С.9–10. Кл.слова: виховання толерантності, толерантна поведінка, тренінги Габінет, І. В. Звуковий аналіз слів. Звук [В], позначення його буквами Вв : урок для учнів 1-го класу із затриманням психічного розвитку / І. В. Габінет. - С.11–13. Кл.слова: уроки української мови, діти із затримкою психічного розвитку, початкова школа Маляренко, О. А. Подорож до країни дивосвіт : підсумкове комплексне заняття з елементами квесту в старшій логопедичній групі / О. А. Маляренко. - С.14–16. Кл.слова: логопедія, комплексне заняття, старша група Гайтина, Л. Г. Звуки и буквы : урок русского языка в 6-м классе для учащихся с легкой умственной отсталостью / Л. Г. Гайтина. - С.17–19. Кл.слова: уроки російської мови, діти з легкою розумовою відсталістю, середня школа Шевченко, О. В. Транспорт. Види траспорту. Безпека руху : урок додаткової корекції знань і вмінь для учнів 7-го класу з легкою розумовою відсталістю / О. В. Шевченко, І. М. Казачанська. - С.20–22. Кл.слова: уроки, діти з легкою розумовою відсталістю, середня школа Топчій, Л. Г. Корекційна програма "Розвиток емоційно-вольової сфери учнів з особливими потребами" / Л. Г. Топчій. - С.23–30. Кл.слова: корекційні програми, емоційний дискомфорт, емоційна стійкість Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Габінет, І. В. Звуковий аналіз слів. Звук [В], позначення його буквами Вв [Текст] : урок для учнів 1-го класу із затриманням психічного розвитку / І. В. Габінет> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2018. - N 6. - С. 11–13. Рубрики: Діти з особливими потребами--затримка психічного розвитку Кл.слова (ненормовані): уроки української мови -- діти із затримкою психічного розвитку -- початкова школа Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ДзОП-1/2018/9 Журнал 2018р. N 9 Фісун, Т. В. На допомогу вчителеві, який працює з учнями із порушенням зору / Т. В. Фісун. - С.2–6 : фот. Кл.слова: діти з порушеннями зору, методи навчання, фізкультхвилинки Жаботинський, П. М. Формування мовленнєвої компетентності учнів-логопатів під час занять лікувальною фізкультурою : [у статті описано напрями лікувальної фізкультури, подано приклади занять ЛФК з учнями-логопатами "Школа м’яча" й "У пошуках козацьких клейнодів"] / П. М. Жаботинський. - С.7–12 : фот. Кл.слова: учні-логопати, лікувальна фізкультура Степанчук, О. І. Пошиття спідниці з клинів : урок трудового навчання для учнів 9-го класу з легкою розумовою відсталістю / О. І. Степанчук. - С.13–16. - Бібліогр.: 4 назви. : фот. Кл.слова: уроки трудового навчання, учні з легкою розумовою відсталістю, комбіновані уроки Мірошник, Л. А. Доброта і дружба – подарунок долі : психолого-логопедичне заняття для учнів 3–5-х класів / Л. А. Мірошник, І. М. Казачинська. - С.17–18. Кл.слова: розвиток мовлення, збагачення словникового запасу, взаємодопомога Кропива, О. І. Овочі : заняття з корекції розвитку для учнів 1-го класу з порушеннями зору / О. І. Кропива. - С.19–21 : мал., фот. Кл.слова: психогімнастика, зорове навантаження Козачук, О. Р. Галявина страху : заняття з профілактики тривожності дітей старшого дошкільного віку / О. Р. Козачук. - С.22–23 : фот. Кл.слова: емоційні стани, профілактика фобій, виховання оптимізму Вербівська, Л. М. Тотожне перетворення виразів з коренями : конспект уроку з алгебри у 8-му класі для дітей із затриманням психічного розвитку / Л. М. Вербівська. - С.24–25 : мал. Кл.слова: уроки алгебри, діти із затримкою психічного розвитку Поліщук, К. В. Тиждень початкових класів для учнів з легкою розумовою відсталістю / К. В. Поліщук, О. Л. Сизоненко, Н. В. Шевченко. - С.26–31 : фот. Кл.слова: розвиток особистості дитини, корекція мовлення, розвиток творчої діяльності Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Вербівська, Л. М. Тотожне перетворення виразів з коренями [Текст] : конспект уроку з алгебри у 8-му класі для дітей із затриманням психічного розвитку / Л. М. Вербівська> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2018. - N 9. - С. 24–25 : мал. Кл.слова (ненормовані): уроки алгебри -- діти із затримкою психічного розвитку Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Денисенко, Л. А. Відкрита самопідготовка у 8-му класі для учнів із затриманням психічного розвитку [Текст] : [розробка занять самопідготовки з української мови на тему "Речення зі звертаннями і вставними словами" і зарубіжної літератури на тему "Роберт Л. Стівенсон"] / Л. А. Денисенко> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2018. - N 12. - С. 13–16 : мал., фот. Рубрики: Діти з особливими потребами--навчання--самопідготовка Кл.слова (ненормовані): домашня робота -- українська мова -- зарубіжна література -- інклюзивна освіта -- учні з особливими освітніми потребами -- діти із затримкою психічного розвитку Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Грибенко, Н. М. Вишиванка — національна спадщина українського народу [Текст] : [корекційне заняття для дітей 6-го року життя із затриманням психічного розвитку] / Н. М. Грибенко> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2019. - N 2. - С. 17–20 : фотогр. - Бібліогр.: 2 назв. Рубрики: Діти з особливими потребами--затримка психічного розвитку--корекційні заняття Кл.слова (ненормовані): корекційна робота -- декоративно-прикладне мистецтво -- артикуляційні вправи -- діти із затримкою психічного розвитку Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Бабяк, О. Особливості діагностики комунікативної діяльності учнів із затримкою психічного розвитку [Текст] : [представлено результати дослідження, спрямованого на виявлення специфіки комунікативної діяльності учнів із затримкою психічного розвитку в групі. Вивчено особливості функціонування мотиваційних, операційних та когнітивних складових комунікативної діяльності] / О. Бабяк> // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2019. - N 1. - С. 67–75 : мал. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 2312-2781 Рубрики: Діти з особливими потребами--комунікативна діяльність--діагностика Кл.слова (ненормовані): комунікативна діяльність -- комунікативні здібності -- спілкування -- діти із затримкою психічного розвитку Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Л 13 Лаврів, Н. Квест "Мандрівка країною знань" / Наталія Лаврів> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 5. - С. 24–26. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): позакласна робота -- сценарій позакласного заходу -- діти із затримкою психічного розвитку -- розумові здібності -- розвиток логічного мислення -- інтерес до знань -- логічне мислення Анотація: У статті представлено сценарій позакласного заходу "Мандрівка країною знань" для дітей із затримкою психічного розвитку, який сприяє формуванню логічного мислення у дітей. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ДзОП-1/2019/8 Журнал 2019р. N 8 Інтернет-марафон за системою "Все включено", або натхнення багато не буває! : [оголошення про новий Інтернет-марафон, що відбудеться 20–21 серпня 2019 р.]. - С.2–3. : фото. Кл.слова: інтернет-марафони, обмін досвідом, обговорення Місюра, Л. Я. Формування природничої компетентності в дітей з особливими освітніми потребами / Л. Я. Місюра. - С.4–11. - Бібліогр.: 16 назв. : фото. Кл.слова: природнича компетентність, діти з особливими освітніми потребами, природознавство Ялова, О. В. Здоров’язбережувальні технології як засіб освіти та розвитку дітей з особливими освітніми потребами / О. В. Ялова, Т. В. Чиркова. - С.12–16. - Бібліогр.: 6 назв. : фото. Кл.слова: здоров’язбережувальні технології , здоров’язбереження, діти з особливими освітніми потребами Дерев’янко, О. О. Ознайомлення зі шкільним приладдям : урок письма для незрячих учнів 1-го класу за рельєфно-точковою системою Брайля / О. О. Дерев’янко. - С.17–19. : іл., фото. Кл.слова: шкільне приладдя, уроки, письмо Яриш, С. А. Розвиток вокальних умінь та навичок з використанням звуків [а], [і], [у], [о], [е], [и] : фронтальне (групове) корекційно-розвивальне заняття в 1-му класі для дітей з порушеннями слуху / С. А. Яриш. - С.20–21. : іл. Кл.слова: вокальні уміння, артикуляція, корекційно-розвивальні заняття Єна, Я. М. Велика літера у власних назвах : урок української мови для учнів 3-го класу з легкою розумовою відсталістю / Я. М. Єна. - С.22–25. : фотогр. Кл.слова: українська мова, діти з легкою розумовою відсталістю, уроки Шевченко, А. А. Орієнтування у просторі : корекційно-розвивальні вправи для учнів початкових класів із затримкою психічного розвитку / А. А. Шевченко. - С.26–31. : іл. Кл.слова: просторове орієнтування, корекційно-розвивальні вправи, діти із затримкою психічного розвитку Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Шевченко, А. А. Орієнтування у просторі [Текст] : корекційно-розвивальні вправи для учнів початкових класів із затримкою психічного розвитку / А. А. Шевченко> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - Х. : Видавнича група "Основа", 2019. - № 8. - С. 26–31. : іл. Рубрики: Діти з особливими потребами--затримка психічного розвитку--корекційні заняття Кл.слова (ненормовані): просторове орієнтування -- корекційно-розвивальні вправи -- діти із затримкою психічного розвитку Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б 90 Бужинецька, К. Психологічні бар’єри в навчанні дітей із затримкою психічного розвитку [Текст] / К. Бужинецька> // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2019. - № 3. - С. 35–43. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 2312-2781
Кл.слова (ненормовані): психологічні бар’єри -- діти із затримкою психічного розвитку -- молодші школярі -- ЗПР -- корекційна робота -- розвивальна робота -- когнітивні процеси -- когнітивний розвиток -- навчальна діяльність -- пізнавальна діяльність -- конструктивні уявлення Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ДзОП-1/2019/12 Журнал 2019р. N 12 Єна, Я. М. Сімейний бюджет : [розробка заняття корекції розвитку для учнів 9-го класу з інтелектуальними порушеннями] / Я. М. Єна. - С.2–4. : іл. Кл.слова: корекційні заняття, інтелектуальні порушення, корекційна робота Писаренко, Л. М. Автоматизація звука [р] у словах, словосполученнях, реченнях, чистомовках з використанням технології сторітелінг : [конспект індивідуального логопедичного заняття з дитиною дошкільного віку 5-го року життя] / Л. М. Писаренко. - С.5–8. : фото. Кл.слова: артикуляція, технологія торітелінг, логопедичні заняття Мазур, В. М. "Я — людина" : [конспект виховного заняття з учнями 10–12 років з помірною розумовою відсталістюк] / В. М. Мазур. - С.9–10. : фото. Кл.слова: виховні заняття, боулінг, учні з помірною розумовою відсталістю Заруба, Д. В. Знай свої права та обов’язки, дитино! : [конспект виховного заняття для дітей 5–6-х класів зі слабким порушенням інтелект] / Д. В. Заруба. - С.11–12. Кл.слова: виховна робота, виховні заняття, учні зі слабким порушеням інтелекту Гінчук, Д. С. Побачити все. Піт Екерт : [про видатного фотографа, який мав проблеми із зором] / Гінчук Д. С. - С.13. : фото. Кл.слова: фотографи, творча діяльність, особи з вадами зору Янкевич, Т. С. Формування геометричних уявлень та навчання дітей дошкільного віку із ЗПР визначати форму предмета : [презентовано добірку нетрадиційних ігрових прийомів з формування геометричних уявлень у дошкільників із затримкою психічного розвитку] / Т. С. Янкевич. - С.14–16. - Бібліогр.: 4 назв. : іл. Кл.слова: геометричні уявлення, діти дошкільного віку, діти із затримкою психічного розвитку Костерова, Н. В. Малювання намиста : [заняття з малювання для дітей із глибокою розумовою відсталістю 3-го року навчання] / Н. В. Костерова. - С.17–18. : іл. Кл.слова: образотворче мистецтво, правопівкульне малювання, діти із розумовою відсталістю Подоляко, Н. І. Дидактичні ігри та творчі вправи : [інструментарій для проведення уроків української мови з учнями 2-го класу із тяжкими порушеннями мовлення] / Н. І. Подоляко. - С.19–24. : фото. Кл.слова: учні з тяжкими порушеннями мовлення, дидактичні матеріали, українська мова Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Янкевич, Т. С. Формування геометричних уявлень та навчання дітей дошкільного віку із ЗПР визначати форму предмета [Текст] : [презентовано добірку нетрадиційних ігрових прийомів з формування геометричних уявлень у дошкільників із затримкою психічного розвитку] / Т. С. Янкевич> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2019. - N 12. - С. 14–16 : іл. - Бібліогр.: 4 назв. Рубрики: Діти з особливими потребами--дошкільний вік Кл.слова (ненормовані): геометричні уявлення -- діти дошкільного віку -- діти із затримкою психічного розвитку Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б 12 Бабяк, О. Психокорекція емоційної сфери у дітей із затримкою психічного розвитку / Ольга Бабяк, Наталія Баташева> // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2020. - № 1(93). - С. 39–47. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 2312-2781
Кл.слова (ненормовані): діти із затримкою психічного розвитку -- емоційна сфера -- психокорекція емоційної сфери -- психокорекційна робота -- емпіричне дослідження -- дошкільники Анотація: Мета статті – висвітлення результатів емпіричного дослідження, яке було спрямоване на виявлення специфіки емоційної сфери дітей із затримкою психічного розвитку й давало можливість простежити особливості функціонування її компонентів, а саме: перцептивного, когнітивного, вербального та експресивного та визначення напрямів психокорекційної роботи з формування емоційної сфери у дошкільників із ЗПР. Дод.точки доступу: Баташева, Н. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |