О-35 Овчарова, Раиса Викторовна. Технологии практического психолога образования [Текст] : Учебное пособие для студентов спец. вузов / Р. В. Овчарова. - М. : Сфера, 2000. - 448 с. - ISBN 5-89144-099-7 : 17.20 грн.
РУБ 158.9(075.3) Рубрики: Практичні психологи--професійна діяльність--заклади освіти Психодіагностика--методи Психологічне консультування--види--специфіка Психологічна корекція--освіта Психолог--робота в школі--технологія Психолог--методика роботи--молодші школярі--підлітки Психологічна допомога--діти "групи ризику"--девіантні діти Діти--жертви насилля--психологічна допомога Психологія--практичний психолог освіти--підручники та посібники для ВНЗ Педагогічні конфлікти--психологічна допомога Підготовка майбутніх психологів освіти Кл.слова (ненормовані): практичний психолог освіти Примірників всього: 5 ав (1), Ч.З.№2 (3), фб (1) Свободны: ав (1), Ч.З.№2 (3), фб (1) |
Пахальян, В. Э. Каким должен или каким может быть психолог, работающий в системе образования? [Текст] / В.Э. Пахальян> // Вопросы психологии : Научный журнал. - 2002. - N6. - С. 103-112. . - ISSN 0042-8841
Рубрики: Шкільний психолог Практичні психологи критерії професіоналізму Кл.слова (ненормовані): практичний психолог освіти -- шкільна психологічна служба Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Д 64 Долгополова, Олена. Подолання негативних емоційних станів учнів [Текст] : корекційно-розвивальна програма / О. Долгополова> // Психолог. - 2016. - N 5/6. - С. 4-18. Рубрики: Практичні психологи--молодший шкільний вік--подолання негативних емоційних станів Практичні психологи--молодший шкільний вік--поради батькам Кл.слова (ненормовані): молодші школярі -- негативні емоції -- корекційно-розвивальна програма -- лекторій для батьків -- дитяча агресія -- управління гнівом -- дитячі страхи -- дитячі примхи та істерики -- дитяча жадібність -- практичний психолог освіти Анотація: Мета поданої автрської корекційно-розвивальної програми - навчити дітей розрізняти власні емоції, керувати своїм емоційним станом, опановувати негативні емоції і адекватно виражати свої почуття. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 78 Кравчук, Олександра. Володіти собою - найбільна влада [Текст] : заняття з елементами тренінгу / О. Кравчук> // Психолог. - 2016. - N 5/6. - С. 19-22. Рубрики: Практичні психологи--підлітковий вік--контролювання власної поведінки Кл.слова (ненормовані): підлітковий вік -- тренінги -- керування поведінкою -- мистецтво володіти собою -- практичний психолог освіти Анотація: В статті пропонуються заняття, які допоможуть підліткам пізнати себе, учитися керувати поведінкою та емоціями. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ч-75 Чорнокрилюк, Ольга. Минуще все, любов лиш вічна [Текст] : година спілкування для старшокласників / О. Чорнокрилюк> // Психолог. - 2016. - N 5/6. - С. 28-31. Рубрики: Практичні психологи--юнацький вік--година спілкування Кл.слова (ненормовані): година спілкування -- старшокласники -- кохання -- практичний психолог освіти Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 88 Кудлай, Ірина. Крок до успіху [Текст] = профорієнтаційне заняття, 11-й клас / І. Кудлай> // Психолог. - 2016. - N 5/6. - С. 23-27. Рубрики: Практичні психологи--юнацький вік--профорієнтаційна робота Кл.слова (ненормовані): старшокласники -- профорієнтаційне заняття -- 11 клас -- практичний психолог освіти Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 88 Кудлай, Ірина. Подолання конфліктності учасників навчально-виховного процесу [Текст] : психолого-педагогічний семінар / І. Кудлай> // Психолог. - 2016. - N 5/6. - С. 32-34. Рубрики: Практичні психологи--робота з педагогами--професійні конфлікти Кл.слова (ненормовані): педагогічний колектив -- професійні конфлікти -- практичний психолог освіти Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б 28 Батюк, Наталя. Корекція пізнавальної сфери учнів [Текст] : цикл занять / Н. Батюк> // Психолог. - 2016. - N 5/6. - тематична вкладка“Практики для практики”. - 37 с. Рубрики: Практичні психологи--інклюзивне навчання--корекція пізнавальної сфери Кл.слова (ненормовані): інклюзивна освіта -- діти-аутисти -- діти із затримкою психічного розвитку -- практичний психолог освіти Анотація: У статті запропоновано матеріали, які психологи можуть використовувати для роботи з дітьми із затримкою психічного розвитку й дітьми-аутистами. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 17 Самофалова, Людмила. Керування емоційним станом [Текст] : заняття для педагогів / Л. Самофалова> // Психолог. - 2016. - N 5/6. - С. 44-47. Рубрики: Практичні психологи--робота з педагогами--керування емоціями Кл.слова (ненормовані): практичний психолог освіти -- заняття для педагогів -- емоційний стан Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 34 Кельнер, Світлана. Роль сім’ї у профілактиці наркоманії [Текст] : батьківські збори / С. Кельнер> // Психолог. - 2016. - N 5/6. - С. 48-51. Рубрики: Практичні психологи--робота з батьками--профілактика дитячої наркоманії Кл.слова (ненормовані): практичний психолог освіти -- батьківські збори -- поради батькам -- дитяча наркоманія Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |